Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy IVR

Systemy IVR (Interactive Voice Response) umożliwiają centrom telefonicznym, działom pomocy i innym organizacjom tworzenie menu, po którym dzwoniący może się poruszać przy użyciu poleceń głosowych lub klawiszy telefonu. Oprogramowanie IVR jest stosowane głównie w systemach, które umożliwiają osobom dzwoniącym samodzielny wybór informacji lub wprowadzanie danych. Systemy IVR mogą być również wykorzystywane do kierowania dzwoniących do odpowiedniego działu w obrębie organizacji w oparciu o odpowiedzi na pytania kwalifikacyjne.

Wyniki: 21 w

Doskonała obsługa klienta zaczyna się od skutecznego oprogramowania do obsługi centrum kontaktowego. Twórz niesamowite doświadczenia klientów dzięki LiveAgent. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent może pomóc w zintegrowaniu funkcji przychodzącego call center z wielokanałowym rozwiązaniem helpdesk typu „wszystko w jednym”. Scentralizuj rozmowy telefoniczne z Twojej strony internetowej lub telefonu stacjonarnego w jednym miejscu. Wybierz dostawcę VoIP, połącz nieograniczoną liczbę centrali SIP i lokalne numery, przekieruj i nagraj połączenia. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Rozpocznij darmową wersję próbną, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Zendesk oferuje w pełni zintegrowane call center wbudowane bezpośrednio w swoją platformę wsparcia.
Zendesk oferuje w pełni zintegrowane call center wbudowane bezpośrednio w swoją platformę wsparcia. Agenci mogą obsługiwać połączenia w tym samym obszarze roboczym, co wszystkie inne kanały. Ta oparta na chmurze platforma wsparcia zapewnia pełny kontekst historii klientów, aby pomóc szybciej rozwiązywać najbardziej złożone i pilne problemy. Zespoły korzystające z Zendesk dostrzegają 20% redukcję kosztów wsparcia i 27% wzrost produktywności agentów. Jeśli masz już call center, możesz je bezproblemowo zintegrować z połączeniem API (interfejs programowania aplikacji) z Zendesk helpdesk. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Bitrix24 to bezpłatny biznesowy system telefoniczny i rozwiązanie CRM, z którego korzysta osiem milionów firm na całym świecie.
Bitrix24 to bezpłatny biznesowy system telefoniczny i rozwiązanie CRM w jednym. Połączenia przychodzące i wychodzące, system IVR, telemarketing, połączenie telefoniczne robocall, poczta głosowa, nagrywanie połączeń, routing połączeń, wynajem krajowych i międzynarodowych numerów telefonów. Używany przez ponad osiem milionów firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
CloudTalk to dobry system telefoniczny z inteligentnym, łatwym do skonfigurowania systemem IVR. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk ze względu na doskonałą jakość połączeń i niezrównany zakres funkcji. Ułatwia pracę zespołom sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 zaawansowanym funkcjom telefonicznym, w tym zaawansowanemu, ale łatwemu w użyciu kreatorowi przepływu połączeń. Jest to dobry system telefoniczny dla średnich firm, które chcą się rozwijać. 14-dniowa wersja próbna, całkowicie bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Buduj samoobsługowe menu i schematy do połączeń głosowych, e-maili, czatów i wiadomości tekstowych za pomocą intuicyjnego, łatwego do opanowania kreatora metodą „przeciągnij i upuść”.
Buduj samoobsługowe menu i schematy do połączeń głosowych, e-maili, czatów i wiadomości tekstowych za pomocą intuicyjnego, łatwego do opanowania kreatora metodą „przeciągnij i upuść”. Funkcje Genesys Cloud CX IVR obejmują wersjonowanie, harmonogramy urlopowe i awaryjne, monity oraz automatyczne rozpoznawanie mowy w dziesiątkach języków. Możesz nawet wykorzystać przetwarzanie języka naturalnego do samoobsługi konwersacji. Usprawnienie obsługi systemu IVR jest jeszcze łatwiejsze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Squaretalk to wszechstronna platforma komunikacji w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca.
Squaretalk to wszechstronne i bezpieczne rozwiązanie CPaaS (platforma komunikacyjna jako usługa) z prostymi automatyzacjami i integracjami. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Bezproblemowe łączenie wszystkich ulubionych narzędzi, takich jak Zoho, Salesforce lub innych popularnych rozwiązań CRM, dzięki natywnym integracjom lub niestandardowym interfejsom API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Prowadzenie efektywnej działalności jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Call Center Studio oferuje oparte na chmurze oprogramowanie call center, które umożliwia obsługę klientów z dowolnego miejsca. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można łatwo skonfigurować i przeszkolić agentów w ciągu kilku minut. Słuchaj nagrań, korzystaj z narzędzi SI, aby poprawić doświadczenia klientów. Dzięki wydajnemu raportowaniu i responsywnej obsłudze klienta możesz uzyskać całodobowe wsparcie od specjalnego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Call Center Studio

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Global Call Forwarding zapewnia bezpłatne i lokalne numery z ponad 160 krajów.
Global Call Forwarding zapewnia bezpłatne i lokalne numery z ponad 160 krajów. Wykonuj i odbieraj połączenia za pomocą aplikacji softphone lub dowolnego innego urządzenia. Wirtualnym numerem telefonu można łatwo zarządzać za pośrednictwem portalu internetowego lub skontaktować się z działem wsparcia technicznego przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, aby uzyskać pomoc. Zaufały mu tysiące międzynarodowych marek na całym świecie. Global Call Forwarding jest własnością i jest zarządzany przez United World Telecom (UWT), założoną w 1996 roku. Siedziba główna znajduje się w Delray Beach na Florydzie w USA. Dowiedz się więcej na temat produktu: Global Call Forwarding

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
LiveVox to platforma centrów kontaktowych nowej generacji, która integruje w jednym rozwiązaniu komunikację wielokanałową, rozwiązania CRM, praktyczną SI i WFO.
Zaawansowany system IVR firmy LiveVox maksymalizuje możliwości każdej rozmowy z klientem poprzez dostęp do ujednoliconych danych klienta z rozwiązaniem CRM firmy LiveVox. Moduły systemu IVR umożliwiają rozszerzoną samoobsługę i inteligentny routing, a jednocześnie wykorzystują SI do przechwytywania informacji o profilu klienta i samodzielnie przesłanych danych w celu kierowania klientów do najlepszych przepływów. Wszystkie informacje o klientach przechwycone podczas interakcji z systemem IVR są płynnie prezentowane na ekranach agentów po nawiązaniu połączenia, dzięki czemu agenci mogą obsługiwać klientów szybciej i skuteczniej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
rozpoznawanie mowy, rozumienie, mowa ludzka, niestandardowe menu, wizualny system IVR, możliwości wielojęzyczne.
Routee to rozwiązanie w. chmurze jako strona internetowa i aplikacja, które zmniejsza koszty cyfrowe, zwiększa współczynnik konwersji, generuje nowych potencjalnych klientów i ułatwia sprzedaż wiązaną i upselling. Wszystkie powyższe cele osiąga się poprzez wiadomości, głos, weryfikację, numery telefonów. Korzystanie z systemu IVR w chmurze to skuteczny sposób na usprawnienie komunikacji z klientami, co może oznaczać wyższe poziomy konwersji. Pozwól klientom rozmawiać z systemem IVR, zbierać przydatne informacje i maksymalizować wydajność centrum obsługi telefonicznej. Dowiedz się więcej na temat produktu: ROUTEE

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Wyeliminuj czekanie i popraw codzienną działalność, dodając system IVR do przepływu połączeń za pomocą TalkChief.
Obsłużysz swoich klientów bez zbędnego czekania. Już teraz ustaw system IVR z TalkChief, załaduj muzykę i skonfiguruj opcje linii. Dodaj system IVR do przepływu połączeń, aby jak najlepiej wykorzystać możliwości. Dowiedz się więcej na temat produktu: TalkChief

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Zbuduj znaczące relacje z klientami w każdym kanale dzięki wielowarstwowej platformie komunikacyjnej Infobip w chmurze.
Infobip jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie komunikacji wielokanałowej, pomagającym markom w budowaniu znaczących relacji z klientami na dużą skalę. Ta platforma komunikacyjna wspiera szeroką gamę rozwiązań, kanałów komunikacji i narzędzi na potrzeby zaawansowanego angażowania klientów, bezpieczeństwa, uwierzytelniania, wsparcia i zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Infobip

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Prototypowanie i projektowanie funkcji systemów IVR, chatbotów i asystentów głosowych w wielu kanałach: Alexa, Whatsapp, Twitter i wiele innych.
Zespoły w firmach różnej wielkości wykorzystują Botmock do szybkiego tworzenia prototypów i projektowania doświadczeń konwersacyjnych w wielu kanałach dla chatbotów, systemów IVR i asystentów głosowych. Skoncentruj się na projektowaniu konwersacji dla chatbota i pozwól Botmock poradzić sobie ze złożonością ograniczeń specyficznych dla platformy, natychmiastowych podglądów i współpracy zespołowej. Skorzystaj z bezproblemowego przekazania od projektu po opracowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Botmock

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Cyara oferuje projektowanie CX, odkrywanie w systemie IVR oraz pełen zakres automatyzacji testów — wszystko to za pomocą jednej platformy.
Platforma Cyara CX Assurance zapewnia projektowanie CX (doświadczenie klienta), odkrywanie w systemie IVR, testowanie funkcjonalne i regresyjne, testy obciążeniowe oraz proaktywne monitorowanie – wszystko to za pomocą jednej platformy. Cyara wykorzystuje boty do automatycznego generowania tysięcy interakcji z klientami w celu symulowania rzeczywistych klientów. Firma Cyara maksymalizuje wydajność dzięki szeroko zakrojonej automatyzacji całego procesu testowania i monitorowania oraz umożliwia stosowanie metodologii Agile i DevOps. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cyara

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Callr to rozwiązanie w zakresie komunikacji i analizy rozmów, które daje firmom narzędzia potrzebne do budowania konwersacji.
Callr to rozwiązanie do komunikacji i analizy rozmów, które zapewnia firmom narzędzia potrzebne do wprowadzenia rozmów do ich biznesu. Specjalizują się w obsłudze transakcji o wysokiej wartości na platformach rynkowych – od nieruchomości po sprzedaż samochodów – gdzie właściwy telefon we właściwym czasie jest kluczem do konwersji i przewagi konkurencyjnej. Założona w 2011 roku firma Callr łączy ludzi dzięki rozwiązaniom głosowym i SMS-owym, które bezproblemowo integrują się z każdym systemem biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: CALLR

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Rozwiązania SaaS, SDK i API, które przekształcają tekst w naturalnie brzmiące pliki audio dla stron internetowych, e-booków, aplikacji i nie tylko.
ReadSpeaker jest niezależnym partnerem cyfrowym dla marek, instytucji i organizacji z ponad 20-letnim doświadczeniem. Oparte na sztucznej inteligencji rozwiązania tekstowe do syntezy mowy zwiększają dostępność cyfrową i umożliwiają przyjazne dla użytkownika, angażujące interakcje z technologią. Rozwiązania, oferujące do ponad 200 ekspresywnych, cyfrowych ludzkich głosów w ponad 50 językach, mogą być używane w dowolnej aplikacji lub urządzeniu. ReadSpeaker zapewnia rozwiązania SaaS, SDK (zestaw narzędzi programistycznych) i API do strumieniowania i produkcji audio, do użytku w trybie online lub offline. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReadSpeaker

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Ponownie zdefiniuj komunikację biznesową dzięki elastycznej, niezawodnej i opłacalnemu, opartemu na chmurze systemowi telefonicznemu stworzonemu specjalnie dla małych i średnich firm.
Zoho Voice to oparte na chmurze oprogramowanie do telefonów VoIP (komunikacja głosowa przez IP), które pomaga w łatwym tworzeniu i odbieraniu rozmów biznesowych z dowolnego urządzenia. Zoho Voice integruje się z innymi aplikacjami Zoho, takimi jak rozwiązania CRM, Biurko, Rekrutacja i Bigin, aby zespoły mogły zaoszczędzić czas, zarządzając połączeniami bez przełączania aplikacji. Korzystaj z zaawansowanych funkcji telefonicznych w chmurze, takich jak systemy IVR, funkcja „kliknij, aby zadzwonić” lub „dzwoń”. kolejki, nagrywanie połączeń, godziny pracy, transfery połączeń, monitorowanie połączeń na żywo i wiele więcej. Nadszedł czas, aby zmodernizować sposób zarządzania wizytami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Voice

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Daktela contact center to oparte na chmurze rozwiązanie dla call center z natywną obsługą wszystkich kanałów w jednej aplikacji.
Oprogramowanie centrum kontaktowego oparte na chmurze, które pomaga zapewnić doskonałą obsługę klienta. Obsługa głosu, poczty e-mail, czatu internetowego, SMS-ów i całej komunikacji za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych w jednym rozwiązaniu z rozszerzonymi funkcjami, takimi jak CRM, czas rzeczywisty, tablice ścienne i wiele innych. Opracowując rozwiązania, firma wykorzystała wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas wdrażania setek centrów kontaktowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Daktela

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Znany w branży system ankiet Interactive Voice Response. Dostarczanie samodzielnie wypełnianych ankiet i zautomatyzowanych wiadomości do szerokiego grona odbiorców.
Voxco IVR umożliwia respondentom samodzielne wypełnianie wcześniej nagranych ankiet za pomocą klawiatury telefonu, kiedy tylko chcą. Działa w trybie przychodzącym (przyjmowanie połączeń do call center) lub wychodzącym (wybieranie respondentów za pomocą automatycznych ankiet). Voxco IVR może być również wykorzystywany do zarządzania satysfakcją klientów. Rozwiązanie pozwala na łatwe wysyłanie wstępnie nagranych wiadomości dotyczących obsługi klienta dostosowanych do określonych odbiorców o dużym natężeniu ruchu (np. zautomatyzowane, spersonalizowane wiadomości do klientów oczekujących na dostawę z szacowanym czasem przybycia). Dowiedz się więcej na temat produktu: Voxco IVR

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Dialics śledzi połączenia i analizuje wysokiej jakości potencjalnych klientów, identyfikując najskuteczniejsze kampanie reklamowe i oszczędzając budżety reklamowe.
Dialics to oprogramowanie do śledzenia i analizy połączeń. Jest to wygodne narzędzie w marketingu internetowym, które dostarcza użytkownikom dane analityczne Just in time. Pomaga to zrozumieć, które reklamy przynoszą klientom więcej wartościowych leadów, jednocześnie oszczędzając ich budżety reklamowe. Dzięki Dialics każda firma internetowa jest uzbrojona w skuteczne narzędzie marketingowe i gotowa do skalowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialics

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń
Kompleksowa platforma w chmurze umożliwiająca samodzielne tworzenie inteligentnych rozwiązań do obsługi klienta, niezależnie od tego, czy jest się dostawcą usług czy przedsiębiorstwem.
Inference Studio to kompleksowa platforma w chmurze służąca do tworzenia inteligentnych rozwiązań samoobsługowych w zakresie angażowania klientów, niezależnie od tego, czy jesteś dostawcą usług, partnerem czy przedsiębiorstwem. Korzystając z nowoczesnych technologii w chmurze, Inference oferuje rozbudowaną bibliotekę aplikacji z możliwością łatwego projektowania własnych rozwiązań obejmujących rozpoznawanie mowy, zamianę tekstu na mowę, biometrię głosową i komunikację SMS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Inference Studio

Funkcje

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Poczta głosowa
  • Automatyczny dialer
  • Rejestrowanie połączeń
  • Dyspozycja połączenia
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Raportowanie i statystyki
  • Monitorowanie połączeń