Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do mierzenia czasu

Oprogramowanie do mierzenia czasu automatyzuje śledzenie rozliczanych godzin. Rozwiązania do mierzenia czasu mogą być wykorzystywane przez firmy świadczące usługi do monitorowania realizowanych zleceń jako całości lub z podziałem na zadania, jak również w oparciu o stawki rozliczeniowe do obliczania kwot na fakturach. Oprogramowanie do mierzenia czasu jest powiązane z rozwiązaniami do automatyzacji procesów, programami do zarządzania projektami, rejestratorami czasu pracy i systemami do zarządzania pracownikami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do mierzenia czasu

Polska — lokalne produkty

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 57 w
Polska Produkt lokalny
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w agencji rozwoju oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne rozwiązanie do fakturowania w chmurze, zaprojektowane, aby pomóc małym firmom w fakturowaniu i opłacaniu wydatków przez Internet. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Invoice
Zoho Invoice to w 100% bezpłatne oprogramowanie do fakturowania online dla freelancerów i SME (małych i średnich przedsiębiorstw). Najważniejsze funkcje obejmują fakturowanie projektów, śledzenie czasu, raportowanie, konfigurowalne szablony i portal klienta. Zespoły korzystające z faktur Zoho mogą śledzić szacunki, konwertować je na faktury i wysyłać przypomnienia do klientów, aby sfinalizować zaległe płatności. Ponadto użytkownicy mogą tworzyć zadania, pobierać zaliczki na projekty i śledzić historię swoich faktur. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Invoice

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Dzięki łatwym w użyciu, inteligentnym kartom czasu pracy, BigTime zapewnia całemu zespołowi narzędzia potrzebne do dostarczania rozliczanej pracy na czas i zgodnie z budżetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime
BigTime to rozwiązanie do śledzenia czasu i nadzorowania projektów, które chroni czas tak, jakby od tego zależał twój portfel. Naprawdę, wykonanie dowolnego zadania wymaga mniejszej liczby kliknięć. Poświęcaj mniej czasu na wprowadzanie danych dzięki łatwym w użyciu, inteligentnym kartom czasu pracy, które automatycznie wypełniają wpisy, gdy jest to możliwe. BigTime zapewnia realizację projektów na czas i zgodnie z budżetem. Operatorzy firm mogą szybko uzyskać wgląd w status swoich projektów, wykorzystanie personelu i rozliczenia projektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Zarządzanie zespołem dla programistów. Uproszczone i zautomatyzowane Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamplify
Teamplify to pakiet oprogramowania produktywności dla zespołów programistycznych. Trzymaj rękę na pulsie swojego zespołu dzięki narzędziom do analityki Team Analytics. Oszczędzaj cenny czas spotkań dzięki pakietowi Smart Daily Standup. Zawsze wiedz, jak długo trwają zadania dzięki bezproblemowemu śledzeniu czasu. Planuj z wyprzedzeniem, mając na uwadze czas wolny dzięki wbudowanemu zarządzaniu czasem wolnym. Współpracuje z istniejącymi narzędziami zespołu — GitHub, Jira, Slack, Zoom, Google i innymi — w tym 12 integracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamplify

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Zarządzaj projektami, zespołami i klientami w jednym miejscu. Śledź czas pracy i nieobecności, aby uzyskać wgląd w swoją wydajność biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: actiTIME
actiTIME to oprogramowanie do śledzenia czasu, które umożliwia firmom zarządzanie projektami, zespołami i klientami w jednym miejscu. Poproś swój zespół o logowanie godzin pracy w ramach różnych zadań, a także o rejestrowanie czasu wolnego i zwolnień chorobowych. Korzystaj z wykresów i raportów, aby przeglądać rozkład czasu wśród klientów i zadań, śledzić trendy produktywności poszczególnych osób i zespołów, monitorować koszty projektów, identyfikować opłacalne projekty i nie tylko. Dołącz do ponad 10 000 firm, które już używają usługi actiTIME, korzystając z 30-dniowego okresu próbnego (nie jest wymagana karta kredytowa). Dowiedz się więcej na temat produktu: actiTIME

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
7pace Timetracker to zintegrowane i profesjonalne rozwiązanie do zarządzania czasem i raportowania dla zespołów korzystających z Azure DevOps. Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker
7pace Timetracker pomaga inżynierom Azure DevOps śledzić, raportować, zatwierdzać i szacować czas. Automatyzuje standardowe zadania, umożliwia tworzenie raportów i pomaga prognozować czas realizacji projektu. 7pace Timetracker integruje się dyskretnie z istniejącym środowiskiem IT i ma własny zintegrowany model zabezpieczeń i uprawnień. Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do śledzenia czasu dla sprawnego zarządzania projektami, testowania i śledzenia błędów zarządzania planowaniem, projektowaniem, dokumentami, dziennikiem audytu i raportowaniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne
Śledzenie czasu pracy w Juno.one to potężne narzędzie, które pomaga zespołom utrzymać kontrolę nad godzinami pracy i budżetami. Dzięki łatwemu w użyciu modułowi Timesheet i elastycznym ustawieniom, juno.one ułatwia członkom zespołu rejestrowanie godzin pracy i śledzenie postępów w realizacji projektów. Niezależnie od tego, czy pracujesz nad projektem podlegającym rozliczeniu, czy nie, moduł Timesheet w juno.one pomaga kontrolować czas i zapewnia, że praca jest zawsze wydajna i efektywna. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Aplikacja do śledzenia czasu pracy ze zrzutami ekranu, kalendarzem czasu wolnego, dokładnym rozliczaniem płac, fakturowaniem i nie tylko. Dostępny bezpłatny plan. Dowiedz się więcej na temat produktu: TMetric
TMetric to zaawansowane narzędzie do śledzenia czasu, które umożliwia realizację wszystkich zadań i zwiększa produktywność zespołu. Dostępna bezpłatna wersja. TMetric zapewnia dokładne śledzenie czasu, zarządzanie zakresem zadań i projektów, raporty w czasie rzeczywistym dotyczące dogłębnej analizy, listy płac, rozliczenia i fakturowanie, zrzuty ekranu, monitorowanie korzystania ze stron internetowych i aplikacji. Kalendarz czasu wolnego wyświetla nadchodzący, zaplanowany i wykorzystany czas wolny. TMetric integruje się z niemal wszystkim, w tym z Asana, Basecamp, Freshdesk, GitHub, GitLab, Jira, Trello. Dowiedz się więcej na temat produktu: TMetric

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie Synchroteam umożliwia śledzenie czasu pracy w celu efektywnego zarządzania pracownikami. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Dzięki Synchroteam możesz wydajnie zarządzać personelem, upraszczać procesy biznesowe i optymalizować koszty. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, śledzenia czasu, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks i Zoho. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj ją dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Quire to szczytowe osiągnięcie nowoczesnego oprogramowania do zarządzania projektami, wprowadzające transformacyjne podejście do przepływu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quire
Quire to szczytowe osiągnięcie nowoczesnego oprogramowania do zarządzania projektami, wprowadzające transformacyjne podejście do przepływu pracy. Umożliwia płynne rozkładanie ambitnych celów na możliwe do zarządzania, wykonalne kroki. To, co naprawdę wyróżnia Quire, to wyjątkowa zdolność do oferowania kompleksowego widoku szczegółów projektu, nigdy nie tracąc z oczu szerszej perspektywy. Quire kładzie nacisk na współpracę zespołową, dzięki czemu zarządzanie projektami może osiągnąć nowy poziom wydajności i produktywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quire

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Monitorowanie czasu pracy staje się prostsze i bardziej intuicyjne dzięki Clockify – aplikacji do śledzenia czasu pracy, rozliczania godzin i tworzenia raportów w celu zwiększenia produktywności.
Funkcja Zegary pozwala pracownikom logować godziny, które są rozliczane lub nie podlegają fakturowaniu i które spędzają na zadaniach. Ustaw stawkę godzinową dla określonego projektu, przypisz pracowników do projektu i wyodrębnij raporty, aby pomóc zarządzać listami płac i analizować wydajność pracowników. Zatwierdzanie wniosków o czas wolny, tworzenie polityk pracowniczych, płatnych dni urlopu, zwolnień chorobowych lub świąt państwowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Skorzystaj z funkcji śledzenia czasu w witrynie monday.com, aby monitorować, jak zespół organizuje swój czas i wykorzystywać spostrzeżenia do zarządzania priorytetami.
Łatwe w użyciu narzędzie do śledzenia czasu monday.com działa bezproblemowo na otwartej platformie, aby pomóc użytkownikom liczyć każdą minutę. Łatwo włączaj i wyłączaj zegar lub wprowadź czas spędzony ręcznie, aby śledzić czas w dowolnym miejscu i czasie dzięki aplikacji mobilnej firmy. Dokładnie wiedz, ile czasu poświęcasz na każde zadanie dzięki elastycznym wykresom i analityce przepływu pracy, abyś mógł efektywnie ustalać priorytety. Następnie eksportuj raporty do programu Excel i udostępniaj je klientom i całemu zespołowi, aby wszyscy byli zawsze zgodni. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
ClickUp to jedno z najlepszych na świecie narzędzi do śledzenia czasu, niezbędnych dla każdego zespołu, który chce z dowolnego miejsca śledzić czas poświęcony na zadania.
Śledź czas, twórz kosztorysy, oznaczaj etykiety, dodawaj notatki, przeglądaj raporty czasu lub importuj dane dzięki potężnym integracjom, które sprawiają, że aplikacja ClickUp jest doskonałym narzędziem do śledzenia czasu. Dzięki ponad 100 000 zespołów w firmach, takich jak Airbnb, Google i Uber, ClickUp łączy wszystkie Twoje potrzeby w zakresie zarządzania czasem w jednej aplikacji. W pełni konfigurowalne, opatentowane funkcje, stworzone z myślą o użytku osobistym i zespołach o każdej wielkości i z każdej branży, sprawiają, że jest to niezbędne rozwiązanie dla każdego, kto chce mieć prostą i solidną aplikację do śledzenia czasu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Funkcja Time Tracking zapewnia wielokrotnie nagradzane doświadczenie BambooHR w zakresie wprowadzania i śledzenia czasu pracy, zatwierdzeń i raportowania, w Internecie lub w aplikacji mobilnej.
Funkcja Time Tracking zapewnia wielokrotnie nagradzane doświadczenie BambooHR w zakresie wprowadzania i śledzenia czasu pracy, zatwierdzeń i raportowania, w Internecie lub w aplikacji mobilnej. Sprawia, że rejestracja godzin przepracowanych przez pracowników jest łatwa i dokładna, a przeglądanie i zatwierdzanie przez kierowników proste i szybkie. Dzięki takim funkcjom, jak śledzenie projektów i geolokalizacja, śledzenie czasu pomaga utrzymać produktywną i opłacalną godzinową siłę roboczą. Dowiedz się więcej na temat produktu: BambooHR

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Wrike to oprogramowanie do śledzenia czasu pracy, z automatycznym śledzeniem czasu pracy, łatwym w obsłudze raportowaniem, widokami obciążenia pracą, udostępnionymi pulpitami i innymi funkcjami.
Wrike to oprogramowanie do śledzenia czasu pracy, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij zarządzanie czasem, korzystając z tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu pracy, niestandardowych formularzy wniosków z automatycznym przypisaniem, raportów wydajności, zarządzania zasobami i alokacji, automatycznego raportowania oraz udostępnionych przepływów pracy w jednym miejscu. Przyspiesz dostawę dzięki integracji Wrike z 400+ systemami. Dostosuj przepływy pracy swojego zespołu, by na każdym etapie obserwować postępy i upewnij się, że Twój zespół osiąga swoje cele z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Lista płac i zgodność z przepisami stworzona dla pracowników na całym świecie.
Deel jest globalnym narzędziem do zatrudniania pracowników i rozliczania listy płac, stworzonym dla zdalnych zespołów, gdzie każdy, gdziekolwiek jest, może zostać zatrudniony i opłacony. Natychmiastowe zatrudnianie pełnoetatowych pracowników lub niezależnych wykonawców na całym świecie w ciągu kilku minut. Dzięki Deel firmy mogą obsługiwać listę płac i tworzyć zlokalizowane umowy prawne w ponad 150 krajach, korzystając z procesu samoobsługi z wykorzystaniem technologii. To nowoczesna platforma płatnicza stworzona z myślą o przyszłości pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deel

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasu na potrzeby listy płac, obecności i projektów. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników.
Jibble to bezpłatna aplikacja z zegarem czasowym. Śledź, kiedy pracownicy są w pracy na potrzeby listy płac, obecności i projektów. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników. Pracownicy rejestrują i wyrejestrowują się za pomocą telefonu komórkowego, tabletu, Internetu, MS Teams lub Slack i mogą korzystać z funkcji rozpoznawania biometrii oraz lokalizacji GPS. Dla branży budowlanej, produkcyjnej, detalicznej, spożywczej, pracy zdalnej, startupów, usług terenowych, opieki zdrowotnej, agencji, edukacji, firm biurowych i innych. Generuj automatyczne grafiki i wydajne raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami.
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i płynna integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Bitrix24 to w 100% bezpłatne rozwiązanie do zarządzania zadaniami i projektami z funkcją śledzenia czasu. Używana przez osiem milionów firm na całym świecie.
Bitrix24 to w 100% bezpłatne rozwiązanie do zarządzania zadaniami i projektami ze śledzeniem czasu. Planowanie obciążenia, zarządzanie zasobami, raporty dotyczące planowanego czasu w porównaniu z rzeczywistym czasem. Bezpłatne oferty, fakturowanie i śledzenie godzin do rozliczenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Paymo umożliwia śledzenie czasu pracy, zarządzanie projektami, fakturowanie klientów i mierzenie rentowności z tej samej platformy.
Paymo to intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm, zespołów zdalnych i freelancerów, które umożliwia śledzenie czasu pracy, zarządzanie zadaniami, fakturowanie klientów, otrzymywanie płatności w trybie online i mierzenie rentowności z tej samej platformy. W ten sposób można śledzić cały czas trwania projektu — od utworzenia do otrzymania zapłaty — bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Proste i łatwe w użyciu oprogramowanie księgowe, które pomoże Ci zarządzać finansami firmy w inteligentny sposób.
Zoho Books to internetowe oprogramowanie księgowe, które umożliwia łatwe zarządzanie przepływem pieniędzy do firmy i z firmy. Zarządzaj swoimi klientami i fakturami, zachowując kontrolę nad wydatkami. Rejestruj, monitoruj i uzgadniaj swoje rachunki bankowe i transakcje oraz współpracuj z księgowym w czasie rzeczywistym. Co najważniejsze, Zoho Books pomaga Ci podejmować lepsze, bardziej świadome decyzje i być na bieżąco ze swoją działalnością. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Books

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Polska Produkt lokalny
Calamari jest zintegrowane z aplikacjami Slack, JIRA, G Suite i Office365. Śledź czas pracy pracowników i rejestruj wpisy w arkuszach czasu pracy.
Calamari to oprogramowanie HR, które ułatwia zarządzanie arkuszami czasu pracy. Umożliwia ono planowanie i śledzenie wszystkich rodzajów nieobecności. Frekwencję można śledzić za pomocą kodów QR oraz iBeacon. Calamari wspiera firmy posiadające biura w wielu krajach i lokalizacjach oraz obsługuje zabezpieczenia oparte na rolach. Aplikacja jest zintegrowana z narzędziami do zarządzania projektami, takimi jak JIRA, Slack, Office365, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp i Asana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Calamari

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Oprogramowanie do śledzenia czasu pracy i produktywności, któremu zaufało ponad 80 tys. użytkowników, pomaga śledzić czas pracy pracowników oraz to, nad czym pracują.
Time Doctor jest liderem w rankingu G2 w dziedzinie oprogramowania do śledzenia czasu pracy, któremu zaufały małe i duże zespoły na całym świecie. Z łatwością śledź frekwencję, przestrzeganie harmonogramu i aktywność w ciągu dnia pracy za pomocą jednej platformy. Uzyskaj dostęp do raportów w czasie rzeczywistym i wydajnych pulpitów nawigacyjnych, aby monitorować godziny rozpoczęcia i zakończenia, przepracowane godziny, spóźnionych lub nieobecnych pracowników oraz czas poświęcony na projekty, klientów i zadania. Wzmocnij pozycję swoich pracowników, zwiększ odpowiedzialność i zwiększ skalę swojej działalności dzięki potężnemu wglądowi w dzień pracy dzięki Time Doctor. Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami
Najbardziej przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do śledzenia czasu. DeskTime to oprogramowanie do śledzenia czasu, które analizuje skuteczność i wydajność w czasie rzeczywistym
W pełni automatyczne oprogramowanie do śledzenia czasu pracy, które zwiększa produktywność pracowników o 30% w ciągu pierwszych tygodni użytkowania. Zobacz, jak Ty i Twoi pracownicy spędzacie czas online i offline, śledźcie czas według projektów i automatycznie obliczajcie koszty na podstawie stawek godzinowych pracowników. Dodatkowo możesz generować niestandardowe raporty do użytku wewnętrznego lub do klientów, planować zmiany pracowników, urlopy i czas wolny, obliczać wynagrodzenie za nadgodziny i przechowywać dane kontaktowe członków zespołu w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: DeskTime

Funkcje

  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Baza danych pracowników
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Zarządzanie zadaniami