Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania obiektami

Wyniki: 23 w
Oparta na modelu SaaS platforma do zarządzania obiektami, która pomaga firmom zarządzać przestrzenią i rozmieszczeniem miejsc. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System
P.O.C System to platforma SaaS, która oferuje unikalny interfejs graficzny mający na celu pomoc w zmaksymalizowaniu CRE i obszaru roboczego w firmie. Istnieją dwa rozwiązania: 1. Rozwiązanie do zarządzania powierzchnią: przeznaczone dla firm, które zarządzają budynkami biurowymi lub dochodowymi nieruchomościami komercyjnymi. 2. Rozwiązanie do przydziału miejsc: to wizualna, łatwa w użyciu platforma, która pomaga zarządzać miejscami pracy / przestrzenią biurową oraz zawiera aplikację do rezerwacji, która pozwala pracownikom na rezerwację hot-desków według potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Rozwiązanie do rezerwacji POC ma na celu pomóc firmom w optymalizacji przestrzeni biurowej i dostosowaniu się do bardziej elastycznego sposobu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seating Allocation Solution
Rozwiązanie P.O.C Seating Allocation Solution jest przeznaczone dla firm/przestrzeni coworkingowych i zapewnia wizualną, łatwą w użyciu platformę do zarządzania przestrzenią roboczą i ustaleniami dotyczącymi miejsc siedzących w biurze. Dzięki podglądowi przestrzeni roboczej w czasie rzeczywistym i wszechstronnym narzędziom można zaprojektować plany siedzeń, które spełniają potrzeby pracowników i maksymalizują wykorzystanie. Rozwiązanie obejmuje również przyjazną dla użytkownika aplikację do ustalania harmonogramów, która umożliwia pracownikom rezerwację miejsc i sal konferencyjnych w zależności od potrzeb, w czasie rzeczywistym i w drodze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seating Allocation Solution

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Drawbase zapewnia produkty CAFM/IWMS dla infrastruktury przedsiębiorstw do zarządzania przestrzenią, zasobami, obłożeniami, centrami danych i infrastrukturą Dowiedz się więcej na temat produktu: Drawbase
Drawbase zapewnia niektóre z wiodących produktów CAFM/IWMS (wspomagane komputerowo zarządzanie obiektami/zintegrowany system zarządzania środowiskiem pracy) do zarządzania infrastrukturą, zasobami, centrami danych i infrastrukturą oraz planowania zajętości. Pełny zakres usług profesjonalnych zapewnia pomyślne wdrożenie, począwszy od oceny lokalizacji, poprzez integrację po starsze produkty i migrację danych. Współpraca i zatwierdzone rozwiązania z IBM Maximo i Oracle EBS oraz PeopleSoft zapewniają dobrze zintegrowane rozwiązania. Rozwiązania chmurowe, lokalne i hybrydowe z Oracle, IBM i AWS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Drawbase

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Falcony to aplikacja internetowa, która umożliwia przeprowadzanie wszystkich kontroli i zgłaszanie wszelkich uwag na każdym urządzeniu – zarówno w trybie online, jak i offline. Dowiedz się więcej na temat produktu: Falcony
audits.io to w pełni konfigurowalne narzędzie, które działa na wszystkich urządzeniach – zarówno w trybie online, jak i offline. Przeprowadzaj audyty i inspekcje na telefonie komórkowym lub tablecie i kontynuuj pracę na komputerze, jeśli chcesz. Dołączaj obrazy i inne pliki, przypisuj i powiadamiaj odpowiedzialne osoby, udostępniaj zautomatyzowane raporty PDF interesariuszom i analizuj wąskie gardła i trendy z statystyk w czasie rzeczywistym. Sprawdź poniższe materiały i już dziś rozpocznij usprawnianie procesów audytu i inspekcji w swojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Falcony

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Oprogramowanie do zarządzania obiektami TOPdesk pomaga szybko i łatwo wykonywać wszystkie zadania i przepływy pracy w ramach jednego narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie to pomaga w zarządzaniu incydentami, tworzeniu przepływów pracy i śledzeniu zasobów. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
MaintainX to mobilne oprogramowanie do digitalizacji zleceń roboczych i procedur, które zwiększa wydajność i umożliwia wgląd w czas rzeczywisty. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX
MaintainX pomaga firmom śledzić reaktywną i prewencyjną konserwację oraz kontrolować codzienne działania, takie jak inspekcje bezpieczeństwa, inspekcje jakości i operacyjne listy kontrolne. Oto, co jest digitalizowane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Firma pomaga liderom operacyjnym zwiększyć wydajność, dostarczając w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Oprogramowanie parkingowe dla inteligentnych biur. Automatyzacja i optymalizacja zarządzania służbowym parkingiem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wayleadr
ParkOffice to oprogramowanie parkingowe dla inteligentnych biur. Oprogramowaniu zaufali światowi pracodawcy, tacy jak Sanofi, Factset czy CEPSA. Oprogramowanie ParkOffice rozwiązuje problemy parkowania i transportu pracowników dla firm na całym świecie. ParkOffice rozwiązuje problemy firm, w tym: * prognozowanie i zarządzanie zajętością parkingu, * zwiększanie lub zmniejszanie dostępności miejsc parkingowych, * eliminację nieefektywnych wydatków na nieruchomości, * generowanie przychodów z parkowania pracowników, * zmniejszenie śladu węglowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wayleadr

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Oparte na chmurze rozwiązanie do ochrony fizycznej, które pomaga firmom zarządzać dostępem do różnych obiektów i monitorować go z poziomu scentralizowanej platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brivo Access
Ceniona technologia kontroli dostępu oparta na chmurze i inteligentnych przestrzeniach, która wprowadza na rynek rozwiązania dostępu bez kluczy, poświadczeń mobilnych, zdalnego zarządzania bezpieczeńs twem, inteligentnych blokad, zarządzania gośćmi i zarządzania tożsamością. Platforma Brivo umożliwia automatyzację zabezpieczeń, zdalne zarządzanie, podnosi komfort pracowników i najemców oraz poprawia bezpieczeństwo wszystkich osób i zasobów w dowolnej przestrzeni fizycznej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brivo Access

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurek do współpracy w hybrydowym miejscu pracy Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurka do współpracy w hybrydowym miejscu pracy. Zarządzanie zmianami jest trudne. W związku z tym Tribeloo ułatwia powrót pracowników i optymaliza cję hybrydowego miejsca pracy. Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa, ułatwienie pracy zwinnych zespołów w biurze, zwiększenie wykorzystania przestrzeni i obniżenie kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu twórców zapewnia ono wysokiej jakości usługi i wsparcie, aby można utrzymać zaangażowanie społeczności. Dowiedz się więcej na temat produktu: DaySmart Recreation
DaySmart Recreation pomaga firmom zachować przewagę podczas zarządzania codziennym funkcjonowaniem obiektów. Dzięki uproszczonemu ustalaniu harmonogramów, rejestracji i zaangażowania społeczności połączeniu ich w jedno rozwiązanie właściciele i personel obiektu prowadzą swoją działalność z większą wydajnością przy niższych kosztach operacyjnych, co poprawia obsługę klienta, prowadząc do wyższych przychodów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DaySmart Recreation

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Zdobądź zestaw narzędzi do pielęgnowania znaczących kontaktów społecznych w biurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Witco
Od budowania zespołu po wydarzenia związane z dobrym samopoczuciem, Witco zapewnia zestaw narzędzi, które wzmacniają poczucie przynależności poprzez przekształcanie biura w bardziej towarzyskie miejsce, w którym pracownicy mogą się łączyć w prawdziwym życiu i w trybie online. Dzięki aplikacji Witco kierownicy mogą zapewnić holistyczne doświadczenie z bezpośrednim dostępem do wiadomości w miejscu pracy, wydarzeń integracyjnych, ofert wellness, świadczeń pracowniczych itp. Pomaga ożywić kulturę korporacyjną dzięki narzędziu w rękach pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Witco

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Oprogramowanie do zarządzania obiektami przeznaczone do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi, kosztami i dostawcami. Ekspercka pomoc w szybkim wdrożeniu. Wypróbuj za darmo.
Popularne oprogramowanie do zarządzania obiektami umożliwia śledzenie kosztów konserwacji, planowanie usług, zarządzanie dostawcami i dostosowywanie ostrzeżeń w celu zapewnienia większej kontroli. To oprogramowanie CMMS zawiera aplikację mobilną do skanowania kodów QR i etykiet z kodami kreskowymi oraz zarządzania zgłoszeniami serwisowymi w podróży. Pełna historia konserwacji i przydatne raporty serwisowe sprawiają, że jest to niezbędny element wszystkich Twoich potrzeb w zakresie konserwacji zapobiegawczej. Płynna integracja RFID i Zendesk. Wypróbuj bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
eMaint CMMS pomaga zespołom utrzymania ruchu poprawić wydajność i obniżyć koszty operacji konserwacyjnych. Już dziś umów się na bezpłatne demo online.
eMaint to globalne oprogramowanie CMMS oparte na chmurze firmy Fluke Reliability. Zaufany od ponad 30 lat z ponad 50 000 użytkowników na całym świecie i obsługuje 26 języków. eMaint można dostosować do unikalnych potrzeb klientów. Już dziś umów się na bezpłatną demonstrację online i dowiedz się więcej. Optymalizuj przepływy pracy, automatyzuj KZ i zapewniaj dostępność części zamiennych dla nadchodzących zleceń. Szybko generuj raporty zgodności z przepisami i wyświetlaj stan zleceń oraz zaległości na jednym ekranie. Dostępna aplikacja mobilna. Dowiedz się więcej na temat produktu: eMaint CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Oprogramowanie do współpracy online dla wielu użytkowników, zapewniające interaktywne wykresy Gantta do planowania zasobów, zadań i zarządzania projektami.
Ganttic to oprogramowanie do zarządzania portfelem projektów, planowania zasobów, projektów, narzędzi, obiektów itp. Elastyczna aplikacja internetowa integruje się z istniejącymi przepływami pracy. Uzyskaj ogólny przegląd projektów, zadań i zasobów. Wykresy Gantta, tablice Kanban, raporty i wykresy śledzą postępy, zwiększają przejrzystość zespołu i zapewniają najlepsze wykorzystanie zasobów. Zacznij od bezpłatnej wersji próbnej, aby dowiedzieć się, dlaczego zespoły z całego świata ufają rozwiązaniu Ganttic spełniającemu ich unikalne potrzeby. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Platforma SaaS do zarządzania obiektami, która umożliwia organizacjom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i zarządzanie bezpiecznym powrotem pracowników do biura.
WorkInSync to oparta na chmurze platforma do zarządzania obiektami, która umożliwia organizacjom przekształcanie biur w hybrydowe miejsca pracy. Jej funkcje obejmują: ustalanie harmonogramów pracowników, rezerwację biurek, hotdesking, plany zdalnych miejsc, rezerwację sal spotkań, rezerwację sal konferencyjnych, zarządzanie dostępem bezkontaktowym, zarządzanie gośćmi, rezerwację dojazdu do biura lub transportu (autobus, transfery lotniskowe), zarządzanie obecnością, interaktywne mapy, analizę zarządzania i wykorzystania przestrzeni. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Kompleksowe oprogramowanie do zarządzania imprezami i miejscami wydarzeń z rozwiązaniami CRM, rezerwacjami, rejestracją, telefonem komórkowym, stroną internetową, narzędziami do raportowania i finansami.
Ungerboeck to światowe oprogramowanie do obsługi imprez, któremu zaufały tysiące klientów organizujących miliony imprez. Do grona klientów, obejmującego ponad 50 krajów, należą największe widowiska z całego świata, wspaniałe obiekty artystyczne, globalne centra kongresowe, jedne z najczęściej odwiedzanych muzeów na świecie, profesjonalne areny sportowe oraz inne wydarzenia i obiekty. Oprogramowanie do zarządzania imprezami i obiektami z rozwiązaniami CRM, rezerwacjami, rejestracją, urządzeniami mobilnymi, stronami internetowymi, raportowaniem i finansami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ungerboeck Software

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami. Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Aktywa PEMAC: - zarządzanie zasobami, - raporty na żywo, - kalibracje, - zgodność z 21 CFR, - zarządzanie wykonawcami i pozwoleniami, - elektroniczne śledzenie.
PEMAC | CMMS Dzięki ponad 200 funkcjom PEMAC Assets to w pełni konfigurowalne rozwiązanie CMMS (skomputeryzowany system zarządzania konserwacją), które umożliwia pełne planowanie konserwacji prognostycznej przy użyciu technologii IOT (Internet rzeczy). Klienci mogą wybierać, łączyć i integrować wiele modułów zasobów PEMAC na jednej platformie. Zasoby PEMAC mogą również chronić zdrowie i bezpieczeństwo pracowników i wykonawców oraz zarządzać zatwierdzaniem zmian w środowisku całkowicie elektronicznym. Monitorowanie wszystkich urządzeń i zapasów, zadań i procedur konserwacyjnych za pomocą zarządzania wykonawcami i zezwoleniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: PEMAC Assets

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Setyl to narzędzie do zarządzania aktywami i subskrypcjami, które zapewnia firmom kontrolę nad wydatkami na technologie, dzięki lepszej widoczności.
Klienci Setyl zazwyczaj oszczędzają 30% swoich rocznych wydatków na technologię, dzięki zastosowaniu tego trzyetapowego procesu. 1. Określ, za które aktywa i subskrypcje płaci każdy pracownik organizacji. 2. Przeprowadź kontrolę swoich rejestrów, aby zidentyfikować zazębianie się i nadmierne wydatki. 3. Wdrażaj niezawodne i powtarzalne procesy w całej firmie – zastępuj arkusze kalkulacyjne i udostępniane foldery skalowalnym i intuicyjnym systemem opartym na chmurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Setyl

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Umieszczaj zasoby, ludzi i inne dane na interaktywnych planach pięter w wirtualnym środowisko do planowania i projektowania działań operacyjnych.
Zoptymalizuj swoje miejsce pracy, zarządzanie portfelem nieruchomości, ludźmi i aktywami firmy. Prosta funkcja „przeciągnij i upuść” ułatwia zaprojektowanie przestrzeni, wizualizację nowej konfiguracj i z precyzyjną lokalizacją pracowników i śledzenie używanego sprzętu. Podejmuj świadome decyzje dotyczące wykorzystania miejsc siedzących, korzystając z reguł kolorów, opracuj scenariusze ruchu i zarządzaj ruchami pomieszczeń w formie graficznej na interaktywnych planach pięter lub w formie tabelarycznej. Udostępniaj aktualizacje w czasie rzeczywistym, oznaczone plany pięter i raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xyicon

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Uproszczone zarządzanie obiektami biurowymi przy automatyzacji procesów dzięki oprogramowaniu do rezerwacji powierzchni, śledzenia użytkowania i analizy danych.
Uproszczone zarządzanie obiektami biurowymi dzięki zautomatyzowaniu procesów. Dla łatwiejszego zarządzania opcja rezerwacji biurek i sal konferencyjnych online. Zarządzanie miejscami parkingowymi w biurze online i z wyprzedzeniem, aby osiągnąć 100% obłożenie. Użyj analitycznego pulpitu nawigacyjnego, aby zrozumieć wykorzystanie przestrzeni i zmniejszyć koszty biurowe poprzez zmianę układu biura. Aby wykorzystać przestrzeń roboczą i pomieszczenia, zastosuj czujniki biurowe. Czujnik biurowy automatycznie rezerwuje miejsce, gdy ktoś się pojawi i automatycznie je zwalnia, gdy nikogo nie ma. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Meeting Room Booking

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Rozwiązania systemowe do zarządzania spotkaniami, biurkami i odwiedzającymi. Wszystko zintegrowane w jednym, uproszczonym cyklu
Rozwiązania dotyczące miejsc pracy opartej na aktywności (activity-based working). Zarezerwuj biurka, zaplanuj spotkania, zarezerwuj pokoje, powitaj gości i uzyskaj wgląd w dane, aby jeszcze bardziej zoptymalizować swoje miejsce pracy. Wszystkie aspekty zarządzania miejscem pracy można realizować za pomocą pełnego zestawu produktów Pronestor lub dopasować je do swoich potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pronestor

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management
Reporter ocen monitorowania stanu w chmurze Felix pomaga w pełni wykorzystać program monitorowania stanu.
Felix to pojedyncze repozytorium wszystkich informacji, ocen, dowodów, informacji zwrotnych i wniosków dotyczących stanu zasobów. Łączy wszystkie dyscypliny monitorowania stanu (analiza wibracji, termografia, analiza oleju, rundy operatora, inspekcje itp.) w znormalizowany sposób i zapewnia mechanizm współpracy i komunikacji dla wszystkich osób zajmujących się monitorowaniem stanu lub prognostyczną konserwacją zasobów fizycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Felix

Funkcje

  • Zarządzanie sprzętem
  • Zarządzanie zleceniami pracy
  • Zarządzanie konserwacją
  • Facility Asset Management