Wyniki: 12 w
DataSnipper to inteligentna platforma audytowa w programie Excel, która przyspiesza szybkość i jakość audytu 10-krotnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: DataSnipper
DataSnipper to inteligentna platforma audytowa w programie Excel, która przyspiesza szybkość i jakość audytu. DataSnipper specjalizuje się w automatyzacji i łatwym dokumentowaniu testów szczegółowych, testów kontroli, testów krok po kroku i procedur sprawozdań finansowych. Zaufanie Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO i innych liderów rynku. Działa w ponad 85 krajach i jest używany przez ponad 500 000 audytorów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DataSnipper

Funkcje

  • Księga należności
  • Odbiór płatności
  • Przetwarzanie czeków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Płatności online
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
Upflow to oprogramowanie do obsługi należności, które pomaga firmom B2B usprawnić proces gromadzenia środków pieniężnych. Zacznij automatyzować przypomnienia o płatnościach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upflow
Jesteś użytkownikiem QuickBooks, Xero, Chargebee, Stripe Billing lub NetSuite? Upflow to oprogramowanie do obsługi należności, które rewolucjonizuje sposób, w jaki firmy B2B otrzymują płatności. Upflow łączy się z systemem rozliczeniowym za pomocą jednego kliknięcia i umożliwia skonfigurowanie systematycznych, a jednocześnie spersonalizowanych przypomnień, dzięki którym klienci będą płacić w terminie. Udostępnia on bogatą analitykę (saldo wiekowe, DSO itp.) i pomaga w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych dzięki dogłębnemu wglądowi w stan należności w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upflow

Funkcje

  • Księga należności
  • Odbiór płatności
  • Przetwarzanie czeków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Płatności online
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quickbooks Online

Funkcje

  • Księga należności
  • Odbiór płatności
  • Przetwarzanie czeków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Płatności online
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
Zautomatyzuj wysyłkę faktur, przetwarzanie płatności i zarządzanie odbiorami dzięki opartemu na chmurze oprogramowaniu księgowemu wchodzącemu w skład pakietu NetSuite.
Oparte na chmurze i wchodzące w skład pakietu NetSuite oprogramowanie księgowe umożliwia automatyzację procesów związanych z należnościami. Automatycznie księguj związane z zamówieniami transakcje w księgach głównych i księgach przychodów wraz z rzetelnymi wyliczeniami podatkowymi dotyczącymi każdej faktury. Dzięki temu obliczysz wysokość podatku i przetworzysz płatność w sposób szybki i precyzyjny. Dopasuj pulpity nawigacyjne, raporty i wskaźniki KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) do własnych potrzeb, aby zyskać wgląd w generowane w czasie rzeczywistym dane dotyczące zobowiązań klientów, analiz faktur, faktur cyklicznych oraz obliczeń związanych z przychodami odroczonymi i rozpoznanymi, a także raportów na temat wyjątków wskazujących na anomalie mające miejsce na Twoim koncie. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Księga należności
  • Odbiór płatności
  • Przetwarzanie czeków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Płatności online
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
PaySimple jest doskonałym rozwiązaniem do zarządzania płatnościami dla firm usługowych, napędzającym przepływy pieniężne ponad 20 000 firm.
PaySimple to doskonałe rozwiązanie do zarządzania płatnościami dla firm usługowych, które wspomaga przepływ środków pieniężnych w ponad 20 000 firm w całym kraju. PaySimple buduje długoterminowe partnerstwa z firmami, aby napędzać ich rozwój, dostarczając elastyczne rozwiązania w zakresie płatności i fakturowania oraz spersonalizowaną obsługę klienta dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb biznesowych. Dzięki rozbudowanemu interfejsowi API PaySimple jest zaufanym partnerem technologicznym w zakresie integracji płatności; w sposób naturalny obsługuje przepływ środków pieniężnych w produktach SaaS i aplikacjach mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: PaySimple

Funkcje

  • Księga należności
  • Odbiór płatności
  • Przetwarzanie czeków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Płatności online
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
Kissflow Workflow to jedna z najlepszych platform do zarządzania procesami związanymi z należnościami. Wszystko w jednym miejscu.
Kissflow Workflow to jedna z najlepszych platform do zarządzania procesami związanymi z należnościami. Wszystko w jednym miejscu. Kissflow Workflow oferuje w pełni funkcjonalne i kompleksowe rozwiązanie do bezbłędnego zarządzania należnościami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Księga należności
  • Odbiór płatności
  • Przetwarzanie czeków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Płatności online
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
DealHub.io to wielokrotnie nagradzana platforma do zwiększania przychodów, zasilana przez rozwiązaniu cenionemu w rankingach CPQ (konfiguracja, cena, wycena), CLM (zarządzanie cyklem życia umowy) i Digital DealRooms
Wielokrotnie nagradzana platforma DealHub Revenue Amplification Platform oferuje najbardziej kompletny i połączony przepływ pracy generujący przychody dla organizacji. Stworzona w tym celu platforma o zerowym kodzie umożliwia wizjonerskim liderom łączenie swoich zespołów i procesów, realizację transakcji i tworzenie przewidywalnych linii produktowych w sposób bardziej efektywny niż kiedykolwiek wcześniej. Natywna integracja z rozwiązaniami CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce i Freshworks). Dowiedz się więcej na temat produktu: DealHub

Funkcje

  • Księga należności
  • Odbiór płatności
  • Przetwarzanie czeków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Płatności online
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
Dzięki More4apps połączysz możliwości Excela i Oracle, aby uwolnić utalentowanych pracowników od powtarzalnych zadań związanych z wprowadzaniem danych. Odkryj więcej już teraz.
More4apps to certyfikowany partner Oracle oferujący bezpłatne rozwiązania dla systemów Oracle E-Business Suite i Oracle Fusion Cloud ERP. Rozwiązania te zwiększają możliwości użytkowników końcowych, zapewniając odpowiedzialność za cały proces ładowania danych. Mechanizmy interfejsu danych nie wymagają znajomości ani szkolenia, ponieważ produkty More4apps bezproblemowo łączą się i integrują z systemami Oracle EBS i Cloud ERP. Usprawnij zadania w systemie Oracle E-Business Suite dzięki prostym, a jednocześnie wszechstronnym rozwiązaniom opartym na Excelu, osiągając znaczną oszczędność czasu i kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: EBS Toolbox

Funkcje

  • Księga należności
  • Odbiór płatności
  • Przetwarzanie czeków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Płatności online
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
Globalne i lokalne AR oraz zarządzanie kredytami poprzez przepływy pracy oparte na procesach, odpowiedzialne raportowanie i intuicyjny interfejs dla wszystkich użytkowników.
Zarządzanie należnościami poprzez przepływy pracy oparte na procesach i odpowiedzialne raportowanie poprawi każde biuro AR (należności). Lokalne lub globalne z wieloma regionami, każda informacja jest zabezpieczona. Zintegrowany przepływ pracy zarządzania sporami z drzewem DOA (dat wyprzedzenia) do zatwierdzeń Bez ryzyka wdrożenia dzięki dostawie w ciągu siedmiu dni gotowej do szkolenia i uruchomienia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kuhlekt

Funkcje

  • Księga należności
  • Odbiór płatności
  • Przetwarzanie czeków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Płatności online
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
Elastyczna, kompleksowa platforma dla przedsiębiorstw, która automatyzuje zarządzanie i usprawnia operacje C&R (pobór i odzyskiwanie należności) w organizacji.
Qualco Collections & Recoveries to nowoczesna, modułowa i kompleksowa platforma korporacyjna, która strukturyzuje kompleksowy proces windykacji, usprawnia działania wewnętrzne i stron trzecich, koncentrując je w jednym miejscu i funkcjonując jako część ekosystemu bankowego lub jako podstawowy system dokumentacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: QUALCO Collections & Recoveries

Funkcje

  • Księga należności
  • Odbiór płatności
  • Przetwarzanie czeków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Płatności online
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
Uniwersalna platforma Artiva RM do zwiększania osiągalności przychodów oznacza wyższe wskaźniki ściągania należności, krótszy czas ich odzyskiwania i większą produktywność.
Finvi to jeden z najlepszych programów do zarządzana wynagrodzeniem z 40-letnim doświadczeniem. Uniwersalna platforma Artiva RM do zwiększania osiągalności przychodów oznacza wyższe wskaźniki ściągania należności, krótszy czas ich odzyskiwania i większą wydajność agentów. Uprość i usprawnij proces, automatyzując powtarzalne zadania, koncentrując się na klientach o wysokim potencjale i docierając do nich w najkrótszym czasie. Korzystaj z preferowanych przez konsumentów cyfrowych metod kontaktu i docieraj do nich z jeszcze większą inteligencją. Dowiedz się więcej na temat produktu: Artiva RM

Funkcje

  • Księga należności
  • Odbiór płatności
  • Przetwarzanie czeków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Płatności online
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
Wykorzystaj moc programu Excel do tworzenia, pobierania i aktualizowania swoich danych. Usprawnij swoje zadania, aby uzyskać znaczne oszczędności czasu i kosztów.
More4apps to certyfikowany partner Oracle oferujący bezpłatne rozwiązania dla systemów Oracle E-Business Suite i Oracle Fusion Cloud ERP. Rozwiązania te zwiększają możliwości użytkowników końcowych, zapewniając odpowiedzialność za cały proces ładowania danych. Mechanizmy interfejsu danych nie wymagają znajomości ani szkolenia, ponieważ produkty More4apps bezproblemowo łączą się i integrują z systemami Oracle EBS i Cloud ERP. Usprawnij swoje zadania w systemie Oracle Cloud ERP dzięki prostym, a jednocześnie wszechstronnym rozwiązaniom opartym na Excelu, osiągając znaczną oszczędność czasu i kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERP Cloud Toolbox

Funkcje

  • Księga należności
  • Odbiór płatności
  • Przetwarzanie czeków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Płatności online
  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne