Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy dla hydraulików

Programy dla hydraulików zwiększają wydajność pracy firm świadczących usługi hydrauliczne poprzez zautomatyzowanie codziennych operacji, takich jak planowanie, delegowanie pracowników, kosztorysowanie prac i rozliczanie. Rozwiązania te umożliwiają komunikację między pracownikami terenowymi a biurem i poprawiają jakość obsługi klientów, zapewniając im dostęp do historii usług i bazy wiedzy firmy. Programy dla hydraulików są powiązane z oprogramowaniem do zarządzania usługami terenowymi.

Niestandardowe rozwiązanie serwisowe dostosowane do wymagań klienta i aplikacja mobilna dla techników terenowych Dowiedz się więcej na temat produktu: EyeOnTask
Jeśli Twoja firma świadczy usługi w terenie, duża część jej sukcesu zależy wyłącznie od sukcesu pracowników mobilnych. EyeOnTask to najbardziej przystępne cenowo narzędzie, które pozwala z łatwością zarządzać klientami, zadaniami, zapasami i fakturami. Tworzenie wycen i ich konwersja na zadania, tworzenie i przypisywanie wielu usług do wielu pracowników terenowych w ramach jednego zadania, śledzenie lokalizacji w czasie rzeczywistym, formularze niestandardowe, fakturowanie niestandardowe, zarządzanie zapasami klienta i historia transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: EyeOnTask

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie technikami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Historia serwisowa
  • Aplikacja mobilna
  • Routing
  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis elektroniczny
  • Dane w czasie rzeczywistym
ArcSite jest liderem w zakresie rozwiązań do kreślarstwa mobilnego i estymacji opartych na rysunkach.
ArcSite jest liderem w zakresie rozwiązań do kreślarstwa mobilnego i estymacji opartych na rysunkach. Dzięki ArcSite w zaledwie kilka minut możesz łatwo tworzyć piękne, profesjonalnie wyglądające rysunki na iPadzie, tablecie z systemem Android lub urządzeniu z systemem Windows. Następnie możesz automatycznie wygenerować start, obliczyć koszt i marżę, a nawet stworzyć zwycięską ofertę, a wszystko to podczas pracy w terenie lub w dowolnym miejscu, w którym chcesz pracować. ArcSite może pomóc Ci zdobyć więcej zleceń, zaoszczędzić czas i poprawić współpracę z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: ArcSite

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie technikami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Historia serwisowa
  • Aplikacja mobilna
  • Routing
  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis elektroniczny
  • Dane w czasie rzeczywistym
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo.
Skutecznie zarządzaj pracownikami mobilnymi, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM dla przedsiębiorstw gazowych. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj się dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie technikami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Historia serwisowa
  • Aplikacja mobilna
  • Routing
  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis elektroniczny
  • Dane w czasie rzeczywistym
Orderry to rozwiązanie przeznaczone dla firm serwisowych. Przetwarzanie zadań, aplikacje mobilne dla techników i kierowników, prosta analityka i raportowanie.
Oprogramowanie dla hydraulików Orderry pomaga skutecznie zarządzać wszystkimi operacjami, ustalaniem harmonogramów pracy, klientami, terminami i dokumentami w jednym miejscu. Dla pracowników mobilnych i menedżerów ds. usług terenowych dostępne są przydatne aplikacje do przetwarzania zleceń i kontrolowania kluczowych wskaźników efektywności. Automatyzacja przygotowywania listy płac, aplikacje podatkowe, powiadomienia i raportowanie. Orderry pasuje do małych i średnich firm i oferuje przystępne cenowo plany abonamentowe. Pierwsze 14 dni użytkowania są bezpłatne i zapewniają pełny dostęp do wszystkich funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie technikami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Historia serwisowa
  • Aplikacja mobilna
  • Routing
  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis elektroniczny
  • Dane w czasie rzeczywistym
Zrewolucjonizuj swoją firmę hydrauliczną dzięki Repair-CRM. Zautomatyzuj planowanie, wysyłkę i fakturowanie. Porzuć papierkową robotę już dziś!
Misją jest pomaganie małym firmom świadczącym usługi w terenie w rozwoju dzięki nowoczesnym rozwiązaniom w zakresie usług w terenie. Ustalaj harmonogramy, wysyłaj techników i automatyzuj powiadomienia klientów. Przystępna cena od 19 $ miesięcznie sprawia, że jest to idealne rozwiązanie dla firm zatrudniających 3–15 pracowników technicznych. Administrator w chmurze + aplikacje mobilne. Śledzenie zasobów, przechwytywanie zdjęć i podpisów. Skorzystaj z darmowej wersji próbnej (bez konieczności korzystania z karty kredytowej). Dowiedz się więcej na temat produktu: Repair-CRM

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie technikami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Historia serwisowa
  • Aplikacja mobilna
  • Routing
  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis elektroniczny
  • Dane w czasie rzeczywistym
Zintegrowane rozwiązanie do zarządzania zadaniami, usługami i wadami wizualnymi.
Einpix pomaga firmom zarządzać wszystkimi zasobami, które wchodzą w skład procesu FSM (zarządzanie usługami w terenie) i zarządzania usterkami budowlanymi, a także usprawnić wewnętrzne i zewnętrzne zarządzanie zadaniami w czasie rzeczywistym. Cyfryzacja procesu serwisowego pomaga zwiększyć produktywność personelu i obniżyć koszty operacyjne nawet o 40%. Dowiedz się więcej na temat produktu: Einpix

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie technikami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Historia serwisowa
  • Aplikacja mobilna
  • Routing
  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis elektroniczny
  • Dane w czasie rzeczywistym
Zarządzanie usługami terenowymi dla branż zorientowanych na zasoby. Pomoc dla firm świadczących usługi instalacyjne, konserwacyjne i naprawcze.
Oprogramowanie Wello Solutions Field Service Management – do planowania i realizacji usług technicznych w terenie. Wiele firm na całym świecie zaufało rozwiązaniu serwisowemu, które umożliwia zespołowi serwisowemu zwiększenie wydajności i zapewnienie doskonałej obsługi. Zarządzaj klientami i instalacjami, planuj zlecenia pracy i zapewnij swoim technikom inteligentne narzędzie do ich realizacji. Dzięki aplikacji serwisowej technicy mają zawsze dostęp do potrzebnych informacji, mogą rejestrować swoją pracę i generować wysokiej jakości raporty serwisowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wello Solutions

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie technikami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Historia serwisowa
  • Aplikacja mobilna
  • Routing
  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis elektroniczny
  • Dane w czasie rzeczywistym
Oprogramowanie do zarządzania firmą sprzątającą. Automatyzuj, sprzedawaj więcej, otrzymuj recenzje ofert pracy, wysyłaj kupony lojalnościowe, aktualizuj informacje o klientach w czasie rzeczywistym i nie tylko.
Oprogramowanie dla małych i średnich firm oferujących usługi sprzątania: Usługi sprzątania domu, sprzątanie dywanów, firmy sprzątające domy, dostawcy usług zarządzania nieruchomościami, firmy sprzątające mieszkania i inne. HouseService365 pozwala firmom sprzątającym zautomatyzować, sprzedać więcej, uzyskać recenzje ofert pracy, wysyłać kupony lojalnościowe, budować długoterminowe relacje z klientami, usprawniać realizację zadań, a mimo to wyglądać i pracować jak profesjonalista. Dowiedz się więcej na temat produktu: HouseService 365

Funkcje

  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie technikami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Historia serwisowa
  • Aplikacja mobilna
  • Routing
  • Przetwarzanie płatności
  • Podpis elektroniczny
  • Dane w czasie rzeczywistym