Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie doo przechwytywania danych elektronicznych

Oprogramowanie do przechwytywania danych elektronicznych służy do gromadzenia danych z dokumentów i Internetu oraz wprowadzania ich do odpowiednich aplikacji biznesowych i dalszej analizy. Oprogramowanie do przechwytywania danych elektronicznych znacznie zmniejsza koszty i oszczędza czas na prowadzenie badań. Oprogramowanie do przechwytywania danych elektronicznych jest często wykorzystywane w ośrodkach badań klinicznych.

Wyniki: 23 w

Rejestracja i integracja danych z dowolnego źródła w cenionym systemie EDC. Zdecentralizuj swoje badania za pomocą eConsent, ePRO i wideo Castor. Dowiedz się więcej na temat produktu: Castor EDC
Castor to najwyżej oceniany system EDC (elektronicznej rejestracji danych). Rozwiązania EDC, eConsent, ePRO (elektroniczne raportowane przez pacjenta wyniki), eCOA (elektroniczne oceny wyników klinicznych), Digital Enrollment i eSource firmy Castor umożliwiają badaczom łatwe rejestrowanie i integrowanie danych z dowolnego źródła i decentralizację ich badań. Najważniejsze informacje: Twórz badania w ciągu godzin, korzystając z gotowych szablonów; integruj dane dotyczące EMR/EHR (elektroniczna dokumentacja zdrowotna/medyczna) pacjentów, badań klinicznych i urządzeń; 90% badań w Castor jest tworzonych i przechodzi UAT (test akceptacji użytkownika) w czasie krótszym niż cztery tygodnie, znacznie szybciej niż wzorzec branżowy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Castor EDC

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Prosty i intuicyjny system EDC, zarówno wydajny, jak i elastyczny w konfiguracji. Rozbuduj badanie w zaledwie kilka godzin bez konieczności kodowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: ShareCRF
ShareCRF to nowoczesny system EDC (elektroniczna rejestracja danych), który umożliwia zbudowanie badania w ciągu zaledwie kilku godzin bez konieczności programowania kodu. Dzięki środowisku testowemu w trakcie badania można w ciągu kilku minut wprowadzić zmiany w całkowicie bezpieczny sposób. Łatwo przechowuj dane z różnych źródeł (eCRF (elektroniczny formularz zgłoszenia przypadku), ePRO (wyniki elektroniczne zgłaszane przez pacjenta), randomizacja, pliki, kodowanie medyczne, import, DICOM itp.) w tym samym miejscu. Przestań martwić się o serwery, instalacje, aktualizacje ani walidacje oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: ShareCRF

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
ResearchManager daje możliwości, dostarczając narzędzia eClinical EDC, CTMS i ERMS. EDC zaczyna się od 29 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ResearchManager
ResearchManager dostarcza najbardziej zaawansowaną i modułową platformę eClinical, która umożliwia bezpieczną i przyjazną dla użytkownika cyfryzację i optymalizację procesów i danych dla jakościowych i efektywnych badań klinicznych (EDC, CTMS, ERMS, eConsent, ePRO/eCOA, RTSM i Professional Services). Wszystkie narzędzia są zgodne z normami (np. GCP, RODO, 21 CRF PART 11 i HIPAA) i są używane przez różne branże na całym świecie od ponad 10 lat. Dowiedz się więcej na temat produktu: ResearchManager

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zbieraj potencjalnych klientów, adresy e-mail, pliki, podpisy elektroniczne, płatności i nie tylko dzięki niestandardowym formularzom online i ankietom obsługiwanym przez Jotform.
Uzyskanie danych potrzebnych do rozwoju firmy nie powinno być skomplikowane. Niezależnie od tego, czy musisz zbierać potencjalnych klientów, uzyskiwać informacje zwrotne, zbierać aplikacje, czy sprzedawać produkty, z łatwością zbieraj dane za pomocą Jotform. Bez kodowania możesz tworzyć niestandardowe formularze online i ankiety, aby rejestrować wszelkie dane elektroniczne, od adresów e-mail i plików cyfrowych po podpisy elektroniczne i płatności w trybie online. Wyjdź poza podstawowe formularze dzięki zaawansowanym funkcjom i widżetom Jotform zaprojektowanym z myślą o szybszym gromadzeniu lepszych danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Nintex pozwala uwolnić potencjał firmy poprzez zautomatyzowanie powtarzalnych, ręcznych procesów biznesowych.
Dzięki platformie Nintex Process przedsiębiorstwa mogą wykorzystać przeszkolone boty do szybkiego i ekonomicznego zautomatyzowania rutynowych zadań bez użycia kodu w łatwym w użyciu interfejsie typu „przeciągnij i upuść”. Użytkownicy są wyposażeni w kompleksowe rozwiązanie do zarządzania procesami i automatyzacji klasy korporacyjnej, które usprawnia procesy oparte zarówno na ustrukturyzowanych, jak i nieustrukturyzowanych źródłach danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Process Platform

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rejestruj dane elektronicznie, korzystając z solidnej mobilnej platformy chmurowej bez kodu dla komputerów stacjonarnych i przenośnych, aby pokochać to, co robisz.
Rejestruj dane elektronicznie, korzystając z solidnej platformy chmurowej bez kodu dla komputerów stacjonarnych i przenośnych, aby pokochać to, co robisz. Zapewnij każdemu użytkownikowi intuicyjną i łatwą w obsłudze platformę biznesową. Każdy może projektować przy użyciu narzędzi takich jak Word i Excel. Podpisy, dane GPS, złącza, przepływ pracy, zadania, wysyłka. W większości akceptowane przez zespoły IT i kierownicze magazynu Fortune 500. Niezwykle pomocne oraz profesjonalne usługi oraz wsparcie zapewniają szybki dostęp przy niskim całkowitym koszcie posiadania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozwiązanie Viedoc zostało zaprojektowane tak, aby zrewolucjonizować sposób prowadzenia badań klinicznych, ułatwiając jednocześnie czynności i zadania każdego użytkownika.
Viedoc projektuje atrakcyjne oprogramowanie dla branży nauk przyrodniczych. Przyspieszając badania kliniczne na wszystkich poziomach, rozwiązania firmy Viedoc wspierają największe firmy farmaceutyczne, biotechnologiczne i produkujące urządzenia medyczne, a także renomowane instytucje badawcze na całym świecie. Viedoc z siedzibą w Uppsala w Szwecji ma również biura w Ameryce, Francji, Japonii, Wietnamie i Chinach. Od momentu powstania systemu Viedoc w 2003 r. w badaniach wykorzystujących system Viedoc wzięło udział ponad milion pacjentów w ponad 75 krajach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Viedoc

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Uzyskaj wiarygodne i ustrukturyzowane dane z dowolnej strony internetowej dzięki doskonałej usłudze proxy i narzędziom do zbierania danych.
Bright Data to ceniona platforma zbierania danych, umożliwiająca firmom gromadzenie kluczowych ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych danych z milionów stron internetowych za pośrednictwem naszej zastrzeżonej technologii. Sieci proxy zapewniają dostęp do zaawansowanych stron docelowych przy użyciu precyzyjnego geotargetowania. Możesz również użyć narzędzi do odblokowania trudnych stron docelowych, wykonania zadań zbierania danych specyficznych dla SERP (strona internetowa wyświetlająca wyniki wyszukiwania w wyszukiwarce), zarządzania i optymalizacji wydajności proxy, a także automatyzacji wszystkich potrzeb w zakresie zbierania danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bright Data

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Medrio jest cenioną firmą oferującą oprogramowanie eClinical, zapewniające szybkie i łatwe w użyciu elektroniczne przechwytywanie danych, eSource i ePRO.
Medrio jest cenioną firmą technologiczną w dziedzinie opieki zdrowotnej, dostarczającą rozwiązania eClinical, w tym elektroniczne przechwytywanie danych, eSource i ePRO. Założona w 2005 roku firma oferuje opartą na chmurze platformę oprogramowania i pakiet produktów mobilnych, które zapewniają szybkie, elastyczne i łatwe w użyciu narzędzia do gromadzenia i zarządzania danymi klinicznymi oraz odpowiedziami na wyniki zgłaszane przez pacjentów. Sponsorzy badań i organizacje badawcze na zlecenie szeroko stosują Medrio w badaniach leków, urządzeń, diagnostyki i zdrowia zwierząt. Dowiedz się więcej na temat produktu: Medrio

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Fluix to platforma usprawniająca przepływ dokumentów i komunikację między pracownikami mobilnymi, klientami i działem back-office.
Fluix to proste w użyciu oprogramowanie bez kodu, które pomaga firmom digitalizować dokumenty i automatyzować rutynowe zadania w jednym miejscu. Rozwiązania dla zespołów biurowych i terenowych, które chcą szybciej dostarczać i gromadzić bezpieczne, wiarygodne dane, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zgodności z przepisami jako najwyższych priorytetów. Dostęp do systemu Fluix można uzyskać za pośrednictwem natywnej aplikacji dla systemu iOS lub dowolnej przeglądarki internetowej. Pomóż swojemu zespołowi zwiększyć produktywność i zwiększyć wydajność swojej firmy. Dla zespołów z ponad 10 użytkownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluix

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Projektowanie badań, EDC, ePRO, IxRS i bogate wizualizacje danych – wszystko na jednej, przyjaznej dla użytkownika platformie. To są dane kliniczne, którymi zarządzasz.
Protokoły są skomplikowane. Przechwytywanie danych nie powinno być problemem. Dzięki projektantowi badań typu „przeciągnij i upuść” oraz formularzach dla ośrodków i uczestników dostosowanych do urządzeń mobilnych OpenClinica to coś więcej niż tylko rejestracja danych. To lepsze doświadczenie. Rezultat? Wyższa jakość danych do badań, przy niskich kosztach, co ułatwia również planowanie budżetu. Przy każdym wdrożeniu: bezpieczny, wysokowydajny hosting w chmurze na AWS (usługi Amazon Web Services) | Udokumentowana walidacja | Zgodność z FDA, EMA, RODO i HIPAA Dowiedz się więcej na temat produktu: OpenClinica

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozpocznij korzystanie z oprogramowania OCR (optyczne rozpoznawanie znaków) Klippa. Idealne rozwiązanie do szybkiej rejestracji danych – od paragonów, faktur, umów, paszportów i nie tylko.
Rozpocznij korzystanie z oprogramowania OCR (optyczne rozpoznawanie znaków) Klippa. Idealne rozwiązanie do szybkiej rejestracji danych – od paragonów, faktur, umów, paszportów i nie tylko. Obsługiwane przez uczenie maszynowe. Dzięki tej technologii OCR pliki mogą być udostępniane 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu w celu pobierania danych. Korzystaj z tego środowiska online, aplikacji mobilnej lub wysyłaj pliki jako załączniki w wiadomościach e-mail. Oprogramowanie OCR Klippa jest dostępne w trybie online jako oprogramowanie SaaS i może być również zintegrowane z aplikacjami innych firm za pomocą SDK (zestawu narzędzi programisty) lub API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klippa DocHorizon

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Aplikacja mobilna wykorzystująca SI do dokładnego skanowania i digitalizacji wizytówek. Koniec z kolejnymi edycjami.
Covve Scan to oparty na sztucznej inteligencji, niezależny językowo skaner kart. Zapewnia najwyższą dokładność na rynku, obsługę ponad 40 języków, solidną ochronę prywatności, wyrafinowane doświadczenie użytkownika i optymalny stosunek jakości do ceny. Covve Scan może być używany jako samodzielna aplikacja do digitalizacji i przechowywania wizytówek, ale może być również używany wraz z dowolnym rozwiązaniem CRM (lub innym systemem) jako świetny sposób na poprawę wydajności wprowadzania danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Covve Scan

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Upflowy to produkt SaaS bez kodu, który daje użytkownikom pełną kontrolę nad tworzeniem i testowaniem przepływów rejestracji A/B.
Upflowy to bezkodowy produkt SaaS, który zapewnia pełną kontrolę nad procesem rejestracji. Zaprojektuj, opowiedz historię swojej marki, przeanalizuj każdy punkt danych, a następnie zoptymalizuj, aby osiągnąć sukces. Dzięki użytecznym informacjom i natychmiastowej analityce ścieżek będziesz w stanie natychmiast i w każdym momencie mierzyć wyniki. Podczas optymalizacji można zdefiniować inteligentne eksperymenty, z łatwymi do skonfigurowania funkcjami testowania i personalizacji A/B (metoda porównawcza dwóch wersji strony internetowej). Dowiedz się więcej na temat produktu: Upflowy

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Elastyczne możliwości narzędzi Prelude i wiodąca w branży obsługa klienta umożliwiają wdrażanie zgodnych rozwiązań eClinical.
Rozwiązanie EDC firmy Prelude jest preferowane przez badaczy systemem EDC. Program Prelude, stworzony z myślą o użytkowniku końcowym, jest przyjaznym dla użytkownika systemem rejestracji danych w badaniach klinicznych. Skoncentruj się na tym, co naprawdę ważne i poświęcaj mniej czasu na szkolenie witryn i użytkowników w zakresie wprowadzania, kontroli jakości i wyodrębniania danych z bazy danych. Kiedy pracujesz z Prelude, kierownicy projektów stają się rozszerzeniem twojego zespołu, aby ułatwić tworzenie i obsługę bazy danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prelude EDC

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rossum automatyzuje kompleksowe przetwarzanie dokumentów, niezależnie od tego, czy są to faktury, zamówienia zakupu, reklamacje czy inne.
Rossum to cenione na rynku rozwiązanie do IDP (inteligentnego przetwarzania dokumentów), łączące najbardziej zaawansowane w branży możliwości pobierania danych z kompletną platformą niskokodową, która automatyzuje pracę ręczną. Celem firmy dla każdego przypadku użycia jest zwiększenie szybkości przetwarzania dokumentów o co najmniej 90%. Setki organizacji, w tym Bosch, HelloFresh, Morton Salt i The Master Trust Bank of Japan, korzystają z Rossum w celu zmniejszenia nakładu pracy manualnej, skrócenia czasu realizacji zadań i wyeliminowania błędów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rossum

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rejestracja danych z wersji próbnej. Szybkie tworzenie eCRF, bezpieczne zbieranie różnych typów danych i monitorowanie jakości w czasie rzeczywistym.
Flex EDC usprawnia badania kliniczne, zapewniając bezpieczną i przyjazną dla użytkownika platformę do gromadzenia kompleksowych danych klinicznych. Tworzenie eCRF (elektronicznych formularzy raportów spraw) w ciągu godzin, a nie dni, za pomocą intuicyjnych narzędzi. Przechwytywanie różnych typów danych, w tym tekstu, liczb, obrazów i podpisów elektronicznych. Monitorowanie jakości danych i postępów dzięki konfigurowalnym pulpitom nawigacyjnym i raportom. Wbudowane kontrole edycji, automatyczne kodowanie i zintegrowane czyszczenie danych minimalizują liczbę błędów. Uproszczenie gromadzenia danych dla badaczy i ośrodków badawczych dzięki przyjaznemu dla użytkownika interfejsowi. Bezpieczny dostęp do danych i zarządzanie nimi z dowolnego miejsca z połączeniem internetowym (wdrożenie w chmurze) lub wykorzystanie opcji lokalnych dla maksymalnej kontroli. Flex EDC jest walidowany i zgodny z przepisami branżowymi, takimi jak FDA 21 CFR część 11 i ICH GCP. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flex Databases platform

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Platforma Marvin firmy XClinical zapewnia różnorodne intuicyjne i łatwe w użyciu rozwiązania eClinical dla uproszczenia obsługi danych w badaniach klinicznych.
Marvin to wyjątkowo dobrze skonstruowana i elastyczna aplikacja do bezpiecznego gromadzenia danych klinicznych. Umożliwia łatwą konfigurację badania i zarządzanie nim. Użytkownicy końcowi bardzo cenią prostotę w połączeniu ze złożonymi, konfigurowalnymi przepływami pracy. Pakiet aplikacji działa w ramach jednej zintegrowanej platformy chmurowej, obejmującej EDC (elektroniczna rejestracja danych), kodowanie, zdalne monitorowanie, RBM (zarządzanie oparte o wyniki), ePRO (elektroniczny pomiar wyników zgłaszany przez pacjenta), eTMF (elektroniczna dokumentacja główna procesu), CTMS (system zarządzania badaniami klinicznymi), RSTM (randomizacja badań klinicznych i zarządzanie dostawami materiałów i próbek), płatności i eFeasibility. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marvin EDC

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Uzyskaj wgląd w czasie rzeczywistym z globalnej platformy cyfrowej obejmującej 500 000 pacjentów i opiekunów. Utwórz własną ankietę i uzyskaj szybkie wyniki.
Uzyskaj wgląd w czasie rzeczywistym z globalnej platformy cyfrowej obejmującej 500 000 pacjentów i opiekunów. PatientLive to wyjątkowe rozwiązanie umożliwiające szybkie uzyskiwanie odpowiedzi od pacjentów i podejmowanie lepszych decyzji dzięki szybkiej ankiecie. To intuicyjne i łatwe w użyciu rozwiązanie: stwórz własną ankietę, wybierz cel, uzyskaj dostęp do wyników w czasie rzeczywistym. Funkcje: 1 do 5 pytań w ankiecie, 6 typów pytań, 6 krajów (USA, FR, Wielka Brytania, DE, ES, IT), 36 dostępnych warunków. Dowiedz się więcej na temat produktu: PatientLive

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Pakiet Trial Online obejmuje ePRO, EDC i Virtual, przeznaczone do zdalnych i zdecentralizowanych badań.
TrialOnline firmy Replior to platforma do prowadzenia badań klinicznych, która umożliwia sponsorom i firmom CRO (optymalizacja współczynnika konwersji) dostarczanie rozwiązań typu SaaS ułatwiających zespołom badawczym uzyskiwanie zgody i rejestrację uczestników. Z łatwością zbieraj dane od badaczy, pacjentów lub urządzeń typu wearables i wybierz, czy badania będą prowadzone z wizytami na miejscu, zdalnymi wizytami czy w modelu hybrydowym. Pakiet Trial Online obejmuje ePRO, EDC i Virtual, przeznaczone do zdalnych i zdecentralizowanych badań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trial Online

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
eCOA firmy EvidentIQ to intuicyjne i wysoce konfigurowalne rozwiązanie pozwalające na zbieranie wysokiej jakości danych w badaniach klinicznych.
eCOA firmy EvidentIQ optymalizuje zbieranie danych w czasie rzeczywistym, bezpośrednio od pacjenta, oferując prosty i intuicyjny interfejs umożliwiający zaawansowaną ocenę pacjenta w celu zwiększenia doświadczenia pacjenta i poprawy jakości danych. Klienci mogą korzystać z całościowego, kompleksowego pakietu eCOA lub tworzyć wartość dodaną, wybierając spośród różnych elementów spełniających określone wymagania. Zarezerwuj wersję demonstracyjną z zespołem ekspertów i zobacz, jak możesz poprawić wskaźnik ROI badania. Dowiedz się więcej na temat produktu: EvidentIQ eCOA

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Platforma do gromadzenia danych klinicznych, która umożliwia specjalistom ds. badań naukowych efektywne gromadzenie, przechowywanie i zarządzanie danymi.
EvidentIQ to innowacyjne oprogramowanie ułatwiające zarządzanie danymi badań klinicznych i ich dokumentację dla badaczy, ośrodków, firm CRO (kontraktowa organizacja badawcza) i sponsorów. EvidentIQ EDC umożliwia elektroniczną rejestrację danych we wszystkich fazach badań klinicznych dzięki elastycznym narzędziom pozwalającym na efektywne zarządzanie infrastrukturą i przepływem pracy w placówce. EvidentIQ EDC jest efektywny kosztowo, skalowalny i zgodny z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: EvidentIQ EDC

Funkcje

  • Obrazowanie dokumentów
  • Śledzenie CRF
  • Zdalne przechwytywanie danych
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Klasyfikacja dokumentów
  • Przechwytywanie rozproszone
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie formularzami
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie badaniami klinicznymi
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi