Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

CRM dla branży finansowej

CRM dla branży finansowej pomaga bankom, kasom spółdzielczym i towarzystwom ubezpieczeniowym organizować i zarządzać informacjami o swoich klientach, w tym danymi kontaktowymi, historią transakcji i zapisami z wcześniejszych interakcji. Oprogramowanie CRM finanse zapewnia również możliwości analizy marketingowej, wspierając takie działania sprzedażowe, jak telefony do grupy docelowej czy sprzedaż krzyżowa. Zobacz również: systemy bankowe, programy do automatyzacji marketingu, programy do zarządzania kontaktami i oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: CRM dla branży finansowej

Wyniki: 18 w
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Rozwiązanie CRM Zoho to platforma do zarządzania online dla firm świadczących usługi finansowe różnej wielkości, umożliwiająca scentralizowanie funkcji i zwiększenie wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Soho to wielokanałowe, skalowalne oprogramowanie dla instytucji finansowych, takich jak banki, unie kredytowe i firmy ubezpieczeniowe, które oferują usługi inwestycyjne o zróżnicowanej skali. Zwiększ wydajność dzięki bazie danych klientów, systemowi zarządzania klientami, historii transakcji, pulpitom wydajności, asystentowi konwersacyjnemu opartemu na sztucznej inteligencji oraz narzędziom wsparcia, które pozwolą wyprzedzić konkurencję. Integracja z ponad 40 natywnymi aplikacjami i ponad 500 popularnymi aplikacjami stron trzecich. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Pipedrive to łatwe do wdrożenia rozwiązanie CRM, które pomaga skupić się na działaniach, które prowadzą do finalizacji transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Śledzenie finansów, leadów i całego procesu sprzedaży jeszcze nigdy nie było tak łatwe dzięki wydajnemu, ale sprawnemu oprogramowaniu do rozwiązań CRM Pipedrive. Śledź przychody z produktów, optymalizuj koszty, zapewniając wydajność, a nawet prognozuj przychody ze sprzedaży dzięki zaawansowanemu pulpitowi statystycznemu Pipedrive. Idealnie konfigurowalny system Pipedrive CRM może być używany przez firmy działające w sektorze bankowym, ubezpieczeniowym, leasingowym, hipotecznym, kredytowym, ubezpieczeniowym i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Bigin to przystępne cenowo, przyjazne dla użytkownika rozwiązanie CRM, zaprojektowane, aby pomóc firmom z sektora finansowego efektywnie zarządzać swoimi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM
Bigin to przyjazne dla użytkownika i wysoce konfigurowalne rozwiązanie CRM, które pomaga klientom osiągnąć ich cele finansowe. Jest wyposażony w szereg zaawansowanych funkcji w przystępnej cenie i został zaprojektowany tak, aby pasował do twojej firmy jak ulał. Oto, co otrzymujesz z Bigin: *Bezproblemową komunikacja – docieraj do swoich kontaktów przez telefon, e-mail, media społecznościowe, WhatsApp i spotkania online. *Widok 360° klientów i potencjalnych klientów – dostęp do wszystkich potrzebnych danych klientów, od ich historii finansowej po dane kontaktowe – a wszystko to z jednego miejsca. *Formularze bez kodu – przechwytywanie zapytań za pośrednictwem strony internetowej, reklam i innych kanałów. *Automatyzacja – zautomatyzuj przyziemne, ale integralne zadania, takie jak planowanie sesji konsultacyjnych, wysyłanie przypomnień o płatnościach i nie tylko. *Gromadzenie dokumentów – wysyłanie unikalnych, wzmocnionych łączy w celu bezpiecznego gromadzenia dokumentów finansowych. *Kompleksowe pulpity – mierzenie i śledzenie ważnych wskaźników, takich jak miesięczne przychody. *Potężne możliwości integracji – integracja z aplikacjami Zoho i innymi niż Zoho Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Bitrix24 to szybko rozwijające się bezpłatne oprogramowanie CRM używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. E-mail marketing, oferty, fakturowanie i wiele więcej.
Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie CRM online, z którego korzysta ponad osiem milionów firm z całego świata. Jest dostępna w chmurze lub lokalnie z dostępem do kodu open source. Nieograniczona liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas. Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Poniedziałkowy CRM sprzedażowy to świetne rozwiązanie dla instytucji finansowych. Śledź swoich klientów, historię transakcji i rejestry w jednym miejscu.
monday CRM to doskonałe oprogramowanie CRM dla instytucji finansowych każdej wielkości. Śledź swoich klientów, dane kontaktowe, historię transakcji i rekordy w jednym miejscu. Możesz używać inteligentnych i wizualnych tablic do przypisywania elementów, automatyzowania wiadomości e-mail, ustawiania przypomnień, zarządzania celami i udostępniania plików. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday CRM

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia finansowych aplikacji CRM bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia finansowych aplikacji CRM bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Rozwiązanie CRM Creatio dla branży finansowej oferuje nagradzane rozwiązanie CRM, szeroką gamę aplikacji finansowych oraz narzędzia bezkodowe klasy korporacyjnej.
Rozwiązanie CRM Creatio dla branży finansowej oferuje nagradzane rozwiązanie CRM, szeroką gamę aplikacji finansowych i nieograniczoną swobodę innowacji bez narzędzi do tworzenia kodów. Rozwiązanie CRM Creatio umożliwia firmom finansowym usprawnienie i automatyzację przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami, prowadzenie wieloetapowych wielokanałowych kampanii marketingowych, tworzenie inteligentnych modeli punktacji i kwalifikacji za pomocą narzędzi ML/SI i wielu innych. Dzięki narzędziom bezkodowym Creatio możesz powielać DNA firmy w formie cyfrowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Backstop Solutions oferuje oparte na chmurze rozwiązania zwiększające produktywność dla instytucjonalnych firm inwestycyjnych i zarządzających alternatywnymi aktywami.
Rozwiązanie CRM Backstop to nagradzana platforma oprogramowania w chmurze, która umożliwia instytucjonalnym firmom inwestycyjnym i zarządzającym aktywami alternatywnymi zwiększenie efektywności operacyjnej i produktywności. Ponad 800 klientów wykorzystuje Backstop do centralizacji danych jakościowych i ilościowych w celu wsparcia zarządzania badaniami, zarządzania portfelem, pozyskiwania kapitału i relacji z inwestorami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backstop

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Firma Creditonline (założona w 2007 r.) prowadzi obecnie działalność w Europie, Ameryce Południowej i Azji oraz ma doświadczony zespół ds. rozwoju i wsparcia.
CreditOnline to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania działalnością kredytową, integrujące wszystkie istotne strony w nowoczesnym ekosystemie kredytowym. Zostało ono zaprojektowane przez programistów i specjalistów z branży pożyczkowej, którzy mają wieloletnie doświadczenie w branży fintech. Przyszłościowa technologia i długoterminowe partnerstwo sprawiają, że rozszerzanie oferty usług i bazy klientów jest proste, szybkie i opłacalne. Dzięki temu firma może skutecznie zwiększać skalę działalności lub ożywiać się na każdym etapie cyklu życia. Dowiedz się więcej na temat produktu: CreditOnline

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Chatabox to uproszczona platforma CRM dla biznesu, która jest wyposażona w wiele funkcji i konkurencyjna cenowo od 35 AU$.
Chatabox to oparty na rozwiązaniu CRM w chmurze, które jest w pełni skalowalne i przyjazne dla użytkownika, z bezproblemowym przepływem pracy i funkcjami automatyzacji, aby uprościć proces sprzedaży i zarządzania leadami. Standardowe funkcje obejmują śledzenie i udostępnianie e-maili kontaktowych, załączników, umawianie spotkań, relacje z klientami, marketing, generowanie leadów, płatności i kolekcje, przechowywanie, oferty i propozycje, fakturowanie z konfigurowalnymi pulpitami nawigacyjnymi oraz szereg innych funkcji, których cena zaczyna się od 35 AU$. Dowiedz się więcej o usłudze Chatabox. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatabox

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma chmurowa TreasuryView umożliwia firmom dowolnej wielkości kontrolę nad ryzykiem finansowym.
Platforma chmurowa TreasuryView łączy rzeczywiste i planowane narażenie walutowe, zadłużenie, stopy procentowe i zabezpieczenie walutowe oraz zewnętrzne dane rynkowe w zakresie analityki prognostycznej i możliwości automatyzacji zadań skarbowych z podstawową opcją integracji finansów lub systemów ERP. Ponadto oferuje możliwości interakcji z zaufanym doradcą bankowym za pośrednictwem tej samej platformy danych, pomagając przedsiębiorstwom szybciej niż wcześniej osiągnąć cele bankowe, przy niższych kosztach. Dowiedz się więcej na temat produktu: TreasuryView

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami
Onpipeline to jeden z najlepszych systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Onpipeline to jedno z najlepszych sprzedażowych rozwiązań CRM dla małych i średnich firm. Bezpieczne i niezawodne rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą, kontaktami i działaniami. Można zintegrować e-maile i kalendarze, zautomatyzować powtarzające się zadania, tworzyć i wysyłać oferty, pozyskiwać leady z formularzy internetowych lub interfejsu API i wiele innych. Skupia się na ułatwieniu śledzenia przychodów bez konieczności wielogodzinnego wypełniania formularzy. Możesz przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, ustawić zdarzenia dla kolejnych działań, które będą synchronizowane z kalendarzem poczty elektronicznej lub Outlooka itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onpipeline

Funkcje

  • Śledzenie powiązań
  • Baza danych klientów
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • E-mail marketing
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Pulpit działań
  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie dokumentami