Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zarządzania firmą

Programy do zarządzania firmą to pakiety aplikacji obejmujące księgowość, zarządzanie kontaktami, relacjami z klientami, planowanie zasobów firmy i HR. Programy do zarządzania firmą łączą w sobie możliwości wielu narzędzi w jednej aplikacji, upraszczając szkolenia i proces wdrażania w małych i średnich firmach.

Wyniki: 31 w

Trello to narzędzie do współpracy, które organizuje projekty w tablice. W jednym rzucie oka Trello informuje, nad czym się pracuje.
"Zorganizuj wszystko, razem." Trello to narzędzie do współpracy, które organizuje projekty w tablice. W jednym rzucie oka Trello informuje, nad czym się pracuje, kto nad tym pracuje i na którym etapie procesu się znajduje dane zadanie. Wszystkie projekty, wszystkie zadania, wszystkie zespoły — uporządkowane, uwzględnione i łatwo widoczne. Nowi użytkownicy natychmiast rozumieją metaforę listy i karty i mogą pracować na Trello w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra.
Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji używających wersji bezpłatnej w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania każdym aspektem swojej działalności – począwszy od celów firmy, przez transformację cyfrową, aż po wdrażanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Online

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
monday.com to intuicyjna platforma, która umożliwia tworzenie unikalnych rozwiązań dla wszystkich aspektów działalności w jednym miejscu.
monday.com to intuicyjna platforma, która umożliwia tworzenie unikalnych rozwiązań dla wszystkich aspektów działalności w jednym miejscu. Zacznij od gotowych szablonów i dostosuj je do swoich procesów roboczych. Dzięki temu cały zespół może śledzić zapasy, wdrażać nowych pracowników, nadzorować projekty, aktualizować statusy ważnych zadań oraz zarządzać kampaniami sprzedażowymi i marketingowymi. Pozbądź się boleśnie długich wątków e-mail i ogranicz spotkania, jednocześnie robiąc jeszcze więcej dzięki temu rozwiązaniu współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie Mindbody dla fitnessu, salonów i wellness zostało stworzone z myślą o usprawnieniu zarządzania biznesem i śledzeniu sukcesów w jednym miejscu.
Mindbody podnosi jakość obsługi klienta – od momentu znalezienia Twojej firmy w aplikacji do czasu następnej wizyty. Automatyzacja nie kończy się na ustalaniu harmonogramu i zarządzaniu biznesem. Wysyłaj spersonalizowane wiadomości e-mail i wiadomości tekstowe za naciśnięciem jednego przycisku. Zbuduj swoją markę za pomocą aplikacji dostosowanej do swoich potrzeb, która zawiera wszystkie Twoje usługi i oferty. Oszczędzaj czas i dawaj swoim klientom uwagę, na którą zasługują. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania działalnością biznesową przedsiębiorstw, z szablonami, śledzeniem czasu, wykresami Gantta, pulpitami, raportami i innymi funkcjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania działalnością biznesową, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Stwórz zoptymalizowane cyfrowe miejsce pracy, korzystając z niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz raportów wydajności w jednym miejscu, które można udostępniać w całej firmie. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Opracowany z myślą o zarządzaniu działalnością biznesową pakiet NetSuite umożliwia zarządzanie finansami, relacjami z klientami, zapasami, łańcuchem dostaw i handlem wielokanałowym za pomocą ujednoliconego i w pełni zintegrowanego systemu.
Pakiet NetSuite umożliwia automatyzację podstawowych procesów związanych z księgowością, zarządzaniem zapasami i zamówieniami, zarządzaniem klientami, zarządzaniem projektami oraz innymi elementami Twojej działalności. Ta ujednolicona i oparta na chmurze platforma zapewnia bezpieczny dostęp do wszystkich funkcji i danych niezbędnych do prowadzenia działalności biznesowej w dowolnym miejscu i czasie. Dzięki elastycznemu systemowi raportowania, pulpitom nawigacyjnym i służącym do analityki biznesowej narzędziom, które zapewniają wgląd w generowane w czasie rzeczywistym dane, pakiet NetSuite pomaga różnorakiej wielkości organizacjom z różnych branż kontrolować koszty, eliminować elementy nieefektywne i poprawiać wyniki finansowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Bitrix24 to pakiet do zarządzania firmą, z którego korzysta osiem milionów firm. Rozwiązanie CRM, zadania, projekty, dokumenty, e-mail i nie tylko.
Bitrix24 to kompletne oprogramowanie do zarządzania firmą, które jest w 100% bezpłatne. Otrzymujesz ponad 35 bezpłatnych narzędzi, takich jak rozwiązanie CRM, zadania, zarządzanie dokumentami, zarządzanie projektami, zarządzanie czasem, automatyzacja procesów biznesowych, fakturowanie, współpraca, zarządzanie nieobecnościami, e-mail marketing, wirtualna centrala PBX (centrala abonencka), współdzielone kalendarze, wykaz firmowy, HRMS (system zarządzania kadrami) i wiele innych. Dostępne w chmurze i jako oprogramowanie, które można zainstalować na własnym serwerze, jest gotowe do użycia w czasie krótszym niż 30 sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania swoją firmą: propozycje, umowy, płatności i nie tylko. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
Oprogramowanie do zarządzania biznesem dla niezależnych specjalistów – oto HoneyBook. HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Scoro to najbardziej kompleksowe rozwiązanie do zarządzania firmą dla profesjonalnych i kreatywnych usług.
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania firmą, które pozwala profesjonalnym i kreatywnym dostawcom usług kontrolować cały przepływ pracy z jednego miejsca. Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, tablice i listy zadań, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Będziesz mieć pełny przegląd swojej działalności. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Stwórz własną aplikację biznesową za pomocą Ninox, która pasuje do Twojego przepływu pracy. Ninox umożliwia integrację rozwiązań CRM, ERP, HR i wielu innych…
Stwórz własną aplikację biznesową za pomocą Ninox, która pasuje do Twojego przepływu pracy. Ninox pozwala zintegrować i dostosować aplikacje z różnych dziedzin, takich jak rozwiązania CRM, ERP, HR, księgowość, sprzedaż i PM, aby usprawnić swoją działalność. Ponadto Ninox promuje funkcje współpracy zespołowej i integrację najczęściej używanych usług, np. Google (arkusze, chmurę, kalendarz, formularze) i wielu innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ninox

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Productive to kompleksowa platforma zarządzania agencjami, która zapewnia widok z góry na całą działalność agencji.
Productive to kompleksowa platforma do zarządzania projektami, przeznaczona dla agencji i firm świadczących profesjonalne usługi. Productive jest wyposażona w zintegrowany rurociąg sprzedaży, planowanie zasobów i zaawansowane funkcje zarządzania projektami. Dzięki silnemu naciskowi na rentowność, Productive uwzględnia również stawki kosztów pracowników i koszty ogólne firmy w raportach dotyczących rentowności. Wisienką na torcie jest również możliwość przyszłych przychodów dzięki planowaniu zasobów i raportom o postępach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Cyfryzuj i automatyzuj procesy, integruj się z istniejącymi systemami, dodawaj działania do danych IoT, koordynuj procesy w całym łańcuchu wartości.
FlowCentric Processware to idealne rozwiązanie dla organizacji, które chcą wdrożyć cyfrową transformację, łatwo wprowadzać innowacje i szybko osiągać wyniki. Firmy wykorzystują oprogramowanie procesowe FlowCentric do opracowywania elastycznych rozwiązań opartych na procesach, wydłużania okresu eksploatacji systemów ERP i dodawania znaczących działań do danych zbieranych przez urządzenia IoT. Oprogramowanie to jest idealne dla firm zatrudniających ponad 100 pracowników, którzy chcą zcyfryzować nieograniczoną liczbę procesów, poprawić wydajność operacyjną i egzekwować kontrolę legislacyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: FlowCentric Processware

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który zapewnia unikalne połączenie funkcji śledzenia czasu pracy, zarządzania zadaniami, zarządzania kontaktami i fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości. todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Jedna platforma pozwalająca zautomatyzować przepływy pracy w branży bez użycia kodu.
Studio Creatio to platforma bezkodowa, która pozwala zautomatyzować przepływy pracy i tworzyć aplikacje z maksymalną swobodą. Łączy w sobie szereg narzędzi niewymagających kodowania, które umożliwiają użytkownikom tworzenie zaawansowanych aplikacji biznesowych w ciągu godzin i minut, a nie tygodni. Dzięki zaawansowanemu projektowi wizualnemu oraz narzędziom typu „przeciągnij i upuść” użytkownicy niemający większych umiejętności technicznych mogą bez wysiłku tworzyć i wdrażać aplikacje biznesowe, zautomatyzowane przepływy pracy, modele ML/SI (uczenie maszynowe/sztuczna inteligencja) do podejmowania decyzji na podstawie danych, reguły biznesowe i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Studio Creatio

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
CAFLOU to łatwy w użyciu system zarządzania biznesem dla małych i średnich firm. Zapewnia ono doskonałą obsługę wszystkim specjalistom. Rozpocznij bezpłatne korzystanie.
CAFLOU pozwala zwiększać wydajność i ekonomię firmy i zespołu. W 100% cyfrowe rozwiązanie. CAFLOU to łatwy w użyciu, ale złożony system zarządzania biznesem, który pozwala uzyskać pełną kontrolę nad swoją działalnością z jednego miejsca. CAFLOU umożliwia zarządzanie przepływami środków pieniężnych i działaniami biznesowymi, identyfikację miejsc, w których można oszczędzać pieniądze, śledzenie i organizowanie swojego zespołu, a także zarządzanie projektami. Wszystko to dostępne jest w jednym miejscu, nawet w domowym biurze. Działaj skutecznie. Rozpocznij bezpłatne korzystanie już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: CAFLOU

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Orderry jest przeznaczone dla warsztatów naprawczych i lokalnych firm. Przetwarzanie zleceń i napraw, analityka i raportowanie w jednym interfejsie.
Orderry to rozwiązanie SaaS zaprojektowane specjalnie z myślą o serwisach i warsztatach. Pomaga usprawnić i zautomatyzować typowe operacje, takie jak przetwarzanie zleceń naprawy, poprzez rozwiązania CRM, zarządzanie zapasami, etykietowanie kodami kreskowymi, finanse, raportowanie, analitykę itp. Orderry oferuje pakiet funkcji „wszystko w jednym” dostosowanych indywidualnie do potrzeb warsztatów napraw komputerów i gadżetów, centrów usług telefonii komórkowej, urządzeń domowych i napraw samochodowych, usług terenowych, wykonawców zadań przy instalacjach elektrycznych i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Planuj spotkania, pobieraj płatności, łatwo zarządzaj klientami i prowadź kompleksową obsługę klienta w swojej firmie.
Usprawnij swój biznes coachingowy: Pomagamy trenerom skonsolidować nieporęczne, niespójne i irytujące systemy w jednym prostym miejscu. Łatwe planowanie, które pokazuje twoją dostępność w czasie rzeczywistym, proste formularze do zbierania informacji, faktury i płatności – wszystko powiązane z automatyzacją. Twórz faktury, odnawialne subskrypcje i pakiety w kilka sekund i otrzymuj płatności na czas, za każdym razem. Nasze światowej klasy narzędzia zostały stworzone dla obu stron relacji, umożliwiając zaangażowanie klienta za pośrednictwem naszego portalu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Practice

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Śledź oferty, projekty, zasoby, zadania, karty czasu pracy, marże i faktury. Połącz pakiety biurowe, finanse, rozwiązania CRM, Slack, Trello, Jira...
VOGSY jest połączonym systemem ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) dla branży usług B2B. VOGSY jest częścią grupy GAV International Group, która szczyci się 35-letnim doświadczeniem w zakresie systemów ERP w ponad 30 krajach. VOGSY obsługuje wszystkie branże usług B2B, w tym marketing, doradztwo i technologię na całym świecie. Kadra kierownicza, managerowie i inni specjaliści zajmujący się sprzedażą, finansami, operacjami i zarządzaniem projektami mogą wykonywać swoje zadania szybciej i łatwiej dzięki połączonym procesom i danym z VOGSY. Dowiedz się więcej na temat produktu: VOGSY

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
System został opracowany z myślą o dystrybutorach żywności, jak również o dystrybutorach mięsa, owoców morza, produktów rolnych, drobiu, sera, napojów i innych.
NECS entree to oprogramowanie do dystrybucji żywności dla systemu Windows, które zapewnia zarówno ogromne możliwości, jak i łatwość obsługi niespotykaną w innych systemach dystrybucji żywności. 1500 dystrybutorów prowadzi działalność gastronomiczną w oparciu o NECS, co sprawia, że są oni największym dostawcą oprogramowania do dystrybucji żywności w tej kategorii. System dystrybucji żywności NECS jest idealny do hurtowej dystrybucji żywności, mięsa, owoców morza, produktów rolnych i serów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Entree

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
ELMA365 to platforma zarządzania biznesem zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i większych firm. Pomaga zautomatyzować wszystkie procesy biznesowe od podstaw.
ELMA365 to niskokodowa platforma do zarządzania biznesem, która pomaga firmom przyspieszyć transformację cyfrową i szybciej wprowadzać innowacje. Dzięki ELMA365 możesz dostarczać aplikacje klasy korporacyjnej i automatyzować procesy bez kodowania. Zintegrowane aplikacje ELMA365 zaspokajają wszystkie potrzeby biznesowe: - Rozwiązanie CRM (zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientami); - ECM (zarządzanie treścią i dokumentami); - Zarządzanie projektami; - RPA (zrobotyzowana automatyzacja procesów) i wiele więcej… Dowiedz się więcej na temat produktu: ELMA365

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
RemOnline to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania przedsiębiorstwem przeznaczone dla warsztatów naprawczych.
RemOnline to oprogramowanie dla małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą usprawnić swoją działalność. Niezależnie od tego, czy zarządzasz operacjami w sklepie, czy na miejscu, RemOnline ma wszystko, czego potrzebujesz, aby prowadzić swoją firmę bardziej efektywnie. Automatyzacja kluczowych funkcji biznesowych, w tym sprzedaży, przetwarzania zadań, zarządzania zapasami, listy płac i analiz. Aplikacja Work Orders umożliwia zdalnym zespołom przetwarzanie zleceń sprzedaży / pracy i akceptowanie płatności w podróży. Menedżerowie mogą korzystać z aplikacji mobilnej do śledzenia wskaźników KPI i monitorowania aktywności pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemOnline

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
Oparty na chmurze system zarządzania kulturą, który pomaga w planowaniu, ustalaniu harmonogramu, realizacji i sprzedaży zajęć i wydarzeń.
Culmas to kompleksowa platforma obsługująca rynek sztuk performatywnych. Culmas obejmuje wszystkie funkcje, które są niezbędne do prowadzenia instytucji kulturalnej, takie jak planowanie, ustalanie harmonogramu, realizacja i sprzedaż zajęć lub wydarzeń wraz z automatyzacją poczty e-mail, kalendarzem, frekwencją, POS i modułem finansowym. Culmas może zautomatyzować e-maile i komunikację z uczniami oraz zarządzać przenoszeniem uczniów między klasami, zwrotami, finansami i produktami na stronie internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Culmas

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie klientami
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami