Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy dla firm budowlanych

Programy dla firm budowlanych to aplikacje do zarządzania relacjami z klientami skierowane w szczególności do branży budowlanej. Umożliwiają nie tylko przechowywanie informacji o istniejących i potencjalnych klientach, ale także śledzenie bieżących projektów i wyników w zakresie sprzedaży. Programy dla firm budowlanych są powiązane z programami do zarządzania budową, programami księgowymi dla budownictwa, oprogramowaniem do projektowania architektonicznego, programami do kosztorysowania, oprogramowaniem do badania satysfakcji klientów i oprogramowaniem do zarządzania relacjami z klientami.

Wyniki: 14 w

Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zatwierdzenie sprzedaży
  • Śledzenie projektu
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Inteligentne rozwiązanie CRM Pipedrive pomaga zespołom zarządzającym budową stać się najlepszymi dzięki jednej z najlepszych w swojej klasie technologii. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive pomaga zespołom zarządzającym budową stać się najlepszymi. Rozpocznij śledzenie materiałów eksploatacyjnych, kontaktów i ogólnego postępu projektu dzięki Pipedrive, który łatwo wdrożyć w celu wdrożenia rozwiązania CRM uwielbianego przez tysiące zespołów zarządzających na całym świecie. Czy to w biurze, czy na miejscu, Pipedrive zapewnia bieżące informacje na temat postępów w realizacji transakcji i zaplanowanych działań, jednocześnie prowadząc do finalizacji maksymalnej liczby transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zatwierdzenie sprzedaży
  • Śledzenie projektu
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Rozwiązanie CRM Zoho to wielokanałowe, internetowe oprogramowanie dla architektów budujących rozwiązania służące do zarządzania procesami biznesowymi, sprzedażą i marketingiem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho umożliwia architektom, twórcom i pozostałym interesariuszom przejęcie kontroli nad procesami biznesowymi. To wielokanałowe, oparte na chmurze oprogramowanie to scentralizowana platforma do śledzenia potencjalnych klientów, automatyzacji procesów sprzedaży, generowania faktur i bezproblemowej integracji z ponad 500 aplikacjami stron trzecich. Rozwiązanie CRM Zoho jest przyjazne dla urządzeń mobilnych i umożliwia użytkownikom dostęp do danych oraz komunikację z zespołami w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zatwierdzenie sprzedaży
  • Śledzenie projektu
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Bitrix24 to szybko rozwijające się bezpłatne oprogramowanie CRM używane przez ponad osiem milionów firm z całego świata. E-mail marketing, oferty, fakturowanie.
Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie CRM online, z którego korzysta ponad osiem milionów firm z całego świata. Jest dostępna w chmurze lub lokalnie z dostępem do kodu open source. Nieograniczona liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zatwierdzenie sprzedaży
  • Śledzenie projektu
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zatwierdzenie sprzedaży
  • Śledzenie projektu
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas. Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zatwierdzenie sprzedaży
  • Śledzenie projektu
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zatwierdzenie sprzedaży
  • Śledzenie projektu
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Wykorzystaj monday CRM do zarządzania projektami budowlanymi, śledzenia postępów, ram czasowych i budżetów, komunikacji w czasie rzeczywistym i nie tylko.
Użyj monday CRM do organizowania i zarządzania wszystkimi projektami budowlanymi. To w pełni konfigurowalne oprogramowanie bez kodu umożliwia planowanie, harmonogramowanie i śledzenie wszystkich procesów budowlanych w jednym miejscu. Zarządzaj zasobami, komunikuj się i współpracuj z podwykonawcami i współpracownikami w terenie oraz usprawniaj przepływy pracy i oszczędzaj czas dzięki automatyzacji. Łatwo integruj istniejące narzędzia i śledź postępy, ramy czasowe i budżety za pomocą wizualnych, konfigurowalnych pulpitów nawigacyjnych i raportów w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zatwierdzenie sprzedaży
  • Śledzenie projektu
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji CRM, bez kodowania, dla przemysłu budowlanego.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji CRM, bez kodowania, dla przemysłu budowlanego. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zatwierdzenie sprzedaży
  • Śledzenie projektu
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zatwierdzenie sprzedaży
  • Śledzenie projektu
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Archdesk to doskonała platforma CRM dla budownictwa, stworzona z myślą o wszystkich potrzebach branży budowlanej.
Archdesk to ceniona platforma CRM dla branży budowlanej, która przechowuje informacje o klientach i potencjalnych klientach w jednym miejscu, umożliwiając łatwe zarządzanie danymi. Archdesk jest skonfigurowany tak, aby działał dokładnie tak, jak firma użytkownika, optymalizując każdy przepływ pracy i automatyzując, jeśli to możliwe, zapewniając mu kontrolę. W czasie rzeczywistym możesz przenosić dane w jedno miejsce i wizualizować wszystko na konfigurowalnych pulpitach nawigacyjnych. Daje to narzędzia do podejmowania lepszych decyzji na każdym poziomie firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Archdesk

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zatwierdzenie sprzedaży
  • Śledzenie projektu
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
ConWize to oparta na chmurze platforma, która upraszcza proces składania ofert i szacowania kosztów na etapie przetargu.
ConWize, najnowocześniejsze oprogramowanie oparte na chmurze, preferowane przez wykonawców, deweloperów, podwykonawców i firmy zarządzające. Przyjazne dla użytkownika oprogramowanie radzi sobie z wyzwaniami związanymi z przetargami i szacowaniem, oszczędzając do 50% czasu i zwiększając dokładność szacowania kosztów. Oprócz zarządzania ofertami, ConWize usprawnia planowanie, zawieranie umów i oferuje w pełni cyfrowy proces zaopatrzenia podczas realizacji. Użytkownicy osiągają znaczący zwrot z inwestycji w mniej niż 3 miesiące. Dowiedz się więcej na temat produktu: ConWize

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zatwierdzenie sprzedaży
  • Śledzenie projektu
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Onpipeline to jeden z najlepszych systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Onpipeline to jedno z najlepszych sprzedażowych rozwiązań CRM dla małych i średnich firm. Bezpieczne i niezawodne rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą, kontaktami i działaniami. Można zintegrować e-maile i kalendarze, zautomatyzować powtarzające się zadania, tworzyć i wysyłać oferty, pozyskiwać leady z formularzy internetowych lub interfejsu API i wiele innych. Skupia się na ułatwieniu śledzenia przychodów bez konieczności wielogodzinnego wypełniania formularzy. Możesz przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, ustawić zdarzenia dla kolejnych działań, które będą synchronizowane z kalendarzem poczty elektronicznej lub Outlooka itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onpipeline

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zatwierdzenie sprzedaży
  • Śledzenie projektu
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami
Łatwe w użyciu rozwiązanie do kontroli kosztów zarządzania budżetem projektu, z którego będziesz faktycznie korzystać.
Łatwe w użyciu rozwiązanie do kontroli kosztów zarządzania budżetem projektu, z którego będziesz faktycznie korzystać. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bauwise

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie projektami
  • Ustalanie harmonogramów
  • Zatwierdzenie sprzedaży
  • Śledzenie projektu
  • Raportowanie/analityka
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie zadaniami