Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do raportowania wydatków

Wyniki: 13 w
Zoho Expense posiada rozbudowane funkcje do obsługi podróży i wydatków, kontroli wydatków oraz dostosowywania i automatyzacji procesów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Expense
Zoho Expense usprawnia i automatyzuje podróże służbowe oraz wydatki w całym okresie ich trwania. Od rezerwacji podróży po raportowanie i zatwierdzanie wydatków. Konwersję paragonów na wnioski o zwrot kosztów, zatwierdzanie raportów i uzgadnianie kart można zautomatyzować. Pozwala to ograniczyć czas, wysiłek i ukryte koszty związane z przetwarzaniem raportów wydatków. Wielopoziomowe zatwierdzanie, reguły i limity wydatkowania, budżetowanie i analityka zapewniają lepszą kontrolę wydatków. Zobacz Zoho Expense w akcji, zarejestruj się na bezpłatną wersję próbną już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Expense

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Zarządzanie pokwitowaniami
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Karta firmowa
Przyjemny system raportowania wydatków. Dla użytkowników i kierowników wydatków raportowanie wydatków jest łatwe, zautomatyzowane i zintegrowane. Dowiedz się więcej na temat produktu: ExpensePoint
Nagroda 'Best' for Value, Ease of Use & Support, USA, Kanada, & Wielka Brytania. ExpensePoint w pełni automatyzuje proces raportowania wydatków pracowników. System czytników paragonów Receipt Reader automatycznie tworzy wydatki z obrazów paragonów zarejestrowanych za pomocą aplikacji mobilnej ExpensePoint oraz wszelkich rachunków przesłanych pocztą elektroniczną. ExpensePoint obejmuje integrację kart kredytowych, routing zatwierdzeń, automatyczne śledzenie przebiegu GPS i wiele więcej. Wśród klientów w ponad 106 krajach znajdują się Deloitte, Pita Pit, SodaStream i Karcher. Zobacz wszystkie 5-gwiazdkowe recenzje produktu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ExpensePoint

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Zarządzanie pokwitowaniami
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Karta firmowa
Oszczędzaj czas i pieniądze, eliminując pracę ręczną. Raporty wydatków, budżetowanie, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro
Zyskaj wgląd w wydatki firmy dzięki Precoro. To oprogramowanie do zamówień eliminuje pracę ręczną i zajmuje się raportowaniem wydatków, dzięki czemu możesz oszczędzać zasoby. Ponad 1000 MŚP oraz firm z branży biotechnologicznej, produkcyjnej, budowlanej i innych gałęzi przemysłu korzysta z zalet automatycznego śledzenia wydatków i raportowania w firmie Precoro. Możesz skorzystać z bezpłatnej, 14-dniowej wersji próbnej i obejrzeć Precoro w akcji, aby upewnić się, że jesteśmy idealni dla Twojej firmy. Nie są wymagane żadne informacje o karcie kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Zarządzanie pokwitowaniami
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Karta firmowa
Najnowsze, najbardziej nowoczesne oprogramowanie do zarządzania wydatkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Emburse Chrome River Expense
Chrome River umożliwia prowadzenie biznesu największym renomowanym globalnym organizacjom na świecie. To wysoce konfigurowalne, oparte na chmurze rozwiązanie do raportowania wydatków zostało wyposażone w elegancki i intuicyjny interfejs użytkownika, który prezentuje równie wysoką jakość na smartfonie, tablecie lub laptopie. Produkty SaaS zostały wyposażone w światowej klasy silnik reguł biznesowych i infrastrukturę technologiczną, z których chętnie korzystają dyrektorzy finansowi, zespoły finansowo-księgowe, menedżerowie podróży i osoby podróżujące służbowo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Emburse Chrome River Expense

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Zarządzanie pokwitowaniami
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Karta firmowa
Inteligentne i proste zarządzanie wydatkami w celu skalowania działalności. Wysyłanie próśb, zatwierdzenia, otrzymywanie dokumentów i płatności z jednej platformy z Procurify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify
Proste, skalowalne i przejrzyste zarządzanie wydatkami. Procurify to doskonała kompleksowa platforma do zarządzania wydatkami, która zapewnia śledzenie, odpowiedzialność i kompleksowe przepływy pracy w zakresie wydatków. Zyskaj niezrównaną kontrolę i widoczność dzięki automatycznym zatwierdzeniom, budżetowaniu w czasie rzeczywistym, fizycznym i wirtualnym kartom wydatków i nie tylko, dzięki czemu możesz alokować, śledzić i raportować wydatki z jednej platformy. Procurify integruje się z Netsuite, Quickbooks i innymi systemami ERP. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Zarządzanie pokwitowaniami
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Karta firmowa
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie.
QuickBooks Online to oprogramowanie i aplikacja księgowa dla małych firm, która umożliwia zarządzanie firmą w dowolnym miejscu i czasie. QuickBooks, używane przez ponad 4,5 miliona klientów, zapewnia inteligentne narzędzia dla firmy, a jednocześnie jest łatwe w użyciu. Można organizować księgi, zarządzać wydatkami, wysyłać faktury, śledzić inwentarz, a nawet prowadzić listę płac. Dzięki QuickBooks Online można organizować się, oszczędzać czas, a nawet szybko otrzymywać płatności, dodając funkcje płatności. A co najlepsze, możesz wypróbować je bezpłatnie przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quickbooks Online

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Zarządzanie pokwitowaniami
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Karta firmowa
Rydoo to rozwiązanie do obsługi podróży służbowych i wydatków na całym świecie. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka.
Rydoo jest doskonałym rozwiązaniem do obsługi podróży służbowych i wydatków, które automatyzuje i usprawnia procesy w szybko rozwijających się firmach i przedsiębiorstwach. Rydoo oszczędza Ci mnóstwo czasu. Uwolnij firmy i ich pracowników od podróży i kosztów. Od wyszukiwania lotów i hoteli, przez rezerwację miejsca w pociągu, aż po zakup taksówki z lotniska. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rydoo

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Zarządzanie pokwitowaniami
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Karta firmowa
Elorus to rozwiązanie do fakturowania umożliwiające śledzenie czasu dla profesjonalistów i agencji. Skoncentruj się na innowacjach, aby wykorzystać owoce swojej pracy.
Elorus to oprogramowanie do fakturowania online, śledzenia czasu i fakturowania. Zasadniczo jest przeznaczona dla freelancerów, małych firm i agencji kreatywnych. Od 2014 roku Elorus wychodzi naprzeciw rosnącym wymaganiom rynku, zapewniając oszczędność czasu i stając się bezsennym sprzymierzeńcem. Interaktywny pulpit nawigacyjny informuje o statystykach biznesowych dotyczących monitorowanych godzin, statusu płatności i faktur, a także przepływów pieniężnych netto i salda. Jeśli więc wszystkie powyższe stwierdzenia dotyczą Twojej firmy, Elorus jest idealny dla Ciebie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Elorus

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Zarządzanie pokwitowaniami
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Karta firmowa
Rozwiązanie „od zakupu do zapłaty” zapewniające efektywne zarządzanie wydatkami, z pełną mobilnością, przejrzystością, wglądem i zgodnością.
Potężne rozwiązania „od zamówienia do płatności” dla proaktywnego zarządzania wydatkami. Zaufały mu międzybranżowe organizacje na całym świecie, automatyzując obieg zamówień i zarządzając procesami od zapotrzebowania do zamówienia oraz wydatkami z wielopoziomowym zatwierdzaniem, kontrolą budżetu, zgodnością z zasadami, zarządzaniem przepływem pracy w zakresie AP i analizą wydatków. Fraxion umożliwia realizację zamówień typu PunchOut i Catalog z udziałem strategicznych dostawców. Skuteczne jako rozwiązania samodzielne lub z płynną integracją ERP. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Zarządzanie pokwitowaniami
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Karta firmowa
BizAway daje działowi księgowości możliwość rezerwacji najwygodniejszego rozwiązania w pełnej autonomii.
BizAway daje działowi księgowości możliwość rezerwacji najwygodniejszego rozwiązania w pełnej autonomii, zgodnie ze zautomatyzowanymi politykami podróży i przepływami zatwierdzeń, ustalonymi przez menedżerów podróży, pozostawiając im pełną kontrolę nad kosztami i fakturowaniem. Możesz wybrać preferowaną metodę płatności oraz termin otrzymania faktur za podróże służbowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: BizAway

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Zarządzanie pokwitowaniami
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Karta firmowa
Profesjonalnie wyglądające faktury, szacunki i wiele więcej w kilka sekund dzięki Billdu, kreatorowi faktur.
Billdu umożliwia szybkie i łatwe tworzenie profesjonalnie wyglądających faktur, szacunków i innych dokumentów w dowolnym miejscu. Śledź swoje faktury i dokładnie wiedz, które faktury są opłacane lub zaległe, wysyłaj przypomnienia do klientów i otrzymuj płatności do 9 dni szybciej dzięki akceptowaniu płatności kartą. Wypróbuj Billdu bezpłatnie przez 30 dni. Billdu to nie tylko najlepiej oceniana aplikacja do fakturowania, ale także do rezerwacji w trybie online, czatu na żywo, zawierająca wiele innych narzędzi, które pomogą użytkownikowi sprawnie prowadzić i skalować działalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Billdu

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Zarządzanie pokwitowaniami
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Karta firmowa
Klippa® Expense Management to łatwa w obsłudze aplikacja do zarządzania wydatkami. Zapobiega błędom, zwiększa wydajność dzięki przeglądowi wszystkich wydatków.
Klippa® Expense Management to łatwa w obsłudze aplikacja do zarządzania wydatkami. Zapobiega błędom, zwiększa wydajność dzięki przeglądowi wszystkich wydatków. Wyposażona w cyfrowy system autoryzacji. Można ją zintegrować z Twoim systemem księgowym. Obsługiwany przez mechanizm OCR Klippa® pozwala użytkownikowi zrobić zdjęcie i przesłać wydatek w ciągu kilku sekund, z automatycznie wypełnionymi polami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klippa DocHorizon

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Zarządzanie pokwitowaniami
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Karta firmowa
Rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla inteligentnych zespołów. Zarządzanie kontami bankowymi, budżetami, zakupami, kartami płatniczymi i fakturami w jednym miejscu.
Haslle to rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla firm, które są cyfrowe, sprawne i inteligentne. Otrzymuj limity kart płatniczych i przelewów bankowych dostosowywane automatycznie do pozostawionych budżetów. Zarządzanie zakupami, wnioskami budżetowymi, fakturami, rachunkami, zamówieniami zakupu oraz subskrypcjami w jednym miejscu. Inteligentne wydawanie pieniędzy dzięki pełnej przejrzystości i kontroli, powiadomienia w czasie rzeczywistym, inteligentne zasady zatwierdzania, zarządzanie dostawcami i dokumentami oraz bezproblemowa integracja z oprogramowaniem księgowym lub ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Dowiedz się więcej na temat produktu: Haslle

Funkcje

  • Mobilne przesyłanie paragonów
  • Kontrola wydatków
  • Zarządzanie pokwitowaniami
  • Zarządzanie zwrotem kosztów
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Karta firmowa