Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Oprogramowanie do mierzenia czasu
Oprogramowanie do mierzenia czasu automatyzuje śledzenie rozliczanych godzin. Rozwiązania do mierzenia czasu mogą być wykorzystywane przez firmy świadczące usługi do monitorowania realizowanych zleceń jako całości lub z podziałem na zadania, jak również w oparciu o stawki rozliczeniowe do obliczania kwot na fakturach. Oprogramowanie do mierzenia czasu jest powiązane z rozwiązaniami do automatyzacji procesów, programami do zarządzania projektami, rejestratorami czasu pracy i systemami do zarządzania pracownikami. Czytaj dalej Czytaj mniej
Powiązane kategorie
Wyniki: 46 w
Elorus to rozwiązanie do fakturowania umożliwiające śledzenie czasu dla profesjonalistów i agencji. Skoncentruj się na innowacjach, aby wykorzystać owoce swojej pracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Elorus
Elorus to oprogramowanie do fakturowania online, śledzenia czasu i fakturowania. Zasadniczo jest przeznaczona dla freelancerów, małych firm i agencji kreatywnych. Od 2014 roku Elorus wychodzi naprzeciw rosnącym wymaganiom rynku, zapewniając oszczędność czasu i stając się bezsennym sprzymierzeńcem.
Interaktywny pulpit nawigacyjny informuje o statystykach biznesowych dotyczących monitorowanych godzin, statusu płatności i faktur, a także przepływów pieniężnych netto i salda.
Jeśli więc wszystkie powyższe stwierdzenia dotyczą Twojej firmy, Elorus jest idealny dla Ciebie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Elorus
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Dzięki intuicyjnemu stoperowi, inteligentnym integracjom i przydatnym przeglądom, Sloneek zapewnia bezproblemowe rozwiązanie do skutecznego śledzenia czasu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Sloneek
Sloneek to bardzo łatwy sposób na śledzenie swojego czasu. Można z niego korzystać na komputerze, a nawet na telefonie. A ponieważ Sloneek stawia na pracę zespołową, zapewnia integrację z narzędziami takimi jak JIRA czy Redmine. Oznacza to, że możesz przenieść całą swoją pracę z innych aplikacji i mieć wszystko uporządkowane w jednym miejscu. Menedżerom spodoba się elegancki pulpit, który pokazuje dokładnie, ile godzin każdy z nich poświęcił na różne projekty. To jak posiadanie pomocnika do efektywnego planowania pracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Sloneek
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Monitorowanie czasu pracy staje się prostsze i bardziej intuicyjne dzięki Clockify – aplikacji do śledzenia czasu pracy, rozliczania godzin i tworzenia raportów w celu zwiększenia produktywności.
Funkcja Zegary pozwala pracownikom logować godziny, które są rozliczane lub nie podlegają fakturowaniu i które spędzają na zadaniach. Ustaw stawkę godzinową dla określonego projektu, przypisz pracowników do projektu i wyodrębnij raporty, aby pomóc zarządzać listami płac i analizować wydajność pracowników. Zatwierdzanie wniosków o czas wolny, tworzenie polityk pracowniczych, płatnych dni urlopu, zwolnień chorobowych lub świąt państwowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Skorzystaj z funkcji śledzenia czasu w witrynie monday.com, aby monitorować, jak zespół organizuje swój czas i wykorzystywać spostrzeżenia do zarządzania priorytetami.
Łatwe w użyciu narzędzie do śledzenia czasu monday.com działa bezproblemowo na otwartej platformie, aby pomóc użytkownikom liczyć każdą minutę. Łatwo włączaj i wyłączaj zegar lub wprowadź czas spędzony ręcznie, aby śledzić czas w dowolnym miejscu i czasie dzięki aplikacji mobilnej firmy. Dokładnie wiedz, ile czasu poświęcasz na każde zadanie dzięki elastycznym wykresom i analityce przepływu pracy, abyś mógł efektywnie ustalać priorytety. Następnie eksportuj raporty do programu Excel i udostępniaj je klientom i całemu zespołowi, aby wszyscy byli zawsze zgodni.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
ClickUp to jedno z najlepszych na świecie narzędzi do śledzenia czasu, niezbędnych dla każdego zespołu, który chce z dowolnego miejsca śledzić czas poświęcony na zadania.
Śledź czas, twórz kosztorysy, oznaczaj etykiety, dodawaj notatki, przeglądaj raporty czasu lub importuj dane dzięki potężnym integracjom, które sprawiają, że aplikacja ClickUp jest doskonałym narzędziem do śledzenia czasu.
Dzięki ponad 100 000 zespołów w firmach, takich jak Airbnb, Google i Uber, ClickUp łączy wszystkie Twoje potrzeby w zakresie zarządzania czasem w jednej aplikacji. W pełni konfigurowalne, opatentowane funkcje, stworzone z myślą o użytku osobistym i zespołach o każdej wielkości i z każdej branży, sprawiają, że jest to niezbędne rozwiązanie dla każdego, kto chce mieć prostą i solidną aplikację do śledzenia czasu pracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Funkcja Time Tracking zapewnia wielokrotnie nagradzane doświadczenie BambooHR w zakresie wprowadzania i śledzenia czasu pracy, zatwierdzeń i raportowania, w Internecie lub w aplikacji mobilnej.
Funkcja Time Tracking zapewnia wielokrotnie nagradzane doświadczenie BambooHR w zakresie wprowadzania i śledzenia czasu pracy, zatwierdzeń i raportowania, w Internecie lub w aplikacji mobilnej. Sprawia, że rejestracja godzin przepracowanych przez pracowników jest łatwa i dokładna, a przeglądanie i zatwierdzanie przez kierowników proste i szybkie. Dzięki takim funkcjom, jak śledzenie projektów i geolokalizacja, śledzenie czasu pomaga utrzymać produktywną i opłacalną godzinową siłę roboczą.
Dowiedz się więcej na temat produktu: BambooHR
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Wrike to oprogramowanie do śledzenia czasu pracy, z automatycznym śledzeniem czasu pracy, łatwym w obsłudze raportowaniem, widokami obciążenia pracą, udostępnionymi pulpitami i innymi funkcjami.
Wrike to oprogramowanie do śledzenia czasu pracy, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij zarządzanie czasem, korzystając z tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu pracy, niestandardowych formularzy wniosków z automatycznym przypisaniem, raportów wydajności, zarządzania zasobami i alokacji, automatycznego raportowania oraz udostępnionych przepływów pracy w jednym miejscu. Przyspiesz dostawę dzięki integracji Wrike z 400+ systemami. Dostosuj przepływy pracy swojego zespołu, by na każdym etapie obserwować postępy i upewnij się, że Twój zespół osiąga swoje cele z Wrike.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową.
Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami.
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i płynna integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych.
Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote.
Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Bitrix24 to w 100% bezpłatne rozwiązanie do zarządzania zadaniami i projektami z funkcją śledzenia czasu. Używana przez osiem milionów firm na całym świecie.
Bitrix24 to w 100% bezpłatne rozwiązanie do zarządzania zadaniami i projektami ze śledzeniem czasu. Planowanie obciążenia, zarządzanie zasobami, raporty dotyczące planowanego czasu w porównaniu z rzeczywistym czasem. Bezpłatne oferty, fakturowanie i śledzenie godzin do rozliczenia.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasu na potrzeby listy płac, obecności i projektów.
Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników.
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasowym. Śledź, kiedy pracownicy są w pracy na potrzeby listy płac, obecności i projektów.
Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników.
Pracownicy rejestrują i wyrejestrowują się za pomocą telefonu komórkowego, tabletu, Internetu, MS Teams lub Slack i mogą korzystać z funkcji rozpoznawania biometrii oraz lokalizacji GPS.
Dla branży budowlanej, produkcyjnej, detalicznej, spożywczej, pracy zdalnej, startupów, usług terenowych, opieki zdrowotnej, agencji, edukacji, firm biurowych i innych.
Generuj automatyczne grafiki i wydajne raporty.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne rozwiązanie do fakturowania w chmurze, zaprojektowane, aby pomóc małym firmom w fakturowaniu i opłacaniu wydatków przez Internet.
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne oprogramowanie do fakturowania online dla freelancerów i SME (małych i średnich przedsiębiorstw). Najważniejsze funkcje obejmują fakturowanie projektów, śledzenie czasu, raportowanie, konfigurowalne szablony i portal klienta. Zespoły korzystające z faktur Zoho mogą śledzić szacunki, konwertować je na faktury i wysyłać przypomnienia do klientów, aby sfinalizować zaległe płatności. Ponadto użytkownicy mogą tworzyć zadania, pobierać zaliczki na projekty i śledzić historię swoich faktur.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Invoice
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Najbardziej przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do śledzenia czasu. DeskTime to oprogramowanie do śledzenia czasu, które analizuje skuteczność i wydajność w czasie rzeczywistym
W pełni automatyczne oprogramowanie do śledzenia czasu pracy, które zwiększa produktywność pracowników o 30% w ciągu pierwszych tygodni użytkowania. Zobacz, jak Ty i Twoi pracownicy spędzacie czas online i offline, śledźcie czas według projektów i automatycznie obliczajcie koszty na podstawie stawek godzinowych pracowników. Dodatkowo możesz generować niestandardowe raporty do użytku wewnętrznego lub do klientów, planować zmiany pracowników, urlopy i czas wolny, obliczać wynagrodzenie za nadgodziny i przechowywać dane kontaktowe członków zespołu w jednym miejscu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: DeskTime
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Calamari jest zintegrowane z aplikacjami Slack, JIRA, G Suite i Office365. Śledź czas pracy pracowników i rejestruj wpisy w arkuszach czasu pracy.
Calamari to oprogramowanie HR, które ułatwia zarządzanie arkuszami czasu pracy. Umożliwia ono planowanie i śledzenie wszystkich rodzajów nieobecności. Frekwencję można śledzić za pomocą kodów QR oraz iBeacon. Calamari wspiera firmy posiadające biura w wielu krajach i lokalizacjach oraz obsługuje zabezpieczenia oparte na rolach. Aplikacja jest zintegrowana z narzędziami do zarządzania projektami, takimi jak JIRA, Slack, Office365, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp i Asana.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Calamari
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie do śledzenia czasu pracy i produktywności, któremu zaufało ponad 80 tys. użytkowników, pomaga śledzić czas pracy pracowników oraz to, nad czym pracują.
Time Doctor jest liderem w rankingu G2 w dziedzinie oprogramowania do śledzenia czasu pracy, któremu zaufały małe i duże zespoły na całym świecie. Z łatwością śledź frekwencję, przestrzeganie harmonogramu i aktywność w ciągu dnia pracy za pomocą jednej platformy. Uzyskaj dostęp do raportów w czasie rzeczywistym i wydajnych pulpitów nawigacyjnych, aby monitorować godziny rozpoczęcia i zakończenia, przepracowane godziny, spóźnionych lub nieobecnych pracowników oraz czas poświęcony na projekty, klientów i zadania. Wzmocnij pozycję swoich pracowników, zwiększ odpowiedzialność i zwiększ skalę swojej działalności dzięki potężnemu wglądowi w dzień pracy dzięki Time Doctor.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Paymo umożliwia śledzenie czasu pracy, zarządzanie projektami, fakturowanie klientów i mierzenie rentowności z tej samej platformy.
Paymo to intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm, zespołów zdalnych i freelancerów, które umożliwia śledzenie czasu pracy, zarządzanie zadaniami, fakturowanie klientów, otrzymywanie płatności w trybie online i mierzenie rentowności z tej samej platformy. W ten sposób można śledzić cały czas trwania projektu — od utworzenia do otrzymania zapłaty — bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Sage HR to nagradzane rozwiązanie do zarządzania zasobami ludzkimi, które upraszcza pracę działu kadr.
Twórz niestandardowe zasady dotyczące czasu wolnego (np. „Praca z domu”) i pozwól swoim pracownikom prosić o czas wolny w dowolnym miejscu – w Internecie, aplikacji mobilnej, a nawet komunikatorze Slack.
Przyjazna dla użytkownika nawigacja i konfigurowalny pulpit Sage HR umożliwiają łatwą automatyzację zadań, eliminację zależności od arkuszy programu Excel, zwiększenie popularności oprogramowania i zmniejszenie częstotliwości wysyłania wiadomości e-mail.
Dostępne są aplikacje dla systemów Android i iOS.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage HR
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Aplikacja do śledzenia czasu pracy ze zrzutami ekranu, kalendarzem czasu wolnego, dokładnym rozliczaniem płac, fakturowaniem i nie tylko. Dostępny bezpłatny plan.
TMetric to zaawansowane narzędzie do śledzenia czasu, które umożliwia realizację wszystkich zadań i zwiększa produktywność zespołu. Dostępna bezpłatna wersja. TMetric zapewnia dokładne śledzenie czasu, zarządzanie zakresem zadań i projektów, raporty w czasie rzeczywistym dotyczące dogłębnej analizy, listy płac, rozliczenia i fakturowanie, zrzuty ekranu, monitorowanie korzystania ze stron internetowych i aplikacji. Kalendarz czasu wolnego wyświetla nadchodzący, zaplanowany i wykorzystany czas wolny. TMetric integruje się z niemal wszystkim, w tym z Asana, Basecamp, Freshdesk, GitHub, GitLab, Jira, Trello.
Dowiedz się więcej na temat produktu: TMetric
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Zoho Sprints to narzędzie do zwinnego zarządzania projektami, które pomaga zespołom Scrumowym planować, śledzić i być zawsze gotowym na zmiany.
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie w trybie online do zarządzania projektami zwinnymi dla zespołów Scrum. Dodawaj historie użytkowników do swojego backlogu, szacuj i nadawaj priorytety poszczególnym elementom pracy, utrzymuj się na dobrej drodze dzięki spersonalizowanym tablicom scrumowym i swimlanom, uzyskuj użyteczne informacje z wykresów prędkości, spalania i spalania, współpracuj z zespołem na kanale społecznościowym oraz planuj spotkania przeglądowe i retrospektywne z jednego miejsca.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie do śledzenia czasu pracy – najszybszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu pracy pracowników i freelancerów.
Najłatwiejszy i najdokładniejszy sposób śledzenia czasu między zespołami i projektami. Oprogramowanie Timely do automatycznego śledzenia czasu pracy pomaga firmom pozostawać w kontakcie ze swoimi pracownikami i dokładnie raportować wyniki ich działalności, od fakturowania i zarządzania projektami po zarządzanie zespołem i planowanie zasobów. Jest to narzędzie do śledzenia, które oferuje ścisłą ochronę prywatności na poziomie użytkownika w fazie projektowania i któremu pracownicy faktycznie ufają.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Timely
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Rozwiązanie pomaga korporacjom planować w sposób bardziej inteligentny, zwiększając produktywność, zyskowność i zadowolenie poprzez światowej klasy zarządzanie siłą roboczą.
Rozwiązanie pomaga korporacjom planować w sposób bardziej inteligentny, zwiększając produktywność, zyskowność i zadowolenie. Rozwiązanie to korzysta z technologii opartej na danych, aby skutecznie prognozować zapotrzebowanie oraz sprawiedliwie i optymalnie planować obsadzanie personelem. Wykorzystuje ono spersonalizowane algorytmy i uczenie maszynowe do identyfikacji wzorców, które w przeciwnym razie pozostałyby niezauważone – dostarczając doskonałe prognozy biznesowe i zarządzanie siłą roboczą korporacjom na całym świecie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Rotageek
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Oparta na chmurze aplikacja do śledzenia czasu zintegrowana z zarządzaniem wydajnością. Już od 5 $ na osobę, bez umów.
AssessTEAM został stworzony dla małych i średnich firm, aby zapewnić ścisłą kontrolę nad inwestycjami w czasie realizacji projektu. Narzędzie do śledzenia czasu pracy umożliwia zespołowi płynne dodawanie czasu do chmury lub aplikacji mobilnych. Obecne koszty projektu do tego dnia pokazują dokładną marżę w całym portfelu. Obejmuje to stałe wydatki i inwestycje w czas pracy pracowników. AssessTEAM zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby poprowadzić swój zespół do realizacji celów w zakresie rentowności, zmniejszenia ryzyka i zwiększenia możliwości kierowników projektów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: AssessTEAM
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
TimeBro to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows i macOS, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na projektach.
TimeBro to w pełni automatyczne narzędzie do śledzenia czasu dla systemów Windows i macOS, które rejestruje każdą minutę pracy poświęconą na różnego rodzaju projekty. Pracując w tle, TimeBro śledzi każdą aktywność na komputerze, czyli wszelkie działania w różnych programach/plikach, na kartach przeglądarek, w wiadomościach e-mail lub wpisach kalendarza. Program wizualizuje dzień pracy w formie osi czasowej, dzięki czemu od razu wiesz, nad czym pracujesz. W ten sposób możesz szybciej i z większą dokładnością wprowadzać informacje dotyczące czasu pracy nad projektami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: memtime
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Monitorowanie obecności personelu i śledzenia czasu pracy dla firm, zespołów i freelancerów.
Monitask dostarcza rozwiązania do monitorowania personelu, które zwiększają produktywność, efektywność i odpowiedzialność w całym zespole. Zaawansowane monitorowanie zrzutów ekranu i aktywności, a także funkcje śledzenia czasu pracy pozwalają zespołom skupić się na wykonywanych zadaniach. To oprogramowanie jest wszechstronne, a jednocześnie lekkie, dzięki czemu jest proste i łatwe w użyciu. Menedżerowie mogą również uzyskać dostęp do pulpitu na dowolnym urządzeniu, aby obserwować pracę zespołu w dowolnym miejscu i czasie. Zarejestruj się w Monitask i już dziś zacznij oszczędzać czas i pieniądze.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Monitask
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Wielokrotnie nagradzany system zarządzania nieobecnościami oparty na chmurze, stworzony dla organizacji na całym świecie.
Inteligentne oprogramowanie do zarządzania nieobecnościami, urlopami i czasem pracy. Dzięki jednemu konfigurowalnemu systemowi edays redukuje czynności administracyjne poprzez zautomatyzowane procesy, pomaga uzyskać przydatne informacje o pracownikach i umożliwia pozostawienie arkuszy.
edays to łatwa w użyciu aplikacja internetowa oparta na chmurze i aplikacja mobilna do zarządzania urlopami i nieobecnościami pracowników, ich śledzenia i raportowania.
edays została wyposażona we wbudowane zaawansowane narzędzia raportowania dla liderów biznesu i HR i dobrze integruje się z popularnymi systemami płacowymi i kadrowymi.
Dowiedz się więcej na temat produktu: e-days
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Zarządzaj projektami, zespołami i klientami w jednym miejscu. Śledź czas pracy i nieobecności, aby uzyskać wgląd w swoją wydajność biznesową.
actiTIME to oprogramowanie do śledzenia czasu, które umożliwia firmom zarządzanie projektami, zespołami i klientami w jednym miejscu. Poproś swój zespół o logowanie godzin pracy w ramach różnych zadań, a także o rejestrowanie czasu wolnego i zwolnień chorobowych. Korzystaj z wykresów i raportów, aby przeglądać rozkład czasu wśród klientów i zadań, śledzić trendy produktywności poszczególnych osób i zespołów, monitorować koszty projektów, identyfikować opłacalne projekty i nie tylko. Dołącz do ponad 10 000 firm, które już używają usługi actiTIME, korzystając z 30-dniowego okresu próbnego (nie jest wymagana karta kredytowa).
Dowiedz się więcej na temat produktu: actiTIME
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej. Monitorowanie pracowników, zdalne zarządzanie i zapobieganie utracie danych. Monitoruj pracowników w podróży za pomocą aplikacji mobilnej.
Firma Teramind oferuje oprogramowanie do monitorowania komputerów i zapobiegania utracie danych, umożliwiające śledzenie zachowań pracowników i użytkowników zdalnych. Oprogramowanie umożliwia identyfikację podejrzanej aktywności, wykrywanie potencjalnych zagrożeń, optymalizację wydajności i zapewnienie zgodności z przepisami. Wbudowane rozwiązanie RDP (zdalne sterowanie pulpitem), ostrzeżenia i dzienniki w czasie rzeczywistym. Podejmuj zautomatyzowane działania, takie jak ostrzeganie, blokowanie, blokady i inne, aby zapewnić bezpieczne i wydajne funkcjonowanie firmy. Monitoruj pracowników w podróży dzięki aplikacji mobilnej na Androida.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Teramind
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Productive to kompleksowa platforma zarządzania agencjami, która zapewnia widok z góry na całą działalność agencji.
Productive to kompleksowa platforma do zarządzania projektami, przeznaczona dla agencji i firm świadczących profesjonalne usługi. Productive jest wyposażona w zintegrowany rurociąg sprzedaży, planowanie zasobów i zaawansowane funkcje zarządzania projektami.
Dzięki silnemu naciskowi na rentowność, Productive uwzględnia również stawki kosztów pracowników i koszty ogólne firmy w raportach dotyczących rentowności. Wisienką na torcie jest również możliwość przyszłych przychodów dzięki planowaniu zasobów i raportom o postępach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w agencji rozwoju oprogramowania.
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie Synchroteam umożliwia śledzenie czasu pracy w celu efektywnego zarządzania pracownikami. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo.
Dzięki Synchroteam możesz wydajnie zarządzać personelem, upraszczać procesy biznesowe i optymalizować koszty. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, śledzenia czasu, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks i Zoho. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj ją dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Śledzenie czasu pracy z wykorzystaniem gamifikacji, zrzuty ekranu, zarządzanie urlopami, raporty, fakturowanie i zarządzanie płatnościami dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Trackabi to internetowa usługa w chmurze do śledzenia czasu pracy, przechwytywania zrzutów ekranu, przygotowywania raportów czasu pracy, generowania faktur, zarządzania urlopami pracowników i wielu innych żmudnych zadań związanych z codziennym zarządzaniem firmą. Trackabi skupia się na małych i średnich przedsiębiorstwach. Trackabi zapewnia również doskonałą aplikację czasomierza na komputery stacjonarne dla platform Windows, macOS i Linux. Umożliwia manualne i automatyczne śledzenie czasu na podstawie aktywności użytkownika.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Trackabi
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Śledzenie czasu pracy ze zintegrowanym zarządzaniem zadaniami, zarządzaniem kontaktami i fakturowaniem dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który zapewnia unikalne połączenie funkcji śledzenia czasu pracy, zarządzania zadaniami, zarządzania kontaktami i fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości.
todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników.
Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Platforma UniFocus Time and Attendance sprawia, że zarządzanie całym procesem pracy, od rozpoczęcia zmiany przez pracowników po otrzymanie przez nich dokładnej zapłaty, staje się banalnie proste.
Platforma UniFocus Time and Attendance to innowacyjny, przyszłościowy zestaw inteligentnych narzędzi, które ułatwiają proces zarządzania pracą na każdym etapie –od momentu rozpoczęcia zmiany przez pracownika do otrzymania przez niego dokładnej zapłaty, przy jednoczesnej automatyzacji stosowania przepisów prawa pracy i zgodności. Inteligentne zegary, skanery biometryczne, zarządzanie frekwencją w czasie rzeczywistym, zautomatyzowane pule napiwków, płaca na żądanie, funkcja cross-utilization i wiele innych. Wszystko to bez grama papieru. Ta wysoko oceniana, wielofunkcyjna, wielojęzyczna aplikacja pozwala menedżerom oderwać się od biurka.
Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Ustalanie harmonogramu pracy zespołu + planowanie projektu + śledzenie czasu pracy + zarządzanie dostępnością + wykorzystanie + prognozowanie w jednym narzędziu do planowania zasobów
>> Oprogramowanie do zarządzania pracownikami i zasobami
>> Śledzenie czasu pracy + arkusze czasu pracy + ustalanie harmonogramów dla pracowników + planowanie projektu budżetowanie + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + funkcje prognozowania zasobów.
>> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również ze Spotify, Uber, Netflix i Viu.
>> Działa w branży informatycznej, finansowej, kreatywnej, detalicznej, gamingowej, edukacyjnej i medialnej.
>> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna pomoc w konfiguracji. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną.
Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Zarządzanie projektami i zadaniami. Współpraca.
Dzięki Beesbusy zespoły organizują, planują i współpracują w łatwy sposób, aby realizować swoje zadania i projekty.
Menedżerowie projektów i zespoły uwielbiają Beesbusy ze względu na przyjazny dla użytkownika interfejs. To najprostszy sposób organizacji pracy. Nie trzeba go konfigurować, możesz zacząć od razu.
Beesbusy posiada również zaawansowane funkcje: Wykresy Gantta, konfigurowalne widoki wielu projektów, wykresy planowania zespołu, powiadomienia na żądanie, konfigurowalny pulpit nawigacyjny… Twój zespół będzie pracował lepiej niż kiedykolwiek.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Beesbusy
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Autonomiczna ewidencja czasu dla prawników. Twoja praca jest automatycznie rejestrowana i oznaczana na prywatnej osi czasu.
WiseTime to bezproblemowy, automatyczny, autonomiczny program do śledzenia czasu dla prawników, z którego będziesz korzystać z przyjemnością.
Każda minuta pracy jest rejestrowana na prywatnej osi czasu i przydzielana do właściwego klienta i przypadku za pomocą jednego kliknięcia. Brak ręcznego śledzenia. Brak startu i zatrzymania. Po prostu magia.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WiseTime
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Rozwijaj swoją wymarzoną wysoce wydajną praktykę prawną dzięki rozbudowanemu oprogramowaniu do zarządzania kancelarią prawną Amberlo.
Uniwersalne oprogramowanie do zarządzania praktyką prawniczą
Amberlo dba o Twój pracowity dzień, umożliwiając Ci skoncentrowanie się na tym, co najważniejsze. Wdrażaj nowych klientów, zarządzaj sprawami, automatycznie rejestruj każdą przepracowaną minutę, przypisuj rachunki i wysyłaj wiadomości e-mail do klientów w jednym miejscu, jednocześnie mierząc wyniki swojej kancelarii prawnej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Amberlo
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
HTS to oprogramowanie do ewidencji czasu pracy zgodne z wymogami DCAA, które pomaga firmom spełnić wymogi FAR dotyczące zgodności z DCAA.
Rozwiązanie do ewidencji czasu pracy zgodne z DCAA (Agencja audytu kontraktów obronnych) dla wszystkich wykonawców rządowych. Funkcje obejmują szczegółową ścieżkę audytu, wymagany powód wszystkich zmian w arkuszu czasu, codzienne przypomnienia o arkuszu czasu dla pracowników i kontrahentów, podpisy pracowników i przełożonych na arkuszu czasu oraz wersję PDF każdej karty czasu pracy. Integracja z QuickBooks Online, Desktop, ADP i Paychex. Do każdego konta dołączony jest bezpłatny 30-dniowy okres próbny. Karta kredytowa nie jest wymagana. Śledzenie czasu pracy w odniesieniu do projektów, urlopów, kodów pośrednich i innych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Hour Timesheet
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
VOGSY łączy śledzenie czasu i wydatków, rozwiązanie CRM, projekt i zarządzanie, zadania, fakturowanie i raportowanie na jednej platformie stworzonej dla Google Workspace.
VOGSY zaprojektowano z myślą o Google Workspace. Rozwiązanie to łączy śledzenie czasu i wydatków z rozwiązaniem CRM, zarządzaniem projektami, planowaniem zasobów, zadaniami, fakturowaniem i raportami na intuicyjnej platformie Google do projektowania. Bezproblemowe wypełnianie kart czasu pracy automatycznie z planowaniem projektu, aktualizowanie budżetów i marż w czasie rzeczywistym i automatyczne dodawanie rozliczanych godzin do faktur. Wykorzystaj wykresy godzinowe tworzone w czasie rzeczywistym (podlegające i niepodlegające fakturowaniu), zatwierdzaj karty czasu pracy z poziomu Gmaila i automatyzuj karty czasu pracy, budżety i faktury, aby usunąć nierentowne aspekty i zwiększyć przychody.
Dowiedz się więcej na temat produktu: VOGSY
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Śledź czas pracy swoich pracowników. Upewnij się, że Twoi pracownicy wypracowują odpowiednią liczbę godzin. Już za 2,99 $/miesiąc użytkownika. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna.
W pełni automatyczne śledzenie czasu i zrzutów ekranu za 2,99 $/miesiąc za użytkownika.
1. Łatwe i bezproblemowe śledzenie czasu pracy pracowników. Koniec z pracownikami pracującymi krócej niż powinni.
2. Dzięki funkcji monitorowania zrzutów ekranu wiesz dokładnie, co robią Twoi pracownicy za biurkiem.
3. Sprawdź wszystkie strony internetowe i aplikacje, z których korzystają Twoi pracownicy w czasie pracy.
4. Możesz mieć pewność, że wszyscy pracownicy będą koncentrować się na swoich zadaniach, a nie rozpraszać innymi rzeczami. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkComposer
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Bezproblemowe śledzenie czasu pracy przy niskich kosztach. Wszystkie urządzenia, śledzenie godzin ręcznie lub z timerem, raporty w Excelu. Nowość: materiały do rejestracji.
Łatwe w użyciu i tanie rozwiązanie do śledzenia czasu pracy w Twoim zespole. Projekty, aktywność i raporty w formacie Excel. Dostępne dla komputerów PC, urządzeń z systemem Android oraz iPhone. Możliwość ręcznego śledzenia godzin lub za pomocą timera. Integracja z kalendarzem Google.
Nowość: rejestracja materiałów i całkowitego kosztu projektów.
Project Hours rozpoczął działalność jako system śledzenia czasu dla National Dutch Castle Society w 2016 roku. Do tej pory wiele firm na całym świecie używa Project Hours ze względu na łatwość użycia i przystępną cenę.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Project Hours
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Aplikacja do śledzenia czasu pracy z kartą czasu pracy, zegarem wejścia/wyjścia i rejestracją nieobecności. Pomóż swojemu zespołowi wykorzystać czas w efektywniejszy sposób.
Usprawnij procesy śledzenia czasu w firmie dzięki aplikacji tomHRM: ułatw dodawanie, edytowanie, recenzowanie i zatwierdzanie wpisów czasu, zarządzanie zadaniami, rejestrowanie nieobecności, rejestrowanie i wyrejestrowywanie. Łatwe śledzenie czasu spędzonego w każdym projekcie. Zintegruj tę aplikację z modułem zarządzania urlopami tomHRM, aby jeszcze łatwiej zarządzać nieobecnościami pracowników.
Dowiedz się więcej na temat produktu: tomHRM
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Uprość planowanie obciążenia pracą dzięki zautomatyzowanemu systemowi śledzenia Wobbly.
Wobbly to narzędzie do śledzenia czasu online, które upraszcza zarządzanie wieloma projektami z zarządzaniem czasem zespołu. Funkcje raportowania, fakturowania, zarządzania klientami, zarządzania zadaniami, wyceny i planowania zasobów ułatwiają każdej firmie śledzenie swoich projektów.
Śledź postępy pracowników i zarządzaj zadaniami bez wysiłku dzięki Wobbly. Łatwo monitoruj produktywność zespołu, szybko rozpocznij śledzenie czasu dzięki aplikacji mobilnej i rozszerzeniu Chrome. Synchronizuj zadania z Jira, GitLab, GitHub dla większej wszechstronności.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wobbly
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do śledzenia czasu dla sprawnego zarządzania projektami, testowania i śledzenia błędów zarządzania planowaniem, projektowaniem, dokumentami, dziennikiem audytu i raportowaniem.
Śledzenie czasu pracy w Juno.one to potężne narzędzie, które pomaga zespołom utrzymać kontrolę nad godzinami pracy i budżetami. Dzięki łatwemu w użyciu modułowi Timesheet i elastycznym ustawieniom, juno.one ułatwia członkom zespołu rejestrowanie godzin pracy i śledzenie postępów w realizacji projektów.
Niezależnie od tego, czy pracujesz nad projektem podlegającym rozliczeniu, czy nie, moduł Timesheet w juno.one pomaga kontrolować czas i zapewnia, że praca jest zawsze wydajna i efektywna.
Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami
7pace Timetracker to zintegrowane i profesjonalne rozwiązanie do zarządzania czasem i raportowania dla zespołów korzystających z Azure DevOps.
7pace Timetracker pomaga inżynierom Azure DevOps śledzić, raportować, zatwierdzać i szacować czas. Automatyzuje standardowe zadania, umożliwia tworzenie raportów i pomaga prognozować czas realizacji projektu. 7pace Timetracker integruje się dyskretnie z istniejącym środowiskiem IT i ma własny zintegrowany model zabezpieczeń i uprawnień.
Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie arkuszami czasu
- Ustalanie harmonogramów pracowniczych
- Baza danych pracowników
- Kalkulacja godzin nadliczbowych
- Raportowanie/analityka
- Mobilne śledzenie czasu
- Godziny rozliczalne i nierozliczalne
- Śledzenie urlopów/wypoczynków
- Zarządzanie zadaniami