Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do reklamacji

Oprogramowanie do reklamacji pomaga w monitorowaniu, porządkowaniu i rozpatrywaniu reklamacji klientów oraz zwiększa wydajność pracowników bezpośrednio kontaktujących się z klientami. Rozwiązania te charakteryzują się zdolnością do dokładnego wychwytywania, klasyfikowania i kierowania reklamacji, umożliwiając komunikację w obrębie zespołu i zgodność z przepisami. Oprogramowanie do reklamacji jest powiązane z oprogramowaniem do badania satysfakcji klientów, programami do obsługi klienta i oprogramowaniem Help Desk.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 22 w
Polska Produkt lokalny
Niezwykle elastyczne narzędzie do obsługi klienta, przystosowane do zarządzania reklamacjami z możliwością integracji z zewnętrznymi platformami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk
Mint Service Desk to zaawansowane narzędzie, które obejmuje wszystkie funkcjonalności zarządzania reklamacjami. Wiemy, że w wielu przypadkach należy wykonać specjalistyczne integracje z zewnętrznymi platformami takimi jak np. SAP. DOSTĘPNE NA MIEJSCU. Kluczowe funkcje: – elastyczna struktura zarządzania zasobami, – system biletowy zintegrowany z zarządzaniem zasobami, – integracja z pocztą elektroniczną, – niestandardowe rodzaje biletów, – dynamiczne pola tekstowe, – szablony dokumentów i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Łatwe w obsłudze internetowe biuro pomocy technicznej i oprogramowanie do wsparcia klienta umożliwiające śledzenie reklamacji i zarządzanie nimi z dowolnego kanału. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk
Dzięki Freshdesk możesz uzyskać informacje o skargach klientów zgłaszanych przez pocztę e-mail, telefon, czat, Twitter i Facebook, a nawet aplikację mobilną. Możesz przekształcić reklamacje w zgłoszenia, zorganizować je i przydzielić zespołom, reagować w zbiorczo na częste reklamacje i uzyskać informacje na temat problemów wpływających na ich obsługę. Freshdesk jest intuicyjny, niedrogi i oferuje bezpłatny plan z nieograniczoną liczbą miejsc dla agentów, dzięki czemu możesz zacząć od razu i uszczęśliwić swoich klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Zendesk Support to doskonałe oprogramowanie do zarządzania reklamacjami, stworzone z myślą o lepszych relacjach z klientami.
Zendesk to doskonałe oprogramowanie do zarządzania skargami w chmurze, stworzone z myślą o agentach wsparcia. Łatwo rozwiązuj zgłoszenia i śledź skargi klientów na dowolnym kanale: SMS, Internet, aplikacja mobilna, telefon, e-mail, media społecznościowe. Przepływy pracy oparte na sztucznej inteligencji zapewniają agentom wsparcia wszystkie interakcje z klientami, w tym te śledzone z ponad 700 zintegrowanych aplikacji. Zobacz, dlaczego firmy takie jak Uber, Venmo, Shopify i LendingClub korzystają z Zendesk, aby obniżyć koszty wsparcia i zwiększyć zadowolenie klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Rozpatrywanie reklamacji klientów jest łatwe, gdy masz odpowiednie narzędzia. Wypróbuj Zoho Desk, doskonały system do zarządzania reklamacjami.
Zoho Desk pomaga w odbieraniu, reagowaniu i rozwiązywaniu skarg klientów dzięki możliwościom wielokanałowym, zaawansowanym funkcjom raportowania i współpracy między funkcjami. Pomaga rozwiązać wiele problemów dzięki prostym metodom i daje więcej czasu na zadania, które mają znaczenie. Bezpłatny plan daje trzem użytkownikom swobodę w zakresie rozpoczęcia operacji zarządzania zgodnością klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości.
LiveAgent to w pełni funkcjonalne, wielokanałowe oprogramowanie do zarządzania skargami. Skorzystaj z hybrydowego strumienia zgłoszeń, za pośrednictwem którego możesz śledzić klientów różnymi kanałami, zawsze pozostając na tym samym hybrydowym bilecie zgłoszeniowym. Skorzystaj z uniwersalnej skrzynki odbiorczej, która łączy wszystkie kanały komunikacji z klientami w jedną, zunifikowaną skrzynkę. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Rozpocznij darmową wersję próbną, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM i do zarządzania reklamacjami, z którego korzysta osiem milionów firm na świecie.
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM i do zarządzania reklamacjami, z którego korzysta osiem milionów firm z całego świata. Dostępne wersje w chmurze / mobilna / open source. Wsparcie wielokanałowej obsługi klienta: poczta e-mail, telefonia, czat na żywo na stronie internetowej, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack i inne komunikaty mobilne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Zbudowana na wiodącej na świecie platformie rozwiązań CRM platforma Communications Cloud umożliwia CSP (dostawcy usług komunikacji hurtowej) BB2C, B2B i przejście do cyfrowego BSS opartego na katalogu. Dzięki specjalnie skonstruowanej funkcjonalności branżowej i wszystkim możliwościom chmury Sales Cloud i Service Cloud, dostawcy usług każdej wielkości mogą szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów, skrócić czas oczekiwania na wartość i ujednolicić każdą część organizacji – od marketingu, przez kanały detaliczne, aż po obsługę i operacje klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Skargi IT zbytnio się nagromadzają? Zacznij rozpatrywać swoje reklamacje w biurze obsługi dwa razy szybciej. Wypróbuj Freshservice – gotowe na ITIL.
Freshservice to dział pomocy IT ds. zarządzania reklamacjami, z nowym podejściem. Narzędzie to zapewnia użytkownikom odświeżające doświadczenie oraz zaawansowane funkcje zarządzania zgłoszeniami i zasobami, takie jak automatyczne wykrywanie nowych zasobów, zaawansowane zarządzanie konfiguracją i ulepszona analiza wpływu. Incydenty, problemy, zmiany, zarządzanie rozwiązaniami i bazą wiedzy to jedne z pozostałych funkcji, które sprawiają, że Freshservice jest idealnym rozwiązaniem zaspokajającym potrzeby zarządzania IT w Twojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Tidio to platforma do zarządzania reklamacjami, która umożliwia zapewnienie doskonałego wsparcia klienta i generowanie sprzedaży za pomocą czatu na żywo i botów.
Tidio jest potężną platformą do zarządzania skargami, która podnosi poziom wsparcia klienta i pomaga generować większą sprzedaż. Łatwo dostępny widżet czatu na żywo sprawi, że firma będzie dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a chatboty napędzane sztuczną inteligencją będą angażować klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu będziesz mógł sprzedawać więcej. Dodatkowo można połączyć komunikatory Messenger, Instagram, czat na żywo i pocztę e-mail z wielokanałową aplikacją Tidio i odpowiadać na wszystkie wiadomości z jednego miejsca, również mobilnie. Łatwa integracja z wszystkimi stronami internetowymi i platformami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Skutecznie zarządzaj skargami klientów dzięki oprogramowaniu do śledzenia skarg. Usprawnij rozwiązywanie problemów, zapewniając zarządzanie jakością cyfrową
Oprogramowanie do zarządzania skargami umożliwia firmom zajmującym się wyrobami medycznymi, farmaceutykami i produktami biologicznymi usprawnienie śledzenia i rozwiązywania skarg FDA. Koncentrując się na cyfrowym zarządzaniu jakością i podejściu eQMS, zyskaj cenne informacje dzięki scentralizowanemu przechowywaniu danych w chmurze. Proaktywnie monitoruj jakość produktów, zapewniając swojej organizacji sukces rynkowy i zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: MasterControl Quality Excellence

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Smartsupp udostępnia czat na żywo dla zespołów, integrację z Facebookiem i pocztą e-mail, formularz kontaktowy i nie tylko. Wszystko to zostało zaprojektowane, by zarządzać reklamacjami.
Klienci mają potrzebę komunikowania się z Twoim zespołem, gdy napotkają potencjalne problemy. Smartsupp, oferując czat na żywo dla zespołów agentów z historią rozmów, integrację z Facebookiem i pocztą e-mail, formularz kontaktowy i wiele więcej, dostarcza mnóstwo narzędzi stworzonych do zarządzania reklamacjami. Czat na żywo dla zespołów umożliwia agentom bycie na bieżąco z komunikacją z klientami, a integracja z Facebookiem i pocztą e-mail oraz formularze kontaktowe na stronie internetowej zapewniają im dostęp do każdego kanału, na każdym etapie podróży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Front to jedno z wiodących centrów komunikacji z klientami, które umożliwia śledzenie reklamacji, szybkie reagowanie i zapewnianie spersonalizowanych doświadczeń dla klientów.
Przekształć reklamacje w szansę na zyskanie lojalnych i szczęśliwych klientów. Front to centrum komunikacji z klientem, które łączy wszystkie kanały w jednej platformie w celu śledzenia reklamacji, szybkiego reagowania i uzyskania praktycznych informacji, a co za tym idzie poprawy obsługi klienta. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę i dostarczanie spersonalizowanych odpowiedzi, dzięki czemu klienci zawsze czują się najważniejsi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Gorgias to kompleksowe rozwiązanie do obsługi klienta, wsparcia klienta i czatu na żywo dla sklepów Shopify, Magento i BigCommerce.
Aplikacja do obsługi klienta zaprojektowana specjalnie dla Shopify (w pełni integruje się również z Magento i BigCommerce). Scentralizowane wsparcie klienta, łączy wszystkie kanały w jednym miejscu – e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook, Instagram i inne – poprawia czas reakcji na zgłoszenia o 43%. Wszystko w jednym: edycja/zwrot zamówień, naliczanie punktów lojalnościowych, zarządzanie subskrypcjami i inne. Dodawanie szablonów, automatyzacji, makr i reguł. Dostępna wersja demonstracyjna i bezpłatna wersja próbna. Warto samemu się przekonać, dlaczego Gorgias przoduje rankingu Shopify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowaliśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Łatwe oprogramowanie do zarządzania reklamacjami w chmurze. Połącz reklamacje z resztą swojej firmy w jednym centralnym miejscu. Bezpłatna wersja próbna.
Łatwe oprogramowanie do zarządzania reklamacjami. Centralne zarządzanie rejestrami opinii i skarg klientów za pomocą rozwiązania opartego na chmurze, które integruje się z kompletną platformą zarządzania jakością. Szybko łącz się i współpracuj z pracownikami z wielu lokalizacji za pomocą alertów e-mail i zautomatyzowanych przepływów pracy. Zarządzaj reklamacjami szybciej, łatwiej i dokładniej. QT9 QMS zawiera wzajemnie połączone moduły, dzięki czemu można połączyć reklamacje z działaniami naprawczymi (CAPA) w celu lepszego zarządzania jakością. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 QMS

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
HelpDesk to system zgłoszeń w trybie online zaprojektowany w celu uproszczenia pracy zespołów. Zapewnianie doskonałego wsparcia klienta. Bez wysiłku.
HelpDesk to system obsługi zgłoszeń w trybie online, który upraszcza pracę zespołów. Jest on pełen funkcji, które ułatwiają współpracę w zespole. Można używać znakowania, dodawać prywatne notatki, przypisywać zgłoszenia do określonych członków zespołu i tworzyć odpowiedzi w puszkach. Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, system szyfruje dane użytkownika za pomocą 256-bitowego protokołu SSL. HelpDesk został zaprojektowany, aby zaoszczędzić czas agentów i umożliwić im zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, infolinia ds. etyki i narzędzie do zarządzania zasobami ludzkimi. Zaufało jej 2700 organizacji z całego świata.
FaceUp to kompleksowa platforma do zgłaszania nieprawidłowości, infolinia ds. etyki i obsługa zasobów ludzkich. Oprogramowanie oferuje bogaty zestaw funkcji, w tym konfigurowalny formularz raportowania i zaawansowane zarządzanie raportami, które są dostępne w 113 językach. Zgodność z RODO i certyfikat ISO 27001. FaceUp jest zgodny z Dyrektywą UE w sprawie zgłaszania nieprawidłowości oraz Ustawą o ochronie osób zgłaszających nieprawidłowości. Zaufało mu 2700 organizacji różnej wielkości na całym świecie. Skorzystaj bezpłatnie z 14-dniowej wersji próbnej. Można go skonfigurować w ciągu pięciu minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: FaceUp Whistleblowing System

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
LiveCaller jest jednym rozwiązaniem łączącym różne kanały komunikacji, takie jak czat, połączenie, aplikacje do komunikacji społecznościowej, w jedną platformę.
Czat — klienci mogą wymieniać wiadomości, pliki i oceniać obsługę klienta. Połączenia internetowe — Klienci mogą dzwonić bezpośrednio ze strony internetowej, przez Internet, dzięki czemu takie połączenia są całkowicie bezpłatne. Wielokanałowa skrzynka odbiorcza — łączy komunikację z różnych platform komunikatorów w jeden pulpit nawigacyjny. Połączenie zwrotne — wystarczy podać numer telefonu i preferowaną godzinę połączenia, a Dział obsługi klienta skontaktuje się z użytkownikiem telefonicznie. Wspólne przeglądanie — umożliwia agentom i klientom wspólne „przeglądanie” strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveCaller

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
ELMA365 to kompleksowa platforma do zarządzania zgodnością zarówno dla małych i średnich firm, jak i przedsiębiorstw
ELMA365 to niskokodowa platforma do zarządzania zgodnością, która pomaga firmom tworzyć wygodne cyfrowe przestrzenie robocze dla działu zgodności. Dzięki ELMA365 możesz utworzyć proces zgodności z przepisami przy użyciu gotowych widżetów do zarządzania dokumentami, przeglądać i zatwierdzać załączone dokumenty, wersje kontrolne i bieżący status, łatwo uzyskać dostęp do wszelkich powiązanych dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ELMA365

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości
Oprogramowanie do zarządzania jakością, zarządzania dokumentacją, zarządzania przepływem pracy, zarządzania ryzykiem, zarządzania capa i zarządzania procesami.
ManualMaster pomaga organizacjom wydajnie tworzyć, zarządzać i rozpowszechniać swoje zasady, procedury, procesy i inne dokumenty. Przyjazny dla użytkownika interfejs umożliwia użytkownikom łatwe tworzenie i edytowanie dokumentów i przepływów pracy, zapewniając spójność i zgodność w całej organizacji. Oferuje zaawansowane funkcje, takie jak kontrola wersji, automatyczne powiadomienia i możliwości raportowania, ułatwiając śledzenie zmian w dokumentach i zapewniając zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManualMaster

Funkcje

  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie interakcji
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ustalanie priorytetów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Czat na żywo
  • Gwarancja jakości