Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Oprogramowanie do badania satysfakcji klientów na Mac
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Powiązane kategorie
Wyniki: 14 w
Sortuj według
Zoho CRM Plus pomaga zapewnić wyjątkowe doświadczenia klientom i przekształcić je w rzeczników marki.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus, będący ujednoliconą platformą, jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą zapewnić klientom lepsze doświadczenia dzięki usprawnionej administracji, wielokanałowemu zaangażowaniu klientów, marketingowi w mediach społecznościowych, rozbudowanej analityce, wbudowanej sztucznej inteligencji, inteligentnym botom czatu i wielu innym funkcjom.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Importowanie/eksportowanie danych
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Rozwiązanie CRM
- Monitorowanie reklamacji
- Analityka wizualna
- Konfigurowalne wzory
- Raportowanie/analityka
- Analiza trendów
- Konfigurowalne formularze
Pipedrive to łatwe do wdrożenia oprogramowanie do rozwiązań CRM, które pomaga skupić się na działaniach prowadzących do zamknięcia transakcji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive to zorientowane na sprzedaż narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, które uwielbiają zespoły różnej wielkości. Mając ponad 95 000 płacących klientów w 179 krajach, zespoły sprzedażowe przyciągają uwagę prostym, ale potężnym rozwiązaniem CRM, które nadaje priorytet przede wszystkim użyteczności. Korzystając z Pipedrive, nic nie umyka uwadze, pozwalając zespołowi spędzać mniej czasu na wypełnianiu dokumentów, a więcej na sprzedaży z rozwiązaniem CRM, które jest zarówno zwinne, jak i wydajne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Importowanie/eksportowanie danych
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Rozwiązanie CRM
- Monitorowanie reklamacji
- Analityka wizualna
- Konfigurowalne wzory
- Raportowanie/analityka
- Analiza trendów
- Konfigurowalne formularze
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Importowanie/eksportowanie danych
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Rozwiązanie CRM
- Monitorowanie reklamacji
- Analityka wizualna
- Konfigurowalne wzory
- Raportowanie/analityka
- Analiza trendów
- Konfigurowalne formularze
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Chat na stronie internetowej i wiadomości mobilne to kanały dla klientów o najwyższym poziomie zadowolenia. Dzięki Userlike możesz obsługiwać wszystkie te kanały.
Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami.
Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Importowanie/eksportowanie danych
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Rozwiązanie CRM
- Monitorowanie reklamacji
- Analityka wizualna
- Konfigurowalne wzory
- Raportowanie/analityka
- Analiza trendów
- Konfigurowalne formularze
Tidio to platforma obsługi klienta, która łączy czat na żywo i chatboty w celu zwiększenia zadowolenia klientów i generowania większej sprzedaży.
Tidio to platforma obsługi klienta, która pozwala zwiększyć satysfakcję klientów poprzez połączenie czatu na żywo i chatbotów. Dzięki Tidio klienci mogą kontaktować się z użytkownikiem w zależności od dostępności w czasie rzeczywistym lub korzystać z pomocy chatbotów.
Napędzane sztuczną inteligencją chatboty mogą przyjmować zamówienia, błyskawicznie odpowiadać nawet na 40% zapytań klientów, zbierać informacje zwrotne od klientów oraz skracać czas reakcji i rozwiązywania problemów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Importowanie/eksportowanie danych
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Rozwiązanie CRM
- Monitorowanie reklamacji
- Analityka wizualna
- Konfigurowalne wzory
- Raportowanie/analityka
- Analiza trendów
- Konfigurowalne formularze
monday CRM to oprogramowanie do zarządzania informacjami i satysfakcją klientów.
monday CRM to oprogramowanie do zarządzania informacjami i satysfakcją klientów. Digitalizuj swoje formularze i łatwo przekształcaj odpowiedzi w przepływy pracy dzięki platformie monday.com bez kodu. Twórz formularze w ciągu kilku minut i osadzaj je w dowolnym miejscu lub udostępniaj link, aby natychmiast uzyskać opinie klientów. Skompiluj wszystkie swoje odpowiedzi w prostą i wizualną tablicę, przeanalizuj swoje odpowiedzi, uzyskaj wgląd i podziel je na wiele różnych parametrów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday CRM
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Importowanie/eksportowanie danych
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Rozwiązanie CRM
- Monitorowanie reklamacji
- Analityka wizualna
- Konfigurowalne wzory
- Raportowanie/analityka
- Analiza trendów
- Konfigurowalne formularze
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Importowanie/eksportowanie danych
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Rozwiązanie CRM
- Monitorowanie reklamacji
- Analityka wizualna
- Konfigurowalne wzory
- Raportowanie/analityka
- Analiza trendów
- Konfigurowalne formularze
Nawiązuj lepsze interakcje z klientami poprzez konwersacyjne ankiety. Okresowo badaj sytuację klientów i zwiększaj poziom zadowolenia klientów.
SurveySparrow pomaga tworzyć interaktywne ankiety z informacjami zwrotnymi od klientów. Mierz wskaźnik zadowolenia klientów, identyfikuj problematyczne kwestie i eliminuj je, zamykaj pętlę informacji zwrotnych i bez wysiłku poprawiaj relacje z klientami.
Okresowo sprawdzaj sytuację swoich klientów, przeprowadzając cykliczne ankiety i monitorując na bieżąco swój wynik CSAT (zadowolenie klienta). Dzięki łatwym opcjom udostępniania możesz kontaktować się z klientami za pośrednictwem stron internetowych, urządzeń mobilnych, serwisów społecznościowych i poczty elektronicznej, aby z łatwością gromadzić informacje zwrotne od klientów w dowolnym miejscu i czasie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveySparrow
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Importowanie/eksportowanie danych
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Rozwiązanie CRM
- Monitorowanie reklamacji
- Analityka wizualna
- Konfigurowalne wzory
- Raportowanie/analityka
- Analiza trendów
- Konfigurowalne formularze
Popraw zadowolenie klientów i dbaj o nich przez cały cykl ich życia na jednej platformie.
Poprawa zadowolenia klientów jest jednym z najważniejszych elementów działalności.
Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia.
Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo.
Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom.
Wypróbuj siedmiodniową bezpłatną wersję próbną.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Importowanie/eksportowanie danych
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Rozwiązanie CRM
- Monitorowanie reklamacji
- Analityka wizualna
- Konfigurowalne wzory
- Raportowanie/analityka
- Analiza trendów
- Konfigurowalne formularze
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje.
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Unifocus
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Importowanie/eksportowanie danych
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Rozwiązanie CRM
- Monitorowanie reklamacji
- Analityka wizualna
- Konfigurowalne wzory
- Raportowanie/analityka
- Analiza trendów
- Konfigurowalne formularze
Delighted to najłatwiejszy i najszybszy sposób na zebranie informacji o klientach, ich zadowoleniu i doświadczeniu.
Delighted to gotowa do użytku platforma obsługi klienta, która pomaga tysiącom marek, takich jak Affirm, Peloton, Doordash, Instacart i Allbirds, napędzać rozwój firmy dzięki praktycznym informacjom zwrotnym.
Dostosowywanie i wysyłanie ankiet dotyczących zadowolenia klientów i NPS w ciągu kilku minut oraz automatyzacja procesu dzięki ponad 30 integracji jednym kliknięciem z narzędziami, których już używasz. Przygotuj wszystko samodzielnie – nie trzeba projektować ani opracowywać zasobów.
Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatną wersję próbną i sprawdzić, jak łatwo jest to zrobić.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Delighted
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Importowanie/eksportowanie danych
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Rozwiązanie CRM
- Monitorowanie reklamacji
- Analityka wizualna
- Konfigurowalne wzory
- Raportowanie/analityka
- Analiza trendów
- Konfigurowalne formularze
Desku to oprogramowanie do obsługi klienta AI z LiveChat, AI CoPilot dla agentów, chatbotem Eva AI, obsługą biletowania i AI Powered Automations.
Desku to oprogramowanie do obsługi klienta AI z LiveChat, Eva AI Chatbot, Ticketing i AI Powered Automations.
Desku.io zapewnia zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta AI dla małych i średnich firm oraz przedsiębiorstw, mające na celu usprawnienie interakcji z klientami poprzez automatyzację AI. Ich pakiet obejmuje narzędzia takie jak chatbot Eva AI i Desku AI Sidekick, które wykorzystują sztuczną inteligencję do zwiększenia wydajności zespołu wsparcia i zaangażowania klientów w markę.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Desku
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Importowanie/eksportowanie danych
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Rozwiązanie CRM
- Monitorowanie reklamacji
- Analityka wizualna
- Konfigurowalne wzory
- Raportowanie/analityka
- Analiza trendów
- Konfigurowalne formularze
Narzędzie do dodawania recenzji i tracker zostały zaprojektowane tak, aby pomóc firmom cyfrowym wykorzystać recenzje klientów do uzyskania większych przychodów.
Reviewflowz to kompleksowa platforma do zarządzania recenzjami dla firm B2B SaaS i przedsiębiorstw cyfrowych.
Bądź na bieżąco ze swoimi recenzjami, otrzymując powiadomienia o każdej nowej recenzji, którą uzyskasz w trybie online w serwisie Slack, e-mail lub Webhooks.
Uzyskaj dostęp do wszystkich swoich recenzji na łatwym w użyciu pulpicie nawigacyjnym i zdobądź przydatne informacje dzięki wykresom oraz solidnej wyszukiwarce, która umożliwia filtrowanie na podstawie dat, platform i ocen klientów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewFlowz
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Importowanie/eksportowanie danych
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Rozwiązanie CRM
- Monitorowanie reklamacji
- Analityka wizualna
- Konfigurowalne wzory
- Raportowanie/analityka
- Analiza trendów
- Konfigurowalne formularze
nixi1: twoje kompleksowe centrum komunikacji wielokanałowej. Zarządzaj czatami na Facebooku, Instagramie i WhatsApp, monitoruj wskaźniki KPI i zwiększaj wydajność.
nixi1, kompleksowe narzędzie do zarządzania czatami, upraszcza komunikację biznesową poprzez integrację WhatsApp, SMS i Facebook Messenger. Wsparcie AI 24/7 zapewnia szybkie i dokładne odpowiedzi. Dostosowuje się do różnych systemów CRM, usprawnia przepływ pracy i wspiera pracę zdalną. Idealny dla firm, dla których priorytetem jest efektywna interakcja z klientem i wydajność operacyjna.
Dowiedz się więcej na temat produktu: nixi1
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Importowanie/eksportowanie danych
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Rozwiązanie CRM
- Monitorowanie reklamacji
- Analityka wizualna
- Konfigurowalne wzory
- Raportowanie/analityka
- Analiza trendów
- Konfigurowalne formularze