Wyniki: 13 w
Aplikacja mobilna do przeprowadzania inspekcji, audytów, raportów bezpieczeństwa, zamówień i wielu innych zadań. Łatwe w użyciu rozwiązanie klasy korporacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire
Forms On Fire to aplikacja mobilna umożliwiająca dokładne przeprowadzanie inspekcji, audytów, raportów bezpieczeństwa, zamówień i wielu innych zadań. Oszczędzaj czas dzięki wstępnie wypełnionym polom z wykorzystaniem danych z systemów. Oszczędzaj czas, eliminując konieczność powrotu do biura. Oszczędzaj 100% czasu potrzebnego na ponowne wprowadzenie, złożenie, wypełnienie i rozesłanie formularzy do osób, które ich potrzebują. Bezpieczeństwo klasy korporacyjnej, łączność z tysiącami systemów i pomocna obsługa klienta sprawią, że Twój zespół zarządzający będzie zadowolony. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire

Funkcje

  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Replikacja danych
  • Przechwytywanie obrazu
  • Odzyskiwanie danych
Oparte na chmurze rozwiązanie IDP (zarządzanie tożsamością cyfrową), które pomaga firmom w różnych zadaniach wprowadzania danych. Oszczędzaj czas, obniżaj koszty i eliminuj błędy. Oparte na SI. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klippa DocHorizon
Zacznij korzystać z Klippa, a nigdy więcej nie zgubisz rachunku ani faktury. Jedna z najpopularniejszych aplikacji do skanowania i przetwarzania rachunków. Pracownik może łatwo przesłać wydatek za pomocą aplikacji mobilnej, robiąc zdjęcie. Narzędzie OCR Klippa wykonuje resztę poprzez wyodrębnienie danych. Zatwierdzanie, również zasad i ograniczeń biznesowych, może odbywać się za pośrednictwem telefonu komórkowego lub Internetu. Niezliczone integracje sprawiają, że przetwarzanie dokumentu jest łatwe. W gotowości do obsługi Twojego konkretnego przypadku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klippa DocHorizon

Funkcje

  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Replikacja danych
  • Przechwytywanie obrazu
  • Odzyskiwanie danych
Dzięki Jotform zbieraj, organizuj i zarządzaj swoimi danymi w kolaboracyjnym, uniwersalnym obszarze roboczym.
Pożegnaj się z ręcznym wprowadzaniem danych i przywitaj się z płynnym zarządzaniem danymi w firmie. Jotform to zaawansowany kreator formularzy online, który ułatwia gromadzenie danych online i wysyłanie ich do dowolnego miejsca. Przechowuj i organizuj zgłoszenia w konfigurowalnej hybrydowej bazie danych arkusza kalkulacyjnego za pośrednictwem Jotform Tables, aby przechowywać wszystkie dane formularza w jednym miejscu. Możesz nawet zintegrować się z ponad 100 aplikacjami, aby synchronizować odpowiedzi z innymi kontami online, takimi jak Google Sheets, Dropbox, Airtable i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Replikacja danych
  • Przechwytywanie obrazu
  • Odzyskiwanie danych
Dzięki oprogramowaniu Ninox możesz zbierać dowolne dane z dowolnego miejsca, aby usprawnić swoją działalność biznesową.
Dzięki Ninox możesz zbierać wszelkiego rodzaju dane, których potrzebujesz, aby usprawnić swoją działalność biznesową. Interfejs użytkownika jest wysoce konfigurowalny i można łatwo dostosować go do własnych wymagań przepływu pracy. Promuje zbieranie danych, ich ocenę i funkcje ścisłej współpracy między zespołami. Ponadto można zintegrować najczęściej używane usługi, np. Google (arkusze, chmurę, kalendarz, formularze) i wiele innych. Dostęp do oprogramowania Ninox można uzyskać za pomocą natywnej aplikacji macOS, iOS i Android lub za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ninox

Funkcje

  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Replikacja danych
  • Przechwytywanie obrazu
  • Odzyskiwanie danych
ResearchManager daje możliwości, dostarczając narzędzia eClinical EDC, CTMS i ERMS. Już od 29 $ miesięcznie.
ResearchManager ułatwia osobom zaangażowanym w badania naukowe przyrodnicze dzięki internetowej platformie badań eClinical (EDC (elektroniczny system przechwytywania danych), CTMS (system zarządzania próbami klinicznymi), ERMS (europejska strategia zarządzania ryzykiem). Platforma pełni rolę centralnego punktu, w którym badacze mogą uzyskać dostęp do usług i informacji, umożliwiając im dalsze opracowywanie i ulepszanie danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: ResearchManager

Funkcje

  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Replikacja danych
  • Przechwytywanie obrazu
  • Odzyskiwanie danych
Workato to nowa generacja iPaaS z ponad 1000 wbudowanymi złączami, które pomagają zautomatyzować najbardziej złożone procesy robocze w całej organizacji
Workato jest jednym z liderów na rynku platform automatyzacji przedsiębiorstwa. Workato umożliwia zespołom biznesowym i IT integrację aplikacji i automatyzację przepływów pracy bez uszczerbku dla bezpieczeństwa i ładu korporacyjnego. Zbudowana na podstawie natywnej architektury w chmurze, zaprojektowanej z myślą o skalowaniu i szybkości, aby znacznie zmniejszyć powierzchnię operacyjną i ogólne koszty. Platforma o niskokodowa/bezkodowa umożliwia zespołom budowanie integracji pięć razy szybciej niż tradycyjne platformy. Otrzymaj bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workato

Funkcje

  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Replikacja danych
  • Przechwytywanie obrazu
  • Odzyskiwanie danych
Nintex RPA to najprostszy sposób na tworzenie i uruchamianie zautomatyzowanych zadań w ramach organizacji.
Od projektów w Excelu po systemy CRM, Nintex RPA umożliwia przedsiębiorstwom wykorzystanie przeszkolonych botów do szybkiej automatyzacji prozaicznych zadań w sposób bardziej efektywny. Bez użycia kodu, korzystając z łatwego interfejsu „przeciągnij i upuść”, użytkownicy mają do dyspozycji kompleksowe rozwiązanie do zarządzania procesami i automatyzacji klasy korporacyjnej, które usprawnia procesy zasilane zarówno przez ustrukturyzowane, jak i nieustrukturyzowane źródła danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex RPA

Funkcje

  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Replikacja danych
  • Przechwytywanie obrazu
  • Odzyskiwanie danych
Rozwiązania z zakresu automatyzacji specjalnie zaprojektowane w celu wyeliminowania ręcznego przetwarzania krytycznych dla biznesu dokumentów handlowych.
Conexiom to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie, specjalnie zaprojektowane do obsługi zleceń zakupu, faktur, zaawansowanych zawiadomień o wysyłce i innych istotnych dokumentów handlowych wymienianych między użytkownikiem a klientami. Rozwiązania z zakresu automatyzacji przekształcają złożone, nieustrukturyzowane dane w dokładne, bezdotykowe transakcje w celu poprawy wydajności, szybkości i dokładności, zwiększenia rentowności, zapewnienia zwrotu z inwestycji i podniesienia poziomu obsługi klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Conexiom

Funkcje

  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Replikacja danych
  • Przechwytywanie obrazu
  • Odzyskiwanie danych
Dobre oprogramowanie do wprowadzania danych, które automatycznie znajduje możliwości automatyzacji i pozwala użytkownikom bez umiejętności informatycznych zautomatyzować przepływy pracy.
ElectroNeek to wysoko oceniane oprogramowanie do wprowadzania danych i kompleksowa platforma inteligentnej automatyzacji, która pozwala użytkownikom biznesowym bez wcześniejszych umiejętności informatycznych odkrywać możliwości automatyzacji wprowadzania danych i budować roboty programowe do powtarzalnych zadań wprowadzania danych. W maju 2020 r. firma The Insight Partners umieściła ElectroNeek na liście 10 najlepszych dostawców oprogramowania do wprowadzania danych, a firma Gartner umieściła ElectroNeek na liście 50 globalnych firm zajmujących się robotyczną automatyzacją procesów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ElectroNeek Platform

Funkcje

  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Replikacja danych
  • Przechwytywanie obrazu
  • Odzyskiwanie danych
Introhive to platforma SaaS oparta na sztucznej inteligencji, która umożliwia firmom zwiększanie przychodów, relacji i zatrzymywania klientów.
Introhive to platforma powołane do życia w wyniku frustracji próbami i niewykorzystaniem rozwiązania CRM. Jest ona obsługiwana przez sztuczną inteligencję i służy do przyspieszania przychodów. Pomaga organizacjom różnej wielkości zwiększać przychody, relacje i zatrzymanie klientów. Zautomatyzowane zbieranie danych przez Introhive oraz inteligencja relacji oparta na sztucznej inteligencji umożliwiają zespołom ds. sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu szybsze wprowadzanie danych i koncentrowanie się na tym, co ważne – budowaniu połączeń i realizacji większej liczby transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Introhive

Funkcje

  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Replikacja danych
  • Przechwytywanie obrazu
  • Odzyskiwanie danych
Jeden portal umożliwiający dostęp do danych prawnych dotyczących dokumentacji sądowej
UniCourt, dzięki danym prawnym jako usłudze, jest liderem w zwiększaniu dostępności i użyteczności danych sądowych. Zapewniamy dostęp API w czasie rzeczywistym do danych sądowych firmom z listy Fortune 500 i firmom AmLaw w zakresie rozwoju i analityki biznesowej, analizy sporów, analizy przypadków, śledzenia sporów sądowych, ubezpieczenia, dochodzeń, analizy due diligence, zgodności, modeli uczenia maszynowego i automatyzacji przepływów pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniCourt

Funkcje

  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Replikacja danych
  • Przechwytywanie obrazu
  • Odzyskiwanie danych
Oparta na chmurze platforma do zarządzania zamówieniami zapewniająca kompleksową łączność EDI (elektroniczna wymiana danych), automatyzację dokumentów innych niż EDI, przejrzystość i kontrolę procesów.
Platforma z pełną obsługą serwisową do zarządzania zleceniami OmPrompts ułatwia wzajemny handel firmom z całego świata. Oparta na chmurze platforma łączy producentów i sprzedawców detalicznych za pośrednictwem EDI (elektroniczna wymiana danych) z klientami, dostawcami i podmiotami zewnętrznymi oraz automatyzuje ręczne przetwarzanie pozostałych dokumentów w procesach pozyskiwania, tworzenia, realizacji i rozliczania zamówień. Dzięki jednej platformie firmy mogą łączyć się z partnerami handlowymi, digitalizować dokumenty i przetwarzać je w dowolnym formacie. Dowiedz się więcej na temat produktu: OmPrompt Order Management

Funkcje

  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Replikacja danych
  • Przechwytywanie obrazu
  • Odzyskiwanie danych
Rozwiązanie oparte na chmurze, które pomaga firmom wyodrębniać dane, konwertować, klasyfikować i weryfikować dokumenty w celu automatyzacji przepływów pracy. Oparte na SI.
DocHorizon – automatyzacja wszystkich przepływów pracy związanych z dokumentami. DocHorizon to oparte na SI rozwiązanie do inteligentnego przetwarzania dokumentów, które umożliwia wyodrębnianie danych, anonimizację, konwertowanie, klasyfikowanie i weryfikowanie dokumentów w ciągu kilku sekund za pomocą automatycznego optycznego rozpoznawania znaków. Korzystanie z DocHorizon pozwoli zaoszczędzić czas, obniżyć koszty i zapobiec oszustwom. Przestań tracić czas na żmudne i powtarzalne zadania administracyjne i zacznij koncentrować się na podstawowej działalności. Chcesz się poprawić? Zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną w trybie online już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: DocHorizon

Funkcje

  • Przechwytywanie i przekazywanie danych
  • Kontrola jakości danych
  • Replikacja danych
  • Przechwytywanie obrazu
  • Odzyskiwanie danych