Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do kiosków

Oprogramowanie do kiosków umożliwia publicznym serwisom oferowanie dostępu do aplikacji użytkownikom końcowym. Ułatwiają organizacjom udostępnianie klientom kiosków samoobsługowych i tym samym redukcję kosztów ogólnych. Kioski te mogą być przeznaczone do odpraw lotniczych, zakupu biletów, zamawiania jedzenia i napojów oraz korzystania z innych usług. Aplikacje muszą zapewniać bezpieczeństwo, monitorowanie i zarządzanie zdalnie rozmieszczonymi kioskami. Oprogramowanie do kiosków samoobsługowych jest powiązane z systemami ticketowymi i oprogramowaniem Digital Signage.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do kiosków

Już od 10 $/miesiąc/ekran. Jeśli chcesz przekształcić swój ekran w kiosk, firma ma pełne możliwości zaangażowania twoich odbiorców. Wypróbuj już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: OptiSigns
Już od 10 $/miesiąc/ekran. Niezależnie od tego, czy chcesz, aby klikalny był cały ekran lub tylko pojedynczy element, firma gwarantuje odpowiednią funkcjonalność. Za pomocą kilku prostych kliknięć można skonfigurować kiosk zapewniający możliwość otwierania różnych elementów, takich jak strony internetowe, niestandardowy kod HTML, a nawet dodatkowe treści i zasoby. Do wyboru jest ponad 160 aplikacji i ponad 1000 szablonów. Obsługuje takie formaty, jak zdjęcia, filmy, listy odtwarzania, Google Slides, Pogoda, Instagram, Twitter, YouTube i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: OptiSigns

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis cyfrowy
  • Zawartość interaktywna
  • Klawiatura wirtualna
  • Ekran dotykowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Drukowanie na miejscu
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Bezpieczne przeglądanie
  • Wireless Internet Access Control
ManageEngine Mobile Device Manager Plus to oprogramowanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi klasy korporacyjnej do zarządzania urządzeniami z systemem iOS, Android oraz z systemem Windows. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus to rozwiązanie EMM (do zarządzania mobilnością przedsiębiorstwa), które daje przedsiębiorstwom możliwość wykorzystania potencjału mobilności. Zwiększ produktywność pracowników bez uszczerbku dla bezpieczeństwa przedsiębiorstwa dzięki takim funkcjom jak zarządzanie urządzeniami mobilnymi, zarządzanie aplikacjami, zarządzanie pocztą e-mail i konteneryzacja urządzeń. Rozwiązanie MDM (zarządzanie urządzeniami mobilnymi), dostępne zarówno lokalnie, jak i w chmurze, zostało opracowane z myślą o wymaganiach użytkowników i wymaganiach bezpieczeństwa IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Mobile Device Manager Plus

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis cyfrowy
  • Zawartość interaktywna
  • Klawiatura wirtualna
  • Ekran dotykowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Drukowanie na miejscu
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Bezpieczne przeglądanie
  • Wireless Internet Access Control
Zablokuj swój smartfon lub tablet z systemem Android na jednym adresie URL w bezpiecznej przeglądarce, jednej aplikacji lub kilku wybranych aplikacjach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexnode UEM
Blokuj swoje urządzenia za pomocą kiosku Hexnode i bezpiecznie zarządzaj punktami końcowymi bezpośrednio z poziomu konsoli. Kiosk Hexnode jest obsługiwany w systemach iOS, Android, Windows i Apple TV. Umożliwia to ograniczenie urządzeń do jednej aplikacji lub kilku podstawowych aplikacji w zależności od wymagań. Zmienianie urządzeń w kioski to dość proste zadanie. Wystarczy zalogować się do portalu i skonfigurować odpowiednie zasady, aby aktywować tryb kiosku i dodatkowe funkcje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexnode UEM

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis cyfrowy
  • Zawartość interaktywna
  • Klawiatura wirtualna
  • Ekran dotykowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Drukowanie na miejscu
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Bezpieczne przeglądanie
  • Wireless Internet Access Control
KioWare to oprogramowanie pracujące w trybie kiosku, które zabezpiecza system operacyjny, pulpit i przeglądarkę, a także może zapewnić zarządzanie kioskiem z centralnego serwera. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kioware
KioWare to w pełni konfigurowalne oprogramowanie dla kiosków. Wyposażone jest w linię produktów od podstawowego blokowania przez przeglądarkę do zdalnego monitorowania opartego na serwerze. KioWare działa na zasadzie „otoczki” wokół istniejących aplikacji opartych na przeglądarce, zabezpieczając system operacyjny (Windows lub Android) oraz przeglądarkę, dając użytkownikom dostęp tylko do Twojej aplikacji. Opcje zarządzania kioskiem obejmują zarówno opcje hostowane samodzielnie, jak i hostowane przez KioWare (KioWare Server i KioCloud). Darmowa, w pełni funkcjonalna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kioware

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis cyfrowy
  • Zawartość interaktywna
  • Klawiatura wirtualna
  • Ekran dotykowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Drukowanie na miejscu
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Bezpieczne przeglądanie
  • Wireless Internet Access Control
ScreenCloud szybko przekształca telewizory, iPady i inne tablety w atrakcyjne cyfrowe oznakowanie dla Twojej firmy lub organizacji.
Oznakowanie cyfrowe nie musi być skomplikowane. Oprogramowanie ScreenCloud do oznakowywania cyfrowego sprawia, że umieszczenie istotnych treści na dowolnym ekranie i w dowolnym miejscu jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Umożliwia sterowanie jednym lub tysiącem ekranów z dowolnego miejsca na świecie. System ScreenCloud, obsługiwany przez system zarządzania zawartością w chmurze, pasuje do istniejących inteligentnych systemów, dzięki czemu możesz sprawdzać najnowsze wiadomości i aktualizacje firmy, śledzić komunikację pracowników i wizualizować dane za pomocą jednego centralnego nośnika. Dowiedz się więcej na temat produktu: ScreenCloud

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis cyfrowy
  • Zawartość interaktywna
  • Klawiatura wirtualna
  • Ekran dotykowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Drukowanie na miejscu
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Bezpieczne przeglądanie
  • Wireless Internet Access Control
Rozwiązanie do zarządzania miejscem pracy, które pokochają pracownicy. Rezerwacja biurka | Rezerwacja pokoju | Planowanie tygodnia | Analityka
deskbird to doskonała aplikacja dla firm hybrydowych do zarządzania miejscem pracy zorientowana na ludzi, dostępna jako aplikacja mobilna, internetowa, Slack i MS Teams. Dzięki szybkiemu i intuicyjnemu interfejsowi użytkownika, uproszczonemu i niezawodnemu procesowi wdrażania, deskbird to pierwszy system zarządzania miejscem pracy, który zbudowano wokół użytkowników, a nie budynków. Rozwiązanie, które pokochają pracownicy. Dowiedz się więcej na temat produktu: deskbird

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis cyfrowy
  • Zawartość interaktywna
  • Klawiatura wirtualna
  • Ekran dotykowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Drukowanie na miejscu
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Bezpieczne przeglądanie
  • Wireless Internet Access Control
Kiosk i interaktywne oprogramowanie DS do zabezpieczania publicznych komputerów i wyświetlaczy. Łatwe w użyciu i konfigurowalne. Bezpłatna wersja próbna i obsługa klienta.
SiteKiosk to oparte na chmurze, kompleksowe oprogramowanie dla kiosków i oznakowań cyfrowych, przeznaczone dla kiosków, interaktywnych wyświetlaczy, komputerów publicznych, tabletów i laptopów (Windows/Android) w miejscach publicznych. W platformie SiteKiosk Cloud można łatwo skonfigurować komputery i wyświetlacze z zabezpieczeniem przed manipulacją, a także zarządzać nimi i monitorować je zdalnie z osobistego pulpitu nawigacyjnego na koncie w chmurze. Wystarczy kilka kliknięć, aby stworzyć własne interaktywne interfejsy użytkownika za pomocą łatwego w obsłudze edytora SiteKiosk Online. Dowiedz się więcej na temat produktu: SiteKiosk

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis cyfrowy
  • Zawartość interaktywna
  • Klawiatura wirtualna
  • Ekran dotykowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Drukowanie na miejscu
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Bezpieczne przeglądanie
  • Wireless Internet Access Control
EasyControl to gotowe rozwiązanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi, które umożliwia zabezpieczenie zasobów mobilnych z dowolnego miejsca na świecie.
EasyControl korzysta z możliwości, jakie daje pionowo zintegrowany rynek, aby dostarczać użytkownikom końcowym dopasowane do ich potrzeb i opracowane przez producentów sprzętu rozwiązania w zakresie technologii MDM (zarządzania urządzeniami mobilnymi). EasyControl to pierwsza na świecie oparta na chmurze platforma służąca do zarządzania urządzeniami mobilnymi i punktami końcowymi. Umożliwia ona realizację różnych scenariuszy wdrożeń, np. wykorzystanie urządzeń o specjalnym przeznaczeniu czy też modelu COPE (własność firmowa, obsługa osobista) oraz modelu BYOD (możliwość korzystania z własnych urządzeń w pracy w celach służbowych). Narzędzie to można stosować w różnych branżach, takich jak fitness, telezdrowie, logistyka, edukacja, itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: EasyControl MDM

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis cyfrowy
  • Zawartość interaktywna
  • Klawiatura wirtualna
  • Ekran dotykowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Drukowanie na miejscu
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Bezpieczne przeglądanie
  • Wireless Internet Access Control
VisitQ to system kiosków zarządzających kolejkami, który wykorzystuje wirtualne systemy do zarządzania nimi.
VisitQ to oparty na chmurze system zarządzania kolejkami, który ułatwia oczekiwanie zarówno gościom, jak i personelowi. Niezależnie od tego, czy użytkownicy chcą poprawić przepływ gości, czy też chcą dokładnie wiedzieć, jak długo każdy klient będzie musiał czekać, VisitQ może zapewnić spokój ducha przy jednoczesnym zapewnieniu sprawnej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: VisitQ

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis cyfrowy
  • Zawartość interaktywna
  • Klawiatura wirtualna
  • Ekran dotykowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Drukowanie na miejscu
  • Śledzenie/analityka użytkowania
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Bezpieczne przeglądanie
  • Wireless Internet Access Control