Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 379 w
e-satisfaction.com to rozwiązanie w zakresie informacji zwrotnych, które pomaga firmom rozpocząć dyskusję z klientami i napędzać rozwój biznesu. Dowiedz się więcej na temat produktu: e-satisfaction.com
e-satisfaction.com to oprogramowanie do zarządzania informacjami zwrotnymi dla przedsiębiorstw, które rejestruje opinie klientów. Wykorzystujemy je, aby pomóc zrozumieć klientów, wiedzieć, na czym się skupić i zapewnić im najlepsze w swojej klasie doświadczenia, jakich oczekują i na jakie zasługują. Platforma e-satisfaction.com zbiera informacje zwrotne w ważnych momentach podróży klienta i przekłada je na działania na pierwszej linii, spostrzeżenia dla kierownictwa i lepszą reputację organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: e-satisfaction.com

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
HelpDesk to system zgłoszeń w trybie online zaprojektowany w celu uproszczenia pracy zespołów. Zapewnianie doskonałego wsparcia klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk
HelpDesk to system obsługi zgłoszeń w trybie online, który upraszcza pracę zespołów. Jest on pełen funkcji, które ułatwiają współpracę w zespole. Można używać znakowania, dodawać prywatne notatki, przypisywać zgłoszenia do określonych członków zespołu i tworzyć odpowiedzi w puszkach. Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, system szyfruje dane użytkownika za pomocą 256-bitowego protokołu SSL. HelpDesk został zaprojektowany, aby zaoszczędzić czas agentów i umożliwić im zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Polska Produkt lokalny
Zebranie większej ilości informacji zwrotnych od klientów i zapewnienie im lepszej obsługi. Wykorzystaj 20 natywnych integracji, aby reagować na opinie klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate
Mierz satysfakcję klientów za pomocą łatwego i intuicyjnego narzędzia przeznaczonego dla małych i średnich firm. Survicate to zaawansowane oprogramowanie do przeprowadzania ankiet, NPS (wynik promotora netto) i zarządzania opiniami, które pomaga zbierać więcej opinii klientów i zwiększać ich zadowolenie. Przeprowadzaj ankiety za pomocą wiadomości e-mail, linków, stron internetowych i urządzeń mobilnych, zbierając odpowiedzi w ciągu kilku minut. - idealne rozwiązanie dla MŚP; - łatwa integracja z Interkomem, HubSpot i innymi (natywny, bezkodowy); - ponad 100 różnych modeli. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Twórz angażujące, niezależne od platformy i piękne ankiety. Daje firmom – małym i dużym – możliwość zbierania informacji zwrotnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend
SurveyLegend to kolejna generacja pięknych ankiet online, które angażują i nie wymagają platformy. Daje firmom – małym i dużym – oraz osobom fizycznym, możliwość tworzenia przepięknych, przyjaznych dla urządzeń mobilnych ankiet. Teraz możesz tworzyć świetnie wyglądające ankiety na swoim komputerze lub tablecie, a także dostosowywać wygląd ankiety do swoich upodobań, wyświetlając zebrane dane za pomocą przyciągającej wzrok, wnikliwej grafiki. Tworzenie kwestionariuszy odbywa się poprzez przeciągnięcie i nie musisz być ekspertem w zakresie badań rynkowych, aby korzystać z tego narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Tidio to platforma obsługi klienta, która łączy czat na żywo i chatboty w celu zwiększenia zadowolenia klientów i generowania większej sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio
Tidio to platforma obsługi klienta, która pozwala zwiększyć satysfakcję klientów poprzez połączenie czatu na żywo i chatbotów. Dzięki Tidio klienci mogą kontaktować się z użytkownikiem w zależności od dostępności w czasie rzeczywistym lub korzystać z pomocy chatbotów. Napędzane sztuczną inteligencją chatboty mogą przyjmować zamówienia, błyskawicznie odpowiadać nawet na 40% zapytań klientów, zbierać informacje zwrotne od klientów oraz skracać czas reakcji i rozwiązywania problemów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Custify is designed for B2B SaaS businesses and enables them to reduce their churn and increase Customer Lifetime Value. Dowiedz się więcej na temat produktu: Custify
Custifys Customer Success Platform is designed for B2B SaaS businesses and enables them to reduce their churn and increase Customer Lifetime Value. Aside from in-product usage insights, it also gathers data from various systems like CRM, support or billing automatically and presents all relevant customer success KPIs and client interactions in an easy to understand dashboard. For low-touch workflows, it has a sophisticated automation engine built-in as well. Dowiedz się więcej na temat produktu: Custify

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Mierz satysfakcję klientów za pomocą ankiet Zonka Feedback CSAT. Przekazuj opinie w aplikacji, na tabletach, przez e-mail lub SMS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zonka Feedback
Oprogramowanie Zonka Feedback CSAT (zadowolenie klienta) pomaga zbierać informacje zwrotne od klientów w czasie rzeczywistym za pomocą ankiet CSAT. Śledź zadowolenie klientów, korzystając z odpowiedzi w czasie rzeczywistym i rozbudowanych raportów, identyfikuj niezadowolonych klientów, podejmuj działania i zapobiegaj ich rezygnacji. Dostosuj ankiety, dodając logo, znaki firmowe, tło i pytania. Uzyskaj dostęp do szczegółowych raportów CSAT w czasie rzeczywistym, takich jak raport CSAT Meter, raport trendów, CSAT oparty na lokalizacji, analityka tekstowa i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zonka Feedback

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Zoho CRM Plus pomaga zapewnić wyjątkowe doświadczenia klientom i przekształcić je w rzeczników marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus, będący ujednoliconą platformą, jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą zapewnić klientom lepsze doświadczenia dzięki usprawnionej administracji, wielokanałowemu zaangażowaniu klientów, marketingowi w mediach społecznościowych, rozbudowanej analityce, wbudowanej sztucznej inteligencji, inteligentnym botom czatu i wielu innym funkcjom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Wonderflow predictive AI makes sense of all types of customer feedback to help you be successful in competitive markets. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wonderflow
Millions of product reviews are written every day. Wonderflow is the simplest AI-based solution to analyze them and turn this extremely vast stream of customer feedback into winning decisions. Wonder flow Unified VoC Analytics help B2C companies extract value from consumer feedback like online reviews, support center records, and NPS. **Wonderflow is tailored to consumer electronics, insurance, logistics, tyres, and cosmetics enterprises.** Dowiedz się więcej na temat produktu: Wonderflow

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Integrated tools and processes to increase guest satisfaction and revenue. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guest Satisfaction Surveys
Gather valuable feedback direct from guests with our customizable surveys. Turn insight into action and watch guest satisfaction, revenue and demand grow. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guest Satisfaction Surveys

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
A market-leading survey platform.
Trusted by 98% of the Fortune 500 and used in more than 335,000 organizations worldwide, SurveyMonkey's platform gives millions of people a way to turn feedback into action that drives growth and innovation. Get access to expert-written survey templates that speak to customers, employees, or your target audience. Create simple to advanced surveys in minutes. Discover why SurveyMonkey is a leading survey platform around the globe! Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyMonkey

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Zendesk offers the industry leading customer support solution.
Zendesk offers the industry leading customer support solution. On average, it increases customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent
LiveAgent umożliwia wykorzystanie potencjału w pełni funkcjonalnego pakietu analitycznego, który zapewnia zaawansowane narzędzia do analizy danych i raportowania. Szybka analiza skuteczności obsługi klienta poprzez segmentację danych według agenta obsługi klienta lub typu interakcji. Odkryj ponad 175 funkcji helpdesk, w tym funkcje gamifikacji i wbudowane rozwiązanie CRM. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Już dziś rozpocznij darmową wersję próbną – nie jest wymagana karta kredytowa. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Intercom is a Customer Communications Platform that offers an unparalleled user experience, engaging customers across their lifecycle.
Intercom is the Engagement OS, an open channel between customer and business that is in the product, in the moment, and on their terms. We break down silos, unifying data and systems to create an ongoing dialogue, so companies can make the most of every opportunity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intercom

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Give each customer the experience they deserve. Engage your customers & build trust with the Trustpilot customer review management tool
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage and build trust with their customers. It gives brands the ability to increase customer satisfaction. Quickly & easily collect, manage & display reviews to improve conversions, stand out in Search and boost sales. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Trustpilot

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Chat na stronie internetowej i wiadomości mobilne to kanały dla klientów o najwyższym poziomie zadowolenia. Dzięki Userlike możesz obsługiwać wszystkie te kanały. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Don't just send another boring feedback survey: Typeform makes feedback fun with beautiful, interactive forms.
What if giving feedback could be fun for your customers, while you get better data? Sound too good to be true? Meet Typeform: beautiful, responsive forms that you can customize to your brand. When the form feels friendlier, customers will open up more. Then send the feedback automatically wherever you need it with 120+ integrations to your favorite apps. All with zero code. Dowiedz się więcej na temat produktu: Typeform

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Set up an NPS survey on your site or send an email to your customers to find out how you can improve their experience.
Happy, successful customers are the lifeblood of any business. They’re what transforms your growth from a funnel into a flywheel. You can create happy customers, but to do it you have to truly understand them and how they think about you. Measure customer satisfaction with Hotjar Surveys. Set up an NPS survey on your website, or send an email to your customers to find out how likely they are to recommend you, and how you can improve the customer experience. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hotjar

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Customer satisfaction software includes feedback, texting software, sentiment analysis, messaging and reviews.
Podium is an Interaction Management platform that's redefining the modern relationship between local businesses and their customers. With tools to get insights in real-time from text-based feedback. The Podium messaging platform also makes it easy to manage all your customer interactions from Facebook messages, Google's click-to-message and inbound texts from one dashboard. Customer satisfaction starts at the first interaction and continues through the entire customer journey. Dowiedz się więcej na temat produktu: Podium

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
monday sales CRM is the best customer satisfaction software to help you manage your customers' information and satisfaction.
monday sales CRM is the best customer satisfaction software to help you manage your customers' information and satisfaction. Digitize your forms and turn responses into workflows easily with monday.com's no-code platform. Create your forms in minutes, and embed your form anywhere or share a link to get customer feedback instantly. Compile all your responses into a simple and visual board, analyze your replies, get insights, and break it down by a multitude of different parameters. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday sales CRM

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Weave

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Swell helps you keep a pulse on your customers and earn glowing reviews that grow your business.
Swell helps local businesses provide seamless customer experiences, tap into customer sentiment trends and insights, and harness the testimonials of happy customers to fuel growth. It helps simplify your customer feedback loop with automatic review and survey invite text messages. By giving you actionable insights into customer satisfaction, you can adapt and improve. Ultimately Swell empowers you to use reviews to stand out online and grow your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Swell

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform with data-driven, integrated solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, and more.
With Yotpo, you can understand what your customers are saying about your products and brand and gain actionable insights to make better business decisions. Using sentiment analysis and natural language processing, Yotpo breaks down customer feedback into powerful consumer data. Track changes over time to recognize trends in consumer preferences and satisfaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yotpo

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Transform into a truly customer-centric organization with Alchemer. Make the voice of the customer heard across every decision you make
Today, every organization collects customer feedback, but very few act on it. Alchemer, formerly SurveyGizmo, takes the voice of the customer out of dashboards and puts it into the hands of the people who can take immediate action. Alchemer is the only solution designed to help small and mid-sized companies transform into truly customer-centric organizations by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alchemer

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Zbieraj natychmiast opinie klientów z Nicereply. Korzystaj z jednokliknięciowych ankiet CSAT, CES i NPS oraz zwiększaj ilość otrzymanych informacji.
Nicereply CX to łatwy sposób na promowanie obsługi klienta Zespoły w firmach takich jak Microsoft, Lenovo i Hubspot korzystają z Nicereply do: - natychmiastowego zbierania informacji zwrotnych - wypełniania ankiet CSAT (wynik zadowolenia klienta), CES (wynik wysiłku klienta) i NPS za pomocą jednego kliknięcia - pomiaru informacji zwrotnych na agenta, zespół, kraj lub całą firmę - dostosowywania ankiet pod względem marki, pytań i skali - zwiększania wskaźnika odpowiedzi na pytania ankiety o 200% - stosowania wielu opcji dystrybucji ankiety - wybierania spośród wielu integracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nicereply

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Automate your Customer Satisfaction operations in minutes with ready-to-use templates. Try Pipefy for free.
Pipefy is the one platform with everything you need to achieve great Customer Satisfaction results. Improve customer satisfaction and CSAT scores with Pipefy by standardizing workflows, automating emails, streamlining customer requests, and optimizing your onboarding process with an intuitive, easy-to-use, no-code platform. Try Pipefy for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipefy

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
The #1 white-label review management and marketing platform for marketers, agencies and SEOs.
The #1 white-label review management and marketing platform for marketers, agencies and SEOs. Grade.us lets you: 1) automate getting more and better reviews on sites like Google, Facebook and industry-specific review sites; 2) recover unhappy customers before they write bad reviews; 3) monitor reviews across the Web so you always know what's being said about your brand; 4) automatically turn your best reviews into SEO-friendly Web and social media content to amplify your positive reputation. Dowiedz się więcej na temat produktu: Grade.us

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Qualtrics Customer Experience makes it easy for companies to monitor, respond and improve every touchpoint along the customer journey.
Qualtrics CustomerXM (CX) is the worlds most agile platform for customer experience improvement, making it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey and incorporate customer feedback into every decision. Using multiple metrics, sentiment analysis and key driver analysis, our tools get you deeper into your customer¿s mindset and point the way to improvements that will generate lasting, happy customer relationships. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qualtrics CustomerXM

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Get answers fast with Nextiva Surveys, a custom online customer satisfaction software, to better understand audience.
Get answers fast with Nextiva Surveys, our online customer satisfaction software. Collect the answers you need to understand your audience and make better decisions. Featuring nine question types, survey templates, email notifications, skip logic, and more, Nextiva Surveys provides the tools needed to measure respondents. Plus, businesses can customize landing pages, thank you pages, colors, and everything in between! Seamlessly integrate with other Nextiva products for a full view of customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nextiva

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
AidaForm is a drag-and-drop tool for creating online registration and order forms, surveys and quizzes.
AidaForm is an online service that allows you to easily create online registration and order forms, surveys and quizzes. AidaForm supports Classic and Conversational form layouts, offers a modern responsive design and flexible customization. The gallery of ready-made templates includes more than 100 different forms for online sales, feedback collection, customer development and lead generation. Dowiedz się więcej na temat produktu: AidaForm

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vivantio

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Polska Produkt lokalny
Najbardziej profesjonalne oprogramowanie ankietowe dla Twojej firmy (NPS, satysfakcja klienta, HR, opinie pracowników, doświadczenie klienta)
Najbardziej profesjonalne oprogramowanie do ankiet dla Twojej firmy. Popularne rodzaje ankiet: - NPS (wy nik promotora netto), satysfakcja klienta, - HR, informacje zwrotne od pracowników, doświadczen ie klienta, rozmowa końcowa, doświadczenie kandydata, - widżet strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Startquestion

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
NiceJob is the easiest way to increase customer satisfaction + create advocates. Like word of mouth only 1000x better. Try it free!
Never send a survey again while knowing exactly what your customers think about your business. NiceJob is the easiest way to increase customer satisfaction + create advocates by getting them to recommend your business to all their friends via online reviews and referrals. Like word of mouth only 1000x better. See who your biggest fans are, and quickly respond to customer satisfaction issues. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. Dowiedz się więcej na temat produktu: NiceJob

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
ReviewTrackers business solutions allow for analyzing, amplifying & maximizing insights to accelerate acquisition and retention.
ReviewTrackers empowers 175,000+ business locations to understand their customers better through advanced review and customer feedback technology. Our business solutions allow for analyzing, amplifying, and maximizing insights to accelerate business acquisition and improve retention while driving more authentic connections with customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewTrackers

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Enterprise Customer Satisfaction Survey Software. Conduct CSAT surveys for actionable feedback! Close the loop with follow-up & alerts.
Customer Satisfaction Survey Software. Conduct CX surveys across the customer journey with insightful reporting and actionable feedback! Close the loop with shareable reports, dashboards, alerts and follow-up tools. Built in text & sentiment analysis. Merge your operational data and integrate with Slack, Zendesk, API, CRM & more. Includes unlimited users and works in 50 languages. Dowiedz się więcej na temat produktu: CheckMarket

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Optimize review management process with 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability.
CAPTERRA VISITORS: Get 30% Off Your First Month! Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. With Get More Reviews, you'll be able to turn your happiest customers into 5 star reviews online and generate real, authentic reviews on multiple online review sites including Google, Facebook, and much more! Dowiedz się więcej na temat produktu: GetMoreReviews

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Generate valuable insights from your customers that will leverage your business strategy and increase customer satisfaction.
Generate valuable insights from your customers that will leverage your business strategy and increase customer satisfaction. Customize the customer satisfaction survey template as you see fit and share it with your target audience. No coding, guaranteed satisfaction! Dowiedz się więcej na temat produktu: 123FormBuilder

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Feedier is an intuitive platform that automatically collects real-time feedback, provides quantifiable insights and facilitates actions
Feedier is a B2B feedback management solution, tailored to improve your End-User Experience by centralizing all your direct and indirect feedback in one place. Our platform allows you to instantly detect dissatisfaction in your Customer Journeys, better understand it through comprehensive and intuitive reports, and then eliminate it to improve your satisfaction and retention rates. Dowiedz się więcej na temat produktu: Feedier

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania . Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Increase customer satisfaction and build a strong, lasting online reputation that helps you stand out in your area with Broadly.
Increase customer satisfaction and build a strong, lasting online reputation. Broadly helps local businesses attract leads, connect with customers, and automatically request reviews - all from one easy-to-use app. Consistently provide a 5-star customer experience with a responsive website, automated web chat, streamlined text and email communication, templated messages, flexible mobile payment options & more. Broadly makes it easy for customers to find you, work with you, and rave about you. Dowiedz się więcej na temat produktu: Broadly

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Our Experience Management Software can help you improve client and caregiver satisfaction and become an award-winning agency.
Our Experience Management Software can help you improve client and caregiver satisfaction and become an award-winning agency. Dowiedz się więcej na temat produktu: Home Care Pulse | Experience Management

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
SmartSurvey is an online survey solution that helps anyone create surveys, collect data and analyse results.
With the SmartSurvey SaaS platform, users can capture, analyse and report virtually any type of data via a simple, yet stylish, online survey service. SmartSurvey allows users to directly reach the people whose opinions matter the most, clients, partners, patients, students and suppliers. SmartSurvey specialises in providing survey solutions for multinational business and enterprise clients, offering dedicated support and secure data storage on UK/EU based servers. Dowiedz się więcej na temat produktu: SmartSurvey

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Efficy CRM

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Playvox, an Agent Optimization Suite for customer service teams to evaluate, improve & inspire agent performance in an automated way.
Playvox equips modern businesses and BPOs with the most comprehensive, collaborative and insightful agent optimization suite of Quality Assurance, Performance Management, Coaching, Learning, VoC, WFM, and Agent Motivation software. Our automated and centralized solutions integrate with your existing platforms and empower agents, team leaders, QA analysts, and managers with the tools and real-time intelligence needed to improve the customer experience and revenue generation within hours. Dowiedz się więcej na temat produktu: Playvox

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Dowiedz się więcej na temat produktu: Preferred Patron Loyalty

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kenect

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
QuickTapSurvey makes it easy to ask smart questions anywhere (no internet required and a 100% data coverage guarantee).
QuickTapSurvey lets you capture in-person data that matters to your business. Build, customize, and launch your data collection campaigns in minutes with 100% data coverage guarantee (no internet required). Perfect for in-person lead capture, trade shows, intercept marketing, market research, and customer satisfaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickTapSurvey

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Get a bird's eye view of what's driving customer satisfaction with Centercode's suite of customizable reporting tools.
Get insight into the features and product areas your customers care about most. The Centercode Platform offers extensive reporting tools and customizable dashboards, giving you a clear view into what's delighting your customers and what areas need your immediate attention. Dowiedz się więcej na temat produktu: Centercode

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów
Mobile and cloud-based market research solution for businesses that helps collect, share and collaborate over research-based data.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyMonkey Enterprise

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analiza nastrojów
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Analiza trendów