Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi (MDM)

MDM, czyli oprogramowanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi, jest wykorzystywane do zdalnej konfiguracji oraz dystrybucji danych i aplikacji na urządzenia mobilne, takie jak telefony czy palmtopy. Umożliwia organizacjom synchronizację urządzeń mobilnych i zapewnia większą wydajność pracowników mobilnych. MDM jest powiązane z oprogramowaniem mobilnym, oprogramowaniem do zarządzania IT i programami do zarządzania zasobami IT.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi (MDM)

Wyniki: 15 w
ManageEngine Mobile Device Manager Plus to oprogramowanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi klasy korporacyjnej do zarządzania urządzeniami z systemem iOS, Android oraz z systemem Windows. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus to rozwiązanie EMM (do zarządzania mobilnością przedsiębiorstwa), które daje przedsiębiorstwom możliwość wykorzystania potencjału mobilności. Zwiększ produktywność pracowników bez uszczerbku dla bezpieczeństwa przedsiębiorstwa dzięki takim funkcjom jak zarządzanie urządzeniami mobilnymi, zarządzanie aplikacjami, zarządzanie pocztą e-mail i konteneryzacja urządzeń. Rozwiązanie MDM (zarządzanie urządzeniami mobilnymi), dostępne zarówno lokalnie, jak i w chmurze, zostało opracowane z myślą o wymaganiach użytkowników i wymaganiach bezpieczeństwa IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Mobile Device Manager Plus

Funkcje

  • Synchronizacja ustalania harmonogramów
  • Automatyczne rozpoznawanie użytkownika/urządzenia
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie patchami
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie lokalizacji
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie danymi
Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania urządzeniami i laptopami z systemem iOS, fireOS, Mac, Android, Apple TV oraz Windows. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexnode UEM
Hexnode to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie do ujednoliconego zarządzania punktami końcowymi, które oferuje ogólne rozwiązania w zakresie zarządzania urządzeniami i bezpieczeństwa zarówno dla urządzeń będących własnością firmy, jak i BYOD (własne urządzenie użytkownika). Dzięki szerokiej gamie funkcji, takich jak zarządzanie aplikacjami, zarządzanie kioskami i konteneryzacja, Hexnode oferuje znacznie więcej, mogąc tym samym spełnić wymagania swych klientów. Obsługuje systemy iOS, Android, fireOS, Windows, Mac i Apple TV. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hexnode UEM

Funkcje

  • Synchronizacja ustalania harmonogramów
  • Automatyczne rozpoznawanie użytkownika/urządzenia
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie patchami
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie lokalizacji
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie danymi
Rozwiązanie NinjaOne Mobile Device Management (MDM) umożliwia zespołowi IT zarządzanie urządzeniami mobilnymi z systemem Android i Apple z poziomu jednej konsoli. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
Rozwiązanie NinjaOne Mobile Device Management (MDM) umożliwia zespołowi IT zarządzanie urządzeniami mobilnymi z systemem Android i Apple — telefonami, tabletami i laptopami — z poziomu jednej, łatwej w obsłudze konsoli. NinjaOne MDM pomaga w łatwym udostępnianiu i konfigurowaniu wszystkich urządzeń mobilnych za pomocą niezbędnych aplikacji i zasad bezpieczeństwa. Pełna inwentaryzacja i śledzenie zapewnia wgląd we wszystkie urządzenia, a zdalny dostęp umożliwia przeglądanie urządzeń użytkowników w celu szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów. Zobacz, co NinjaOne może dla ciebie zrobić w wersji demonstracyjnej produktu na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Synchronizacja ustalania harmonogramów
  • Automatyczne rozpoznawanie użytkownika/urządzenia
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie patchami
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie lokalizacji
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie danymi
Mobile Device Manager Plus MSP zdalnie zarządza i zabezpiecza urządzenia mobilne klientów dla MSP. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Mobile Device Manager Plus MSP
Mobile Device Manager Plus MSP umożliwia administratorom IT łatwe zarządzanie różnymi urządzeniami w organizacji klienta, w tym smartfonami, tabletami, laptopami i komputerami stacjonarnymi. Ta przyjazna dla użytkownika platforma upraszcza zarządzanie urządzeniami dzięki ergonomicznym konfiguracjom, umożliwiając scentralizowane wdrażanie, monitorowanie i kontrolę bezpieczeństwa od smartfonów po laptopy pod jednym dachem, w tym zarówno urządzenia firmowe, jak i należące do pracowników (BYOD). Elastyczna platforma może być instalowana na miejscu lub dostępna jako usługa w chmurze. Wykorzystując technologię over-the-air (OTA), Mobile Device Manager Plus MSP upraszcza rejestrację i bieżące zarządzanie. Zaplanuj regularne skanowanie, aby zidentyfikować potencjalne zagrożenia bezpieczeństwa, takie jak telefony po jailbreaku lub nieautoryzowane modyfikacje. Program rozróżnia również urządzenia osobiste i firmowe dzięki funkcji zarządzania profilami. Pozwala to działowi IT ustawić określone ograniczenia i profile bezpieczeństwa dla każdego typu urządzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Mobile Device Manager Plus MSP

Funkcje

  • Synchronizacja ustalania harmonogramów
  • Automatyczne rozpoznawanie użytkownika/urządzenia
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie patchami
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie lokalizacji
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie danymi
Lista płac i zgodność z przepisami stworzona dla pracowników na całym świecie.
Deel jest globalnym narzędziem do zatrudniania pracowników i rozliczania listy płac, stworzonym dla zdalnych zespołów, gdzie każdy, gdziekolwiek jest, może zostać zatrudniony i opłacony. Natychmiastowe zatrudnianie pełnoetatowych pracowników lub niezależnych wykonawców na całym świecie w ciągu kilku minut. Dzięki Deel firmy mogą obsługiwać listę płac i tworzyć zlokalizowane umowy prawne w ponad 150 krajach, korzystając z procesu samoobsługi z wykorzystaniem technologii. To nowoczesna platforma płatnicza stworzona z myślą o przyszłości pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deel

Funkcje

  • Synchronizacja ustalania harmonogramów
  • Automatyczne rozpoznawanie użytkownika/urządzenia
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie patchami
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie lokalizacji
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie danymi
Ujednolicone narzędzie do zarządzania i zabezpieczania punktów końcowych, działające w siedzibie firmy i w chmurze, które pomaga zarządzać punktami końcowymi organizacji z poziomu jednej konsoli.
Desktop Central to ujednolicone rozwiązanie do zarządzania punktami końcowymi, które pomaga w zarządzaniu serwerami, laptopami, komputerami stacjonarnymi, smartfonami i tabletami z centralnej lokalizacji. Korzystanie z UEM (ujednolicone zarządzanie punktami końcowymi) w siedzibie firmy lub w chmurze pozwala zautomatyzować rutynowe czynności związane z zarządzaniem punktami końcowymi, takie jak instalowanie poprawek, wdrażanie oprogramowania, obrazowanie i wdrażanie systemu operacyjnego, zarządzanie urządzeniami mobilnymi i urządzeniami BYOD (przynieś swoje urządzenie), zdalna diagnostyka, nowoczesne zarządzanie i wiele innych. Ma również aplikację mobilną, która pozwala na zarządzanie punktami końcowymi z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Endpoint Central

Funkcje

  • Synchronizacja ustalania harmonogramów
  • Automatyczne rozpoznawanie użytkownika/urządzenia
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie patchami
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie lokalizacji
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie danymi
Filtr treści internetowych oparty na DNS oraz filtr bezpieczeństwa dla firmy blokują złośliwe oprogramowanie, programy typu ransomware i phishing oraz zapewniają zaawansowaną kontrolę nad treściami internetowymi.
WebTitan is a DNS Based Web content filter and Web security layer that blocks cyber attacks, malware, ransomware and malicious phishing as well as providing granular web content control. WebTitan DNS filtering filters over 2 billion DNS requests every day and identifies 300,000 malware iterations a day. Our intelligent AI driven real time content categorization engine combines industry leading anti-virus and cloud-based architecture. Try a free Trial of WebTitan today, full support included Dowiedz się więcej na temat produktu: WebTitan

Funkcje

  • Synchronizacja ustalania harmonogramów
  • Automatyczne rozpoznawanie użytkownika/urządzenia
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie patchami
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie lokalizacji
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie danymi
Platforma katalogowa JumpCloud na nowo wyobraża sobie katalog jako kompletną platformę do zarządzania tożsamością, dostępem i urządzeniami.
JumpCloud to otwarta platforma katalogowa zapewniająca bezpieczny, płynny dostęp z dowolnego urządzenia do dowolnego zasobu, w dowolnym miejscu. Misją JumpCloud jest sprawić, by praca stała się możliwa, zapewniając prosty i bezpieczny dostęp do korporacyjnych zasobów technologicznych z dowolnego urządzenia lub dowolnej lokalizacji. Platforma katalogowa JumpCloud zapewnia działom IT, MSP, VAR / dystrybutorom, operacjom bezpieczeństwa i DevOps pojedyncze, oparte na chmurze rozwiązanie do kontrolowania i zarządzania tożsamościami pracowników, ich urządzeniami oraz stosowania zasad Zero Trust. Dowiedz się więcej na temat produktu: JumpCloud Directory Platform

Funkcje

  • Synchronizacja ustalania harmonogramów
  • Automatyczne rozpoznawanie użytkownika/urządzenia
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie patchami
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie lokalizacji
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie danymi
Zintegrowane zarządzanie komputerami stacjonarnymi i urządzeniami mobilnymi dla dostawców usług zarządzanych (MSP).
Endpoint Central MSP to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania komputerami stacjonarnymi i urządzeniami mobilnymi, które pomaga dostawcom usług zarządzanych w efektywnym zarządzaniu komputerami stacjonarnymi, serwerami, laptopami i urządzeniami mobilnymi klientów z centralnego punktu. Jest odpowiedni dla małych, średnich i dużych MSP. Desktop Central MSP jest dostępny w 2 wersjach, Free Edition i Enterprise Edition. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Endpoint Central MSP

Funkcje

  • Synchronizacja ustalania harmonogramów
  • Automatyczne rozpoznawanie użytkownika/urządzenia
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie patchami
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie lokalizacji
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie danymi
Bezpieczeństwo cybernetyczne dla firm, które chcą chronić w czasie rzeczywistym przed cyberzagrożeniami nawet dla 10 urządzeń, w tym komputerów PC, Mac, iOS i Android.
Kompletne zabezpieczenia w trybie online dla małych biur, które potrzebują solidnej ochrony w czasie rzeczywistym przed programami typu ransomware i najnowszymi cyberatakami. Obsługa wielu systemów operacyjnych dla maksymalnie 10 urządzeń, w tym komputerów PC, Mac, iOS i Android. Program Small Office Protection bezproblemowo współpracuje z istniejącym sprzętem i urządzeniami firmy, a zarządzanie nim nie wymaga żadnego doświadczenia informatycznego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avast Small Office Protection

Funkcje

  • Synchronizacja ustalania harmonogramów
  • Automatyczne rozpoznawanie użytkownika/urządzenia
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie patchami
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie lokalizacji
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie danymi
Rozwiązanie MDM, które obsługuje wiele platform i urządzeń IoT oraz zapewnia przegląd połączonych end-pointów za pośrednictwem jednego pulpitu nawigacyjnego.
Rozwiązanie MDM, które obsługuje wiele platform i urządzeń IoT oraz zapewnia przegląd połączonych end-pointów za pośrednictwem jednego pulpitu nawigacyjnego. Dowiedz się więcej na temat produktu: IBM Security MaaS360

Funkcje

  • Synchronizacja ustalania harmonogramów
  • Automatyczne rozpoznawanie użytkownika/urządzenia
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie patchami
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie lokalizacji
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie danymi
EasyControl to gotowe rozwiązanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi, które umożliwia zabezpieczenie zasobów mobilnych z dowolnego miejsca na świecie.
EasyControl korzysta z możliwości, jakie daje pionowo zintegrowany rynek, aby dostarczać użytkownikom końcowym dopasowane do ich potrzeb i opracowane przez producentów sprzętu rozwiązania w zakresie technologii MDM (zarządzania urządzeniami mobilnymi). EasyControl to pierwsza na świecie oparta na chmurze platforma służąca do zarządzania urządzeniami mobilnymi i punktami końcowymi. Umożliwia ona realizację różnych scenariuszy wdrożeń, np. wykorzystanie urządzeń o specjalnym przeznaczeniu czy też modelu COPE (własność firmowa, obsługa osobista) oraz modelu BYOD (możliwość korzystania z własnych urządzeń w pracy w celach służbowych). Narzędzie to można stosować w różnych branżach, takich jak fitness, telezdrowie, logistyka, edukacja, itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: EasyControl MDM

Funkcje

  • Synchronizacja ustalania harmonogramów
  • Automatyczne rozpoznawanie użytkownika/urządzenia
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie patchami
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie lokalizacji
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie danymi
Rozwiązanie pomaga pracownikom mobilnym w sprzedaży samochodów dostawczych, dystrybucji, dostawach i innych czynnościach w podróży.
Dynamics Mobile to gotowa do użycia platforma z różnymi rozwiązaniami mobilnymi bezpośrednio zintegrowanymi z systemami Microsoft Dynamics ERP z możliwością dostosowywania przepływu biznesowego. Dzięki nowoczesnej technologii platforma może również obsługiwać działania i procesy biznesowe w trybie offline. Korzystanie z Dynamics Mobile pozwala podnieść poziom działalności i sprzedaży bezpośredniej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dynamics Mobile

Funkcje

  • Synchronizacja ustalania harmonogramów
  • Automatyczne rozpoznawanie użytkownika/urządzenia
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie patchami
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie lokalizacji
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie danymi
RMM Central ujednolica zarządzanie punktami końcowymi i monitorowanie sieci dla MSP oraz pomaga zautomatyzować całe IT z poziomu jednej konsoli.
RMM Central to ujednolicone rozwiązanie, które pomaga MSP zarządzać i monitorować wiele sieci klienckich z poziomu jednej konsoli. Dzięki funkcjom, które upraszczają codzienne procedury zarządzania MSP, w tym zarządzanie poprawkami, zdalny dostęp i monitorowanie wydajności, całościowe podejście RMM Central zapewnia minimalizację zasobów i wysiłków oraz maksymalizację zwrotu z inwestycji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine RMM Central

Funkcje

  • Synchronizacja ustalania harmonogramów
  • Automatyczne rozpoznawanie użytkownika/urządzenia
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie patchami
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie lokalizacji
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie danymi
StixMDM to nowoczesne, oparte na SaaS rozwiązanie do zarządzania urządzeniami mobilnymi.
StixMDM oferuje niezawodne, bezpieczne i tanie rozwiązanie MDM (zarządzania urządzeniami mobilnymi) dla firm. Skupiają się przede wszystkim na łatwości użytkowania przez naszych klientów i bezpieczeństwie na wielu platformach. Platforma StixMDM jest idealna dla branży hotelarskiej, handlu detalicznego, usług terenowych, restauracji i edukacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: StixMDM

Funkcje

  • Synchronizacja ustalania harmonogramów
  • Automatyczne rozpoznawanie użytkownika/urządzenia
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie patchami
  • Raportowanie/analityka
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie lokalizacji
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie danymi