Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do zarządzania ryzykiem

Narzędzia do zarządzania ryzykiem pomagają firmom ograniczać ryzyko dotyczące przedsiębiorstwa i operacji, poprawiając jakość i minimalizując straty dzięki lepszemu zarządzaniu danymi. Rozwiązania te pozwalają śledzić incydenty, ułatwiają ocenę działań naprawczych, monitorują wyniki na poziomie przedsiębiorstwa oraz wspomagają zgodność z przepisami. Typowymi funkcjami narzędzia do zarządzania ryzykiem są BI (Business Intelligence) oraz zarządzanie wyjątkami. Powiązane rozwiązania to oprogramowanie do zarządzania ryzykiem finansowym i oprogramowanie compliance.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do zarządzania ryzykiem

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 56 w

Quentic: Kompletny pakiet dotyczący oprogramowania do zarządzania BHPiOŚ i CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu). Rozpocznij bezpłatną wersję demonstracyjną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quentic
Quentic to idealne rozwiązanie dla potrzeb w zakresie BHPiOŚ i zarządzania zrównoważonym rozwojem. Opracowane na podstawie wiedzy specjalistycznej oprogramowanie internetowe jest dostosowane do zadań użytkownika i łączy wszystkie potrzebne funkcje. Skorzystaj ze sprawdzonego systemu, który pozwala połączyć zróżnicowane moduły oprogramowania i dostosować je do potrzeb. Dokumentacja, organizacja, ocena – wszystko to odbywa się w mgnieniu oka. Uzyskaj dokładny przegląd swoich danych, niezależnie od tego, czy są to analizy globalne czy szczegółowe informacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quentic

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Oparte na chmurze rozwiązanie do monitorowania transakcji, oceny ryzyka, weryfikacji i zarządzania przypadkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: AMLYZE
AMLYZE to rozwiązanie typu SaaS zapobiegające przestępstwom finansowym. Oferuje różne moduły monitorowania transakcji, zarówno w czasie rzeczywistym jak i retrospektywnego, oceny ryzyka klientów, zarządzania przypadkami i screeningu sankcji. Firma AMLYZE zebrała najlepszych ekspertów technicznych, regulacyjnych, produktowych i nadzorczych, aby pomóc klientom rozwijać działalność, zapewniając jednocześnie skuteczne ograniczenie ich ryzyka. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: AMLYZE

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
TeamMate Audit to rozwiązanie do zarządzania audytem, które pomaga audytorom i kierownictwu działu audytu zarządzać wszystkimi aspektami audytu. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamMate+ Audit
TeamMate Audit to kompleksowy system zarządzania audytem, który pomaga audytorom i kierownictwu działu audytu zarządzać wszystkimi aspektami procesu audytu. TeamMate pomaga organizacjom na całym świecie identyfikować i oceniać ryzyko, tworzyć audyty i zarządzać nimi, planować projekty i przydzielać zasoby, przechwytywać koszty na poczet podróży i wydatki, zarządzać usuwaniem problemów, monitorować status i raportować go za pomocą powiadomień i pulpitów nawigacyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamMate+ Audit

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
SpiraPlan to gotowy do użytku system zarządzania programami w przedsiębiorstwie, który pomaga w rozpoznawaniu ryzyka w programach, zarządzaniu nim, śledzeniu i łagodzeniu go. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan
SpiraPlan to system zarządzania programami w przedsiębiorstwie, który pomaga firmom każdej wielkości zarządzać ryzykiem i je ograniczać. SpiraPlan posiada wbudowany system zarządzania ryzykiem przedsiębiorstwa, który umożliwia identyfikację, analizowanie, usuwanie i monitorowanie ryzyka przy wsparciu w zakresie ryzyka, łagodzenia ryzyka, zadań i kostek ryzyka. Funkcja ryzyka w SpiraPlan płynnie integruje się z wymaganiami i funkcjami zarządzania projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Falcony to aplikacja internetowa, która umożliwia przeprowadzanie wszystkich kontroli i zgłaszanie wszelkich uwag na każdym urządzeniu – zarówno w trybie online, jak i offline. Dowiedz się więcej na temat produktu: Falcony
audits.io to w pełni konfigurowalne narzędzie, które działa na wszystkich urządzeniach – zarówno w trybie online, jak i offline. Przeprowadzaj audyty i inspekcje na telefonie komórkowym lub tablecie i kontynuuj pracę na komputerze, jeśli chcesz. Dołącz zdjęcia i inne pliki, przypisz działania naprawcze i powiadom odpowiedzialne osoby, udostępnij zautomatyzowane raporty PDF interesariuszom oraz przeanalizuj wąskie gardła i trendy ze statystyk w czasie rzeczywistym. Dokonaj cyfryzacji zarządzania ryzykiem w swojej organizacji już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Falcony

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Polska Produkt lokalny
Potężne internetowe narzędzie do opracowywania i wizualizacji ryzyka, zaprojektowane w celu wspierania doskonałej identyfikacji, monitorowania i raportowania ryzyka. Dowiedz się więcej na temat produktu: AdaptiveGRC
Platforma do zarządzania wieloma regulacjami w zakresie ładu korporacyjnego, ryzyka i zgodności dla wysoce regulowanych branż. AdaptiveGRC Enterprise Risk Manager to potężne internetowe narzędzie do opracowywania i wizualizacji ryzyka, zaprojektowane w celu wspierania doskonałej identyfikacji ryzyka, monitorowania i raportowania. Główne funkcje: > Przechowuje i zarządza rejestrem ryzyka klienta. > Postępuje zgodnie z ustalonymi zasadami zarządzania ryzykiem, w tym normą ISO 31000. > Umożliwia właścicielowi ryzyka wprowadzenie wielu interesariuszy do jednego rejestru ryzyka. Dowiedz się więcej na temat produktu: AdaptiveGRC

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
iDenfy to globalna, kompleksowa platforma do zapobiegania oszustwom. Łączy sztuczną inteligencję i technologię biometryczną. Dowiedz się więcej na temat produktu: iDenfy
iDenfy to globalna, kompleksowa platforma do zapobiegania oszustwom. Łącząc sztuczną inteligencję, technologię biometryczną i wewnętrzny zespół ekspertów KYC (poznaj swojego klienta), iDenfy pomaga zapobiegać oszustwom i zachować zgodność z przepisami, zapewniając jednocześnie przyjazną dla użytkownika weryfikację tożsamości. Dowiedz się więcej na temat produktu: iDenfy

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Polska Produkt lokalny
WeMoral | System zgłaszania nieprawidłowości umożliwiający organizacjom gromadzenie anonimowych informacji zwrotnych, bezpieczne przechowywanie dokumentacji i zarządzanie incydentami. Dowiedz się więcej na temat produktu: WeMoral
System zgłaszania nieprawidłowości, który umożliwia organizacjom zachęcanie do anonimowego przekazywania informacji zwrotnych, gromadzenie ich, bezpieczne przechowywanie dokumentacji i zarządzanie incydentami. Rozwiązanie jest w 100% bezpieczne i anonimowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: WeMoral

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Presight optymalizuje bezpieczeństwo i wydajność poprzez zarządzanie barierami i raportowanie operacyjne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Presight
Presight zapewnia rozwiązanie bezpieczeństwa procesowego, koncentrując się na zarządzaniu barierami, umożliwiając monitorowanie stanu barier o kluczowym znaczeniu dla bezpieczeństwa i ograniczanie związanego z nimi ryzyka. Dodatkowo Presight zapewnia rozwiązanie Operations Reporting, umożliwiające gromadzenie i prezentację danych z codziennych operacji. Jest to niezbędne do podejmowania świadomych decyzji i zwiększania ogólnej wydajności biznesowej. Rozwiązania firmy mają elastyczną wizualizację i są wysoce konfigurowalne, aby pomóc w podejmowaniu decyzji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Presight

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
3E Protect z Verisk 3E zapewnia natychmiastowy dostęp do zapasów substancji chemicznych i powiązanych kart charakterystyki SDS (arkusze danych bezpieczeństwa), 24-7-365. Dowiedz się więcej na temat produktu: 3E Protect
3E Protect z Verisk 3E zapewnia natychmiastowy dostęp do zapasów substancji chemicznych i powiązanych kart charakterystyki SDS (arkusze danych bezpieczeństwa), 24-7-365. Zamiast przeszukiwać wiele segregatorów, arkuszy kalkulacyjnych lub stron internetowych, nieograniczeni użytkownicy wykorzystują przyjazny dla użytkownika interfejs do lokalizowania kart charakterystyki, których potrzebują, w wymaganej jurysdykcji i języku. To wysoce wydajne i niedrogie rozwiązanie w zakresie ochrony środowiska i BHP zapewnia natychmiastowy dostęp do Internetu oraz bezprecedensowe usługi i wsparcie przez całą dobę. W dowolnym momencie. Wszędzie. Dowiedz się więcej na temat produktu: 3E Protect

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Oparta na chmurze platforma IntegrityNext umożliwia firmom monitorowanie 100% dostawców pod kątem zrównoważonego rozwoju. Dowiedz się więcej na temat produktu: IntegrityNext
IntegrityNext umożliwia organizacjom monitorowanie 100% dostawców pod kątem zgodności i zrównoważonego rozwoju w celu spełnienia wymogów regulacyjnych. Platforma IntegrityNext automatycznie uzyskuje wymagane samooceny i certyfikaty dostawców, jednocześnie monitorując media społecznościowe pod kątem zagrożeń związanych z niewłaściwymi praktykami i reputacją. IntegrityNext obejmuje między innymi przeciwdziałanie łapownictwu i korupcji, ochronę środowiska, prawa człowieka i prawo pracy, BHP, bezpieczeństwo cybernetyczne i ciągłość działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: IntegrityNext

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Oszczędzaj czas i zarządzaj ryzykiem, przechodząc od procesów papierowych do cyfrowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluix
Zapewnij swojemu zespołowi terenowemu rozwiązanie inspekcyjne, którego może się szybko nauczyć, a jednocześnie zarządzać operacjami z dowolnego miejsca, a także analizować zebrane dane. Fluix służy do przeprowadzania kontroli bezpieczeństwa, kontroli jakości i operacji w różnych branżach (budownictwo, media, transport, zarządzanie obiektami itp.) Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluix

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Firma Nlyte, lider w dziedzinie rozwiązań Magic Quadrant firmy Gartner w latach 2014, 2015 i 2016, szczyci się największymi i najbardziej zaawansowanymi wdrożeniami DCIM na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nlyte DCIM
Zespoły IT wdrażają Nlyte w celu automatyzacji, zarządzania i zmniejszania ryzyka infrastruktury krytycznej. Z centrum, kolokacji, krawędzi i chmury danych, Nlyte odkrywa, zarządza i fizyczne i wirtualne zasoby obliczeniowe, infrastrukturę, oprogramowanie oraz IoT i raportuje z użyciem otrzymanych danych. Nlyte obejmuje zarządzanie aktywami i mocą oraz monitorowanie energii. Asset Lifecycle obejmuje zarządzanie wydajnością, planowanie typu „co, jeśli”, analitykę prognostyczną, przepływ pracy oraz integrację z systemami IT, BMS i krytycznymi systemami BI. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nlyte DCIM

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Safety Instrumented Systems (SIS) zaprojektowano w celu usprawnienia i uproszczenia zarządzania całym cyklem życia SIS Dowiedz się więcej na temat produktu: IMS SIS
Oprogramowanie SIS Lifecycle służy do zarządzania całym cyklem życia przyrządowego systemu bezpieczeństwa (SIS) za pomocą jednego narzędzia, od projektu po zaplanowaną konserwację. Procesy SIS Lifecycle mogą być przytłaczające w związku z wieloma etapami i dyscyplinami. Dzięki oprogramowaniu SIS Lifecycle nie musisz już czuć się przytłoczony złożonością zarządzania cyklem życia SIS. To kompleksowe narzędzie oparte na chmurze wspiera cały proces zarządzania cyklem życia bezpieczeństwa, zgodnie z normami IEC61508 i IEC6151. Dowiedz się więcej na temat produktu: IMS SIS

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Wrike to platforma do zarządzania ryzykiem z funkcjami takimi jak narzędzia do śledzenia czasu pracy, zautomatyzowane raporty, uwierzytelnianie i szyfrowanie danych.
Wrike jest platformą do zarządzania ryzykiem, z której korzystają ponad dwa miliony osób w 140 krajach. Wypróbuj zaawansowane oprogramowanie Wrike, by zarządzać finansami, zmniejszyć ryzyko projektowe i zwiększyć rentowność. Korzystaj z narzędzi do śledzenia czasu pracy, aby zoptymalizować swoje zasoby i zapewnić, że nie przekraczasz budżetu. Zautomatyzuj raporty, aby uzyskać cenny wgląd w projekty i zidentyfikować obszary potencjalnego ryzyka. Zapewnij bezpieczeństwo swoich danych dzięki zabezpieczeniom na poziomie przedsiębiorstwa, w tym dostępowi opartemu na rolach i uwierzytelnianiu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Nintex Promapp to intuicyjne narzędzie do mapowania procesów online, które wspiera opracowywanie bardziej wydajnych metod pracy.
Organizacje, które chcą zminimalizować ryzyko i zmaksymalizować korzyści, korzystają z Nintex Promapp®, aby zapewnić pełną widoczność i kontrolę nad procesami. Dzięki dodatkowi do systemu zarządzania ryzykiem i zgodnością, który wspiera zgodność z normami ISO, regularne i wymagane audyty nie są już stresujące dla zespołów. Nintex Promapp to intuicyjne narzędzie online do mapowania procesów, które wspiera tworzenie bardziej inteligentnych i wydajnych sposobów pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Promapp

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Inteligentna platforma mobilna do przeprowadzania audytów i inspekcji. Skuteczny sposób na poprawę jakości, bezpieczeństwa, standardów operacyjnych i zgodności z przepisami.
Inteligentna aplikacja mobilna i kompletne rozwiązanie do przeprowadzania audytów i inspekcji. Planowanie inspekcji, prowadzenie szybkich audytów mobilnych na ulubionym urządzeniu (nawet w trybie offline), natychmiastowe przydzielanie zadań naprawczych. Po inspekcji możliwe jest natychmiastowe wygenerowanie wnikliwych raportów i automatyczne przesłanie ich pocztą e-mail do odpowiednich osób, aby uzyskać informacje w czasie rzeczywistym. Dzięki zaawansowanemu pulpitowi analitycznemu dostępny jest wgląd w działania i maksymalizacja wskaźnika ROI. Proste i niedrogie rozwiązanie dla profesjonalistów. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej. Monitorowanie pracowników, zdalne zarządzanie i zapobieganie utracie danych. Monitoruj pracowników w podróży za pomocą aplikacji mobilnej.
Firma Teramind oferuje oprogramowanie do monitorowania komputerów i zapobiegania utracie danych, umożliwiające śledzenie zachowań pracowników i użytkowników zdalnych. Oprogramowanie umożliwia identyfikację podejrzanej aktywności, wykrywanie potencjalnych zagrożeń, optymalizację wydajności i zapewnienie zgodności z przepisami. Wbudowane rozwiązanie RDP (zdalne sterowanie pulpitem), ostrzeżenia i dzienniki w czasie rzeczywistym. Podejmuj zautomatyzowane działania, takie jak ostrzeganie, blokowanie, blokady i inne, aby zapewnić bezpieczne i wydajne funkcjonowanie firmy. Monitoruj pracowników w podróży dzięki aplikacji mobilnej na Androida. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teramind

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Proste w użyciu, wydajne, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania dostawcami, które zapewnia jedno źródło prawdy. Już dziś wybierz lepszy sposób.
Proste w użyciu, wydajne rozwiązanie do zarządzania dostawcami w chmurze. Zarządzanie dostawcami i umowami, otrzymywanie automatycznych powiadomień o kluczowych terminach, monitorowanie ryzyka, zarządzanie obciążeniem pracą oraz przechowywanie plików i wiadomości – za pośrednictwem jednego centralnego repozytorium – w całej firmie. Pakiet narzędzi Gatekeepers do raportowania, współpracy i ostrzegania sprawia, że zarządzanie dostawcami i umowami jest łatwe i skuteczne. Pożegnaj się z programem Excel i innym przestarzałym oprogramowaniem – przywitaj się z prostym, wydajnym i opłacalnym systemem zarządzania dostawcami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gatekeeper

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma do zarządzania ryzykiem oszustwa z wzbogacaniem danych w czasie rzeczywistym, niestandardowymi punktacjami ryzyka i testami strukturalnymi uczenia maszynowego. Uzyskaj bezpłatną wersję próbną.
Automatycznie oznaczaj użytkowników lub sprzedawców o wysokim ryzyku za pomocą platformy SEON do zapobiegania oszustwom. Wykorzystaj możliwości wzbogacania danych w czasie rzeczywistym, odcisków palców, analizy cyfrowego śladu i testy strukturalne uczenia maszynowego. Kontroluj progi ryzyka i oszczędzaj czas recenzji ręcznej, konfigurując reguły dostosowane do Twojej firmy. Zarezerwuj 30-minutową demonstrację i skorzystaj z 30-dniowej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: SEON. Fraud Fighters

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Na platformie można znaleźć dynamiczną mapę, która pomoże Ci stale monitorować lokalizację podróżującego podczas podróży.
Zarządzanie ryzykiem związanym z podróżami służbowymi jest pod kontrolą dzięki BizAway. Na platformie można znaleźć dynamiczną mapę, która pomoże Ci stale monitorować lokalizację podróżującego podczas podróży, dzięki czemu jego podróż będzie bezpieczniejsza. Dzięki partnerstwu z linią Riskline oprogramowanie zapewnia certyfikowane i aktualne informacje na temat warunków podróży na całym świecie oraz wysyła ostrzeżenia o aktualnie obowiązujących planach podróży. Dowiedz się więcej na temat produktu: BizAway

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Zarządzanie ryzykiem związanym z narzędziami cyfrowymi umożliwia sprawne zarządzanie zgodnością i zarządzaniem bez konieczności stosowania arkuszy kalkulacyjnych. Wypróbuj za darmo przez 30 dni.
Ponad 200 000 użytkowników zgadza się: Granite Risk Management to narzędzie cyfrowe do nowoczesnego zarządzania ryzykiem. Dzięki łatwemu w użyciu rozwiązaniu do zarządzania ryzykiem, identyfikacja i ocena ryzyka nie zajmują dużo czasu, a wdrażanie środków naprawczych jest skuteczne. Zautomatyzowane raporty ułatwiają monitorowanie wyników i realizację wyznaczonych celów. Dzięki Granite Risk Management ryzyko jest łatwo identyfikowane i systematycznie oceniane, a wdrażanie środków zaradczych jest skuteczne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Granite Risk Management

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Dzięki iGrafx firmy uzyskują zintegrowany obraz swoich procesów biznesowych wraz z ryzykiem i punktami kontroli niezbędnymi do zachowania zgodności z przepisami.
W obliczu dzisiejszych wymagań w zakresie zgodności z przepisami prawnymi platforma iGrafx Business Transformation stanowi podstawę dla organizacji poszukujących holistycznego podejścia do zarządzania ryzykiem jakościowym, zgodności z przepisami i zarządzania. Platforma pomaga firmom spełnić wymagania Sarbanes-Oxley, RODO, HIPAA, ISO, a także wielu przepisów dotyczących opieki zdrowotnej, ochrony środowiska i innych – w sposób uporządkowany, kontrolowany i bezpieczny. Dowiedz się więcej na temat produktu: iGrafx

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Jeśli zarządzanie kopiami zapasowymi jest tylko jednym z niezliczonych obowiązków w dziale IT, warto rozważyć rozwiązanie Unitrends Backup, które jest łatwe w obsłudze.
Jeśli zarządzanie kopiami zapasowymi jest tylko jednym z niezliczonych obowiązków w dziale IT, warto rozważyć rozwiązanie Unitrends, które zapewni łatwość obsługi. Oprogramowanie Unitrends Backup Software to gotowe do użycia urządzenie wirtualne z w pełni zintegrowanymi funkcjami tworzenia kopii zapasowych, replikacji, deduplikacji, archiwizacji i natychmiastowego odzyskiwania danych. Uruchamianie na vSphere, Hyper-V, XenServer lub instalacja jako maszyny wirtualnej w chmurze Azure lub AWS. Integracja z chmurą, która została stworzona z myślą o bezproblemowym i ekonomicznym tworzeniu kopii zapasowych, magazynowaniu danych poza siedzibą firmy, długoterminowego przechowywania i DRaaS (odzyskiwanie awaryjne jako usługa). Dowiedz się więcej na temat produktu: Unitrends Backup

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Proaktywne najlepsze praktyki i analiza bezpieczeństwa dla AWS, Azure, Kubernetes, VMware, Windows i Linux OS.
Runecast to platforma IT dla przedsiębiorstw, która oszczędza czas i pieniądze zespołów ds. bezpieczeństwa i operacji, umożliwiając proaktywne podejście do ITOM (zarządzanie operacjami informatycznymi), CSPM (zarządzanie postawami bezpieczeństwa w chmurze) i zgodności. Zespoły mogą zrobić więcej za mniej, korzystając z jednej platformy, która sprawdza infrastrukturę chmury pod kątem zwiększonej widoczności, bezpieczeństwa i oszczędności czasu. Runecast pomaga zespołom operacyjnym zmniejszyć koszty operacyjne i zwiększyć przejrzystość, a zespołom ds. bezpieczeństwa uprościć zarządzanie słabymi punktami i zapewnić zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Runecast

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, infolinia ds. etyki i narzędzie do zarządzania zasobami ludzkimi.
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, infolinia ds. etyki i obsługa zasobów ludzkich. Oprogramowanie oferuje bogaty zestaw funkcji, w tym konfigurowalny formularz raportowania i zaawansowane zarządzanie raportami, które są dostępne w 113 językach. Zgodność z RODO i certyfikat ISO 27001. FaceUp jest zgodny z Dyrektywą UE w sprawie zgłaszania nieprawidłowości oraz Ustawą o ochronie osób zgłaszających nieprawidłowości. Zaufało jej 2700 organizacji różnej wielkości na całym świecie. Skorzystaj bezpłatnie z 14-dniowej wersji próbnej. Można ją skonfigurować w ciągu pięciu minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: FaceUp Whistleblowing System

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Alessa to skuteczne rozwiązanie w zakresie zgodności z przepisami dotyczącymi przeciwdziałania praniu pieniędzy, kontroli i zapobiegania oszustwom – zaprojektowane w celu obniżenia kosztów zgodności.
Alessa to rozwiązanie do monitorowania zgodności z przepisami w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy, kontroli i zapobiegania oszustwom. Umożliwia instytucjom finansowym i korporacjom szybką identyfikację podejrzanych transakcji, klientów i dostawców wysokiego ryzyka oraz potencjalnych oszustw, które zmniejszają rentowność i zwiększają koszty. Dzięki wczesnemu wykrywaniu podwyższonego ryzyka, Alessa pozwala organizacjom na wczesne badanie takich zachowań, podejmowanie świadomych decyzji, automatyczne tworzenie ścieżki audytu, przestrzeganie przepisów i ochronę przychodów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alessa

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Wykorzystaj swoje ramy zarządzania ryzykiem w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, dziesiątki funkcji pomaga chronić sprzęt, mienie i ludzi.
Pierwszym krokiem w zarządzaniu ryzykiem jest uznanie i kontrola w celu zmniejszenia ryzyka. Sofvie zapewnia bezprecedensowe uprawnienia pracownikom pierwszej linii z możliwością zgłaszania ryzyka, przydzielania obowiązków i zachowania przejrzystego dostępu do statusu mechanizmów kontroli. Dane te gromadzą się w potężnych pulpitach nawigacyjnych, umożliwiając nadzór nad jakością audytów, identyfikowanie trendów i generowanie raportów za pomocą jednego kliknięcia. Sofvie obejmuje również dobrze zdefiniowany nadzór nad ryzykiem i receptami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sofvie

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
System ERM z głosowaniem na ryzyko, oceną gotowości, raportowaniem do zarządu i nie tylko. Elastyczne ceny dla osób indywidualnych, zespołów i przedsiębiorstw. Wypróbuj za darmo.
Zwycięskie, specjalnie zaprojektowane oprogramowanie do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie, z unikalną funkcjonalnością kokardki ryzyka, ramami i progami gotowości na ryzyko, ryzykiem skupionym na strategii, modułem raportowania zarządu, mapą cieplną i innymi elementami. Łatwa aktualizacja programu ERM (zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie). Dowiedz się więcej na temat produktu: Essential ERM

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
LogicManager to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania ryzykiem, które służy klientom we wszystkich branżach na całym świecie.
LogicManager to świetna platforma do zarządzania ryzykiem, która jest konsekwentnie umieszczana na najwyższym poziomie w zakresie realizacji raportów Gartner Magic Quadrant i uznawana za jednego z liderów branży przez raport Forrester Wave. Oprócz oferowania doskonałego oprogramowania dla specjalistów ds. ryzyka na całym świecie LogicManager zapewnia nieograniczony, bezpłatny dostęp do zespołu eksperckiego zrzeszającego doradców ds. ryzyka. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicManager

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Przejrzysta i łatwa w użyciu platforma do zarządzania ryzykiem typu iPreemptive.
Topia to platforma do zarządzania ryzykiem, która analizuje cały ekosystem aplikacji / systemów operacyjnych organizacji w celu identyfikacji i mapowania każdego ryzyka w oparciu o priorytet. Dzięki możliwości śledzenia interakcji między aplikacją a systemem operacyjnym Topia ogranicza ryzyko, zanim stanie się zagrożeniem dla integralności organizacji. Platforma do zarządzania ryzykiem, która umożliwia organizacjom zarządzanie ryzykiem w unikatowym środowisku aplikacji i systemów operacyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: vRx

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Dołącz do tysięcy firm, które korzystają z Mine PrivacyOps, aby zautomatyzować przepływy pracy i usprawnić żądania dotyczące prywatności, w celu zmniejszenia ryzyka związanego ze zgodnością.
Pierwsza platforma biznesowa poświęcona działaniom związanym z ochroną danych osobowych, jednocześnie stawiając konsumentów i UX (doświadczenie użytkownika) w centrum uwagi. - Jeden z najszybszych przepływów ułatwiania DSR (wniosek podmiotu danych) i DSAR (wniosek o dostęp do danych) na rynku. - Odkrywanie i sterowanie źródłami danych za pomocą SI. - Natychmiastowe zmniejszenie ryzyka naruszenia prywatności i zyskanie spokoju ducha. - Integracja bez kodów ze źródłami danych firmy (w tym Salesforce, HubSpot, Shopify, Klaviyo, Zendesk i dziesiątki innych). - Ułatwienie przestrzegania przepisów dotyczących prywatności, takich jak RODO i CCPA (ochrona danych osobowych w Kalifornii). Dowiedz się więcej na temat produktu: Mine PrivacyOps

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
IPQS zapewnia innowacyjne rozwiązania zapobiegające oszustwom, z danymi w czasie rzeczywistym, zaawansowanymi interfejsami API i konfigurowalnymi ustawieniami punktacji.
IPQS zapewnia niezrównane rozwiązania w zakresie zapobiegania oszustwom, generując najświeższe i najbogatsze dostępne dane. Zaawansowane interfejsy API i zestawy danych są wyspecjalizowane w zapobieganiu oszustwom w czasie rzeczywistym z niezrównaną dokładnością dzięki sieci honeypotów do wykrywania cyberzagrożeń. Obejmuje to skanowanie adresów IP, urządzeń, wiadomości e-mail, numerów telefonów i adresów URL na całym świecie. Pakiet narzędzi zapewnia konfigurowalne ustawienia punktacji i prostą ocenę oszustw w celu łatwego wykrywania. Dzięki IPQS firmy mogą proaktywnie zapobiegać oszustwom, zapewniając płynny UX. Dowiedz się więcej na temat produktu: IPQS

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
QIMAone to oprogramowanie do zarządzania ryzykiem, specjalizujące się w towarach konsumpcyjnych dla globalnych marek, sprzedawców detalicznych i producentów.
QIMAone to oprogramowanie do zarządzania ryzykiem, specjalizujące się w towarach konsumpcyjnych dla globalnych marek, sprzedawców detalicznych i producentów. QIMAone cyfryzuje operacje kontroli jakości, usprawnia współpracę z dostawcami w celu zapobiegania ryzyku, poprawy jakości produktów i ciągłego doskonalenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: QIMAone

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma zarządzania cyklem życia produktu w czasie rzeczywistym, oparta na analizie ryzyka, z pełną odpowiedzialnością za automatyzację polityki, zwiększającą efektywność i zmniejszającą ryzyko.
System jest w pełni skoncentrowany na zautomatyzowaniu procesów back-office KYC (poznaj swojego klienta) i due diligence. Począwszy od tego, że pozwala klientowi bezpośrednio wypełniać i przesyłać wszystkie niezbędne dokumenty związane z całym procesem onboardingu. KYCP automatyzuje także obliczanie ryzyka na podstawie wcześniej zdefiniowanych dynamicznych parametrów, co pozwala na natychmiastowe zautomatyzowanie sposobu, w jaki wniosek powinien zostać rozpatrzony. KYC Portal jest nagradzaną, w pełni dynamiczną, opartą na analizie ryzyka platformą do zarządzania cyklem życia klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: KYC Portal

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Ondato projektuje kompleksowy zestaw mechanizmów kontroli bezpieczeństwa informacji, aby reagować na zagrożenia bezpieczeństwa klientów i architektury.
Ondato projektuje i wdraża kompleksowy zestaw mechanizmów kontroli bezpieczeństwa informacji oraz innych form zarządzania ryzykiem, aby reagować na zagrożenia bezpieczeństwa. Ondato to nieodzowny element wyposażenia każdej firmy działającej w przestrzeni cyfrowej. Zmniejsza ryzyko związane z karami finansowymi, ma 0% tolerancji dla oszustw i pozwala zaoszczędzić do 90% kosztów, jakie firmy zwykle wydają na zarządzanie zgodnością i danymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ondato

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Jeden z wiodących dostawców rozwiązań do planowania popytu, zarządzania ryzykiem, prognozowania i optymalizacji zapasów.
Smart Software oferuje Smart IP&O, zintegrowany zestaw natywnych aplikacji internetowych do planowania popytu, optymalizacji zapasów, zarządzania ryzykiem i analityki łańcucha dostaw. Zapewnia on jednolite, łatwe w użyciu, łatwe w skalowaniu, łatwe w współpracy środowisko z solidnymi zapasami i modelowaniem prognoz. Podejście „wdrożenie jednego to wdrożenie dla każdego” oznacza, że można na początku zareagować na dyskretny zestaw potrzeb i dodać nowe aplikacje, gdy będą gotowe, bez dodatkowych kosztów wdrożenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smart IP&O

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Log360, kompleksowe rozwiązanie SIEM, które pomaga chronić wewnętrzne i zewnętrzne ataki bezpieczeństwa dzięki możliwości zarządzania logami.
Log360, zintegrowane rozwiązanie łączące ADAudit Plus i EventLog Analyzer w jedną konsolę, to kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich wyzwań związanych z bezpieczeństwem sieci i zarządzaniem logami. Oferuje gromadzenie logów w czasie rzeczywistym, analizę, korelację, możliwości archiwizacji, które pomagają chronić poufne dane, zagrożenia bezpieczeństwa wewnętrznego i walkę z atakami zewnętrznymi. Aby pomóc w spełnieniu najważniejszych wymogów bezpieczeństwa, audytu i zgodności, dostarczanych jest w pakiecie ponad 1200 predefiniowanych raportów kryteriów i ostrzeżeń. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Log360

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Ryzyko projektowe lub korporacyjne, zarządzanie pojedynczym projektem i wieloma projektami – BCS wspiera aktywne zarządzanie szansami i ryzykiem.
Zarządzanie ryzykiem pozwala wyraźnie rejestrować wszelkie zagrożenia i prawdopodobieństwo ich wystąpienia na wszystkich etapach projektu. Jak silnie ryzyko wpływa na czas, wysiłek i koszty? Czy można ograniczyć ryzyko za pomocą odpowiednich środków? BCS wyraźnie pokazuje efekty łagodzące i skuteczność zastosowanych środków. Porównaj wartości na wykresie ryzyka i nie zapomnij o swoich możliwościach! Dzięki działaniom wspierającym można nawet zwiększyć prawdopodobieństwo wystąpienia okazji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
EQS Integrity Line to najbardziej zaufany system zgłaszania nieprawidłowości w Europie. Łatwy w użyciu dla raportujących i zarządzających przypadkami.
EQS Integrity Line: całodobowe raportowanie w dowolnym języku za pośrednictwem Internetu, poczty e-mail, telefonu i otwartych drzwi, co ułatwia zadanie raportującemu. Jest używany na całym świecie w ponad 70 językach. Intuicyjne zarządzanie przypadkami zapewnia, że klienci mogą skutecznie i wspólnie zarządzać przychodzącymi raportami i kompleksowymi dochodzeniami, zachowując jednocześnie poufność. Pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym ułatwiają raportowanie wewnętrzne i analizę trendów. Dowiedz się więcej na temat produktu: EQS Integrity Line

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Kompleksowy system zarządzania kredytami Usprawnij zarządzanie pożyczkami i ocenę ryzyka, w tym CRM, finansowanie społecznościowe i zarządzanie długiem.
Kompleksowy system zarządzania kredytami Usprawnij zarządzanie pożyczkami i ocenę ryzyka dzięki FTM, obejmując CRM, finansowanie społecznościowe i zarządzanie długiem. Rozwiązanie obejmuje: wdrażanie klientów, wystawianie polis, przetwarzanie wniosków, obsługę klienta i nie tylko. System Core ma rozszerzającą się listę integracji innych firm, które są łatwo dostępne na platformie: dostawców uwierzytelniania, dostawców integracji KYC, brokerów, dostawców płatności, dostawców bramek komunikacyjnych i dostawców infrastruktury. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fintech Market Core System

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Analytica to platforma wspomagająca podejmowanie decyzji, która pozwala na wizualizację problemów w sposób bardziej przejrzysty i wykraczający poza możliwości arkuszy kalkulacyjnych.
Analytica to platforma umożliwiająca podejmowanie decyzji i zarządzanie ryzykiem. Dzięki niej analitycy biznesowi mogą wizualizować problemy w przejrzysty sposób, wykraczający daleko poza możliwości tradycyjnych arkuszy kalkulacyjnych. Modele o kluczowym znaczeniu wpływają na decyzje w dziedzinie badań naukowych, finansów, opieki zdrowotnej, administracji rządowej, wojska, energii, środowiska, przemysłu lotniczego i telekomunikacyjnego Wszyscy interesariusze mogą uczestniczyć w projekcie poprzez wizualny interfejs do zarządzania zmiennymi, formułami, celami, decyzjami i ograniczeniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Analytica

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Nowoczesny sposób zarządzania ryzykiem i zgodnością z przepisami. Odpowiedzialność to platforma zaufania dla organizacji.
Accountable to fundamentalna zmiana w sposobie, w jaki firmy podchodzą do zarządzania ryzykiem i zgodności z przepisami. Koncentrując się na poziomach odpowiedzialności w organizacji, staramy się przenieść program ochrony prywatności i bezpieczeństwa na nowy poziom. Accountable ułatwia monitorowanie prywatności, bezpieczeństwa i zgodności z przepisami dla wszystkich interesariuszy wewnątrz i na zewnątrz firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accountable

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
True Low-code narzędzie używane do definiowania, wdrażania, wykonywania, monitorowania i utrzymywania różnorodności i złożoności logiki decyzyjnej.
Oprogramowanie Low-Code, które służy do automatyzacji procesów biznesowych (narzędzie RPA), budowania strategii i modeli ryzyka (Decisions engine), zgodności (AML, KYC, itp.), jako Business Rule Management System (BRMS) oraz jako niskokodowe narzędzie Backend Development Tool dla logiki aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProcessMIX

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma chmurowa TreasuryView umożliwia firmom dowolnej wielkości kontrolę nad ryzykiem finansowym.
Platforma chmurowa TreasuryView łączy rzeczywiste i planowane narażenie walutowe, zadłużenie, stopy procentowe i zabezpieczenie walutowe oraz zewnętrzne dane rynkowe w zakresie analityki prognostycznej i możliwości automatyzacji zadań skarbowych z podstawową opcją integracji finansów lub systemów ERP. Ponadto oferuje możliwości interakcji z zaufanym doradcą bankowym za pośrednictwem tej samej platformy danych, pomagając przedsiębiorstwom szybciej niż wcześniej osiągnąć cele bankowe, przy niższych kosztach. Dowiedz się więcej na temat produktu: TreasuryView

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Dzięki zastosowaniu Evotix przez ponad 400 firm zmieniamy sposób, w jaki pracownicy angażują się w BHP.
Evotix to globalna firma technologiczna ESG (zarządzanie środowiskowe, społeczne i ład korporacyjny), która zmienia sposób, w jaki pracownicy angażują się w BHP. Jej cenione na rynku rozwiązanie, Assure, jest używane przez ponad 400 klientów w wielu branżach. Intuicyjna, mobilna aplikacja Evotix wspiera udział pracowników, kierując ich działaniami na pierwszej linii, a jednocześnie zbierając bogate dane, które pomagają w ustalaniu priorytetów w zakresie bezpieczeństwa i usprawnień operacyjnych oraz zapewniają zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Assure

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
UniCourt zapewnia API dostęp do danych sądowych w celu zarządzania ryzykiem, kontroli zgodności, dochodzeń, AML, KYC i redukcji kosztów.
UniCourt jest liderem w zwiększaniu dostępności i użyteczności danych sądowych dzięki LDaaS. Zapewniamy specjalistom ds. zarządzania ryzykiem bezproblemowy dostęp do danych sądowych stanowych i federalnych PACER za pośrednictwem aplikacji online i interfejsów API w celu kontroli zgodności, bezpieczeństwa, analizy due diligence, AML (przeciwdziałanie praniu pieniędzy), KYC (poznaj swojego klienta), prywatnych dochodzeń i redukcji kosztów analizy ryzyka. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniCourt Enterprise API

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Jedna z wiodących platform SI do wykrywania zdarzeń i ryzyka w czasie rzeczywistym.
Globalne przedsiębiorstwa, organizacje z sektora publicznego i newsroomy korzystają z platformy SI Dataminr, aby wykrywać najbardziej istotne zdarzenia o dużym znaczeniu i pojawiające się zagrożenia w czasie rzeczywistym, dzięki czemu mogą szybko i pewnie reagować. Dataminr Pulse to jedna z najnowszych ofert produktów dla firm. Dataminr Pulse wykorzystuje SI, aby zapewnić jak najwcześniejsze oznaki kluczowych dla działalności firmy informacji na temat ryzyka dla pracowników, marki, zasobów fizycznych i zasobów wirtualnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dataminr

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
DataSecurity Plus oferuje wykrywanie danych i audyt serwerów w czasie rzeczywistym, ostrzeganie i raportowanie.
DataSecurity Plus to rozwiązanie zapewniające widoczność i bezpieczeństwo danych, które oferuje wykrywanie danych, analizę przechowywania plików oraz audyt serwera plików Windows w czasie rzeczywistym, ostrzeganie i raportowanie. Ponadto monitoruje integralność plików; usprawnia wymagania dotyczące zgodności; generuje natychmiastowe, zdefiniowane przez użytkownika alerty e-mail; znajduje wrażliwe dane osobowe (PII/ePHI) przechowywane w plikach, folderach lub udziałach; i automatycznie wykonuje predefiniowane reakcje w przypadku wystąpienia zagrożeń bezpieczeństwa, takich jak ataki ransomware. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine DataSecurity Plus

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami
Enablon dostarcza najbardziej kompletne na rynku oprogramowanie do zarządzania BHPiOŚ, ryzykiem i zrównoważonym rozwojem, zaprojektowane dla firm z Fortune 500.
Oprogramowanie do zarządzania ryzykiem Enablon pozwala organizacjom zapewnić identyfikację, dokumentację i ocenę ryzyka, zarządzać kontrolą i identyfikacją problemów, a także wdrożyć zalecenia i plany naprawcze, aby zminimalizować ryzyko i zaoszczędzić pieniądze. Rozwiązania są wykorzystywane przez ponad 1000 globalnych firm i ponad milion użytkowników końcowych. Pozwól firmie Enablon uprościć procesy zarządzania ryzykiem i poproś o bezpłatną wersję demonstracyjną już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Enablon Risk Management

Funkcje

  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Kontrola procesów biznesowych
  • Ocena ryzyka
  • Analiza zagrożeń
  • Ścieżka audytowa
  • Ostrzeżenia o ryzyku
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie dokumentami