Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania klubami

Oprogramowanie do zarządzania klubami automatyzuje funkcje zarządzania, w tym członkostwo, opłaty, składki i inne operacje w klubach fitness, towarzyskich i obywatelskich lub innych podobnych organizacjach. Aplikacje te oferują zintegrowane rozwiązania w zakresie zarządzania dostępem, jak również narzędzia sprzedaży i marketingu dla obiektów klubowych. Rozwiązania do zarządzania klubami pomagają także w monitorowaniu wyników z działalności biznesowej poprzez zautomatyzowane raportowanie i prognozowanie sprzedaży, wskaźników zatrzymywania członków i generowanych przychodów. Oprogramowanie do zarządzania klubami jest powiązane z oprogramowaniem do zarządzania członkostwem, oprogramowaniem do zarządzania gośćmi i programami do rejestracji.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 11 w

Zarejestruj się w niecałą minutę i zacznij rozwijać swój klub sportowy dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu do zarządzania klubami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gymdesk
Zarejestruj się w niecałą minutę i zacznij rozwijać swój klub sportowy dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu do zarządzania klubami. Łącząc płynną, nowoczesną i intuicyjną obsługę z bogatym portfolio zaawansowanych funkcji, Gymdesk naprawdę zdejmuje ciężar z barków użytkownika, jeśli chodzi o zarządzanie firmą członkowską. Śledzenie obecności, rezerwowanie, ustalanie harmonogramów, fakturowanie, PoS (punkt sprzedaży) i Marketing – mamy wszystko, czego potrzebujesz. Użytkownik i jego zespół zauważą różnicę od już od pierwszego dnia. Wypróbuj bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gymdesk

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie zespołem
  • Portal członkowski
  • Rezerwacja online
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie kalendarzem
Oprogramowanie do zarządzania klubami Mindbody jest dostosowane do potrzeb firm, które potrzebują systemów zarządzania biznesem i członkostwem.
Mindbody podnosi poziom obsługi klienta – od momentu znalezienia Twojego klubu fitness w aplikacji do czasu następnej wizyty. Usprawnij swoją pracę dzięki automatyzacji marketingu, zarządzaniu personelem i klientami, członkostwom z automatycznym odnawianiem, przetwarzaniu płatności, przypomnieniom o wizytach, raportowaniu i innym elementom. Budujesz swoją markę? Uzyskaj aplikację dostosowaną do swoich potrzeb. Oszczędzaj czas i dawaj swoim klientom uwagę, na którą zasługują. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie zespołem
  • Portal członkowski
  • Rezerwacja online
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie kalendarzem
Oferowane oprogramowanie do zarządzania klubami zapewnia uniwersalne miejsce do zarządzania codziennymi zadaniami administracyjnymi, które zwiększają przychody.
Oferowane oprogramowanie do zarządzania klubami zapewnia uniwersalne miejsce do zarządzania codziennymi zadaniami administracyjnymi, które zwiększają przychody. Oprogramowanie Glofox club umożliwia powrót do pracy z członkami i trenerami zamiast konieczności patrzenia na komputer. Informacje, które pozwolą podejmować najlepsze decyzje biznesowe – niezależnie od tego, czy chodzi o wskazanie udanej promocji, czy też o to, który trener zwiększa zaangażowanie klientów – wszystko na wyciągnięcie ręki. Dowiedz się więcej na temat produktu: ABC Glofox

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie zespołem
  • Portal członkowski
  • Rezerwacja online
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie kalendarzem
GymMaster — jedna aplikacja dla administratora klubu i dostęp do drzwi na autopilocie. Zaoszczędź tyle czasu i pieniędzy, że znajomi zaczną myśleć, że sprzedałeś klub.
Poznaj GymMaster, jedyny system klubowy typu „wszystko w jednym” z wbudowanym dostępem do drzwi przez Bluetooth — bez osób trzecich. Różnica? Autopilot administracyjny za ułamek kosztów. Hit popularności od 30 lat w tysiącach siłowni w ponad 90 krajach. Pełen funkcji GymMaster zastępuje cały stos oprogramowania — co jest lepsze dla użytkownika, członków i jego portfela. Gwarancja uśmiechu. Żadnych umów ani ukrytych opłat, płać co miesiąc, a jeśli nie będziesz zachwycony w ciągu 60 dni i zrezygnujesz, firma zwróci ci pieniądze. Chcesz się uwolnić od recepcji? Spróbuj teraz Dowiedz się więcej na temat produktu: GymMaster

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie zespołem
  • Portal członkowski
  • Rezerwacja online
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie kalendarzem
Raklet to prosty i łatwy sposób na zarządzanie i rozwój Twojego Klubu. Zautomatyzuj rozwój swojego klubu dzięki temu kompleksowemu rozwiązaniu.
Raklet to prosty i łatwy sposób na zarządzanie i rozwój Twojego klubu. Zautomatyzuj rozwój swojego klubu dzięki temu kompleksowemu rozwiązaniu. Oprócz korzystania z rozbudowanego rozwiązania CRM, możesz tworzyć plany członkowskie, niestandardowy formularz zgłoszeniowy, organizować wydarzenia i sprzedawać bilety, mieć swoją prywatną sieć społecznościową, aplikację mobilną do meldowania członków i pomocy w rezerwacji obiektów i pokoi. To najprostszy i najłatwiejszy sposób na zwiększenie zaangażowania członków i rozwój własnego klubu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Raklet

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie zespołem
  • Portal członkowski
  • Rezerwacja online
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie kalendarzem
Daxko Operations pomaga zarządzać codzienną działalnością centrum w jednym bezpiecznym systemie.
Daxko Operations pomaga zarządzać codzienną działalnością centrum w jednym bezpiecznym systemie. Od narzędzi internetowych, takich jak rejestracja w programie, efektywność zaplecza, taka jak łatwy dostęp do informacji o członkach, standaryzowane procesy i dane w setkach lokalizacji YMCA (Chrześcijańskie stowarzyszenie młodych mężczyzn), JCC (Centrum wspólnoty żydowskiej) i innych organizacjach zdrowia i dobrego samopoczucia w całym kraju. Daxko Operations to złoty standard w zarządzaniu operacjami opartymi na pracownikach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Daxko Operations

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie zespołem
  • Portal członkowski
  • Rezerwacja online
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie kalendarzem
Polska Produkt lokalny
Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania klubami, umożliwiające obsługę w jednym systemie wszystkich operacji back office i operacji dla klientów.
Uniwersalna platforma do zarządzania klubem, stworzona z myślą o ułatwieniu prowadzenia klubu. Obsługuje płatności i rejestracje w trybie online, umożliwia konfigurację kontroli dostępu dla członków, automatyzuje korespondencję za pomocą centrum automatyzacji i analizuje w prosty sposób dane dzięki konfigurowalnym pulpitom nawigacyjnym i raportom. W komplecie z prostym w obsłudze oprogramowaniem POS, przyjazną dla użytkownika aplikacją mobilną, oprogramowaniem prowizyjnym dla pracowników oraz rozwiązaniem CRM, który pomoże zespołowi sprzedaży przekształcić kontakty w nowych leadów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Perfect Gym

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie zespołem
  • Portal członkowski
  • Rezerwacja online
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie kalendarzem
Polska Produkt lokalny
Program do zarządzania klubem sportowym, który zautomatyzuje i usprawni Twoje procesy biznesowe. Czy prowadzisz duży klub fitness, czy małe studio jogi - eFitness jest dla Ciebie!
eFitness to system służący łatwemu zarządzaniu Twoimi klubami. Automatyczne płatności, kontrola dostępu czy komunikacja marketingowa-to wszystko znajdziesz w eFitness. Zwiększ sprzedaż online, skorzystaj z modułu treningów personalnych czy sprzedaży barowej. Uzyskaj pomocne informacje dzięki poręcznemu dashboardowi i czytelnym raportom. Wykorzystaj aplikację eFitness App, aby zwiększyć zaangażowanie Klubowiczów i rozszerzyć sprzedaż. Użyj nowoczesnego modułu CRM, aby jeszcze łatwiej działać na leadach i zwiększyć konwersję. eFitness obecny jest w 14 krajach, służąc ponad 1000 klientów - od studiów butikowych po duże sieci klubów fitness. Dowiedz się więcej na temat produktu: eFitness

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie zespołem
  • Portal członkowski
  • Rezerwacja online
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie kalendarzem
Rezeve to oprogramowanie do zarządzania biznesem usługowym, które umożliwia tworzenie markowych aplikacji internetowych w mgnieniu oka — bez konieczności kodowania.
Rezeve to oprogramowanie do zarządzania firmą dla firm usługowych, takich jak butikowe studia fitness i freelancerzy, do tworzenia markowych stron internetowych i aplikacji w mgnieniu oka — bez konieczności kodowania. Kompleksowy zestaw funkcji obejmuje narzędzie do tworzenia markowych aplikacji internetowych, system planowania i rezerwacji, zarządzanie zajęciami, zarządzanie pakietami i członkostwem, zintegrowane lokalne metody płatności, programy lojalnościowe, rezerwację miejsc, rezerwację grupową, pakiety do udostępniania i konto rodzinne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rezeve

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie zespołem
  • Portal członkowski
  • Rezerwacja online
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie kalendarzem
Doskonałe oprogramowanie do zarządzania salonami gier, obiektami e-sportowymi, kawiarniami i instytucjami edukacyjnymi z programami e-sportowymi.
SENET to oprogramowanie do zarządzania klubami i obiektami e-sportowymi, zaprojektowane do sterowania dziesiątkami gamingowych komputerów PC i konsoli w jednym przyjaznym dla użytkownika interfejsie. ​ SENET umożliwia automatyzację rutynowych prac personelu lokalowego, przejęcie kontroli nad wszystkimi procesami biznesowymi i odkrycie nowych źródeł przychodów. SENET zapewnia salonom gier złożone rozwiązanie z centralnym panelem administracyjnym, niestandardowym interfejsem klienta, sprzętem i oprogramowaniem do zarządzania konsolami do gier oraz innymi przełomowymi funkcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: SENET

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie zespołem
  • Portal członkowski
  • Rezerwacja online
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie kalendarzem
Oparty na chmurze system zarządzania kulturą, który pomaga w planowaniu, ustalaniu harmonogramu, realizacji i sprzedaży zajęć i wydarzeń.
Culmas to kompleksowa platforma obsługująca rynek sztuk performatywnych. Culmas obejmuje wszystkie funkcje, które są niezbędne do prowadzenia instytucji kulturalnej, takie jak planowanie, ustalanie harmonogramu, realizacja i sprzedaż zajęć lub wydarzeń wraz z automatyzacją poczty e-mail, kalendarzem, frekwencją, POS i modułem finansowym. Culmas może zautomatyzować e-maile i komunikację z uczniami oraz zarządzać przenoszeniem uczniów między klasami, zwrotami, finansami i produktami na stronie internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Culmas

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zarządzanie zespołem
  • Portal członkowski
  • Rezerwacja online
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rejestracjami
  • Zarządzanie kalendarzem