Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania marką

Oprogramowanie do zarządzania marką obejmuje szereg narzędzi do tworzenia, opracowywania, aktualizacji i przechowywania informacji o produktach. Wśród wielu funkcji tego rodzaju oprogramowania jest tworzenie reklam, zarządzanie wymaganiami, dystrybucja materiałów i zarządzanie komunikacją. Powiązane oprogramowanie to programy do automatyzacji marketingu i oprogramowanie do zarządzania aktywami cyfrowymi.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 32 w

Oprogramowanie do zarządzania zasobami marki i biblioteką multimediów w jednym zintegrowanym, bezpiecznym i ekonomicznym rozwiązaniu. Nieograniczona liczba użytkowników we wszystkich planach Dowiedz się więcej na temat produktu: Filecamp
Filecamp to oparte na chmurze oprogramowanie do BAM (zarządzania zasobami marki), które pomaga firmom organizować i udostępniać zasoby marki, takie jak obrazy, logo, kolory i wytyczne dotyczące marki. Nielimitowana liczba użytkowników we wszystkich planach, każdy użytkownik skonfigurowany z własnym zestawem uprawnień użytkownika i folderu. Unikalne opcje niestandardowego brandingu sprawią, że wszystko będzie zsynchronizowane z przewodnikiem po marce. Ponad 1500 marek z całego świata zaufało Filecamp w kwestii swoich zasobów cyfrowych i wytycznych dotyczących marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filecamp

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra.
Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji używających wersji bezpłatnej w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania każdym aspektem swojej działalności – począwszy od celów firmy, przez transformację cyfrową, aż po wdrażanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Wrike to oprogramowanie do zarządzania marką, które umożliwia firmom łatwe organizowanie i przechowywanie zasobów marki w jednym cyfrowym centrum.
Oprogramowanie do zarządzania marką Wrike cieszy się zaufaniem ponad dwóch milionów pracowników na całym świecie. Stwórz cyfrowe centrum, aby organizować i zarządzać dokumentami tożsamości, szablonami, obrazami cyfrowymi i wytycznymi dotyczącymi Twojej marki. Oprogramowanie do zarządzania marką Wrike umożliwia każdemu pracownikowi firmy dostęp do zatwierdzonych zasobów i korzystanie z nich, przy zapewnieniu, że tożsamość i osobowość marki pozostaną silne we wszystkich kanałach, na wszystkich platformach i w komunikacji bez tracenia czasu na częste prośby o zasoby. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Centralizuj i udostępniaj zasoby marek swoich zespołów za pomocą opartego na chmurze systemu zarządzania zasobami cyfrowymi Canto i zacznij pracować wydajniej już dziś.
Jako lider w dziedzinie DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi), Canto jest najprostszym, a jednocześnie najbardziej wydajnym systemem DAM na rynku. Zespoły marketingowe we wszystkich branżach ufają Canto, aby z łatwością organizować, zabezpieczać i udostępniać wizualne zasoby marki i treści. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w branży zarządzania zasobami cyfrowymi tysiące marek na całym świecie polegają na nim przy centralizacji swoich bibliotek multimediów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canto

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar.
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar. Usprawnij pracę zespołową w całym procesie zarządzania treścią: zarządzaj zasobami cyfrowymi, podsycaj storytelling, dopieszczaj treści, zatwierdzaj komunikaty, docieraj do odbiorców, angażuj społeczność i mierz wydajność. Teraz obsługuje treści organiczne, posty boostowane i kampanie oparte na celach. Wszystko w jednym rozwiązaniu do współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loomly

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Wspieraj swoje treści, korzystając z nagradzanych i konkurencyjnych rozwiązań i usług do zarządzania marką.
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquia DAM (Widen)

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Creatopy to platforma do projektowania reklam, która pomaga firmom dostosowywać, automatyzować i zwiększać skalę produkcji i dostarczania reklam.
Dzięki zaawansowanym funkcjom automatyzacji i dostosowywania, a także stale rosnącej bibliotece szablonów i oryginalnych elementów wizualnych, Creatopy daje Ci narzędzia, których potrzebujesz, aby pobudzić swoją kreatywność i sprawić, by treści wizualne były uporządkowane i zawsze zgodne z marką. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatopy

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych.
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji. Jak to działa? Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron. Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Platforma do projektowania i tworzenia szablonów z blokowanymi szablonami umożliwiająca zespołom tworzenie i dystrybucję treści bez odchodzenia od marki.
Lucidpress to platforma do projektowania i tworzenia szablonów marki, która umożliwia osobom w Twojej firmie niebędącym projektantami samodzielne tworzenie i wysyłanie materiałów marketingowych (bez odchodzenia od marki). Szablony z blokadą chronią Twoją markę, umożliwiając jednocześnie współpracownikom wprowadzanie drobnych poprawek i modyfikacji, ułatwiając pracę Twojego zespołu kreatywnego. Pożegnaj się z rażącym brandingiem dzięki Lucidpress – platformie do tworzenia szablonów marki, której zaufało ponad siedem milionów użytkowników na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marq

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Bynder to intuicyjne rozwiązanie w chmurze dla specjalistów od marketingu, którzy chcą uprościć sposób zarządzania treściami cyfrowymi.
Bynder to prosty sposób na profesjonalne zarządzanie zasobami cyfrowymi w chmurze i ich dystrybucję. Zespoły mogą szybko znajdować odpowiednie pliki, współpracować w czasie rzeczywistym przy ich edycji i zatwierdzaniu, a także rozpowszechniać treści w różnych kanałach. Dzięki Bynder marki mają pełną kontrolę nad marketingiem i operacjami związanymi z marką za pośrednictwem jednego centralnego portalu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Najbardziej przyjazne ludziom narzędzie mediów społecznościowych do efektywnej współpracy i procesu akceptacji w zespołach marketingowych.
Kontentino jest szczególnie przydatny dla firm globalnych, regionalnych lub franczyzowych, które muszą zlokalizować treści w mediach społecznościowych dla rynków w różnych krajach lub lokalizacjach. Może to być kłopotliwe, jeśli Twoja marka korzysta z usług kilku różnych agencji na różnych rynkach. Z Kontentino masz lepszą kontrolę nad jakością treści i utrzymaniem marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Kontainer DAM & PIM – bezpieczny, elegancki, przyjazny dla użytkownika bank zdjęć i centrum dystrybucji danych produktów w jednej platformie opartej na chmurze.
Bezpieczne, przyjazne dla użytkownika rozwiązanie DAM & PIM – nowe centrum dystrybucji obrazów, filmów, zasobów i danych. Kontainer upraszcza organizację, wzbogacanie i udostępnianie plików. Konfigurowalne rozwiązania plug&play integrują się ze stosem technologicznym, dzięki czemu można udostępniać swoje zasoby na różnych platformach i kanałach – CMS, CRM, ERP, e-marketing itp. Z równą miarą funkcjonalności i projektowania UX, system jest intuicyjny w użyciu i łatwy do dostosowania do marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontainer

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Polska Produkt lokalny
Natychmiastowy dostęp do wszystkich rozmów online na temat Twojej marki.
Brand24 to skuteczne, niedrogie i przyjazne dla użytkownika rozwiązanie w zakresie public relations. Tysiące marek i agencji wszystkich rozmiarów używa Brand24 do śledzenia i analizowania rozmów online na temat ich klientów, marek, produktów i konkurencji. Brand24 umożliwia użytkownikom monitorowanie ich reputacji online, zapobieganie kryzysom PR, śledzenie wyników kampanii, wyszukiwanie ambasadorów marki, odkrywanie możliwości współpracy w celu uzyskania większego zasięgu i tworzenie w ciągu kilku sekund raportów w formacie PDF o charakterze marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brand24

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która pomaga w udostępnianiu, omawianiu i zatwierdzaniu wszystkich treści marki w jednym miejscu.
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która uwalnia zespoły ds. marki od chaotycznych procesów zatwierdzania, sprawiając, że praca jest bardziej przyjemna i wydajna. Od dużych przedsiębiorstw po niezależne agencje, – zespoły każdej wielkości mogą udostępniać, omawiać i zatwierdzać wszystkie treści marki w jednym miejscu – w tym dokumenty, obrazy, filmy, strony internetowe i pliki audio. Obecnie niektóre z uznanych międzynarodowych marek i agencji, w tym AB Inbev, LG, Havas, GroupM i Emirates, zatwierdzają swoje prace za pomocą Filestage. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filestage

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Facelift Cloud to wieloaspektowe narzędzie, które pomaga skutecznie zarządzać wizerunkiem marki we wszystkich odpowiednich kanałach mediów społecznościowych.
Facelift Cloud to cenione na świecie narzędzie do zarządzania marką. Zaangażuj odbiorców i zbuduj silny wizerunek marki dzięki oprogramowaniu, które pomaga zarządzać działaniami we wszystkich odpowiednich kanałach centralnie i wydajnie, łącząc wszystkie komponenty zarządzania mediami społecznościowymi w jednym innowacyjnym narzędziu. Nadaje się do wszystkich rozmiarów firmy w dowolnym miejscu, z aktywnymi użytkownikami w ponad 50 krajach na całym świecie. Narzędzie posiada certyfikat ISO 27001. Dowiedz się więcej na temat produktu: facelift

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym.
Paperflite to platforma do zarządzania materiałami marketingowymi i sprzedażowymi. Dzięki Paperflite zespoły marketingowe mogą organizować i rozpowszechniać swoje treści wśród zespołów sprzedaży, zespołów ds. sukcesu klientów i partnerów kanału. Paperflite zapewnia analizę zaangażowania w czasie rzeczywistym w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych interakcji użytkowników z treścią, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą priorytetyzować leadów i wiedzieć, kiedy należy przesyłać wiadomości kontrolne. Rozwiązanie Paperflite integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i narzędziami marketingowymi na różnych urządzeniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozwijaj, mierz i chroń reputację swojej marki w skali korporacyjnej dzięki Sprinklr – rozwiązaniu zasilanemu przez najbardziej zaawansowany silnik AI w branży.
Sprinklr oferuje najbardziej zaawansowane w branży narzędzia do zarządzania marką dla przedsiębiorstw. Sprinklr, któremu zaufało ponad 90% ze 100 największych marek na świecie, zapewnia oparty na sztucznej inteligencji social listening i interpretację danych na dużą skalę, umożliwiając rozwój marki, poprawę doświadczeń klientów i ochronę reputacji marki. Porzuć chaos rozwiązań punktowych i zwróć się ku pierwszej na świecie platformie Unified-CXM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Polska Produkt lokalny
NapoleonCat to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, które ułatwia życie małym przedsiębiorstwom, e-commerce, agencjom i marketerom.
NapoleonCat to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi i obsługi klienta. Główne funkcje obejmują zarządzanie wieloma kanałami mediów społecznościowych, automatyzację obsługi klienta, analizowanie wyników marketingowych, monitorowanie i porównywanie z konkurencją, współpracę w zespołach i automatyzację procesów raportowania. Platforma zapewnia rozwiązania dla serwisów Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube i Google My Business. Firma jest zaufanym partnerem marketingowym Facebooka. Dowiedz się więcej na temat produktu: NapoleonCat

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Synchronizuj, przechowuj i udostępniaj dzięki rozwiązaniu nowej generacji do zarządzania marką, które zmienia sposób współpracy zespołów marketingowych i kreatywnych.
Rozwiązanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które pomaga menedżerom marek połączyć pracę w jednym miejscu. Członkowie zespołu mogą synchronizować wybrane pliki i pojemniki bezpośrednio na swoich pulpitach, udostępniać informacje zwrotne i zatwierdzenia za pomocą komentarzy, a następnie udostępniać wyrejestrowane zasoby globalnie. Wszystko w Chorus jest zbudowane wokół bezpiecznych „przestrzeni” – każdej skonfigurowanej tak, aby odzwierciedlała konkretny przepływ pracy zespołu. Nagradzany zespół ds. sukcesu klienta oferuje pomoc i wsparcie w zakresie wdrażania nowych pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Third Light

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
WoodWing Swivle to rozwiązanie do zarządzania plikami marki w chmurze, znane z intuicyjnego interfejsu i w pełni markowych portali internetowych.
WoodWing Swivle to rozwiązanie do zarządzania plikami marki, znane z intuicyjnego interfejsu i w pełni markowych portali internetowych. Idealne rozwiązanie dla agencji kreatywnych, producentów i marek, które chcą przechowywać, zarządzać i udostępniać swoje pliki cyfrowe w markowym portalu internetowym z różnymi poziomami dostępu. Wartość dodana: szybkie wyszukiwanie i udostępnianie plików, funkcje współpracy, wszechstronne meta-tagi i wiele innych. Już dziś rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny – nie potrzebujesz karty kredytowej. Przykład: https://coffee.swivle.cloud/ Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Swivle

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Transifex to platforma tłumaczeniowa i lokalizacyjna oparta na modelu SaaS, która pomaga firmom – od startupów po korporacje – w zdobywaniu globalnych rynków.
Transifex pomaga firmom – od startupów po korporacje – wejść na globalny rynek. Dzięki platformie tłumaczeniowej i lokalizacyjnej opartej na modelu SaaS organizacje mogą łatwo na bieżąco tłumaczyć treści cyfrowe, takie jak strony internetowe, aplikacje mobilne, gry, materiały wideo, centra pomocy, napisy i inne. Wiodące firmy, takie jak Atlassian, Eventbrite, Salesforce, HubSpot, Waze i Microsoft polegają na Transifex, aby budować prawdziwie wielojęzyczną, międzynarodową działalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Transifex

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
WoodWing Assets pomaga zarządzać i tworzyć niesamowite zasoby marki dzięki doskonałej integracji z Adobe InDesign.
WoodWing Assets (wcześniej nazywany Elvis DAM) to elastyczny i skalowalny system zarządzania cyfrowymi zasobami marki, pomagający wydawcom, agencjom kreatywnym i działom marketingu osiągnąć cele w zakresie jakości, efektywności kosztowej i szybszego czasu wprowadzania produktów na rynek. Wspiera procesy biznesowe i operacyjne w zakresie przechowywania, organizowania, dostępu, udostępniania oraz zarządzania prawami i uprawnieniami do zasobów opartych na dużej ilości mediów. Oferuje doskonałą integrację z Adobe InDesign. Dostępne jako rozwiązanie w chmurze i stacjonarne. Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Assets

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Pomaganie globalnym firmom w zmianie sposobu tworzenia i wykorzystywania ich treści.
Platforma Smartling Translation Management pomaga globalnym firmom zmienić sposób tworzenia i wykorzystywania ich treści na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartling

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozwiązanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które pomaga firmom przyspieszyć współpracę wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Brahms to profesjonalne narzędzie do zarządzania zasobami cyfrowymi. Daj swoim pracownikom możliwość organizowania, wyszukiwania, lokalizowania i udostępniania zasobów cyfrowych za pomocą przepływów pracy opartych na czasie i rolach. Zwiększ wartość swojej marki poprzez przyspieszenie współpracy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: brahms

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie dziełami sztuki
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie kampaniami
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie treścią
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalne kształtowanie marki