Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do raportowania wydatków

Oprogramowanie do raportowania wydatków pomaga śledzić koszty działalności firmy i podróży służbowych. Aplikacje te umożliwiają pracownikom zgłaszanie ponoszonych wydatków. W przypadku mniejszych firm narzędzie do tworzenia arkuszy kalkulacyjnych pozwala tworzyć raporty umożliwiające lepsze budżetowanie. Oprogramowanie do raportowania wydatków jest powiązane z programami do budżetowania, programami do raportowania finansowego i aplikacjami do zarządzania czasem.

Wyniki: 22 w

Klippa Expense Management to niezwykle łatwa w użyciu aplikacja do zarządzania wydatkami. Proste raportowanie wydatków z funkcją OCR dla pracowników. Oparte na SI. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klippa Expense Management
Bezproblemowe raportowanie wydatków dla Ciebie i Twojego zespołu. Używaj Klippa Expense Management, najłatwiejszej w użyciu aplikacji do zarządzania wydatkami. Zapobiegaj błędom, zwiększaj efektywność i uzyskaj jasny obraz procesów związanych z wydatkami. Wyposażona w cyfrowy system autoryzacji. Można ją zintegrować z Twoim systemem księgowym. Wydajny silnik OCR Klippa pozwala na zrobienie zdjęcia i przesłanie kosztów biznesowych w ciągu kilku sekund, z automatycznie wypełnionymi polami. Czy jesteś gotowy na przyszłość opartą na sztucznej inteligencji? Zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną w trybie online już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klippa Expense Management

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quickbooks Online

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Zoho Expense posiada rozbudowane funkcje do obsługi podróży i wydatków, kontroli wydatków oraz dostosowywania i automatyzacji procesów biznesowych.
Zoho Expense usprawnia i automatyzuje podróże służbowe oraz wydatki w całym okresie ich trwania. Od rezerwacji podróży po raportowanie i zatwierdzanie wydatków. Konwersję paragonów na wnioski o zwrot kosztów, zatwierdzanie raportów i uzgadnianie kart można zautomatyzować. Pozwala to ograniczyć czas, wysiłek i ukryte koszty związane z przetwarzaniem raportów wydatków. Wielopoziomowe zatwierdzanie, reguły i limity wydatkowania, budżetowanie i analityka zapewniają lepszą kontrolę wydatków. Zobacz Zoho Expense w akcji, zarejestruj się na bezpłatną wersję próbną już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Expense

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne rozwiązanie do fakturowania w chmurze, zaprojektowane, aby pomóc małym firmom w fakturowaniu i opłacaniu wydatków przez Internet.
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne oprogramowanie do fakturowania online dla freelancerów i SME (małych i średnich przedsiębiorstw). Najważniejsze funkcje obejmują fakturowanie projektów, śledzenie czasu, raportowanie, konfigurowalne szablony i portal klienta. Zespoły korzystające z faktur Zoho mogą śledzić szacunki, konwertować je na faktury i wysyłać przypomnienia do klientów, aby sfinalizować zaległe płatności. Ponadto użytkownicy mogą tworzyć zadania, pobierać zaliczki na projekty i śledzić historię swoich faktur. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Invoice

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Proste i łatwe w użyciu oprogramowanie księgowe, które pomoże Ci zarządzać finansami firmy w inteligentny sposób.
Zoho Books to internetowe oprogramowanie księgowe, które umożliwia łatwe zarządzanie przepływem pieniędzy do firmy i z firmy. Zarządzaj swoimi klientami i fakturami, zachowując kontrolę nad wydatkami. Rejestruj, monitoruj i uzgadniaj swoje rachunki bankowe i transakcje oraz współpracuj z księgowym w czasie rzeczywistym. Co najważniejsze, Zoho Books pomaga Ci podejmować lepsze, bardziej świadome decyzje i być na bieżąco ze swoją działalnością. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Books

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Przyjemny system raportowania wydatków. Dla użytkowników i kierowników wydatków raportowanie wydatków jest łatwe, zautomatyzowane i zintegrowane.
Nagroda 'Best' for Value, Ease of Use & Support, USA, Kanada, & Wielka Brytania. ExpensePoint w pełni automatyzuje proces raportowania wydatków pracowników. System czytników paragonów Receipt Reader automatycznie tworzy wydatki z obrazów paragonów zarejestrowanych za pomocą aplikacji mobilnej ExpensePoint oraz wszelkich rachunków przesłanych pocztą elektroniczną. ExpensePoint obejmuje integrację kart kredytowych, routing zatwierdzeń, automatyczne śledzenie przebiegu GPS i wiele więcej. Wśród klientów w ponad 106 krajach znajdują się Deloitte, Pita Pit, SodaStream i Karcher. Zobacz wszystkie 5-gwiazdkowe recenzje produktu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ExpensePoint

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Oszczędzaj czas i pieniądze, eliminując pracę ręczną. Raporty wydatków, budżetowanie, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu.
Zyskaj wgląd w wydatki firmy dzięki Precoro. To oprogramowanie do zamówień eliminuje pracę ręczną i zajmuje się raportowaniem wydatków, dzięki czemu możesz oszczędzać zasoby. Ponad 1000 MŚP oraz firm z branży biotechnologicznej, produkcyjnej, budowlanej i innych gałęzi przemysłu korzysta z zalet automatycznego śledzenia wydatków i raportowania w firmie Precoro. Możesz skorzystać z bezpłatnej, 14-dniowej wersji próbnej i obejrzeć Precoro w akcji, aby upewnić się, że jesteśmy idealni dla Twojej firmy. Nie są wymagane żadne informacje o karcie kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Rydoo to rozwiązanie do obsługi podróży służbowych i wydatków na całym świecie. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka.
Rydoo jest doskonałym rozwiązaniem do obsługi podróży służbowych i wydatków, które automatyzuje i usprawnia procesy w szybko rozwijających się firmach i przedsiębiorstwach. Rydoo oszczędza Ci mnóstwo czasu. Uwolnij firmy i ich pracowników od podróży i kosztów. Od wyszukiwania lotów i hoteli, przez rezerwację miejsca w pociągu, aż po zakup taksówki z lotniska. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rydoo

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Najnowsze, najbardziej nowoczesne oprogramowanie do zarządzania wydatkami.
Chrome River umożliwia prowadzenie biznesu największym renomowanym globalnym organizacjom na świecie. To wysoce konfigurowalne, oparte na chmurze rozwiązanie do raportowania wydatków zostało wyposażone w elegancki i intuicyjny interfejs użytkownika, który prezentuje równie wysoką jakość na smartfonie, tablecie lub laptopie. Produkty SaaS zostały wyposażone w światowej klasy silnik reguł biznesowych i infrastrukturę technologiczną, z których chętnie korzystają dyrektorzy finansowi, zespoły finansowo-księgowe, menedżerowie podróży i osoby podróżujące służbowo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chrome River EXPENSE

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Elorus to rozwiązanie do fakturowania umożliwiające śledzenie czasu dla profesjonalistów i agencji. Skoncentruj się na innowacjach, aby wykorzystać owoce swojej pracy.
Elorus to oprogramowanie do fakturowania online, śledzenia czasu i fakturowania. Zasadniczo jest przeznaczona dla freelancerów, małych firm i agencji kreatywnych. Od 2014 roku Elorus wychodzi naprzeciw rosnącym wymaganiom rynku, zapewniając oszczędność czasu i stając się bezsennym sprzymierzeńcem. Interaktywny pulpit nawigacyjny informuje o statystykach biznesowych dotyczących monitorowanych godzin, statusu płatności i faktur, a także przepływów pieniężnych netto i salda. Jeśli więc wszystkie powyższe stwierdzenia dotyczą Twojej firmy, Elorus jest idealny dla Ciebie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Elorus

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Inteligentne i proste zarządzanie wydatkami w celu skalowania działalności. Wysyłanie próśb, zatwierdzenia, otrzymywanie dokumentów i płatności z jednej platformy z Procurify.
Proste, skalowalne i przejrzyste zarządzanie wydatkami. Procurify to doskonała kompleksowa platforma do zarządzania wydatkami, która zapewnia śledzenie, odpowiedzialność i kompleksowe przepływy pracy w zakresie wydatków. Zyskaj niezrównaną kontrolę i widoczność dzięki automatycznym zatwierdzeniom, budżetowaniu w czasie rzeczywistym, fizycznym i wirtualnym kartom wydatków i nie tylko, dzięki czemu możesz alokować, śledzić i raportować wydatki z jednej platformy. Procurify integruje się z Netsuite, Quickbooks i innymi systemami ERP. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Dzięki Zoho Billing możesz skanować paragony i przechwytywać informacje o wydatkach z telefonu komórkowego.
Zoho Billing zapewnia łatwe zarządzanie wydatkami. Możesz konwertować wydatki podlegające rozliczeniu na faktury i wystawiać rachunki swoim klientom w mgnieniu oka. Śledź przebiegi swoich zespołów i przeliczaj rozliczone kilometry na pieniądze, dzięki czemu zwroty kosztów są dziecinnie proste. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Billing

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Rozwiązanie „od zakupu do zapłaty” zapewniające efektywne zarządzanie wydatkami, z pełną mobilnością, przejrzystością, wglądem i zgodnością.
Fraxion cieszy się zaufaniem organizacji z różnych branż na całym świecie w zakresie automatyzacji procesów zaopatrzenia i wydatków oraz łatwego śledzenia, zarządzania i analizowania wydatków biznesowych. Zapewnij odpowiedzialność za wydatki, kontrolę budżetu i zgodność z polityką zakupową w całej firmie dzięki mobilnemu i łatwemu w użyciu oprogramowaniu Fraxion do proaktywnego zarządzania wydatkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Wallester pomaga innym firmom wydawać korporacyjne karty VISA i usprawniać wydatki firmowe.
Wallester jest firmą regulowaną, posiadającą licencję finansową. Są oficjalnym partnerem Visa oraz Głównym Członkiem Visa, wydającym karty fizyczne i wirtualne każdego typu dla firm na terenie EOG i Wielkiej Brytanii. Wallester oferuje najbardziej efektywną kartę firmową – z różnymi pakietami w zależności od potrzeb, nawet GRATIS, a także wewnętrzną, zbudowaną w prosty sposób platformę do monitorowania i zarządzania wydatkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wallester

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
BizAway daje działowi księgowości możliwość rezerwacji najwygodniejszego rozwiązania w pełnej autonomii.
BizAway daje działowi księgowości możliwość rezerwacji najwygodniejszego rozwiązania w pełnej autonomii, zgodnie ze zautomatyzowanymi politykami podróży i przepływami zatwierdzeń, ustalonymi przez menedżerów podróży, pozostawiając im pełną kontrolę nad kosztami i fakturowaniem. Możesz wybrać preferowaną metodę płatności oraz termin otrzymania faktur za podróże służbowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: BizAway

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Profesjonalnie wyglądające faktury, szacunki i wiele więcej w kilka sekund dzięki Billdu, kreatorowi faktur.
Billdu umożliwia szybkie i łatwe tworzenie profesjonalnie wyglądających faktur, szacunków i innych dokumentów w dowolnym miejscu. Śledź swoje faktury i dokładnie wiedz, które faktury są opłacane lub zaległe, wysyłaj przypomnienia do klientów i otrzymuj płatności do 9 dni szybciej dzięki akceptowaniu płatności kartą. Wypróbuj Billdu bezpłatnie przez 30 dni. Billdu to nie tylko najlepiej oceniana aplikacja do fakturowania, ale także do rezerwacji w trybie online, czatu na żywo, zawierająca wiele innych narzędzi, które pomogą użytkownikowi sprawnie prowadzić i skalować działalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Billdu

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Klippa® Expense Management to łatwa w obsłudze aplikacja do zarządzania wydatkami. Zapobiega błędom, zwiększa wydajność dzięki przeglądowi wszystkich wydatków.
Klippa® Expense Management to łatwa w obsłudze aplikacja do zarządzania wydatkami. Zapobiega błędom, zwiększa wydajność dzięki przeglądowi wszystkich wydatków. Wyposażona w cyfrowy system autoryzacji. Można ją zintegrować z Twoim systemem księgowym. Obsługiwany przez mechanizm OCR Klippa® pozwala użytkownikowi zrobić zdjęcie i przesłać wydatek w ciągu kilku sekund, z automatycznie wypełnionymi polami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klippa DocHorizon

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Dzięki systemowi BCS pracownicy rejestrują swoje podróże służbowe i pokwitowania wydatków jako podstawę do zwrotu kosztów wewnętrznych i rozliczeń zewnętrznych.
Dzięki zintegrowanemu zarządzaniu wydatkami pracownicy mogą rejestrować koszty podróży, wydatki i paragony podczas podróży. W odniesieniu do pracownika, BCS automatycznie oblicza zwrot kosztów i uzgodnione diety, zakwaterowanie i koszty przejazdu zgodnie z krajem podróży i miejscem pracy. Wspierany statusem przepływ pracy i wygenerowany raport wydatków niezawodnie zapewniają prawidłowe przetwarzanie wewnętrzne. Rejestrowanie w projektach klienta umożliwia uwzględnienie w następnej fakturze klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Eksperci CPG rozwiązujący problemy związane z CPG. Vividly zmienia sposób prowadzenia działalności gospodarczej przez marki towarów pakowanych dzięki zarządzaniu promocją handlową.
Vividly zmienia sposób prowadzenia działalności gospodarczej przez marki produkujące towary pakowane dzięki oprogramowaniu do zarządzania promocjami handlowymi, które wykorzystuje moc sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, aby zautomatyzować przepływ pracy i zaoszczędzić czas i pieniądze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vividly

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla inteligentnych zespołów. Zarządzanie kontami bankowymi, budżetami, zakupami, kartami płatniczymi i fakturami w jednym miejscu.
Zwiększ możliwości swojej firmy dzięki oprogramowaniu Spenfi Expense Report. Jest to kompleksowe centrum wydatków finansowych, łączące zakupy, wnioski budżetowe, karty płatnicze, faktury, paragony, zamówienia zakupu i subskrypcje. Zrewolucjonizuj wydatki dzięki doskonałej przejrzystości i kontroli dzięki alertom w czasie rzeczywistym, inteligentnym protokołom zatwierdzania oraz kompleksowej obsłudze dostawców i dokumentów, płynnie integrując się z oprogramowaniem księgowym lub ERP. Już dziś rozpocznij 14-dniowy okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spenfi

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów
Zacznij zarządzać wszystkimi wydatkami i procesami swojej organizacji na jednej platformie dzięki Business Spend Management.
Zacznij zarządzać wszystkimi wydatkami i procesami swojej organizacji na jednej platformie. Natychmiastowe zwiększenie wpływu finansowego na organizację dzięki Business Spend Management. Oszczędność kosztów, automatyzacja przetwarzania faktur, poprawa relacji z dostawcami i zmniejszenie ryzyka dla całej organizacji. Dzięki tym rozwiązaniom zabezpieczysz cały proces Source-to-Pay i osiągniesz zrównoważone operacje biznesowe w krótkim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISPnext

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Wielowalutowy
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Karta firmowa
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Śledzenie przebiegu trasy
  • Ścieżka audytowa
  • Dostęp mobilny
  • Roszczenia z tytułu kosztów