Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania obiektami

Oprogramowanie do zarządzania obiektami umożliwia organizacjom skuteczniejsze zarządzanie obiektami i zasobami. Pomaga ono rejestrować takie dane, jak układ budynków, zasoby, pracownicy czy powierzchnia, zapewniając łatwy dostęp do tych danych. Rozwiązania do zarządzania obiektami umożliwiają też łatwy dostęp do rysunków i schematów, harmonogramów pomieszczeń, prac konserwacyjnych, zleconych prac oraz ewidencji sprzętu, w tym oświetlenia, zabezpieczeń, HVAC, wind i alarmów przeciwpożarowych. Oprogramowanie do zarządzania obiektami jest powiązane z progamami do ewidencji środków trwałych, oprogramowaniem do utrzymania i konserwacji budynków (CMMS), oprogramowaniem do konserwacji sprzętu, systemami HVAC, oprogramowaniem do zarządzania konserwacją, rozwiązaniami EHS, oprogramowaniem do zarządzania gośćmi i narzędziami do harmonogramowania.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania obiektami

Wyniki: 34 w

Oparta na modelu SaaS platforma do zarządzania obiektami, która pomaga firmom zarządzać przestrzenią i rozmieszczeniem miejsc. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System
P.O.C System to platforma SaaS, która oferuje unikalny interfejs graficzny mający na celu pomoc w zmaksymalizowaniu CRE i obszaru roboczego w firmie. Istnieją dwa rozwiązania: 1. Rozwiązanie do zarządzania powierzchnią: przeznaczone dla firm, które zarządzają budynkami biurowymi lub dochodowymi nieruchomościami komercyjnymi. 2. Rozwiązanie do przydziału miejsc: to wizualna, łatwa w użyciu platforma, która pomaga zarządzać miejscami pracy / przestrzenią biurową oraz zawiera aplikację do rezerwacji, która pozwala pracownikom na rezerwację hot-desków według potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Rozwiązanie do rezerwacji POC ma na celu pomóc firmom w optymalizacji przestrzeni biurowej i dostosowaniu się do bardziej elastycznego sposobu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seating Allocation Solution
Rozwiązanie P.O.C Seating Allocation Solution jest przeznaczone dla firm/przestrzeni coworkingowych i zapewnia wizualną, łatwą w użyciu platformę do zarządzania przestrzenią roboczą i ustaleniami dotyczącymi miejsc siedzących w biurze. Dzięki podglądowi przestrzeni roboczej w czasie rzeczywistym i wszechstronnym narzędziom można zaprojektować plany siedzeń, które spełniają potrzeby pracowników i maksymalizują wykorzystanie. Rozwiązanie obejmuje również przyjazną dla użytkownika aplikację do ustalania harmonogramów, która umożliwia pracownikom rezerwację miejsc i sal konferencyjnych w zależności od potrzeb, w czasie rzeczywistym i w drodze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seating Allocation Solution

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu twórców zapewnia ono wysokiej jakości usługi i wsparcie, aby utrzymać zaangażowanie społeczności. Dowiedz się więcej na temat produktu: DaySmart Recreation
DaySmart Recreation pomaga firmom zachować przewagę podczas zarządzania codziennym funkcjonowaniem obiektów. Dzięki uproszczonemu ustalaniu harmonogramów, rejestracji i zaangażowania społeczności połączeniu ich w jedno rozwiązanie właściciele i personel obiektu prowadzą swoją działalność z większą wydajnością przy niższych kosztach operacyjnych, co poprawia obsługę klienta, prowadząc do wyższych przychodów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DaySmart Recreation

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Inteligentna platforma mobilna do przeprowadzania audytów i inspekcji. Skuteczny sposób na poprawę jakości, bezpieczeństwa, standardów operacyjnych i zgodności z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits
Inteligentna aplikacja mobilna i kompletne rozwiązanie do przeprowadzania audytów i inspekcji. Planowanie inspekcji, prowadzenie szybkich audytów mobilnych na ulubionym urządzeniu (nawet w trybie offline), natychmiastowe przydzielanie zadań naprawczych. Po inspekcji możliwe jest natychmiastowe wygenerowanie wnikliwych raportów i automatyczne przesłanie ich pocztą e-mail do odpowiednich osób, aby uzyskać informacje w czasie rzeczywistym. Dzięki zaawansowanemu pulpitowi analitycznemu dostępny jest wgląd w działania i maksymalizacja wskaźnika ROI. Proste i niedrogie rozwiązanie dla profesjonalistów. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie do zarządzania obiektami przeznaczone do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi, kosztami i dostawcami. Ekspercka pomoc w szybkim wdrożeniu. Wypróbuj za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory
Popularne oprogramowanie do zarządzania obiektami umożliwia śledzenie kosztów konserwacji, planowanie usług, zarządzanie dostawcami i dostosowywanie ostrzeżeń w celu zapewnienia większej kontroli. To oprogramowanie CMMS zawiera aplikację mobilną do skanowania kodów QR i etykiet z kodami kreskowymi oraz zarządzania zgłoszeniami serwisowymi w podróży. Pełna historia konserwacji i przydatne raporty serwisowe sprawiają, że jest to niezbędny element wszystkich Twoich potrzeb w zakresie konserwacji zapobiegawczej. Płynna integracja RFID i Zendesk. Wypróbuj bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
MaintainX to mobilne oprogramowanie do digitalizacji zleceń roboczych i procedur, które zwiększa wydajność i umożliwia wgląd w czas rzeczywisty.
MaintainX pomaga firmom śledzić reaktywną i prewencyjną konserwację oraz kontrolować codzienne działania, takie jak inspekcje bezpieczeństwa, inspekcje jakości i operacyjne listy kontrolne. Oto, co jest digitalizowane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Firma pomaga liderom operacyjnym zwiększyć wydajność, dostarczając w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Parking dla pracowników był wyłączony z użytku. Zostało to naprawione. Firmie zaufali wiodący światowi pracodawcy, tacy jak Indeed, CBRE, eBay Sanofi.
Zarządzanie parkingiem może być bolesne dla specjalistów od zarządzania obiektami. Zaufali nam czołowi światowi pracodawcy, tacy jak Universal Music, Uber, CBRE, eBay, Sanofi & Colliers International. Wielokrotnie nagradzane oprogramowanie Wayleadr rozwiązuje problemy związane z transportem pracowników na parkingach dla firm na całym świecie. Zwiększ dostępność miejsc parkingowych nawet o 40%, wyeliminuj ręczne zarządzanie parkingami, zdigitalizuj wjazd i wyjazd oraz zmniejsz wpływ na środowisko – wszystko to za pomocą jednego, łatwego w obsłudze oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wayleadr

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
eMaint CMMS pomaga zespołom utrzymania ruchu poprawić wydajność i obniżyć koszty operacji konserwacyjnych. Już dziś umów się na bezpłatne demo online.
eMaint to globalne oprogramowanie CMMS oparte na chmurze firmy Fluke Reliability. Zaufany od ponad 30 lat z ponad 50 000 użytkowników na całym świecie i obsługuje 26 języków. eMaint można dostosować do unikalnych potrzeb klientów. Już dziś umów się na bezpłatną demonstrację online i dowiedz się więcej. Optymalizuj przepływy pracy, automatyzuj KZ i zapewniaj dostępność części zamiennych dla nadchodzących zleceń. Szybko generuj raporty zgodności z przepisami i wyświetlaj stan zleceń oraz zaległości na jednym ekranie. Dostępna aplikacja mobilna. Dowiedz się więcej na temat produktu: eMaint CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Maintenance Connection to wieloobiektowy, wielobranżowy system CMMS/EAM, który pomaga firmom usprawnić i uprościć zarządzanie obiektami.
Maintenance Connection firmy Accruent to system CMMS / EAM do zarządzania obiektami, który pomaga zespołom konserwacyjnym przejść od reaktywnej do prewencyjnej konserwacji aktywów, uniknąć awarii aktywów, skrócić przestoje i usprawnić operacje w wielu lokalizacjach. Maintenance Connection jest zbudowany tak, aby był skalowalny dla każdej organizacji, zapewniając dużą elastyczność i konfigurowalność, które gwarantują głęboką funkcjonalność zarządzania obiektem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Maintenance Connection

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Narzędzie do planowania zasobów w trybie online firmy Ganttic pomaga tworzyć niestandardowe plany przestrzeni roboczej i sprzętu, jednocześnie optymalizując procesy biznesowe.
Ganttic, jedna z najlepszych platform zarządzania zasobami projektowymi w branży, to elastyczny system SaaS do ustalania harmonogramów, służący do zarządzania miejscami pracy, sprzętem i siłą roboczą. Pozwala zespołom wydajnie przydzielać zasoby, eliminować podwójne rezerwacje, ustalać priorytety przepływu pracy i wykrywać luki w przepustowości. Rezultat? Oszczędzasz czas i pieniądze, poprawiając wykorzystanie sprzętu i przestrzeni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Platforma SaaS do zarządzania obiektami, która umożliwia organizacjom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i zarządzanie bezpiecznym powrotem pracowników do biura.
WorkInSync to oparta na chmurze platforma do zarządzania obiektami, która umożliwia organizacjom przekształcanie biur w hybrydowe miejsca pracy. Jej funkcje obejmują: ustalanie harmonogramów pracowników, rezerwację biurek, hotdesking, plany zdalnych miejsc, rezerwację sal spotkań, rezerwację sal konferencyjnych, zarządzanie dostępem bezkontaktowym, zarządzanie gośćmi, rezerwację dojazdu do biura lub transportu (autobus, transfery lotniskowe), zarządzanie obecnością, interaktywne mapy, analizę zarządzania i wykorzystania przestrzeni. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie do zarządzania obiektami TOPdesk pomaga szybko i łatwo wykonywać wszystkie zadania i przepływy pracy w ramach jednego narzędzia.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie to pomaga w zarządzaniu incydentami, tworzeniu przepływów pracy i śledzeniu zasobów. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Kompleksowe oprogramowanie do zarządzania imprezami i miejscami wydarzeń z rozwiązaniami CRM, rezerwacjami, rejestracją, telefonem komórkowym, stroną internetową, narzędziami do raportowania i finansami.
Ungerboeck to światowe oprogramowanie do obsługi imprez, któremu zaufały tysiące klientów organizujących miliony imprez. Do grona klientów, obejmującego ponad 50 krajów, należą największe widowiska z całego świata, wspaniałe obiekty artystyczne, globalne centra kongresowe, jedne z najczęściej odwiedzanych muzeów na świecie, profesjonalne areny sportowe oraz inne wydarzenia i obiekty. Oprogramowanie do zarządzania imprezami i obiektami z rozwiązaniami CRM, rezerwacjami, rejestracją, urządzeniami mobilnymi, stronami internetowymi, raportowaniem i finansami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Oparte na chmurze rozwiązanie do ochrony fizycznej, które pomaga firmom zarządzać dostępem do różnych obiektów i monitorować go z poziomu scentralizowanej platformy.
Ceniona technologia kontroli dostępu oparta na chmurze i inteligentnych przestrzeniach, która wprowadza na rynek rozwiązania dostępu bez kluczy, poświadczeń mobilnych, zdalnego zarządzania bezpieczeństwem, inteligentnych blokad, zarządzania gośćmi i zarządzania tożsamością. Platforma Brivo umożliwia automatyzację zabezpieczeń, zdalne zarządzanie, podnosi komfort pracowników i najemców oraz poprawia bezpieczeństwo wszystkich osób i zasobów w dowolnej przestrzeni fizycznej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brivo Access

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurek do współpracy w hybrydowym miejscu pracy
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurka do współpracy w hybrydowym miejscu pracy. Zarządzanie zmianami jest trudne. W związku z tym Tribeloo ułatwia powrót pracowników i optymalizację hybrydowego miejsca pracy. Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa, ułatwienie pracy zwinnych zespołów w biurze, zwiększenie wykorzystania przestrzeni i obniżenie kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Falcony to aplikacja internetowa, która umożliwia przeprowadzanie wszystkich kontroli i zgłaszanie wszelkich uwag na każdym urządzeniu – zarówno w trybie online, jak i offline.
audits.io to w pełni konfigurowalne narzędzie, które działa na wszystkich urządzeniach – zarówno w trybie online, jak i offline. Przeprowadzaj audyty i inspekcje na telefonie komórkowym lub tablecie i kontynuuj pracę na komputerze, jeśli chcesz. Dołączaj obrazy i inne pliki, przypisuj i powiadamiaj odpowiedzialne osoby, udostępniaj zautomatyzowane raporty PDF interesariuszom i analizuj wąskie gardła i trendy z statystyk w czasie rzeczywistym. Sprawdź poniższe materiały i już dziś rozpocznij usprawnianie procesów audytu i inspekcji w swojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Falcony

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami. Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Aktywa PEMAC: - zarządzanie zasobami, - raporty na żywo, - kalibracje, - zgodność z 21 CFR, - zarządzanie wykonawcami i pozwoleniami, - elektroniczne śledzenie.
PEMAC | CMMS Dzięki ponad 200 funkcjom PEMAC Assets to w pełni konfigurowalne rozwiązanie CMMS (skomputeryzowany system zarządzania konserwacją), które umożliwia pełne planowanie konserwacji prognostycznej przy użyciu technologii IOT (Internet rzeczy). Klienci mogą wybierać, łączyć i integrować wiele modułów zasobów PEMAC na jednej platformie. Zasoby PEMAC mogą również chronić zdrowie i bezpieczeństwo pracowników i wykonawców oraz zarządzać zatwierdzaniem zmian w środowisku całkowicie elektronicznym. Monitorowanie wszystkich urządzeń i zapasów, zadań i procedur konserwacyjnych za pomocą zarządzania wykonawcami i zezwoleniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: PEMAC ASSETS

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
EMS upraszcza rezerwację pokoi, rezerwację biurek, planowanie wydarzeń i zarządzanie obiektami dla firm i uniwersytetów.
Rozwiązania do zarządzania obiektami EMS firmy Accruent pomagają placówkom szkolnictwa wyższego i firmom z każdej branży optymalizować przestrzeń fizyczną. Oprogramowanie do rezerwacji pokoi, rezerwacji biurek i planowania wydarzeń upraszcza zarządzanie przestrzenią i pomaga stworzyć bezpieczne, wzbogacające i nowoczesne miejsce pracy lub kampus. Dzięki EMS można: - Wyeliminować trudności związane z ustalaniem harmonogramu - Ułatwić pracę hybrydową dzięki integracji wideokonferencji - Zwiększyć współpracę - Zwiększyć mobilność - Zyskać narzędzia analityczne, które pomogą zarządzać przestrzenią Dowiedz się więcej na temat produktu: EMS

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie serwisowe, które jest łatwe w użyciu, szybkie w konfiguracji i przystępne cenowo.
Click Maint CMMS to skomputeryzowane oprogramowanie do zarządzania konserwacją, które pomaga specjalistom ds. konserwacji i obiektów obniżyć koszty i usprawnić procesy. Click Maint zawiera wszystkie funkcje niezbędne do usprawnienia operacji konserwacyjnych w różnych branżach. Funkcje są łatwe w użyciu i umożliwiają menedżerom śledzenie zgłoszeń serwisowych, zleceń pracy, konserwacji zapobiegawczej, zasobów, części zamiennych, sprzedawców i dostawców. Click Maint obejmuje również łatwą w użyciu aplikację mobilną, która eliminuje potrzebę korzystania z poczty e-mail, telefonu i papieru. Click Maint jest łatwy do wdrożenia i użytkowania, a jego celem jest szybkie uruchomienie systemu konserwacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click Maint CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Accruent oferuje kompleksowe oprogramowanie do zarządzania obiektami, które ujednolica i optymalizuje środowisko zbudowane.
Accruent oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie oprogramowania do zarządzania obiektami, które ujednolicają i optymalizują środowisko zbudowane dla firm z różnych branż. Łącząc ludzi, zasoby i obiekty, firma pomaga zmaksymalizować produktywność. Od systemów CMMS i oprogramowania do zarządzania aktywami obiektów, przez systemy zarządzania dokumentami i rozwiązania do księgowania najmu, po oprogramowanie do rezerwacji sal i zarządzania wydarzeniami — Accruent ma wszystko, co jest niezbędne, by lepiej zarządzać pełnym cyklem życia aktywów i obiektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accruent

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Zdobądź zestaw narzędzi do pielęgnowania znaczących kontaktów społecznych w biurze.
Od budowania zespołu po wydarzenia związane z dobrym samopoczuciem, Witco zapewnia zestaw narzędzi, które wzmacniają poczucie przynależności poprzez przekształcanie biura w bardziej towarzyskie miejsce, w którym pracownicy mogą się łączyć w prawdziwym życiu i w trybie online. Dzięki aplikacji Witco kierownicy mogą zapewnić holistyczne doświadczenie z bezpośrednim dostępem do wiadomości w miejscu pracy, wydarzeń integracyjnych, ofert wellness, świadczeń pracowniczych itp. Pomaga ożywić kulturę korporacyjną dzięki narzędziu w rękach pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Witco

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Poznaj pierwszą platformę planowania miejsca pracy dla elastycznej i opartej na współpracy pracy. Rezerwuj sale konferencyjne, biurka, parkingi i dużo więcej.
Pomaganie zarządcom obiektów w przyjęciu opartego na danych, zautomatyzowanego podejścia do przekształcania doświadczeń pracowników, zwiększania współpracy oraz optymalizacji wykorzystania przestrzeni i kosztów nieruchomości. Zapewnij swoim pracownikom łatwe w użyciu rozwiązanie do planowania miejsc pracy, umożliwiające rezerwację pokoi, biurek, parkingów, udogodnień i usług. Działa tam, gdzie pracują twoi ludzie, dzięki płynnej integracji z Outlookiem, Teams i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartway2

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Umieszczaj zasoby, ludzi i inne dane na interaktywnych planach pięter w wirtualnym środowisko do planowania i projektowania działań operacyjnych.
Zoptymalizuj swoje miejsce pracy, zarządzanie portfelem nieruchomości, ludźmi i aktywami firmy. Prosta funkcja „przeciągnij i upuść” ułatwia zaprojektowanie przestrzeni, wizualizację nowej konfiguracji z precyzyjną lokalizacją pracowników i śledzenie używanego sprzętu. Podejmuj świadome decyzje dotyczące wykorzystania miejsc siedzących, korzystając z reguł kolorów, opracuj scenariusze ruchu i zarządzaj ruchami pomieszczeń w formie graficznej na interaktywnych planach pięter lub w formie tabelarycznej. Udostępniaj aktualizacje w czasie rzeczywistym, oznaczone plany pięter i raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xyicon

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Uproszczone zarządzanie obiektami biurowymi przy automatyzacji procesów dzięki oprogramowaniu do rezerwacji powierzchni, śledzenia użytkowania i analizy danych.
Uproszczone zarządzanie obiektami biurowymi dzięki zautomatyzowaniu procesów. Dla łatwiejszego zarządzania opcja rezerwacji biurek i sal konferencyjnych online. Zarządzanie miejscami parkingowymi w biurze online i z wyprzedzeniem, aby osiągnąć 100% obłożenie. Użyj analitycznego pulpitu nawigacyjnego, aby zrozumieć wykorzystanie przestrzeni i zmniejszyć koszty biurowe poprzez zmianę układu biura. Aby wykorzystać przestrzeń roboczą i pomieszczenia, zastosuj czujniki biurowe. Czujnik biurowy automatycznie rezerwuje miejsce, gdy ktoś się pojawi i automatycznie je zwalnia, gdy nikogo nie ma. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Meeting Room Booking

Funkcje

  • Zarządzanie przestrzenią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie dostawcami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Ustalanie harmonogramu pracy obiektu
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami