Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania marką
Powiązane kategorie
Wyniki: 27 w
Technologia, która ożywia markę.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Capital ID
Celem jest sprawienie, aby tworzenie treści było tak łatwe, szybkie, wydajne i zgodne z marką, jak to tylko możliwe. Dzięki licznym rozwiązaniom takim jak portal marki, publikacja na żądanie, publikacja cyfrowa, projektowanie i zarządzanie tłumaczeniami, może ułatwić całej organizacji komunikację i działanie w sposób spójny i konsekwentny. Platforma tworzenia treści to sprawdzona i niezawodna podstawa do tworzenia, tłumaczenia, zatwierdzania, przechowywania i publikowania treści (markowych).
Dowiedz się więcej na temat produktu: Capital ID
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Wspieraj swoje treści, korzystając z nagradzanych i konkurencyjnych rozwiązań i usług do zarządzania marką.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquia DAM (Widen)
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquia DAM (Widen)
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji.
Jak to działa?
Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron.
Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Bynder to intuicyjne rozwiązanie w chmurze dla specjalistów od marketingu, którzy chcą uprościć sposób zarządzania treściami cyfrowymi.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder
Bynder to prosty sposób na profesjonalne zarządzanie zasobami cyfrowymi w chmurze i ich dystrybucję. Zespoły mogą szybko znajdować odpowiednie pliki, współpracować w czasie rzeczywistym przy ich edycji i zatwierdzaniu, a także rozpowszechniać treści w różnych kanałach. Dzięki Bynder marki mają pełną kontrolę nad marketingiem i operacjami związanymi z marką za pośrednictwem jednego centralnego portalu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bynder
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
CHILI GraFx to platforma automatyzacji kreacji, która usprawnia tworzenie mediów animowanych, cyfrowych i drukowanych w dowolnej skali.
Dowiedz się więcej na temat produktu: CHILI GraFx
CHILI GraFx to oparta na chmurze platforma, która usprawnia tworzenie mediów animowanych, cyfrowych i drukowanych. Firmy na całym świecie polegają na CHILI GraFx przy tworzeniu markowych, spersonalizowanych i wielokanałowych treści.
Plaforma dedykowana jest:
- Markom, aby dostarczać atrakcyjne, spójne komunikaty w dużych ilościach
- Agencjom, aby wywierać wpływ, zwiększając objętość i zwinność swoich projektów
- Sprzedawcom, aby kierować do klientów wrażenia oparte na danych semi-fizycznych
Dowiedz się więcej na temat produktu: CHILI GraFx
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra.
Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji używających wersji bezpłatnej w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania każdym aspektem swojej działalności – począwszy od celów firmy, przez transformację cyfrową, aż po wdrażanie produktów i kampanie marketingowe.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę.
Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej.
Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami.
Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania marką, które umożliwia firmom łatwe organizowanie i przechowywanie zasobów marki w jednym cyfrowym centrum.
Oprogramowanie do zarządzania marką Wrike cieszy się zaufaniem ponad dwóch milionów pracowników na całym świecie. Stwórz cyfrowe centrum, aby organizować i zarządzać dokumentami tożsamości, szablonami, obrazami cyfrowymi i wytycznymi dotyczącymi Twojej marki. Oprogramowanie do zarządzania marką Wrike umożliwia każdemu pracownikowi firmy dostęp do zatwierdzonych zasobów i korzystanie z nich, przy zapewnieniu, że tożsamość i osobowość marki pozostaną silne we wszystkich kanałach, na wszystkich platformach i w komunikacji bez tracenia czasu na częste prośby o zasoby.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Centralizuj i udostępniaj zasoby marek swoich zespołów za pomocą opartego na chmurze systemu zarządzania zasobami cyfrowymi Canto i zacznij pracować wydajniej już dziś.
Jako lider w dziedzinie DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi), Canto jest najprostszym, a jednocześnie najbardziej wydajnym systemem DAM na rynku. Zespoły marketingowe we wszystkich branżach ufają Canto, aby z łatwością organizować, zabezpieczać i udostępniać wizualne zasoby marki i treści. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w branży zarządzania zasobami cyfrowymi tysiące marek na całym świecie polegają na nim przy centralizacji swoich bibliotek multimediów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Canto
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar.
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar. Usprawnij pracę zespołową w całym procesie zarządzania treścią: zarządzaj zasobami cyfrowymi, podsycaj storytelling, dopieszczaj treści, zatwierdzaj komunikaty, docieraj do odbiorców, angażuj społeczność i mierz wydajność. Teraz obsługuje treści organiczne, posty boostowane i kampanie oparte na celach. Wszystko w jednym rozwiązaniu do współpracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Loomly
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Creatopy to platforma do projektowania reklam, która pomaga firmom dostosowywać, automatyzować i zwiększać skalę produkcji i dostarczania reklam.
Dzięki zaawansowanym funkcjom automatyzacji i dostosowywania, a także stale rosnącej bibliotece szablonów i oryginalnych elementów wizualnych, Creatopy daje Ci narzędzia, których potrzebujesz, aby pobudzić swoją kreatywność i sprawić, by treści wizualne były uporządkowane i zawsze zgodne z marką.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatopy
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Platforma do projektowania i tworzenia szablonów z blokowanymi szablonami umożliwiająca zespołom tworzenie i dystrybucję treści bez odchodzenia od marki.
Lucidpress to platforma do projektowania i tworzenia szablonów marki, która umożliwia osobom w Twojej firmie niebędącym projektantami samodzielne tworzenie i wysyłanie materiałów marketingowych (bez odchodzenia od marki). Szablony z blokadą chronią Twoją markę, umożliwiając jednocześnie współpracownikom wprowadzanie drobnych poprawek i modyfikacji, ułatwiając pracę Twojego zespołu kreatywnego. Pożegnaj się z rażącym brandingiem dzięki Lucidpress – platformie do tworzenia szablonów marki, której zaufało ponad siedem milionów użytkowników na całym świecie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Marq
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Najbardziej przyjazne ludziom narzędzie mediów społecznościowych do efektywnej współpracy i procesu akceptacji w zespołach marketingowych.
Kontentino jest szczególnie przydatny dla firm globalnych, regionalnych lub franczyzowych, które muszą zlokalizować treści w mediach społecznościowych dla rynków w różnych krajach lub lokalizacjach. Może to być kłopotliwe, jeśli Twoja marka korzysta z usług kilku różnych agencji na różnych rynkach. Z Kontentino masz lepszą kontrolę nad jakością treści i utrzymaniem marki.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Natychmiastowy dostęp do wszystkich rozmów online na temat Twojej marki.
Brand24 to skuteczne, niedrogie i przyjazne dla użytkownika rozwiązanie w zakresie public relations. Tysiące marek i agencji wszystkich rozmiarów używa Brand24 do śledzenia i analizowania rozmów online na temat ich klientów, marek, produktów i konkurencji.
Brand24 umożliwia użytkownikom monitorowanie ich reputacji online, zapobieganie kryzysom PR, śledzenie wyników kampanii, wyszukiwanie ambasadorów marki, odkrywanie możliwości współpracy w celu uzyskania większego zasięgu i tworzenie w ciągu kilku sekund raportów w formacie PDF o charakterze marki.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Brand24
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Oprogramowanie do zarządzania markami, które chroni marki producentów, wykrywając i zgłaszając naruszenia MAP na czas.
Ponad 100 marek producentów na całym świecie używa Prisync do wykrywania i zapobiegania naruszeniom MAP (minimalna cena reklamowana). Lepsze zarządzanie marką pomaga im w prosty sposób chronić jej wizerunek. Ta konfiguracja jest tak prosta, że mogą rozpocząć monitorowanie sprzedawców w mniej niż jeden dzień. Pod nadzorem tego narzędzia żadne naruszenia nie zostaną niezauważone, a całodobowe wsparcie klienta zapewni odpowiedź na każde pytanie i rozwiąże każdy problem.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Prisync
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która pomaga w udostępnianiu, omawianiu i zatwierdzaniu wszystkich treści marki w jednym miejscu.
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która uwalnia zespoły ds. marki od chaotycznych procesów zatwierdzania, sprawiając, że praca jest bardziej przyjemna i wydajna.
Od dużych przedsiębiorstw po niezależne agencje, – zespoły każdej wielkości mogą udostępniać, omawiać i zatwierdzać wszystkie treści marki w jednym miejscu – w tym dokumenty, obrazy, filmy, strony internetowe i pliki audio.
Obecnie niektóre z uznanych międzynarodowych marek i agencji, w tym AB Inbev, LG, Havas, GroupM i Emirates, zatwierdzają swoje prace za pomocą Filestage.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Filestage
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Facelift Cloud to wieloaspektowe narzędzie, które pomaga skutecznie zarządzać wizerunkiem marki we wszystkich odpowiednich kanałach mediów społecznościowych.
Facelift Cloud to cenione na świecie narzędzie do zarządzania marką. Zaangażuj odbiorców i zbuduj silny wizerunek marki dzięki oprogramowaniu, które pomaga zarządzać działaniami we wszystkich odpowiednich kanałach centralnie i wydajnie, łącząc wszystkie komponenty zarządzania mediami społecznościowymi w jednym innowacyjnym narzędziu. Nadaje się do wszystkich rozmiarów firmy w dowolnym miejscu, z aktywnymi użytkownikami w ponad 50 krajach na całym świecie. Narzędzie posiada certyfikat ISO 27001.
Dowiedz się więcej na temat produktu: facelift
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami

NapoleonCat
4,7
(46)
Produkt lokalny
NapoleonCat to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, które ułatwia życie małym przedsiębiorstwom, e-commerce, agencjom i marketerom.
NapoleonCat to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi i obsługi klienta. Główne funkcje obejmują zarządzanie wieloma kanałami mediów społecznościowych, automatyzację obsługi klienta, analizowanie wyników marketingowych, monitorowanie i porównywanie z konkurencją, współpracę w zespołach i automatyzację procesów raportowania. Platforma zapewnia rozwiązania dla serwisów Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube i Google My Business. Firma jest zaufanym partnerem marketingowym Facebooka.
Dowiedz się więcej na temat produktu: NapoleonCat
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Windward to niskokodowe rozwiązanie do dokumentów dla użytkowników MS Office, którzy chcą usprawnić tworzenie i wyprowadzanie wszelkich dokumentów opartych na danych
Windward prezentuje unikalne i wydajne rozwiązanie niskokodowe do tworzenia, kompilowania i aktualizowania profesjonalnych dokumentów, takich jak raporty produktów i zestawy slajdów sprzedaży. Podczas gdy wiele platform nie gwarantuje bezbłędnej spójności, Windward zapewnia bezproblemową dokładność dzięki szablonom, które łączą się bezpośrednio ze źródłem danych i są zbudowane w pakiecie Microsoft Office, dzięki czemu możesz stworzyć idealne pod względem pikseli produkty brandingowe w zaledwie kilka kliknięć.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluent
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Synchronizuj, przechowuj i udostępniaj dzięki rozwiązaniu nowej generacji do zarządzania marką, które zmienia sposób współpracy zespołów marketingowych i kreatywnych.
Rozwiązanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które pomaga menedżerom marek połączyć pracę w jednym miejscu.
Członkowie zespołu mogą synchronizować wybrane pliki i pojemniki bezpośrednio na swoich pulpitach, udostępniać informacje zwrotne i zatwierdzenia za pomocą komentarzy, a następnie udostępniać wyrejestrowane zasoby globalnie.
Wszystko w Chorus jest zbudowane wokół bezpiecznych „przestrzeni” – każdej skonfigurowanej tak, aby odzwierciedlała konkretny przepływ pracy zespołu.
Nagradzany zespół ds. sukcesu klienta oferuje pomoc i wsparcie w zakresie wdrażania nowych pracowników.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Third Light
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
WoodWing Swivle to rozwiązanie do zarządzania plikami marki w chmurze, znane z intuicyjnego interfejsu i w pełni markowych portali internetowych.
WoodWing Swivle to rozwiązanie do zarządzania plikami marki, znane z intuicyjnego interfejsu i w pełni markowych portali internetowych. Idealne rozwiązanie dla agencji kreatywnych, producentów i marek, które chcą przechowywać, zarządzać i udostępniać swoje pliki cyfrowe w markowym portalu internetowym z różnymi poziomami dostępu. Wartość dodana: szybkie wyszukiwanie i udostępnianie plików, funkcje współpracy, wszechstronne meta-tagi i wiele innych. Już dziś rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny – nie potrzebujesz karty kredytowej. Przykład: https://coffee.swivle.cloud/
Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Swivle
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Transifex to platforma tłumaczeniowa i lokalizacyjna oparta na modelu SaaS, która pomaga firmom – od startupów po korporacje – w zdobywaniu globalnych rynków.
Transifex pomaga firmom – od startupów po korporacje – wejść na globalny rynek. Dzięki platformie tłumaczeniowej i lokalizacyjnej opartej na modelu SaaS organizacje mogą łatwo na bieżąco tłumaczyć treści cyfrowe, takie jak strony internetowe, aplikacje mobilne, gry, materiały wideo, centra pomocy, napisy i inne.
Wiodące firmy, takie jak Atlassian, Eventbrite, Salesforce, HubSpot, Waze i Microsoft polegają na Transifex, aby budować prawdziwie wielojęzyczną, międzynarodową działalność.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Transifex
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
WoodWing Assets pomaga zarządzać i tworzyć niesamowite zasoby marki dzięki doskonałej integracji z Adobe InDesign.
WoodWing Assets (wcześniej nazywany Elvis DAM) to elastyczny i skalowalny system zarządzania cyfrowymi zasobami marki, pomagający wydawcom, agencjom kreatywnym i działom marketingu osiągnąć cele w zakresie jakości, efektywności kosztowej i szybszego czasu wprowadzania produktów na rynek. Wspiera procesy biznesowe i operacyjne w zakresie przechowywania, organizowania, dostępu, udostępniania oraz zarządzania prawami i uprawnieniami do zasobów opartych na dużej ilości mediów. Oferuje doskonałą integrację z Adobe InDesign. Dostępne jako rozwiązanie w chmurze i stacjonarne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Assets
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Pomaganie globalnym firmom w zmianie sposobu tworzenia i wykorzystywania ich treści.
Platforma Smartling Translation Management pomaga globalnym firmom zmienić sposób tworzenia i wykorzystywania ich treści na całym świecie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartling
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Rozwiązanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które pomaga firmom przyspieszyć współpracę wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Brahms to profesjonalne narzędzie do zarządzania zasobami cyfrowymi. Daj swoim pracownikom możliwość organizowania, wyszukiwania, lokalizowania i udostępniania zasobów cyfrowych za pomocą przepływów pracy opartych na czasie i rolach. Zwiększ wartość swojej marki poprzez przyspieszenie współpracy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: brahms
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Zaawansowana usługa API do pobierania danych, która umożliwia firmom wykonywanie działań na najbardziej skomplikowanych technicznie stronach lub platformach.
Budowanie reputacji marki nie jest takie proste. Wszystkie działania związane z zarządzaniem marką wymagają wielu zasobów, ale JustLikeAPI może w tym pomóc. JustLikeAPI to zaawansowana usługa API do pobierania danych, która umożliwia firmom dostęp, monitorowanie, analizowanie i reagowanie na recenzje lub inne dane związane z kontami użytkowników w dziesiątkach serwisów z recenzjami lub sieci społecznościowych z jednego miejsca. Skorzystaj z odpowiedniej pomocy, aby przenieść zarządzanie marką na inny poziom.
Dowiedz się więcej na temat produktu: justLikeAPI
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami
Platforma oparta na chmurze, która pomaga tworzyć, zarządzać i analizować niestandardowe krótkie adresy URL z własną nazwą domeny.
Używasz krótkich adresów URL w swoich mediach społecznościowych, na stronie internetowej lub w innych miejscach? Yohn to niestandardowy skracacz adresów URL, który zapewnia pełną kontrolę nad krótkimi łączami i nie tylko!
- tworzenie krótkich adresów URL z wykorzystaniem własnej domeny,
- aktualizowanie krótkich adresów URL w dowolnym momencie,
- udostępnianie plików za pomocą markowych łączy,
- analiza danych kliknięć,
- masowe tworzenie krótkich adresów URL z importem CSV,
- tworzenie kodów QR, kart vCard i nie tylko.
Yohn jest oparty na AWS, co gwarantuje dużą szybkość przekierowań, doskonały czas pracy i niskie koszty eksploatacji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Yohn
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie dziełami sztuki
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przepływami pracy
- Zarządzanie kampaniami