Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie dla zdrowia psychicznego

Oprogramowanie dla zdrowia psychicznego posiada takie opcje jak przechowywanie danych pacjentów, rozliczanie i planowanie dla placówek zdrowia psychicznego. Aplikacje dla służby zdrowia psychicznego zwykle oferują różnorodne, elastyczne funkcje, które pomagają w zarządzaniu i organizacji dokumentacji pacjentów, informacjami o postępach, rozliczeniach i fakturowaniu, a także planowaniu zajęć personelu i wizyt. Kliniki zdrowia psychicznego wykorzystują te aplikacje w celu scentralizowania i zautomatyzowania podstawowej opieki nad pacjentami i procesów biznesowych, w tym składania sprawozdań dotyczących pacjentów, zapisów leczenia, należnych rachunków, przetwarzania płatności, wymiany danych pacjentów, zarządzania dokumentami, roszczeń elektronicznych, spłat należności i sprawozdawczości finansowej. Oprogramowanie dla zdrowia psychicznego jest związane z oprogramowaniem dla usług społecznych, oprogramowaniem do elektronicznych rejestrów medycznych, oprogramowaniem do fakturowania medycznego, aplikacjami dla lekarzy, oprogramowaniem do umawiania wizyt u lekarza i transkrypcji medycznej.

MERIDIQ to łatwy w użyciu i bezpieczny system rejestracji danych pacjentów dla małych klinik i estetyków. Dowiedz się więcej na temat produktu: MERIDIQ
MERIDIQ, łatwy w użyciu i bezpieczny system rejestracji pacjentów dla wszystkich specjalistów w dziedzinie estetyki i urody. MERIDIQ został zaprojektowany tak, aby spełniać potrzeby małych klinik i estetyków, którzy chcą prowadzić dobrze utrzymaną dokumentację leczenia swoich pacjentów. System rejestracji pacjentów jest bezpłatny i nie ma ograniczeń co do funkcji. W każdej chwili możesz uaktualnić do płatnej wersji, aby uzyskać więcej miejsca do przechowywania danych i profili użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: MERIDIQ

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Fakturowanie medyczne
  • E-recepty
  • Portal samoobsługowy
  • Sporządzanie wykresów
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie dokumentacją
Samoobsługowe ustalanie harmonogramu wizyt za pomocą przyjaznego narzędzia do planowania, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas na pozostałe czynności.
Oszczędzaj czas i zadbaj o organizację pacjentów dzięki samoobsługowemu rozwiązaniu do ustalania harmonogramu Acuity zgodnemu z HIPAA. Od momentu, w którym pacjent umówi u Ciebie wizytę, Acuity wysyła spersonalizowane potwierdzenia, wysyła wiadomości tekstowe z przypomnieniami, przechowuje uwagi w formacie SOAP (prosty protokół dostępu do obiektów), pozwala pacjentom na zmianę terminu w zależności od Twojej dostępności oraz przetwarza płatności. Możesz nawet skonfigurować wideokonferencję, aby móc zdalnie komunikować się ze swoimi pacjentami. Dzięki aplikacji Acuity codzienne funkcjonowanie przebiega płynniej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Fakturowanie medyczne
  • E-recepty
  • Portal samoobsługowy
  • Sporządzanie wykresów
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie dokumentacją
Oprogramowanie do Zarządzania praktyką, które zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby usprawnić swoją klinikę psychologiczną lub psychiatryczną.
Power Diary to internetowe oprogramowanie do zarządzania praktyką, któremu zaufali lekarze na całym świecie. Funkcje Power Diary obejmują: + Zarządzanie kalendarzem + Przypomnienia o wizytach (SMS + e-mail) + Szablony notatek dotyczących leczenia + Fakturowanie klienta + Rezerwacja online + Dwukierunkowy czat SMS + Telemedycyna + I wiele więcej Dowiedz się więcej na temat produktu: Power Diary

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Fakturowanie medyczne
  • E-recepty
  • Portal samoobsługowy
  • Sporządzanie wykresów
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie dokumentacją
Inteligentne narzędzie do ustalania harmonogramu, które synchronizuje się z kalendarzem i umożliwia klientom planowanie spotkań i rezerwacji.
Zbuduj stronę rezerwacji, którą możesz osadzić na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub udostępnić link do w swoim podpisie e-mail. Dodaj własne logo i kolory, aby strona rezerwacji nabrała indywidualnego charakteru. Przetłumacz ją i dostosuj brzmienie treści strony do własnych upodobań. Dodaj niestandardowe pytania i bezpiecznie zbieraj dane odwiedzających. Połącz ją z kalendarzami Google, Outlook lub Apple, aby umożliwić dwukierunkową synchronizację i umożliwić klientom rezerwację tylko wtedy, gdy jesteś dostępny. Zgodność z przepisami RODO i HIPAA (ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). Wystarczy kilka minut, aby skonfigurować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upvio

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Fakturowanie medyczne
  • E-recepty
  • Portal samoobsługowy
  • Sporządzanie wykresów
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie dokumentacją
EHR z konfigurowalnymi szablonami, wbudowanymi narzędziami do badań przesiewowych, telemedycyną zgodną z HIPAA, portalem dla pacjentów do praktyk w zakresie zdrowia psychicznego.
Inteligentne oprogramowanie medyczne zawiera w pełni konfigurowalne szablony, wbudowane narzędzia do badań przesiewowych i portal dla pacjentów z systemem telemedycyny zgodnym z HIPAA (Ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych) dla praktyk w zakresie zdrowia behawioralnego, psychicznego i psychiatrycznego. System IMS obsługuje każdy etap procesu zapewniania opieki nad pacjentem, od zaangażowania pacjentów po analitykę ćwiczeniową, automatyczną rejestrację, koordynację opieki, raportowanie i inne. Jego funkcje, moduły i szablony są tworzone od podstaw, aby dostosować się do unikalnych potrzeb praktyki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intelligent Medical Software

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Fakturowanie medyczne
  • E-recepty
  • Portal samoobsługowy
  • Sporządzanie wykresów
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie dokumentacją
Lightning Step integruje systemy CRM, EMR i RCM w jedno oprogramowanie dla ośrodków zdrowia behawioralnego i leczenia uzależnień.
Lightning Step jest dostawcą oprogramowania korporacyjnego dla behawioralnych ośrodków zdrowia i leczenia uzależnień. Platforma all-in-one łączy w sobie funkcje elektronicznej dokumentacji medycznej (EMR), zarządzania relacjami z klientami (CRM) i zarządzania cyklem przychodów (RCM), zapewniając kompleksowe i zintegrowane podejście do zarządzania opieką nad pacjentem. Oprogramowanie wspiera pracowników służby zdrowia w usprawnianiu świadczenia opieki, poprawie wyników pacjentów i zwiększaniu wydajności operacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightning Step

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Fakturowanie medyczne
  • E-recepty
  • Portal samoobsługowy
  • Sporządzanie wykresów
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie dokumentacją
Mindletic to oparta na danych siłownia równowagi emocjonalnej dla organizacji chcących przewidywać i zapobiegać kosztownym zaburzeniom emocjonalnym w zespołach.
Mindletic – cyfrowa siłownia dla umysłu w miejscu pracy. Narzędzie daje możliwość przewidywania kosztownych zaburzeń równowagi emocjonalnej i zapobiegania im. Zwiększanie odporności psychicznej i współczynnika inteligencji emocjonalnej następuje dzięki treningom umysłowym: indywidualnym, zespołowym, w samowystarczalnych zespołach Balance lub z certyfikowanymi specjalistami od zdrowia psychicznego. Program treningu umysłowego opartego na nauce jest współtworzony z certyfikowanymi specjalistami w dziedzinie zdrowia psychicznego, Uniwersytetem Wileńskim, stowarzyszeniem psychologicznym i organizacjami zajmującymi się zdrowiem psychicznym, badającymi odpowiednio dobrane zagadnienia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindletic

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Fakturowanie medyczne
  • E-recepty
  • Portal samoobsługowy
  • Sporządzanie wykresów
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie dokumentacją