Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy EDI

Systemy EDI (Electronic Data Interchange) pomagają w wymianie danych biznesowych z partnerami handlowymi. Aplikacje EDI konwertują, wysyłają i odbierają dane za pośrednictwem kanałów elektronicznych, umożliwiając firmom usprawnienie komunikacji i interakcji finansowych.

BSI jest czołowym dostawcą EDI oferującym usługi lokalne i w chmurze — samodzielne lub zintegrowane z systemem ERP lub WMS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Business Systems Integrators
Rozwiązania w chmurze i lokalne dają kompleksową odpowiedź na wszystkie potrzeby związane z EDI (elektroniczna wymiana danych) i związane z tym problemy. Szeroka wiedza branżowa i ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa), specjalizacja we wszystkich formach zintegrowanego EDI — do dyspozycji eksperci w zakresie NetSuite, Acumatica, Dynamics NAV/365/BC/GP/AX, Quickbooks, SAP czy Oracle/JDE. Kompleksowe rozwiązania obejmujące komunikację, wspólne testowanie z partnerem handlowym, testowanie z systemem ERP, etykietami GS1, markowe listy przewozowe itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Business Systems Integrators

Funkcje

  • Wprowadzanie zleceń
  • Zarządzanie wyjątkami
  • Obsługa bazy danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Ustalanie harmonogramu przepływów pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Raportowanie/analityka
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Setki zastosowań. Tysiące procesów biznesowych. Miliony kombinacji. Jeden iPaaS.
Celigo jest jednym z wiodących dostawców platformy iPaaS (integracyjnej platformy jako usługi) dla średniej wielkości przedsiębiorstw. Według serwisu G2 został uznany najlepszym oprogramowaniem na rok 2021. Celigo umożliwia dynamiczny rozwój, kontrolowane zarządzanie kosztami i doskonałą obsługę klienta poprzez zapewnienie, że każdy proces, na każdym poziomie organizacji, może być zautomatyzowany w najbardziej optymalny sposób. Więcej informacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celigo Integrator.io

Funkcje

  • Wprowadzanie zleceń
  • Zarządzanie wyjątkami
  • Obsługa bazy danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Ustalanie harmonogramu przepływów pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Raportowanie/analityka
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozwiązania z zakresu automatyzacji specjalnie zaprojektowane w celu wyeliminowania ręcznego przetwarzania krytycznych dla biznesu dokumentów handlowych.
Conexiom to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie, specjalnie zaprojektowane do obsługi zleceń zakupu, faktur, zaawansowanych zawiadomień o wysyłce i innych istotnych dokumentów handlowych wymienianych między użytkownikiem a klientami. Rozwiązania z zakresu automatyzacji przekształcają złożone, nieustrukturyzowane dane w dokładne, bezdotykowe transakcje w celu poprawy wydajności, szybkości i dokładności, zwiększenia rentowności, zapewnienia zwrotu z inwestycji i podniesienia poziomu obsługi klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Conexiom

Funkcje

  • Wprowadzanie zleceń
  • Zarządzanie wyjątkami
  • Obsługa bazy danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Ustalanie harmonogramu przepływów pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Raportowanie/analityka
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozwiązanie do weryfikacji ubezpieczenia pacjenta w czasie rzeczywistym dla wszystkich płatników, w tym estymator przejrzystości pacjenta i wykrywanie pokrycia ubezpieczeniowego.
pVerify zapewnia platformę SaaS skoncentrowaną na kwalifikowalności pacjentów do ubezpieczenia zdrowotnego i weryfikacji świadczeń za pośrednictwem API, przetwarzania wsadowego SFTP i bezpiecznych metod dostępu do portalu w chmurze, w tym pomocniczych narzędzi RCM, takich jak Patient Estimator i Insurance Discovery. Pakiet rozwiązań pVerify usprawnia weryfikację kwalifikowalności i świadczeń ubezpieczeniowych oraz maksymalizuje cykl roszczeń i rozliczeń, zwiększając wydajność i optymalizując przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: pVerify

Funkcje

  • Wprowadzanie zleceń
  • Zarządzanie wyjątkami
  • Obsługa bazy danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Ustalanie harmonogramu przepływów pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Raportowanie/analityka
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozwiązanie do zarządzania transferem plików nowej generacji, EDI oraz Application Integration z obsługą bezpiecznych funkcji przesyłania wiadomości, takich jak AS2 (deklaracja stosowalności nr 2).
ArcESB jest wystarczająco wydajny, aby rozwiązywać złożone problemy EDI i wystarczająco elastyczny, aby skalować się wraz z rozwojem potrzeb. ArcESB zapewnia w łatwy sposób automatyzacje kluczowych procesów biznesowych. Funkcje obejmują certyfikat Drummond AS2 od 2004 r., rozszerzalny transfer plików zarządzanych z funkcjami bezpiecznego przesyłania wiadomości, w tym SFTP, FTPS, FTP, OFTP oraz interaktywne mapowanie i tłumaczenie między EDIFACT, X12, IDoc (SAP), XML, JSON, CSV. ArcESB jest całkowicie bezpłatny do użytku przez jednego partnera. Dowiedz się więcej na temat produktu: CData Arc

Funkcje

  • Wprowadzanie zleceń
  • Zarządzanie wyjątkami
  • Obsługa bazy danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Ustalanie harmonogramu przepływów pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Raportowanie/analityka
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Doskonałe oprogramowanie do zarządzania frachtem dla nadawców — SaaS. Połączenia EDI/API (elektroniczna wymiana danych / interfejs programowania aplikacji) z dużymi międzynarodowymi i lokalnymi firmami logistycznymi.
Oprogramowanie do zarządzania frachtem dla nadawców — SaaS. Nie ma potrzeby pogoni za przesyłkami z różnych portali przewoźników lub z różnych wiadomości e-mail. Wszystkie informacje o transporcie, cenniki, porównanie czasów i cen transportu, obliczanie emisji CO2, śledzenie, dokumenty przewozowe, statystyki i powiadomienia w jednym inteligentnym oprogramowaniu opartym na chmurze (aplikacja internetowa i mobilna). Integracja z operatorami Plug&Play — możliwość uwzględnienia wszystkich ulubionych operatorów i dodania nowych w zależności od przyszłych potrzeb. Niesamowicie łatwy w użyciu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cargoson

Funkcje

  • Wprowadzanie zleceń
  • Zarządzanie wyjątkami
  • Obsługa bazy danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Ustalanie harmonogramu przepływów pracy
  • Wiele źródeł danych
  • Raportowanie/analityka
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi