Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Platformy zarządzania doświadczeniem klienta

Platformy zarządzania doświadczeniem klienta (znane również jako CXM lub CEM) pomagają zbierać, porządkować i monitorować opinie klientów. Programy zarządzania doświadczeniem klienta obejmują różne aplikacje, służące do gromadzenia opinii klientów oraz narzędzia do konwertowania opinii w formie tekstu na dane numeryczne, które można wykorzystać do celów marketingowych. Platformy zarządzania doświadczeniem klienta są powiązane z programami do tworzenia ankiet online, oprogramowaniem do badania satysfakcji klientów i systemami lojalnościowymi dla klientów.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Platformy zarządzania doświadczeniem klienta

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 72 w

Pipedrive pomaga sprzedawcom przyspieszyć proces sprzedaży dzięki zaawansowanym funkcjom, ponad 275 integracjom oraz łatwemu, intuicyjnemu interfejsowi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive naprawdę rozumie, jak ważne jest doświadczenie klienta w sprzedaży opartej na aktywności. Dzięki łatwemu w obsłudze rozwiązaniu CRM, wyposażonemu w wspaniałe funkcje i integracje, sprzedawcy mogą teraz w pełni skupić się na tym, co dla nich najważniejsze. Wypróbuj rozwiązanie CRM stworzone przez sprzedawców i porzuć trudności ze zrozumieniem klientów lub zawieraniem transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Rozwiązanie do analizy mowy, które poprawia wydajność, zarządzanie jakością i satysfakcję klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: VoiceAnalytics
VoiceAnalytics to rozwiązanie do analizy mowy, które poprawia wydajność, zarządzanie jakością i satysfakcję klientów w call center, zarówno w działalności handlowej, jak i w obsłudze klienta. Rozwiązanie oparte na SI, zbudowane z potężnego silnika językowego i algorytmów uczenia maszynowego, jest w stanie przetwarzać mowę na tekst z dużą dokładnością, a także rozpoznawać słowa kluczowe, co pozwala na wykrycie określonej treści w 100% połączeń. Dowiedz się więcej na temat produktu: VoiceAnalytics

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Zoho CRM Plus to ujednolicona platforma obsługi klienta, która łączy zespoły sprzedaży, marketingu i obsługi klienta w jednym interfejsie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus to pierwsza w branży ujednolicona platforma do obsługi klienta, która pomaga zniwelować różnice między zespołami sprzedaży, marketingu i obsługi klienta oraz zapewnić wyjątkową obsługę klienta. Łączy w sobie automatyzację sprzedaży, śledzenie odwiedzających, inteligentne boty czatu, obsługę klienta, zarządzanie projektami, e-mail marketing, media społecznościowe, ankiety dla klientów, wbudowaną sztuczną inteligencję i ujednoliconą analitykę — wszystko na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho jest przyjazne dla użytkownika, posiada czysty interfejs i konfigurowalne moduły. Moduły są łatwe w obsłudze i pozwalają utrzymać zaangażowanie klientów i potencjalnych klientów dzięki opcji czatu na żywo, banerom w produkcie i kilku innym funkcjom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Lokulus to platforma technologiczna, dostarczająca narzędzia do automatyzacji procesów biznesowych dla firm zorientowanych na konsumentów Dowiedz się więcej na temat produktu: Lokulus
Lokulus to firma technologiczna zapewniająca automatyzację procesów opartą na sztucznej inteligencji dla firm zorientowanych na konsumentów. Platforma umożliwia organizacjom inteligentne zarządzanie i dostosowywanie zautomatyzowanych przepływów pracy w miarę rozwoju i wzrostu potrzeb ich organizacji. Firma jest zaufanym, niezależnym doradcą, ściśle współpracującym z klientami, aby sprostać ich wyjątkowym wyzwaniom. Rozwiązania są szyte na miarę, wykorzystując wiedzę i technologię firmy oraz zapewniając idealne dopasowanie do potrzeb organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lokulus

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
LocalClarity to uznana dynamiczna platforma do zarządzania recenzjami i wyszukiwaniem lokalnym przeznaczona dla firm i agencji działających w wielu lokalizacjach. Dowiedz się więcej na temat produktu: LocalClarity
LocalClarity to uznana dynamiczna platforma do zarządzania recenzjami i wyszukiwaniem lokalnym przeznaczona dla firm i agencji działających w wielu lokalizacjach. LocalClarity pomaga klientom budować relacje poprzez bezpośrednie odpowiedzi na recenzje, zwiększać lokalny ruch w wyszukiwarkach,uzyskać informacje na temat trendów w opiniach klientów, identyfikować nieefektywne lokalizacje i odkrywać unikalne rozwiązania. Platforma stworzona dla firm posiadających od 10 do 10 000 lokalizacji oraz agencji każdej wielkości. Reputacja ma znaczenie. Przejmij kontrolę. Dowiedz się więcej na temat produktu: LocalClarity

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Oprogramowanie do obsługi klienta Zendesk pomaga nawiązać kontakt z klientami za pośrednictwem ich ulubionych kanałów i zapewnić inteligentniejszą obsługę na dużą skalę.
Zendesk pomaga tworzyć wyjątkowe doświadczenia i trwałe połączenia dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu wsparcia klienta. Dzięki wygodnym wielokanałowym możliwościom pozostawanie w kontakcie z klientami jest szybkie i łatwe, poprzez wykorzystanie ulubionych aplikacji i urządzeń. Zendesk to skalowalne rozwiązanie wsparcia, które centralizuje wszystkie rozmowy, ułatwiając pracę zarówno agentom, jak i klientom. Po wdrożeniu 60% klientów zgłasza wzrost CSAT (zadowolenie klienta). Dołącz do rewolucji w zakresie obsługi klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie stworzyć doskonałą obsługę klienta.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w bezproblemowym rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
Zoho Desk to internetowa aplikacja do obsługi klienta, która pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami. Dzięki Zoho Desk agenci stają się bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci coraz bardziej samodzielni. Jest on wygodny w użyciu i konfigurowalny, a jego użycie nie kosztuje fortuny. Zoho Desk, będący częścią pakietu programów biznesowych firmy Zoho, umożliwia skupienie się na obsłudze klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Jotform Enterprise pomaga firmom zarządzać procesem organizacji zbierania informacji zwrotnych.
Jotform Enterprise zapewnia kompleksowe oprogramowanie do zbierania opinii klientów, organizacji i NPS (odsetek promotorów netto) dla firm, które chcą zapewnić klientom niezrównaną obsługę. Od obliczania NPS po projektowanie wiadomości e-mail dla autorespondentów, Jotform Enterprise pomoże Ci poprawić jakość obsługi klienta. Zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości.
LiveAgent to oparte na chmurze oprogramowanie typu helpdesk z ponad 200 kompatybilnymi integracjami. Popraw obsługę klienta i zarządzaj całą komunikacją z jednej wspólnej skrzynki odbiorczej firmy. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zaimponować 150 milionom użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Twórz angażujące, niezależne od platformy i piękne ankiety. Daje firmom – małym i dużym – możliwość zbierania informacji zwrotnych.
SurveyLegend to kolejna generacja pięknych ankiet online, które angażują i nie wymagają platformy. Daje firmom – małym i dużym – oraz osobom fizycznym, możliwość tworzenia przepięknych, przyjaznych dla urządzeń mobilnych ankiet. Teraz możesz tworzyć świetnie wyglądające ankiety na swoim komputerze lub tablecie, a także dostosowywać wygląd ankiety do swoich upodobań, wyświetlając zebrane dane za pomocą przyciągającej wzrok, wnikliwej grafiki. Tworzenie kwestionariuszy odbywa się poprzez przeciągnięcie i nie musisz być ekspertem w zakresie badań rynkowych, aby korzystać z tego narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Bitrix24 to bezpłatna platforma do zarządzania relacjami z klientami, wykorzystywana przez osiem milionów firm na całym świecie.
Bitrix24 to platforma do zarządzania relacjami z klientami, wykorzystywana przez osiem milionów firm z całego świata. Jest dostępna w chmurze lub lokalnie z dostępem do kodu open source. Nieograniczona liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Bezpłatny plan obejmuje również e-mail marketing i telefonię. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Zaoferuj swoim klientom doskonałą obsługę dzięki kanałom takim jak chat internetowy i wiadomości mobilne. Dzięki Userlike możesz chatować z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Łatwa w użyciu | Wielokrotnie nagradzana | Platforma ankietowa wyposażona w zaawansowane funkcje. Działa na wszystkich urządzeniach.
Survio to internetowa platforma ankietowa w trybie online, zawierająca zaawansowane funkcje, które pomagają mierzyć i poprawiać jakość obsługi klienta. Współpraca ze współpracownikami za pośrednictwem obszarów roboczych, możliwość nadawania ról i uprawnień. Zapewnia bezpieczeństwo dużemu zespołowi dzięki SSO (jednokrotne logowanie). Dzięki dostępowi do interfejsu API automatyzuje przepływy pracy i integruje dane z setkami popularnych aplikacji za pośrednictwem Zapier. Korzysta z wbudowanych pulpitów BI i wysyła je regularnie do skrzynki odbiorczej. Survio posiada certyfikat ISO 27001 i spełnia surowe normy RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survio

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Tidio to platforma do obsługi klienta, która umożliwia zapewnienie doskonałego wsparcia klienta i generowanie sprzedaży za pomocą botów i czatu na żywo.
Tidio to potężna, wszechstronna platforma do obsługi klienta, która podnosi poziom wsparcia klienta i pomaga generować większą sprzedaż. Łatwo dostępny widżet czatu na żywo sprawi, że firma będzie dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a chatboty napędzane sztuczną inteligencją będą angażować klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu będziesz mógł sprzedawać więcej. Dodatkowo można połączyć komunikatory Messenger, Instagram, czat na żywo i pocztę e-mail z wielokanałową aplikacją Tidio i odpowiadać na wszystkie wiadomości z jednego miejsca, również mobilnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Zbieraj natychmiast opinie klientów z Nicereply. Korzystaj z jednokliknięciowych ankiet CSAT, CES i NPS oraz zwiększaj ilość otrzymanych informacji.
Nicereply CX to łatwy sposób na promowanie obsługi klienta Zespoły w firmach takich jak Microsoft, Lenovo i Hubspot korzystają z Nicereply do: - natychmiastowego zbierania informacji zwrotnych - wypełniania ankiet CSAT (wynik zadowolenia klienta), CES (wynik wysiłku klienta) i NPS za pomocą jednego kliknięcia - pomiaru informacji zwrotnych na agenta, zespół, kraj lub całą firmę - dostosowywania ankiet pod względem marki, pytań i skali - zwiększania wskaźnika odpowiedzi na pytania ankiety o 200% - stosowania wielu opcji dystrybucji ankiety - wybierania spośród wielu integracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nicereply

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Front to jedno z wiodących centrów komunikacji z klientami, które umożliwia firmom zapewnianie doskonałych doświadczeń na dużą skalę.
Przekształć każdą interakcję w okazję do zapewnienia doskonałych wrażeń dla klientów. Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do ich potrzeb na dużą skalę. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę w celu proaktywnego angażowania klientów i dostarczania spersonalizowanych reakcji, dzięki czemu klienci zawsze czują się w centrum uwagi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Survey Anyplace to platforma oprogramowania do tworzenia własnych ocen w trybie online i automatycznego generowania spersonalizowanych raportów.
Survey Anyplace to platforma oprogramowania do tworzenia ocen w trybie online za pomocą automatycznie generowanych spersonalizowanych raportów. Dowiedz się, dlaczego firmy takie jak Capgemini, EDF i Bare International, a także wiele średnich firm konsultingowych i coachingowych, automatyzują dostarczanie spersonalizowanych porad dzięki Survey Anyplace. Niezależnie od tego, czy celem jest zwiększenie skali działalności, generowanie leadów, czy też oszczędność czasu dzięki automatyzacji, Survey Anyplace ułatwia to zadanie. Skorzystaj z siedmiodniowej bezpłatnej wersji próbnej ze wszystkimi dostępnymi funkcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pointerpro

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Usprawnij obsługę klienta dzięki kompleksowemu rozwiązaniu centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Platforma Genesys Cloud CX to jedno narzędzie obsługujące całą komunikację – głosową, czaty, e-maile, wiadomości tekstowe i inne. Wbudowana szczegółowa analityka, zasady rejestrowania i zarządzanie pracownikami. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Polska Produkt lokalny
Może pomóc w skonfigurowaniu procesów obsługi klienta (NPS, CSAT, CES). Wypróbuj światowej klasy wsparcie. Integracja z oprogramowaniem.
Jedną z największych zalet w porównaniu z dużymi markami są przystępne ceny i światowej klasy zespół ds. sukcesu klientów. Pomoże Ci skonfigurować, zintegrować i zautomatyzować procesy obsługi klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Startquestion

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Zoho Creator to niskokodowa platforma / oprogramowanie programistyczne, które pomaga w tworzeniu spersonalizowanych aplikacji gotowych do pracy mobilnej, w celu prowadzenia firmy.
Zoho Creator to oprogramowanie programistyczne typu „wszystko w jednym”, zaprojektowane z myślą o pomaganiu firmom w digitalizacji ich działalności, bez konieczności tradycyjnego programowania. Każda firma jest wyjątkowa na swój własny sposób, a ta platforma została zbudowana po to, aby sprostać tej wyjątkowości. Ponad 13 000 firm z ponad siedmioma milionami użytkowników na całym świecie ufa Zoho Creator jako partnerowi technologicznemu, i Ty także już dziś możesz rozpocząć swoją przygodę ze spersonalizowaną aplikacją. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Creator

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Konfigurowalne pola
  • Śledzenie zaangażowania
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Wizualizacja danych
  • Konfigurowalne wzory
  • Pulpit
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami