Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 872 w
Twórz angażujące, niezależne od platformy i piękne ankiety. Daje firmom – małym i dużym – możliwość zbierania informacji zwrotnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend
SurveyLegend to kolejna generacja pięknych ankiet online, które angażują i nie wymagają platformy. Daje firmom – małym i dużym – oraz osobom fizycznym, możliwość tworzenia przepięknych, przyjaznych dla urządzeń mobilnych ankiet. Teraz możesz tworzyć świetnie wyglądające ankiety na swoim komputerze lub tablecie, a także dostosowywać wygląd ankiety do swoich upodobań, wyświetlając zebrane dane za pomocą przyciągającej wzrok, wnikliwej grafiki. Tworzenie kwestionariuszy odbywa się poprzez przeciągnięcie i nie musisz być ekspertem w zakresie badań rynkowych, aby korzystać z tego narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Chattermill unifies customer feedback, customer support, and product feedback into a single platform, to analyse customer data at scale Dowiedz się więcej na temat produktu: Chattermill
Chattermill unifies customer feedback, customer support, and product feedback into a single platform and uses deep learning artificial intelligence (AI) to analyse customer data at scale and provide actionable insights. The world’s leading brands like Amazon, Uber, Virgin Mobile, Zendesk, Tesco, JustEat, and H&M use Chattermill to transform their customer experiences and drive growth for their businesses. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chattermill

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Speech analytics solution that improves performance, quality management and customer satisfaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: VoiceAnalytics
VoiceAnalytics is a speech analytics solution that improves performance, quality management and customer satisfaction in call centers, both in commercial and customer service activities. Our AI based solution is built by a powerful language engine and machine learning algorithms and is able to process speech-to-text with high accuracy, as well as recognize keywords, allowing to detect specific content in 100% of the calls. Dowiedz się więcej na temat produktu: VoiceAnalytics

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
A market-leading survey platform.
Trusted by 98% of the Fortune 500 and used in more than 335,000 organizations worldwide, SurveyMonkey's platform gives millions of people a way to turn feedback into action that drives growth and innovation. Get access to expert-written survey templates that speak to customers, employees, or your target audience. Create simple to advanced surveys in minutes. Discover why SurveyMonkey is a leading survey platform around the globe! Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyMonkey

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami.
Rozwiązanie CRM Zoho jest przyjazne dla użytkownika, posiada czysty interfejs i konfigurowalne moduły. Moduły są łatwe w obsłudze i pozwalają utrzymać zaangażowanie klientów i potencjalnych klientów dzięki opcji czatu na żywo, banerom w produkcie i kilku innym funkcjom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Oprogramowanie do obsługi klienta Zendesk pomaga nawiązać kontakt z klientami za pośrednictwem ich ulubionych kanałów i zapewnić inteligentniejszą obsługę na dużą skalę.
Zendesk pomaga tworzyć wyjątkowe doświadczenia i trwałe połączenia dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu wsparcia klienta. Dzięki wygodnym wielokanałowym możliwościom pozostawanie w kontakcie z klientami jest szybkie i łatwe, poprzez wykorzystanie ulubionych aplikacji i urządzeń. Zendesk to skalowalne rozwiązanie wsparcia, które centralizuje wszystkie rozmowy, ułatwiając pracę zarówno agentom, jak i klientom. Po wdrożeniu 60% klientów zgłasza wzrost CSAT (zadowolenie klienta). Dołącz do rewolucji w zakresie obsługi klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hootsuite

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie stworzyć doskonałą obsługę klienta.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w bezproblemowym rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Pipedrive pomaga sprzedawcom przyspieszyć proces sprzedaży dzięki zaawansowanym funkcjom, ponad 275 integracjom oraz łatwemu, intuicyjnemu interfejsowi.
Pipedrive naprawdę rozumie, jak ważne jest doświadczenie klienta w sprzedaży opartej na aktywności. Dzięki łatwemu w obsłudze rozwiązaniu CRM, wyposażonemu w wspaniałe funkcje i integracje, sprzedawcy mogą teraz w pełni skupić się na tym, co dla nich najważniejsze. Wypróbuj rozwiązanie CRM stworzone przez sprzedawców i porzuć trudności ze zrozumieniem klientów lub zawieraniem transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
Zoho Desk to internetowa aplikacja do obsługi klienta, która pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami. Dzięki Zoho Desk agenci stają się bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci coraz bardziej samodzielni. Jest on wygodny w użyciu i konfigurowalny, a jego użycie nie kosztuje fortuny. Zoho Desk, będący częścią pakietu programów biznesowych firmy Zoho, umożliwia skupienie się na obsłudze klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent
LiveAgent to oparte na chmurze oprogramowanie typu helpdesk z ponad 200 kompatybilnymi integracjami. Popraw obsługę klienta i zarządzaj całą komunikacją z jednej wspólnej skrzynki odbiorczej firmy. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zaimponować 150 milionom użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often.
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often with text, email, and mobile app marketing tools. We provide you with a free Customer Touchscreen to sign up customers easily. With AutoPilot and Unlimited Promotions, stay top of mind by automatically reaching out to your customers with the right offer at the right time. We also provide detailed reporting on your customers' visit and spend behaviors. Dowiedz się więcej na temat produktu: FiveStars

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Jotform Enterprise pomaga firmom zarządzać procesem organizacji zbierania informacji zwrotnych.
Jotform Enterprise zapewnia kompleksowe oprogramowanie do zbierania opinii klientów, organizacji i NPS (odsetek promotorów netto) dla firm, które chcą zapewnić klientom niezrównaną obsługę. Od obliczania NPS po projektowanie wiadomości e-mail dla autorespondentów, Jotform Enterprise pomoże Ci poprawić jakość obsługi klienta. Zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Intercom is redefining how businesses support their customers using powerful messaging and automation.
Intercom creates modern Customer Service software that redefines how businesses support their customers. Our platform connects businesses directly to customers using powerful messaging and automation. We enable teams to scale support without investing more resources - leading to happier customers and more efficient support teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intercom

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Give each customer the experience they deserve. Engage your customers & build trust with the Trustpilot customer review management tool
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage and build trust with their customers. It gives brands the ability to provide an all around better experience, increasing LTV, conversion rates & ROI. Easily collect, manage & display reviews to stand out in Search where it matters most. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Trustpilot

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Customer Experience software built for business to business. Understand your customers better and improve customer satisfaction today.
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamSupport

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
An experience management platform for organizations of all sizes that seamlessly automates data collection and analysis.
Experience management platform by Sogolytics seamlessly automates data collection and analysis for organizations of all sizes. From designing and distributing a questionnaire to analysis and closing the loop, the platform does everything with ease and at a level of sophistication that is rare in the industry. Sogolytics is differentiated by its best-in-class, 24/7 customer support, deep analytics, industry-leading data security, and its ability to scale with organizations' growing needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sogolytics

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Typeform makes forms fun for your customers, so you get better data.
Who thought completing a form or survey could be... enjoyable? Typeform's beautiful interface (fully customizable to your brand) makes it feel like a friendly conversation by asking one question at a time. A better customer experience means better data for you. Typeforms are easy to make and with over 120 integrations, you can send data automatically wherever you need it. Dowiedz się więcej na temat produktu: Typeform

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Zaoferuj swoim klientom doskonałą obsługę dzięki kanałom takim jak chat internetowy i wiadomości mobilne. Dzięki Userlike możesz chatować z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Bitrix24 to bezpłatna platforma do zarządzania relacjami z klientami, wykorzystywana przez osiem milionów firm na całym świecie.
Bitrix24 to platforma do zarządzania relacjami z klientami, wykorzystywana przez osiem milionów firm z całego świata. Jest dostępna w chmurze lub lokalnie z dostępem do kodu open source. Nieograniczon a liczba leadów, transakcji, kontaktów, firm, wycen, faktur i ustalania harmonogramu wizyt. Bezpłatny plan obejmuje również e-mail marketing i telefonię. Wersje zaawansowane oferują automatyzację marketingu i sprzedaży, masowe wiadomości SMS, zarządzanie kampaniami i wsparcie dla wielu lejków sprzedaży. Dostępny w 18 językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Drive satisfaction, expand relationships and ensure long-term loyalty with social customer care | Try Sprout Free
Sprout Social offers powerful social customer care solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout supports Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and Google+ & integrates with Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly & UserVoice. | Try Sprout Free For 30 Days. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprout Social

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Birdeye is an all-in-one Experience Marketing platform for multi-location businesses.
Birdeye is an all-in-one customer experience platform. Over 100,000 businesses use Birdeye every day to attract new leads with Listings, Reviews and Referrals, convert them into customers with Webchat and Payments, and delight those customers with Surveys, Ticketing, and Insights - all in one place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdeye

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Improve your customer experience with Hotjar. An intuitive, visual way to discover, consolidate, and communicate user needs.
Great customer experience requires daily focus. Use Hotjar Observe to see how people interact with your website and identify pain points or blockers in the customer journey. Hotjar Ask lets you hear directly from your users through Feedback and Surveys, bringing the voice of the customer to your decision-making. With Hotjar Engage you'll automate the entire user research process—quickly recruit the right users and get interviews scheduled with minimum fuss. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hotjar

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Łatwa w użyciu | Wielokrotnie nagradzana | Platforma ankietowa wyposażona w zaawansowane funkcje. Działa na wszystkich urządzeniach.
Survio to internetowa platforma ankietowa w trybie online, zawierająca zaawansowane funkcje, które pomagają mierzyć i poprawiać jakość obsługi klienta. Współpraca ze współpracownikami za pośrednictwem obszarów roboczych, możliwość nadawania ról i uprawnień. Zapewnia bezpieczeństwo dużemu zespołowi dzięki SSO (jednokrotne logowanie). Dzięki dostępowi do interfejsu API automatyzuje przepływy pracy i integruje dane z setkami popularnych aplikacji za pośrednictwem Zapier. Korzysta z wbudowanych pulpitów BI i wysyła je regularnie do skrzynki odbiorczej. Survio posiada certyfikat ISO 27001 i spełnia surowe normy RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survio

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Podium makes it easy for your business to deliver an optimal customer experience by bringing all your channels into a single inbox.
Customers today have so many ways to reach your business and each expects the best customer experience possible. Podium brings them all into one inbox¿text messages, social media, website leads, and even email, all organized and simplified in an intuitive way to allow you to deliver the best experience. No more jumping back and forth between seven different accounts and lead sources; manage every customer communication simply and quickly, with the personal interactions that your customers want. Dowiedz się więcej na temat produktu: Podium

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Cloud CX Solution with Practical AI- Inbound, Outbound, ACD, IVR, CTI, Chat, Email, Social, Call Recording, and CRM Integration.
Five9 brings the power of Practical AI to the contact center to create smart, personalized omnichannel CX over the phone, web, chat, email, mobile and social. Predict the reason for the inquiry with customer intend data. Use intelligent routing to get your customers to the right agent. Provide intuitive self-service options to your customers. Automatically sync interactions to your CRM. Monitor, coach and report on performance in real-time. See why 2000+ customers trust Five9. Dowiedz się więcej na temat produktu: Five9

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Weave

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Enables companies to increase sales, optimize the customer experience and improve team performance through multi-channel conversations.
Conversion it's Zenvia's Sales Engagement solution that allows small and medium-sized companies to measure, optimize and convert sales opportunities through conversations on multiple channels such as WhatsApp, Instagram and FB Messenger. Get a complete management of your commercial team with intuitive and real-time dashboards, shared inbox and an Apps Marketplace with dozens of integrations connected through API, such as Paypal, WooCommerce, Shopify and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zenvia Conversion

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Tidio to platforma doświadczeń klienta, która umożliwia zapewnienie doskonałego wsparcia klienta i generowanie sprzedaży za pomocą botów i czatu na żywo.
Tidio to potężna, wszechstronna platforma doświadczeń klienta, która podnosi poziom wsparcia klienta i pomaga generować większą sprzedaż. Łatwo dostępny widżet czatu na żywo sprawi, że firma będzie dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a chatboty napędzane sztuczną inteligencją będą angażować klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu będziesz mógł sprzedawać więcej. Dodatkowo można połączyć komunikatory Messenger, Instagram, czat na żywo i pocztę e-mail z wielokanałową aplikacją Tidio i odpowiadać na wszystkie wiadomości z jednego miejsca, również mobilnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform with data-driven, integrated solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, and more.
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform that helps thousands of brands accelerate direct-to-consumer growth. Our single-platform approach integrates data-driven solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, subscriptions, and more. Brands with Yotpo are empowered to create smarter, higher-converting experiences that spark and sustain customer relationships. We integrate with the tools you use every day, like Google, Instagram, top eCommerce platforms, and the rest of your tech stack. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yotpo

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Swell helps you modernize your patient journey and harness patient feedback to grow your practice.
Swell helps healthcare and dental providers modernize their patient experience and harness the testimonials of happy patients to fuel growth. It offers text message management for everything from personalized reminders to automated campaigns. It integrates with your PMS to simplify your patient feedback loop with automatic review and survey invite text messages. Swell empowers you to use reviews to stand out online and grow your practice. Dowiedz się więcej na temat produktu: Swell

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Alchemer is the only CX and VoC solution that helps mid-sized companies become truly customer-centric. No per response fees.
Alchemer is the only Customer Experience (CX) and Voice-of-the-Customer (VoC) platform designed to help mid-sized companies transform into truly customer-centric organizations by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department. Hyper-personalized and actioned around the customer, ensuring that you effectively ask, act and analyze all customer feedback. No per-response fees or hidden costs, ever. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alchemer

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zbieraj natychmiast opinie klientów z Nicereply. Korzystaj z jednokliknięciowych ankiet CSAT, CES i NPS oraz zwiększaj ilość otrzymanych informacji.
Nicereply CX to łatwy sposób na promowanie obsługi klienta Zespoły w firmach takich jak Microsoft, Lenovo i Hubspot korzystają z Nicereply do: - natychmiastowego zbierania informacji zwrotnych - wypełniania ankiet CSAT (wynik zadowolenia klienta), CES (wynik wysiłku klienta) i NPS za pomocą jednego kliknięcia - pomiaru informacji zwrotnych na agenta, zespół, kraj lub całą firmę - dostosowywania ankiet pod względem marki, pytań i skali - zwiększania wskaźnika odpowiedzi na pytania ankiety o 200% - stosowania wielu opcji dystrybucji ankiety - wybierania spośród wielu integracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nicereply

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Consistently provide a 5-star customer experience with end-to-end features that make it easy to win leads and keep customers happy.
Broadly helps local businesses attract leads, connect with customers, and automatically request reviews - all from one easy-to-use app. Consistently provide a 5-star customer experience with a responsive website, automated web chat, streamlined text and email communication, and flexible mobile payment options. Win over new leads and keep returning customers coming back. Broadly makes it easy for customers to find you, work with you, and rave about you. Dowiedz się więcej na temat produktu: Broadly

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Front to jedno z wiodących centrów komunikacji z klientami, które umożliwia firmom zapewnianie doskonałych doświadczeń na dużą skalę.
Przekształć każdą interakcję w okazję do zapewnienia doskonałych wrażeń dla klientów. Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do ich potrzeb na dużą skalę. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę w celu proaktywnego angażowania klientów i dostarczania spersonalizowanych reakcji, dzięki czemu klienci zawsze czują się w centrum uwagi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Qualtrics CustomerXM makes it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey.
Qualtrics CustomerXM (CX) is the worlds most agile platform for customer experience improvement, making it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey and incorporate customer feedback into every decision. With flexible role-based dashboards, dynamic case management, and full CRM integration, you have the power to deliver unmatched customer experience. Request a personalized demo or sign up for a free account to get started! Dowiedz się więcej na temat produktu: Qualtrics CustomerXM

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Easily generate, monitor and market online reviews on the sites important to your business. Make reviews work for you.
White-label review management for marketers, agencies, SEO specialists and enterprises. Grade.us has 10,000+ users automating the review generating process on sites like Google, Facebook and 100+ industry-specific review sites. Monitor reviews across 100+ review sites so you always know whats being said about your company. Turn your best reviews into SEO-friendly web and social content providing social proof for your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Grade.us

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Influitive is a customer engagement and loyalty platform, helping B2B companies acquire, grow, and retain customers - at scale.
Influitive is the market-leading advocacy, community, and engagement platform of choice for the world’s most customer-obsessed brands. Leverage the advanced segmentation and gamification engine to drive continuous engagement and guide customer journeys. Dowiedz się więcej na temat produktu: Influitive

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP Customer Experience

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves.
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves. And we’re still leading! Let us show you what you should expect from an integrated, patient acquisition and engagement solution! As the individual practices we started out serving have grown, we’ve added specialized features for multi-unit operations. We now support many of the nation’s largest health systems and retail-based networks. Dowiedz się więcej na temat produktu: Solutionreach

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Easy to use and update, KnowledgeOwl simplifies building and maintaining a knowledge base for your customers & staff.
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. Dowiedz się więcej na temat produktu: KnowledgeOwl

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Improve the customer experience with Pendo. Curate the perfect first impression with an intuitive, frustration-free experience.
Deliver digital experiences that customers love with Pendo. Scale customer onboarding by designing guided experiences that are proven to accelerate time to value. Leverage best-in-class product analytics to understand successful user behaviors and automatically drive users to the features that benefit them the most. Improve customer engagement by curating the perfect first impression as well as a frustration-free experience at the start of the customer journey. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pendo

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yonyx

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
The easiest way to use exceptional customer experiences to create advocates for your business. Like word of mouth only 1000x better.
NiceJob is the easiest way to use an exceptional customer experience to create advocates by getting them to recommend your business to all their friends via online reviews or referrals. Like word of mouth only 1000x better. Never send a survey again while knowing exactly what your customers think about your service. See who your biggest fans are, and quickly respond to customer issues. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. Dowiedz się więcej na temat produktu: NiceJob

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
RingCentral Contact Center solution delivers omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you.
RingCentral Contact Center cloud solutions and call center software, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. With its comprehensive feature set, you can resolve issues faster and more effectively and increase customer loyalty. Highlights include advanced skills-based routing; queuing and distribution; agent and supervisor capabilities; analytics and reporting; third-party integrations. Dowiedz się więcej na temat produktu: RingCentral Contact Center

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Essentials

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Drift’s Conversation Cloud lets businesses engage with buyers in a personalized way at every stage of their journey.
Drift helps businesses connect with people at the right time, in the right place, with the right conversation. Using our AI-powered Conversation Cloud, businesses can personalize experiences that lead to more quality pipeline, revenue, and lifelong customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Drift

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vivantio

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Polska Produkt lokalny
Może pomóc w skonfigurowaniu procesów obsługi klienta (NPS, CSAT, CES). Wypróbuj światowej klasy wsparcie. Integracja z oprogramowaniem.
Jedną z największych zalet w porównaniu z dużymi markami są przystępne ceny i światowej klasy zespół ds. sukcesu klientów. Pomoże Ci skonfigurować, zintegrować i zautomatyzować procesy obsługi klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Startquestion

Funkcje

  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Analiza nastrojów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Analityka prognostyczna
  • Zarządzanie informacją zwrotną