Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy dla piekarni

Programy dla piekarni pomagają zarządzać wszystkimi procesami w przemyśle piekarskim, od opracowywania przepisów i zarządzania łańcuchem dostaw po wytwarzanie i dystrybucję produktów. Programy dla piekarni często obejmują kilka modułów, takich jak księgowość, sprzedaż, kontrola zapasów, POS i lista płac. Programy dla piekarni są powiązane z systemami ERP, systemami POS dla gastronomii i programami dla restauracji.

Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach.
Promocja: Zaoszczędź do 1000 $ na cyfrowym pakiecie detalicznym. Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightspeed Retail

Funkcje

  • Zarządzanie produkcją
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie recepturami
  • Szacowanie kosztów receptur/formuł
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Etykiety wartości odżywczych i składników
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
Oracle Simphony POS pasuje do każdej wielkości i formatu restauracji: zwykłych, szybkiej obsługi, niezależnych, franczyzowych, pubów, stadionów i innych.
System Oracle Simphony POS został stworzony z myślą o ambitnych restauracjach. Oparty na chmurze system POS łączy każdy aspekt działalności, dzięki czemu można łatwo zarządzać zamówieniami w trybie online, pracą kuchni, zapasami, menu, dostawami, lojalnością i innymi. Analityka w czasie rzeczywistym jest dostępna, dzięki czemu zawsze masz wgląd w sprzedaż i wydajność pracowników. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność, sprawność i skalowalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS

Funkcje

  • Zarządzanie produkcją
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Zarządzanie recepturami
  • Szacowanie kosztów receptur/formuł
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie rabatami
  • Etykiety wartości odżywczych i składników
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami