Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Programy dla piekarni
Programy dla piekarni pomagają zarządzać wszystkimi procesami w przemyśle piekarskim, od opracowywania przepisów i zarządzania łańcuchem dostaw po wytwarzanie i dystrybucję produktów. Programy dla piekarni często obejmują kilka modułów, takich jak księgowość, sprzedaż, kontrola zapasów, POS i lista płac. Programy dla piekarni są powiązane z systemami ERP, systemami POS dla gastronomii i programami dla restauracji. Czytaj dalej Czytaj mniej
Filtruj wyniki (2)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska: brak dostępnych produków
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Australia
Belgia
Kanada
Szwajcaria
Niemcy
Dania
Hiszpania
Wielka Brytania
Opcje cenowe
Wyniki: 2 w
Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach.
Promocja: Zaoszczędź do 1000 $ na cyfrowym pakiecie detalicznym. Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightspeed Retail
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Etykiety wartości odżywczych i składników
- Zarządzanie produkcją
- Szacowanie kosztów receptur/formuł
- Zarządzanie recepturami
- Zarządzanie sprzedażą
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie rabatami
- Punkt sprzedaży (POS)
Oracle Simphony POS pasuje do każdej wielkości i formatu restauracji: zwykłych, szybkiej obsługi, niezależnych, franczyzowych, pubów, stadionów i innych.
System Oracle Simphony POS został stworzony z myślą o ambitnych restauracjach. Oparty na chmurze system POS łączy każdy aspekt działalności, dzięki czemu można łatwo zarządzać zamówieniami w trybie online, pracą kuchni, zapasami, menu, dostawami, lojalnością i innymi. Analityka w czasie rzeczywistym jest dostępna, dzięki czemu zawsze masz wgląd w sprzedaż i wydajność pracowników. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność, sprawność i skalowalność.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Etykiety wartości odżywczych i składników
- Zarządzanie produkcją
- Szacowanie kosztów receptur/formuł
- Zarządzanie recepturami
- Zarządzanie sprzedażą
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie rabatami
- Punkt sprzedaży (POS)