Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 128 w
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne, wielokanałowe oprogramowanie do zarządzania skargami. Skorzystaj z hybrydowego strumienia zgłoszeń, za pośrednictwem którego możesz śledzić klientów różnymi kanałami, zawsze pozostając na tym samym hybrydowym bilecie zgłoszeniowym. Skorzystaj z uniwersalnej skrzynki odbiorczej, która łączy wszystkie kanały komunikacji z klientami w jedną, zunifikowaną skrzynkę. Dzięki LiveAgent zapewnienie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe. Rozpocznij darmową wersję próbną, bez konieczności korzystania z karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Łatwe w obsłudze internetowe biuro pomocy technicznej i oprogramowanie do wsparcia klienta umożliwiające śledzenie reklamacji i zarządzanie nimi z dowolnego kanału. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk
Dzięki Freshdesk możesz uzyskać informacje o skargach klientów zgłaszanych przez pocztę e-mail, telefon, czat, Twitter i Facebook, a nawet aplikację mobilną. Możesz przekształcić reklamacje w zgłoszenia, zorganizować je i przydzielić zespołom, reagować w zbiorczo na częste reklamacje i uzyskać informacje na temat problemów wpływających na ich obsługę. Freshdesk jest intuicyjny, niedrogi i oferuje bezpłatny plan z nieograniczoną liczbą miejsc dla agentów, dzięki czemu możesz zacząć od razu i uszczęśliwić swoich klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
HelpDesk to system zgłoszeń w trybie online zaprojektowany w celu uproszczenia pracy zespołów. Zapewnianie doskonałego wsparcia klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk
HelpDesk to system obsługi zgłoszeń w trybie online, który upraszcza pracę zespołów. Jest on pełen funkcji, które ułatwiają współpracę w zespole. Można używać znakowania, dodawać prywatne notatki, przypisywać zgłoszenia do określonych członków zespołu i tworzyć odpowiedzi w puszkach. Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, system szyfruje dane użytkownika za pomocą 256-bitowego protokołu SSL. HelpDesk został zaprojektowany, aby zaoszczędzić czas agentów i umożliwić im zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Front to jedno z wiodących centrów komunikacji z klientami, które umożliwia śledzenie reklamacji, szybkie reagowanie i zapewnianie spersonalizowanych doświadczeń dla klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front
Przekształć reklamacje w szansę na zyskanie lojalnych i szczęśliwych klientów. Front to centrum komunikacji z klientem, które łączy wszystkie kanały w jednej platformie w celu śledzenia reklamacji, szybkiego reagowania i uzyskania praktycznych informacji, a co za tym idzie poprawy obsługi klienta. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom współpracę i dostarczanie spersonalizowanych odpowiedzi, dzięki czemu klienci zawsze czują się najważniejsi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Rozpatrywanie reklamacji klientów jest łatwe, gdy masz odpowiednie narzędzia. Wypróbuj Zoho Desk, doskonały system do zarządzania reklamacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk
Zoho Desk pomaga w odbieraniu, reagowaniu i rozwiązywaniu skarg klientów dzięki możliwościom wielokanałowym, zaawansowanym funkcjom raportowania i współpracy między funkcjami. Pomaga rozwiązać wiele problemów dzięki prostym metodom i daje więcej czasu na zadania, które mają znaczenie. Bezpłatny plan daje trzem użytkownikom swobodę w zakresie rozpoczęcia operacji zarządzania zgodnością klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM i do zarządzania reklamacjami, z którego korzysta osiem milionów firm na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to darmowe rozwiązanie CRM i do zarządzania reklamacjami, z którego korzysta osiem milionów firm z całego świata. Dostępne wersje w chmurze / mobilna / open source. Wsparcie wielokanałowej obsługi klienta: poczta e-mail, telefonia, czat na żywo na stronie internetowej, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack i inne komunikaty mobilne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Smartsupp udostępnia czat na żywo dla zespołów, integrację z Facebookiem i pocztą e-mail, formularz kontaktowy i nie tylko. Wszystko to zostało zaprojektowane, by zarządzać reklamacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp
Klienci mają potrzebę komunikowania się z Twoim zespołem, gdy napotkają potencjalne problemy. Smartsupp, oferując czat na żywo dla zespołów agentów z historią rozmów, integrację z Facebookiem i pocztą e-mail, formularz kontaktowy i wiele więcej, dostarcza mnóstwo narzędzi stworzonych do zarządzania reklamacjami. Czat na żywo dla zespołów umożliwia agentom bycie na bieżąco z komunikacją z klientami, a integracja z Facebookiem i pocztą e-mail oraz formularze kontaktowe na stronie internetowej zapewniają im dostęp do każdego kanału, na każdym etapie podróży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Tidio to platforma do zarządzania reklamacjami, która umożliwia zapewnienie doskonałego wsparcia klienta i generowanie sprzedaży za pomocą czatu na żywo i botów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio
Tidio jest potężną platformą do zarządzania skargami, która podnosi poziom wsparcia klienta i pomaga generować większą sprzedaż. Łatwo dostępny widżet czatu na żywo sprawi, że firma będzie dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a chatboty napędzane sztuczną inteligencją będą angażować klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu będziesz mógł sprzedawać więcej. Dodatkowo można połączyć komunikatory Messenger, Instagram, czat na żywo i pocztę e-mail z wielokanałową aplikacją Tidio i odpowiadać na wszystkie wiadomości z jednego miejsca, również mobilnie. Łatwa integracja z wszystkimi stronami internetowymi i platformami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Gorgias to kompleksowe rozwiązanie do obsługi klienta, wsparcia klienta i czatu na żywo dla sklepów Shopify, Magento i BigCommerce. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias
Aplikacja do obsługi klienta zaprojektowana specjalnie dla Shopify (w pełni integruje się również z Magento i BigCommerce). Scentralizowane wsparcie klienta, łączy wszystkie kanały w jednym miejscu – e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook, Instagram i inne – poprawia czas reakcji na zgłoszenia o 43%. Wszystko w jednym: edycja/zwrot zamówień, naliczanie punktów lojalnościowych, zarządzanie subskrypcjami i inne. Dodawanie szablonów, automatyzacji, makr i reguł. Dostępna wersja demonstracyjna i bezpłatna wersja próbna. Warto samemu się przekonać, dlaczego Gorgias przoduje rankingu Shopify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Zendesk Support is the leading complaint management software built for better customer relationships.
Zendesk is the leading cloud-based complaint management software built with support agents in mind. Easily solve tickets and track customer complaints on any channel: text SMS, web, mobile app, phone, email, social media. AI powered workflows provide your support agents with all customer interactions, including those tracked from 700+ app integrations. See why companies such as Uber, Venmo, Shopify, and LendingClub use Zendesk to lower their support costs and increase customer satisfaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Easy to implement web-based Complaint Management & Help Desk software designed for B2B software and technology companies.
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamSupport

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apptivo

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Deliver mission critical service faster with Incident Management
Service Cloud 360, the world’s #1 customer service platform, empowers companies to drive seamless engagement across the entire customer journey. Address incidents quickly by ensuring your teams can identify, track, and fix issues with proven workflows. Give agents and service operations teams full visibility into incidents, cases, and customer data in a single workspace. Create an even better customer experience with Incident Management best practices built into the #1 service platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences. Dowiedz się więcej na temat produktu: NICE CXone

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Skargi IT zbytnio się nagromadzają? Zacznij rozpatrywać swoje reklamacje w biurze obsługi dwa razy szybciej. Wypróbuj Freshservice – gotowe na ITIL.
Freshservice to dział pomocy IT ds. zarządzania reklamacjami, z nowym podejściem. Narzędzie to zapewnia użytkownikom odświeżające doświadczenie oraz zaawansowane funkcje zarządzania zgłoszeniami i zasobami, takie jak automatyczne wykrywanie nowych zasobów, zaawansowane zarządzanie konfiguracją i ulepszona analiza wpływu. Incydenty, problemy, zmiany, zarządzanie rozwiązaniami i bazą wiedzy to jedne z pozostałych funkcji, które sprawiają, że Freshservice jest idealnym rozwiązaniem zaspokajającym potrzeby zarządzania IT w Twojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger's mission is to help businesses thrive at work. We have built AI-powered software that gives your customer-facing teams the ability to implement a robust customer experience strategy with the power of One View. Vtiger Cloud CRM is intuitive and powered with AI, designed to help you work better. With a brand new mobile app and integrations to over 500 business applications, Vtiger works where you are. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vtiger CRM

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Qualtrics (CX) is the the ultimate complaint management platform to understand the root cause and follow-up on feedback at scale.
Qualtrics CustomerXM (CX) is the worlds most agile platform for customer experience improvement, making it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey and incorporate customer feedback into every decision. Using multiple metrics, sentiment analysis and key driver analysis, our tools get you deeper into your customer¿s mindset and point the way to improvements that will generate lasting, happy customer relationships. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qualtrics CustomerXM

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAP Customer Experience

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
The solution shouldn't be more painful than the problem. Support your customer service with ours - it's the best in the business.
Does your complaint management software provider...fail to manage your complaints? Turn to a team that's seen everything. For almost 25 years, we've maintained industry-leading customer service for thousands of our own customers, by using our own software. Implementation is easy with our 24/7, 100% U.S.-based customer support at your fingertips. Speak with an expert ready to help customize your software solution to manage complaints and improve customer and team-member relationships. Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuetrak

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Resolve

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Optimize review management process with 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability.
CAPTERRA VISITORS: Get 30% Off Your First Month! Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. With Get More Reviews, you'll be able to turn your happiest customers into 5 star reviews online and generate real, authentic reviews on multiple online review sites including Google, Facebook, and much more! Dowiedz się więcej na temat produktu: GetMoreReviews

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
SMS texting and live chat for business has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your prospects, customers, or staff. Segment, import, and broadcast to your contacts to scale your teams communications. Avochato integrates with platforms such as Salesforce, Slack, MS Teams, and Zapier. Enable prospects to text you from a Google Ad with the AdWords API integration. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avochato

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Quality Management Software; includes electronic document control, training control, corrective action, audit, supplier mgmt, and more.
MasterControl Postmarket Excellence suite of solutions, companies have the best tools to track and resolve customer complaints effectively and ensure regulatory compliance. By storing data in a centralized, cloud-based location, companies can analyse the complaints they receive to detect issues that indicate larger problems. Once a product finally hits the market, monitoring it for any quality issues is vital. This is more effective when done with MasterControl complaint management software. Dowiedz się więcej na temat produktu: MasterControl Quality Excellence

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Dowiedz się więcej na temat produktu: InvGate Service Desk

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
A solution focusing on customer feedback, user engagement, and more. Integrate now to get crash and bug reporting as well!
Instabug provides in-app feedback and bug reporting to mobile apps looking for complaint management. After integrating the SDK, it allows you to have a seamless two-way communication with users. You can collect feedback, whether it is complaints, or feature requests, and send surveys to find out their opinion about improvements. The top apps in the world rely on Instabug. We provide exceptional support 24/7 and is constantly rated highly as a bug reporting & tracking tool. Dowiedz się więcej na temat produktu: Instabug

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
HappyFox is a web based customer service software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system. Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses. Community forums help customers connect. Dowiedz się więcej na temat produktu: HappyFox Help Desk

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Efficy CRM

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Dowiedz się więcej na temat produktu: Preferred Patron Loyalty

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like Crate&Barrel, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gladly

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Complaint management software made easy. Manage complaints with a flexible web-based solution.
Complaint management software made easy. Centrally manage customer feedback records and customer complaints with a web-based solution that integrates with a complete Quality Management platform. Quickly connect & collaborate with employees from multiple locations using email alerts and automated workflows. Manage complaints, faster, easier and more accurately. The QT9 QMS includes interconnected modules, so you can connect complaints to corrective actions (CAPA) for better quality management. Dowiedz się więcej na temat produktu: QT9 QMS

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Quality management solution that helps users manage documentation, compliance, design customer complaint workflows, risks, & training.
Qualtrax is a complete quality and compliance software system used to manage and control documentation, automate business processes, manage customizable workflows (like our customer complaint workflow), streamline training management, manage internal and external audits and ensure implementation of critical industry regulations in real-time. Ideal for heavily-regulated industries, where compliance with standards including ISO 17025, 17020, 13485, and 9001, TNI, GFSI, FDA, and FQS are required. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qualtrax

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Contracts, risks, insurance, claims, incidents, assets, workflow management software with integrations & dashboard reporting.
Contract, risk, claims, incident, litigation, compliance, & insurance management software, Web-based with features for document management, approval workflow, log history, document templates, email notifications, contact notes, date and time stamps, customizable reporting, and document version control. Fully hosted or self-hosted options available with private labeling and integration to your web site. Multiple currencies and multiple languages. Dowiedz się więcej na temat produktu: A1 Tracker

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
100% cloud based end-to-end Complaints Management software - from intake to resolution & continuous improvement. Get demo today!
End-to-end complaints management to ensure customer delight through complete lifecycle management of complaints from in-take to assessing risks, regulatory impact and submissions, quality investigatio n, resolution, and continuous improvement. With ComplianceQuest's Complaints Management software your organization has comprehensive control over how customer complaints are collected, recorded, reported, and tracked in compliance with industry guidelines and regulations. Dowiedz się więcej na temat produktu: ComplianceQuest

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Speed up website testing: report straight into your Jira, Trello, Asana etc. with all technical information your devs need to fix them.
Collect website feedback from your team, clients, and users with the feedback widget. It automatically captures a screenshot that your reporter can annotate to get their point across. All issues are sent into your favorite project management tool, with all the technical data needed by developers to understand and reproduce issues. Thanks to our 2-way sync integrations, you can chat and notify status changes your clients without ever leav Dowiedz się więcej na temat produktu: Marker

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
SeeClickFix provides local governments everything needed to collect, manage, resolve, and report on public service requests.
SeeClickFix is a modern, distributed 311 solution that accepts, routes, and manages public service requests. Configurable workflows let staff know about 311 issues before they become costlier problems. While built-in feedback loops keep residents and staff up-to-date about the status of work being done. Dowiedz się więcej na temat produktu: SeeClickFix

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowa liśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
A flexible, scalable, user friendly customer service software to deliver omnichannel and automated customer support at best price.
NABD is a flexible, scalable and user friendly customer service platform that aims to provide and deliver optimum omnichannel customer support services. NABD helps in transforming customer support teams into customer success engine resulting in customer satisfaction. NABD can be deployed as SaaS solution or on-premise for all business verticals and for different business sizes. NABD System is revamping the customer service space with its future thinking technology. Dowiedz się więcej na temat produktu: NABD System

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Customer Support & Feedback Software. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable, and flexible. Free 14-day trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: UseResponse

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
Ticketing software Easy to use, Affordable, and Scalable. Built to manage the complexities that teams need to drive customer success and retention. We do this by unifying survey tools, NPS, CSAT, knowledge base, data synchronizations to Salesforce, dashboards, analytics, scheduling tools, team scorecards, and customer success health scoring. Dowiedz się więcej na temat produktu: Supportbench

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
SALUS is the digital safety management system for the modern age. Move your entire safety program to mobile devices and web app.
With the power of SALUS, you can manage safety compliance across your entire organization. Built for the construction industry, SALUS is 100% focused on safety and mimics existing workflows to simplify use and accelerate adoption. With SALUS, users can sign & submit documents; track certificates; and manage subcontractors, worksites, & assets, all from a mobile or web app. Say goodbye to a fragmented safety system and hello to a simplified, centralized approach. Dowiedz się więcej na temat produktu: SALUS

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
The employee relations & investigation solution that companies trust to help them track, investigate and analyze issues the right way.
Today's workplaces are shaken by risk. You can't prevent every employee relations issue, but you can manage how your organization responds. Achieve consistency in how you track, investigate and analyze with HR Acuity - the only technology platform built for employee relations management. We equip you with built-in intelligence, templates and reporting to conduct best practice, fair investigations, provide trends through forward-looking analytics, and provide trusted experiences for your people. Dowiedz się więcej na temat produktu: HR Acuity

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Airbrake provides frictionless error monitoring, debugging, and performance insight for your entire app stack.
Airbrake provides frictionless error monitoring and performance insight for the entire app stack. Drill down on recurring exceptions or filter by parameters, users or environment variables. Intelligen t grouping and duplicate detection are presented to ensure users don't get overwhelmed by trivial errors or a mass of emails. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airbrake

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care Dowiedz się więcej na temat produktu: C-Desk

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Qualityze EQMS Suite is specifically designed to address quality and compliance challenges for enterprises efficiently and effectively.
Qualityze Enterprise Quality Management Suite is a next-generation solution designed to address the quality management needs while meeting applicable regulatory compliance. Built on the most powerful and secure platform, i.e., Salesforce.com, Qualityze provides a greater flexibility, security, and reliability in managing end-to-end quality processes. It has advanced in-bult capabilities like intuitive dashboards, configurable workflows, notifications, task schedules, reporting, and much more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qualityze Suite

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
ViClarity is an award winning global provider of GRC management solutions that allows you to automate manual processes online with ease
ViClarity is an award winning provider of Audit, Risk & Compliance management solutions with a strong presence in the Financial Services and Healthcare sectors, also working in industries such as Manufacturing, Retail, Education, Charities etc. ViClarity is a global organization with offices in Boston, Des Moines Iowa, Ireland and the UK. Our easy to use platform allows you mirror your own manual processes online, tracking and managing audit, risk and compliance tasks efficiently in one system. Dowiedz się więcej na temat produktu: ViClarity

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Handle complaints the way you want them with the dynamic fully configurable VobeSoft platform. Streamline your whole service workflow.
Configure a cloud database into business solutions without coding. Build prototypes or big enterprise applications. Start your no-code journey with a predefined template or build your own custom solution from scratch. Our most popular templates: - CRM - Workflow - Service - Unity - GDPR - Planning - Automotive - Archiving - Asset Management - Medical & Portal And if we don't have your template we will create it for you free of charge! Dowiedz się więcej na temat produktu: VobeSoft

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
CentraHub CRM is fully customizable integrated sales, marketing, and service suite to automate conversion for growing businesses.
CentraHub CRM is fully customizable, which is integrated with sales, marketing, and service. It has excellent experience in offering highly customizable CRM solutions. Automates lead generation, nurturing, and support for all growing businesses. Centra Hub is a cloud-based CRM software that provides a centralized platform to execute business operations aligning in various verticals of an organization. It offers a highly customizable CRM platform for small, medium, and large enterprises. Dowiedz się więcej na temat produktu: CentraHub CRM

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing
Get a beautiful status page in 10 seconds without paying thousands of dollars! Fully customizable and feature-rich status page service.
Get a beautiful status page in seconds. Used by products like Linear, Whereby, and Restream. Fully customize your page and support multiple languages. Communicate your status: - Define your service components & groups. - Add incidents, maintenances & templates to your page. - Automate with 10+ monitoring integrations. - Send updates to customers via Email, SMS, Webhooks, Slack, MS Teams, and more! Embed widgets or use Pingdom app. Private & public pages. SSO available. Start for free! Dowiedz się więcej na temat produktu: Instatus

Funkcje

  • Gwarancja jakości
  • Działania korygujące i zapobiegawcze (CAPA)
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Routing