Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do zarządzania ryzykiem

Narzędzia do zarządzania ryzykiem pomagają firmom ograniczać ryzyko dotyczące przedsiębiorstwa i operacji, poprawiając jakość i minimalizując straty dzięki lepszemu zarządzaniu danymi. Rozwiązania te pozwalają śledzić incydenty, ułatwiają ocenę działań naprawczych, monitorują wyniki na poziomie przedsiębiorstwa oraz wspomagają zgodność z przepisami. Typowymi funkcjami narzędzia do zarządzania ryzykiem są BI (Business Intelligence) oraz zarządzanie wyjątkami. Powiązane rozwiązania to oprogramowanie do zarządzania ryzykiem finansowym i oprogramowanie compliance.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do zarządzania ryzykiem

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 66 w
Polska Produkt lokalny
Potężne internetowe narzędzie do opracowywania i wizualizacji ryzyka, zaprojektowane w celu wspierania doskonałej identyfikacji, monitorowania i raportowania ryzyka. Dowiedz się więcej na temat produktu: AdaptiveGRC
Platforma do zarządzania wieloma regulacjami w zakresie ładu korporacyjnego, ryzyka i zgodności dla wysoce regulowanych branż. AdaptiveGRC Enterprise Risk Manager to potężne internetowe narzędzie do opracowywania i wizualizacji ryzyka, zaprojektowane w celu wspierania doskonałej identyfikacji ryzyka, monitorowania i raportowania. Główne funkcje: > Przechowuje i zarządza rejestrem ryzyka klienta. > Postępuje zgodnie z ustalonymi zasadami zarządzania ryzykiem, w tym normą ISO 31000. > Umożliwia właścicielowi ryzyka wprowadzenie wielu interesariuszy do jednego rejestru ryzyka. Dowiedz się więcej na temat produktu: AdaptiveGRC

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Polska Produkt lokalny
WeMoral | System zgłaszania nieprawidłowości umożliwiający organizacjom gromadzenie anonimowych informacji zwrotnych, bezpieczne przechowywanie dokumentacji i zarządzanie incydentami. Dowiedz się więcej na temat produktu: WeMoral
System zgłaszania nieprawidłowości, który umożliwia organizacjom zachęcanie do anonimowego przekazywania informacji zwrotnych, gromadzenie ich, bezpieczne przechowywanie dokumentacji i zarządzanie incydentami. Rozwiązanie jest w 100% bezpieczne i anonimowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: WeMoral

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
TeamMate Audit to rozwiązanie do zarządzania audytem, które pomaga audytorom i kierownictwu działu audytu zarządzać wszystkimi aspektami audytu. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamMate+ Audit
TeamMate Audit to kompleksowy system zarządzania audytem, który pomaga audytorom i kierownictwu działu audytu zarządzać wszystkimi aspektami procesu audytu. TeamMate pomaga organizacjom na całym świecie identyfikować i oceniać ryzyko, tworzyć audyty i zarządzać nimi, planować projekty i przydzielać zasoby, przechwytywać koszty na poczet podróży i wydatki, zarządzać usuwaniem problemów, monitorować status i raportować go za pomocą powiadomień i pulpitów nawigacyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamMate+ Audit

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
iDenfy to globalna, kompleksowa platforma do zapobiegania oszustwom. Łączy sztuczną inteligencję i technologię biometryczną. Dowiedz się więcej na temat produktu: iDenfy
iDenfy to globalna, kompleksowa platforma do zapobiegania oszustwom. Łącząc sztuczną inteligencję, technologię biometryczną i wewnętrzny zespół ekspertów KYC (poznaj swojego klienta), iDenfy pomaga zapobiegać oszustwom i zachować zgodność z przepisami, zapewniając jednocześnie przyjazną dla użytkownika weryfikację tożsamości. Dowiedz się więcej na temat produktu: iDenfy

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Firma Nlyte, lider w dziedzinie rozwiązań Magic Quadrant firmy Gartner w latach 2014, 2015 i 2016, szczyci się największymi i najbardziej zaawansowanymi wdrożeniami DCIM na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nlyte DCIM
Zespoły IT wdrażają Nlyte w celu automatyzacji, zarządzania i zmniejszania ryzyka infrastruktury krytycznej. Z centrum, kolokacji, krawędzi i chmury danych, Nlyte odkrywa, zarządza i fizyczne i wirtualne zasoby obliczeniowe, infrastrukturę, oprogramowanie oraz IoT i raportuje z użyciem otrzymanych danych. Nlyte obejmuje zarządzanie aktywami i mocą oraz monitorowanie energii. Asset Lifecycle obejmuje zarządzanie wydajnością, planowanie typu „co, jeśli”, analitykę prognostyczną, przepływ pracy oraz integrację z systemami IT, BMS i krytycznymi systemami BI. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nlyte DCIM

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Oprogramowanie do zarządzania ryzykiem w chmurze dla firm każdej wielkości. Prostota. Elastyczność. Skalowalność. Konfiguracja w ciągu kilku minut. Rozpocznij bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 QMS
Proste oprogramowanie do zarządzania ryzykiem. Połącz rejestry ryzyka dla wszystkich ocen ryzyka z QT9 QMS. Oszczędzaj czas i poprawiaj jakość dzięki automatycznym alertom e-mail, wbudowanej kontroli dokumentów, działaniom naprawczym (CAPA), audytom i nie tylko. Łatwe konfigurowanie ryzyka poprzez przypisywanie działań, ocen ryzyka, zadań, priorytetów, pracowników itp. Pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym zapewniają szybki wgląd w oceny ryzyka według lokalizacji, kategorii i statusu. Uzyskaj pełną ścieżkę audytu ze szczegółową osią czasu. Rozpocznij darmową wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 QMS

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Presight optymalizuje bezpieczeństwo i wydajność poprzez zarządzanie barierami i raportowanie operacyjne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Presight
Presight zapewnia rozwiązanie bezpieczeństwa procesowego, koncentrując się na zarządzaniu barierami, umożliwiając monitorowanie stanu barier o kluczowym znaczeniu dla bezpieczeństwa i ograniczanie związanego z nimi ryzyka. Dodatkowo Presight zapewnia rozwiązanie Operations Reporting, umożliwiające gromadzenie i prezentację danych z codziennych operacji. Jest to niezbędne do podejmowania świadomych decyzji i zwiększania ogólnej wydajności biznesowej. Rozwiązania firmy mają elastyczną wizualizację i są wysoce konfigurowalne, aby pomóc w podejmowaniu decyzji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Presight

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
SpiraPlan to gotowy do użytku system zarządzania programami w przedsiębiorstwie, który pomaga w rozpoznawaniu ryzyka w programach, zarządzaniu nim, śledzeniu i łagodzeniu go. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan
SpiraPlan to system zarządzania programami w przedsiębiorstwie, który pomaga firmom każdej wielkości zarządzać ryzykiem i je ograniczać. SpiraPlan posiada wbudowany system zarządzania ryzykiem przedsiębiorstwa, który umożliwia identyfikację, analizowanie, usuwanie i monitorowanie ryzyka przy wsparciu w zakresie ryzyka, łagodzenia ryzyka, zadań i kostek ryzyka. Funkcja ryzyka w SpiraPlan płynnie integruje się z wymaganiami i funkcjami zarządzania projektami. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraPlan

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Pivot to narzędzie S2P, które pomaga kontrolować wydatki, zmniejszać ryzyko dostawców na dużą skalę i zwiększać możliwości zespołów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pivot
Pivot to oprogramowanie zakupowe klasy konsumenckiej, które pomaga firmom kontrolować wydatki, jednocześnie wzmacniając ich zespoły. Natywna integracja z systemami ERP i narzędziami firmowymi umożliwia wdrożenie w ciągu zaledwie kilku tygodni. Intuicyjne interfejsy sprzyjają adaptacji pracowników, unikając potrzeby szkoleń. Dla zespołów finansowych, prawnych, zgodności i bezpieczeństwa, Pivot oferuje automatyzacje, które znacznie zmniejszają ilość pracy ręcznej i niekończących się wątków e-mail. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pivot

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Ograniczenie ryzyka w całym cyklu życia produktu. Rejestrowanie i monitorowanie działań ograniczających ryzyko w celu sprawdzenia, jak dobrze działają, jeśli są dodatkowe Dowiedz się więcej na temat produktu: MasterControl Quality Excellence
Ograniczenie ryzyka w całym cyklu życia produktu. Możesz się upewnić, że wszyscy w firmie używają tych samych definicji i progów ryzyka oraz że wszystkie działania związane z zarządzaniem ryzykiem są rejestrowane. Uruchomienie oceny ryzyka z dowolnego miejsca w QMS. Rejestrowanie i monitorowanie działań ograniczających ryzyko w celu sprawdzenia, jak dobrze działają, czy potrzebne są dodatkowe środki ograniczające i czy pojawiły się dodatkowe zagrożenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: MasterControl Quality Excellence

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Quentic: Kompletny pakiet dotyczący oprogramowania do zarządzania BHPiOŚ i CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu). Rozpocznij bezpłatną wersję demonstracyjną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quentic
Quentic to idealne rozwiązanie dla potrzeb w zakresie BHPiOŚ i zarządzania zrównoważonym rozwojem. Opracowane na podstawie wiedzy specjalistycznej oprogramowanie internetowe jest dostosowane do zadań użytkownika i łączy wszystkie potrzebne funkcje. Skorzystaj ze sprawdzonego systemu, który pozwala połączyć zróżnicowane moduły oprogramowania i dostosować je do potrzeb. Dokumentacja, organizacja, ocena – wszystko to odbywa się w mgnieniu oka. Uzyskaj dokładny przegląd swoich danych, niezależnie od tego, czy są to analizy globalne czy szczegółowe informacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quentic

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Wrike to platforma do zarządzania ryzykiem z funkcjami takimi jak narzędzia do śledzenia czasu pracy, zautomatyzowane raporty, uwierzytelnianie i szyfrowanie danych.
Wrike jest platformą do zarządzania ryzykiem, z której korzystają ponad dwa miliony osób w 140 krajach. Wypróbuj zaawansowane oprogramowanie Wrike, by zarządzać finansami, zmniejszyć ryzyko projektowe i zwiększyć rentowność. Korzystaj z narzędzi do śledzenia czasu pracy, aby zoptymalizować swoje zasoby i zapewnić, że nie przekraczasz budżetu. Zautomatyzuj raporty, aby uzyskać cenny wgląd w projekty i zidentyfikować obszary potencjalnego ryzyka. Zapewnij bezpieczeństwo swoich danych dzięki zabezpieczeniom na poziomie przedsiębiorstwa, w tym dostępowi opartemu na rolach i uwierzytelnianiu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Inteligentna platforma mobilna do przeprowadzania audytów i inspekcji. Skuteczny sposób na poprawę jakości, bezpieczeństwa, standardów operacyjnych i zgodności z przepisami.
Inteligentna aplikacja mobilna i kompletne rozwiązanie do przeprowadzania audytów i inspekcji. Planowanie inspekcji, prowadzenie szybkich audytów mobilnych na ulubionym urządzeniu (nawet w trybie offline), natychmiastowe przydzielanie zadań naprawczych. Po inspekcji możliwe jest natychmiastowe wygenerowanie wnikliwych raportów i automatyczne przesłanie ich pocztą e-mail do odpowiednich osób, aby uzyskać informacje w czasie rzeczywistym. Dzięki zaawansowanemu pulpitowi analitycznemu dostępny jest wgląd w działania i maksymalizacja wskaźnika ROI. Proste i niedrogie rozwiązanie dla profesjonalistów. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoAudits

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Safetica chroni dane przed zagrożeniami ze strony osób z wewnątrz i pomaga w przestrzeganiu przepisów.
Safetica zapewnia łatwe w użyciu, lokalne i chmurowe rozwiązania do zapobiegania utracie danych oraz ochrony przed zagrożeniami wewnętrznymi, które pomagają organizacjom zapewnić bezpieczeństwo danych i zgodność z przepisami. Safetica to europejska firma programistyczna założona w 2007 roku, obsługująca klientów w 120 krajach na całym świecie, oferująca rozwiązania w zakresie zapobiegania utracie danych i ochrony przed zagrożeniami wewnętrznymi. Safetica NXT (natywna dla chmury) Safetica ONE (w placówce) Dowiedz się więcej na temat produktu: Safetica

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej. Monitorowanie pracowników, zdalne zarządzanie i zapobieganie utracie danych. Monitoruj pracowników w podróży za pomocą aplikacji mobilnej.
Firma Teramind oferuje oprogramowanie do monitorowania komputerów i zapobiegania utracie danych, umożliwiające śledzenie zachowań pracowników i użytkowników zdalnych. Oprogramowanie umożliwia identyfikację podejrzanej aktywności, wykrywanie potencjalnych zagrożeń, optymalizację wydajności i zapewnienie zgodności z przepisami. Wbudowane rozwiązanie RDP (zdalne sterowanie pulpitem), ostrzeżenia i dzienniki w czasie rzeczywistym. Podejmuj zautomatyzowane działania, takie jak ostrzeganie, blokowanie, blokady i inne, aby zapewnić bezpieczne i wydajne funkcjonowanie firmy. Monitoruj pracowników w podróży dzięki aplikacji mobilnej na Androida. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teramind

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Minimalizuj ryzyko, ulepszaj programy bezpieczeństwa, poprawiaj wydajność i zwiększaj wgląd dzięki oprogramowaniu z zakresu BHP firmy Benchmark.
Wielokrotnie nagradzana, kompleksowa i zintegrowana, oparta na chmurze platforma Environment, Health & Safety (EHS), skonfigurowana i wdrożona w czasie 3 miesięcy lub krótszym. Sprawdzone, oparte na najlepszych praktykach przepływy pracy rozwiązania EHS, organicznie opracowane, specjalnie zaprojektowane moduły, intuicyjna funkcjonalność, zintegrowana aplikacja mobilna, wstępnie opracowane spostrzeżenia, raporty, analizy, najnowocześniejsza sztuczna inteligencja i zaawansowana technologia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Benchmark Gensuite EHS

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Intellect zapewnia konfigurowalne i elastyczne oprogramowanie QMS oparte na sztucznej inteligencji.
Intellect zapewnia konfigurowalne i elastyczne oprogramowanie QMS oparte na sztucznej inteligencji. Intellect zapewnia ponad 30 gotowych aplikacji, w tym aplikację do zarządzania ryzykiem. Precyzyjnie analizuj ryzyko swojej firmy za pomocą zaawansowanych narzędzi Intellect do zarządzania ryzykiem. Zyskasz lepsze zrozumienie potencjalnych problemów i będziesz podejmować mądrzejsze decyzje. Jako firma posiadająca certyfikat ISO, ich rozwiązania zostały zaprojektowane tak, aby pomóc w spełnieniu standardów zgodności ISO, FDA, OSHA, EPA i GxP. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intellect QMS

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Proste w użyciu, wydajne, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania dostawcami, które zapewnia jedno źródło prawdy. Już dziś wybierz lepszy sposób.
Proste w użyciu, wydajne rozwiązanie do zarządzania dostawcami w chmurze. Zarządzanie dostawcami i umowami, otrzymywanie automatycznych powiadomień o kluczowych terminach, monitorowanie ryzyka, zarządzanie obciążeniem pracą oraz przechowywanie plików i wiadomości – za pośrednictwem jednego centralnego repozytorium – w całej firmie. Pakiet narzędzi Gatekeepers do raportowania, współpracy i ostrzegania sprawia, że zarządzanie dostawcami i umowami jest łatwe i skuteczne. Pożegnaj się z programem Excel i innym przestarzałym oprogramowaniem – przywitaj się z prostym, wydajnym i opłacalnym systemem zarządzania dostawcami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gatekeeper

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Certainty to zaufane rozwiązanie kontrolne na poziomie przedsiębiorstwa, służące do zarządzania i raportowania ryzyka biznesowego, zgodności i wydajności.
Certainty, używany przez ponad 100 000 profesjonalistów do przeprowadzania ponad 2 000 000 inspekcji rocznie, jest sprawdzonym na poziomie przedsiębiorstwa rozwiązaniem dla każdego programu zarządzania zgodnością, ryzykiem lub wydajnością opartego na inspekcjach. Certainty pozwala na wprowadzanie danych z papieru, przeglądarki, importu z Excela lub aplikacji Certainty i posiada wszystko, czego potrzebujesz do projektowania i zarządzania listami kontrolnymi audytu/inspekcji, zbierania i raportowania danych z audytu, zarządzania i łagodzenia ryzyka, incydentów oraz problemów zidentyfikowanych w procesie audytorskim. Dowiedz się więcej na temat produktu: Certainty Software

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma do zarządzania ryzykiem oszustwa z wzbogacaniem danych w czasie rzeczywistym, niestandardowymi punktacjami ryzyka i testami strukturalnymi uczenia maszynowego. Uzyskaj bezpłatną wersję próbną.
Automatycznie oznaczaj użytkowników lub sprzedawców o wysokim ryzyku za pomocą platformy SEON do zapobiegania oszustwom. Wykorzystaj możliwości wzbogacania danych w czasie rzeczywistym, odcisków palców, analizy cyfrowego śladu i testy strukturalne uczenia maszynowego. Kontroluj progi ryzyka i oszczędzaj czas recenzji ręcznej, konfigurując reguły dostosowane do Twojej firmy. Zarezerwuj 30-minutową demonstrację i skorzystaj z 30-dniowej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: SEON. Fraud Fighters

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Na platformie można znaleźć dynamiczną mapę, która pomoże Ci stale monitorować lokalizację podróżującego podczas podróży.
Zarządzanie ryzykiem związanym z podróżami służbowymi jest pod kontrolą dzięki BizAway. Na platformie można znaleźć dynamiczną mapę, która pomoże Ci stale monitorować lokalizację podróżującego podczas podróży, dzięki czemu jego podróż będzie bezpieczniejsza. Dzięki partnerstwu z linią Riskline oprogramowanie zapewnia certyfikowane i aktualne informacje na temat warunków podróży na całym świecie oraz wysyła ostrzeżenia o aktualnie obowiązujących planach podróży. Dowiedz się więcej na temat produktu: BizAway

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Zarządzanie ryzykiem związanym z narzędziami cyfrowymi umożliwia sprawne zarządzanie zgodnością i zarządzaniem bez konieczności stosowania arkuszy kalkulacyjnych. Wypróbuj za darmo przez 30 dni.
Ponad 200 000 użytkowników zgadza się: Granite Risk Management to narzędzie cyfrowe do nowoczesnego zarządzania ryzykiem. Dzięki łatwemu w użyciu rozwiązaniu do zarządzania ryzykiem, identyfikacja i ocena ryzyka nie zajmują dużo czasu, a wdrażanie środków naprawczych jest skuteczne. Zautomatyzowane raporty ułatwiają monitorowanie wyników i realizację wyznaczonych celów. Dzięki Granite Risk Management ryzyko jest łatwo identyfikowane i systematycznie oceniane, a wdrażanie środków zaradczych jest skuteczne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Granite Risk Management

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Oszczędzaj czas i zarządzaj ryzykiem, przechodząc od procesów papierowych do cyfrowych.
Zapewnij swojemu zespołowi terenowemu rozwiązanie inspekcyjne, którego może się szybko nauczyć, a jednocześnie zarządzać operacjami z dowolnego miejsca, a także analizować zebrane dane. Fluix służy do przeprowadzania kontroli bezpieczeństwa, kontroli jakości i operacji w różnych branżach (budownictwo, media, transport, zarządzanie obiektami itp.) Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluix

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, infolinia ds. etyki i narzędzie do zarządzania zasobami ludzkimi.
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, infolinia ds. etyki i obsługa zasobów ludzkich. Oprogramowanie oferuje bogaty zestaw funkcji, w tym konfigurowalny formularz raportowania i zaawansowane zarządzanie raportami, które są dostępne w 113 językach. Zgodność z RODO i certyfikat ISO 27001. FaceUp jest zgodny z Dyrektywą UE w sprawie zgłaszania nieprawidłowości oraz Ustawą o ochronie osób zgłaszających nieprawidłowości. Zaufało jej 2700 organizacji różnej wielkości na całym świecie. Skorzystaj bezpłatnie z 14-dniowej wersji próbnej. Można ją skonfigurować w ciągu pięciu minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: FaceUp Whistleblowing System

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami
Oparta na chmurze platforma IntegrityNext umożliwia firmom monitorowanie 100% dostawców pod kątem zrównoważonego rozwoju.
IntegrityNext umożliwia organizacjom monitorowanie 100% dostawców pod kątem zgodności i zrównoważonego rozwoju w celu spełnienia wymogów regulacyjnych. Platforma IntegrityNext automatycznie uzyskuje wymagane samooceny i certyfikaty dostawców, jednocześnie monitorując media społecznościowe pod kątem zagrożeń związanych z niewłaściwymi praktykami i reputacją. IntegrityNext obejmuje między innymi przeciwdziałanie łapownictwu i korupcji, ochronę środowiska, prawa człowieka i prawo pracy, BHP, bezpieczeństwo cybernetyczne i ciągłość działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: IntegrityNext

Funkcje

  • Planowanie scenariuszy
  • Risk Analysis
  • Zarządzanie kontrolami wewnętrznymi
  • Dostęp mobilny
  • Ocena ryzyka
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie incydentami
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Zarządzanie dokumentami