Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do obsługi maila

Programy do obsługi maila usprawniają organizację korespondencji elektronicznej i pomagają w terminowym udzielaniu odpowiedzi partnerom i klientom. Oprogramowanie to oferuje takie funkcje, jak routing, archiwizacja i sortowanie poczty e-mail, a także raportowanie. Programy do obsługi poczty e-mail ułatwiają wyszukiwanie informacji i są używane w e-mail marketingu.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 29 w

Servermx to platforma do hostingu i zarządzania pocztą elektroniczną dla firm i osób prywatnych, która stawia na prywatność i niezawodność. Dowiedz się więcej na temat produktu: servermx
Servermx to platforma do hostingu i zarządzania pocztą elektroniczną dla firm i osób prywatnych. Servermx jest zgodny z RODO i koncentruje się na prywatności i bezpieczeństwie. Servermx pozwala na używanie wielu nazw domen. Najważniejsze funkcje to: integracja kalendarza z protokołami calDAV i cardDAV, ochrona przed spamem i wirusami, integracja z Dropbox, uwierzytelnianie dwuskładnikowe, wiele klientów poczty internetowej dostępnych dla użytkownika końcowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: servermx

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Zapisuj i klasyfikuj wiadomości e-mail bezpośrednio z programu Outlook 365 do programu SharePoint i Teams *Klienci muszą mieć Microsoft 365, w tym SharePoint Dowiedz się więcej na temat produktu: Email Manager for Microsoft 365
Łatwe przechwytywanie wiadomości e-mail i współpraca. Korzystaj z nowych technologii pozyskiwania i udostępniania wiedzy i zapisów w nowej erze mobilności Microsoft 365 (wcześniej Office 365). Zapisuj wiadomości e-mail i załączniki z programu Outlook w wersji Microsoft 365 programu SharePoint i Microsoft Teams z dowolnego urządzenia. Na tych platformach można udostępniać łącza do plików innym osobom oraz wysyłać wiele e-maili i załączników jednocześnie. Wykorzystaj możliwości zaawansowanych funkcji zarządzania danymi firmy Microsoft, oznaczając swoją zawartość etykietami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Email Manager for Microsoft 365

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Zdobądź wszystkie narzędzia do zarządzania pocztą e-mail, których potrzebujesz, aby rozwijać firmę — w bezkonkurencyjnej cenie.
Wysyłaj lepsze wiadomości e-mail dzięki kompleksowej platformie marketingowej Sendinblue. Umożliwia firmom prowadzenie inteligentnych kampanii oraz budowanie silnych relacji z klientami. Projektuj wspaniałe wiadomości e-mail za pomocą edytora typu przeciągnij i upuść oraz ponad 40 szablonów wiadomości e-mail. Organizuj zespół i zarządzaj wiadomościami od klientów ze wspólnej skrzynki odbiorczej. Sendinblue cieszy się zaufaniem ponad 300 000 użytkowników na całym świecie. Wypróbuj bezpłatnie i odkryj, co Sendinblue może dla Ciebie zrobić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brevo

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Wyróżnij się na tle konkurencji dzięki silnej kulturze obsługi klienta. Obsługa wszystkich wiadomości e-mail i zapytań klientów z jednego interfejsu.
LiveAgent to bogate w funkcje, wielokanałowe oprogramowanie typu helpdesk do pomocy technicznej, które oferuje ponad 170 funkcji, w tym czat na żywo, zarządzanie pocztą e-mail, wsparcie telefoniczne, integrację z mediami społecznościowymi i interfejs API. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Dołącz do nich i zyskaj przewagę nad konkurencją. Zacznij od 14-dniowy okres wersji próbnej, nie potrzebujesz karty kredytowej ani umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do rozwiązań CRM w marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. Rozwijaj swoją firmę dzięki zaawansowanym funkcjom marketingu e-mail oferowanym przez EngageBay. Wybierz jeden z kilku gotowych szablonów wiadomości e-mail lub stwórz własny. Spersonalizuj każdą część wiadomości e-mail i wyślij ją za jednym kliknięciem. Śledź i analizuj swoje wyniki. – wszystko na jednej, łatwej w użyciu platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
SpamTitan Email Security dla biznesowej poczty e-mail, który pomaga kontrolować przepływ poczty e-mail, czyścić ją i chronić przed niechcianym spamem i złośliwym oprogramowaniem.
SpamTitan to jeden z wiodących programów do ochrony poczty e-mail dla firm oraz MSP (dostawcy usług zarządzanych). SpamTitan pomaga kontrolować przepływ poczty, czyścić ją i chronić przed niechcianymi zagrożeniami e-mail, w tym phishingiem i złośliwym oprogramowaniem. Zgodność z usługami Microsoft 365, G Suite i Outlook. Blokuje phishing, spam, wirusy, złośliwe oprogramowanie, złośliwe łącza, oprogramowanie szpiegujące i inne zagrożenia bezpieczeństwa poczty e-mail. Zapewnia zaawansowane zabezpieczenia poczty e-mail dla firmy bez komplikacji. Wypróbuj bezpłatną wersję próbną SpamTitan Email Security już dziś – pełne wsparcie jest wliczone w cenę. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpamTitan

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Oprogramowanie do zarządzania e-mailami w Agile – twórz i wysyłaj profesjonalne wiadomości e-mail i newslettery, personalizuj je, a następnie śledź i analizuj wyniki. Testowanie poczty elektronicznej A/B, kreator wiadomości e-mail typu „przeciągnij i upuść” umieszczanie w szablonach swoich e-maili przycisków umożliwiających udostępnianie w mediach społecznościowych, tworzenie i przechowywanie automatycznych e-maili z odpowiedzią oraz powiadomienia w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Polska Produkt lokalny
GetResponse to wszechstronne oprogramowanie do automatyzacji marketingu, które pomaga zwiększyć liczbę odbiorców, nawiązać kontakt z klientami i zwiększyć sprzedaż online.
GetResponse, proste, ale wszechstronne oprogramowanie do automatyzacji marketingu, ma ponad 20 lat doświadczenia w dostarczaniu firmom wymiernych korzyści. Oprócz całodobowego wsparcia klienta dostępnego w ośmiu językach, GetResponse oferuje ponad 30 narzędzi: e-mail marketing, kreator stron internetowych, lejek konwersji, automatyzację marketingu, czat na żywo, webinaria, płatne reklamy i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: GetResponse

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Zmień pocztę e-mail w sport zespołowy. Front to centrum komunikacji z klientami, które pozwala zespołom bez wysiłku zarządzać dużą ilością wiadomości e-mail.
Zmień pocztę e-mail w sport zespołowy. Front to centrum komunikacji z klientami, które pozwala zespołom bez wysiłku zarządzać dużą ilością wiadomości e-mail. Udostępnione skrzynki odbiorcze ograniczają powielanie wiadomości i zapewniają przejrzystość. Jasny podział zadań gwarantuje, że żadna praca się nie powieli, a w komunikacji nie dojdzie do pomyłek. Automatyzacja eliminuje ręczne wybieranie i zapewnia, że wiadomości o wysokim priorytecie obsługiwane w pierwszej kolejności. Analityka pomaga liderom śledzić i mierzyć czas reakcji na umowy SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług). Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Pozwól ekspertom zająć się nudnymi sprawami, aby móc poświęcić więcej czasu na to, co robisz najlepiej: rozwój firmy i osiąganie doskonałych wyników.
Jeszcze jedna rzecz do zarządzania? Nie w tej firmie — zorganizuj wszystko, czego potrzebujesz, w wygodny, przystępny pulpit nawigacyjny, a ciężką pracę zostaw innym. Daje to więcej czasu na delegowanie, usprawnianie i monetyzację firmy. Zarządzaj cyklem życia swoich wiadomości e-mail, sprawdzaj skuteczność swoich kampanii, udostępniaj sobie raporty dotyczące spamu i rezygnacji z subskrypcji, aby móc spokojnie spać w nocy i nie zastanawiać się nad losem swoich wiadomości e-mail. Zdobądź narzędzia, których potrzebujesz — wtedy, kiedy ich potrzebujesz. Dowiedz się więcej na temat produktu: SMTP2GO

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji.
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które umożliwia wyszukiwanie i angażowanie ludzi. Zostało wyposażone w zintegrowany system e-maili, który umożliwia łatwe wysyłanie masowych wiadomości e-mail, ze spersonalizowanymi polami, automatyczną wyszukiwarką wiadomości e-mail, markowymi podpisami, niestandardowym ograniczeniem prędkości wiadomości e-mail, przełączalnymi ustawieniami antyspamowymi, zintegrowaną funkcją rezygnacji z subskrypcji i może być skonfigurowany z dowolną liczbą różnych adresów. Kontakty można przypisywać do przepływów pracy, list, wylęgarni talentów i śledzić wszystkie rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Selzy to ekosystem łatwych w użyciu narzędzi do automatyzacji marketingu, który pomaga rozwijać się małym i średnim firmom.
Selzy to ekosystem łatwych w użyciu narzędzi do automatyzacji marketingu, który pomaga rozwijać się małym i średnim firmom. Uruchamiaj kampanie e-mailowe w mniej niż 15 minut dzięki intuicyjnemu edytorowi Selzy typu „przeciągnij i upuść”. Z łatwością zwiększaj liczbę odbiorców dzięki wbudowanym formularzom rejestracji lub wyskakującym okienkom. Zautomatyzuj swoje kampanie za pomocą kilku kliknięć. Korzystaj z bezpośrednich integracji z WooCommerce, Shopify, Salesforce, Hubspot, Wordpress, Facebook Lead Ads i wieloma innymi. Uzyskaj dostęp do bazy wiedzy dzięki ponad 150 samouczkom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Selzy

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
MailUp to proste i skalowalne rozwiązanie do tworzenia, automatyzacji i dostosowywania kampanii marketingowych poprzez wiadomości SMS i aplikacje do przesyłania wiadomości.
MailUp to proste i skalowalne rozwiązanie do tworzenia, automatyzacji i dostosowywania kampanii marketingowych za pomocą poczty e-mail, wiadomości SMS i aplikacji do przesyłania wiadomości. Zaufało jej ponad 10 000 klientów na całym świecie. Oferuje zaawansowane funkcje automatyzacji i cenioną technologię dla strategii marketingowych. Kompletne rozwiązanie dla wielokanałowych potrzeb marketingowych: newslettery, e-maile transakcyjne, formularze subskrypcji, strony docelowe, promocje, wiadomości SMS, aplikacje do wysyłania wiadomości (Facebook Messenger i Telegram) i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: MailUp

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
MailboxValidator weryfikuje i czyści Twoją listę e-mailową. Łączy się z serwerem pocztowym i sprawdza, czy skrzynka pocztowa istnieje, czy nie.
MailboxValidator weryfikuje i czyści Twoją listę e-mailową. Łączy się z serwerem pocztowym i sprawdza, czy skrzynka pocztowa istnieje, czy nie. Kluczowe cechy MailboxValidator: * Kontroler składni wiadomości e-mail * Kontroler rekordów MX * Kontroler połączenia z serwerem MX * Sprawdzanie szarej listy e-maili * Bezpłatne narzędzie do sprawdzania dostawców poczty e-mail * Jednorazowe narzędzie do sprawdzania dostawcy poczty e-mail * Ukryte narzędzie do sprawdzania wiadomości e-mail * Rola kontrolera e-mail * Narzędzie do usuwania duplikatów wiadomości e-mail * Obsługiwane masowe sprawdzanie poprawności * Pojedyncza walidacja Dowiedz się więcej na temat produktu: MailBoxValidator

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Oferuje pakiet produktów, które napędzają prawdziwą personalizację i rozwój handlu cyfrowego, w tym: Discovery, oferuje wyszukiwanie i merchandising oparte na sztucznej inteligencji; Content, oferuje system zarządzania treścią strony internetowej tylko od strony zaplecza; oraz Engagement, oferuje doskonałe rozwiązania w zakresie automatyzacji marketingu i CDP (platforma danych o klientach). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomreach

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Monitorowanie czasu odpowiedzi i liczby kontaktów dla działów sprzedaży, wsparcia i sukcesu, a także dla zespołów zdalnych. Działa u wszystkich klientów poczty e-mail.
timetoreply to platforma oprogramowania do obsługi czasu odpowiedzi e-mail i analityki, która umożliwia firmom wizualizację, zarządzanie i śledzenie ilości wiadomości e-mail, czasów odpowiedzi, rozmów oraz aktywności kluczowych klientów i domen. Pulpity nawigacyjne i raportowanie umożliwiają liderom i menedżerom uzyskanie bardzo dokładnego obrazu poziomów produktywności poczty e-mail w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Ustalaj cele dotyczące czasu odpowiedzi, ostrzeżeń SLA (opartych na umowach) i zakończ rozmowy. Terminarz działa dla wszystkich klientów poczty e-mail. Śledź współdzielone i indywidualne skrzynki pocztowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: timetoreply

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
MDaemon to łatwy w użyciu, elastyczny, niezawodny i bezpieczny serwer pocztowy, który nie wymaga dużej ilości czasu na administrację ani wysokich kosztów.
MDaemon Email to jeden z najczęściej używanych serwerów pocztowych na świecie, któremu zaufali klienci z ponad 90 krajów; zaspokaja on potrzeby małych i średnich firm. MDaemon to niezawodny i bezpieczny serwer pocztowy, który nie wymaga kosztownej administracji ani nie obciąża wysokimi kosztami użytkownika. Upraszcza to komunikację i współpracę dzięki intuicyjnej, przyjaznej dla użytkownika konstrukcji, oferującej funkcje klasy korporacyjnej, którymi można zarządzać przy minimalnym przeszkoleniu i wsparciu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MDaemon Email Server

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Oparta na sztucznej inteligencji wielokanałowa platforma zaangażowania i doświadczenia klientów, pomagająca ponad 5000 markom w skutecznych rozmowach indywidualnych z klientami
Pakiet Customer Engagement & Experience firmy Netcore Cloud (dawniej Netcore Smartech) to kompleksowa platforma dla marketerów, kierowników ds. rozwoju i produktów, która napędza wielokanałowy wzrost na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. Pomaga tworzyć możliwe do wykorzystania ujednolicone profile klientów, dostarczać spersonalizowane kampanie wielokanałowe do określonych segmentów użytkowników dzięki raportowaniu w czasie rzeczywistym i analityce produktów. Bezkodowe rozwiązanie do obsługi produktów dodatkowo zwiększa szybkość i sprawność tworzenia doświadczeń z aplikacji, które utrzymują użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Netcore Customer Engagement

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Mądrzejsze pozyskiwanie klientów i szybsze budowanie pipeline'u. Znajdź dane potencjalnych klientów, śledź wyzwalacze sprzedaży i personalizuj zimny zasięg w jednym miejscu.
Platforma LeadIQ została stworzona, aby pomóc w inteligentniejszym pozyskiwaniu klientów i szybszym budowaniu pipeline'u. Znajdź dane potencjalnych klientów, śledź wyzwalacze sprzedaży i personalizuj zimny zasięg w jednym miejscu. Każdego dnia potencjalni klienci są bombardowani niedostosowanymi, ogólnymi wiadomościami. W LeadIQ wierzą, że można pozyskiwać klientów w bardziej inteligentny sposób, docierając do właściwych osób z osobistymi wiadomościami na dużą skalę. Wykorzystując opatentowaną technologię AI, eliminują frustrujące elementy poszukiwania klientów. Uzyskaj więcej odpowiedzi, zarezerwuj więcej spotkań i rozwijaj pipeline. Dowiedz się więcej na temat produktu: LeadIQ

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Twórz, zarządzaj i wdrażaj wszystkie swoje podpisy e-mail łatwo, szybko i intuicyjnie dzięki platformie internetowej StampyMail.
Dzięki platformie StampyMail możesz wykorzystać wszystkie codzienne wiadomości e-mail wysyłane przez całą organizację (małą, średnią lub dużą firmę), aby wyświetlać banery w podpisach i analizować ich wpływ w czasie rzeczywistym. Ponadto każda aktualizacja podpisu (logo, projekt, dane...) jest wykonywana za pomocą 3 kliknięć na wszystkich podpisach jednocześnie. Twórz, zarządzaj i wdrażaj profesjonalne podpisy e-mail, wzmacniaj komunikację e-mail i zwiększaj konwersje w prosty sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stampymail

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Automatic Email Manager automatycznie zajmuje się powtarzającymi się zadaniami, takimi jak drukowanie e-maili, załączników, zapisywanie na dysku w formacie pdf, wysyłanie odpowiedzi.
Automatic Email Manager automatycznie zajmuje się powtarzającymi się zadaniami związanymi z przychodzącymi wiadomościami e-mail i załącznikami, które każdego dnia mogą zabierać cenny czas i energię. Monitoruje skrzynkę e-mailową, automatycznie wykrywa nowe wiadomości i wykonuje zdefiniowane czynności, takie jak: drukowanie wiadomości i/lub załączników (FAX, Zamówienie, PDF, Word, Excel, Zdjęcia, TIFF,...), usuwanie, kopiowanie lub przenoszenie wiadomości, zapisywanie wiadomości w formacie PDF, wysyłanie odpowiedzi i wiele innych. Jest to oprogramowanie instalowane na komputerze stacjonarnym, tablecie lub serwerze z systemem Windows. Dowiedz się więcej na temat produktu: Automatic Email Manager

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Rozwiązanie do archiwizacji poczty elektronicznej M365 – rozwiązanie do archiwizacji poczty elektronicznej ArcTitan. Chroń dane i obniżaj koszty
Narzędzie do archiwizacji wiadomości e-mail. ArcTitan to produkt do archiwizacji wiadomości e-mail dla firm, który umożliwia użytkownikom bezpieczne archiwizowanie biznesowych wiadomości e-mail i po prostu pobieranie zarchiwizowanych wiadomości. ArcTitan jest zgodny, szybki, bezpieczny i przyjazny dla środowiska M365. Błyskawiczne wyszukiwanie i pobieranie Archiwum wiadomości e-mail M365 Znacznie zwiększa funkcjonalność wyszukiwania i przechowywania poczty e-mail w usłudze Office 365. Ogromne oszczędności kosztów i czasu Dowiedz się więcej na temat produktu: ArcTitan Email Archiving

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Od firm w fazie zalążkowej po międzynarodowe koncerny — tysiące firm wybiera ProProfs Help Desk, aby rozwiązywać problemy klientów.
ProProfs Help Desk to popularne oprogramowanie online typu helpdesk, które jest hostowane na doskonałej platformie chmurowej IBM. Dzięki wspólnej skrzynce odbiorczej można w prosty sposób śledzić, ustalać priorytety, przypisywać i rozwiązywać wszystkie zgłoszenia pomocy technicznej w mgnieniu oka. System wykorzystuje zautomatyzowany przepływ pracy – dzięki niemu zgłoszenia są automatycznie przypisywane do odpowiednich agentów, a użytkownik otrzymuje automatyczne ostrzeżenia i powiadomienia. Dzięki takim integracjom, jak baza wiedzy i czat na żywo, można zmniejszyć liczbę zgłoszeń i nawiązać kontakt z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Help Desk

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi
Platforma współpracy stworzona do zarządzania pocztą e-mail, wsparciem klienta i zarządzania zadaniami.
Rooftop to platforma współpracy stworzona z myślą o zarządzaniu pocztą e-mail, wsparciem klienta oraz zarządzaniem zadaniami/projektami. Została zbudowana w oparciu o następujące 3 filary: - Zarządzanie skrzynką odbiorczą: Zarządzanie wiadomościami e-mail może być uciążliwym zadaniem. Rooftop ułatwia klasyfikowanie, przetwarzanie i pobieranie wiadomości e-mail. - Współpraca: Rooftop został stworzony, aby umożliwić zespołom współpracę nad wiadomościami e-mail i zadaniami. - Zarządzanie zadaniami: Zarządzaj wszystkimi swoimi zadaniami i projektami w Rooftop. Możesz tworzyć różnego rodzaju przepływy pracy i kanały sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rooftop

Funkcje

  • Odzyskiwanie danych
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Zarządzanie podpisami
  • Blokada spamu
  • Współdzielone skrzynki odbiorcze
  • Monitorowanie poczty e-mail
  • Skryptowane odpowiedzi
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie kontaktami
  • E-mail marketing
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Automatyczne odpowiedzi