Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do przetwarzania płatności

Oprogramowanie do przetwarzania płatności umożliwia organizacjom o różnej wielkości przetwarzanie płatności kartą kredytową za pośrednictwem interfejsów internetowych lub stacjonarnych. Aplikacje do przetwarzania kart kredytowych są dostępne zarówno jako platformy hostowane, jak i desktopowe. Typowe rozwiązania do przetwarzania kart kredytowych obejmują przetwarzanie płatności, autoryzację kart kredytowych, rozliczenia i funkcje administracyjne. Oprogramowanie do przetwarzania płatności jest powiązane z systemami bankowymi i systemami POS.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do przetwarzania płatności

Wyniki: 34 w
Produkt typu „plug and play” do fakturowania cyklicznego w zarządzaniu subskrypcjami, który działa jako inteligentna warstwa przed bramką płatniczą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chargebee
To świetne oprogramowanie do automatyzacji i optymalizacji całego cyklu życia powtarzalnych przychodów. Chargebee umożliwia firmom oferowanie wyjątkowych doświadczeń związanych z subskrypcją zespołom i użytkownikom końcowym, jednocześnie umożliwiając im skalowanie bez przeszkód związanych z ograniczeniami stosu technologicznego, sztywnymi modelami biznesowymi, przepisami dotyczącymi zgodności lub wszelkimi trudnościami związanymi z rozwojem. Chargebee to sprawdzone rozwiązanie w zakresie obsługi pełnego cyklu życia powtarzalnych przychodów, od rozliczania subskrypcji i fakturowania po gotówkę, księgowość, odnawianie i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chargebee

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Monetize umożliwia przetwarzanie płatności dla wydawców oprogramowania i gier. Możesz je łatwo dostosować do swojej regionalnej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nexway
Monetize umożliwia przetwarzanie płatności dla usług online, wydawców oprogramowania i gier w ponad 140 krajach. Skalowanie jest łatwe, masz tylko jeden kontakt, aby obsługiwać relacje z lokalnymi dostawcami usług płatniczych. Utrzymywanie relacji z bankami i dostawcami usług płatniczych w celu przetwarzania płatności w Twoim imieniu, rejestrowania i uzgadniania danych transakcji oraz zarządzania wymianą walut (podatkowanie i bezpieczeństwo). Dowiedz się więcej na temat produktu: Nexway

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Viva.com jest pierwszym w Europie agentem rozliczeniowym obsługującym płatności w 24 krajach i na ponad 1165 urządzeniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: viva.com terminal app
Viva.com jest pierwszym w Europie agentem rozliczeniowym obsługującym akceptację płatności handlowych w 24 krajach i na ponad 1165 urządzeniach.Dzięki licencji bankowej zatwierdzonej przez EBC i obecności na 24 rynkach europejskich, technologia Tap on Any Device firmy Viva.com do płatności w sklepach, bramka płatnicza Smart Checkout do płatności online oraz rozwiązanie płatnicze typu Marketplace pomagają europejskim firmom dowolnej wielkości akceptować i zarządzać płatnościami, jak chcą. Cała tecnologia Viva.com jest zbudowana na platformie MS Azure i jest w pełni skalowalna, co pozwala na obsługę dowolnej płatności. Stale rozwijający się pakiet usług finansowych Viva.com zawiera funkcje o wartości dodanej, takie jak rozliczenia w czasie rzeczywistym; płatności offline minimalizujące ryzyko utraty sprzedaży; biznesową kartę debetową Viva.com do zarządzania wydatkami firmowymi przy jednoczesnym obniżeniu opłat za akceptację nawet do 0%. Dowiedz się więcej na temat produktu: viva.com terminal app

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Oparte na chmurze oprogramowanie do przetwarzania płatności dla sprzedawców w celu akceptowania płatności kartami online, integracji z platformami zakupowymi i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: viva.com Smart Checkout
Viva.com jest pierwszym europejskim agentem rozliczeniowym, obsługującym płatności w 24 krajach i na ponad 1165 urządzeniach. Dzięki aplikacji terminalowej viva.com i viva.com Smart Checkout, viva.com oferuje solidne rozwiązanie wielokanałowe, które upraszcza przetwarzanie płatności zarówno dla transakcji internetowych, jak i osobistych. System ten usprawnia operacje biznesowe, podnosi jakość obsługi klienta i napędza wzrost sprzedaży. viva.com Smart Checkout to rozwiązanie do obsługi płatności online, które oferuje zwiększoną konwersję do 21% i jest stale aktualizowane, stając się z czasem coraz lepsze i inteligentniejsze. Integracja jest bardzo prosta i nie wymaga od sprzedawców umiejętności kodowania. Dzięki zaawansowanej ochronie przed oszustwami opartej na uczeniu maszynowym i ścisłej zgodności z normami regulacyjnymi, takimi jak PSD2, SCA/3DS i PCI, Smart Checkout zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa. Sprzedawcy mogą rozszerzyć swoje opcje płatności o wszystkie główne karty kredytowe i debetowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: viva.com Smart Checkout

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Dzięki Upflow automatyzuj przypomnienia o płatnościach i poprawiaj swoje wrażenia z płatności. Oszczędzaj czas i ogranicz opóźnienia w płatnościach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upflow
Upflow to oprogramowanie do obsługi należności i płatności, które pomaga firmom B2B usprawnić proces gromadzenia środków pieniężnych. Upflow łączy się z Twoim systemem rozliczeniowym (QuickBooks, Xero, Chargebee, Strip Billing, NetSuite) za pomocą jednego kliknięcia. Udostępnia bogatą analitykę (saldo rozliczeń międzyokresowych, DSO itp.), umożliwia ustawianie systematycznych, ale spersonalizowanych przypomnień. Upflow umożliwia również klientom płacenie za pomocą prostych metod płatności. Dzięki aplikacji Upflow można śledzić niezapłacone faktury i szybciej uzyskiwać płatności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upflow

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Online

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Zautomatyzuj rezerwacje klientów, anulacje, przypomnienia i płatności, korzystając z najbardziej przyjaznego na świecie oprogramowania do ustalania harmonogramu online.
Poznaj osobistego asystenta ds. ustalania harmonogramu, który pracuje 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu za kulisami, aby wypełnić Twój kalendarz i wykonać za Ciebie wszystkie żmudne czynności. Sprawdza się lepiej niż zwykli asystenci. Od momentu dokonania rezerwacji przez klientów Acuity automatycznie wysyła firmowe i spersonalizowane potwierdzenia rezerwacji, wysyła przypomnienia w wiadomościach tekstowych, pozwala klientom zmienić samodzielnie terminy oraz przetwarza płatności, aby codzienne czynności w firmie przebiegały sprawniej, nawet jeśli obłożenie wzrośnie. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Stripe ułatwia firmie natychmiastowe rozpoczęcie zbierania danych z kart kredytowych online. Konto sprzedawcy lub brama nie są wymagane.
Stripe to firma technologiczna, która buduje infrastrukturę ekonomiczną dla Internetu. Firmy różnej wielkości, od nowych startupów po firmy publiczne, korzystają z oprogramowania do przyjmowania płatności i zarządzania swoją działalnością online. Stripe ułatwia firmie natychmiastowe rozpoczęcie zbierania danych z kart kredytowych online. Konto sprzedawcy lub brama nie są wymagane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stripe

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne rozwiązanie do fakturowania w chmurze, zaprojektowane, aby pomóc małym firmom w fakturowaniu i opłacaniu wydatków przez Internet.
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne oprogramowanie do fakturowania online dla freelancerów i SME (małych i średnich przedsiębiorstw). Najważniejsze funkcje obejmują fakturowanie projektów, śledzenie czasu, raportowanie, konfigurowalne szablony i portal klienta. Zespoły korzystające z faktur Zoho mogą śledzić szacunki, konwertować je na faktury i wysyłać przypomnienia do klientów, aby sfinalizować zaległe płatności. Ponadto użytkownicy mogą tworzyć zadania, pobierać zaliczki na projekty i śledzić historię swoich faktur. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Invoice

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Proste i łatwe w użyciu oprogramowanie księgowe, które pomoże Ci zarządzać finansami firmy w inteligentny sposób.
Zoho Books to internetowe oprogramowanie księgowe, które umożliwia łatwe zarządzanie przepływem pieniędzy do firmy i z firmy. Zarządzaj swoimi klientami i fakturami, zachowując kontrolę nad wydatkami. Rejestruj, monitoruj i uzgadniaj swoje rachunki bankowe i transakcje oraz współpracuj z księgowym w czasie rzeczywistym. Co najważniejsze, Zoho Books pomaga Ci podejmować lepsze, bardziej świadome decyzje i być na bieżąco ze swoją działalnością. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Books

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Wszystko, czego potrzebujesz do prowadzenia swojej firmy: propozycje, umowy, fakturowanie, płatności i inne. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
Oprogramowanie do przetwarzania płatności dla niezależnych specjalistów – oto HoneyBook. HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
PaySimple jest doskonałym rozwiązaniem do zarządzania płatnościami dla firm usługowych, napędzającym przepływy pieniężne ponad 20 000 firm.
PaySimple to doskonałe rozwiązanie do zarządzania płatnościami dla firm usługowych, które wspomaga przepływ środków pieniężnych w ponad 20 000 firm w całym kraju. PaySimple buduje długoterminowe partnerstwa z firmami, aby napędzać ich rozwój, dostarczając elastyczne rozwiązania w zakresie płatności i fakturowania oraz spersonalizowaną obsługę klienta dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb biznesowych. Dzięki rozbudowanemu interfejsowi API PaySimple jest zaufanym partnerem technologicznym w zakresie integracji płatności; w sposób naturalny obsługuje przepływ środków pieniężnych w produktach SaaS i aplikacjach mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: PaySimple

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Chmurowy punkt sprzedaży iPada ze zintegrowaną stroną internetową i sklepem mobilnym dla klienta końcowego, umożliwiającym zakupy online.
Bindo to w pełni mobilny, oparty na chmurze system POS na iPadzie, który natychmiast daje sklepowi dostęp do e-commerce w trybie online. Wykonujemy za Ciebie wszystkie ciężkie prace. Zeskanujesz kod kreskowy, a my poinformujemy Cię, jaki to produkt. Dodajesz klienta, my śledzimy jego lojalność. Gdy brakuje Ci produktu, utworzymy zamówienie. Bindo to coś więcej niż tylko POS, to całościowe rozwiązanie dla handlu detalicznego, które organizuje sklep i napędza wyniki finansowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bindo POS

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Uprość proces płatności dzięki wielu opcjom płatności Zoho Billing, w tym kartom, przelewom bankowym i PayPal.
Dzięki rozwiązaniu Zoho Billing (wcześniej znanemu jako Zoho Subscriptions) możesz usprawnić płatności, aby zapewnić klientom płynną obsługę. Zmniejsz mimowolny odpływ klientów dzięki obsłudze nieudanych płatności i odzyskaj przychody bez wysiłku. Możesz akceptować płatności globalne za pośrednictwem ponad 10 zintegrowanych bramek płatniczych zarówno dla transakcji jednorazowych, jak i cyklicznych, w tym kart kredytowych i debetowych, bankowości internetowej i ACH. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Billing

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Lumanu został stworzony specjalnie z myślą o wyjątkowych potrzebach i przepływie pracy zapracowanych zespołów marketingowych, które współpracują z influencerami i freelancerami.
Usprawnij płatności na rzecz kreatywnych talentów dzięki Lumanu, platformie płatniczej cenionej w gospodarce twórców. Lumanu oszczędza zespołom ds. marketingu i finansów setki godzin każdego miesiąca, upraszczając cały proces płatności: - Płać influencerom/freelancerom w dowolnym miejscu na świecie za płatności tego samego dnia - Integracja ze wszystkimi głównymi platformami księgowymi i AP (obsługa należności) - Lumanu obsługuje wszystkie dokumenty podatkowe i dostawców - Talent uzyskuje dostęp do Lumanu EarlyPay - Zautomatyzowane białe listy Lumanu został stworzony z myślą o wyjątkowym przepływie pracy użytkownika. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lumanu

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Rozwiązanie do weryfikacji ubezpieczenia pacjenta w czasie rzeczywistym dla wszystkich płatników, w tym estymator przejrzystości pacjenta i wykrywanie pokrycia ubezpieczeniowego.
pVerify zapewnia platformę SaaS skoncentrowaną na kwalifikowalności pacjentów do ubezpieczenia zdrowotnego i weryfikacji świadczeń za pośrednictwem API, przetwarzania wsadowego SFTP i bezpiecznych metod dostępu do portalu w chmurze, w tym pomocniczych narzędzi RCM, takich jak Patient Estimator i Insurance Discovery. Pakiet rozwiązań pVerify usprawnia weryfikację kwalifikowalności i świadczeń ubezpieczeniowych oraz maksymalizuje cykl roszczeń i rozliczeń, zwiększając wydajność i optymalizując przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: pVerify

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Profesjonalnie wyglądające faktury, szacunki i wiele więcej w kilka sekund dzięki Billdu, kreatorowi faktur.
Billdu umożliwia szybkie i łatwe tworzenie profesjonalnie wyglądających faktur, szacunków i innych dokumentów w dowolnym miejscu. Śledź swoje faktury i dokładnie wiedz, które faktury są opłacane lub zaległe, wysyłaj przypomnienia do klientów i otrzymuj płatności do 9 dni szybciej dzięki akceptowaniu płatności kartą. Wypróbuj Billdu bezpłatnie przez 30 dni. Billdu to nie tylko najlepiej oceniana aplikacja do fakturowania, ale także do rezerwacji w trybie online, czatu na żywo, zawierająca wiele innych narzędzi, które pomogą użytkownikowi sprawnie prowadzić i skalować działalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Billdu

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Wielokrotnie nagradzany system zarządzania gośćmi Canary pomaga 20 tysiącom hotelarzy na całym świecie zwiększyć przychody, wydajność pracowników i zadowolenie gości.
Wielokrotnie nagradzany system zarządzania gośćmi Canary, któremu zaufało ponad 20 tys. hotelarzy na całym świecie, pomaga hotelarzom we wszystkich typach obiektów – od luksusowych po te o ograniczonym zakresie usług – poprawić wydajność personelu, zwiększyć przychody ze sprzedaży, podnieść poziom zadowolenia gości i wiele więcej. Platforma Canary zapewnia hotelarzom wiele niezbędnych rozwiązań, takich jak: Contactless Check-In/Checkout, Digital Upsells, Guest Messaging, Digital Authorizations Contracts i Digital Tipping. Pobieranie aplikacji nie jest wymagane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canary

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Internetowe rozwiązanie do płatności kryptowalutowych pozwala firmom akceptować Bitcoin, Ether, Litecoin i 70+ innych kryptowalut jako metody płatności.
Internetowe rozwiązanie do płatności kryptowalutowych, które pozwala firmom akceptować kryptowaluty jako metody płatności. Jeśli chodzi o płatności kryptowalutowe, nasza zautomatyzowana brama obsługuje je na każdym kroku, od tworzenia faktury, przez potwierdzenie płatności, po obsługę klienta. Możesz łatwo wykorzystać dowolne z naszych rozwiązań do przetwarzania płatności, takich jak przyciski płatności, wtyczki do systemów zarządzania treścią, CoinGate API lub PoS, które są odpowiednie dla sklepów typu brick & mortar. Dowiedz się więcej na temat produktu: CoinGate

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Zarządzanie subskrypcjami i fakturowanie cykliczne – opracowane w Niemczech na potrzeby całej Europy
Zarządzanie subskrypcją, płatności i fakturowanie cykliczne radykalnie zautomatyzowane na potrzeby europejskiej działalności abonamentowej. Platforma jest zgodna z europejskimi normami RODO i GOBD (zasady prawidłowego prowadzenia i przechowywania ksiąg, rejestrów i dokumentów w formie elektronicznej oraz dostępu do danych), posiada wydajny interfejs API REST i oferuje szereg gotowych integracji z europejskimi dostawcami zewnętrznymi. Dzięki billwerk przychody z abonamentu rosną szybciej, koszty maleją, a użytkownik cały czas korzysta z wysokiego wskaźnika innowacyjności produktów tej platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Billwerk+

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
MYMOID to bramka płatnicza, która łączy w sobie innowacyjność, wszechstronność, bezpieczeństwo i skalowalność w jednym wielokanałowym środowisku płatniczym.
MYMOID to bramka płatnicza, która oferuje innowacyjne rozwiązania płatnicze, starannie zaprojektowane i wykonane z myślą o zapewnieniu maksymalnej płatności dla firm i ich klientów. Dzięki prostej integracji REST-API usługi płatnicze umożliwiają przetwarzanie dużych ilości transakcji w bezpiecznym środowisku PCI-DSS, zapewniając stosowanie najsurowszych środków bezpieczeństwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: MYMOID

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Gotowa do wdrożenia platforma cyfrowego oprogramowania bankowego dla Fintechów i banków cyfrowych
Macrobank firmy Advapay to oprogramowanie bankowe typu front-to-back obejmujące silnik, API, interfejsy internetowe i mobilne oraz infrastrukturę zaplecza, wyposażoną we wszystkie niezbędne funkcje bankowe i płatnicze. Zatwierdzony przez liczne organy regulacyjne, zapewnia elastyczność i opcje dostosowywania, działa w oparciu o architekturę opartą na API i może być wdrażane zarówno w chmurze, jak i lokalnie. Jest ono dostępne zarówno w modelu oprogramowania jako usługi (SaaS), jak i w modelu licencji wieczystej, z dodatkową opcją zakupu kodów źródłowych. Główne cechy: • Wdrażanie klientów i AML/KYC • Generowanie numerów IBAN i konta wielowalutowe • Przetwarzanie płatności • Wymiana walut • Zarządzanie taryfami i opłatami • Wydawanie kart pod wspólną marką • Narzędzia księgowe i sprawozdawcze • Aplikacje bankowości internetowej i mobilnej • Aplikacja do uwierzytelniania dwuskładnikowego Ułatwia płynną integrację z bankami, dostawcami usług płatniczych, platformami BaaS, usługami AML/KYC, wydawcami kart, platformami FX i innymi dostawcami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Macrobank

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
GPayments to dostawca rozwiązań zapobiegających oszustwom, zabezpieczających transakcje internetowe. Chroni klientów przed oszustwami/zwrotami opłat.
GPayments, lider rynku od ponad 20 lat, oferuje rozwiązania zapobiegające oszustwom oparte na światowych standardach. GPayments wprowadza zaufanie do procesu uwierzytelniania płatności poprzez identyfikację tożsamości płatnika. Wykorzystuje globalne standardy, takie jak EMVCo 3D Secure oraz programy uwierzytelniania kart oferowane przez Visa, MasterCard, AMEX, UPI, JCB i Discover. Rozwiązania GPayments są opracowywane z myślą o bankach, dostawcach usług płatniczych i akceptantach. Dowiedz się więcej na temat produktu: GPayments

Funkcje

  • Różne opcje płatności
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Obsługa kart debetowych/kredytowych
  • Płatności mobilne
  • Płatności osobiste
  • Wielowalutowy
  • Integracja bramki płatności
  • Zapobieganie oszustwom płatniczym
  • Obsługa płatności ACH
  • Zgodność z normami PCI
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka