Wyniki: 3 w
Tajna broń w biznesie opieki nad zwierzętami domowymi. Łatwa rezerwacja w trybie online i integracja z Quickbooks. Darmowa wersja próbna, bez konieczności korzystania z karty kredytowej.
Przyjazne dla użytkownika oprogramowanie Revelation Pets do codziennej opieki, kateringu i pielęgnacji dla psów to tajna broń firmy opiekującej się zwierzętami domowymi. Zaprojektowane z myślą o małych firmach. Odbieraj rezerwacje i pobieraj płatności w trybie online. Wyślij rezerwacje do Quickbooks jednym kliknięciem. Gwarancja oszczędności czasu i wsparcia rozwoju firmy. - Oprogramowanie oparte na chmurze - Portal dla klientów - Rezerwacja online - Paczki - Kalendarze nominacji - Dokumentacja szczepień - Przypomnienia o wizytach Darmowa wersja próbna, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Bez umowy. Anuluj w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Revelation Pets

Funkcje

  • Zarządzanie zdjęciami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie klientami
  • Śledzenie urodzin zwierząt
  • Pielęgnacja zwierząt domowych
Rozwiązanie do ustalania harmonogramu w trybie online, które umożliwia właścicielom zwierząt łatwe zarządzanie informacjami o użytkowniku lub zwierzęciu oraz planowanie wizyt opiekunów zwierząt domowych.
Power Pet Sitter to wyjątkowe narzędzie do zarządzania biznesem w trybie online dla właścicieli firm, którzy chcą w jednym miejscu zarządzać ustalaniem swojego harmonogramu, personelem, klientami i zwierzętami klienta. Dzięki portalowi dla klientów, w którym klienci mogą ustalać harmonogram dla siebie i korzystać z aplikacji mobilnej, która umożliwia osobom siedzącym zameldowanie się i wymeldowanie w podróży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power Pet Sitter

Funkcje

  • Zarządzanie zdjęciami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie klientami
  • Śledzenie urodzin zwierząt
  • Pielęgnacja zwierząt domowych
Zarządzaj działalnością hotelu dla zwierząt z poziomu komputera.
Umożliw potencjalnym klientom sprawdzanie twojej dostępności i dokonywanie rezerwacji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a nie tylko wtedy, kiedy odbierasz telefony i e-maile. Prowadzenie działalności z nową aplikacją mobilną Animalo i oprogramowaniem do przeglądania oznacza, że odzyskujesz swój czas. Otrzymujesz cały ekosystem, w którym możesz prowadzić swój harmonogram, unikać podwójnych rezerwacji, mieć automatyczne powiadomienia wysyłane do klientów i widzieć, kto jeszcze musi zapłacić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Animalo

Funkcje

  • Zarządzanie zdjęciami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie klientami
  • Śledzenie urodzin zwierząt
  • Pielęgnacja zwierząt domowych