Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie predykcyjnego wybierania numerów

Oprogramowanie predykcyjnego wybierania numerów automatyzuje dobieranie i wybieranie grup numerów telefonów w zależności od celów biznesowych. Oprogramowanie do prognostycznego wybierania numerów jest często używane w różnego rodzaju centrach telefonicznych, a także w niektórych zastosowaniach biznesowych, takich jak zarządzanie leadami w celu sprzedaży lub windykacji należności. Oprogramowanie predykcyjnego wybierania numerów wykorzystuje zaawansowane algorytmy, umożliwiające przewidywanie prawdopodobieństwa dotarcia do właściwej osoby, jak również przydzielenie tej osoby do dostępnego doradcy. Oprogramowanie do prognostycznego wybierania numerów jest powiązane z programami dla call center i programami do obsługi klienta, a także programami windykacyjnymi.

Wyniki: 12 w

Wysoce wszechstronna aplikacja dialera predykcyjnego bez ograniczeń jednoczesnych połączeń i z zaawansowanymi możliwościami konfiguracji. Bezpośrednio z chmury. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire
Zaawansowany dialer predykcyjny bez limitu jednoczesnych połączeń oraz o szerokich możliwościach konfiguracji, takich jak różne prędkości dialera, modyfikacja połączeń, konfigurowalne ograniczenia połączeń czy świadomość strefy czasowej. Możliwość korzystania z terminacji głosowej Dialfire lub BYO. Dialfire Dialer oferuje: automatyzację procesów, statystyki, raportowanie, łatwe w dostosowaniu formularze kontaktowe. Brak kosztów konfiguracji, brak instalacji, brak kosztów miesięcznych. Opłaty na bieżąco w miarę korzystania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire

Funkcje

  • Zgodność z przepisami FTC
  • Ustalanie harmonogramu połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Zarządzanie leadami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
Squaretalk to wszechstronna platforma komunikacji w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk
Wszechstronne rozwiązanie do prognostycznego wybierania numerów z prostą automatyzacją i integracją. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Zyskaj lokalną obecność na całym świecie, dzięki dostępowi do lokalnych, mobilnych i bezpłatnych numerów w ponad 100 krajach i 3400 kodów kierunkowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Zgodność z przepisami FTC
  • Ustalanie harmonogramu połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Zarządzanie leadami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
Rozwiązanie CRM do telemarketingu i automatycznego wybierania numerów. Osiem milionów klientów na całym świecie. Wersje w chmurze, mobilna, open source.
Bitrix24 to system telefonii firmowej, automatyczny dialer i rozwiązanie CRM w jednym. Połączenia przychodzące i wychodzące, system IVR, telemarketing, połączenie telefoniczne robocall, poczta głosowa, nagrywanie połączeń, routing połączeń, wynajem krajowych i międzynarodowych numerów telefonów. Używany przez ponad osiem milionów firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zgodność z przepisami FTC
  • Ustalanie harmonogramu połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Zarządzanie leadami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
Szukaj mniej. Sprzedaj więcej.
Lusha pomaga profesjonalistom w nawiązaniu szybkiej i prawdziwej relacji z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami. Zaangażowanie B2B opiera się na zaufaniu. Lusha pomaga budować to zaufanie za pomocą prostych narzędzi, które umożliwiają wzbogacanie i weryfikowanie profili biznesowych. Obecnie ponad 250 000 przedstawicieli handlowych, kierowników ds. rekrutacji i marketingu zmienia sposób, w jaki angażują się w kontakty z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami poprzez codzienne korzystanie z Lushy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lusha

Funkcje

  • Zgodność z przepisami FTC
  • Ustalanie harmonogramu połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Zarządzanie leadami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
Wydajne oprogramowanie CloudTalk do prognostycznego wybierania numerów sprawi, że agenci obsłużą więcej połączeń w krótszym czasie. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk dzięki doskonałej jakości połączeń i funkcji prognostycznego automatycznego wybierania numerów. Ułatwia pracę zespołom sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 funkcjom oszczędzającym czas i łatwym do skonfigurowania integracjom z istniejącym oprogramowaniem Helpdesk, rozwiązaniem CRM i e-commerce. 14-dniowa wersja próbna, całkowicie bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Zgodność z przepisami FTC
  • Ustalanie harmonogramu połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Zarządzanie leadami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Zgodność z przepisami FTC
  • Ustalanie harmonogramu połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Zarządzanie leadami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive, Power, Preview)
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive (predykcyjny), Power (progresywny), Preview (z podglądem)), połączenia automatyczne bez udziału operatora, menu IVR o dowolnej złożoności, przetwarzanie poczty elektronicznej, skrypty rozmów i inne. Monitorowanie online pracy operatorów (w tym także zdalnych), łatwa skalowalność i elastyczność ustawień pozwolą stworzyć efektywne contact center dla każdego obszaru działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Voiptime Cloud

Funkcje

  • Zgodność z przepisami FTC
  • Ustalanie harmonogramu połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Zarządzanie leadami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Prowadzenie efektywnej działalności jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Call Center Studio oferuje oparte na chmurze oprogramowanie call center, które umożliwia obsługę klientów z dowolnego miejsca. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można łatwo skonfigurować i przeszkolić agentów w ciągu kilku minut. Słuchaj nagrań, korzystaj z narzędzi SI, aby poprawić doświadczenia klientów. Dzięki wydajnemu raportowaniu i responsywnej obsłudze klienta możesz uzyskać całodobowe wsparcie od specjalnego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Call Center Studio

Funkcje

  • Zgodność z przepisami FTC
  • Ustalanie harmonogramu połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Zarządzanie leadami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
LiveVox to platforma centrów kontaktowych nowej generacji, która integruje w jednym rozwiązaniu komunikację wielokanałową, rozwiązania CRM, praktyczną SI i WFO.
Rozwiązanie do połączeń wychodzących Four Clouds LiveVox składa się z czterech oddzielnych rozwiązań do wybierania numerów obejmujących: tryb ręczny (Manual), podgląd-wszystkich (Preview-All), inicjator połączeń z ludźmi (Human Call Initiator®, HCI®) oraz automatyczny (Automated). Każdy system wybierania numerów jest dostępny w zależności od potrzeb biznesowych. System HCI® firmy LiveVox jest jedynym rozwiązaniem skoncentrowanym na zgodności z TCPA (przepisy ustawy o ochronie konsumentów korzystających z telefonów), które ma na swoim koncie liczne pozytywne orzeczenia sądowe dotyczące TCPA (10-0), a ponadto pomaga firmom w utrzymaniu najwyższego poziomu efektywności operacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveVox

Funkcje

  • Zgodność z przepisami FTC
  • Ustalanie harmonogramu połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Zarządzanie leadami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
Ujednolicone oprogramowanie prognostycznego dialera do komunikacji obsługujące funkcje predykcyjne, progresywne, podglądowe, zasilające i ręczne wybieranie numerów.
Zaawansowane rozwiązanie w postaci oprogramowania z zakresu ujednoliconej komunikacji, prognostycznego wybierania numerów i obsługi telefonicznej call center, obejmujące opcje prognostycznego, automatycznego, progresywnego, siłowego oraz ręcznego wybierania numerów oraz wybierania podglądu z obsługą portalu dla agentów webrtc. Obejmuje również system IVR Studio do projektowania IVR, strumieniowania faksów, wiadomości SMS, e-mail marketing, kampanię prasową 1, kampanię ankietową, przypomnienia o wizytach, marketing przychodzący, ankiety rozmów przychodzących i monitorowanie w czasie rzeczywistym, fakturowanie, routing, AMD, DNC, IVR Designer i wiele więcej Dowiedz się więcej na temat produktu: ICTBroadcast

Funkcje

  • Zgodność z przepisami FTC
  • Ustalanie harmonogramu połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Zarządzanie leadami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
Predictive dialer jest częścią pakietu call center, który obejmuje również przychodzące i wychodzące IVR do skutecznego generowania leadów.
DialerAI wykonuje prognostyczne wybieranie numerów, rozgłaszanie głosu, automatyczne wybieranie numerów i wysyłanie wiadomości SMS z interfejsem agenta. Pakiet dla call center może być wykorzystywany w wielu zastosowaniach, takich jak prognostyczne wybieranie numerów do generowania leadów, ankiety telefoniczne, sondaże polityczne, powiadomienia o nagłych wypadkach i przypomnienia o spotkaniach. DialerAI jest wykorzystywany nie tylko przez firmy, które chcą wybierać swoje kontakty, ale także przez firmy, które chcą sprzedawać usługi prognostycznego wybierania numerów swoim klientom, ponieważ obejmuje on fakturowanie Dowiedz się więcej na temat produktu: DialerAI

Funkcje

  • Zgodność z przepisami FTC
  • Ustalanie harmonogramu połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Zarządzanie leadami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
Prognostyczny dialer jest częścią pakietu call center, który obejmuje również przychodzące i wychodzące usługi w systemie IVR do skutecznego generowania leadów.
Newfies-Dialer wykonuje prognostyczne wybieranie numerów, transmisję głosową, automatyczne wybieranie numerów i wysyłanie wiadomości SMS z interfejsem agenta. Pakiet dla call center może być wykorzystywany w wielu zastosowaniach, takich jak prognostyczne wybieranie numerów do generowania leadów, ankiety telefoniczne, sondaże polityczne, powiadomienia o nagłych wypadkach i przypomnienia o spotkaniach. Newfies-Dialer jest wykorzystywany nie tylko przez firmy, które chcą wybierać swoje kontakty, ale także przez firmy, które chcą sprzedawać usługi prognostycznego wybierania numerów swoim klientom, ponieważ obejmuje on fakturowanie Dowiedz się więcej na temat produktu: Newfies-Dialer

Funkcje

  • Zgodność z przepisami FTC
  • Ustalanie harmonogramu połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Zarządzanie leadami
  • Rejestrowanie połączeń
  • Monitorowanie połączeń
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Zarządzanie Call Center
  • Przekierowywanie połączeń
  • Zarządzanie kontaktami
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym