Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zarządzania firmą

Programy do zarządzania firmą to pakiety aplikacji obejmujące księgowość, zarządzanie kontaktami, relacjami z klientami, planowanie zasobów firmy i HR. Programy do zarządzania firmą łączą w sobie możliwości wielu narzędzi w jednej aplikacji, upraszczając szkolenia i proces wdrażania w małych i średnich firmach.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do zarządzania firmą

Wyniki: 28 w

Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji używających wersji bezpłatnej w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania każdym aspektem swojej działalności – począwszy od celów firmy, przez transformację cyfrową, aż po wdrażanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Bitrix24 to pakiet do zarządzania firmą, z którego korzysta osiem milionów firm. Rozwiązanie CRM, zadania, projekty, dokumenty, e-mail i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to kompletne oprogramowanie do zarządzania firmą, które jest w 100% bezpłatne. Otrzymujesz ponad 35 bezpłatnych narzędzi, takich jak rozwiązanie CRM, zadania, zarządzanie dokumentami, zarządzanie projektami, zarządzanie czasem, automatyzacja procesów biznesowych, fakturowanie, współpraca, zarządzanie nieobecnościami, e-mail marketing, wirtualna centrala PBX (centrala abonencka), współdzielone kalendarze, wykaz firmowy, HRMS (system zarządzania kadrami) i wiele innych. Dostępne w chmurze i jako oprogramowanie, które można zainstalować na własnym serwerze, jest gotowe do użycia w czasie krótszym niż 30 sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Planuj spotkania, pobieraj płatności, łatwo zarządzaj klientami i prowadź kompleksową obsługę klienta w swojej firmie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Practice
Usprawnij swój biznes coachingowy: Pomagamy trenerom skonsolidować nieporęczne, niespójne i irytujące systemy w jednym prostym miejscu. Łatwe planowanie, które pokazuje twoją dostępność w czasie rzeczywistym, proste formularze do zbierania informacji, faktury i płatności – wszystko powiązane z automatyzacją. Twórz faktury, odnawialne subskrypcje i pakiety w kilka sekund i otrzymuj płatności na czas, za każdym razem. Nasze światowej klasy narzędzia zostały stworzone dla obu stron relacji, umożliwiając zaangażowanie klienta za pośrednictwem naszego portalu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Practice

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Trello to narzędzie do współpracy, które organizuje projekty w tablice. W jednym rzucie oka Trello informuje, nad czym się pracuje.
"Zorganizuj wszystko, razem." Trello to narzędzie do współpracy, które organizuje projekty w tablice. W jednym rzucie oka Trello informuje, nad czym się pracuje, kto nad tym pracuje i na którym etapie procesu się znajduje dane zadanie. Wszystkie projekty, wszystkie zadania, wszystkie zespoły — uporządkowane, uwzględnione i łatwo widoczne. Nowi użytkownicy natychmiast rozumieją metaforę listy i karty i mogą pracować na Trello w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quickbooks Online

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
monday.com to intuicyjna platforma, która umożliwia tworzenie unikalnych rozwiązań dla wszystkich aspektów działalności w jednym miejscu.
monday.com to intuicyjna platforma, która umożliwia tworzenie unikalnych rozwiązań dla wszystkich aspektów działalności w jednym miejscu. Zacznij od gotowych szablonów i dostosuj je do swoich procesów roboczych. Dzięki temu cały zespół może śledzić zapasy, wdrażać nowych pracowników, nadzorować projekty, aktualizować statusy ważnych zadań oraz zarządzać kampaniami sprzedażowymi i marketingowymi. Pozbądź się boleśnie długich wątków e-mail i ogranicz spotkania, jednocześnie robiąc jeszcze więcej dzięki temu rozwiązaniu współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie Mindbody dla fitnessu, salonów i wellness zostało stworzone z myślą o usprawnieniu zarządzania biznesem i śledzeniu sukcesów w jednym miejscu.
Mindbody podnosi jakość obsługi klienta – od momentu znalezienia Twojej firmy w aplikacji do czasu następnej wizyty. Automatyzacja nie kończy się na ustalaniu harmonogramu i zarządzaniu biznesem. Wysyłaj spersonalizowane wiadomości e-mail i wiadomości tekstowe za naciśnięciem jednego przycisku. Zbuduj swoją markę za pomocą aplikacji dostosowanej do swoich potrzeb, która zawiera wszystkie Twoje usługi i oferty. Oszczędzaj czas i dawaj swoim klientom uwagę, na którą zasługują. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania działalnością biznesową przedsiębiorstw, z szablonami, śledzeniem czasu, wykresami Gantta, pulpitami, raportami i innymi funkcjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania działalnością biznesową, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Stwórz zoptymalizowane cyfrowe miejsce pracy, korzystając z niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz raportów wydajności w jednym miejscu, które można udostępniać w całej firmie. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Opracowany z myślą o zarządzaniu działalnością biznesową pakiet NetSuite umożliwia zarządzanie finansami, relacjami z klientami, zapasami, łańcuchem dostaw i handlem wielokanałowym za pomocą ujednoliconego i w pełni zintegrowanego systemu.
Pakiet NetSuite umożliwia automatyzację podstawowych procesów związanych z księgowością, zarządzaniem zapasami i zamówieniami, zarządzaniem klientami, zarządzaniem projektami oraz innymi elementami Twojej działalności. Ta ujednolicona i oparta na chmurze platforma zapewnia bezpieczny dostęp do wszystkich funkcji i danych niezbędnych do prowadzenia działalności biznesowej w dowolnym miejscu i czasie. Dzięki elastycznemu systemowi raportowania, pulpitom nawigacyjnym i służącym do analityki biznesowej narzędziom, które zapewniają wgląd w generowane w czasie rzeczywistym dane, pakiet NetSuite pomaga różnorakiej wielkości organizacjom z różnych branż kontrolować koszty, eliminować elementy nieefektywne i poprawiać wyniki finansowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania swoją firmą: propozycje, umowy, płatności i nie tylko. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
Oprogramowanie do zarządzania biznesem dla niezależnych specjalistów – oto HoneyBook. HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności w jednym miejscu. Dzięki ofertom, fakturom, kontraktom, płatnościom i ustalaniu harmonogramu masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Scoro to najbardziej kompleksowe rozwiązanie do zarządzania firmą dla profesjonalnych i kreatywnych usług.
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania firmą, które pozwala profesjonalnym i kreatywnym dostawcom usług kontrolować cały przepływ pracy z jednego miejsca. Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, tablice i listy zadań, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Będziesz mieć pełny przegląd swojej działalności. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Stwórz własną aplikację biznesową za pomocą Ninox, która pasuje do Twojego przepływu pracy. Ninox umożliwia integrację rozwiązań CRM, ERP, HR i wielu innych…
Stwórz własną aplikację biznesową za pomocą Ninox, która pasuje do Twojego przepływu pracy. Ninox pozwala zintegrować i dostosować aplikacje z różnych dziedzin, takich jak rozwiązania CRM, ERP, HR, księgowość, sprzedaż i PM, aby usprawnić swoją działalność. Ponadto Ninox promuje funkcje współpracy zespołowej i integrację najczęściej używanych usług, np. Google (arkusze, chmurę, kalendarz, formularze) i wielu innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ninox

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Productive to kompleksowa platforma zarządzania agencjami, która zapewnia widok z góry na całą działalność agencji.
Productive to kompleksowa platforma do zarządzania projektami, przeznaczona dla agencji i firm świadczących profesjonalne usługi. Productive jest wyposażona w zintegrowany rurociąg sprzedaży, planowanie zasobów i zaawansowane funkcje zarządzania projektami. Dzięki silnemu naciskowi na rentowność, Productive uwzględnia również stawki kosztów pracowników i koszty ogólne firmy w raportach dotyczących rentowności. Wisienką na torcie jest również możliwość przyszłych przychodów dzięki planowaniu zasobów i raportom o postępach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Cyfryzuj i automatyzuj procesy, integruj się z istniejącymi systemami, dodawaj działania do danych IoT, koordynuj procesy w całym łańcuchu wartości.
FlowCentric Processware to idealne rozwiązanie dla organizacji, które chcą wdrożyć cyfrową transformację, łatwo wprowadzać innowacje i szybko osiągać wyniki. Firmy wykorzystują oprogramowanie procesowe FlowCentric do opracowywania elastycznych rozwiązań opartych na procesach, wydłużania okresu eksploatacji systemów ERP i dodawania znaczących działań do danych zbieranych przez urządzenia IoT. Oprogramowanie to jest idealne dla firm zatrudniających ponad 100 pracowników, którzy chcą zcyfryzować nieograniczoną liczbę procesów, poprawić wydajność operacyjną i egzekwować kontrolę legislacyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: FlowCentric Processware

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który zapewnia unikalne połączenie funkcji śledzenia czasu pracy, zarządzania zadaniami, zarządzania kontaktami i fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości. todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
CAFLOU to łatwy w użyciu system zarządzania biznesem dla małych i średnich firm. Zapewnia ono doskonałą obsługę wszystkim specjalistom. Rozpocznij bezpłatne korzystanie.
CAFLOU pozwala zwiększać wydajność i ekonomię firmy i zespołu. W 100% cyfrowe rozwiązanie. CAFLOU to łatwy w użyciu, ale złożony system zarządzania biznesem, który pozwala uzyskać pełną kontrolę nad swoją działalnością z jednego miejsca. CAFLOU umożliwia zarządzanie przepływami środków pieniężnych i działaniami biznesowymi, identyfikację miejsc, w których można oszczędzać pieniądze, śledzenie i organizowanie swojego zespołu, a także zarządzanie projektami. Wszystko to dostępne jest w jednym miejscu, nawet w domowym biurze. Działaj skutecznie. Rozpocznij bezpłatne korzystanie już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: CAFLOU

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Śledź oferty, projekty, zasoby, zadania, karty czasu pracy, marże i faktury. Połącz pakiety biurowe, finanse, rozwiązania CRM, Slack, Trello, Jira...
VOGSY jest połączonym systemem ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) dla branży usług B2B. VOGSY jest częścią grupy GAV International Group, która szczyci się 35-letnim doświadczeniem w zakresie systemów ERP w ponad 30 krajach. VOGSY obsługuje wszystkie branże usług B2B, w tym marketing, doradztwo i technologię na całym świecie. Kadra kierownicza, managerowie i inni specjaliści zajmujący się sprzedażą, finansami, operacjami i zarządzaniem projektami mogą wykonywać swoje zadania szybciej i łatwiej dzięki połączonym procesom i danym z VOGSY. Dowiedz się więcej na temat produktu: VOGSY

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Jedna platforma pozwalająca zautomatyzować przepływy pracy w branży bez użycia kodu.
Studio Creatio to platforma bezkodowa, która pozwala zautomatyzować przepływy pracy i tworzyć aplikacje z maksymalną swobodą. Łączy w sobie szereg narzędzi niewymagających kodowania, które umożliwiają użytkownikom tworzenie zaawansowanych aplikacji biznesowych w ciągu godzin i minut, a nie tygodni. Dzięki zaawansowanemu projektowi wizualnemu oraz narzędziom typu „przeciągnij i upuść” użytkownicy niemający większych umiejętności technicznych mogą bez wysiłku tworzyć i wdrażać aplikacje biznesowe, zautomatyzowane przepływy pracy, modele ML/SI (uczenie maszynowe/sztuczna inteligencja) do podejmowania decyzji na podstawie danych, reguły biznesowe i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Studio Creatio

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
System został opracowany z myślą o dystrybutorach żywności, jak również o dystrybutorach mięsa, owoców morza, produktów rolnych, drobiu, sera, napojów i innych.
NECS entree to oprogramowanie do dystrybucji żywności dla systemu Windows, które zapewnia zarówno ogromne możliwości, jak i łatwość obsługi niespotykaną w innych systemach dystrybucji żywności. 1500 dystrybutorów prowadzi działalność gastronomiczną w oparciu o NECS, co sprawia, że są oni największym dostawcą oprogramowania do dystrybucji żywności w tej kategorii. System dystrybucji żywności NECS jest idealny do hurtowej dystrybucji żywności, mięsa, owoców morza, produktów rolnych i serów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Entree

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
ELMA365 to platforma zarządzania biznesem zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak i większych firm. Pomaga zautomatyzować wszystkie procesy biznesowe od podstaw.
ELMA365 to niskokodowa platforma do zarządzania biznesem, która pomaga firmom przyspieszyć transformację cyfrową i szybciej wprowadzać innowacje. Dzięki ELMA365 możesz dostarczać aplikacje klasy korporacyjnej i automatyzować procesy bez kodowania. Zintegrowane aplikacje ELMA365 zaspokajają wszystkie potrzeby biznesowe: - Rozwiązanie CRM (zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientami); - ECM (zarządzanie treścią i dokumentami); - Zarządzanie projektami; - RPA (zrobotyzowana automatyzacja procesów) i wiele więcej… Dowiedz się więcej na temat produktu: ELMA365

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Oparty na chmurze system zarządzania kulturą, który pomaga w planowaniu, ustalaniu harmonogramu, realizacji i sprzedaży zajęć i wydarzeń.
Culmas to kompleksowa platforma obsługująca rynek sztuk performatywnych. Culmas obejmuje wszystkie funkcje, które są niezbędne do prowadzenia instytucji kulturalnej, takie jak planowanie, ustalanie harmonogramu, realizacja i sprzedaż zajęć lub wydarzeń wraz z automatyzacją poczty e-mail, kalendarzem, frekwencją, POS i modułem finansowym. Culmas może zautomatyzować e-maile i komunikację z uczniami oraz zarządzać przenoszeniem uczniów między klasami, zwrotami, finansami i produktami na stronie internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Culmas

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Program Space firmy JetBrains to w pełni zintegrowany łańcuch narzędzi, który łączy proces rozwoju oprogramowania z zarządzaniem projektami i działalnością.
Program Space firmy JetBrains to zunifikowana platforma, łącząca cały proces rozwoju oprogramowania i współpracę zespołową. Obejmuje hosting Git, przeglądy kodów, automatyzację, CI/CD, pakiety, problemy i dokumenty, czaty i kalendarze. Space obejmuje szeroki zakres procesów biznesowych: przejrzystą strukturę organizacyjną z wykazem zespołu, skuteczną komunikację przy pomocy czatów, dokumenty, kalendarze i blogi, zarządzanie projektami z listami kontrolnymi, problemami i sprawnymi tablicami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Zbuduj swój inteligentny system produkcji i montażu MES na zamówienie dzięki sprawdzonym usługom aplikacji.
Od 2010 roku OnTop MES Cloud umożliwia łatwą cyfryzację inteligentnej produkcji i montażu, oferując bezpieczne, niedrogie, przyjazne dla użytkownika i skalowalne usługi aplikacji na platformie Microsoft Azure. Osiągaj doskonałe wyniki w operacjach na hali produkcyjnej dzięki zautomatyzowanemu gromadzeniu danych, pulpitom nawigacyjnym Gemba do wizualizacji w czasie rzeczywistym oraz zautomatyzowanemu planowaniu i harmonogramowaniu opartemu na popycie. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://ontop.one/english Dowiedz się więcej na temat produktu: OnTop

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie do zarządzania firmą sprzątającą. Automatyzuj, sprzedawaj więcej, otrzymuj recenzje ofert pracy, wysyłaj kupony lojalnościowe, aktualizuj informacje o klientach w czasie rzeczywistym i nie tylko.
Oprogramowanie dla małych i średnich firm oferujących usługi sprzątania: Usługi sprzątania domu, sprzątanie dywanów, firmy sprzątające domy, dostawcy usług zarządzania nieruchomościami, firmy sprzątające mieszkania i inne. HouseService365 pozwala firmom sprzątającym zautomatyzować, sprzedać więcej, uzyskać recenzje ofert pracy, wysyłać kupony lojalnościowe, budować długoterminowe relacje z klientami, usprawniać realizację zadań, a mimo to wyglądać i pracować jak profesjonalista. Dowiedz się więcej na temat produktu: HouseService 365

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Path to Agility Navigator to jedyne narzędzie, które pomaga planować, mierzyć, kierować i śledzić sprawną transformację. Dowiedz się więcej na temat produktu: Path to Agility Navigator
Path to Agility Navigator to jedyne narzędzie, które pomaga mierzyć, kierować i śledzić zwinną transformację. Path to Agility Navigator to coś więcej niż narzędzie oceny, które identyfikuje najszybszą drogę do sukcesu poprzez połączenie możliwości z pożądanymi wynikami. W przypadku organizacji, które zarządzają projektami lub rozwijają produkty przy użyciu metodologii Agile, Path to Agility Navigator pomaga liderom zrozumieć przeszkody organizacyjne uniemożliwiające im ukończenie projektu na czas i zgodnie z budżetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Path to Agility Navigator

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami
Ayanza to najlepsza praca zespołowa
Ayanza dąży do tego, by praca zespołowa była jak najlepsza. Pragnie stać się wizją i sercem każdego odnoszącego sukcesy zespołu. Zostać centrum wymiany wiedzy i przyszłości współpracy cyfrowej. Ayanza to klocki lego do budowania tego, czego potrzebuje Twój zespół. Na swój własny sposób. Pisz, myśl, komunikuj, koordynuj i wygrywaj razem. Przejrzystość wizji. Strategia i realizacja. Kultura zwycięstwa. Marzenie? Nie, Ayanza. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ayanza

Funkcje

  • Zarządzanie zapasami
  • Automatyzacja marketingu
  • Zakupy i przyjmowanie zamówień
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie zadaniami