Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 588 w
Wszechstronny system śledzenia czasu pracy Sage HR dostosowuje się do zdalnego trybu pracy i wspiera pracowników, którzy nie muszą pracować zza biurka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage HR
Godziny logowania to coś więcej niż rejestrowanie i wyrejestrowywanie. Stworzone, aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom zachować elastyczność, oferuje kluczowe funkcje, takie jak informacje zwrotne 360 stopni, harmonogramy pracowników, cele, wydatki, ocena wyników, śledzenie czasu i wykaz zespołu. Przyjazna dla użytkownika nawigacja i konfigurowalny pulpit Sage HR umożliwiają łatwą automatyzację zadań, eliminację zależności od arkuszy programu Excel, zwiększenie popularności oprogramowania i zmniejszenie częstotliwości wysyłania wiadomości e-mail. Dostępne są aplikacje dla systemów Android i iOS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage HR

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Jibble to bezpłatne oprogramowanie do śledzenia obecności na potrzeby listy płac, obecności i projektów. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble
Jibble to bezpłatne oprogramowanie do śledzenia obecności. Śledź, kiedy pracownicy są w pracy na potrzeby listy płac, obecności i projektów. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników. Pracownicy rejestrują i wyrejestrowują się za pomocą telefonu komórkowego, tabletu, Internetu, MS Teams lub Slack i mogą korzystać z funkcji rozpoznawania biometrii oraz lokalizacji GPS. Dla branży budowlanej, produkcyjnej, detalicznej, spożywczej, pracy zdalnej, startupów, usług terenowych, opieki zdrowotnej, agencji, edukacji, firm biurowych i innych. Generuj automatyczne grafiki i wydajne raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Bitrix24 to bezpłatna platforma współpracy i do zarządzania kadrami. Śledzenie obecności i zarządzanie urlopami. Osiem milionów klientów na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to bezpłatna platforma HR wykorzystywana przez ponad osiem milionów firm na całym świecie. Bitrix24 działa lokalnie i w chmurze. Oprogramowanie to umożliwia śledzenie czasu i obecności, zwłaszcza dla małych i średnich organizacji. Jest niezwykle elastyczne. Możesz wymagać od swoich pracowników ewidencji czasu pracy, ale nie musisz. Możesz pozwolić swoim pracownikom na pracę z domu, ale nie musisz. Możesz ustawić minimalny czas trwania dnia roboczego oraz godziny, w których pracownicy muszą przybyć i opuścić firmę. Wersje w chmurze, na urządzenia mobilne i z kodem open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Rozwiązuje problemy biznesowe z zarządzaniem pracownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton
Shifton to wielofunkcyjne rozwiązanie online, które zapewnia stabilny przepływ pracy w firmie. Shifton znacznie skraca czas potrzebny na tworzenie zmian roboczych, dzięki następującym funkcjom: * automatyczne tworzenie harmonogramu online z wieloma ustawieniami, * zamiana zmian roboczych pomiędzy pracownikami, * zarządzanie czasem wolnym pracowników, * statystyki czasu pracy pracowników, * zarządzanie powiadomieniami o aktualizacjach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Aplikacja zaprojektowana, aby pomóc organizacji w planowaniu, tworzeniu, zarządzaniu, promowaniu, śledzeniu i certyfikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Attendo Plus
Aplikacja zaprojektowana, aby pomóc organizacji w planowaniu, tworzeniu, zarządzaniu, promowaniu, śledzeniu i certyfikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Attendo Plus

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
ADP Workforce Now is a human capital management solution for companies with more than 50 employees.
The core capabilities of the solution are human resources management, payroll, benefits, talent management, compliance, time & labor management, analytics & benchmarking. The fully integrated suite is built on a single database, which automates data synchronization across different components and helps users to minimize manual administrative tasks. The platform also integrates with other HR and business applications via the ADP Marketplace and APIs. Dowiedz się więcej na temat produktu: ADP Workforce Now

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Time

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Bezpłatny system ewidencji obecności bez ograniczeń dotyczących liczby osób, z możliwością przypisywania zadań, uprawnień i tworzenia sprawozdań.
Szukasz prostego oprogramowania do śledzenia obecności? Wypróbuj Clockify – narzędzie do śledzenia czasu, w którym możesz wnioskować o czas wolny i zatwierdzać go. Obecność jest monitorowana poprzez zwykłe uruchamianie i zatrzymywanie timera – dla każdego działania lub całego dnia roboczego. Zaproś nieograniczoną liczbę osób do śledzenia obecności, przypisania im ról i nadania uprawnień. Wyodrębnij dane dotyczące każdego tygodnia pracy, sprawdź, kto nad czym i jak długo pracował, aby zoptymalizować ustalanie harmonogramów pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team. Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Tracker

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Time Tracking brings the award-winning BambooHR experience to time entry, approvals and reporting, on the web or the mobile app.
Time Tracking brings the award-winning BambooHR experience to time entry, approvals and reporting, on the web or the mobile app. It makes hours worked easy and accurate for employees to record, and simple and fast for their managers to review and approve. With features such as project tracking and geolocation, Time Tracking helps you maintain a productive and cost effective hourly workforce Dowiedz się więcej na temat produktu: BambooHR

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Rippling lets you easily manage your employees’ payroll, benefits, expenses, devices, apps & more—in one place.
Rippling is the first way for businesses to manage all of their HR, IT, and Finance — payroll, benefits, computers, apps, corporate cards, expenses, and more — in one unified workforce platform. By connecting every business system to one source of truth for employee data, businesses can automate Take onboarding, for example. With Rippling, you can just click a button and set up a new employee’s payroll, health insurance, work computer, and third-party apps — like Slack, Zoom, and Office 365. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rippling

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Paychex Flex Time is the attendance tracking system you want to explore. Real-time access to your labor costs and more. 3 months free.
Paychex makes time and attendance tracking simple. Having real-time access to your labor costs can help you control them ¿ so you can drive increases in savings, output, and performance. Get 3 months of free payroll for a limited time. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paychex Flex

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Dowiedz się więcej na temat produktu: When I Work

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
7shifts is a robust scheduling, time tracking, and communication tool built specifically for restaurants. Start for free today!
7shifts helps restaurants improve efficiency with intuitive scheduling, time tracking, communication, and compliance tools. The intuitive 7punches app integrates right into your schedule to manage time and attendance, reduce compliance risks, and improve employee accountability. The easy drag-and-drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. Start free today! Dowiedz się więcej na temat produktu: 7shifts

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
The smarter way for a small business to manage an hourly team. Time clocks, scheduling, payroll, messaging, and HR all in one.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Homebase

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Zenefits Time & Attendance - the easiest way to track & manage hourly employees.
Zenefits makes employee time-tracking simple. Employees can log their time from any device and employers can approve time submissions in seconds. Our software can also sync employee hours directly to payroll and help ensure time-related compliance. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zenefits

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. Dowiedz się więcej na temat produktu: UKG Ready

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Timesheets.com tracks your employee, contractors, and even student time with ease. From the Dashboard you can see who's on the clock and who's taking time off. You can view any user's timesheet and access their hours and, if applicable, expense receipts. You can also edit timesheets, approve edits, and review time off requests. Your employees can enter attendance or time spent by project using the real-time punch or by entering time using the week calendar on any device. Try us free today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Timesheets.com

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Cloud based time and attendance solution that can be used on computers, tablets, or mobile. Request and approve PTO from anywhere.
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based time and attendance tracking solution including: PTO tracking, punch clock, and a scheduler. Our intuitive drag-and-drop interface allows you to create and publish schedules and have employees view and punch into their scheduled time. Employees can request PTO which you can approve and everyone can view on their calendar. We also integrate with payroll providers and offer free iOS and Android apps. Get started with our free trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Buddy Punch

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Cloud-based HCM platform bringing together payroll, time + attendance, and HR for organisations with between 500 and 50,000 employees.
Dayforce is a global HCM platform that transforms the employee experience. It unifies data from across the entire employee lifecycle to enable better decision-making at every level. Dayforce is a comprehensive cloud platform that combines HR, payroll, workforce management and talent management in a single application. Our scalable platform is built with a single, flexible rules engine combined with real-time updates and calculations that help address complex regulatory requirements. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dayforce HCM

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform.
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform. Companies turn to Branch to empower workers with tools like instant payments, free earned wage access, and cashless tips/mileage reimbursements. As part of our platform, workers receive the Branch Wallet: a digital wallet backed by a fee-free checking account, optional debit card, financial wellness tools, and rewards. Dowiedz się więcej na temat produktu: Branch

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE's powerful all-in-one platform and expert support give A & E firms the intuitive tools they need to meet the demands of their firm, empower their team, maximize profitability, and deliver superior results to clients. Designed for the A&E industry by architects and engineers BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights. Dowiedz się więcej na temat produktu: BQE CORE Suite

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Deputy: track time and attendance, schedule staff, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. Fast and reliable Time & Attendance helps your business stay compliant. You can also complete fully costed Staff Schedules in minutes, easily manage Staff Leave, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Deputy

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
An intuitive and customizable cloud-based tool for streamlining time off tracking, timesheets, clock in/out, mobile app and more!
Built for Teams transforms time & attendance tracking into a simple, yet accurate process for both employees and managers. This cloud-based software offers time off tracking, timesheets, clock in/out, international locations, reporting, and company calendar integrating with Outlook, Google and others. Log time easily from our web or mobile app. Discover why Built for Teams was voted Best Ease of Use with a FREE 14 Day Trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Built for Teams

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 170,000 people to organise their time off work.
Timetastic is the super-simple staff leave planner used by over 130,000 people to organise their time off work. It's the online, mobile and paperless way to manage staff leave which gets rid of holiday forms and spreadsheets. Instead of passing around paper forms, you make requests direct from an online calendar and make approvals by email. Everything is tracked and updated instantly. Timetastic integrates with your existing calendars as well as Slack and GSuite. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timetastic

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Manage employee time & attendance more easily. Rely on geofencing, shift management, and automated alerts via a mobile-first experience
Manage employee time and attendance more easily. Rely on geo-fencing, shift management, and automated alerts via a mobile-first experience. Make time and attendance effortless for you and your team by gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time and attendance tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day. Dowiedz się więcej na temat produktu: Justworks Hours

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Cloud-based employee time clock system for small businesses to track employees' time and generate accurate time cards for payroll.
OnTheClock is a time tracking and employee scheduling software with over 15,000 companies who trust and rely on our robust features: *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Payroll integration *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.70/employee per month Dowiedz się więcej na temat produktu: OnTheClock.com

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebHR

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Polska Produkt lokalny
Calamari jest zintegrowane z aplikacjami Slack, JIRA, G Suite i Office365. Śledź zapisy kadrowe, urlopy, zwolnienia, obecności i zarządzaj arkuszami czasu pracy
Calamari to oprogramowanie do zarządzania HR, które ułatwia zarządzanie ludźmi. Frekwencję można śledzić za pomocą kodów QR oraz iBeacon. Możesz otrzymywać powiadomienia o nadchodzących nieobecnościac h i prośbach o urlop. Calamari wspiera firmy posiadające biura w wielu krajach i lokalizacjach oraz obsługuje zabezpieczenia oparte na rolach. Aplikacja jest zintegrowana z narzędziami do zarządzania projektami, takimi jak JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp i Asana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Calamari

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Oprogramowanie do śledzenia czasu pracy i produktywności, któremu zaufało ponad 80 tys. użytkowników, pomaga śledzić czas pracy pracowników oraz to, nad czym pracują.
Time Doctor jest liderem w rankingu G2 w dziedzinie oprogramowania do śledzenia czasu pracy, któremu zaufały małe i duże zespoły na całym świecie. Z łatwością śledź frekwencję, przestrzeganie harmonogramu i aktywność w ciągu dnia pracy za pomocą jednej platformy. Uzyskaj dostęp do raportów w czasie rzeczywistym i wydajnych pulpitów nawigacyjnych, aby monitorować godziny rozpoczęcia i zakończenia, przepracowane godziny, spóźnionych lub nieobecnych pracowników oraz czas poświęcony na projekty, klientów i zadania. Wzmocnij pozycję swoich pracowników, zwiększ odpowiedzialność i zwiększ skalę swojej działalności dzięki potężnemu wglądowi w dzień pracy dzięki Time Doctor. Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
If your employees can click a mouse, they can use TimeClick. Report time, finish payroll in minutes. Mobile clock in/out available.
7,000+ Small Businesses trust TimeClick to track and report employee time every day. Hold employees accountable, save time and money, and finish payroll quickly. One-Time/Flat Rate purchase starting at just $199, no subscription required. Perfect for 1-50 employees. Start tracking employee time in just 30 minutes. +1,000 5-Star Reviews. Dowiedz się więcej na temat produktu: TimeClick

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Manage class scheduling and registration, billing and payments, communications, and reporting all from one convenient software online.
Developed by school owners, for school owners, iClassPro is the worlds best online class management software solution for class-based businesses. A subscription to iClassPro includes features for class and camp schedule, enrollment tracking, communications, accounts receivable, online registration, reporting and more. iClassPro has an amazing support team is available to help every step of the way. Dowiedz się więcej na temat produktu: iClassPro

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
The fast, flexible way to track team availability and schedule work. Track attendance, analyze workloads, and keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to track team availability and schedule people and projects. Assign work, manage time off, and edit schedules in seconds. Track each person’s unique availabilit y in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze attendance, utilization, and billable hours in powerful reports. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Try it free for 30 days! Dowiedz się więcej na temat produktu: Resource Guru

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
isolved is an employee experience leader, providing intuitive, people-first HCM technology.
isolved Time and Labor Management is an adaptive, feature-rich product that enhances time and attendance procedures by accurately tracking, managing, and processing time, labor, and attendance for your entire workforce—even across employees who are remote or on the go. Dowiedz się więcej na temat produktu: isolved

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
uAttend was built for businesses that need an easy-to-use, affordable, and reliable time and attendance system.
uAttend integrates easy-to-use cloud software with its time clocks to provide businesses efficient, accurate, and streamlined time and attendance tracking. Every uAttend time clock is cloud-connected and supports a variety of punch options including fingerprint, voice control, PIN, RFID, mobile app, and web. Alternatively, the uAttend cloud can be used on its own to provide the same automation without a time clock. Dowiedz się więcej na temat produktu: uAttend

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
The Sprout Ecosystem addresses end-to-end HR challenges and creates paradigm-changing solutions for businesses in the Philippines.
The Sprout Ecosystem, a comprehensive and effective cloud-based People Platform, is a powerful and completely secure solution that combines HR management and open API to provide invaluable analytics that aids in better enterprise-wide decision-making. With over 1,000 clients across a number of industries, and with a leadership position in the BPO market, Sprout is uniquely qualified due to our laser focus and keen understanding of the intricate nuances of Philippine HR. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprout

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
DeskTime to w pełni automatyczne śledzenie czasu pracy, obecności pracowników i korzystania z oprogramowania do monitorowania pracy komputera.
DeskTime to oprogramowanie do śledzenia obecności pracowników i monitorowania korzystania z komputerów, które pomaga efektywniej planować i zarządzać zasobami ludzkimi w firmie. Główne funkcje DeskTime obejmują zegar czasu pracy pracownika, szczegółowe karty czasu pracy, automatyczne obliczanie wynagrodzenia za nadgodziny oraz kalendarz nieobecności pracownika, który umożliwia planowanie urlopów, zwolnień chorobowych i innych urlopów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DeskTime

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Say goodbye to tedious attendance tracking with Time-Off, an industry-leading solution for tracking PTO and other leave types.
Say goodbye to tedious attendance tracking with Time-Off, flexible and affordable leave management for your small to medium-sized business. This industry-leading platform from PurelyHR gives you the tools for time-off transparency by automating accruals, policy renewals, and offering a simple request and approval process to free yourself from the cycle of emails, spreadsheets, and paper calendars. Get started today with a free 21-day trial or a live demo. Dowiedz się więcej na temat produktu: PurelyHR

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Jolt is a tablet-based software designed to track attendance and improve accountability among hourly employees.
The complete solution for tracking attendance and accountability, Jolt turns any tablet into a smart time clock with facial detection, pre-punch announcements, and geofencing for field employees and multi-location owners. Jolt gives you foolproof punching, a drag-n-drop schedule builder, even a daily task manager all in one platform. Jolt helps keep your staff accountable and on task, and the free mobile app gives you a real-time look at daily attendance and operations from your phone. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jolt

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Discover the perfect balance of technology and service.
Proliant offers HR and payroll cloud-based software for various businesses across the USA. The company has been around for over 26 years and serves over 5,000 clients. Proliant offerings run the gamut for HR and payroll solutions. These solutions include applicant tracking, onboarding, HR & benefits administration, learning management system, performance management, payroll & tax services, time & labor management, employee self-service, and ReadyPay Today (daily pay solution). These solutions Dowiedz się więcej na temat produktu: Proliant

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Aplikacja do śledzenia czasu pracy ze zrzutami ekranu, kalendarzem czasu wolnego, dokładnym rozliczaniem płac, fakturowaniem i nie tylko. Dostępny bezpłatny plan.
TMetric to zaawansowane narzędzie do śledzenia czasu, które umożliwia realizację wszystkich zadań i zwiększa produktywność zespołu. Dostępna bezpłatna wersja. TMetric zapewnia dokładne śledzenie czasu, zarządzanie zakresem zadań i projektów, raporty w czasie rzeczywistym dotyczące dogłębnej analizy, listy płac, rozliczenia i fakturowanie, zrzuty ekranu, monitorowanie korzystania ze stron internetowych i aplikacji. Kalendarz czasu wolnego wyświetla nadchodzący, zaplanowany i wykorzystany czas wolny. TMetric integruje się z niemal wszystkim, w tym z Asana, Basecamp, Freshdesk, GitHub, GitLab, Jira, Trello. Dowiedz się więcej na temat produktu: TMetric

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Oprogramowanie do śledzenia czasu pracy – najszybszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu pracy pracowników i freelancerów.
Najłatwiejszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu między zespołami i projektami. Oprogramowanie Timely do automatycznego śledzenia czasu pracy pomaga firmom pozostawać w kontakcie ze swoimi pracownikami i dokładnie raportować wyniki ich działalności, od fakturowania i zarządzania projektami po zarządzanie zespołem i planowanie zasobów. Jest to narzędzie do śledzenia, które oferuje ścisłą ochronę prywatności na poziomie użytkownika w fazie projektowania i któremu pracownicy faktycznie ufają. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timely

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Virtuagym's real-time attendance tracking will help you know who's in your gym and if you have capacity to host more people at any time
Virtuagym's real-time attendance tracking software will help you know who is in your gym and what your capacity is to host more people while complying with social distancing. Virtuagym is the ultimate solution for club managers looking to take their club to the next level with powerful member engagement & management software. Dowiedz się więcej na temat produktu: Virtuagym

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
GPS time tracking and job scheduling with Connecteam's all-in-one app that's both powerful and easy to use.
Bring simplicity and accuracy to your employee attendance tracking and work hours management, with GPS location tracking, time off approvals, flexible overtime and breaks preferences, customizable timesheets export, direct integration with payroll software such as Quickbooks Online, Gusto, and more valuable solutions to your business! Dowiedz się więcej na temat produktu: Connecteam

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more.
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more. Zoho People lets you manage all your HR and benefits programs from a central location making it easier than ever to attract, retain and reward top talent. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho People

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Track employee hours with digital clock-ins and clock-outs, manager approval, and powerful HR reports that provide vital insights.
Track employee attendance and hours effortlessly. Easy to use Attendance Tracking Software that increases your productivity. Enables clock in and out directly from the app and at month’s end, managers review and approve timesheets digitally. Generate custom reports on time and attendance to gain insight into employee hours and productivity. Easily track employee hours, attendance, annual leave, and more in just 1 click. Dowiedz się więcej na temat produktu: Factorial

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom zaplanować mądrzejszy harmonogram dzięki tej aplikacji mobilnej zegara z geolokalizacją, integracji on-premise i inteligentnym zasadom zaokrąglania.
Rozwiązanie pomaga korporacjom planować w sposób bardziej inteligentny, zwiększając produktywność, zyskowność i zadowolenie. Zapewnia również doskonałe prognozowanie biznesowe i zarządzanie personelem dla korporacji na całym świecie. Istnieje mobilna aplikacja zegara z geolokalizacją oraz integracje typu on-premise. Funkcjonalność czasu pracy posiada również inteligentne zasady zaokrąglania, które jeszcze bardziej skracają wysiłki administratora podczas zatwierdzania godzin na liście płac. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rotageek

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
TCP's TimeClock Plus software allows managers to track employee attendance and a host of schedule-related options.
TimeClock Plus allows managers to track employee attendance and a host of schedule-related options. We offer an Occurrences feature that can track schedule-related occurrences, tally a point system, and even notify managers at a specific threshold. Our solution is made to equip managers to ensure their employees are on-time and efficient. Dowiedz się więcej na temat produktu: TimeClock Plus

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
Cloud-based workforce management solution that enables businesses to schedule staff shifts, track work hours, process payroll and more.
It's time to take the stress out of managing hourly staff. Nowsta is a comprehensive workforce management platform that puts scheduling, time tracking, and payroll under one roof. Build your schedule in minutes, send open shifts to staff instantly via mobile app, and watch them respond faster than ever before. Track time and attendance with pinpoint accuracy, get notified of lateness or absences, then import the data to your payroll provider in just a few clicks. Sign up for a demo today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Nowsta

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem
OrangeHRM provides a world-class HRIS experience and offers everything you and your team need to be that HR hero you know that you are.
Offering choice and flexibility, OrangeHRM is one of the pioneers in Human Resources Management Software. OrangeHRM serves over 5 Million active users in over 100 countries and also has over 25 partners worldwide. Each of OrangeHRM's modules is a stand-alone solution, making it easy for you to start now with what is important to you and keep adding more as you grow. So, if you're looking for a scalable and affordable HR solution, join the millions of users worldwide using OrangeHRM now. Dowiedz się więcej na temat produktu: OrangeHRM

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Śledzenie czasu pracy
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie kalendarzem