Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do fakturowania

Wyniki: 12 w
Oszczędzaj czas i pieniądze, eliminując pracę ręczną. Obsługa zobowiązań, dopasowanie trzykierunkowe, zautomatyzowane raportowanie i analityka — wszystko w jednej aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro
Zautomatyzuj przetwarzanie zobowiązań za pomocą Precoro. Śledź wszystkie płatności i wydatki oraz twórz zamówienia zakupu lub faktury za pomocą zaledwie dwóch kliknięć. Precoro pomaga usprawnić proces zatwierdzania, dopasować faktury do zamówień i pokwitowań oraz skonfigurować reguły dla centrów kosztów lub budżetów, aby nigdy nie przekroczyć limitu. Ponad 1000 MŚP korzysta z systemu Precoro i cieszy się przejrzystością zakupów dzięki pełnej automatyzacji procesu zakupowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Zarządzanie gotówką
  • Ostrzeżenie o podwójnej płatności
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie dostawcami
  • Elektroniczny przelew środków
Inteligentne i proste zarządzanie wydatkami dla organizacji skalujących. Weryfikuj, zatwierdzaj i płać z poziomu jednej platformy za pomocą Procurify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify
Przyspiesz zakupy i daj zespołom możliwość kupowania dowolnych produktów w dowolnym czasie, bez wąskich gardeł. Procurify umożliwia zespołowi finansowemu weryfikację, zatwierdzanie i śledzenie zakupów na jednej, łatwej w użyciu platformie, która w pełni integruje się z istniejącymi systemami księgowymi. Maksymalizuj wydajność operacyjną i zwiększaj widoczność wydatków i kontrolę nad nimi dzięki kompleksowym przepływom pracy zapewniania płatności, 3-stopniowemu dopasowywaniu i niestandardowym zatwierdzeniom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify

Funkcje

  • Zarządzanie gotówką
  • Ostrzeżenie o podwójnej płatności
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie dostawcami
  • Elektroniczny przelew środków
Jeden z najlepszych systemów zarządzania wykonawcami na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite
Worksuite to inteligentna, przyjazna dla użytkownika platforma do zarządzania freelancerami. Ułatwia małym i dużym firmom wprowadzanie i zarządzanie płatnościami transgranicznymi dla wszystkich freelancerów na całym świecie za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Zajmuje się zgodnością, raportowaniem i zarządzaniem projektami w ułamku sekundy. Od małych firm po duże światowe organizacje – Worksuite jest kompleksowym rozwiązaniem zapewniającym zaawansowane funkcje i elastyczność na każdym etapie rozwoju firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite

Funkcje

  • Zarządzanie gotówką
  • Ostrzeżenie o podwójnej płatności
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie dostawcami
  • Elektroniczny przelew środków
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które jest elastyczne i obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud robi wszystko, co może zrobić oprogramowanie do zarządzania płatnościami. Pomaga zautomatyzować przetwarzanie i opłacanie faktur dostawców. Eliminując wysiłek ręczny, Kissflow Procurement Cloud skraca czas i wysiłek potrzebny na przetworzenie rachunków. Niektóre z głównych funkcji obejmują bezdotykowe fakturowanie, ustawianie tolerancji faktur, trójstronne dopasowanie, integrację z systemem księgowym oraz możliwość tworzenia negatywnych faktur i oferowania rabatów na wcześniejsze płatności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie gotówką
  • Ostrzeżenie o podwójnej płatności
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie dostawcami
  • Elektroniczny przelew środków
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quickbooks Online

Funkcje

  • Zarządzanie gotówką
  • Ostrzeżenie o podwójnej płatności
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie dostawcami
  • Elektroniczny przelew środków
Usprawnij procesy kontroli, zatwierdzania i opłacania faktur dzięki opartemu na chmurze oprogramowaniu księgowemu wchodzącemu w skład pakietu NetSuite.
Oparte na chmurze i wchodzące w skład pakietu NetSuite oprogramowanie księgowe umożliwia automatyzację procesów przetwarzania i opłacania faktur wystawianych przez dostawców. Elementy takie jak kojarzenie transakcji, wpisy w dzienniku czy systemy zatwierdzania i uzgadniania faktur są zautomatyzowane, co eliminuje potrzebę ręcznego wprowadzania danych oraz minimalizuje czas i wysiłek wymagany do przetwarzania rachunków. Dotyczące zobowiązań pulpity nawigacyjne, raporty i wskaźniki KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) dają Ci pełną kontrolę nad procesem obsługi zobowiązań w Twojej firmie. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie gotówką
  • Ostrzeżenie o podwójnej płatności
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie dostawcami
  • Elektroniczny przelew środków
Proste i łatwe w użyciu oprogramowanie księgowe, które pomoże Ci zarządzać finansami firmy w inteligentny sposób.
Zoho Books to internetowe oprogramowanie księgowe, które umożliwia łatwe zarządzanie przepływem pieniędzy do firmy i z firmy. Zarządzaj swoimi klientami i fakturami, zachowując kontrolę nad wydatkami. Rejestruj, monitoruj i uzgadniaj swoje rachunki bankowe i transakcje oraz współpracuj z księgowym w czasie rzeczywistym. Co najważniejsze, Zoho Books pomaga Ci podejmować lepsze, bardziej świadome decyzje i być na bieżąco ze swoją działalnością. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Books

Funkcje

  • Zarządzanie gotówką
  • Ostrzeżenie o podwójnej płatności
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie dostawcami
  • Elektroniczny przelew środków
Najnowsze, najbardziej nowoczesne oprogramowanie do zarządzania wydatkami.
Chrome River umożliwia prowadzenie biznesu największym renomowanym globalnym organizacjom na świecie. To wysoce konfigurowalne, oparte na chmurze rozwiązanie do raportowania wydatków zostało wyposażone w elegancki i intuicyjny interfejs użytkownika, który prezentuje równie wysoką jakość na smartfonie, tablecie lub laptopie. Produkty SaaS zostały wyposażone w światowej klasy silnik reguł biznesowych i infrastrukturę technologiczną, z których chętnie korzystają dyrektorzy finansowi, zespoły finansowo-księgowe, menedżerowie podróży i osoby podróżujące służbowo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Emburse Chrome River Expense

Funkcje

  • Zarządzanie gotówką
  • Ostrzeżenie o podwójnej płatności
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie dostawcami
  • Elektroniczny przelew środków
Tipalti zapewnia jedyne kompleksowe rozwiązanie w zakresie automatyzacji płatności, usprawniając całą globalną działalność dostawcy w zakresie płatności.
Tipalti zapewnia kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji zobowiązań, eliminując 80% nakładów pracy związanych z zarządzaniem wszystkimi operacjami płatności dla dostawców na całym świecie. Holistyczn y system w chmurze Tipalti obejmuje wdrażanie dostawców, przechwytywanie i zatwierdzanie formularzy podatkowych, przetwarzanie faktur, dopasowywanie zamówień zakupu, wybór metody płatności i waluty, przelewy międzynarodowe, wczesne płatności, komunikację dotyczącą statusu płatności dostawcy, uzgadnianie płatności, integrację ERP oraz raportowanie dotyczące przygotowania dokumentów podatkowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Zarządzanie gotówką
  • Ostrzeżenie o podwójnej płatności
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie dostawcami
  • Elektroniczny przelew środków
Lumanu został stworzony specjalnie z myślą o wyjątkowych potrzebach i przepływie pracy zapracowanych zespołów marketingowych, które współpracują z influencerami i freelancerami.
Usprawnij płatności na rzecz kreatywnych talentów dzięki Lumanu, platformie płatniczej cenionej w gospodarce twórców. Lumanu oszczędza zespołom ds. marketingu i finansów setki godzin każdego miesiąca, upraszczając cały proces płatności: - Płać influencerom/freelancerom w dowolnym miejscu na świecie za płatności tego samego dnia - Integracja ze wszystkimi głównymi platformami księgowymi i AP (obsługa należności) - Lumanu obsługuje wszystkie dokumenty podatkowe i dostawców - Talent uzyskuje dostęp do Lumanu EarlyPay - Zautomatyzowane białe listy Lumanu został stworzony z myślą o wyjątkowym przepływie pracy użytkownika. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lumanu

Funkcje

  • Zarządzanie gotówką
  • Ostrzeżenie o podwójnej płatności
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie dostawcami
  • Elektroniczny przelew środków
Wysoce wydajne oprogramowanie dla firm, które chcą przyspieszyć przetwarzanie faktur (zobowiązań).
Gwarantuje sprawny proces od momentu otrzymania faktury i przejścia przez proces autoryzacji, aż do momentu zaksięgowania jej w księdze głównej. Oprogramowanie Klippa pomaga w automatycznym przetwarza niu faktur zamówień zakupu (PO). Ty i Twój zespół zaoszczędzicie nawet do 70% czasu przetwarzania. Dzięki Klippa zyskujesz przejrzysty przegląd statusu faktur, zauważysz mniej błędów, takich jak dwukrotne zapłacenie tej samej faktury i już nigdy nie spóźnisz się z zapłatą zatwierdzonych faktur. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klippa DocHorizon

Funkcje

  • Zarządzanie gotówką
  • Ostrzeżenie o podwójnej płatności
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie dostawcami
  • Elektroniczny przelew środków
Rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla inteligentnych zespołów. Zarządzanie kontami bankowymi, budżetami, zakupami, kartami płatniczymi i fakturami w jednym miejscu.
Haslle to rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla firm, które są cyfrowe, sprawne i inteligentne. Otrzymuj limity kart płatniczych i przelewów bankowych dostosowywane automatycznie do pozostawionych budżetów. Zarządzanie zakupami, wnioskami budżetowymi, fakturami, rachunkami, zamówieniami zakupu oraz subskrypcjami w jednym miejscu. Inteligentne wydawanie pieniędzy dzięki pełnej przejrzystości i kontroli, powiadomienia w czasie rzeczywistym, inteligentne zasady zatwierdzania, zarządzanie dostawcami i dokumentami oraz bezproblemowa integracja z oprogramowaniem księgowym lub ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Dowiedz się więcej na temat produktu: Haslle

Funkcje

  • Zarządzanie gotówką
  • Ostrzeżenie o podwójnej płatności
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie dostawcami
  • Elektroniczny przelew środków