Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy hodowlane

Programy hodowlane są tworzone z myślą o szczególnych wymogach związanych z opieką nad zwierzętami domowymi, umożliwiając przechowywanie informacji o zwierzętach w jednej bazie danych. Oprogramowanie to jest wykorzystywane przez firmy oferujące opiekę dzienną nad zwierzętami, petsitterów, firmy zajmujące się pielęgnacją zwierząt, hodowców, trenerów zwierząt i detaliczne sklepy zoologiczne. Oprogramowanie dla hodowców oferuje planowanie, wysyłkę, prowadzenie ewidencji zwierząt domowych, księgowość i zarządzanie zapasami.

Tajna broń w biznesie opieki nad zwierzętami domowymi. Łatwa rezerwacja w trybie online i integracja z Quickbooks. Darmowa wersja próbna, bez konieczności korzystania z karty kredytowej.
Przyjazne dla użytkownika oprogramowanie Revelation Pets do codziennej opieki, kateringu i pielęgnacji dla psów to tajna broń firmy opiekującej się zwierzętami domowymi. Zaprojektowane z myślą o małych firmach. Odbieraj rezerwacje i pobieraj płatności w trybie online. Wyślij rezerwacje do Quickbooks jednym kliknięciem. Gwarancja oszczędności czasu i wsparcia rozwoju firmy. - Oprogramowanie oparte na chmurze - Portal dla klientów - Rezerwacja online - Paczki - Kalendarze nominacji - Dokumentacja szczepień - Przypomnienia o wizytach Darmowa wersja próbna, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Bez umowy. Anuluj w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Revelation Pets

Funkcje

  • Zarządzanie zdjęciami
  • Śledzenie urodzin zwierząt
  • Pielęgnacja zwierząt domowych
  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Portal dla klientów
  • Rezerwacja online
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Zarządzanie klientami
  • Dostęp mobilny
Planuj spotkania, pobieraj płatności, łatwo zarządzaj klientami i prowadź kompleksową obsługę klienta w swojej firmie.
Pomaga psim ekspertom skonsolidować nieporęczne, chaotyczne i irytujące systemy w jednym prostym miejscu. Łatwe planowanie, które pokazuje dostępność w czasie rzeczywistym, proste formularze do zbierania informacji, faktury i płatności — wszystko powiązane z automatyzacją. Twórz faktury, odnawialne subskrypcje i pakiety w kilka sekund i otrzymuj płatności na czas, za każdym razem. Światowej klasy narzędzia są stworzone dla obu stron relacji, a portal czatu klienta centralizuje wszystko dla klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Practice

Funkcje

  • Zarządzanie zdjęciami
  • Śledzenie urodzin zwierząt
  • Pielęgnacja zwierząt domowych
  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Portal dla klientów
  • Rezerwacja online
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Zarządzanie klientami
  • Dostęp mobilny
Goose to system operacyjny nowej generacji do obsługi zwierząt domowych, zaprojektowany w celu zwiększenia zadowolenia klientów i przychodów.
Goose to system operacyjny nowej generacji do obsługi zwierząt domowych, zaprojektowany w celu zwiększenia zadowolenia klientów i przychodów. Firma w przemyślany sposób stworzyła oprogramowanie dla obiektów wielousługowych, które oferują wyżywienie lub opiekę dzienną i zaprojektowała system wokół wizyty klienta (zamiast każdej usługi). Oznacza to, że recepcja ma znane doświadczenie dla każdej wizyty klienta, zapewniając wysoką elastyczność w projektowaniu ofert dla klientów i ulepszeń. Niezależnie od tego, czy prowadzisz jedną lokalizację, czy sto, Goose zwiększa jakość i wartość wizyt opieki nad zwierzętami dzięki zaawansowanym funkcjom zarządzania klientami, pulpitom nawigacyjnym i narzędziom do zarządzania przychodami. Pomagają również opiekunom zwierząt w nawiązywaniu kontaktów z rodzicami zwierząt, czyniąc każdy pobyt wygodniejszym – co obejmuje nowoczesną rezerwację online, komunikację, przypomnienia o szczepieniach oraz błyskawiczne zameldowanie i wymeldowanie. Zaawansowane raportowanie zapewnia wgląd w sprzedaż i operacje, dzięki czemu można być na bieżąco ze wskaźnikami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Goose

Funkcje

  • Zarządzanie zdjęciami
  • Śledzenie urodzin zwierząt
  • Pielęgnacja zwierząt domowych
  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Portal dla klientów
  • Rezerwacja online
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Zarządzanie klientami
  • Dostęp mobilny
Rozwiązanie do ustalania harmonogramu w trybie online, które umożliwia właścicielom zwierząt łatwe zarządzanie informacjami o użytkowniku lub zwierzęciu oraz planowanie wizyt opiekunów zwierząt domowych.
Power Pet Sitter to wyjątkowe narzędzie do zarządzania biznesem w trybie online dla właścicieli firm, którzy chcą w jednym miejscu zarządzać ustalaniem swojego harmonogramu, personelem, klientami i zwierzętami klienta. Dzięki portalowi dla klientów, w którym klienci mogą ustalać harmonogram dla siebie i korzystać z aplikacji mobilnej, która umożliwia osobom siedzącym zameldowanie się i wymeldowanie w podróży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power Pet Sitter

Funkcje

  • Zarządzanie zdjęciami
  • Śledzenie urodzin zwierząt
  • Pielęgnacja zwierząt domowych
  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Portal dla klientów
  • Rezerwacja online
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Zarządzanie klientami
  • Dostęp mobilny
Zarządzaj działalnością hotelu dla zwierząt z poziomu komputera.
Umożliw potencjalnym klientom sprawdzanie twojej dostępności i dokonywanie rezerwacji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a nie tylko wtedy, kiedy odbierasz telefony i e-maile. Prowadzenie działalności z nową aplikacją mobilną Animalo i oprogramowaniem do przeglądania oznacza, że odzyskujesz swój czas. Otrzymujesz cały ekosystem, w którym możesz prowadzić swój harmonogram, unikać podwójnych rezerwacji, mieć automatyczne powiadomienia wysyłane do klientów i widzieć, kto jeszcze musi zapłacić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Animalo

Funkcje

  • Zarządzanie zdjęciami
  • Śledzenie urodzin zwierząt
  • Pielęgnacja zwierząt domowych
  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Portal dla klientów
  • Rezerwacja online
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Zarządzanie klientami
  • Dostęp mobilny