Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 158 w
Pipedrive to łatwe do wdrożenia rozwiązanie CRM, które pomaga skupić się na działaniach, które prowadzą do finalizacji transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Śledzenie finansów, leadów i całego procesu sprzedaży jeszcze nigdy nie było tak łatwe dzięki wydajnemu, ale sprawnemu oprogramowaniu do rozwiązań CRM Pipedrive. Śledź przychody z produktów, optymalizuj koszty, zapewniając wydajność, a nawet prognozuj przychody ze sprzedaży dzięki zaawansowanemu pulpitowi statystycznemu Pipedrive. Idealnie konfigurowalny system Pipedrive CRM może być używany przez firmy działające w sektorze bankowym, ubezpieczeniowym, leasingowym, hipotecznym, kredytowym, ubezpieczeniowym i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Bitrix24 to szybko rozwijające się bezpłatne oprogramowanie CRM używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. E-mail marketing, oferty, fakturowanie i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie CRM online, z którego korzysta ponad osiem milionów firm z całego świata. Jest dostępna w chmurze lub lokalnie z dostępem do kodu open source. Nieograniczona liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Rozwiązanie CRM Zoho to platforma do zarządzania online dla firm świadczących usługi finansowe różnej wielkości, umożliwiająca scentralizowanie funkcji i zwiększenie wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Soho to wielokanałowe, skalowalne oprogramowanie dla instytucji finansowych, takich jak banki, unie kredytowe i firmy ubezpieczeniowe, które oferują usługi inwestycyjne o zróżnicowanej skali. Zwiększ wydajność dzięki bazie danych klientów, systemowi zarządzania klientami, historii transakcji, pulpitom wydajności, asystentowi konwersacyjnemu opartemu na sztucznej inteligencji oraz narzędziom wsparcia, które pozwolą wyprzedzić konkurencję. Integracja z ponad 40 natywnymi aplikacjami i ponad 500 popularnymi aplikacjami stron trzecich. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Chatabox to uproszczona platforma CRM dla biznesu, która jest wyposażona w wiele funkcji i konkurencyjna cenowo od 35 AU$. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatabox
Chatabox to oparty na rozwiązaniu CRM w chmurze, które jest w pełni skalowalne i przyjazne dla użytkownika, z bezproblemowym przepływem pracy i funkcjami automatyzacji, aby uprościć proces sprzedaży i zarządzania leadami. Standardowe funkcje obejmują śledzenie i udostępnianie e-maili kontaktowych, załączników, umawianie spotkań, relacje z klientami, marketing, generowanie leadów, płatności i kolekcje, przechowywanie, oferty i propozycje, fakturowanie z konfigurowalnymi pulpitami nawigacyjnymi oraz szereg innych funkcji, których cena zaczyna się od 35 AU$. Dowiedz się więcej o usłudze Chatabox. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatabox

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma chmurowa TreasuryView umożliwia firmom dowolnej wielkości kontrolę nad ryzykiem finansowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: TreasuryView
Platforma chmurowa TreasuryView łączy rzeczywiste i planowane narażenie walutowe, zadłużenie, stopy procentowe i zabezpieczenie walutowe oraz zewnętrzne dane rynkowe w zakresie analityki prognostyczne j i możliwości automatyzacji zadań skarbowych z podstawową opcją integracji finansów lub systemów ERP. Ponadto oferuje możliwości interakcji z zaufanym doradcą bankowym za pośrednictwem tej samej platformy danych, pomagając przedsiębiorstwom szybciej niż wcześniej osiągnąć cele bankowe, przy niższych kosztach. Dowiedz się więcej na temat produktu: TreasuryView

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Whether you've got a small team of five or a sophisticated sales force of 500, HubSpot offers pricing and packaging options that grow with you. HubSpot customer relationship management (CRM) software is built for companies that want to spend less time logging data. It keeps all your contacts in one centralized, customizable database. And you can see everything about a lead in one place -- no more digging through inboxes to find information. Start using the free HubSpot CRM today. Dowiedz się więcej na temat produktu: HubSpot CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nimble

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Keap

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apptivo

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
BEST FOR INDEPENDENT FINANCIAL PLANNERS AND ADVISORS - Less Annoying CRM is a simple CRM built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free by phone and email. Dowiedz się więcej na temat produktu: Less Annoying CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deltek Vision

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
The affordable CRM solution for financial services to effectively manage your customer relationships and drive sales growth.
Really Simple Systems CRM is the natural selection for financial services, providing a powerful yet easy to use solution to track and manage your sales. Designed for growing teams working B2B, our affordable CRM includes everything you need to manage your customer relationships and drive sales growth. Customizable to suit your needs, there's a wealth of reporting features and custom dashboard charts that track real-time data for actionable insights. Dowiedz się więcej na temat produktu: Really Simple Systems CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
monday sales CRM is great for financial institutions. Keep track of your customers, transaction history, and records all in one place.
monday sales CRM is a great CRM software for financial institutions of all sizes. Keep track of your customers, contact details, transaction history, and records all in one place. You can use smart and visual boards to assign items, automate emails, set reminders, manage your goals, and share files. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday sales CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Daylite is a Mac CRM that's great for financial firms of 1-100 employees that want to increase organization and efficiency.
Daylite is a Mac CRM that's great for financial firms of 1-100 employees that want to increase organization and efficiency. Keep track of all your communication and documents with clients in one place. Track new deals and manage client projects all in one app. Share with your team. Control permissions for privacy and security. Made for Apple devices - integrate with Apple Mail, share with Apple Contacts and iCal, use Reminders, Siri, and more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Daylite for Mac

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
The #1 Accounting Software and Financial Management Solution. Built for Finance by Finance
Sage Intacct helps CFOs access integrated management and financial reports across their business entitiesin minutes not daysto grow and drive their business. Sage Intacct is the AICPA preferred financial management product that allows your growing mid-sized business to go further, faster with the core financials you need to automate your most important processes, reduce your reliance on spreadsheets, and give you greater visibility into your business performance. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage Intacct

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Maximizer isn't just another CRM. We provide businesses with the tools to enrich customer relationships and boost their bottom line.
Maximizer CRM for Financial Advisors comes loaded with tools to keep your practice organized, simplify compliance, and help you prepare for future growth. Deliver exceptional client service with a CRM solution designed with your entire practice in mind. Dowiedz się więcej na temat produktu: Maximizer CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
The best CRM for financial companies. Helps you with Clients, Sales, and Projects. It's great because it sits right inside Outlook.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Customers, Sales, Projects, and Email Campaigns. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. Dowiedz się więcej na temat produktu: eWay-CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Automate time-consuming admin tasks. Manage clients, online scheduling, billing & invoicing, documents & more- all from one place.
vcita's intuitive CRM allows small businesses to manage, organize and track clients, money and time-related tasks. Automate time-consuming admin tasks, streamline and simplify your payment collection, so you spend less time chasing payments and more time growing your business. Seamlessly integrate with QuickBooks for easy accounting. Estimates, invoices, online payments and processing, client communication and scheduling - all from one single place. Dowiedz się więcej na temat produktu: vcita

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia finansowych aplikacji CRM bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia finansowych aplikacji CRM bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Close is the all-in-one sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue.
Close is the sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue. At Close, were dedicated to the business of the future: smart, agile teams who work remotely. If you're a tech-enabled team who needs to scale without overpaying for enterprise software, you've found the right sales tool. Close lets you email, call, and text your leads, all without add-ons. Packed with productivity tools like task reminders and Power Dialer, you'll reach more leads and follow up more often. Dowiedz się więcej na temat produktu: Close

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
amoCRM is the world's first messaging-powered CRM. It features sales pipeline, lead tracking, multichannel communication and more.
amoCRM is the world's first messaging-powered CRM. Multi-channel communication lets you converse through messengers, emails and calls from a single app. Now every interaction with your customers can be a personalized one-on-one dialogue. Plus managers love our powerful analytics, reporting and automation tools.It's the perfect messenger-based sales solution for entrepreneurs and SMBs. Dowiedz się więcej na temat produktu: amoCRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Web-based CRM tool that helps financial advisors manage clients and collaborate with co-workers.
Wealthbox is a leading CRM software application that helps financial advisors manage their clients and collaborate as a team. Integrated with custodial platforms and complementary wealth-tech products, Wealthbox's modern product design offers simplicity in the user experience that's combined with powerful CRM features. Wealth management firms, advisor networks, and broker-dealers use Wealthbox to help them serve clients, streamline operations, and grow their businesses. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wealthbox

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals. This sales platform tracks all your customer interactions in one unified interface. It's quick to implement and easy to use: 70% of companies are able to get Sell up and running in 7 days or less. Your teams will be able to focus on selling not admin work and can spend less time on data entry. 80% of customers agree that Zendesk has made their teams more efficient. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Sell

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Sales Execution Platform built to help you sell faster. Prioritize leads & tasks, recommend actions, and help your team execute them.
LeadSquared is a new-age SaaS platform that provides end-to-end sales, marketing, and onboarding automation solutions. It specializes in solving sales challenges for high lead-volume, high-velocity businesses that have multiple sales channels and teams. Benefits that LeadSquared users have identified: • Zero Lead Leakage • Intelligent and efficient lead prioritization • 70% reduction in lead turnaround time • Automated sales and marketing processes • Integration with multiple business tools • Dowiedz się więcej na temat produktu: LeadSquared

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Teamgate CRM powers sales teams to unlock their potential, gaining efficiencies and in-depth ICP insights to close more deals, faster.
Teamgate empowers SaaS sales to increase their speed of execution across the entire sales cycle. With an intuitive UI, essential integrations, and out of the box insights; Teamgate’s all-in-one platform facilitates true ICP targeting, unlocking your true sales potential. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamgate

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
SOFTWARE FOR RAISING ANGEL, SEED, PE & VC. Foundersuite makes the leading Investor CRM + Investor Database and Investor Update tools.
THIS SOFTWARE IS BEST FOR COMPANIES RAISING SEED, VENTURE CAPITAL or PRIVATE EQUITY (AND FOR CONSULTANTS & INVESTMENT BANKERS HELPING THEM RAISE). Foundersuite makes software for raising capital and managing investors. Foundersuite's product line includes the industry-leading Investor CRM. This CRM sits on top of a database of 141,000+ investors to help you build your funnel. Foundersuite also includes Pitch Deck Hosting and Investor Update tools to help run investor outreach and relations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Foundersuite

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Contactually helps you maintain and strengthen professional relationships.
Contactually's software makes it simple to stay engaged with every part of your network. You simply categorize your key contacts into Buckets, and your Contactually account will take care of the rest. That means no more worrying about who to follow-up with today, how any prior interactions went, or what to say to break the ice. With regular follow-up like this, you'll soon realize you have fewer cold, forgotten connections, and more warm, engaged relationships that are thinking of you. Dowiedz się więcej na temat produktu: Contactually

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
As the #1 rated CRM by QuickBooks users, Method:CRM streamlines your business from lead to repeat and everything in between.
A QuickBooks CRM platform, Method seamlessly syncs with your QuickBooks data, offering a shared source of truth across your organization. With Method:CRM, a fully customizable solution, you can manage leads, automate workflows and serve your customers better with self-serve portals all within a single tool. The #1 rated CRM by QuickBooks users, Method:CRM empowers thousands of small and mid-sized businesses to scale operations, increase sales and improve their bottom line. Dowiedz się więcej na temat produktu: Method CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dolibarr

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Easy-To-Use CRM with contact, email, calendar, document & task management + QuickBooks, Outlook and a Google Sync. $99 + Free Upgrades
Infoflo is an easy to use CRM that is perfect for managing customer relationships and includes the most robust Outlook sync on the market! It is a fully integrated contact, relationship, email, calendar, document, sales & task management solution. It includes a Quick Books, Outlook and Google Sync. We believe that software should be a one time cost. For this reason our Easy-To-Use CRM software includes FREE Life-Time Updates, No Monthly Fees, and is an affordable $99 ONE-TIME cost per user! Dowiedz się więcej na temat produktu: InfoFlo

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Creatio CRM for Financial Industry offers an award-winning CRM, a great variety of financial apps, and enterprise-grade no-code tools!
Creatio CRM for Financial Industry offers an award-winning CRM, a great variety of financial apps, and unlimited freedom of innovation with no-code development tools! Creatio CRM enables financial companies to streamline and automate lead management workflows, run multi-stage multichannel marketing campaigns, build intelligent scoring and qualification models with ML/AI tools, and many more. With Creatio no-code tools, you can do as much as replicate your company’s very DNA in a digital form. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Efficy CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Intuitive solutions earning powerful results to help commercial service businesses dominate their competition.
Wingmate engages your field staff, on the go, to generate new sales, improve service & communicate in real-time. Our solution is comprised of a Mobile App for your staff on the move to capture/report intel and send it back to your team at the office. Our Simple CRM - management dashboard (Web-based CRM) enables two-way communication & tracking between both your sales staff and team in the field. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wingmate

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Redtail CRM is a web-based easy-to-use client management solution designed specifically for Financial Professionals.
Redtail Technology is a leading provider of web-based CRM, compliant text messaging solutions (Redtail Speak), paperless office, and email archiving solutions in the financial services industry. The company is dedicated to helping advisors efficiently grow their firms by providing them with the core technologies that drive their day-to-day operations, offering low cost and easy to implement applications and integrating with many of the industrys most widely used applications. Dowiedz się więcej na temat produktu: Redtail CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
We help teams get everything in one place, work more collaboratively to get more done, and track and improve performance.
FreeAgent is a complete CRM platform with robust work management. FreeAgent empowers leaders to optimize sales, marketing, customer success, project management and more -- so every employee has workdays full of impact. Designed for the new world of work, remote teams thrive with complete visibility into day-to-day activity, real-time collaboration, and powerful low-code/no-code customization. Dowiedz się więcej na temat produktu: FreeAgent CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Unanet A/E is purpose-built ERP for A/E firms and offers Project Management, Business Intelligence, Financials, and more in one system.
Unanet A/E, powered by Clearview, is purpose-built ERP for architecture and engineering firms and offers Project Management, Business Intelligence, Time and Expense Tracking, Financials, Integrations, and CRM in one system. Powerful analytic dashboards dashboards allow businesses to gain greater visibility and control, analyze data in real time, and drive their business forward. Unanet Connect is the first and only open integration platform that integrates Unanet with hundreds of applications. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unanet AE

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Top of Mind is recognized as the mortgage industrys most-relied-upon provider of marketing automation and creative content solutions.
Surefire CRM and Mortgage Marketing Engine helps thousands of mortgage professionals win new business, drive repeat business, and earn the right to referral business. With intuitive, set-it-and-forget -it workflows and award-winning content, mortgage professionals can effortlessly maintain and deepen their connections with borrowers, recruits, members, brokers, and real estate agents all through one powerful platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Surefire CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
MyCRMDashboard is a mortgage lead generating CRM that was built specifically for residential lenders, banks and credit unions.
MyCRMDashboard, mortgage CRM, is built specifically for residential lenders. Suitable for companies with 5+ loan officers. The easy-to-use SaaS solution includes automated marketing based on 45+ years of experience in the industry. Increase your repeat business, referrals, reviews, testimonials, and more! The built-in vendor-managed automation helps lenders increase customer retention, generate new business opportunities, and drive down the cost to originate loans. Dowiedz się więcej na temat produktu: MyCRMDashboard

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Covve is designed to help you better manage relationships and create business opportunities
Covve: Your Personal CRM Stay in touch effectively with clients and personal connections. "This simple yet state-of-the-art app will revolutionize your business relationships like you've never seen" - Inc What you will love about Covve: Reminders to follow up; Notes on your contacts to always be relevant; Tags for organizing and grouping your network; Statistics on your weekly networking progress. Find out more at covve.com. We are always here to help, reach out at [email protected] Dowiedz się więcej na temat produktu: Covve App

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
A simple yet powerful financial CRM focused on workflow to automate & control processes. Nothing missed, no opportunity left behind.
FLG is a simple yet powerful financial CRM platform that can handle 100,000s of leads and automate the workflows in your processes. Perfect for UK small to medium B2C finance businesses that need a CRM with multi-channel customer contact, intelligent workflows, integration options, marketing automation and reporting & analytics. Unlike other CRMs, we include 5* UK-based telephone and email support, built-in compliance templates, and we don't make you change your sales process to use it. Dowiedz się więcej na temat produktu: FLG

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Sales Acceleration Platform for the world's largest Financial Services Institutions.
Vymo is the Sales Acceleration Platform for leading Financial Institutions across the world. It solves for frontline personnel, sales managers and business leaders through mobility, insights and industry playbooks. 60+ global financial institutions have deployed Vymo to solve over 18 deep industry-relevant use cases ranging from allocating leads to the best-fit salespeople to identifying potential cross-sell opportunities and driving conversions. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vymo

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Backstop Solutions oferuje oparte na chmurze rozwiązania zwiększające produktywność dla instytucjonalnych firm inwestycyjnych i zarządzających alternatywnymi aktywami.
Rozwiązanie CRM Backstop to nagradzana platforma oprogramowania w chmurze, która umożliwia instytucjonalnym firmom inwestycyjnym i zarządzającym aktywami alternatywnymi zwiększenie efektywności operacyjnej i produktywności. Ponad 800 klientów wykorzystuje Backstop do centralizacji danych jakościowych i ilościowych w celu wsparcia zarządzania badaniami, zarządzania portfelem, pozyskiwania kapitału i relacji z inwestorami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backstop

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Total Expert is a fintech software pioneer of the first modern, enterprise-level Marketing Operating System (MOS).
Total Expert is a fintech software pioneer of the first modern, enterprise-level Marketing Operating System (MOS) that enables lending and financial services firms to create customers for life by blending human relationships with digital simplicity. We power marketing and revenue growth for 10% of $2 trillion per year U.S. mortgage industry, and ensure banks and lenders stay ahead of how consumers expect to communicate, shop, and manage their financial lives in the digital/social era. Dowiedz się więcej na temat produktu: Total Expert

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Polska Produkt lokalny
User.com is an advanced marketing and sales system that helps automate personalized communication and streamline business processes.
User.com is an all-in-one marketing automation platform aimed at boosting engagement and improving conversion by using a single data source for your customers. Reach clients through a wide range of communication channels: email, live chat, chatbot, push notifications, dynamic page content, and many more - all available in one place. Interested in Marketing Automation? Get a free 14 day trial with no upfront payment Dowiedz się więcej na temat produktu: User.com

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
The most flexible CRM ever is free to try for 14 days.
Shape is purpose-built sales and marketing automation software that comes with pre-built features that can be configured for any business. The easy-to-use interface empowers your teams and consolidate s all aspects of your business in one AI platform. Shape Software provides a collaborative space for your teams to stay aligned and efficient in everything they do, whether it's streamlining your sales pipeline, engaging more prospects with marketing sequences and digital ads, nurturing customer r Dowiedz się więcej na temat produktu: Shape

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Simplify your CRM. All contacts, deals, your calendar, your sales pipeline analysis, all in one place.
All contacts, deals, your calendar, your sales pipeline analysis, all in one place. Perfectly organized data that simplify your work and give you a thorough overview of your business. RAYNET CRM helps your salespeople and your managers: It gives sales reps the tools to score and the managers the tools to monitor the business and its future perspective. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
Seeking Alpha is the world’s largest investing community. Our goal is simple: To help you be a better investor.
Seeking Alpha is the world’s largest investing community. Our goal is simple: To help you be a better investor. Whatever your investing needs, we’ve got you covered with independent and balanced stock research, fundamental analysis tools, crowdsourced debate, or actionable market data. As a member, you can link your portfolio to get customized stock screeners, alerts and updates, or join one of our expert services to get exclusive real-time trading ideas. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seeking Alpha

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami
ConvergeHub is the #1 easiest converged CRM for SMBs. It can manage all of your sales, marketing, support, and billing needs.
ConvergeHub is an enterprise-grade CRM, with Sales, Marketing, Support and Billing, for managing all customer related activities from one unified platform. It is a high-horsepower business-growth platform built for small and mid-size businesses. You can use ConvergeHub to accomplish all customer related activities through every stage of the customer lifecycle. Use it to attract leads, send campaigns, nurture prospects, close sales, answer support tickets, generate contracts, store documents. Dowiedz się więcej na temat produktu: ConvergeHub

Funkcje

  • Śledzenie wydatków
  • Zarządzanie leadami
  • Automatyzacja marketingu
  • Śledzenie powiązań
  • Zarządzanie rurociągami
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kontaktami
  • Pulpit działań
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie dokumentami