Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do audytu oprogramowania

Oprogramowanie do audytu automatyzuje proces przygotowywania i przeprowadzania audytów, pomagając organizacjom w analizie danych, ocenie ryzyka, monitorowaniu problemów, raportowaniu wyników i zarządzaniu dokumentami. Oprogramowanie do audytu jest powiązane z oprogramowaniem compliance, programami do raportowania finansowego i oprogramowaniem do zarządzania ryzykiem finansowym.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 33 w

DataSnipper to inteligentna platforma audytowa w programie Excel, która przyspiesza szybkość i jakość audytu 10-krotnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: DataSnipper
DataSnipper to inteligentna platforma audytowa w programie Excel, która przyspiesza szybkość i jakość audytu 10-krotnie. DataSnipper specjalizuje się w automatyzacji i łatwym dokumentowaniu testów szczegółowych, testów elementów sterowania, testów przeglądowych i procedur sprawozdań finansowych. Zaufanie Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO i innych liderów rynku. Działa w ponad 85 krajach i jest używany przez ponad 500 000 audytorów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DataSnipper

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Bezpłatne oprogramowanie do audytu finansowego i wewnętrznego. Dowiedz się więcej na temat produktu: AuditDesktop
Bezpłatne oprogramowanie do audytu finansowego i wewnętrznego. Dowiedz się więcej na temat produktu: AuditDesktop

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Inteligentna platforma mobilna do przeprowadzania audytów i inspekcji. Skuteczny sposób na poprawę jakości, bezpieczeństwa, standardów operacyjnych i zgodności z przepisami.
Inteligentna aplikacja mobilna i kompletne rozwiązanie do przeprowadzania audytów i inspekcji. Planowanie inspekcji, prowadzenie szybkich audytów mobilnych na ulubionym urządzeniu (nawet w trybie offline), natychmiastowe przydzielanie zadań naprawczych. Po inspekcji możliwe jest natychmiastowe wygenerowanie wnikliwych raportów i automatyczne przesłanie ich pocztą e-mail do odpowiednich osób, aby uzyskać informacje w czasie rzeczywistym. Dzięki zaawansowanemu pulpitowi analitycznemu dostępny jest wgląd w działania i maksymalizacja wskaźnika ROI. Proste i niedrogie rozwiązanie dla profesjonalistów. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Intellect zapewnia konfigurowalne i elastyczne oprogramowanie QMS oparte na sztucznej inteligencji.
System Intellect Audit Management umożliwia organizacjom przygotowanie się i egzekwowanie zadań i działań audytowych, umożliwiając im przestrzeganie przepisów i wymogów zgodności. Intellects Quality Suite to oprogramowanie, które usprawnia operacje związane z jakością i zmniejsza ogólne koszty audytów o 50%. Aplikacje firmy są projektowane przez certyfikowanych ekspertów ds. jakości i mogą być łatwo dostosowywane bez użycia kodu, w technologii „przeciągnij i upuść”, aby dokładnie odpowiadały potrzebom biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intellect QMS

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Rozwiązanie mobilne do digitalizacji audytów, inspekcji i list kontrolnych. Zwiększ wydajność i uzyskaj wgląd w zgodność z przepisami w czasie rzeczywistym.
Zapomnij o papierowych listach kontrolnych, arkuszach kalkulacyjnych i czasochłonnych raportach. Zcyfryzuj swoje listy kontrolne wizyt, audytów i inspekcji dzięki rozwiązaniu mobilnemu YOOBIC. Łatwe przypisywanie planów działania i przegląd zgodności w czasie rzeczywistym na zautomatyzowanym pulpicie nawigacyjnym. YOOBIC jest używany przez ponad 200 firm na całym świecie, w tym Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino’s Pizza, Puma, Lacoste i Sanofi. Dowiedz się więcej na temat produktu: YOOBIC

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
TeamMate Audit to rozwiązanie do zarządzania audytem, które pomaga audytorom i kierownictwu działu audytu zarządzać wszystkimi aspektami audytu.
TeamMate Audit to kompleksowy system zarządzania audytem, który pomaga audytorom i kierownictwu działu audytu zarządzać wszystkimi aspektami procesu audytu. TeamMate pomaga organizacjom na całym świecie identyfikować i oceniać ryzyko, tworzyć audyty i zarządzać nimi, planować projekty i przydzielać zasoby, przechwytywać koszty na poczet podróży i wydatki, zarządzać usuwaniem problemów, monitorować status i raportować go za pomocą powiadomień i pulpitów nawigacyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamMate+ Audit

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Usprawnij audyty za pomocą Certainty. Rejestruj dane, dostosowuj listy kontrolne i generuj raporty. Uprość audyty i zoptymalizuj wydajność.
Certainty, używany przez ponad 100 000 profesjonalistów do przeprowadzania ponad 2 000 000 audytów rocznie, jest sprawdzonym na poziomie przedsiębiorstwa rozwiązaniem dla każdego programu zarządzania opartego na audycie. Certainty pozwala na wprowadzanie danych z papieru, przeglądarki, importu z Excela lub aplikacji Certainty i posiada wszystko, czego potrzebujesz do projektowania i zarządzania listami kontrolnymi audytu, zbierania i raportowania danych z audytu, zarządzania i łagodzenia ryzyka, incydentów oraz problemów zidentyfikowanych w procesie audytorskim. Dowiedz się więcej na temat produktu: Certainty Software

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Przejmij kontrolę nad systemem zarządzania BHPiOŚ. Wszystkie narzędzia do zarządzania jakością i bezpieczeństwem na jednej platformie.
Firmy, które spełniają lub planują przestrzegać kilku norm branżowych, takich jak ISO9001, ISO45001, ISO14001, ISO22001, ISO27001 i tym podobne. Qooling pomaga firmom tworzyć lepsze, bezpieczniejsze i lepiej zabezpieczone produkty i usługi. Platforma umożliwia łatwe zbieranie informacji z zakładów produkcyjnych za pomocą łatwego w użyciu interfejsu dla osób w terenie. Daje to firmom możliwość faktycznego wykorzystania danych do ulepszenia firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qooling

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
ADAudit Plus to oprogramowanie do audytu Active Directory, Azure AD, Windows Server, serwera plików (w tym urządzeń NAS) oraz stacji roboczych.
ManageEngine ADAudit Plus to rozwiązanie z zakresu bezpieczeństwa i zgodności IT. Dzięki ponad 200 raportom i alarmom w czasie rzeczywistym zapewnia pełny wgląd we wszystkie działania w Active Directory (AD), Azure AD, serwerach plików (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi i Huawei), serwerach Windows i stacjach roboczych. ADAudit Plus pomaga śledzić logowanie i wylogowywanie się użytkowników, analizować blokady kont, przeprowadzać audyt ADFS, ADLDS i drukarek, monitorować działania użytkowników uprzywilejowanych i robić wiele innych rzeczy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine ADAudit Plus

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Falcony to aplikacja internetowa, która umożliwia przeprowadzanie wszystkich kontroli i zgłaszanie wszelkich uwag na każdym urządzeniu – zarówno w trybie online, jak i offline.
Praca nie powinna być ograniczona czasem ani przestrzenią. Falcony to aplikacja internetowa, która wykorzystuje najnowsze technologie oparte na przeglądarce internetowej, aby ułatwić przeprowadzanie kontroli i raportowanie obserwacji na dowolnym urządzeniu. Dołączaj obrazy i inne pliki, przypisuj i powiadamiaj odpowiedzialne osoby, udostępniaj zautomatyzowane raporty PDF interesariuszom i analizuj wąskie gardła i trendy z statystyk w czasie rzeczywistym. Sprawdź poniższy materiał i już dziś rozpocznij usprawnianie procesów audytu w swojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Falcony

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, która pomaga w audycie.
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, która pomaga w audycie. Oprogramowanie oferuje bogaty zestaw funkcji, w tym konfigurowalny formularz raportowania i zaawansowane zarządzanie raportami, które są dostępne w 113 językach. Zgodność z RODO i certyfikat ISO 27001. FaceUp jest zgodny z Dyrektywą UE w sprawie zgłaszania nieprawidłowości oraz Ustawą o ochronie osób zgłaszających nieprawidłowości. Zaufało jej 2700 organizacji różnej wielkości na całym świecie. Skorzystaj bezpłatnie z 14-dniowej wersji próbnej. Można ją skonfigurować w ciągu pięciu minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: FaceUp Whistleblowing System

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Audyty bezpieczeństwa to proste zadania z automatycznym gromadzeniem informacji i tworzeniem kompleksowego pliku przypadku za pomocą jednego kliknięcia.
Audyty BHP i raportowanie stają się prostymi zadaniami z udziałem Sofvie. Dzięki wbudowanym procesom, które automatyzują gromadzenie informacji i tworzą kompleksowy plik przypadku za pomocą jednego kliknięcia, każdy członek organizacji może otrzymać narzędzia do komunikowania się i zapobiegania przyszłym incydentom. Godzin pracy poza procesem audytu BHP i skupienia się na jakości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sofvie

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
System ERM z głosowaniem na ryzyko, oceną gotowości, raportowaniem do zarządu i nie tylko. Elastyczne ceny dla osób indywidualnych, zespołów i przedsiębiorstw. Wypróbuj za darmo.
Zwycięskie, specjalnie zaprojektowane oprogramowanie do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie, z unikalną funkcjonalnością kokardki ryzyka, ramami i progami gotowości na ryzyko, ryzykiem skupionym na strategii, modułem raportowania zarządu, mapą cieplną i innymi elementami. Łatwa aktualizacja programu ERM (zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie). Dowiedz się więcej na temat produktu: Essential ERM

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Oprogramowanie do audytu LogicManager jest w pełni zintegrowane i intuicyjne, usuwając wszystkie główne problemy podczas jednej operacji.
Oprogramowanie do zarządzania audytami LogicManager oparte na ryzyku pomaga ustalić priorytety celów biznesowych, operacyjnych i kluczowych procesów, aby zwiększyć wydajność planowania i realizacji audytów. Wykorzystaj edytowalne szablony do skalowania i planowania, a także intuicyjne raporty i przepływy pracy, aby usprawnić cały program audytu. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicManager

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Oprogramowanie do zarządzania audytami Qualcy dla firm z sektora biotechnologii, farmacji i urządzeń medycznych do łatwego zarządzania dokumentacją audytową.
* Oprogramowanie do zarządzania audytem Qualcy zostało zaprojektowany dla firm biomedycznych (w tym biotechnologicznych, farmaceutycznych i produkujących urządzenia medyczne) do zarządzania zapisami QMS zgodnie z wymaganiami ISO 13485 i FDA. * Zaprojektowany z myślą o spełnianiu wymagań 21 CFR część 820 * Posiada wbudowane funkcje dla podpisów elektronicznych, ścieżek audytu i spełnia wymogi 21 CFR część 11. To oprogramowanie pomaga zarządzać zapisami dotyczącymi planu audytu, raportów z audytu, zarządzania NC (niezgodności) i działań korygujących. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qualcy QMS

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
SimplerQMS to wstępnie zatwierdzone i w pełni zgodne z przepisami oprogramowanie do zarządzania jakością, zaprojektowane specjalnie dla organizacji z branży nauk przyrodniczych.
SimplerQMS zapewnia gotowe do użycia oprogramowanie do zarządzania jakością, zaprojektowane specjalnie dla organizacji z branży nauk przyrodniczych. Wstępnie zatwierdzone, oparte na chmurze rozwiązanie umożliwia organizacjom wydajną i elektroniczną pracę przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z przepisami, takimi jak FDA 21 część 11, GxP, GAMP5, MDR, ISO 13485 i innymi. Wszystkie istotne moduły nauk przyrodniczych, takie jak szkolenia, skargi, CAPA, audyty, zarządzanie dokumentacją techniczną i inne, są zintegrowane w jednym rozwiązaniu w postaci oprogramowania QMS (systemu zarządzania jakością). Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplerQMS

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Polska Produkt lokalny
Skuteczniej planuj, realizuj i oceniaj wyniki swoich wysiłków w zakresie audytu.
Skutecznie planuj, realizuj i oceniaj wyniki swoich wysiłków w zakresie audytu z rozwiązaniem AdaptiveGRC Audit Manager. Główne funkcje: > Obejmuje jeden audyt wielu kontroli regulacyjnych bez powielania jakichkolwiek kontroli lub testów. > Generuje raporty natychmiastowe w celu pomiaru, monitorowania i zarządzania procesem audytu. > Umożliwia zespołom audytu pracę w tym samym rejestrze audytu w tym samym czasie. > Spełnia wymogi CFR (Kodeks Przepisów Federalnych Stanów Zjednoczonych) 21 Część 11 poprzez pełną ścieżkę audytu i opcję podpisu elektronicznego. Dowiedz się więcej na temat produktu: AdaptiveGRC

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Aplikacja Professional Inspection, dostępna na iOS, Andriod i przeglądarkę internetową, śledzenie problemów, analityka.
Auditus to aplikacja inspekcyjna i oprogramowanie w chmurze, z których korzysta ponad 9000 klientów w celu przeprowadzania inspekcji, audytów, kontroli zgodności lub testów zapewnienia jakości. Aplikacja Auditus ułatwia zadania pracownikom pracującym w terenie. Wielojęzyczna aplikacja inspekcyjna, dostępna online i offline na wielu platformach (iOS, Andriod, przeglądarka internetowa). Nowoczesny system oceny, śledzenie problemów, alerty o ryzyku i wydajne raportowanie w czasie rzeczywistym zapewniają pełny wgląd w wyniki firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Auditus

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Polska Produkt lokalny
Action Audit to internetowe i mobilne rozwiązanie audytowe, które pozwala firmom pozbyć się audytów papierowych i Excel, zaoszczędzić czas i zyskać przejrzystość
Zaoszczędź do 70% czasu poświęcanego na audyty procesów i standardów. Action Audit to oparte na chmurze internetowe i mobilne rozwiązanie audytowe, które pozwala organizacjom całkowicie pozbyć się audytów papierowych i Excel. Audytorzy wyposażeni w zintegrowaną aplikację mobilną przeprowadzają audyty w ciągu kilku minut, a nie godzin, podczas gdy kierownictwo korzysta z szerokiej gamy raportów generowanych w czasie rzeczywistym. Wypróbuj Action Audit za darmo podczas 30-dniowego okresu próbnego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Action Audit

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Wykorzystaj analitykę danych do planowania, testowania w oparciu o pełne zestawy danych, wykrywania ukrytych zagrożeń i dodawania wiarygodności swoim raportom.
Zapewnij sobie lepszy wgląd w sytuację dzięki głębszej analizie. Analityka danych jest krytyczną częścią wszystkich funkcji biznesowych – audyt i kontrola nie stanowią tu wyjątku. Wykorzystaj analitykę danych do planowania, testowania w oparciu o pełne zestawy danych, wykrywania ukrytych zagrożeń i dodawania wiarygodności swoim raportom. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamMate Analytics

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Bindy Retail Execution Software pomaga markom detalicznym i hotelarskim realizować standardy i programy marki.
Bindy Retail Execution Software pomaga markom detalicznym i hotelarskim realizować standardy i programy na czas, w całości, w każdym miejscu. Zwiększ wydajność dzięki niestandardowym listom kontrolnym, zdjęciom i podpisom oraz zamkniętemu przepływowi pracy korygującej. Szybsze wykonanie witryny: Twórz niestandardowe formularze, aby wdrażać promocje, sprawdzać standardy marki lub procedury operacyjne. Zwiększ produktywność: Usprawnij przepływ pracy podczas inspekcji, eliminując formularze papierowe, Excel i opóźnienia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bindy

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania jakością (QMS) jest idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Audyty, kontrola dokumentów, CAPA.
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania jakością (QMS) jest idealne dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Trackmedium to comiesięczna usługa subskrypcji z modułami obejmującymi zarządzanie audytami, CAPA, kontrolę dokumentów, zarządzanie zmianami, NCM (zarządzanie niezgodnościami) i zarządzanie szkoleniami. Trackmedium umożliwia firmom tworzenie lepszych i bezpieczniejszych produktów, poprawę wydajności i osiągnięcie zgodności z normami branżowymi, w tym z normą ISO 9001, 14001 i OSHA przy jednoczesnym obniżeniu kosztów i ryzyka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trackmedium QMS

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma chmurowa TreasuryView umożliwia firmom dowolnej wielkości kontrolę nad ryzykiem finansowym.
Platforma chmurowa TreasuryView łączy rzeczywiste i planowane narażenie walutowe, zadłużenie, stopy procentowe i zabezpieczenie walutowe oraz zewnętrzne dane rynkowe w zakresie analityki prognostycznej i możliwości automatyzacji zadań skarbowych z podstawową opcją integracji finansów lub systemów ERP. Ponadto oferuje możliwości interakcji z zaufanym doradcą bankowym za pośrednictwem tej samej platformy danych, pomagając przedsiębiorstwom szybciej niż wcześniej osiągnąć cele bankowe, przy niższych kosztach. Dowiedz się więcej na temat produktu: TreasuryView

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Exchange Reporter Plus to oparte na sieci Web, hybrydowe rozwiązanie do raportowania, audytu, monitorowania i wyszukiwania treści w Exchange.
Exchange Reporter Plus to narzędzie internetowe służące do raportowania, audytowania, monitorowania i wyszukiwania treści w Exchange Server, Exchange Online i Skype for Business. Zawiera ponad 450 wszechstronnych raportów dotyczących różnych obiektów programu Exchange, takich jak skrzynki pocztowe, foldery publiczne i listy dystrybucyjne. Narzędzie sprawdza zmiany granularne i monitoruje serwer oraz usługi 24x7. Alerty w Exchange Reporter Plus zapewniają natychmiastowe powiadomienia o krytycznych zdarzeniach, które wymagają twojej uwagi. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Exchange Reporter Plus

Funkcje

  • Pulpit
  • Zarządzanie sprawami
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie formularzami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Ścieżka audytowa
  • Zarządzanie inspekcjami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami