Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

CRM dla branży finansowej

CRM dla branży finansowej pomaga bankom, kasom spółdzielczym i towarzystwom ubezpieczeniowym organizować i zarządzać informacjami o swoich klientach, w tym danymi kontaktowymi, historią transakcji i zapisami z wcześniejszych interakcji. Oprogramowanie CRM finanse zapewnia również możliwości analizy marketingowej, wspierając takie działania sprzedażowe, jak telefony do grupy docelowej czy sprzedaż krzyżowa. Zobacz również: systemy bankowe, programy do automatyzacji marketingu, programy do zarządzania kontaktami i oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: CRM dla branży finansowej

Wyniki: 17 w

Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
Rozwiązanie CRM Creatio dla branży finansowej oferuje nagradzane rozwiązanie CRM, szeroką gamę aplikacji finansowych oraz narzędzia bezkodowe klasy korporacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM
Rozwiązanie CRM Creatio dla branży finansowej oferuje nagradzane rozwiązanie CRM, szeroką gamę aplikacji finansowych i nieograniczoną swobodę innowacji bez narzędzi do tworzenia kodów. Rozwiązanie CRM Creatio umożliwia firmom finansowym usprawnienie i automatyzację przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami, prowadzenie wieloetapowych wielokanałowych kampanii marketingowych, tworzenie inteligentnych modeli punktacji i kwalifikacji za pomocą narzędzi ML/SI i wielu innych. Dzięki narzędziom bezkodowym Creatio możesz powielać DNA firmy w formie cyfrowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
Pipedrive to łatwe do wdrożenia rozwiązanie CRM, które pomaga skupić się na działaniach, które prowadzą do finalizacji transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Śledzenie finansów, leadów i całego procesu sprzedaży jeszcze nigdy nie było tak łatwe dzięki wydajnemu, ale sprawnemu oprogramowaniu do rozwiązań CRM Pipedrive. Śledź przychody z produktów, optymalizuj koszty, zapewniając wydajność, a nawet prognozuj przychody ze sprzedaży dzięki zaawansowanemu pulpitowi statystycznemu Pipedrive. Idealnie konfigurowalny system Pipedrive CRM może być używany przez firmy działające w sektorze bankowym, ubezpieczeniowym, leasingowym, hipotecznym, kredytowym, ubezpieczeniowym i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
Rozwiązanie CRM Zoho to platforma do zarządzania online dla firm świadczących usługi finansowe różnej wielkości, umożliwiająca scentralizowanie funkcji i zwiększenie wydajności.
Rozwiązanie CRM Soho to wielokanałowe, skalowalne oprogramowanie dla instytucji finansowych, takich jak banki, unie kredytowe i firmy ubezpieczeniowe, które oferują usługi inwestycyjne o zróżnicowanej skali. Zwiększ wydajność dzięki bazie danych klientów, systemowi zarządzania klientami, historii transakcji, pulpitom wydajności, asystentowi konwersacyjnemu opartemu na sztucznej inteligencji oraz narzędziom wsparcia, które pozwolą wyprzedzić konkurencję. Integracja z ponad 40 natywnymi aplikacjami i ponad 500 popularnymi aplikacjami stron trzecich. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
Bitrix24 to szybko rozwijające się bezpłatne oprogramowanie CRM używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. E-mail marketing, oferty, fakturowanie i wiele więcej.
Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie CRM online, z którego korzysta ponad osiem milionów firm z całego świata. Jest dostępna w chmurze lub lokalnie z dostępem do kodu open source. Nieograniczona liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas. Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia finansowych aplikacji CRM bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia finansowych aplikacji CRM bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
Backstop Solutions oferuje oparte na chmurze rozwiązania zwiększające produktywność dla instytucjonalnych firm inwestycyjnych i zarządzających alternatywnymi aktywami.
Rozwiązanie CRM Backstop to nagradzana platforma oprogramowania w chmurze, która umożliwia instytucjonalnym firmom inwestycyjnym i zarządzającym aktywami alternatywnymi zwiększenie efektywności operacyjnej i produktywności. Ponad 800 klientów wykorzystuje Backstop do centralizacji danych jakościowych i ilościowych w celu wsparcia zarządzania badaniami, zarządzania portfelem, pozyskiwania kapitału i relacji z inwestorami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backstop

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
Firma Creditonline (założona w 2007 r.) prowadzi obecnie działalność w Europie, Ameryce Południowej i Azji oraz ma doświadczony zespół ds. rozwoju i wsparcia.
CreditOnline to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania działalnością kredytową, integrujące wszystkie istotne strony w nowoczesnym ekosystemie kredytowym. Zostało ono zaprojektowane przez programistów i specjalistów z branży pożyczkowej, którzy mają wieloletnie doświadczenie w branży fintech. Przyszłościowa technologia i długoterminowe partnerstwo sprawiają, że rozszerzanie oferty usług i bazy klientów jest proste, szybkie i opłacalne. Dzięki temu firma może skutecznie zwiększać skalę działalności lub ożywiać się na każdym etapie cyklu życia. Dowiedz się więcej na temat produktu: CreditOnline

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
Chatabox to uproszczona platforma CRM dla biznesu, która jest wyposażona w wiele funkcji i konkurencyjna cenowo od 35 AU$.
Chatabox to oparty na rozwiązaniu CRM w chmurze, które jest w pełni skalowalne i przyjazne dla użytkownika, z bezproblemowym przepływem pracy i funkcjami automatyzacji, aby uprościć proces sprzedaży i zarządzania leadami. Standardowe funkcje obejmują śledzenie i udostępnianie e-maili kontaktowych, załączników, umawianie spotkań, relacje z klientami, marketing, generowanie leadów, płatności i kolekcje, przechowywanie, oferty i propozycje, fakturowanie z konfigurowalnymi pulpitami nawigacyjnymi oraz szereg innych funkcji, których cena zaczyna się od 35 AU$. Dowiedz się więcej o usłudze Chatabox. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatabox

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
Platforma chmurowa TreasuryView umożliwia firmom dowolnej wielkości kontrolę nad ryzykiem finansowym.
Platforma chmurowa TreasuryView łączy rzeczywiste i planowane narażenie walutowe, zadłużenie, stopy procentowe i zabezpieczenie walutowe oraz zewnętrzne dane rynkowe w zakresie analityki prognostycznej i możliwości automatyzacji zadań skarbowych z podstawową opcją integracji finansów lub systemów ERP. Ponadto oferuje możliwości interakcji z zaufanym doradcą bankowym za pośrednictwem tej samej platformy danych, pomagając przedsiębiorstwom szybciej niż wcześniej osiągnąć cele bankowe, przy niższych kosztach. Dowiedz się więcej na temat produktu: TreasuryView

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami
Onpipeline to jeden z najlepszych systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Onpipeline to jedno z najlepszych sprzedażowych rozwiązań CRM dla małych i średnich firm. Bezpieczne i niezawodne rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą, kontaktami i działaniami. Można zintegrować e-maile i kalendarze, zautomatyzować powtarzające się zadania, tworzyć i wysyłać oferty, pozyskiwać leady z formularzy internetowych lub interfejsu API i wiele innych. Skupia się na ułatwieniu śledzenia przychodów bez konieczności wielogodzinnego wypełniania formularzy. Możesz przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, ustawić zdarzenia dla kolejnych działań, które będą synchronizowane z kalendarzem poczty elektronicznej lub Outlooka itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onpipeline

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie kampaniami