Wyniki: 2 w
Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach.
Promocja: Zaoszczędź do 1000 $ na cyfrowym pakiecie detalicznym. Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightspeed Retail

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie produkcją
  • Szacowanie kosztów receptur/formuł
  • Zarządzanie recepturami
  • Historia sprzedaży
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Punkt sprzedaży (POS)
Oracle Simphony POS pasuje do każdej wielkości i formatu restauracji: zwykłych, szybkiej obsługi, niezależnych, franczyzowych, pubów, stadionów i innych.
System Oracle Simphony POS został stworzony z myślą o ambitnych restauracjach. Oparty na chmurze system POS łączy każdy aspekt działalności, dzięki czemu można łatwo zarządzać zamówieniami w trybie online, pracą kuchni, zapasami, menu, dostawami, lojalnością i innymi. Analityka w czasie rzeczywistym jest dostępna, dzięki czemu zawsze masz wgląd w sprzedaż i wydajność pracowników. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność, sprawność i skalowalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie produkcją
  • Szacowanie kosztów receptur/formuł
  • Zarządzanie recepturami
  • Historia sprzedaży
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Punkt sprzedaży (POS)