Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Rozwiązania do zarządzania zamówieniami
Rozwiązania do zarządzania zamówieniami wspomagają proces od momentu ich przyjęcia do wysyłki gotowego produktu. Aplikacje te oferują personalizowane narzędzia, które można dostosować do konkretnych przepływów pracy, zasad firmowych, potrzeb integracyjnych, wymogów w zakresie gromadzenia danych, technik handlowych i strategii sprzedaży wielokanałowej. Rozwiązania do zarządzania zamówieniami zazwyczaj oferują również integrację w czasie rzeczywistym z systemami kontroli zapasów, zarządzanie zamówieniami, przetwarzanie płatności, marketing i zarządzanie relacjami z klientami, pomagając w optymalizacji kosztów i zwiększeniu efektywności. Rozwiązania do zarządzania zamówieniami są powiązane z platformami e-commerce i programami do obsługi zamówień. Czytaj dalej Czytaj mniej
Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Rozwiązania do zarządzania zamówieniami
Wyniki: 29 w
Planet zapewnia bezproblemowe i spójne doświadczenia zakupowe we wszystkich kanałach sprzedaży.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Unified Commerce
Planet zapewnia pojedynczą, zintegrowaną platformę, która umożliwia firmom detalicznym koordynację wszystkich kanałów sprzedaży, w tym internetowych, sklepowych i mobilnych i zarządzanie nimi z jednego punktu kontroli. Zaoferuj płynne i spójne doświadczenia zakupowe we wszystkich kanałach, zwiększaj zadowolenie klientów, rozwijaj sprzedaż i redukuj koszty. Dzięki Planet możesz zarządzać zapasami, zamówieniami, płatnościami i interakcjami z klientami, co zapewnia pełny obraz twoich klientów i działań.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Unified Commerce
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Zarządzanie magazynem i zamówieniami dla rozwijających się firm.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Inventory
Zoho Inventory to oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania zapasami, które pomaga tworzyć i zarządzać zarówno dokumentacją sprzedażową, jak i zakupami oraz śledzić wszystkie zapasy. Możliwość integracji w trybie online z internetowymi kanałami sprzedaży, takimi jak Amazon, eBay i Etsy, a także z koszykami, takimi jak Shopify i wieloma innymi.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Inventory
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Internetowe oprogramowanie do wynajmu sprzętu z aplikacjami mobilnymi. To jedyne rozwiązanie do wynajmu, które pozwala na śledzenie każdego sprzętu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: EZRentOut
EZRentOut, jedno z wiodących, opartych na chmurze oprogramowań do zarządzania zamówieniami, zostało zaprojektowane tak, aby śledzić wszystkie Twoje zamówienia wynajmu, jednocześnie maksymalizując wskaźnik ROI i zwiększając produktywność. To proste oprogramowanie jest wyposażone w dogłębne zarządzanie klientami i pulpit nawigacyjny, ułatwiający podejmowanie decyzji biznesowych opartych na danych. Zespół ds. sukcesu klienta jest dostępny przez całą dobę, aby zawsze służyć Ci pomocą.
Dowiedz się więcej na temat produktu: EZRentOut
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Prosta platforma B2B SaaS Commerce, która pomaga firmom zarządzać katalogami produktów, klientami, zamówieniami, ofertami, projektowaniem, śledzeniem i nie tylko.
Dowiedz się więcej na temat produktu: DJUST
DJUST to rozwiązanie nowej generacji B2B Commerce. Wszystko złożone w cyfrowym B2B, DJUST uproszczone.
Cenione marki i firmy otrzymują wsparcie dzięki solidnej oraz prostej pierwszej platformie API (interfejs programowania aplikacji). Dzięki modułowemu interfejsowi i gotowemu rozwiązaniu firmy mogą skalować się i rozwijać szybciej, ułatwiając bezproblemowe korzystanie z technologii cyfrowych.
Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione i Seafoodia, Yack i wielu innych klientów premium ufają rozwiązaniu DJUST w zakresie modernizacji i replatformacji handlu cyfrowego.
Dowiedz się więcej na temat produktu: DJUST
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Logifly to oprogramowanie do zarządzania logistyką, które pomaga firmom usprawnić ich działalność i obniżyć koszty.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LOGIFLY
Logifly to jeden z najlepszych programów do zarządzania logistyką zaprojektowany, aby pomóc firmom usprawnić operacje logistyczne i zwiększyć wydajność przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Platforma zapewnia szereg funkcji, takich jak śledzenie w czasie rzeczywistym, optymalizacja tras, zarządzanie zapasami, zarządzanie zamówieniami i analityka, aby zapewnić pełną widoczność i kontrolę nad operacjami łańcucha dostaw.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LOGIFLY
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
Rozwiązanie CRM w postaci oprogramowania monday.com ułatwia śledzenie wszystkich zamówień, od wstępnej akceptacji po wysyłkę gotowych towarów. Dzięki kolorowym widokom zawsze będziesz wiedzieć, gdzie znajdują się wszystkie zamówienia i co należy zrobić. Kontroluj każdy etap swojego łańcucha dostaw, śledź postępy w realizacji zamówień, czasy dostaw, kanały i wszystko inne za pomocą pulpitów i raportów, bez konieczności kodowania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Wchodzące w skład pakietu NetSuite narzędzie służące do zarządzania zamówieniami pozwala zautomatyzować obsługę zamówień, zwrotów oraz wymian i umożliwia zastosowanie niezawodnej i elastycznej strategii w zakresie realizacji zamówień.
Zarządzanie zamówieniami za pomocą pakietu NetSuite umożliwia dokonywanie, realizację i zwrot zakupów w dowolnym miejscu. Zapewnij sobie dostęp do skutecznych procesów związanych z zarządzaniem zamówieniami we wszystkich kanałach i przy użyciu wszystkich opcji realizacji przez cały cykl życia zamówienia. Dzięki temu Twoja firma spełni oczekiwania klientów i zwiększy swoje zyski. Zautomatyzuj cały cykl życia zamówienia, w tym pozyskiwanie, zatwierdzanie i wydawanie zamówień, potwierdzanie przesyłek, komunikację z klientami i rozliczenia.
Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym.
CECHY:
Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary.
Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne).
Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do zarządzania zamówieniami bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do zarządzania zamówieniami bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Oprogramowanie ERP dla produkcji, które zapewnia pełną kontrolę nad procesem wytwórczym, od kontroli surowców po wysyłanie zamówień w czasie rzeczywistym.
Katana to system ERP, który zapewnia pełną kontrolę nad procesem produkcji, od surowców po wysłane zamówienia. Uzyskaj wgląd w codzienne operacje w czasie rzeczywistym, uzyskaj dostęp do swojej firmy z
dowolnej lokalizacji, zwiększaj automatyzację i ustawiaj punkty ponownego zamawiania zapasów, aby zapobiec opóźnieniom zamówień przez braki magazynowe.
Dzięki integracji z doskonałym oprogramowaniem do sprzedaży i wysyłki dane biznesowe są automatycznie pobierane na jedną platformę, co pomaga zawsze przekraczać oczekiwania klientów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Katana Cloud Manufacturing
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Inteligentne i proste zarządzanie wydatkami w celu skalowania działalności. Wysyłanie próśb, zatwierdzenia, otrzymywanie dokumentów i płatności z jednej platformy z Procurify.
Przyspiesz zakupy i daj zespołom możliwość kupowania dowolnych produktów w dowolnym czasie, bez wąskich gardeł. Platforma Procurify łączy wszystkie potrzeby w zakresie zarządzania zakupami i wydatkami w jedną łatwą w użyciu platformę, która w pełni integruje się z istniejącymi systemami księgowymi. Maksymalizuj wydajność operacyjną i zwiększaj widoczność wydatków i kontrolę nad nimi dzięki kompleksowym przepływom pracy zapewniania płatności, 3-stopniowemu dopasowywaniu i niestandardowym zatwierdzeniom.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Ujednolicone rozwiązania Rentle do zarządzania sklepami i e-commerce umożliwiają bezproblemowe zarządzanie zamówieniami w każdym kanale sprzedaży.
Rentle to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania zamówieniami dla handlowców sprzedających produkty jako usługę i wynajmujących sprzęt. Ujednolicone rozwiązania Rentle do zarządzania sklepami i e-commerce umożliwiają bezproblemowe zarządzanie zamówieniami w każdym kanale sprzedaży. Wszystko, czego potrzeba, aby efektywnie zarządzać zamówieniami i rezerwacjami, jest zgromadzone w Rentle: dane klientów, dokumenty, zapasy i inne. Zawsze pełny wgląd w swoje nadchodzące, aktywne i powracające zamówienia oraz ich statusy. Zacznij bezpłatnie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentle
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Aplikacja internetowa dla małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiająca śledzenie zapasów, zamówień, fakturowanie i raportowanie w wielu lokalizacjach – w tym w produkcji.
Internetowy system inwentaryzacji, śledzenia zamówień, fakturowania i raportowania dla małych i średnich firm działających w wielu lokalizacjach – w tym w zakresie obsługi produkcji.
Zobacz ostrzeżenia magazynowe, dostępność dostawców i czas realizacji zamówień. Śledzenie poziomów zapasów, kosztów, wartości zapasów. Obsługa kompletacji, serii, partii i kodów kreskowych, zwrotów, przesyłek, wysyłki drop, transferów wewnętrznych.
Przyjmij Megaventory, aby skutecznie zarządzać swoją firmą i cieszyć się przyjaznym dla użytkownika interfejsem oraz kompleksowym wsparciem.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Megaventory
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
DataSnipper to inteligentna platforma automatyzacji w Excelu do zarządzania zamówieniami, która przyspiesza produktywność zespołów audytu i finansów.
DataSnipper to inteligentna platforma automatyzacji w Excelu do zarządzania zamówieniami, która przyspiesza produktywność zespołów audytu i finansów.
DataSnipper pomaga wyeliminować powtarzające się zadania, wyodrębnić, powiązać i udokumentować źródło dowolnej procedury audytu i finansów.
Dodatek do programu Excel usprawnia procesy robocze i pomaga szybciej dotrzymywać terminów.
Zaufanie Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO i innych liderów rynku. Aktywny w ponad 85 krajach i używany przez ponad 500 tysięcy specjalistów ds. finansów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: DataSnipper
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Solidny produkt SaaS, który pomaga zaoszczędzić ponad 15% kosztów logistyki, optymalizując flotę i trasy dystrybucji.
LogiNext Mile to najnowocześniejsze oprogramowanie do dystrybucji ostatniej mili i optymalizacji trasy, które umożliwia oszczędność kosztów poprzez optymalizację tras dostawy, automatyzację alokacji zasobów dostawy i ustalanie harmonogramów wysyłek przy jednoczesnym dynamicznym śledzeniu wszystkich ruchów naziemnych. Oceniany globalnie jako jedno z najlepszych rozwiązań, LogiNext Mile oferuje najbardziej kompleksowe rozwiązanie w zakresie logistyki dystrybucji i optymalizacji tras dostaw, dzięki czemu planowanie tras i zarządzanie zasobami przebiega bezbłędnie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LogiNext Mile
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Rozwiązania z zakresu automatyzacji specjalnie zaprojektowane w celu wyeliminowania ręcznego przetwarzania krytycznych dla biznesu dokumentów handlowych.
Conexiom to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie, specjalnie zaprojektowane do obsługi zleceń zakupu, faktur, zaawansowanych zawiadomień o wysyłce i innych istotnych dokumentów handlowych wymienianych między użytkownikiem a klientami.
Rozwiązania z zakresu automatyzacji przekształcają złożone, nieustrukturyzowane dane w dokładne, bezdotykowe transakcje w celu poprawy wydajności, szybkości i dokładności, zwiększenia rentowności, zapewnienia zwrotu z inwestycji i podniesienia poziomu obsługi klienta.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Conexiom
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Uprość swoje rozwiązanie CRM.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość.
Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Turis to platforma e-commerce B2B, która sprawi, że sprzedawcy będą kupować więcej, częściej i z uśmiechem na twarzy.
Platforma sprzedaży hurtowej Turis pomaga sprzedawać większe ilości produktów w hurcie i w obrocie B2B bez nadmiernej obsługi administracyjnej.
Dzięki Turis sprzedawcy detaliczni mogą bezproblemowo składać zamówienia, co przekłada się na większe zadowolenie klienta, lepszą retencję klientów i większą sprzedaż.
Turis to platforma e-commerce B2B zaprojektowana z myślą o optymalnym UX (doświadczenie użytkownika) i w bardzo przystępnej cenie. Obejmuje zaawansowane funkcje, takie jak wyceny niestandardowe, ograniczony dostęp, warunki płatności, dostosowanie wizualne, ponad 3000 integracji itp.
Zacznij bezpłatnie już dziś.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Turis
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Doskonałe oprogramowanie do zarządzania frachtem dla nadawców — SaaS.
Jedyne narzędzie, którego potrzebujesz, aby z łatwością współpracować z wieloma przewoźnikami każdego dnia.
Oprogramowanie do zarządzania frachtem dla nadawców — SaaS.
Nie ma potrzeby pogoni za przesyłkami z różnych portali przewoźników lub z różnych wiadomości e-mail. Wszystkie informacje o transporcie, cenniki, porównanie czasów i cen transportu, obliczanie emisji CO2, śledzenie, dokumenty przewozowe, statystyki i powiadomienia w jednym inteligentnym oprogramowaniu opartym na chmurze (aplikacja internetowa i mobilna). Integracja z operatorami Plug&Play — możesz mieć wszystkich obecnych operatorów, z którymi lubisz współpracować, i dodawać nowych w zależności od przyszłych potrzeb. Niesamowicie łatwy w użyciu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Cargoson
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
fabric OMS to potężna platforma dla sprzedawców detalicznych, umożliwiająca śledzenie zamówień i globalnych zapasów, oferująca wiele opcji realizacji zamówień i nie tylko.
fabric OMS (system zarządzania zamówieniami) sprawia, że zarządzanie zapasami i zamówieniami jest proste. Korzystaj z podglądu w czasie zbliżonym do rzeczywistego, pełnego globalnego stanu zapasów – w tym zapasów na półkach, w tranzycie i na zamówienie we wszystkich punktach sprzedaży. Obsługa wielu opcji realizacji zamówień, takich jak dostawa tego samego dnia, BOPIS (kup online, odbierz w sklepie) i bezpośrednia dostawa do klienta. fabric OMS agreguje zamówienia ze wszystkich kanałów w jednym źródle prawdy, zapewniając pełną widoczność omnichannel. Elastyczny i modułowy OMS idealnie pasuje do istniejących systemów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: fabric
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
MPO oferuje oprogramowanie do orkiestracji łańcucha dostaw, w tym Control Tower, Supply Chain Visibility, OMS, TMS i funkcje zwrotów.
MPO, spółka należąca do Kinaxis, to globalna platforma chmurowa do koordynacji łańcucha dostaw. Zyskaj pełną widoczność, automatyzację i inteligencję, aby optymalizować zamówienia, zapasy i transport w dynamicznych, wielostronnych sieciach. MPO pomaga właścicielom różnorodnych marek, spedytorom i dostawcom usług logistycznych sprostać rosnącej złożoności ich łańcuchów dostaw, aby stały się one bardziej elastyczne, sprawne, opłacalne, zgodne z przepisami i zrównoważone.
Dowiedz się więcej na temat produktu: MPO
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Oparta na chmurze platforma do zarządzania zamówieniami zapewniająca kompleksową łączność EDI (elektroniczna wymiana danych), automatyzację dokumentów innych niż EDI, przejrzystość i kontrolę procesów.
Platforma z pełną obsługą serwisową do zarządzania zleceniami OmPrompts ułatwia wzajemny handel firmom z całego świata. Oparta na chmurze platforma łączy producentów i sprzedawców detalicznych za pośrednictwem EDI (elektroniczna wymiana danych) z klientami, dostawcami i podmiotami zewnętrznymi oraz automatyzuje ręczne przetwarzanie pozostałych dokumentów w procesach pozyskiwania, tworzenia, realizacji i rozliczania zamówień. Dzięki jednej platformie firmy mogą łączyć się z partnerami handlowymi, digitalizować dokumenty i przetwarzać je w dowolnym formacie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: OmPrompt Order Management
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Samoregulujące się technologie oparte na sztucznej inteligencji gwarantują wysoką dokładność zamówień, wzrost sprzedaży, poprawę obrotu zapasami i redukcję odpadów.
Rozwiązania finansowe oparte na wydajności. Zaprojektowane do autonomicznego prognozowania, planowania zapotrzebowania, automatyzacji generowania zamówień, terminowego uzupełniania zapasów i utrzymywania zrównoważonego poziomu łańcucha dostaw w środowisku charakteryzującym się niską przewidywalnością i ciągłymi zmianami.
System zautomatyzuje wszystko za użytkownika. Samoregulujące się technologie oparte na sztucznej inteligencji gwarantują wysoką dokładność zamówień, wzrost sprzedaży, poprawę obrotu zapasami i redukcję odpadów.
Ponad 100 sieci detalicznych korzysta z wewnętrznego silnika rozwiązania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Leafio Inventory Management
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Skonfiguruj swoją restaurację w trybie online i przyjmuj bezpośrednie zamówienia.
Skonfiguruj swoją restaurację w trybie online i przyjmuj bezpośrednie zamówienia.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Contactless Ordering Solution
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Przemiana doświadczeń gości w trakcie ich pobytu w restauracji.
Cyfrowe doznania kulinarne. Płacenie przy stole lub w kasie, obsługa na miejscu lub zamówienie z wyprzedzeniem, a wszystko to z możliwością zaoferowania lojalności i nagród. Rozwiązanie to zajmie się pełną obsługą gastronomiczną.
Dowiedz się więcej na temat produktu: myCheck
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
IMP SYNAOS łączy wszystkie istotne zasoby w obszarze produkcji w zakresie intralogistyki i optymalizuje wszystkie procesy w sposób całościowy.
IMP (platforma zarządzania logistyką wewnętrzną) SYNAOS łączy wszystkie istotne zasoby na hali produkcyjnej w intralogistyce firmy. Opatentowane algorytmy uwzględniają wszystkie dane w sposób całościowy i ciągły, dostosowując się do dynamicznego środowiska.
Obecnie większość procesów intralogistycznych ulega złamaniu. Jednostki transportowe działają w oparciu o wiele wadliwych i niekompatybilnych systemów informatycznych pochodzących od różnych dostawców sprzętu. Operatorzy ludzcy, pojazdy ręczne i zautomatyzowane nie są zintegrowane i dlatego nie mogą być optymalizowane razem. Zmienia się to wraz z IMP firmy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: SYNAOS Intralogistics Management Platform (IMP)
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Oparta na chmurze platforma napraw biżuterii z witryną sklepową dla klientów, wewnętrznym systemem zarządzania zamówieniami i funkcjami POS.
Reshyne to doskonałe oprogramowanie dla warsztatów naprawy biżuterii. Zaoferuj klientom kompleksowy wirtualny warsztat naprawczy, gotowy do użycia i wyposażony w funkcje, które można dostosować do własnych potrzeb. Wykorzystaj moc danych dzięki solidnemu systemowi zarządzania zamówieniami, który zapewnia pełny wgląd w proces naprawy. Przydzielaj pracę zespołowi jubilerów lub współpracuj z obecnymi dostawcami i partnerami za pośrednictwem platformy Reshyne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Reshyne
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami
Dzięki Uengage Edge uruchomisz własną aplikację bez prowizji i rozwiniesz swój biznes poprzez bezpośrednie zamówienia.
Oprócz możliwości otrzymywania bezpośrednich zamówień bez prowizji i zwiększania sprzedaży, Uengage Edge ma setki funkcji, które pomogą ci przekształcić się z początkującej lub małej firmy w markę nastawioną na zysk.
Uengage Edge ma mnóstwo funkcji pozwalających na zwiększenie liczby zamówień i budowanie trwałych relacji z klientami.
Zacznij live z ponad 80 pierwszymi w branży funkcjami na swojej platformie do składania zamówień
Po raz pierwszy posiadaj dane i lojalność swoich klientów
Przejdź na obsługę bezkontaktową z kodem QR
Dowiedz się więcej na temat produktu: Uengage Edge
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Katalogowanie/kategoryzacja
- Realizacja zleceń
- Zarządzanie zwrotami
- Zarządzanie wysyłką
- Raportowanie/analityka
- Zarządzanie zamówieniami
- Zarządzanie eHandlem
- Etykiety wysyłkowe
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dostawcami