Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Oprogramowanie ALM na Windows
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Filtruj wyniki (15)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Opcje cenowe
Wyniki: 15 w
Sortuj według
Doskonałe rozwiązanie do zarządzania wymaganiami, ryzykiem i testami
Dowiedz się więcej na temat produktu: Jama Connect
Jama Connect® to platforma do opracowywania produktów, która w unikalny sposób tworzy Living Requirements™ (żywe wymagania), będące częścią cyfrowej nici łączącej silosowe działania związane z opracowywaniem, testowaniem i ryzykiem, zapewniając zgodność z przepisami, ograniczając ryzyko i usprawniając procesy. Firmy opracowujące złożone produkty, systemy i oprogramowanie mogą definiować, uzgadniać i realizować to, co muszą zbudować, skracając w ten sposób czas trwania cyklu, wysiłek związany z zapewnieniem zgodności i niepotrzebne przeróbki.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Jama Connect
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie przypadków testowych
- Kontrola wersji
- Ocena wymagań
- Zarządzanie sprawami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie błędów
Zintegrowany system ALM, który zarządza wymaganiami projektu, wydaniami, przypadkami testowymi i problemami
Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam
SpiraTeam jest zintegrowanym systemem ALM, który zarządza programami i portfolio, wymaganiami, wydaniami, przypadkami testowymi, problemami, bazami, przepływami pracy i zadaniami w jednym ujednoliconym środowisku.
Dzięki zintegrowanym, konfigurowalnym pulpitom nawigacyjnym zawierającym kluczowe informacje o projektach, SpiraTeam pozwala przejąć kontrolę nad całym cyklem życia projektu i zsynchronizować je z oddzielnymi światami programowania i testowania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie przypadków testowych
- Kontrola wersji
- Ocena wymagań
- Zarządzanie sprawami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie błędów
Visure to wiodący dostawca narzędzi do zarządzania wymaganiami, oferujący kompleksową platformę ALM do współpracy
Dowiedz się więcej na temat produktu: Visure Requirements
Visure to wiodący dostawca narzędzi do zarządzania wymaganiami, oferujący kompleksową platformę ALM. Obejmuje ona pełną identyfikowalność, ścisłą integrację z programem MS Word/Excel, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie testami, śledzenie błędów, testowanie wymagań, analizę jakości, wersjonowanie wymagań i tworzenie baz, zaawansowane raporty i standardowe szablony zgodności dla ISO 26262, IEC 62304, IEC 61508, CENELEC 50128, DO-178B/C, FMEA, SPICE, CMMI itp.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Visure Requirements
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie przypadków testowych
- Kontrola wersji
- Ocena wymagań
- Zarządzanie sprawami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie błędów
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie przypadków testowych
- Kontrola wersji
- Ocena wymagań
- Zarządzanie sprawami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie błędów
Wrike to platforma do współpracy nad projektami, z wykresami Gantta i niestandardowymi przepływami pracy, która pomaga w usprawnieniu zarządzania cyklem życia aplikacji.
Wrike to platforma projektów opartych na współpracy, której zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Skorzystaj z funkcji Wrike, aby poprawić zarządzanie cyklem życia aplikacji. Rozpocznij proces tworzenia aplikacji od gotowego szablonu planowania szybkiego działania. Sprecyzuj swoje wymagania za pomocą formularzy wniosków, wizualizuj postępy i dostosuj zależności zadań za pomocą wykresów Gantta, a także przyspieszaj zatwierdzanie dzięki niestandardowym statusom i przepływom pracy. Zwiększ wydajność zarządzania pracą dzięki kompleksowemu oprogramowaniu Wrike.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie przypadków testowych
- Kontrola wersji
- Ocena wymagań
- Zarządzanie sprawami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie błędów
Zoho Creator to oprogramowanie do zarządzania cyklem życia aplikacji, pomagające tworzyć niestandardowe aplikacje, gotowe do użycia mobilnego, do prowadzenia firmy.
Zoho Creator to kompleksowe oprogramowania do zarządzania cyklem życia aplikacji, zaprojektowane z myślą o pomaganiu firmom w digitalizacji ich działalności, bez konieczności tradycyjnego programowania.
Każda firma jest wyjątkowa na swój własny sposób, a ta platforma została zbudowana po to, aby sprostać tej wyjątkowości. Ponad 13 000 firm z ponad siedmioma milionami użytkowników na całym świecie ufa Zoho Creator jako partnerowi technologicznemu, i Ty także już dziś możesz rozpocząć swoją przygodę ze spersonalizowaną aplikacją.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie przypadków testowych
- Kontrola wersji
- Ocena wymagań
- Zarządzanie sprawami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie błędów
Zarządzaj planowaniem sprintów agile, planami i zadaniami swojego zespołu na konfigurowalnej platformie monday.com, aby wszyscy byli zawsze dopasowani.
monday.com to otwarta platforma, która może pomóc zespołom ds. cyklu życia aplikacji efektywniej zarządzać sprintami agile. Dzięki zaawansowanym funkcjom produktywności, takim jak śledzenie czasu pracy, automatyczne powiadomienia, zależności, widoki Gantta i aplikacje stron trzecich, system operacyjny monday.com Work OS może dostosować się do wszystkich procesów roboczych, niezależnie od tego, jak bardzo są one unikatowe. Ponadto nie tylko integruje się z oprogramowaniem, które już posiadasz, ale ponieważ jest również wizualna i intuicyjna, zespół będzie zachwycony korzystaniem z niego.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday dev
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie przypadków testowych
- Kontrola wersji
- Ocena wymagań
- Zarządzanie sprawami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie błędów
Orcanos to rozwiązanie SaaS do zarządzania zgodnością, które obejmuje kontrolę projektu (ALM), zarządzanie ryzykiem i jakością.
Orcanos.com to kompleksowe rozwiązanie do zoptymalizowanego rozwoju produktu, oferujące pakiet narzędzi, które płynnie integrują zarządzanie jakością, ALM i QMS. Platforma firmy upraszcza złożoność procesu rozwoju, jednocześnie wykorzystując najnowocześniejsze funkcje sztucznej inteligencji. Wykorzystując moc sztucznej inteligencji, Orcanos usprawnia podejmowanie decyzji, automatyzuje zadania i zapewnia wgląd predykcyjny, umożliwiając zespołowi podejmowanie decyzji opartych na danych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Orcanos
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie przypadków testowych
- Kontrola wersji
- Ocena wymagań
- Zarządzanie sprawami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie błędów
Uproszczenie skomplikowanej inżynierii produktów i oprogramowania na dużą skalę. Twórz lepsze produkty szybciej i wydajniej dzięki rozwiązaniu codebeamer.
codebeamer to platforma do zarządzania cyklem życia aplikacji (ALM) umożliwiająca zaawansowane tworzenie produktów i oprogramowania. Otwarta platforma rozszerza funkcje ALM o możliwości konfiguracji linii produktów i zapewnia unikalną konfigurowalność złożonych procesów.
Światowi liderzy w dziedzinie inżynierii produktów uwielbiają rozwiązanie CodeBeamer za skalowalność klasy korporacyjnej, wysoką dostępność i wydajność oraz konfigurowalne przepływy pracy. Wypróbuj bezpłatnie przez 30 dni na stronie internetowej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: codebeamer
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie przypadków testowych
- Kontrola wersji
- Ocena wymagań
- Zarządzanie sprawami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie błędów
Wspieranie zespołów programistycznych w realizacji scenariuszy testowania o dowolnej złożoności i skali w ustrukturyzowany, przejrzysty i odporny na audyty sposób.
Aqua to łatwy w użyciu system zarządzania testami, który pomaga liderom technologicznym w branżach regulowanych, agencjom programistycznym i firmom SaaS w organizowaniu zespołów testowych, przeprowadzaniu scenariuszy testów o dowolnej złożoności i skali oraz płynnym przejściu od testowania ręcznego do automatycznego.
Analityka w czasie rzeczywistym i raporty dla przedsiębiorstw Aqua zapewniają przejrzystość procesów roboczych związanych z zapewnianiem jakości: widzisz, co poprawić i zautomatyzować. Upraszcza również przygotowanie do audytów regulacyjnych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: aqua
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie przypadków testowych
- Kontrola wersji
- Ocena wymagań
- Zarządzanie sprawami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie błędów
qTest to platforma do zarządzania testami, która zapewnia czasową widoczność i kontrolę nad różnymi metodologiami deweloperskimi i testowymi.
Tricentis qTest to skalowalne rozwiązanie do zarządzania testami, które integruje się z narzędziami do planowania, testowania i DevOps, takimi jak Jira, Selenium i Jenkins, zapewniając zespołom kompletny i zintegrowany widok testowania na całym cyklu życia oprogramowania. Obsługuje metodyki Agile, kaskadową lub dowolną hybrydową, umożliwiając zespołom QA i deweloperskim strategiczne i współpracujące podejście do testowania, co pozwala na szybsze wypuszczanie wyższej jakości oprogramowania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Tricentis qTest
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie przypadków testowych
- Kontrola wersji
- Ocena wymagań
- Zarządzanie sprawami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie błędów
Lepsze wymagania i lepsze testy napędzają szybkie wydania. Generowanie rygorystycznych testów i specyfikacji na podstawie łatwych w utrzymaniu schematów blokowych.
Test Modeller to silnik do modelowania wymagań i generowania testów. Intuicyjne diagramy przepływu synchronizują dane z całego cyklu SDLC (cykl życia rozwoju oprogramowania), utrzymując żywą dokumentację szybko zmieniających się systemów. Przejrzyste przepływy dokładnie przekazują wymagania programistom, co pozwala uniknąć błędów projektowych i kosztownych przeróbek. Te same przepływy generują rygorystyczne zautomatyzowane testy, wyłapując błędy, które przedostają się do kodu. Test Modeller pomaga tworzyć lepsze projekty i lepsze testy, wspierając szybkie i wysokiej jakości wydania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Test Modeller
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie przypadków testowych
- Kontrola wersji
- Ocena wymagań
- Zarządzanie sprawami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie błędów
Platforma zarządzania cyklem życia produktu w czasie rzeczywistym, oparta na analizie ryzyka, z pełną odpowiedzialnością za automatyzację polityki, zwiększającą efektywność i zmniejszającą ryzyko.
System jest w pełni skoncentrowany na zautomatyzowaniu procesów back-office KYC (poznaj swojego klienta) i due diligence. Począwszy od tego, że pozwala klientowi bezpośrednio wypełniać i przesyłać wszystkie niezbędne dokumenty związane z całym procesem onboardingu. KYCP automatyzuje także obliczanie ryzyka na podstawie wcześniej zdefiniowanych dynamicznych parametrów, co pozwala na natychmiastowe zautomatyzowanie sposobu, w jaki wniosek powinien zostać rozpatrzony. KYC Portal jest nagradzaną, w pełni dynamiczną, opartą na analizie ryzyka platformą do zarządzania cyklem życia klienta.
Dowiedz się więcej na temat produktu: KYC Portal
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie przypadków testowych
- Kontrola wersji
- Ocena wymagań
- Zarządzanie sprawami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie błędów
Program Space firmy JetBrains to platforma do zarządzania cyklem życia aplikacji dla całego procesu rozwoju oprogramowania i współpracy zespołowej.
Program Space firmy JetBrains to platforma do zarządzania cyklem życia aplikacji dla projektów i zespołów programowych. Repozytoria Host Git, kod recenzji, automatyzacja CI/CD (ciągła integracja i ciągłe wdrażanie), przechowywanie i publikowanie pakietów, zarządzanie problemami i dokumentami oraz komunikacja na czacie – wszystko w jednym miejscu. Space w pełni wspiera cykl życia oprogramowania, zapewniając zespołom programistycznym wszystko, co jest im potrzebne do szybszego dostarczania kodu i zwiększenia wydajności.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Space
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie przypadków testowych
- Kontrola wersji
- Ocena wymagań
- Zarządzanie sprawami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie błędów
Tonic naśladuje twoje dane produkcyjne, tworząc bezpieczne, użyteczne, pozbawione tożsamości dane do celów kontroli jakości, testowania i rozwoju.
Platforma danych syntetycznych Tonic wyposaża programistów w dane potrzebne do efektywnego budowania produktów, przy jednoczesnym zapewnieniu zgodności i bezpieczeństwa. Dzięki Tonic, zespoły skracają cykle rozwojowe, eliminują uciążliwe koszty potoków danych i matematycznie gwarantują prywatność swoich danych. Zbuduj więcej w o połowę krótszym czasie dzięki bezpiecznym, użytecznym danym, które poruszają się tak szybko, jak twoi programiści.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Tonic
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Śledzenie przypadków testowych
- Kontrola wersji
- Ocena wymagań
- Zarządzanie sprawami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie błędów