Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Bezpłatne Oprogramowanie do badania satysfakcji klientów

Oprogramowanie do badania satysfakcji klientów umożliwia przedsiębiorstwom zbieranie, organizowanie i zarządzanie informacjami zwrotnymi od klientów. Aplikacje te pozwalają na tworzenie ankiet, monitorowanie skarg i raportowanie rozmów telefonicznych. Narzędzia do badania satysfakcji klienta można zintegrować z rozwiązaniami do zarządzania relacjami z klientami i produktem, co pozwala wykorzystywać uzyskiwane informacje zwrotne w celu rozwoju firmy i produktów.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 16 w
Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent umożliwia wykorzystanie potencjału w pełni funkcjonalnego pakietu analitycznego, który zapewnia zaawansowane narzędzia do analizy danych i raportowania. Szybka analiza skuteczności obsługi klienta poprzez segmentację danych według agenta obsługi klienta lub typu interakcji. Odkryj ponad 175 funkcji helpdesk, w tym funkcje gamifikacji i wbudowane rozwiązanie CRM. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Już dziś rozpocznij darmową wersję próbną – nie jest wymagana karta kredytowa. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Twórz angażujące, niezależne od platformy i piękne ankiety. Daje firmom – małym i dużym – możliwość zbierania informacji zwrotnych.
SurveyLegend to kolejna generacja pięknych ankiet online, które angażują i nie wymagają platformy. Daje firmom – małym i dużym – oraz osobom fizycznym, możliwość tworzenia przepięknych, przyjaznych dla urządzeń mobilnych ankiet. Teraz możesz tworzyć świetnie wyglądające ankiety na swoim komputerze lub tablecie, a także dostosowywać wygląd ankiety do swoich upodobań, wyświetlając zebrane dane za pomocą przyciągającej wzrok, wnikliwej grafiki. Tworzenie kwestionariuszy odbywa się poprzez przeciągnięcie i nie musisz być ekspertem w zakresie badań rynkowych, aby korzystać z tego narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Chat na stronie internetowej i wiadomości mobilne to kanały dla klientów o najwyższym poziomie zadowolenia. Dzięki Userlike możesz obsługiwać wszystkie te kanały. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Tidio to platforma obsługi klienta, która łączy czat na żywo i chatboty w celu zwiększenia zadowolenia klientów i generowania większej sprzedaży.
Tidio to platforma obsługi klienta, która pozwala zwiększyć satysfakcję klientów poprzez połączenie czatu na żywo i chatbotów. Dzięki Tidio klienci mogą kontaktować się z użytkownikiem w zależności od dostępności w czasie rzeczywistym lub korzystać z pomocy chatbotów. Napędzane sztuczną inteligencją chatboty mogą przyjmować zamówienia, błyskawicznie odpowiadać nawet na 40% zapytań klientów, zbierać informacje zwrotne od klientów oraz skracać czas reakcji i rozwiązywania problemów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Polska Produkt lokalny
Zebranie większej ilości informacji zwrotnych od klientów i zapewnienie im lepszej obsługi. Wykorzystaj 20 natywnych integracji, aby reagować na opinie klientów.
Mierz satysfakcję klientów za pomocą łatwego i intuicyjnego narzędzia przeznaczonego dla małych i średnich firm. Survicate to zaawansowane oprogramowanie do przeprowadzania ankiet, NPS (wynik promotora netto) i zarządzania opiniami, które pomaga zbierać więcej opinii klientów i zwiększać ich zadowolenie. Przeprowadzaj ankiety za pomocą wiadomości e-mail, linków, stron internetowych i urządzeń mobilnych, zbierając odpowiedzi w ciągu kilku minut. - idealne rozwiązanie dla MŚP; - łatwa integracja z Interkomem, HubSpot i innymi (natywny, bezkodowy); - ponad 100 różnych modeli. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Polska Produkt lokalny
Profesjonalne oprogramowanie do ankiet internetowych. Ankiety, kwestionariusze, formularze i testy dotyczące doświadczeń klienta, badań rynku, HR i nie tylko.
SurveyLab to profesjonalne narzędzie do przeprowadzania ankiet online, które umożliwia tworzenie ankiet, automatyzację zbierania odpowiedzi i generowanie raportów. System jest aplikacją internetową i do korzystania z niego nie jest wymagane żadne dodatkowe oprogramowanie poza przeglądarką internetową. Niektóre z funkcji usługi obejmują: zaawansowaną logikę i randomizację, wsparcie dla każdego języka i ankiety wielojęzyczne, pracę zespołową i dzielenie się wynikami ankiet, zwiększone bezpieczeństwo (SSL/HTTPS), eksport wyników ankiety (Excel, SPSS, PowerPoint), ankiety markowe i bez oznaczeń marki, API. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLab

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Popraw zadowolenie klientów i dbaj o nich przez cały cykl ich życia na jednej platformie.
Poprawa zadowolenia klientów jest jednym z najważniejszych elementów działalności. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom. Wypróbuj siedmiodniową bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Delighted to najłatwiejszy i najszybszy sposób na zebranie informacji o klientach, ich zadowoleniu i doświadczeniu.
Delighted to gotowa do użytku platforma obsługi klienta, która pomaga tysiącom marek, takich jak Affirm, Peloton, Doordash, Instacart i Allbirds, napędzać rozwój firmy dzięki praktycznym informacjom zwrotnym. Dostosowywanie i wysyłanie ankiet dotyczących zadowolenia klientów i NPS w ciągu kilku minut oraz automatyzacja procesu dzięki ponad 30 integracji jednym kliknięciem z narzędziami, których już używasz. Przygotuj wszystko samodzielnie – nie trzeba projektować ani opracowywać zasobów. Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatną wersję próbną i sprawdzić, jak łatwo jest to zrobić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Delighted

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Canny to narzędzie do przekazywania informacji zwrotnych od użytkowników, stworzone z myślą o wszystkim, co jest potrzebne do poruszania się po całym cyklu przekazywania informacji zwrotnych.
Rejestruj, organizuj i analizuj opinie użytkowników w jednym miejscu, aby podejmować decyzje dotyczące produktów. Nadaj priorytet informacjom zwrotnym, zbuduj plan działania i zamknij pętlę komunikacji za pomocą wbudowanego dziennika zmian. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canny

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Pakiet informacji zwrotnych typu wszystko w jednym z wielokanałową dystrybucją, wizualną personalizacją i tworzeniem ankiet w trakcie procesu obsługi klienta.
Feedbackly pomaga tworzyć konfigurowalne ankiety i publikować je jednocześnie na dowolnym kanale sprzedaży/komunikacji, a następnie analizować odpowiedzi na doskonałym pulpicie nawigacyjnym. Skorzystaj z ulubionych szablonów ankiet (satysfakcja, NPS). Publikuj ankiety w kilka minut. Usiądź wygodnie i poczekaj na automatyczne zebranie informacji zwrotnych. Śledź postępy w czasie rzeczywistym w specjalistycznym narzędziu do analityki podróży klienta. PS. Feedbackly to jedyne oprogramowanie CXM na rynku, które umożliwia pomiar emocji klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Feedbackly

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Twórz online mapy podróży klienta, persony i mapy interesariuszy. Współpracuj i dziel się podróżami z rówieśnikami i prezentuj je klientom.
Smaply to narzędzie do mapowania podróży dla firm każdej wielkości, które chcą poprawić swoje doświadczenia klienta i skalować design thinking w swojej organizacji. Elastyczni redaktorzy | współpraca | współdzielenie na żywo | tryb feedback | profesjonalny eksport | wiele person | integracja danych | API | szkolenia | wsparcie | zamówienia | godziny coachingu | cena za użytkownika | język angielski i hiszpański | link lane | szablony map podróży | szablony persony | szablony i przykłady branżowe Dowiedz się więcej na temat produktu: Smaply

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Refiner to platforma ankietowa dla klientów i użytkowników stworzona dla firm SaaS (oprogramowanie jako usługa).
Zamknij pętlę opinii klientów za pomocą platformy ankietowej dla SaaS. Uruchom NPS, CSAT, CES, PMF lub stwórz własną ankietę. Uzyskaj więcej odpowiedzi na pytania ankietowe dzięki wysoce konfigurowalnym widżetom ankietowym w aplikacji i szybko zautomatyzuj działania w oparciu o odpowiedzi. Natychmiastowe odkrywanie nowych informacji, zwiększanie konwersji i lepsze zatrzymywanie klientów. Powiadamiaj swój zespół, wzbogacaj profile rozwiązań CRM, uruchamiaj spersonalizowane kampanie lub aktualizuj interfejs API zaplecza za pomocą webhooków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Refiner

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Najprostsze narzędzie do śledzenia satysfakcji klienta w czasie rzeczywistym, oparte na NPS (Net Promoter Score).
RapidNPS oferuje pojedynczy pulpit nawigacyjny do śledzenia zadowolenia klientów w różnych lokalizacjach i dla różnych źródeł śledzenia (pracownicy, kanały sprzedaży lub grupy produktów), a także poprawia ocenę w Recenzjach Google. Posiada przydatne funkcje, w tym standardową wielojęzyczną ankietę NPS, gotowe do udostępnienia linki i kody QR, inteligentne wzmacnianie reputacji oraz śledzenie lokalizacji i źródła. Dowiedz się więcej na temat produktu: RapidNPS

Funkcje

  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Monitorowanie reklamacji
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Raportowanie/analityka
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze