Wyniki: 160 w
NinjaOne to wysokiej klasy ujednolicona platforma operacji IT, zapewniająca bezproblemowe i jednopanelowe rozwiązanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
NinjaOne to wysokiej klasy zunifikowana platforma operacji IT, zapewniająca bezproblemowe rozwiązanie do zarządzania punktami końcowymi, wspierania użytkowników końcowych i świadczenia usług IT. Ninja zmniejsza złożoność, zwiększa wydajność techników i daje zespołom IT pełną kontrolę nad zarządzanymi zasobami IT. Platforma zapewnia zespołom IT proaktywne monitorowanie, zdalne zarządzanie, zarządzanie poprawkami, zarządzanie oprogramowaniem, zarządzanie zasobami IT, tworzenie kopii zapasowych i wiele więcej – wszystko w jednym, zunifikowanym rozwiązaniu z szybkim, nowoczesnym i intuicyjnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Zendesk Support is the leading cloud based ITSM solution built with the CMDB concept at its core.
Zendesk Support is the leading cloud based ITSM solution built with the CMDB concept at its core. Seamlessly combine critical assets such as information systems, on-premise information, self-service, and workflows in a single interface. See why companies such as Uber, Venmo, Shopify, and LendingClub use Zendesk to lower their support costs and increase customer satisfaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Wrike to oprogramowanie do zarządzania usługami IT z szablonami, wykresami Gantta, zaawansowanymi zabezpieczeniami, zautomatyzowanymi zatwierdzeniami i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania usługami IT, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Usprawnij zarządzanie IT za pomocą niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, zautomatyzowanych przepływów pracy i zatwierdzeń, zarządzania budżetem i zaawansowanego raportowania w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, takimi jak ServiceNow, aby zapewnić bezproblemowe tworzenie i śledzenie. Dostosuj swoje przepływy pracy, aby na każdym etapie widzieć postępy. Przekształć swoje zarządzanie działem IT z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
The fastest, easiest, and highest value IT service software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful solution for your IT business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Dowiedz się więcej na temat produktu: mHelpDesk

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
SolarWinds Service Desk makes IT service delivery seamless, enabling you to streamline and automate processes with the power of AI!
SolarWinds Service Desk, previously Samanage Service Platform, unites employees around the globe by enabling companies to manage and automate a diverse range of IT service desk processes and tasks. SolarWinds Service Desk, powered by AI, can streamline ticket routing, suggest solutions, and enable your help desk to focus on bigger picture projects instead of repetitive tasks. Built with ITIL best practices in mind, you can achieve faster ticket resolutions, improve SLAs, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: SolarWinds Service Desk

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Spiceworks

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Stanowisko obsługi ITIL online, który pomaga zarządzać infrastrukturą IT bez komplikacji.
Freshservice to internetowe biuro obsługi ITIL, które oferuje świeże akcenty. Narzędzie to zapewnia użytkownikom odświeżające doświadczenie oraz zaawansowane funkcje zarządzania zgłoszeniami i zasobami, takie jak automatyczne wykrywanie nowych zasobów, zaawansowane zarządzanie konfiguracją i ulepszona analiza wpływu. Przetwarzanie żądań usług i zarządzanie incydentami jest proste i intuicyjne. Problemy, zmiany, zarządzanie rozwiązaniami i bazą wiedzy to jedne z innych funkcji, które sprawiają, że Freshservice jest idealnym rozwiązaniem zaspokajającym potrzeby zarządzania IT w Twojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś.
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki helpdeskowi, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i bardziej płynną obsługą. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
GoTo Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, GoTo Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk. Dowiedz się więcej na temat produktu: Central

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Filtr treści internetowych oparty na DNS oraz filtr bezpieczeństwa dla firmy blokują złośliwe oprogramowanie, programy typu ransomware i phishing oraz zapewniają zaawansowaną kontrolę nad treściami internetowymi.
Filtr treści sieciowych oparty na DNS i warstwa zabezpieczeń sieciowych, które blokują cyberataki, złośliwe oprogramowanie, programy typu ransomware i próby phishingu, a także zapewniają szczegółową kontrolę nad treściami internetowymi. Narządzie do filtrowania oparte na DNS WebTitan codziennie filtruje ponad dwa miliardy żądań DNS, identyfikuje 300 000 iteracji złośliwego oprogramowania i ma ponad 7500 klientów. Wypróbuj bezpłatną wersję próbną WebTitan już dziś (w tym pełną pomoc techniczną). Świetne miesięczne oferty cenowe już od 1 $ za użytkownika miesięcznie. Hostowane lokalnie, bez opóźnień. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebTitan

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Atera is the ultimate all-in-one remote IT management solution for MSPs, IT consultants and IT departments. Try Atera for free today!
Atera offers a comprehensive solution for MSPs and IT Professionals. The platform provides one integrated solution: full remote monitoring and management (RMM), PSA, remote access, patch management, billing, reports, and so much more! Atera’s disruptive pricing model also helps managed IT service providers scale their business while providing continued best-in-class service. All plans include unlimited devices, meaning you only pay per technician. Try Atera for free today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Atera

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
ConnectWise helps you distinguish yourself from the competition by offering proactive, business-focused technology services.
Made for companies that sell, service, and support technology, ConnectWise can help you standardise service workflows, automate communication with customers and even recurring tasks. The platform fully integrates business-process automation, help desk and customer service, sales, marketing, project management, cloud services and business analytics that dramatically streamline a company's operations. Dowiedz się więcej na temat produktu: ConnectWise Manage

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Powerful cross-platform backup and disaster recovery that leverages the public cloud to enable a comprehensive data protection strategy
MSP360 Managed Backup. Simple. Reliable. MSP360 Managed Backup is an easy-to-use backup solution with centralized management, monitoring, and reporting. The platform is natively integrated with AWS, Wasabi, Backblaze B2, and Microsoft Azure to enable best-in-class data protection for Windows, Linux, macOS, VMware, Hyper-V, Microsoft 365, and Google Workspace. Dowiedz się więcej na temat produktu: MSP360 Managed Backup

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud’s cloud directory enables internal IT departments, MSPs, VARs/distributors, and DevOps teams to securely and easily enable access to any IT resource, from anywhere. Offer efficient IT service to your clients by centralizing IAM, MDM, MFA, and SSO — no more time spent moving between point solutions to troubleshoot issues and onboard new users. Plus, use our Multi-Tenant Portal (MTP) to manage your client base from a single pane of glass. Dowiedz się więcej na temat produktu: JumpCloud Directory Platform

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji IT Service bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia niestandardowych aplikacji IT Service bez kodowania. Kompleksowa platforma została uznana za lidera w rankingu Forrester Research i zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuetrak

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management , Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine ServiceDesk Plus

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Pulseway is an award-winning IT Service software, that reduces support efforts and improves the end user experience, instantly.
Pulseway is a robust, full-featured IT service management platform designed for busy IT professionals to transform the way they handle IT. Get out-of-the-box workflows, and powerful automation with auto-remediation technology and endless modules and features to take ownership of your IT environment. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pulseway

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vivantio

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk helps you investigate, monitor, analyze, and act on all of your organizations data.
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk is a customizable data analytics platform that empowers you to investigate, monitor, analyze and act. From IT to security to business operations, Splunk is the data-to-everything platform that enables you to take action in real-time. With Splunk, you can predict and prevent IT problems, streamline your entire security stack, minimize unplanned downtime, and explore and visualize business processes for increased transparency all in one platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Splunk Enterprise

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Resolve

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamDynamix

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Automate is the only RMM platform in the industry developed by an MSP for MSPs to automate IT service delivery & drive revenue growth.
ConnectWise Automate, formerly LabTech, is a leading global provider of remote monitoring, management (RMM), and automation software for today's IT service providers. Whether you're an experienced IT managed service provider (MSP) or an hourly rate one-man shop, Automate can help you significantly improve your operational productivity and efficiency by leveraging the power of IT automation. Start your free trial today! Dowiedz się więcej na temat produktu: ConnectWise Automate

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
SmartDeploys unique layered approach enables single image management of Windows and applications.
SmartDeploy is a leading provider of modern endpoint management solutions. With a flexible layered architecture, IT can achieve centralized, single-image management to support 50 - 50,000 endpoints. SmartDeploys award-winning technology combines the best of progressive solutions like SCCM, centralized solutions like VDI and legacy imaging solutions like Ghost, without the common drawbacks. More than 3,000 organizations trust SmartDeploy to deploy and manage their end user devices. Dowiedz się więcej na temat produktu: SmartDeploy

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise. Dowiedz się więcej na temat produktu: BMC Helix ITSM

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
BOSSDesk, an ITSM (IT Service Management) Service Desk Help Desk and IT Asset Management solution, is available for both Cloud, On-Premise and mobile. An award-winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog helps IT departments quickly deploy self-service portals, workflow automations, HR-onboarding, asset management, incident , change and problem management. BOSSDesk is ITIL aligned and helps IT departments streamline ticket management and Optimize and automate processes easily Dowiedz się więcej na temat produktu: BOSSDesk

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Dowiedz się więcej na temat produktu: Autotask PSA

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Dowiedz się więcej na temat produktu: InvGate Service Desk

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
All-in-One IT Services software designed for managed service providers to manage IT services, remote monitoring and management.
Naverisk is an excellent Remote Monitoring & Management solution for MSPs and IT service providers looking for the key features needed in RMM software. Wrapped in a single, all-in-one solution, Naverisk provides tools for device and network scanning & IP monitoring, alerting, auditing, patching, reporting, ticketing, workflow, automation, scripting, and much more. Plus, our partners enjoy exceptional 24/7 global support for the platform at no additional cost. Get a Free Trial today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Naverisk

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Fully-managed IT service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for IT service professionals.
OTRS is a fully-managed IT service management suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific security requirements. IT service professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide the best possible service in a cost effective way. Request a demo today. Dowiedz się więcej na temat produktu: OTRS

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Our made-for-mobile, cloud-based service software provides power and total flexibility for better field service management.
Our made-for-mobile, cloud-based service management software was designed from the ground up to provide IT field teams with secure, powerful service tools. With FieldAware, you will amaze your customers, make your team more productive and stay ahead of your competition. Your business deserves the most powerful and easy to use field service management system available, including work order management, job scheduling asset management and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: FieldAware

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Automate Your Business. Simplfy Your Life. Tigerpaw is a complete end-to-end business automation solution.
Our unique, all-in-one solution combines the best features of a PSA tools solution, a robust CRM solution and a BPM software solution into a platform that provides complete visibility, coordination and control of all aspects of your business. With Tigerpaw One, every employee -- from the CEO to the field technician, and from the head of sales and marketing to the customer service representative -- will have the tools and resources he or she needs to be more productive. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tigerpaw Software

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Automox is a cloud-based patch management platform, offering modern cyber hygiene to raise the world's security confidence.
Cloud-native and globally available, Automox enforces OS & third-party patch management, security configurations, and custom scripting across Windows, Mac, and Linux from a single intuitive console. IT and SecOps can quickly gain control and share visibility of on-prem, remote and virtual endpoints without the need to deploy costly infrastructure. Dowiedz się więcej na temat produktu: Automox

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Software built for IT service business professionals; centralizing ticket & customer management, billing, team scheduling and more.
BlueFolder is a web-based service management solution that offers a unique blend of ease-of-use and breadth of functionality. Along with features such as robust ticket management, scheduling/dispatch, and billing, BlueFolder stands apart with features like a powerful customer portal, asset/equipment tracking, and customer notifications. Get a demo to see BlueFolder in action and see how easy and powerful it is to use! Dowiedz się więcej na temat produktu: BlueFolder

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Discover Your IT. IT Asset Management Software That Finds & Manages All Assets Across Your Enterprise.
Lansweeper automatically and continuously discovers IT assets across your infrastructure — servers, laptops, desktops, virtual & cloud machines, networks devices and IoT assets— to create an always-accurate, up-to-date inventory with detailed and granular IT asset data. Not only the hardware specs, but also the user data and installed software are gathered in one central repository. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lansweeper

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
MSPs need more than a PSA to grow and service their clients. CloudRadial's CSA transforms the way MSPs and IT teams engage with clients
CloudRadial’s Client Services Automation (CSA) platform transforms the way MSPs and IT teams engage, collaborate, and advise their clients and end-users. It consolidates all the IT touch points of ticketing, reporting, training, planning, and account management into a shared portal where clients and IT collaborate to resolve problems, understand issues, add new services, and plan future opportunities. It is a must-have to complement a PSA. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudRadial

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Achieving high levels of customer service while managing complex IT operations is critical for any organization. That's why we designed an intuitive and collaborative IT Service Management solution that transparently integrates with the flexible beauty of intelligent workflow, insightful dashboards and on-the-fly views. Combined with powerful Asset Management tools, Navigator is your complete IT management solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alloy Navigator

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
ChangeGear is an award-winning ITSM platform, recognized as ‘best in class’ by analysts like Gartner and Forrester.
Discover the Next Generation of Service Management. Deliver innovative & affordable ITSM that outperforms the competition. ChangeGear by SunView Software delivers a single-platform ITSM solution that goes beyond the scope of the ¿IT department¿ to serve the needs of the entire enterprise. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChangeGear

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w użyciu oprogramowaniu ITSM i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
QuickBooks add-on service software with dispatch, routing, work order, maintenance schedules, GPS, mobile and customer service tools.
The Service Program is the industry leading QuickBooks add-on Service Software. Dispatch, Routing, work order tracking, maintenance schedules, customer call, tracking equipment, GPS, Mobile Solution and Customer Service Portal - compatible with any iPhone, Droid phone or Tablet or laptop with real time synch, signature capture, field printing, attach pictures, invoices, Rentals, barcodes, and billing and much more. INCLUDES Weekly Training, Technical Support and Software Upgrades. Simple. Dowiedz się więcej na temat produktu: The Service Program

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Disk imaging suite that helps businesses with OS deployment, cross-platform migration management, device mapping and more.
Symantec Ghost Solution Suite is an award-winning software solution for imaging and deploying desktops, laptops, tablets and servers. Ghost Solution Suite 3.1 includes the Deployment Solution 6.9 console and its core capabilities for operating system deployment, migration and cross-platform management. Combined with key functionalities from Ghost Solution Suite 2.5, like Ghost Cast Server and DeployAnywhere, Ghost Solution Suite accelerates and simplifies imaging and deployment. Dowiedz się więcej na temat produktu: Symantec Ghost Solution Suite

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Intelligent management system.

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
EcholoN as ITSM software covers all disciplines of ITIL-compliant IT service management. Customizable and expandable.
Made in Germany: our ITSM Software. No matter if it is your internal IT or customers of your product or service. IT Service Management helps you to effectively manage your service processes and service activities, as well as to respond to requests in a personalized and professional manner. The modular, highly integrated EcholoN covers all disciplines of ITIL-compliant ITSM Software. Adaptable to your needs & expandable. Dowiedz się więcej na temat produktu: EcholoN

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
HaloITSM brings everything you need for IT support into one centralised solution.
HaloITSM is a single, all-inclusive ITSM software solution. It will transform your current ways of working into intuitive, up-to-the-minute workflows, as well as give your teams the ability to deliver the very best service to customers and employees alike. It wont just standardize your processes, but it will also deliver valuable analytics, so you can match your IT delivery to the true needs of your business, present, and future. Dowiedz się więcej na temat produktu: HaloITSM

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is simple. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hornbill

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Cloud-based service desk software designed to provide you with everything you need for one low price.
SeamlessDesk is an easy-to-use Service Desk platform with an intuitive UX and beautiful UI. Purpose-built Help Desk and IT Asset Management capabilities, reporting, and automation. Incident, Problem, Change, Release, Project, and Knowledge Management tools provide your IT team with what they need to achieve your company's service objectives. Unlike other service desk solutions, you are not restricted to high-priced or tiered plans to access the features you want or need. Dowiedz się więcej na temat produktu: SeamlessDesk

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Kaseya BMS is a next-generation business management solution that was built specifically to help MSPs and IT Departments.
Everything you need to run your IT business - All At One Low Price. Kaseya BMS is the most functionally rich IT business management solution on the market today, built to support all your IT business back-end requirements: Service Desk, CRM, Finance, Project Management, Billing, Time & Expense Tracking, Inventory Management, and more. Start your free trial! Dowiedz się więcej na temat produktu: Kaseya BMS

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Intelligent Service Management is a ITIL cloud-based IT service management tool for including Help Desk, ITAM, and Knowledge Management
Intelligent Service Management is a cloud-based IT service management tool offering support in 9 ITIL processes including Help Desk, IT Asset Management and Knowledge Management. With multi-tenant support, this is an excellent solution for managed service providers to accurately and responsively support your customers. ISM works on a Hyper-SaaS framework that aims to speed product implementation. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intelligent Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem
Cloud-based RMM for patching, app deployment, endpoint management, reporting and IT support that's free for the first 100 endpoints
Action1 is the #1 secure and easy-to-use cloud RMM tool that’s free for the first 100 endpoints. It delivers policy-based patching and deployment of OS and third-party software, provides real-time visibility into vulnerabilities and IT assets, and includes a built-in remote desktop compliant with modern privacy laws. With Action1 RMM, internal IT teams and MSPs get a modern and secure alternative to legacy on-premises solutions that do not function in hybrid workforce environments. Dowiedz się więcej na temat produktu: Action1 RMM

Funkcje

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie biletami
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie helpdeskiem