Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Programy dla hydraulików
Programy dla hydraulików zwiększają wydajność pracy firm świadczących usługi hydrauliczne poprzez zautomatyzowanie codziennych operacji, takich jak planowanie, delegowanie pracowników, kosztorysowanie prac i rozliczanie. Rozwiązania te umożliwiają komunikację między pracownikami terenowymi a biurem i poprawiają jakość obsługi klientów, zapewniając im dostęp do historii usług i bazy wiedzy firmy. Programy dla hydraulików są powiązane z oprogramowaniem do zarządzania usługami terenowymi. Czytaj dalej Czytaj mniej
Filtruj wyniki (7)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Opcje cenowe
Powiązane kategorie
Wyniki: 7 w
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Skutecznie zarządzaj pracownikami mobilnymi, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM dla przedsiębiorstw gazowych.
Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks.
Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj się dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dyspozytornią
- Baza danych klientów
- Oferty cenowe/kosztorysy
- Historia serwisowa
- Aplikacja mobilna
- Routing
- Integracja rachunkowości
- Przetwarzanie płatności
- Podpis elektroniczny
- Zarządzanie kalendarzem
- Dane w czasie rzeczywistym
Niestandardowe rozwiązanie serwisowe dostosowane do wymagań klienta i aplikacja mobilna dla techników terenowych
Dowiedz się więcej na temat produktu: EyeOnTask
Jeśli Twoja firma świadczy usługi w terenie, duża część jej sukcesu zależy wyłącznie od sukcesu pracowników mobilnych. EyeOnTask to najbardziej przystępne cenowo narzędzie, które pozwala z łatwością zarządzać klientami, zadaniami, zapasami i fakturami.
Tworzenie wycen i ich konwersja na zadania, tworzenie i przypisywanie wielu usług do wielu pracowników terenowych w ramach jednego zadania, śledzenie lokalizacji w czasie rzeczywistym, formularze niestandardowe, fakturowanie niestandardowe, zarządzanie zapasami klienta i historia transakcji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: EyeOnTask
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dyspozytornią
- Baza danych klientów
- Oferty cenowe/kosztorysy
- Historia serwisowa
- Aplikacja mobilna
- Routing
- Integracja rachunkowości
- Przetwarzanie płatności
- Podpis elektroniczny
- Zarządzanie kalendarzem
- Dane w czasie rzeczywistym
ArcSite jest liderem w zakresie rozwiązań do kreślarstwa mobilnego i estymacji opartych na rysunkach.
ArcSite jest liderem w zakresie rozwiązań do kreślarstwa mobilnego i estymacji opartych na rysunkach. Dzięki ArcSite w zaledwie kilka minut możesz łatwo tworzyć piękne, profesjonalnie wyglądające rysunki na iPadzie, tablecie z systemem Android lub urządzeniu z systemem Windows. Następnie możesz automatycznie wygenerować start, obliczyć koszt i marżę, a nawet stworzyć zwycięską ofertę, a wszystko to podczas pracy w terenie lub w dowolnym miejscu, w którym chcesz pracować.
ArcSite może pomóc Ci zdobyć więcej zleceń, zaoszczędzić czas i poprawić współpracę z zespołem.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ArcSite
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dyspozytornią
- Baza danych klientów
- Oferty cenowe/kosztorysy
- Historia serwisowa
- Aplikacja mobilna
- Routing
- Integracja rachunkowości
- Przetwarzanie płatności
- Podpis elektroniczny
- Zarządzanie kalendarzem
- Dane w czasie rzeczywistym
Orderry to rozwiązanie przeznaczone dla firm serwisowych. Przetwarzanie zadań, aplikacje mobilne dla techników i kierowników, prosta analityka i raportowanie.
Oprogramowanie dla hydraulików Orderry pomaga skutecznie zarządzać wszystkimi operacjami, ustalaniem harmonogramów pracy, klientami, terminami i dokumentami w jednym miejscu. Dla pracowników mobilnych i menedżerów ds. usług terenowych dostępne są przydatne aplikacje do przetwarzania zleceń i kontrolowania kluczowych wskaźników efektywności. Automatyzacja przygotowywania listy płac, aplikacje podatkowe, powiadomienia i raportowanie. Orderry pasuje do małych i średnich firm i oferuje przystępne cenowo plany abonamentowe. Pierwsze 14 dni użytkowania są bezpłatne i zapewniają pełny dostęp do wszystkich funkcji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dyspozytornią
- Baza danych klientów
- Oferty cenowe/kosztorysy
- Historia serwisowa
- Aplikacja mobilna
- Routing
- Integracja rachunkowości
- Przetwarzanie płatności
- Podpis elektroniczny
- Zarządzanie kalendarzem
- Dane w czasie rzeczywistym
Zrewolucjonizuj swoją firmę hydrauliczną dzięki Repair-CRM. Zautomatyzuj planowanie, wysyłkę i fakturowanie. Porzuć papierkową robotę już dziś!
Misją jest pomaganie małym firmom świadczącym usługi w terenie w rozwoju dzięki nowoczesnym rozwiązaniom w zakresie usług w terenie. Ustalaj harmonogramy, wysyłaj techników i automatyzuj powiadomienia klientów. Przystępna cena od 19 $ miesięcznie sprawia, że jest to idealne rozwiązanie dla firm zatrudniających 3–15 pracowników technicznych. Administrator w chmurze + aplikacje mobilne.
Śledzenie zasobów, przechwytywanie zdjęć i podpisów. Skorzystaj z darmowej wersji próbnej (bez konieczności korzystania z karty kredytowej).
Dowiedz się więcej na temat produktu: Repair-CRM
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dyspozytornią
- Baza danych klientów
- Oferty cenowe/kosztorysy
- Historia serwisowa
- Aplikacja mobilna
- Routing
- Integracja rachunkowości
- Przetwarzanie płatności
- Podpis elektroniczny
- Zarządzanie kalendarzem
- Dane w czasie rzeczywistym
Zintegrowane rozwiązanie do zarządzania zadaniami, usługami i wadami wizualnymi.
Einpix pomaga firmom zarządzać wszystkimi zasobami, które wchodzą w skład procesu FSM (zarządzanie usługami w terenie) i zarządzania usterkami budowlanymi, a także usprawnić wewnętrzne i zewnętrzne zarządzanie zadaniami w czasie rzeczywistym. Cyfryzacja procesu serwisowego pomaga zwiększyć produktywność personelu i obniżyć koszty operacyjne nawet o 40%.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Einpix
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dyspozytornią
- Baza danych klientów
- Oferty cenowe/kosztorysy
- Historia serwisowa
- Aplikacja mobilna
- Routing
- Integracja rachunkowości
- Przetwarzanie płatności
- Podpis elektroniczny
- Zarządzanie kalendarzem
- Dane w czasie rzeczywistym
Oprogramowanie do zarządzania firmą sprzątającą. Automatyzuj, sprzedawaj więcej, otrzymuj recenzje ofert pracy, wysyłaj kupony lojalnościowe, aktualizuj informacje o klientach w czasie rzeczywistym i nie tylko.
Oprogramowanie dla małych i średnich firm oferujących usługi sprzątania: Usługi sprzątania domu, sprzątanie dywanów, firmy sprzątające domy, dostawcy usług zarządzania nieruchomościami, firmy sprzątające mieszkania i inne.
HouseService365 pozwala firmom sprzątającym zautomatyzować, sprzedać więcej, uzyskać recenzje ofert pracy, wysyłać kupony lojalnościowe, budować długoterminowe relacje z klientami, usprawniać realizację zadań, a mimo to wyglądać i pracować jak profesjonalista.
Dowiedz się więcej na temat produktu: HouseService 365
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie dyspozytornią
- Baza danych klientów
- Oferty cenowe/kosztorysy
- Historia serwisowa
- Aplikacja mobilna
- Routing
- Integracja rachunkowości
- Przetwarzanie płatności
- Podpis elektroniczny
- Zarządzanie kalendarzem
- Dane w czasie rzeczywistym