Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie dla IT

Wyniki: 13 w
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w użyciu oprogramowaniu ITSM i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Total Network Inventory - rozwiązanie stworzone do przeprowadzania audytów PC. Dowiedz się więcej na temat produktu: Total Network Inventory
Przedstawiamy Total Network Inventory - rozwiązanie stworzone do przeprowadzania audytów PC i zarządzania inwentarzem oprogramowania. Komputery oparte na systemach Windows, Mac OS X oraz Linux mogą być skanowane bez uprzedniego instalowania agentów - wystarczy znać hasło administratora. Możliwe jest skanowanie pojedynczych węzłów, zakresów adresów sieciowych oraz struktur Active Directory. Dowiedz się więcej na temat produktu: Total Network Inventory

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Stanowisko obsługi ITIL online, który pomaga zarządzać infrastrukturą IT bez komplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice
Freshservice to internetowe biuro obsługi ITIL, które oferuje świeże akcenty. Narzędzie to zapewnia użytkownikom odświeżające doświadczenie oraz zaawansowane funkcje zarządzania zgłoszeniami i zasobami, takie jak automatyczne wykrywanie nowych zasobów, zaawansowane zarządzanie konfiguracją i ulepszona analiza wpływu. Przetwarzanie żądań usług i zarządzanie incydentami jest proste i intuicyjne. Problemy, zmiany, zarządzanie rozwiązaniami i bazą wiedzy to jedne z innych funkcji, które sprawiają, że Freshservice jest idealnym rozwiązaniem zaspokajającym potrzeby zarządzania IT w Twojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
NinjaOne to wysokiej klasy ujednolicona platforma operacji IT, zapewniająca bezproblemowe i jednopanelowe rozwiązanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
NinjaOne to wysokiej klasy zunifikowana platforma operacji IT, zapewniająca bezproblemowe rozwiązanie do zarządzania punktami końcowymi, wspierania użytkowników końcowych i świadczenia usług IT. Ninja zmniejsza złożoność, zwiększa wydajność techników i daje zespołom IT pełną kontrolę nad zarządzanymi zasobami IT. Platforma zapewnia zespołom IT proaktywne monitorowanie, zdalne zarządzanie, zarządzanie poprawkami, zarządzanie oprogramowaniem, zarządzanie zasobami IT, tworzenie kopii zapasowych i wiele więcej – wszystko w jednym, zunifikowanym rozwiązaniu z szybkim, nowoczesnym i intuicyjnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Zendesk Support to doskonałe rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi) oparte na chmurze, stworzone w oparciu o koncepcję CMDB (baza danych zarządzania konfiguracjami).
Zendesk Support to doskonałe rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi) oparte na chmurze, stworzone w oparciu o koncepcję CMDB (baza danych zarządzania konfiguracjami). Bezproblemowe łączenie krytycznych zasobów, takich jak systemy informatyczne, informacje lokalne, samoobsługa i przepływy pracy w jednym interfejsie. Zobacz, dlaczego firmy takie jak Uber, Venmo, Shopify i LendingClub korzystają z Zendesk, aby obniżyć koszty wsparcia i zwiększyć zadowolenie klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Wrike to oprogramowanie do zarządzania usługami IT z szablonami, wykresami Gantta, zaawansowanymi zabezpieczeniami, zautomatyzowanymi zatwierdzeniami i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania usługami IT, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Usprawnij zarządzanie IT za pomocą niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, zautomatyzowanych przepływów pracy i zatwierdzeń, zarządzania budżetem i zaawansowanego raportowania w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, takimi jak ServiceNow, aby zapewnić bezproblemowe tworzenie i śledzenie. Dostosuj swoje przepływy pracy, aby na każdym etapie widzieć postępy. Przekształć swoje zarządzanie działem IT z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś.
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki helpdeskowi, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i bardziej płynną obsługą. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Filtr treści internetowych oparty na DNS oraz filtr bezpieczeństwa dla firmy blokują złośliwe oprogramowanie, programy typu ransomware i phishing oraz zapewniają zaawansowaną kontrolę nad treściami internetowymi.
Filtr treści sieciowych oparty na DNS i warstwa zabezpieczeń sieciowych, które blokują cyberataki, złośliwe oprogramowanie, programy typu ransomware i próby phishingu, a także zapewniają szczegółową kontrolę nad treściami internetowymi. Narządzie do filtrowania oparte na DNS WebTitan codziennie filtruje ponad dwa miliardy żądań DNS, identyfikuje 300 000 iteracji złośliwego oprogramowania i ma ponad 7500 klientów. Wypróbuj bezpłatną wersję próbną WebTitan już dziś (w tym pełną pomoc techniczną). Świetne miesięczne oferty cenowe już od 1 $ za użytkownika miesięcznie. Hostowane lokalnie, bez opóźnień. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebTitan

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji IT Service bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji IT Service bez kodowania. Kompleksowa platforma została uznana za lidera w rankingu Forrester Research i zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Oprogramowanie do monitorowania SAP W czasie rzeczywistym, mobilny, łatwy w instalacji
Zaawansowane narzędzie do monitorowania systemów SAP z alertami w czasie rzeczywistym. System Guard to narzędzie SaaS, które współpracuje z „Monitoringiem jako usługą” i „Płatnościami Pay as you go” i posiada bezpłatną wersją próbną. Funkcje: Monitorowanie przestojów SAP, Monitorowanie wydajności SAP, Monitorowanie zadań SAP, Monitorowanie bezpieczeństwa SAP, Monitorowanie sprzętu SAP, Monitorowanie transportu SAP, Monitorowanie blokady SAP Dowiedz się więcej na temat produktu: System Guard for SAP

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Cloudscene to oparta na danych platforma rynkowa, która ułatwia pozyskiwanie i porównywanie usług sieciowych.
Cloudscene jest platformą rynkową opartą na danych, która zmienia sposób, w jaki firmy kupują usługi sieciowe. Usprawniając zaopatrzenie i upraszczając działania sprzedażowe, Cloudscene umożliwia tworzenie silniejszych powiązań, łatwiejsze śledzenie i zarządzanie, wzmocnione i zwinne zespoły, oszczędność czasu i kosztów oraz zwiększoną produktywność dla organizacji myślących przyszłościowo. Platforma jest wspierana przez niezrównaną wiedzę o rynku, ponieważ najlepsze decyzje biznesowe opierają się na solidnych i wnikliwych danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cloudscene

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem