Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do badania satysfakcji klientów

Oprogramowanie do badania satysfakcji klientów umożliwia przedsiębiorstwom zbieranie, organizowanie i zarządzanie informacjami zwrotnymi od klientów. Aplikacje te pozwalają na tworzenie ankiet, monitorowanie skarg i raportowanie rozmów telefonicznych. Narzędzia do badania satysfakcji klienta można zintegrować z rozwiązaniami do zarządzania relacjami z klientami i produktem, co pozwala wykorzystywać uzyskiwane informacje zwrotne w celu rozwoju firmy i produktów.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 42 w

Zoho CRM Plus pomaga zapewnić wyjątkowe doświadczenia klientom i przekształcić je w rzeczników marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus, będący ujednoliconą platformą, jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą zapewnić klientom lepsze doświadczenia dzięki usprawnionej administracji, wielokanałowemu zaangażowaniu klientów, marketingowi w mediach społecznościowych, rozbudowanej analityce, wbudowanej sztucznej inteligencji, inteligentnym botom czatu i wielu innym funkcjom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent umożliwia wykorzystanie potencjału w pełni funkcjonalnego pakietu analitycznego, który zapewnia zaawansowane narzędzia do analizy danych i raportowania. Szybka analiza skuteczności obsługi klienta poprzez segmentację danych według agenta obsługi klienta lub typu interakcji. Odkryj ponad 175 funkcji helpdesk, w tym funkcje gamifikacji i wbudowane rozwiązanie CRM. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Już dziś rozpocznij darmową wersję próbną – nie jest wymagana karta kredytowa. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Zwiększ zadowolenie klientów dzięki narzędziom samoobsługowym, które pomagają im znaleźć potrzebne odpowiedzi.
Zendesk ułatwia klientom uzyskanie potrzebnej pomocy wtedy, gdy jej potrzebują. Zendesk to rozwiązanie wsparcia, które pomaga utrzymać kontakt z klientami korzystającymi z ich ulubionych kanałów. Zawsze podejmuj właściwe działania dzięki ujednoliconemu widokowi klienta, światowej klasy analityce pulpitów nawigacyjnych i przepływom pracy, które automatyzują i optymalizują środowisko pracy. W rzeczywistości 60% klientów zgłasza wzrost wyniku CSAT po wdrożeniu. Zwiększ swój wynik w zakresie zadowolenia klientów już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Twórz angażujące, niezależne od platformy i piękne ankiety. Daje firmom – małym i dużym – możliwość zbierania informacji zwrotnych.
SurveyLegend to kolejna generacja pięknych ankiet online, które angażują i nie wymagają platformy. Daje firmom – małym i dużym – oraz osobom fizycznym, możliwość tworzenia przepięknych, przyjaznych dla urządzeń mobilnych ankiet. Teraz możesz tworzyć świetnie wyglądające ankiety na swoim komputerze lub tablecie, a także dostosowywać wygląd ankiety do swoich upodobań, wyświetlając zebrane dane za pomocą przyciągającej wzrok, wnikliwej grafiki. Tworzenie kwestionariuszy odbywa się poprzez przeciągnięcie i nie musisz być ekspertem w zakresie badań rynkowych, aby korzystać z tego narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Chat na stronie internetowej i wiadomości mobilne to kanały dla klientów o najwyższym poziomie zadowolenia. Dzięki Userlike możesz obsługiwać wszystkie te kanały. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Online ITSM Service Desk z zarządzaniem incydentami, problemami, zmianami, wydaniami i aktywami, a także z potężną automatyzacją zgłoszeń
Freshservice to inteligentne rozwiązanie ITSM o odpowiedniej wielkości, które zapewnia pracownikom wyjątkowe doświadczenia dzięki intuicyjnemu, skalowalnemu rozwiązaniu bez kodowania. Dzięki najnowocześniejszym funkcjom AI i ML, usługa Freshservice pomaga organizacjom uprościć obciążenie pracą agentów IT i zwiększyć ich wydajność poprzez automatyzację zadań. Oprócz możliwości AI usługa Freshservice jest na tyle elastyczna i skalowalna, że może być używana zarówno przez firmy korzystające ze starszych systemów, jak i nowoczesne przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Tidio to platforma obsługi klienta, która łączy czat na żywo i chatboty w celu zwiększenia zadowolenia klientów i generowania większej sprzedaży.
Tidio to platforma obsługi klienta, która pozwala zwiększyć satysfakcję klientów poprzez połączenie czatu na żywo i chatbotów. Dzięki Tidio klienci mogą kontaktować się z użytkownikiem w zależności od dostępności w czasie rzeczywistym lub korzystać z pomocy chatbotów. Napędzane sztuczną inteligencją chatboty mogą przyjmować zamówienia, błyskawicznie odpowiadać nawet na 40% zapytań klientów, zbierać informacje zwrotne od klientów oraz skracać czas reakcji i rozwiązywania problemów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Zbieraj natychmiast opinie klientów z Nicereply. Korzystaj z jednokliknięciowych ankiet CSAT, CES i NPS oraz zwiększaj ilość otrzymanych informacji.
Nicereply CX to łatwy sposób na promowanie obsługi klienta Zespoły w firmach takich jak Microsoft, Lenovo i Hubspot korzystają z Nicereply do: - natychmiastowego zbierania informacji zwrotnych - wypełniania ankiet CSAT (wynik zadowolenia klienta), CES (wynik wysiłku klienta) i NPS za pomocą jednego kliknięcia - pomiaru informacji zwrotnych na agenta, zespół, kraj lub całą firmę - dostosowywania ankiet pod względem marki, pytań i skali - zwiększania wskaźnika odpowiedzi na pytania ankiety o 200% - stosowania wielu opcji dystrybucji ankiety - wybierania spośród wielu integracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nicereply

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Polska Produkt lokalny
Łatwe mierzenie zadowolenia klientów za pomocą profesjonalnego oprogramowania ankietowego. Gotowe szablony ankiet i pytań dla klientów I Monitorowanie klienta
Najbardziej profesjonalne oprogramowanie do ankiet dla Twojej firmy. Popularne rodzaje ankiet: - NPS (wy nik promotora netto), satysfakcja klienta, - HR, informacje zwrotne od pracowników, doświadczenie klienta, rozmowa końcowa, doświadczenie kandydata, - widżet strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Startquestion

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Nawiązuj lepsze interakcje z klientami poprzez konwersacyjne ankiety. Okresowo badaj sytuację klientów i zwiększaj poziom zadowolenia klientów.
SurveySparrow pomaga tworzyć interaktywne ankiety z informacjami zwrotnymi od klientów. Mierz wskaźnik zadowolenia klientów, identyfikuj problematyczne kwestie i eliminuj je, zamykaj pętlę informacji zwrotnych i bez wysiłku poprawiaj relacje z klientami. Okresowo sprawdzaj sytuację swoich klientów, przeprowadzając cykliczne ankiety i monitorując na bieżąco swój wynik CSAT (zadowolenie klienta). Dzięki łatwym opcjom udostępniania możesz kontaktować się z klientami za pośrednictwem stron internetowych, urządzeń mobilnych, serwisów społecznościowych i poczty elektronicznej, aby z łatwością gromadzić informacje zwrotne od klientów w dowolnym miejscu i czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveySparrow

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Custify jest przeznaczony dla firm B2B SaaS i umożliwia im zmniejszenie rezygnacji i zwiększenie wartości wieczystej klienta.
Platforma sukcesu klienta firmy Custify jest przeznaczona dla firm B2B SaaS i umożliwia im zmniejszenie rezygnacji i zwiększenie wartości wieczystej klienta. Oprócz wglądu w wykorzystanie produktu gromadzi również dane z różnych systemów, takich jak rozwiązania CRM, wsparcie lub automatyczne fakturowanie, a także prezentuje wszystkie istotne wskaźniki KPI sukcesu klienta i interakcje z klientem na łatwym do zrozumienia pulpicie. W przypadku przepływów pracy o niskim nakładzie czasu pracy ma również wbudowany zaawansowany silnik automatyzacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Custify

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Sprinklr pomaga markom zapewnić światowej klasy obsługę klienta na skalę korporacyjną, dzięki najbardziej zaawansowanemu silnikowi AI w branży.
Optymalne dla: Duże firmy zatrudniające ponad 200 pracowników Sprinklr Modern Care Lite to gotowe rozwiązanie contact center klasy korporacyjnej, które można wdrożyć w ciągu zaledwie kilku minut, dzięki czemu możesz skupić się na spełnianiu oczekiwań klientów, zamiast przekopywać się przez raporty lub szkolić swoje zespoły. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Mierz satysfakcję klientów za pomocą ankiet Zonka Feedback CSAT. Przekazuj opinie w aplikacji, na tabletach, przez e-mail lub SMS.
Oprogramowanie Zonka Feedback CSAT (zadowolenie klienta) pomaga zbierać informacje zwrotne od klientów w czasie rzeczywistym za pomocą ankiet CSAT. Śledź zadowolenie klientów, korzystając z odpowiedzi w czasie rzeczywistym i rozbudowanych raportów, identyfikuj niezadowolonych klientów, podejmuj działania i zapobiegaj ich rezygnacji. Dostosuj ankiety, dodając logo, znaki firmowe, tło i pytania. Uzyskaj dostęp do szczegółowych raportów CSAT w czasie rzeczywistym, takich jak raport CSAT Meter, raport trendów, CSAT oparty na lokalizacji, analityka tekstowa i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zonka Feedback

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Polska Produkt lokalny
Profesjonalne oprogramowanie do ankiet internetowych. Ankiety, kwestionariusze, formularze i testy dotyczące doświadczeń klienta, badań rynku, HR i nie tylko.
SurveyLab to profesjonalne narzędzie do przeprowadzania ankiet online, które umożliwia tworzenie ankiet, automatyzację zbierania odpowiedzi i generowanie raportów. System jest aplikacją internetową i do korzystania z niego nie jest wymagane żadne dodatkowe oprogramowanie poza przeglądarką internetową. Niektóre z funkcji usługi obejmują: zaawansowaną logikę i randomizację, wsparcie dla każdego języka i ankiety wielojęzyczne, pracę zespołową i dzielenie się wynikami ankiet, zwiększone bezpieczeństwo (SSL/HTTPS), eksport wyników ankiety (Excel, SPSS, PowerPoint), ankiety markowe i bez oznaczeń marki, API. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLab

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
HelpDesk to system zgłoszeń w trybie online zaprojektowany w celu uproszczenia pracy zespołów. Zapewnianie doskonałego wsparcia klienta. Bez wysiłku.
HelpDesk to system obsługi zgłoszeń w trybie online, który upraszcza pracę zespołów. Jest on pełen funkcji, które ułatwiają współpracę w zespole. Można używać znakowania, dodawać prywatne notatki, przypisywać zgłoszenia do określonych członków zespołu i tworzyć odpowiedzi w puszkach. Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, system szyfruje dane użytkownika za pomocą 256-bitowego protokołu SSL. HelpDesk został zaprojektowany, aby zaoszczędzić czas agentów i umożliwić im zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Popraw zadowolenie klientów i dbaj o nich przez cały cykl ich życia na jednej platformie.
Poprawa zadowolenia klientów jest jednym z najważniejszych elementów działalności. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom. Wypróbuj siedmiodniową bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje.
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Delighted to najłatwiejszy i najszybszy sposób na zebranie informacji o klientach, ich zadowoleniu i doświadczeniu.
Delighted to gotowa do użytku platforma obsługi klienta, która pomaga tysiącom marek, takich jak Affirm, Peloton, Doordash, Instacart i Allbirds, napędzać rozwój firmy dzięki praktycznym informacjom zwrotnym. Dostosowywanie i wysyłanie ankiet dotyczących zadowolenia klientów i NPS w ciągu kilku minut oraz automatyzacja procesu dzięki ponad 30 integracji jednym kliknięciem z narzędziami, których już używasz. Przygotuj wszystko samodzielnie – nie trzeba projektować ani opracowywać zasobów. Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatną wersję próbną i sprawdzić, jak łatwo jest to zrobić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Delighted

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Canny to narzędzie do przekazywania informacji zwrotnych od użytkowników, stworzone z myślą o wszystkim, co jest potrzebne do poruszania się po całym cyklu przekazywania informacji zwrotnych.
Rejestruj, organizuj i analizuj opinie użytkowników w jednym miejscu, aby podejmować decyzje dotyczące produktów. Nadaj priorytet informacjom zwrotnym, zbuduj plan działania i zamknij pętlę komunikacji za pomocą wbudowanego dziennika zmian. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canny

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Pakiet informacji zwrotnych typu wszystko w jednym z wielokanałową dystrybucją, wizualną personalizacją i tworzeniem ankiet w trakcie procesu obsługi klienta.
Feedbackly pomaga tworzyć konfigurowalne ankiety i publikować je jednocześnie na dowolnym kanale sprzedaży/komunikacji, a następnie analizować odpowiedzi na doskonałym pulpicie nawigacyjnym. Skorzystaj z ulubionych szablonów ankiet (satysfakcja, NPS). Publikuj ankiety w kilka minut. Usiądź wygodnie i poczekaj na automatyczne zebranie informacji zwrotnych. Śledź postępy w czasie rzeczywistym w specjalistycznym narzędziu do analityki podróży klienta. PS. Feedbackly to jedyne oprogramowanie CXM na rynku, które umożliwia pomiar emocji klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Feedbackly

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze
Oparta na chmurze platforma do zarządzania doświadczeniami pomaga organizacjom zbierać, analizować i działać w oparciu o opinie klientów w celu poprawy wartości marki.
Medallia, światowa wiodąca firma w dziedzinie zarządzania doświadczeniami i zaangażowaniem, pomaga wszystkim, od pracowników pierwszej linii po dyrektorów generalnych, stać się świadomymi klientami, oferując użyteczne informacje, dzięki którym klienci wracają, wydają więcej i promują organizację. Oparta na chmurze platforma rejestruje najszersze spektrum żądanych i niechcianych informacji zwrotnych oraz służy inteligentnym spostrzeżeniom, które pomagają pracownikom w codziennym podejmowaniu decyzji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Medallia Experience Cloud

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Monitorowanie reklamacji
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Rozwiązanie CRM
  • Analityka wizualna
  • Konfigurowalne wzory
  • Analiza trendów
  • Konfigurowalne formularze