Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy do windykacji

Systemy do windykacji służą organizacjom do obsługi należności. Pozwalają zautomatyzować rejestrowanie płatności za zaległe faktury i generować raporty dotyczące pobierania płatności i upływu ich terminów. Oprócz tego oprogramowanie generuje miesięczne salda klientów i pisma windykacyjne. Systemy do windykacji są powiązane z programami księgowymi, z którymi można je zintegrować.

Wyniki: 16 w

QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Online

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe
Zautomatyzuj wysyłkę faktur, przetwarzanie płatności i zarządzanie odbiorami dzięki opartemu na chmurze oprogramowaniu księgowemu wchodzącemu w skład pakietu NetSuite.
Oparte na chmurze i wchodzące w skład pakietu NetSuite oprogramowanie księgowe umożliwia automatyzację procesów związanych z należnościami. Automatycznie księguj związane z zamówieniami transakcje w księgach głównych i księgach przychodów wraz z rzetelnymi wyliczeniami podatkowymi dotyczącymi każdej faktury. Dzięki temu obliczysz wysokość podatku i przetworzysz płatność w sposób szybki i precyzyjny. Dopasuj pulpity nawigacyjne, raporty i wskaźniki KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) do własnych potrzeb, aby zyskać wgląd w generowane w czasie rzeczywistym dane dotyczące zobowiązań klientów, analiz faktur, faktur cyklicznych oraz obliczeń związanych z przychodami odroczonymi i rozpoznanymi, a także raportów na temat wyjątków wskazujących na anomalie mające miejsce na Twoim koncie. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe
Proste i łatwe w użyciu oprogramowanie księgowe, które pomoże Ci zarządzać finansami firmy w inteligentny sposób.
Zoho Books to internetowe oprogramowanie księgowe, które umożliwia łatwe zarządzanie przepływem pieniędzy do firmy i z firmy. Zarządzaj swoimi klientami i fakturami, zachowując kontrolę nad wydatkami. Rejestruj, monitoruj i uzgadniaj swoje rachunki bankowe i transakcje oraz współpracuj z księgowym w czasie rzeczywistym. Co najważniejsze, Zoho Books pomaga Ci podejmować lepsze, bardziej świadome decyzje i być na bieżąco ze swoją działalnością. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Books

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe
PaySimple jest doskonałym rozwiązaniem do zarządzania płatnościami dla firm usługowych, napędzającym przepływy pieniężne ponad 20 000 firm.
PaySimple to doskonałe rozwiązanie do zarządzania płatnościami dla firm usługowych, które wspomaga przepływ środków pieniężnych w ponad 20 000 firm w całym kraju. PaySimple buduje długoterminowe partnerstwa z firmami, aby napędzać ich rozwój, dostarczając elastyczne rozwiązania w zakresie płatności i fakturowania oraz spersonalizowaną obsługę klienta dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb biznesowych. Dzięki rozbudowanemu interfejsowi API PaySimple jest zaufanym partnerem technologicznym w zakresie integracji płatności; w sposób naturalny obsługuje przepływ środków pieniężnych w produktach SaaS i aplikacjach mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: PaySimple

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe
DataSnipper to inteligentna platforma automatyzacji w Excelu dla Accounts R., która przyspiesza produktywność zespołów audytu i finansów.
DataSnipper to inteligentna platforma automatyzacji w Excelu dla Accounts Receivable, która przyspiesza produktywność zespołów audytu i finansów. DataSnipper pomaga wyeliminować powtarzające się zadania, wyodrębnić, powiązać i udokumentować źródło dowolnej procedury audytu i finansów. Dodatek do programu Excel usprawnia procesy robocze i pomaga szybciej dotrzymywać terminów. Zaufanie Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO i innych liderów rynku. Aktywny w ponad 85 krajach i używany przez ponad 500 tysięcy specjalistów ds. finansów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DataSnipper

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe
Kissflow Workflow to jedna z najlepszych platform do zarządzania procesami związanymi z należnościami. Wszystko w jednym miejscu.
Kissflow Workflow to jedna z najlepszych platform do zarządzania procesami związanymi z należnościami. Wszystko w jednym miejscu. Kissflow Workflow oferuje w pełni funkcjonalne i kompleksowe rozwiązanie do bezbłędnego zarządzania należnościami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe
DealHub.io to wielokrotnie nagradzana platforma do zwiększania przychodów, zasilana przez rozwiązaniu cenionemu w rankingach CPQ (konfiguracja, cena, wycena), CLM (zarządzanie cyklem życia umowy) i Digital DealRooms
Wielokrotnie nagradzana platforma DealHub Revenue Amplification Platform oferuje najbardziej kompletny i połączony przepływ pracy generujący przychody dla organizacji. Stworzona w tym celu platforma o zerowym kodzie umożliwia wizjonerskim liderom łączenie swoich zespołów i procesów, realizację transakcji i tworzenie przewidywalnych linii produktowych w sposób bardziej efektywny niż kiedykolwiek wcześniej. Natywna integracja z rozwiązaniami CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce i Freshworks). Dowiedz się więcej na temat produktu: DealHub

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe
Dzięki More4apps połączysz możliwości Excela i Oracle, aby uwolnić utalentowanych pracowników od powtarzalnych zadań związanych z wprowadzaniem danych. Odkryj więcej już teraz.
More4apps to certyfikowany partner Oracle oferujący bezpłatne rozwiązania dla systemów Oracle E-Business Suite i Oracle Fusion Cloud ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Rozwiązania te zwiększają możliwości użytkowników końcowych, zapewniając odpowiedzialność za cały proces ładowania danych. Mechanizmy interfejsu danych nie wymagają znajomości ani szkolenia, ponieważ produkty More4apps bezproblemowo łączą się i integrują z systemami Oracle EBS i Cloud ERP. Usprawnij swoje zadania w systemie Oracle E-Business Suite dzięki prostym, a jednocześnie wszechstronnym rozwiązaniom opartym na Excelu, osiągając znaczną oszczędność czasu i kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: EBS Toolbox

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe
Upflow to oprogramowanie do obsługi należności, które pomaga firmom B2B usprawnić proces gromadzenia środków pieniężnych. Zacznij automatyzować przypomnienia o płatnościach.
Jesteś użytkownikiem QuickBooks, Xero, Chargebee, Stripe Billing lub NetSuite? Upflow to oprogramowanie do obsługi należności, które rewolucjonizuje sposób, w jaki firmy B2B otrzymują płatności. Upflow łączy się z systemem rozliczeniowym za pomocą jednego kliknięcia i umożliwia skonfigurowanie systematycznych, a jednocześnie spersonalizowanych przypomnień, dzięki którym klienci będą płacić w terminie. Udostępnia on bogatą analitykę (saldo wiekowe, DSO itp.) i pomaga w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych dzięki dogłębnemu wglądowi w stan należności w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upflow

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe
Oprogramowanie do obsługi należności stało się proste. Zautomatyzuj swoje należności dzięki łatwej w użyciu platformie opartej na chmurze. Otrzymuj płatności szybciej.
Oprogramowanie do obsługi należności stało się proste. Scentralizuj swoją dokumentację księgową i zautomatyzuj ręczne zadania windykacyjne dzięki łatwej w użyciu platformie opartej na chmurze. Połącz należności z modułami księgowości, ofertowania, fakturowania i rozliczeń za pomocą alertów e-mail, przypomnień o płatnościach i zatwierdzeń podpisu elektronicznego zgodnych z FDA 21 CFR część 11. Otrzymuj płatności szybciej. Zbieraj pieniądze szybciej, łatwiej i bardziej przewidywalnie dzięki QT9 ERP. Integracja również z QuickBooks i Sage 50. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 ERP

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe
Rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla inteligentnych zespołów. Zarządzanie kontami bankowymi, budżetami, zakupami, kartami płatniczymi i fakturami w jednym miejscu.
Zwiększ możliwości swojej firmy dzięki oprogramowaniu Spenfi Accounts Payable. Jest to kompleksowe centrum wydatków finansowych, łączące zakupy, wnioski budżetowe, karty płatnicze, faktury, paragony, zamówienia zakupu i subskrypcje. Zrewolucjonizuj wydatki dzięki doskonałej przejrzystości i kontroli dzięki alertom w czasie rzeczywistym, inteligentnym protokołom zatwierdzania oraz kompleksowej obsłudze dostawców i dokumentów, płynnie integrując się z oprogramowaniem księgowym lub ERP. Już dziś rozpocznij 14-dniowy okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spenfi

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe
Kompletny pakiet do zarządzania kapitałem biznesowym AR Zwycięzca Nagroda Best Working Capital Management SaaS Company 2023 nagrody New World Report Awards
IKuhlekt SaaS — Nagroda Best Working Capital Management SaaS Company 2023 Kapitał obrotowy AR.ORDER TO CASH Gotówka — Klienci — Ludzie Kompletny pakiet do zarządzania kapitałem biznesowym poprzez – wdrażanie za pośrednictwem aplikacji online i przepływów pracy, – kredyty i windykacja, – zarządzanie sporami, – zarządzanie KPI, – przypomnienie o płatności, – portal płatności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kuhlekt

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe
Elastyczna, kompleksowa platforma dla przedsiębiorstw, która automatyzuje zarządzanie i usprawnia operacje C&R (pobór i odzyskiwanie należności) w organizacji.
Qualco Collections & Recoveries to nowoczesna, modułowa i kompleksowa platforma korporacyjna, która strukturyzuje kompleksowy proces windykacji, usprawnia działania wewnętrzne i stron trzecich, koncentrując je w jednym miejscu i funkcjonując jako część ekosystemu bankowego lub jako podstawowy system dokumentacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: QUALCO Collections & Recoveries

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe
Uniwersalna platforma Artiva RM do zwiększania osiągalności przychodów oznacza wyższe wskaźniki ściągania należności, krótszy czas ich odzyskiwania i większą produktywność.
Finvi to jeden z najlepszych programów do zarządzana wynagrodzeniem z 40-letnim doświadczeniem. Uniwersalna platforma Artiva RM do zwiększania osiągalności przychodów oznacza wyższe wskaźniki ściągania należności, krótszy czas ich odzyskiwania i większą wydajność agentów. Uprość i usprawnij proces, automatyzując powtarzalne zadania, koncentrując się na klientach o wysokim potencjale i docierając do nich w najkrótszym czasie. Korzystaj z preferowanych przez konsumentów cyfrowych metod kontaktu i docieraj do nich z jeszcze większą inteligencją. Dowiedz się więcej na temat produktu: Artiva RM

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe
Wykorzystaj moc programu Excel do tworzenia, pobierania i aktualizowania swoich danych. Usprawnij swoje zadania, aby uzyskać znaczne oszczędności czasu i kosztów.
More4apps to certyfikowany partner Oracle oferujący bezpłatne rozwiązania dla systemów Oracle E-Business Suite i Oracle Fusion Cloud ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Rozwiązania te zwiększają możliwości użytkowników końcowych, zapewniając odpowiedzialność za cały proces ładowania danych. Mechanizmy interfejsu danych nie wymagają znajomości ani szkolenia, ponieważ produkty More4apps bezproblemowo łączą się i integrują z systemami Oracle EBS i Cloud ERP. Usprawnij swoje zadania w systemie Oracle Cloud ERP dzięki prostym, a jednocześnie wszechstronnym rozwiązaniom opartym na Excelu, osiągając znaczną oszczędność czasu i kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ERP Cloud Toolbox

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe
Flowie to najlepsza platforma zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm, centralizująca zarządzanie P2P, O2C i przepływami pieniężnymi
Flowie to jedna z czołowych platform zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm. Flowie centralizuje Procure-to-Pay (P2P), Order-to-Cash (O2C) i zarządzanie przepływami pieniężnymi, a wszystko to przy zachowaniu doświadczenia użytkownika na poziomie konsumenckim. Flowie ma zasięg globalny: platforma umożliwia zarządzanie fakturami z i do ponad 60 krajów, zachowując jednocześnie 100% zgodności z przepisami podatkowymi (e-fakturowanie). Flowie synchronizuje się natywnie w ciągu kilku minut ze wszystkimi narzędziami firmy, bez potrzeby korzystania z usług integratora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowie

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Księga główna
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Płatności online
  • Obsługa płatności ACH
  • Przetwarzanie faktur
  • Przetwarzanie czeków
  • Śledzenie wydatków
  • Płatności częściowe