Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Platformy zarządzania doświadczeniem klienta

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 62 w
Zapewnij swojemu klientowi markowy portal dla klientów OneStop. Zarządzaj ciągłymi połączeniami, które są kluczowe dla biznesu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo
Moxtra obsługuje portale OneStop, prywatne centrum komunikacji z kompleksowym pakietem usług współpracy, aby zapewnić Twoim klientom dobre doświadczenia z marką. Zarządzaj użytkownikami zewnętrznymi i wewnętrznymi i zapewniaj stałą łączność w ramach samodzielnej aplikacji internetowej i mobilnej lub w ramach płynnego rozszerzenie istniejącej strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Polska Produkt lokalny
Zebranie większej ilości informacji zwrotnych od klientów i zapewnienie im lepszej obsługi. Wykorzystaj 20 natywnych integracji, aby reagować na opinie klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate
Survicate to platforma do badania doświadczeń klientów dla firm rozwijających się. Narzędzia obsługi klienta to podstawowe narzędzia ankietowe lub złożone platformy przedsiębiorstwa. Survicate łączy w sobie to, co najlepsze w obu światach: łatwość obsługi i potężną funkcjonalność. - NPS, CSAT (zadowolenie klienta), CES (ocena wysiłku klienta) i 12 innych typów pytań. - idealne rozwiązanie dla MŚP; - łatwa integracja z Intercom, HubSpot i innymi (natywna, bez kodu); - ponad 100 szablonów ankiet do użytku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Przekształć odwiedzających stronę internetową w rozmowy sprzedażowe. Skorzystaj z CallPage i od razu oddzwoń do swoich potencjalnych klientów w ciągu 28 sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallPage
CallPage jest liderem w branży w dostarczaniu oprogramowania do automatycznego oddzwaniania i rozwiązań do śledzenia połączeń. Dzięki konfigurowalnym widżetom aplikacja CallPage umożliwia firmom generowanie nawet o 75% większej liczby połączeń przychodzących od osób odwiedzających ich strony internetowe. Odwiedzający mogą poprosić o połączenie błyskawiczne, a aplikacja CallPage połączy je z konsultantem w ciągu zaledwie 28 sekund. CallPage to także idealne rozwiązanie dla obsługi klienta i centrów obsługi telefonicznej. Dzięki funkcjom ustalania harmonogramów połączeń i komunikacji głosowej możesz poprawić obsługę klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallPage

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho jest przyjazne dla użytkownika, posiada czysty interfejs i konfigurowalne moduły. Moduły są łatwe w obsłudze i pozwalają utrzymać zaangażowanie klientów i potencjalnych klientów dzięki opcji czatu na żywo, banerom w produkcie i kilku innym funkcjom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to oparte na chmurze oprogramowanie typu helpdesk z ponad 200 kompatybilnymi integracjami. Popraw obsługę klienta i zarządzaj całą komunikacją z jednej wspólnej skrzynki odbiorczej firmy. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zaimponować 150 milionom użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Twórz angażujące, niezależne od platformy i piękne ankiety. Daje firmom – małym i dużym – możliwość zbierania informacji zwrotnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend
SurveyLegend to kolejna generacja pięknych ankiet online, które angażują i nie wymagają platformy. Daje firmom – małym i dużym – oraz osobom fizycznym, możliwość tworzenia przepięknych, przyjaznych dla urządzeń mobilnych ankiet. Teraz możesz tworzyć świetnie wyglądające ankiety na swoim komputerze lub tablecie, a także dostosowywać wygląd ankiety do swoich upodobań, wyświetlając zebrane dane za pomocą przyciągającej wzrok, wnikliwej grafiki. Tworzenie kwestionariuszy odbywa się poprzez przeciągnięcie i nie musisz być ekspertem w zakresie badań rynkowych, aby korzystać z tego narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Polska Produkt lokalny
Może pomóc w skonfigurowaniu procesów obsługi klienta (NPS, CSAT, CES). Wypróbuj światowej klasy wsparcie. Integracja z oprogramowaniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Startquestion
Jedną z największych zalet w porównaniu z dużymi markami są przystępne ceny i światowej klasy zespół ds. sukcesu klientów. Pomoże Ci skonfigurować, zintegrować i zautomatyzować procesy obsługi klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Startquestion

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zoho CRM Plus to ujednolicona platforma obsługi klienta, która łączy zespoły sprzedaży, marketingu i obsługi klienta w jednym interfejsie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus to pierwsza w branży ujednolicona platforma do obsługi klienta, która pomaga zniwelować różnice między zespołami sprzedaży, marketingu i obsługi klienta oraz zapewnić wyjątkową obsługę klienta. Łączy w sobie automatyzację sprzedaży, śledzenie odwiedzających, inteligentne boty czatu, obsługę klienta, zarządzanie projektami, e-mail marketing, media społecznościowe, ankiety dla klientów, wbudowaną sztuczną inteligencję i ujednoliconą analitykę — wszystko na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Rozwiązanie do analizy mowy, które poprawia wydajność, zarządzanie jakością i satysfakcję klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: VoiceAnalytics
VoiceAnalytics to rozwiązanie do analizy mowy, które poprawia wydajność, zarządzanie jakością i satysfakcję klientów w call center, zarówno w działalności handlowej, jak i w obsłudze klienta. Rozwiązanie oparte na SI, zbudowane z potężnego silnika językowego i algorytmów uczenia maszynowego, jest w stanie przetwarzać mowę na tekst z dużą dokładnością, a także rozpoznawać słowa kluczowe, co pozwala na wykrycie określonej treści w 100% połączeń. Dowiedz się więcej na temat produktu: VoiceAnalytics

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Oprogramowanie do obsługi klienta Zendesk pomaga nawiązać kontakt z klientami za pośrednictwem ich ulubionych kanałów i zapewnić inteligentniejszą obsługę na dużą skalę.
Zendesk pomaga tworzyć wyjątkowe doświadczenia i trwałe połączenia dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu wsparcia klienta. Dzięki wygodnym wielokanałowym możliwościom pozostawanie w kontakcie z klientami jest szybkie i łatwe, poprzez wykorzystanie ulubionych aplikacji i urządzeń. Zendesk to skalowalne rozwiązanie wsparcia, które centralizuje wszystkie rozmowy, ułatwiając pracę zarówno agentom, jak i klientom. Po wdrożeniu 60% klientów zgłasza wzrost CSAT (zadowolenie klienta). Dołącz do rewolucji w zakresie obsługi klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie stworzyć doskonałą obsługę klienta.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w bezproblemowym rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Pipedrive pomaga sprzedawcom przyspieszyć proces sprzedaży dzięki zaawansowanym funkcjom, ponad 275 integracjom oraz łatwemu, intuicyjnemu interfejsowi.
Pipedrive naprawdę rozumie, jak ważne jest doświadczenie klienta w sprzedaży opartej na aktywności. Dzięki łatwemu w obsłudze rozwiązaniu CRM, wyposażonemu w wspaniałe funkcje i integracje, sprzedawcy mogą teraz w pełni skupić się na tym, co dla nich najważniejsze. Wypróbuj rozwiązanie CRM stworzone przez sprzedawców i porzuć trudności ze zrozumieniem klientów lub zawieraniem transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
Zoho Desk to internetowa aplikacja do obsługi klienta, która pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami. Dzięki Zoho Desk agenci stają się bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci coraz bardziej samodzielni. Jest on wygodny w użyciu i konfigurowalny, a jego użycie nie kosztuje fortuny. Zoho Desk, będący częścią pakietu programów biznesowych firmy Zoho, umożliwia skupienie się na obsłudze klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Jotform Enterprise pomaga firmom zarządzać procesem organizacji zbierania informacji zwrotnych.
Jotform Enterprise zapewnia kompleksowe oprogramowanie do zbierania opinii klientów, organizacji i NPS (odsetek promotorów netto) dla firm, które chcą zapewnić klientom niezrównaną obsługę. Od obliczania NPS po projektowanie wiadomości e-mail dla autorespondentów, Jotform Enterprise pomoże Ci poprawić jakość obsługi klienta. Zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Bitrix24 to bezpłatna platforma do zarządzania relacjami z klientami, wykorzystywana przez osiem milionów firm na całym świecie.
Bitrix24 to platforma do zarządzania relacjami z klientami, wykorzystywana przez osiem milionów firm z całego świata. Jest dostępna w chmurze lub lokalnie z dostępem do kodu open source. Nieograniczona liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Bezpłatny plan obejmuje również e-mail marketing i telefonię. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Zaoferuj swoim klientom doskonałą obsługę dzięki kanałom takim jak chat internetowy i wiadomości mobilne. Dzięki Userlike możesz chatować z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Łatwa w użyciu | Wielokrotnie nagradzana | Platforma ankietowa wyposażona w zaawansowane funkcje. Działa na wszystkich urządzeniach.
Survio to internetowa platforma ankietowa w trybie online, zawierająca zaawansowane funkcje, które pomagają mierzyć i poprawiać jakość obsługi klienta. Współpraca ze współpracownikami za pośrednictwem obszarów roboczych, możliwość nadawania ról i uprawnień. Zapewnia bezpieczeństwo dużemu zespołowi dzięki SSO (jednokrotne logowanie). Dzięki dostępowi do interfejsu API automatyzuje przepływy pracy i integruje dane z setkami popularnych aplikacji za pośrednictwem Zapier. Korzysta z wbudowanych pulpitów BI i wysyła je regularnie do skrzynki odbiorczej. Survio posiada certyfikat ISO 27001 i spełnia surowe normy RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survio

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Tidio to platforma do obsługi klienta, która umożliwia zapewnienie doskonałego wsparcia klienta i generowanie sprzedaży za pomocą botów i czatu na żywo.
Tidio to potężna, wszechstronna platforma do obsługi klienta, która podnosi poziom wsparcia klienta i pomaga generować większą sprzedaż. Łatwo dostępny widżet czatu na żywo sprawi, że firma będzie dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a chatboty napędzane sztuczną inteligencją będą angażować klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu będziesz mógł sprzedawać więcej. Dodatkowo można połączyć komunikatory Messenger, Instagram, czat na żywo i pocztę e-mail z wielokanałową aplikacją Tidio i odpowiadać na wszystkie wiadomości z jednego miejsca, również mobilnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zbieraj natychmiast opinie klientów z Nicereply. Korzystaj z jednokliknięciowych ankiet CSAT, CES i NPS oraz zwiększaj ilość otrzymanych informacji.
Nicereply CX to łatwy sposób na promowanie obsługi klienta Zespoły w firmach takich jak Microsoft, Lenovo i Hubspot korzystają z Nicereply do: - natychmiastowego zbierania informacji zwrotnych - wypełniania ankiet CSAT (wynik zadowolenia klienta), CES (wynik wysiłku klienta) i NPS za pomocą jednego kliknięcia - pomiaru informacji zwrotnych na agenta, zespół, kraj lub całą firmę - dostosowywania ankiet pod względem marki, pytań i skali - zwiększania wskaźnika odpowiedzi na pytania ankiety o 200% - stosowania wielu opcji dystrybucji ankiety - wybierania spośród wielu integracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nicereply

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Front to jedno z wiodących centrów komunikacji z klientami, które umożliwia firmom zapewnianie doskonałych doświadczeń na dużą skalę.
Przekształć każdą interakcję w okazję do zapewnienia doskonałych wrażeń dla klientów. Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do ich potrzeb na dużą skalę. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę w celu proaktywnego angażowania klientów i dostarczania spersonalizowanych reakcji, dzięki czemu klienci zawsze czują się w centrum uwagi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Usprawnij obsługę klienta dzięki kompleksowemu rozwiązaniu centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Platforma Genesys Cloud CX to jedno narzędzie obsługujące całą komunikację – głosową, czaty, e-maile, wiadomości tekstowe i inne. Wbudowana szczegółowa analityka, zasady rejestrowania i zarządzanie pracownikami. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla stron internetowych i aplikacji mobilnych z zawsze włączonymi nagraniami, mapami ciepła, automatycznymi zdarzeniami i lejkami.
Smartlook to rozwiązanie do analizy jakościowej dla sieci i urządzeń mobilnych, które pomaga ponad 300 000 przedsiębiorstwom każdej wielkości i z różnych branż w odpowiadaniu na pytania dotyczące działań użytkowników. Dlaczego użytkownicy korzystają z danej funkcji lub z niej nie korzystają? Wyeliminuj zgadywanie: zawsze dostępne nagrania i mapy cieplne pokazują rzeczywiste zachowanie użytkowników, a automatyczne śledzenie zdarzeń i lejki konwersji pokazują trendy w zachowaniach. Smartlook to nie tylko liczby i wykresy, ale także powód, dla którego użytkownicy zachowują się w dany sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartlook

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Rozwiązanie CRM Creatio pomaga nowoczesnym firmom usprawnić przepływy pracy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta bez użycia kodu i maksymalnej swobody.
Rozwiązanie CRM Creatio to pakiet wysokiej klasy produktów do marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług bez użycia kodu, który automatyzuje całą podróż klienta z maksymalnym stopniem swobody. •Marketing Creatio — gotowa do użycia, bezkodowa platforma do automatyzacji kampanii marketingowych i przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami •Sales Creatio — kompleksowa, bezkodowa platforma do automatyzacji procesów sprzedaży dowolnego typu •Service Creatio — wielokanałowa platforma do automatyzacji procesów roboczych związanych z obsługą klienta o dowolnej złożoności Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Przekształć ankiety w rozmowy dzięki naszym ankietom podobnym do czatu. Nawiązuj lepsze interakcje z klientami i pracownikami.
System SurveySparrow pozwala przekształcić ankiety w rozmowy. Dzięki interfejsowi konwersacyjnemu SurveySparrow umożliwia użytkownikom tworzenie i udostępnianie niezwykle angażujących ankiet na urządzenia mobilne, które sprawiają wrażenie czatu. Cykliczne ankiety SurveySparrow umożliwiają regularne wysyłanie ankiet w celu zbadania sytuacji pracowników lub klientów. Dzięki łatwym opcjom udostępniania SurveySparrow umożliwia udostępnianie ankiet w Internecie, na urządzeniach mobilnych, w mediach społecznościowych i w wiadomościach e-mail w celu łatwego zbierania informacji zwrotnych od docelowych odbiorców. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveySparrow

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Facelift Cloud oferuje wieloaspektowe rozwiązanie do zarządzania doświadczeniami klientów we wszystkich kanałach w sposób centralny i wydajny.
Facelift Cloud to cenione na świecie narzędzie do zarządzania doświadczeniami klientów. Oprogramowanie pomaga centralnie i skutecznie zarządzać działaniami na wszystkich istotnych kanałach, łącząc wszystkie elementy zarządzania mediami społecznościowymi w jednym inteligentnym narzędziu. Nadaje się do wszystkich rozmiarów firmy w każdej lokalizacji z aktywnymi użytkownikami w ponad 50 krajach na całym świecie. Rozwiązanie Facelift Cloud umożliwia markom, agencjom i instytucjom publicznym osiągnięcie celów biznesowych. Narzędzie posiada certyfikat ISO 27001. Dowiedz się więcej na temat produktu: facelift

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Whatfix wspiera wdrażanie technologii i aktywizację użytkowników w celu zwiększenia ich produktywności i zaangażowania poprzez wykorzystanie kontekstowych wskazówek w aplikacji.
Whatfix jest cieszącą się dużym globalnym zaufaniem platformą do cyfrowej adaptacji, która pomaga przedsiębiorstwom i firmom z listy Fortune 500 w adaptacji oprogramowania, skróceniu czasu wprowadzenia oprogramowania na rynek, zwiększeniu produktywności pracowników i uzyskaniu dodatniego zwrotu z inwestycji w oprogramowanie. Dzięki Whatfix jedno z czołowych przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych było w stanie zaoszczędzić 950 000 $, tworząc dostosowane do potrzeb szkolenie dla użytkowników końcowych. Ocena Whatfix na stronie Gartner Peer Insights to 4,8. Jeśli chcesz przeprowadzić cyfrową transformację, skontaktuj się z nami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatfix

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zonka Feedback CX Platform jest wielokanałowym oprogramowaniem do prowadzenia ankiet i zbierania opinii. Mierz, ulepszaj i przekształcaj doświadczenia pracowników i klientów.
Zonka Feedback CX Platform to wielokanałowe oprogramowanie do przeprowadzania ankiet i zbierania opinii, które zmienia sposób zarządzania doświadczeniem klienta. Zmierz odpowiednie wskaźniki CX, w tym wskaźniki NPS (wynik promotora netto), CES (ocena wysiłków klienta) oraz CSS (ocena zadowolenia klienta). Zbieraj opinie i przeprowadzaj ankiety w wielu kanałach: iPad, tablety, smartfony, online, e-mail i SMS. Zonka Feedback pomaga przejść od doświadczenia klienta i jego opinii do zadowolenia klienta, oferując doskonałą platformę do pomiaru, analizy i rozwoju. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zonka Feedback

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Polska Produkt lokalny
Profesjonalne oprogramowanie do ankiet internetowych. Ankiety, kwestionariusze, formularze i testy dotyczące doświadczeń klienta, badań rynku, HR i nie tylko.
SurveyLab to profesjonalne narzędzie do przeprowadzania ankiet online, które umożliwia tworzenie ankiet, automatyzację zbierania odpowiedzi i generowanie raportów. System jest aplikacją internetową i do korzystania z niego nie jest wymagane żadne dodatkowe oprogramowanie poza przeglądarką internetową. Niektóre z funkcji usługi obejmują: zaawansowaną logikę i randomizację, wsparcie dla każdego języka i ankiety wielojęzyczne, pracę zespołową i dzielenie się wynikami ankiet, zwiększone bezpieczeństwo (SSL/HTTPS), eksport wyników ankiety (Excel, SPSS, PowerPoint), ankiety markowe i bez oznaczeń marki, API. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLab

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Udoskonal doświadczenie klienta i pielęgnuj swoich klientów przez cały cykl ich życia na jednej, przystępnej cenowo platformie.
Optymalne oprogramowanie, które zapewnia klientom spersonalizowaną obsługę. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom. Wypróbuj siedmiodniową bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje.
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Delighted to najłatwiejszy i najszybszy sposób na gromadzenie i działanie w oparciu o spostrzeżenia klientów, pracowników, partnerów i dostawców.
Delighted to gotowa do użytku platforma obsługi klienta, która pomaga tysiącom marek, takich jak Affirm, Peloton, Doordash, Instacart i Allbirds, napędzać rozwój firmy dzięki praktycznym informacjom zwrotnym. Dostosowywanie i wysyłanie ankiet dotyczących zadowolenia klientów i NPS w ciągu kilku minut oraz automatyzacja procesu dzięki ponad 30 integracji jednym kliknięciem z narzędziami, których już używasz. Przygotuj wszystko samodzielnie – nie trzeba projektować ani opracowywać zasobów. Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatną wersję próbną i sprawdzić, jak łatwo jest to zrobić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Delighted

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Canny to narzędzie do przekazywania informacji zwrotnych od użytkowników, stworzone z myślą o wszystkim, co jest potrzebne do poruszania się po całym cyklu przekazywania informacji zwrotnych.
Rejestruj, organizuj i analizuj opinie użytkowników w jednym miejscu, aby podejmować decyzje dotyczące produktów. Nadaj priorytet informacjom zwrotnym, zbuduj plan działania i zamknij pętlę komunikacji za pomocą wbudowanego dziennika zmian. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canny

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Pakiet informacji zwrotnych typu wszystko w jednym z wielokanałową dystrybucją, wizualną personalizacją i tworzeniem ankiet w trakcie procesu obsługi klienta.
Feedbackly to kompleksowe oprogramowanie CXM, które automatycznie przekształca informacje zwrotne w sprzedaż przez całą podróż klienta. Twórz konfigurowalne ankiety i publikuj je jednocześnie na dowolnym kanale sprzedaży/komunikacji; następnie analizuj odpowiedzi na doskonałym pulpicie nawigacyjnym i w specjalistycznym narzędziu do analityki procesów obsługi klienta. Feedbackly jest jedynym dostawcą rozwiązań CXM (zarządzanie doświadczeniem klienta) na rynku, który umożliwia pomiar doświadczeń emocjonalnych. Co więcej, pokazuje, które emocje napędzają sprzedaż. Dowiedz się więcej na temat produktu: Feedbackly

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zrozumienie doświadczenia klientów i wpływu zmian poprzez odniesienie ich drogi do wewnętrznych ram biznesowych.
Zrozumienie wrażeń klienta wymaga znacznie więcej niż tylko uchwycenia jego drogi na wykresie. Aby naprawdę zrozumieć ich wrażenia, musisz powiązać tę drogę z pozostałymi elementami architektury Twojego biznesu. Platforma iGrafx Business Transformation pozwala pokonać bariery i wyraźnie przyjrzeć się relacjom między doświadczeniem klienta a Twoimi wewnętrznymi strategiami, możliwościami, procesami, ludźmi i systemami. To pozwala Ci jasno zrozumieć wpływ zmian. Dowiedz się więcej na temat produktu: iGrafx

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Przystępne cenowo, intuicyjne i oferujące wiele opcji oprogramowanie do e-mail marketingu dla marketerów i właścicieli firm. Na początek: bezpłatna 14-dniowa wersja próbna.
SendX to przystępne cenowo, intuicyjne i oferujące wiele opcji oprogramowanie do e-mail marketingu dla marketerów i właścicieli firm. SendX z dumą oferuje marketerom jeden z najprostszych interfejsów użytkownika w branży. SendX zapewnia nieograniczoną liczbę wiadomości e-mail wysyłanych w ramach każdego planu, potężne możliwości automatyzacji, codzienne całodobowe wsparcie na żywo oraz najlepsze możliwości dostarczania wiadomości e-mail. Ponad 3000 firm na całym świecie zaufało SendX w zakresie e-mail marketingu. **Zacznij od bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej (nie jest wymagana karta kredytowa). **Ceny zaczynają się od 9,99 $ miesięcznie Dowiedz się więcej na temat produktu: SendX

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Oparta na chmurze platforma do zarządzania doświadczeniami pomaga organizacjom zbierać, analizować i działać w oparciu o opinie klientów w celu poprawy wartości marki.
Medallia, światowa wiodąca firma w dziedzinie zarządzania doświadczeniami i zaangażowaniem, pomaga wszystkim, od pracowników pierwszej linii po dyrektorów generalnych, stać się świadomymi klientami, oferując użyteczne informacje, dzięki którym klienci wracają, wydają więcej i promują organizację. Oparta na chmurze platforma rejestruje najszersze spektrum żądanych i niechcianych informacji zwrotnych oraz służy inteligentnym spostrzeżeniom, które pomagają pracownikom w codziennym podejmowaniu decyzji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Medallia Experience Cloud

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Chattermill łączy opinie klientów, obsługę klienta i opinie o produktach w jedną platformę, aby analizować dane klientów w skali
Chattermill łączy opinie klientów, obsługę klienta i opinie o produktach w jedną platformę i wykorzystuje SI (sztuczną inteligencję) do analizy danych o klientach w skali i dostarczania użytecznych informacji. Czołowe światowe marki, takie jak Amazon, Uber, Virgin Mobile, Zendesk, Tesco, JustEat i H&M używają Chattermill, aby udoskonalać doświadczenia klientów i napędzać wzrost swoich firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chattermill

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Oparta na sztucznej inteligencji wielokanałowa platforma zaangażowania i doświadczenia klientów, pomagająca ponad 5000 markom w skutecznych rozmowach indywidualnych z klientami
Pakiet Customer Engagement & Experience firmy Netcore Cloud (dawniej Netcore Smartech) to kompleksowa platforma dla marketerów, kierowników ds. rozwoju i produktów, która napędza wielokanałowy wzrost na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. Pomaga tworzyć możliwe do wykorzystania ujednolicone profile klientów, dostarczać spersonalizowane kampanie wielokanałowe do określonych segmentów użytkowników dzięki raportowaniu w czasie rzeczywistym i analityce produktów. Bezkodowe rozwiązanie do obsługi produktów dodatkowo zwiększa szybkość i sprawność tworzenia doświadczeń z aplikacji, które utrzymują użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Netcore Customer Engagement & Experience Platform

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Agregator recenzji i tracker zaprojektowany, aby pomóc firmom cyfrowym wykorzystać opinie klientów do uzyskania większych przychodów.
Reviewflowz to kompleksowa platforma zarządzania przeglądem dla firm B2B SaaS i przedsiębiorstw cyfrowych. Bądź na bieżąco ze swoimi ocenami, otrzymując powiadomienia o każdej nowej recenzji, którą uzyskasz w trybie online w serwisie Slack, e-mail lub Webhooks. Uzyskaj dostęp do wszystkich swoich recenzji na łatwym w użyciu pulpicie nawigacyjnym i uzyskaj przydatne informacje dzięki wykresom oraz solidnej wyszukiwarce, która umożliwia filtrowanie na podstawie dat, platform i ocen klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewFlowz

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Twórz online mapy podróży klienta, persony i mapy interesariuszy. Współpracuj i dziel się podróżami z rówieśnikami i prezentuj je klientom.
Smaply to narzędzie do mapowania podróży dla firm każdej wielkości, które chcą poprawić swoje doświadczenia klienta i skalować design thinking w swojej organizacji. Elastyczni redaktorzy | współpraca | współdzielenie na żywo | tryb feedback | profesjonalny eksport | wiele person | integracja danych | API | szkolenia | wsparcie | zamówienia | godziny coachingu | cena za użytkownika | język angielski i hiszpański | link lane | szablony map podróży | szablony persony | szablony i przykłady branżowe Dowiedz się więcej na temat produktu: Smaply

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
OnScreen to DAP (proces archiwizacji danych) dla systemu SAP oraz wszystkich aplikacji korporacyjnych lub internetowych, takich jak Salesforce, SuccessFactors, Ariba, a nawet aplikacji dla klientów.
Cyfrowa platforma adopcyjna Digital Adoption Platform dla systemu SAP, wszelkie aplikacje korporacyjne lub internetowe, takie jak Salesforce, SuccessFactors, Ariba, Oracle lub aplikacje niestandardowe. Poradniki OnScreen w czasie rzeczywistym zapewniają użytkownikom końcowym w organizacjach korporacyjnych pewność wykonania każdego zadania, niezależnie od złożoności systemu lub procesu. Firmy z listy Fortune 500 korzystają z systemu OnScreen, aby poprawić skuteczność wdrażania użytkowników i szkoleń. System OnScreen ułatwia trenerom tworzenie treści i zarządzanie nimi w ciągu kilku minut, aby przyspieszyć ich wdrażanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnScreen

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Quadient umożliwia użytkownikom biznesowym podniesienie poziomu CX ponad oczekiwania dzięki spersonalizowanym, zgodnym z przepisami treściom we wszystkich punktach kontaktu.
Quadient jest siłą napędową najbardziej znaczących doświadczeń klientów na świecie. Quadient Inspire pomaga firmom tworzyć zwinną, skuteczną i ujednoliconą komunikację, zarządzaną z jednej, centralnej platformy z prostym projektowaniem układu przeciągania i upuszczania, z klientami dla wszystkich kanałów cyfrowych i drukowanych, aby zapewnić kompletne, wielokanałowe doświadczenie klienta, które obejmuje całą ścieżkę klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quadient Inspire

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zbuduj znaczące relacje z klientami w każdym kanale dzięki wielowarstwowej platformie komunikacyjnej Infobip w chmurze.
Infobip jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie komunikacji wielokanałowej, pomagającym markom w budowaniu znaczących relacji z klientami na dużą skalę. Ta platforma komunikacyjna wspiera szeroką gamę rozwiązań, kanałów komunikacji i narzędzi na potrzeby zaawansowanego angażowania klientów, bezpieczeństwa, uwierzytelniania, wsparcia i zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Infobip

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Cyara przyspiesza realizację bezbłędnych procesów obsługi klienta w kanałach cyfrowych i głosowych, zmniejszając jednocześnie ryzyko wystąpienia usterek.
Wielokrotnie nagradzana platforma Automated CX Assurance firmy Cyara pomaga najbardziej rozpoznawalnym markom na świecie dostarczać bezbłędne doświadczenia klientów przy mniejszym wysiłku, kosztach i ryzyku. Cyara wspiera cały cykl rozwoju oprogramowania CX, od projektu po testowanie funkcjonalne i regresyjne, testy obciążeniowe i monitorowanie produkcji, umożliwiając przedsiębiorstwom projektowanie, budowanie i utrzymywanie optymalnych ścieżek obsługi klienta w skali, w kanałach cyfrowych i głosowych, przy jednoczesnym zmniejszeniu ryzyka wystąpienia usterek w kontakcie z klientem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cyara

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Agenci mogą zobaczyć to, co widzą ich klienci za pomocą kamer na smartfonach, i wizualnie poprowadzić ich do rozdzielczości.
Fixzy Assist umożliwia technikom lub call center korzystanie z telefonu komórkowego lub pulpitu komputera stacjonarnego w celu szybkiego łączenia się z klientem za pomocą wideo, które można poddać audytowi na żywo, w celu rozwiązywania problemów, pomiarów, kontroli konserwacji i nagłych wypadków, zmniejszając wydatki i poprawiając obsługę klienta. Kompletna stacja dokująca do pracy umożliwia korzystanie z platformy przez technika na miejscu, co pozwala zwiększyć szybkość naprawy za pierwszym razem i zapewnia cyfrowe bliźniaki 3D z pełną wydajnością audytu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fixzy Assist

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną