Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Aplikacje do nagrywania rozmów

Aplikacje do nagrywania rozmów pozwalają organizacjom nagrywać rozmowy pracowników z klientami. Programy do nagrywania rozmów zapewniają nagrywanie w pełnym wymiarze godzin, w sposób losowy lub na żądanie. Aplikacje do nagrywania pozwalają pracownikom na zapisywanie, sortowanie i pobieranie nagranych połączeń na komputerach. Podobne rozwiązania występują również w programach call center, programach do obsługi klienta i oprogramowaniu Help Desk.

Wyniki: 17 w

Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości.
LiveAgent może pomóc w zapisywaniu połączeń klientów i integracji funkcji przychodzącego call center z wielokanałowym rozwiązaniem helpdesk typu „wszystko w jednym”. Scentralizuj rozmowy telefoniczne ze strony internetowej lub telefonu stacjonarnego w jednym miejscu. Wybierz dostawcę VoIP (protokół transmisji głosu przez Internet), połącz nieograniczoną liczbę centrali SIP (protokół inicjowania sesji) i lokalne numery, przekieruj i nagraj połączenia. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Doskonałe rozwiązanie CRM online z nagrywaniem połączeń. Ponad osiem milionów firm korzysta z Bitrix24 jako z systemu PBX i rozwiązanie CRM w chmurze.
Szukasz rozwiązanie CRM z funkcją nagrywania głosowego? Wybierz Bitrix24. Bitrix24 rejestruje zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące. Jeśli chcesz przekierować rozmowę telefoniczną na swój numer lub telefon komórkowy i mimo to nagrać rozmowę, to rozwiązanie CRM pozwoli Ci to zrobić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
CloudTalk to system telefoniczny VoIP (protokół głosowy przez Internet) stworzony z myślą o nowoczesnych firmach. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk dzięki doskonałej jakości połączeń i możliwości rejestrowania rozmów. Ułatwia pracę menedżerom call center dzięki ponad 70 zaawansowanym funkcjom monitorowania połączeń. CloudTalk automatycznie generuje bibliotekę łatwo dostępnych nagrań rozmów, z których mogą korzystać agenci. Usprawnianie interakcji z klientami jest bardzo proste. 14-dniowa wersja próbna, całkowicie bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Squaretalk to wszechstronna platforma komunikacji w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca.
Squaretalk to wszechstronne i bezpieczne rozwiązanie CPaaS (platforma komunikacyjna jako usługa) z prostymi automatyzacjami i integracjami. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Bezproblemowe łączenie wszystkich ulubionych narzędzi, takich jak Zoho, Salesforce lub innych popularnych rozwiązań CRM, dzięki natywnym integracjom lub niestandardowym interfejsom API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Prowadzenie efektywnej działalności jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Call Center Studio oferuje oparte na chmurze oprogramowanie call center, które umożliwia obsługę klientów z dowolnego miejsca. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można łatwo skonfigurować i przeszkolić agentów w ciągu kilku minut. Słuchaj nagrań, korzystaj z narzędzi SI, aby poprawić doświadczenia klientów. Dzięki wydajnemu raportowaniu i responsywnej obsłudze klienta możesz uzyskać całodobowe wsparcie od specjalnego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Call Center Studio

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
OrecX opracowuje platformy do nagrywania rozmów i przechwytywania dźwięku klasy korporacyjnej na potrzeby komunikacji w chmurze, contact center i analityki mowy.
OrecX jest twórcą rozwiązań klasy korporacyjnej do nagrywania połączeń i platform rejestracji dźwięku dla klientów korzystających z usług komunikacji w chmurze, contact center i analityki mowy. Jednym z największych klientów są IKEA, Allstate, Budget, GoDaddy, NTT, Teleperformance... Dowiedz się więcej na temat produktu: Oreka TR

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Dowiedz się, które kampanie marketingowe w trybie online lub offline faktycznie oferuję firmie korzyści. Szkol pracowników i zwiększaj współczynniki konwersji.
Nimbata to doskonałe oprogramowanie do śledzenia połączeń, które pozwala dowiedzieć się, co motywuje klientów do odbioru telefonu i skontaktowania się z firmą. Proste, piękne i intuicyjne – stwórz pierwszą kampanię w niecałe trzy minuty (korzystając z lokalnych lub bezpłatnych numerów telefonów). Wszystkie plany są przygotowane tak, że płacisz tylko za te połączenia, które odbierasz. Przestań płacić wysokie stawki za minutę i przejdź na bardziej przewidywalny model. 14-dniowa wersja próbna (bez karty kredytowej). Dowiedz się więcej na temat produktu: Nimbata

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Rozwiązania API i SDK nowej generacji do obsługi materiałów wideo i audio w celu zwiększenia komfortu korzystania z Internetu.
Firma iotum, jeden z liderów w dziedzinie rozwiązań wideo i audio, jest zaangażowana w tworzenie najnowocześniejszych produktów i usług, które usprawniają zdalną współpracę i komunikację dla organizacji dowolnej wielkości, w dowolnym miejscu na świecie. Platforma iotum powstała, aby ułatwić integrację z istniejącymi rozwiązaniami, od edukacji, przez zdrowie, po gry. Kontakt z odbiorcami w czasie rzeczywistym, na dowolnej platformie, z dowolnego miejsca – dzięki dodaniu funkcji wideo i głosowych za pomocą rozwiązań API i SDK firmy iotum. Ze swoich biur w Toronto i Los Angeles iotum kieruje zespołem kierowniczym o dużym doświadczeniu w branży technologicznej. Więcej informacji na temat firmy, jej zespołu, rozwiązań i usług można znaleźć na jej stronie internetowej Dowiedz się więcej na temat produktu: iotum

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Łatwe w użyciu, w pełni funkcjonalne oprogramowanie Outbound Call Center w chmurze z wieloma zaawansowanymi funkcjami, bez miesięcznych opłat za konfigurację i agenta.
Łatwe w użyciu oprogramowanie Outbound Call Center i wydajny predykcyjny dialer z chmury. Wysoce niezawodny i bezpieczny. Zwiększenie produktywności dzięki konfigurowalnym formularzom, automatyzacji procesów, połączonym informacjom przychodzącym, personalizowanej analityce w czasie rzeczywistym, monitorowaniu i nagrywaniu rozmów. Integracja z istniejącym oprogramowaniem za pomocą interfejsu REST API. Obsługa outsourcingu dla podwykonawców call center. Rozwiązanie dopasowane dla rozproszonych biur i w call center. Opłata tylko za korzystanie. Brak kosztów instalacji, brak opłaty za miejsce dla agenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Możliwość nagrywania rozmów telefonicznych pomaga poprawić wydajność firmy i jakość obsługi klienta.
Dostarczanie najlepszej obsługi klienta to proces ciągłego doskonalenia. TalkChief umożliwia nagrywanie rozmów przychodzących i wychodzących, pozwalając na monitorowanie, ocenę i ulepszanie codziennych czynności. Dowiedz się więcej na temat produktu: TalkChief

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Narzędzie call center obejmujące połączenia wideo, dialer progresywny i prognostyczny, kampanie SMS, raportowanie i synchronizację z kalendarzem Google.
Oprogramowanie Neotel Software Call Center oferuje łatwe w użyciu, bezinstalacyjne rozwiązanie, zapewniające kontrolę nad działalnością handlową firmy. Posiada: linię WebRTC, nagrywanie połączeń, okno leadów, wysyłanie wiadomości e-mail z archiwum potencjalnych klientów, progresywny i prognostyczny dialer, konfigurowalny skrypt, moduł statystyk, kampania SMS, monitorowanie, szpiegowanie i szeptanie, raportowanie, sygnalizację dynamiczną i czarne listy. Dodatkowe usługi obejmują: weryfikację zewnętrzną i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Neotel Call Center Software

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Ponownie zdefiniuj komunikację biznesową dzięki elastycznej, niezawodnej i opłacalnemu, opartemu na chmurze systemowi telefonicznemu stworzonemu specjalnie dla małych i średnich firm.
Zoho Voice to oparte na chmurze oprogramowanie do telefonów VoIP (komunikacja głosowa przez IP), które pomaga w łatwym tworzeniu i odbieraniu rozmów biznesowych z dowolnego urządzenia. Zoho Voice integruje się z innymi aplikacjami Zoho, takimi jak rozwiązania CRM, Biurko, Rekrutacja i Bigin, aby zespoły mogły zaoszczędzić czas, zarządzając połączeniami bez przełączania aplikacji. Korzystaj z zaawansowanych funkcji telefonicznych w chmurze, takich jak systemy IVR, funkcja „kliknij, aby zadzwonić” lub „dzwoń”. kolejki, nagrywanie połączeń, godziny pracy, transfery połączeń, monitorowanie połączeń na żywo i wiele więcej. Nadszedł czas, aby zmodernizować sposób zarządzania wizytami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Voice

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Daktela contact center to oparte na chmurze rozwiązanie dla call center z natywną obsługą wszystkich kanałów w jednej aplikacji.
Oprogramowanie centrum kontaktowego oparte na chmurze, które pomaga zapewnić doskonałą obsługę klienta. Obsługa głosu, poczty e-mail, czatu internetowego, SMS-ów i całej komunikacji za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych w jednym rozwiązaniu z rozszerzonymi funkcjami, takimi jak CRM, czas rzeczywisty, tablice ścienne i wiele innych. Opracowując rozwiązania, firma wykorzystała wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas wdrażania setek centrów kontaktowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Daktela

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR
Dialics śledzi połączenia i analizuje wysokiej jakości potencjalnych klientów, identyfikując najskuteczniejsze kampanie reklamowe i oszczędzając budżety reklamowe.
Dialics to oprogramowanie do śledzenia i analizy połączeń. Jest to wygodne narzędzie w marketingu internetowym, które dostarcza użytkownikom dane analityczne Just in time. Pomaga to zrozumieć, które reklamy przynoszą klientom więcej wartościowych leadów, jednocześnie oszczędzając ich budżety reklamowe. Dzięki Dialics każda firma internetowa jest uzbrojona w skuteczne narzędzie marketingowe i gotowa do skalowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialics

Funkcje

  • Znakowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Transfer plików
  • Rejestrowanie danych
  • Pulpit działań
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Śledzenie interakcji
  • Transkrypcja połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Systemy IVR