Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 842 w
e-satisfaction.com to rozwiązanie w zakresie informacji zwrotnych, które pomaga firmom rozpocząć dyskusję z klientami i napędzać rozwój biznesu. Dowiedz się więcej na temat produktu: e-satisfaction.com
e-satisfaction.com to oprogramowanie do zarządzania informacjami zwrotnymi dla przedsiębiorstw, które rejestruje opinie klientów. Wykorzystujemy je, aby pomóc zrozumieć klientów, wiedzieć, na czym się skupić i zapewnić im najlepsze w swojej klasie doświadczenia, jakich oczekują i na jakie zasługują. Platforma e-satisfaction.com zbiera informacje zwrotne w ważnych momentach podróży klienta i przekłada je na działania na pierwszej linii, spostrzeżenia dla kierownictwa i lepszą reputację organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: e-satisfaction.com

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zbiera i przetwarza miliardy zdarzeń w czasie rzeczywistym, aby stworzyć spersonalizowane podróże klientów poprzez zautomatyzowane kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evam
Evam to ceniona firma technologiczna specjalizująca się w aranżacji ścieżki klienta dzięki możliwościom ciągłej inteligencji. Evam dociera codziennie do ponad 600 użytkowników końcowych i przetwarza miliardy punktów kontaktu, aby podejmować właściwe działania w czasie rzeczywistym w celu uzyskania maksymalnej wartości biznesowej. Unikalne rozwiązania Evam pomagają przedsiębiorstwom tworzyć ścieżki klientów w czasie rzeczywistym i prezentować kolejną ofertę dzięki rozwiązaniom automatyzacji marketingu z technologią prognostyczną opartą na sztucznej inteligencji we wszystkich kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evam

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Pipedrive pomaga sprzedawcom przyspieszyć proces sprzedaży dzięki zaawansowanym funkcjom, ponad 275 integracjom oraz łatwemu, intuicyjnemu interfejsowi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive naprawdę rozumie, jak ważne jest doświadczenie klienta w sprzedaży opartej na aktywności. Dzięki łatwemu w obsłudze rozwiązaniu CRM, wyposażonemu w wspaniałe funkcje i integracje, sprzedawcy mogą teraz w pełni skupić się na tym, co dla nich najważniejsze. Wypróbuj rozwiązanie CRM stworzone przez sprzedawców i porzuć trudności ze zrozumieniem klientów lub zawieraniem transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Polska Produkt lokalny
Zebranie większej ilości informacji zwrotnych od klientów i zapewnienie im lepszej obsługi. Wykorzystaj 20 natywnych integracji, aby reagować na opinie klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate
Survicate to platforma do badania doświadczeń klientów dla firm rozwijających się. Narzędzia obsługi klienta to podstawowe narzędzia ankietowe lub złożone platformy przedsiębiorstwa. Survicate łączy w sobie to, co najlepsze w obu światach: łatwość obsługi i potężną funkcjonalność. - NPS, CSAT (zadowolenie klienta), CES (ocena wysiłku klienta) i 12 innych typów pytań. - idealne rozwiązanie dla MŚP; - łatwa integracja z Intercom, HubSpot i innymi (natywna, bez kodu); - ponad 100 szablonów ankiet do użytku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk
Zoho Desk to internetowa aplikacja do obsługi klienta, która pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami. Dzięki Zoho Desk agenci stają się bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci coraz bardziej samodzielni. Jest on wygodny w użyciu i konfigurowalny, a jego użycie nie kosztuje fortuny. Zoho Desk, będący częścią pakietu programów biznesowych firmy Zoho, umożliwia skupienie się na obsłudze klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Pobuca Experience Cloud leverages AI to analyze what customers say in all touchpoints & produces CX metrics & VoC insights. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pobuca Experience Cloud
Pobuca Experience Cloud can help you measure Customer Experience, design the right strategy based on KPIs, & then improve loyalty, customer service, & customer engagement through personalization. Pobuca Experience Cloud leverages AI to analyze what customers say in every touchpoint (calls, emails, chats, social, etc) & produces Customer Experience metrics & Voice of Customer insights. It automatically measures your CX & Loyalty by analyzing dark data that you already have untapped. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pobuca Experience Cloud

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho jest przyjazne dla użytkownika, posiada czysty interfejs i konfigurowalne moduły. Moduły są łatwe w obsłudze i pozwalają utrzymać zaangażowanie klientów i potencjalnych klientów dzięki opcji czatu na żywo, banerom w produkcie i kilku innym funkcjom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Twórz angażujące, niezależne od platformy i piękne ankiety. Daje firmom – małym i dużym – możliwość zbierania informacji zwrotnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend
SurveyLegend to kolejna generacja pięknych ankiet online, które angażują i nie wymagają platformy. Daje firmom – małym i dużym – oraz osobom fizycznym, możliwość tworzenia przepięknych, przyjaznych dla urządzeń mobilnych ankiet. Teraz możesz tworzyć świetnie wyglądające ankiety na swoim komputerze lub tablecie, a także dostosowywać wygląd ankiety do swoich upodobań, wyświetlając zebrane dane za pomocą przyciągającej wzrok, wnikliwej grafiki. Tworzenie kwestionariuszy odbywa się poprzez przeciągnięcie i nie musisz być ekspertem w zakresie badań rynkowych, aby korzystać z tego narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Bitrix24 to bezpłatna platforma do zarządzania relacjami z klientami, wykorzystywana przez osiem milionów firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to platforma do zarządzania relacjami z klientami, wykorzystywana przez osiem milionów firm z całego świata. Jest dostępna w chmurze lub lokalnie z dostępem do kodu open source. Nieograniczon a liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Bezpłatny plan obejmuje również e-mail marketing i telefonię. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Facelift Cloud oferuje wieloaspektowe rozwiązanie do zarządzania doświadczeniami klientów we wszystkich kanałach w sposób centralny i wydajny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Facelift Cloud
Facelift Cloud to cenione na świecie narzędzie do zarządzania doświadczeniami klientów. Oprogramowanie pomaga centralnie i skutecznie zarządzać działaniami na wszystkich istotnych kanałach, łącząc wszystkie elementy zarządzania mediami społecznościowymi w jednym inteligentnym narzędziu. Nadaje się do wszystkich rozmiarów firmy w każdej lokalizacji z aktywnymi użytkownikami w ponad 50 krajach na całym świecie. Rozwiązanie Facelift Cloud umożliwia markom, agencjom i instytucjom publicznym osiągnięcie celów biznesowych. Narzędzie posiada certyfikat ISO 27001. Dowiedz się więcej na temat produktu: Facelift Cloud

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zonka Feedback CX Platform jest wielokanałowym oprogramowaniem do prowadzenia ankiet i zbierania opinii. Mierz, ulepszaj i przekształcaj doświadczenia pracowników i klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zonka Feedback
Zonka Feedback CX Platform to wielokanałowe oprogramowanie do przeprowadzania ankiet i zbierania opinii, które zmienia sposób zarządzania doświadczeniem klienta. Zmierz odpowiednie wskaźniki CX, w tym wskaźniki NPS (wynik promotora netto), CES (ocena wysiłków klienta) oraz CSS (ocena zadowolenia klienta). Zbieraj opinie i przeprowadzaj ankiety w wielu kanałach: iPad, tablety, smartfony, online, e-mail i SMS. Zonka Feedback pomaga przejść od doświadczenia klienta i jego opinii do zadowolenia klienta, oferując doskonałą platformę do pomiaru, analizy i rozwoju. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zonka Feedback

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zoho CRM Plus to ujednolicona platforma obsługi klienta, która łączy zespoły sprzedaży, marketingu i obsługi klienta w jednym interfejsie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus to pierwsza w branży ujednolicona platforma do obsługi klienta, która pomaga zniwelować różnice między zespołami sprzedaży, marketingu i obsługi klienta oraz zapewnić wyjątkową obsługę klienta. Łączy w sobie automatyzację sprzedaży, śledzenie odwiedzających, inteligentne boty czatu, obsługę klienta, zarządzanie projektami, e-mail marketing, media społecznościowe, ankiety dla klientów, wbudowaną sztuczną inteligencję i ujednoliconą analitykę — wszystko na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Oparta na sztucznej inteligencji wielokanałowa platforma zaangażowania i doświadczenia klientów, pomagająca ponad 5000 markom w skutecznych rozmowach indywidualnych z klientami Dowiedz się więcej na temat produktu: Netcore
Pakiet Customer Engagement & Experience firmy Netcore Cloud (dawniej Netcore Smartech) to kompleksowa platforma dla marketerów, kierowników ds. rozwoju i produktów, która napędza wielokanałowy wzrost na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. Pomaga tworzyć możliwe do wykorzystania ujednolicone profile klientów, dostarczać spersonalizowane kampanie wielokanałowe do określonych segmentów użytkowników dzięki raportowaniu w czasie rzeczywistym i analityce produktów. Bezkodowe rozwiązanie do obsługi produktów dodatkowo zwiększa szybkość i sprawność tworzenia doświadczeń z aplikacji, które utrzymują użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Netcore

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Wonderflow predictive AI makes sense of all types of customer feedback to help you be successful in competitive markets. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wonderflow
Millions of product reviews are written every day. Wonderflow is the simplest AI-based solution to analyze them and turn this extremely vast stream of customer feedback into winning decisions. Wonder flow Unified VoC Analytics help B2C companies extract value from consumer feedback like online reviews, support center records, and NPS. **Wonderflow is tailored to consumer electronics, insurance, logistics, tyres, and cosmetics enterprises.** Dowiedz się więcej na temat produktu: Wonderflow

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
A market-leading survey platform.
Trusted by 98% of the Fortune 500 and used in more than 335,000 organizations worldwide, SurveyMonkey's platform gives millions of people a way to turn feedback into action that drives growth and innovation. Get access to expert-written survey templates that speak to customers, employees, or your target audience. Create simple to advanced surveys in minutes. Discover why SurveyMonkey is a leading survey platform around the globe! Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyMonkey

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hootsuite

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zendesk Support is the leading help desk software built for better customer experiences.
Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations. The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie stworzyć doskonałą obsługę klienta.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w bezproblemowym rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often.
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often with text, email, and mobile app marketing tools. We provide you with a free Customer Touchscreen to sign up customers easily. With AutoPilot and Unlimited Promotions, stay top of mind by automatically reaching out to your customers with the right offer at the right time. We also provide detailed reporting on your customers' visit and spend behaviors. Dowiedz się więcej na temat produktu: FiveStars

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie typu helpdesk z ponad 195 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Jotform Enterprise helps businesses manage the feedback collection & organization process.
Jotform Enterprise provides an all-in-one customer feedback collection, organization, and NPS software for businesses looking to provide an unparalleled customer experience. From calculating NPS to designing autoresponder emails, Jotform Enterprise will help you skyrocket customer experience. Book a free demo today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Intercom is a Customer Communications Platform that offers an unparalleled user experience, engaging customers across their lifecycle.
Intercom is the Engagement OS, an open channel between customer and business that is in the product, in the moment, and on their terms. We break down silos, unifying data and systems to create an ongoing dialogue, so companies can make the most of every opportunity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intercom

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Give each customer the experience they deserve. Engage your customers & build trust with the Trustpilot customer review management tool
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage and build trust with their customers. It gives brands the ability to provide an all around better experience, increasing LTV, conversion rates & ROI. Easily collect, manage & display reviews to stand out in Search where it matters most. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Trustpilot

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
An experience management platform for organizations of all sizes that seamlessly automates data collection and analysis.
Experience management platform by Sogolytics seamlessly automates data collection and analysis for organizations of all sizes. From designing and distributing a questionnaire to analysis and closing the loop, the platform does everything with ease and at a level of sophistication that is rare in the industry. Sogolytics is differentiated by its best-in-class, 24/7 customer support, deep analytics, industry-leading data security, and its ability to scale with organizations' growing needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sogolytics

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Zaoferuj swoim klientom doskonałą obsługę dzięki kanałom takim jak chat internetowy i wiadomości mobilne. Dzięki Userlike możesz chatować z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Typeform makes forms fun for your customers, so you get better data.
Who thought completing a form or survey could be... enjoyable? Typeform's beautiful interface (fully customizable to your brand) makes it feel like a friendly conversation by asking one question at a time. A better customer experience means better data for you. Typeforms are easy to make and with over 120 integrations, you can send data automatically wherever you need it. Dowiedz się więcej na temat produktu: Typeform

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Birdeye is an all-in-one Experience Marketing platform for multi-location businesses.
Birdeye is an all-in-one customer experience platform. Over 80,000 businesses use Birdeye every day to attract new leads with Listings, Reviews and Referrals, convert them into customers with Webchat and Payments, and delight those customers with Surveys, Ticketing, and Insights - all in one place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdeye

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Drive satisfaction, expand relationships and ensure long-term loyalty with social customer care | Try Sprout Free
Sprout Social offers powerful social customer care solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout supports Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and Google+ & integrates with Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly & UserVoice. | Try Sprout Free For 30 Days. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprout Social

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Łatwa w użyciu | Wielokrotnie nagradzana | Platforma ankietowa wyposażona w zaawansowane funkcje. Działa na wszystkich urządzeniach.
Survio to internetowa platforma ankietowa w trybie online, zawierająca zaawansowane funkcje, które pomagają mierzyć i poprawiać jakość obsługi klienta. Współpraca ze współpracownikami za pośrednictwem obszarów roboczych, możliwość nadawania ról i uprawnień. Zapewnia bezpieczeństwo dużemu zespołowi dzięki SSO (jednokrotne logowanie). Dzięki dostępowi do interfejsu API automatyzuje przepływy pracy i integruje dane z setkami popularnych aplikacji za pośrednictwem Zapier. Korzysta z wbudowanych pulpitów BI i wysyła je regularnie do skrzynki odbiorczej. Survio posiada certyfikat ISO 27001 i spełnia surowe normy RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survio

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Improve your customer experience with Hotjar. An intuitive, visual way to discover, consolidate, and communicate user needs.
Great customer experience requires daily focus. Use Hotjar Heatmaps & Session Recordings to see how people interact with your website and identify pain points or blockers in the customer journey. Use Surveys & Feedback to hear directly from your users and bring the voice of the customer to your decision-making. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hotjar

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Podium makes it easy for your business to deliver an optimal customer experience by bringing all your channels into a single inbox.
Customers today have so many ways to reach your business and each expects the best customer experience possible. Podium brings them all into one inbox¿text messages, social media, website leads, and even email, all organized and simplified in an intuitive way to allow you to deliver the best experience. No more jumping back and forth between seven different accounts and lead sources; manage every customer communication simply and quickly, with the personal interactions that your customers want. Dowiedz się więcej na temat produktu: Podium

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Cloud CX Solution with Practical AI- Inbound, Outbound, ACD, IVR, CTI, Chat, Email, Social, Call Recording, and CRM Integration.
Five9 brings the power of Practical AI to the contact center to create smart, personalized omnichannel CX over the phone, web, chat, email, mobile and social. Predict the reason for the inquiry with customer intend data. Use intelligent routing to get your customers to the right agent. Provide intuitive self-service options to your customers. Automatically sync interactions to your CRM. Monitor, coach and report on performance in real-time. See why 2000+ customers trust Five9. Dowiedz się więcej na temat produktu: Five9

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Dowiedz się więcej na temat produktu: Zenvia Conversion

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Weave

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Swell helps you modernize your customer journey and harness customer feedback to grow your business.
Swell helps local businesses modernize their customer experience and harness the testimonials of happy customers to fuel growth. It offers text message management for everything from personalized reminders to automated campaigns. It helps simplify your customer feedback loop with automatic review and survey invite text messages and customer sentiment tracking. Swell empowers you to use reviews to stand out online and grow your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Swell

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform with data-driven, integrated solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, and more.
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform that helps thousands of brands accelerate direct-to-consumer growth. Our single-platform approach integrates data-driven solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, subscriptions, and more. Brands with Yotpo are empowered to create smarter, higher-converting experiences that spark and sustain customer relationships. We integrate with the tools you use every day, like Google, Instagram, top eCommerce platforms, and the rest of your tech stack. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yotpo

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Alchemer is the only CX and VoC solution that helps mid-sized companies become truly customer-centric. No per response fees.
Alchemer is the only Customer Experience (CX) and Voice-of-the-Customer (VoC) platform designed to help mid-sized companies transform into truly customer-centric organizations by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department. Hyper-personalized and actioned around the customer, ensuring that you effectively ask, act and analyze all customer feedback. No per-response fees or hidden costs, ever. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alchemer

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zbieraj natychmiast opinie klientów z Nicereply. Korzystaj z jednokliknięciowych ankiet CSAT, CES i NPS oraz zwiększaj ilość otrzymanych informacji.
Nicereply CX to łatwy sposób na promowanie obsługi klienta Zespoły w firmach takich jak Microsoft, Lenovo i Hubspot korzystają z Nicereply do: - natychmiastowego zbierania informacji zwrotnych - wypełniania ankiet CSAT (wynik zadowolenia klienta), CES (wynik wysiłku klienta) i NPS za pomocą jednego kliknięcia - pomiaru informacji zwrotnych na agenta, zespół, kraj lub całą firmę - dostosowywania ankiet pod względem marki, pytań i skali - zwiększania wskaźnika odpowiedzi na pytania ankiety o 200% - stosowania wielu opcji dystrybucji ankiety - wybierania spośród wielu integracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nicereply

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
The #1 white-label review management and marketing platform for marketers, agencies and SEOs.
White-label review management for marketers, agencies, SEO specialists and enterprises. Grade.us has 10,000+ users automating the review generating process on sites like Google, Facebook and 100+ industry-specific review sites. Monitor reviews across 100+ review sites so you always know whats being said about your company. Turn your best reviews into SEO-friendly web and social content providing social proof for your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Grade.us

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Qualtrics CustomerXM makes it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey.
Qualtrics CustomerXM (CX) is the worlds most agile platform for customer experience improvement, making it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey and incorporate customer feedback into every decision. With flexible role-based dashboards, dynamic case management, and full CRM integration, you have the power to deliver unmatched customer experience. Request a personalized demo or sign up for a free account to get started! Dowiedz się więcej na temat produktu: Qualtrics CustomerXM

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Influitive is a customer engagement and loyalty platform, helping B2B companies acquire, grow, and retain customers - at scale.
Influitive is the market-leading advocacy, community, and engagement platform of choice for the world’s most customer-obsessed brands. Leverage the advanced segmentation and gamification engine to drive continuous engagement and guide customer journeys. Dowiedz się więcej na temat produktu: Influitive

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Front to jedno z wiodących centrów komunikacji z klientami, które umożliwia firmom zapewnianie doskonałych doświadczeń na dużą skalę.
Przekształć każdą interakcję w okazję do zapewnienia doskonałych wrażeń dla klientów. Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do ich potrzeb na dużą skalę. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę w celu proaktywnego angażowania klientów i dostarczania spersonalizowanych reakcji, dzięki czemu klienci zawsze czują się w centrum uwagi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves.
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves. And we’re still leading! Let us show you what you should expect from an integrated, patient acquisition and engagement solution! As the individual practices we started out serving have grown, we’ve added specialized features for multi-unit operations. We now support many of the nation’s largest health systems and retail-based networks. Dowiedz się więcej na temat produktu: Solutionreach

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Easy to use and update, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers & staff
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. Dowiedz się więcej na temat produktu: KnowledgeOwl

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP Customer Experience

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Improve the customer experience with Pendo. Curate the perfect first impression with an intuitive, frustration-free experience.
Deliver digital experiences that customers love with Pendo. Scale customer onboarding by designing guided experiences that are proven to accelerate time to value. Leverage best-in-class product analytics to understand successful user behaviors and automatically drive users to the features that benefit them the most. Improve customer engagement by curating the perfect first impression as well as a frustration-free experience at the start of the customer journey. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pendo

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Unified solution for social media and customer experience management with highly intuitive and collaborative UI.
Brandwatch (formerly Falcon.io) provides an all-in-one solution for social media and customer experience management. It's a one-stop solution for any marketer's social listening, engagement, publishing, measurement and benchmarking needs. Brandwatch helps marketers deliver more personalized brand experiences across all digital touchpoints, based on enriched customer profiles. The solution features a highly intuitive and collaborative UI and is complemented by the best support in the business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Falcon.io

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vivantio

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Drift’s Conversation Cloud lets businesses engage with buyers in a personalized way at every stage of their journey.
Drift helps businesses connect with people at the right time, in the right place, with the right conversation. Using our AI-powered Conversation Cloud, businesses can personalize experiences that lead to more quality pipeline, revenue, and lifelong customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Drift

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną