Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie dla usług społecznych

Oprogramowanie dla usług społecznych obejmuje specjalistyczne aplikacje do zarządzania przypadkami, które pozwalają zoptymalizować pracę rozmaitych instytucji opieki społecznej i usług socjalnych. Rozwiązania te pomagają w monitorowaniu informacji o klientach, dokumentowaniu świadczonych usług, zarządzaniu operacjami i zapewnianiu zgodności z przepisami. Oprogramowanie dla usług społecznych jest powiązane z oprogramowaniem medycznym i oprogramowaniem dla zdrowia psychicznego.

Umożliwia wszystkim pracownikom i interesariuszom systemu opieki nad dziećmi płynną komunikację, zarządzanie danymi i analizę wyników.
Aplikacje Noble Child są projektowane i tworzone przez pracowników dla pracowników. Pakiet aplikacji został zbudowany w oparciu o chmurę Salesforce Government Cloud, co gwarantuje, że są to najbardziej zaawansowane i bezpieczne z dostępnych aplikacji. Jedyne rozwiązanie dla dowolnej placówki opieki nad dziećmi na świecie, które jest gotowe do użycia. Łatwo konfigurowalne, przyjazne dla użytkownika, dostosowane do komputerów i urządzeń mobilnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Noble Child

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Ustalanie harmonogramów
  • Certyfikacja i licencjonowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Uprawnienia oparte na rolach
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Goal Setting/Tracking
  • Zarządzanie dokumentami
Zapewniaj szybkie, bezpieczne i interoperacyjne usługi opieki zdrowotnej.
Rządowy dział zdrowia i opieki społecznej zbudowany na rozwiązaniu CRM numer jeden na świecie. Przekształć swój system dokumentacyjny w system zaangażowania, aby zwiększyć wydajność kluczowych programów. Osiągnij lepsze długoterminowe wyniki, łącząc wszystko, od danych EHR (elektroniczne rejestry medyczne) i planów leczenia po preferencje pacjentów. Usprawnij działania programów zdrowia publicznego i usług społecznych, zapewniaj wysokiej jakości opiekę zdrowotną i prowadź innowacyjne badania biomedyczne dzięki Salesforce jako zaufanemu partnerowi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Health Cloud

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Ustalanie harmonogramów
  • Certyfikacja i licencjonowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Uprawnienia oparte na rolach
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Goal Setting/Tracking
  • Zarządzanie dokumentami
TMP – proste w obsłudze oprogramowanie do zarządzania praktyką IDD, które zapewnia dynamiczne wyniki.
Jedyne oprogramowanie IDD stworzone przez dostawców dla dostawców, TMP to łatwe w użyciu oprogramowanie do zarządzania IDD, które zapewnia dynamiczne wyniki dla dostawców. Odkryj TMP: gdzie prostota łączy się z wydajnością w zarządzaniu przypadkami IDD. Znany z łatwości użytkowania, TMP zbiera pochwały od personelu opiekuńczego i kierownictwa, upraszczając dokumentację, ograniczając ryzyko i usprawniając komunikację w celu płynnego zarządzania zadaniami. Poznaj intuicyjne przepływy pracy, rygorystycznie przetestowane pod kątem rzeczywistej funkcjonalności, ułatwiające ciągłość opieki i świadczenie wysokiej jakości usług. Dzięki elastycznemu raportowaniu korporacyjnemu i zautomatyzowanemu rozliczaniu, zoptymalizuj strumienie przychodów i podnieś jakość opieki bez wysiłku. Poznaj przyszłość zarządzania IDD z TMP. Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się, dlaczego tak wielu dostawców ufa ciągłemu przywództwu i innowacyjności TMP w społeczności usług IDD. Dowiedz się więcej na temat produktu: TaskMaster Pro

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Ustalanie harmonogramów
  • Certyfikacja i licencjonowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Uprawnienia oparte na rolach
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Goal Setting/Tracking
  • Zarządzanie dokumentami
Nagradzane narzędzie do oceny oparte na grze, które mierzy umiejętności miękkie u przyszłych i obecnych pracowników, w zabawnym i angażującym procesie.
Owiwi to zabawne i wciągające narzędzie psychometryczne, które dokładnie mierzy umiejętności miękkie przyszłych i obecnych pracowników. Jest to połączenie zaawansowanej metodologii naukowej wykorzystanej we wciągającej grze, w której kandydaci chętnie biorą udział. Pozbawia kandydata stresu w procesie rekrutacji, jednocześnie eliminując ryzyko rekrutera związane z zatrudnieniem niewłaściwej osoby, oferując oparte na danych i wolne od uprzedzeń raporty oraz przyspieszenie procesu screeningu/shortlistingu dzięki automatyzacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Owiwi

Funkcje

  • Śledzenie czasu pracy
  • Ustalanie harmonogramów
  • Certyfikacja i licencjonowanie
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Uprawnienia oparte na rolach
  • Raportowanie i statystyki
  • Zarządzanie wolontariuszami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Goal Setting/Tracking
  • Zarządzanie dokumentami