Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do kiosków

Wyniki: 7 w
Zablokuj swój smartfon lub tablet z systemem Android na jednym adresie URL w bezpiecznej przeglądarce, jednej aplikacji lub kilku wybranych aplikacjach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexnode UEM
Blokuj swoje urządzenia za pomocą kiosku Hexnode i bezpiecznie zarządzaj punktami końcowymi bezpośrednio z poziomu konsoli. Kiosk Hexnode jest obsługiwany w systemach iOS, Android, Windows i Apple TV. Umożliwia to ograniczenie urządzeń do jednej aplikacji lub kilku podstawowych aplikacji w zależności od wymagań. Zmienianie urządzeń w kioski to dość proste zadanie. Wystarczy zalogować się do portalu i skonfigurować odpowiednie zasady, aby aktywować tryb kiosku i dodatkowe funkcje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexnode UEM

Funkcje

  • Ekran dotykowy
  • Podpis cyfrowy
  • Bezprzewodowy dostęp do internetu
  • Klawiatura wirtualna
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Bezpieczne przeglądanie
ManageEngine Mobile Device Manager Plus to oprogramowanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi klasy korporacyjnej do zarządzania urządzeniami z systemem iOS, Android oraz z systemem Windows. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus to rozwiązanie EMM (do zarządzania mobilnością przedsiębiorstwa), które daje przedsiębiorstwom możliwość wykorzystania potencjału mobilności. Zwiększ produktywność pracowników bez uszczerbku dla bezpieczeństwa przedsiębiorstwa dzięki takim funkcjom jak zarządzanie urządzeniami mobilnymi, zarządzanie aplikacjami, zarządzanie pocztą e-mail i konteneryzacja urządzeń. Rozwiązanie MDM (zarządzanie urządzeniami mobilnymi), dostępne zarówno lokalnie, jak i w chmurze, zostało opracowane z myślą o wymaganiach użytkowników i wymaganiach bezpieczeństwa IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Mobile Device Manager Plus

Funkcje

  • Ekran dotykowy
  • Podpis cyfrowy
  • Bezprzewodowy dostęp do internetu
  • Klawiatura wirtualna
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Bezpieczne przeglądanie
KioWare to oprogramowanie pracujące w trybie kiosku, które zabezpiecza system operacyjny, pulpit i przeglądarkę, a także może zapewnić zarządzanie kioskiem z centralnego serwera. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kioware
KioWare to w pełni konfigurowalne oprogramowanie dla kiosków. Wyposażone jest w linię produktów od podstawowego blokowania przez przeglądarkę do zdalnego monitorowania opartego na serwerze. KioWare działa na zasadzie „otoczki” wokół istniejących aplikacji opartych na przeglądarce, zabezpieczając system operacyjny (Windows lub Android) oraz przeglądarkę, dając użytkownikom dostęp tylko do Twojej aplikacji. Opcje zarządzania kioskiem obejmują zarówno opcje hostowane samodzielnie, jak i hostowane przez KioWare (KioWare Server i KioCloud). Darmowa, w pełni funkcjonalna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kioware

Funkcje

  • Ekran dotykowy
  • Podpis cyfrowy
  • Bezprzewodowy dostęp do internetu
  • Klawiatura wirtualna
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Bezpieczne przeglądanie
10 $/miesiąc. Zamiana każdego telewizora w cyfrowy znak. Zdalne zarządzanie. Obsługuje zdjęcia, filmy, playlisty, Google Slides, pogodę, Instagram itd. Dowiedz się więcej na temat produktu: OptiSigns
10 $/miesiąc. Dowolny telewizor można zmienić w urządzenie digital signage i zarządzać nim zdalnie z centralnego pulpitu. Do wyboru 100 aplikacji i ponad 500 szablonów. Obsługuje takie formaty, jak zdjęcia, filmy, listy odtwarzania, Google Slides, Pogoda, Instagram, Twitter, YouTube i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: OptiSigns

Funkcje

  • Ekran dotykowy
  • Podpis cyfrowy
  • Bezprzewodowy dostęp do internetu
  • Klawiatura wirtualna
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Bezpieczne przeglądanie
Kiosk i interaktywne oprogramowanie DS do zabezpieczania publicznych komputerów i wyświetlaczy. Łatwe w użyciu i konfigurowalne. Bezpłatna wersja próbna i obsługa klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: SiteKiosk
SiteKiosk to oparte na chmurze, kompleksowe oprogramowanie dla kiosków i oznakowań cyfrowych, przeznaczone dla kiosków, interaktywnych wyświetlaczy, komputerów publicznych, tabletów i laptopów (Windows/Android) w miejscach publicznych. W platformie SiteKiosk Cloud można łatwo skonfigurować komputery i wyświetlacze z zabezpieczeniem przed manipulacją, a także zarządzać nimi i monitorować je zdalnie z osobistego pulpitu nawigacyjnego na koncie w chmurze. Wystarczy kilka kliknięć, aby stworzyć własne interaktywne interfejsy użytkownika za pomocą łatwego w obsłudze edytora SiteKiosk Online. Dowiedz się więcej na temat produktu: SiteKiosk

Funkcje

  • Ekran dotykowy
  • Podpis cyfrowy
  • Bezprzewodowy dostęp do internetu
  • Klawiatura wirtualna
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Bezpieczne przeglądanie
EasyControl to gotowe rozwiązanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi, które umożliwia zabezpieczenie zasobów mobilnych z dowolnego miejsca na świecie.
EasyControl korzysta z możliwości, jakie daje pionowo zintegrowany rynek, aby dostarczać użytkownikom końcowym dopasowane do ich potrzeb i opracowane przez producentów sprzętu rozwiązania w zakresie technologii MDM (zarządzania urządzeniami mobilnymi). EasyControl to pierwsza na świecie oparta na chmurze platforma służąca do zarządzania urządzeniami mobilnymi i punktami końcowymi. Umożliwia ona realizację różnych scenariuszy wdrożeń, np. wykorzystanie urządzeń o specjalnym przeznaczeniu czy też modelu COPE (własność firmowa, obsługa osobista) oraz modelu BYOD (możliwość korzystania z własnych urządzeń w pracy w celach służbowych). Narzędzie to można stosować w różnych branżach, takich jak fitness, telezdrowie, logistyka, edukacja, itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: EasyControl MDM

Funkcje

  • Ekran dotykowy
  • Podpis cyfrowy
  • Bezprzewodowy dostęp do internetu
  • Klawiatura wirtualna
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Bezpieczne przeglądanie
VisitQ to system kiosków zarządzających kolejkami, który wykorzystuje wirtualne systemy do zarządzania nimi.
VisitQ to oparty na chmurze system zarządzania kolejkami, który ułatwia oczekiwanie zarówno gościom, jak i personelowi. Niezależnie od tego, czy użytkownicy chcą poprawić przepływ gości, czy też chcą dokładnie wiedzieć, jak długo każdy klient będzie musiał czekać, VisitQ może zapewnić spokój ducha przy jednoczesnym zapewnieniu sprawnej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: VisitQ

Funkcje

  • Ekran dotykowy
  • Podpis cyfrowy
  • Bezprzewodowy dostęp do internetu
  • Klawiatura wirtualna
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Bezpieczne przeglądanie