Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 228 w
HelpDesk to system zgłoszeń w trybie online zaprojektowany w celu uproszczenia pracy zespołów. Zapewnianie doskonałego wsparcia klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk
HelpDesk to system obsługi zgłoszeń w trybie online, który upraszcza pracę zespołów. Jest on pełen funkcji, które ułatwiają współpracę w zespole. Można używać znakowania, dodawać prywatne notatki, przypisywać zgłoszenia do określonych członków zespołu i tworzyć odpowiedzi w puszkach. Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, system szyfruje dane użytkownika za pomocą 256-bitowego protokołu SSL. HelpDesk został zaprojektowany, aby zaoszczędzić czas agentów i umożliwić im zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania problemami online, służące do zarządzania projektami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablicę w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Zoho Desk to efektywne oprogramowanie do śledzenia problemów, które zapewnia automatyzację procesów, bezbłędne śledzenie i ułatwia obsługę klienta Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk
Zoho Desk to efektywne internetowe oprogramowanie do śledzenia problemów, które zapewnia niezawodny proces śledzenia, pozostaje wolne od błędów i ułatwia obsługę klienta wszystkim zainteresowanym stronom. Zaawansowana automatyzacja procesów, pętle informacji zwrotnych, zarządzanie przypadkami, konfigurowalne pulpity i raporty ułatwiają śledzenie i rozwiązywanie problemów. Cykl śledzenia problemów rozpoczyna się, gdy klient informuje firmę o swoich wątpliwościach, a kończy, gdy klient zostawia informację zwrotną na temat otrzymanego wsparcia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Śledź wszelkie problemy dzięki systemowi czatu na żywo/zarządzania zgłoszeniami i zdobywaj nowych klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
Śledź wszelkie problemy za pomocą oprogramowania LiveAgent do obsługi helpdesk i zgłoszeń. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Dołącz do nich i zyskaj przewagę nad konkurencją. Zacznij od 14-dniowy okres wersji próbnej, nie potrzebujesz karty kredytowej ani umów. LiveAgent to bogate w funkcje, wielokanałowe oprogramowanie typu helpdesk do pomocy technicznej, które oferuje ponad 170 funkcji pomocy technicznej, w tym czat na żywo, zarządzanie zgłoszeniami, wsparcie telefoniczne, integrację z mediami społecznościowymi, portal wsparcia i interfejs API. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Alcea IssueTrack is a team oriented web-based issue tracking solution which includes various tracks for all your tracking needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alcea IssueTrack
Alcea facilitates a collaborative process which maintains visible, prioritized and manageable issues. It will maximize productivity by ensuring continuous communication and forcing a team to focus on the most critical issues at hand. Alcea delivers optimal workflow by maintaining proper ownership and keeping individuals aware of their most immediate responsibilities. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alcea IssueTrack

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Śledź błędy, ulepszenia i inne zgłoszenia, ustalaj priorytety pracy oraz komunikuj się z zainteresowanymi stronami w miarę proponowania i wprowadzania zmian. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub
Zagadnienia w serwisie GitHub ułatwiają zarządzanie projektami. Rozpocznij od zgłoszenia: utwórz zgłoszenie, aby zaproponować nowy pomysł lub zgłosić błąd. Następnie zorganizuj i przydziel zadania swojemu zespołowi. Połącz zgłoszenia i prośby o usunięcie błędów: śledź aktualizacje w projekcie bez komplikowania przepływu pracy dzięki powiązaniom między tematami i prośbami o poprawki w dowolnym miejscu organizacji GitHub. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Śledzenie problemów, błędów i klientów? Dzięki Bitrix24 wszystko jest łatwiejsze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Szukasz bezpłatnego oprogramowania do śledzenia projektów? Poznaj Bitrix24, jedną z najpopularniejszych na świecie bezpłatnych platform do zarządzania projektami, dostępną w 18 językach i używaną przez ponad sześć milionów organizacji w 187 krajach. Bitrix24 może śledzić praktycznie wszystko, co potrzebne do Twoich projektów, w tym błędy, problemy i klientów. Najlepiej zarejestruj darmowe konto Bitrix24 i sprawdź sam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
SpiraTest oferuje kompletne rozwiązanie do śledzenia defektów i problemów, które zarządza całym procesem testowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTest
SpiraTest jest zintegrowanym rozwiązaniem do zapewniania jakości, które zarządza wymaganiami, wydaniami, testami, defektami i problemami w jednym środowisku, z możliwością śledzenia całego procesu. Dzięki SpiraTest można szybko i łatwo rejestrować i wychwytywać błędy i problemy. Po przechwyceniu można wyszukiwać, przypisywać, śledzić i zarządzać zarejestrowanymi problemami i usterkami za pomocą zaawansowanych pulpitów nawigacyjnych SpiraTest. Kategoryzuj zarejestrowane usterki na różne typy, każdy z konfigurowalnym przepływem pracy i analizuj jakość systemu podczas jego cyklu życia. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTest

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Śledzenie problemów i śledzenie błędów dla szybko poruszających się zespołów SaaS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bugasura
Bugasura jest narzędziem typu Issue Tracker dla szybko zmieniających się zespołów SaaS. Jest on używany przez programistów, działy kontroli jakości, projektantów i menedżerów produktu na całym świecie jako narzędzie do śledzenia problemów i błędów w wielu projektach. Ludzie uwielbiają to rozwiązanie, ponieważ jest proste, szybkie i umożliwia dostosowanie przepływów pracy oraz skupienie się na problemach i błędach, które muszą być natychmiast rozwiązane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bugasura

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do zwinnego tworzenia oprogramowania, zarządzania projektami, zarządzania testami i śledzenia problemów z arkuszem czasu pracy, działem pomocy technicznej i raportowaniem. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne
JunoOne to rozwiązanie ALM (do zarządzania cyklem życia aplikacji) dla firm deweloperskich, dostawców oprogramowania i integratorów oprogramowania na całym świecie. Użytkownicy mogą tworzyć różne rodzaje projektów, nadzorować procesy testowania, śledzić problemy, mieć dostęp do raportów i wielu innych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slack

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Jira is a fully-featured issue tracker for teams planning and building great products.
Jira is the issue tracker for teams planning and building great products. Thousands of teams choose Jira to capture and organize issues, assign work, and follow team activity. At your desk or on the go with the new mobile interface, Jira helps your team get the job done. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Zendesk Support is the leading help desk software built for better customer relationships.
Zendesk is the leading cloud-based help desk software built for tracking and solving customer problems. Solve tickets easily and track customer issues on any channel:¿ text SMS, web, mobile app, phone, email, social media. See why over 200,000 teams of all sizes such as Uber, Slack, and LendingClub use Zendesk to lower their support costs and increase customer satisfaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Nowoczesne internetowe oprogramowanie do śledzenia problemów używane przez ponad 50 000 firm na całym świecie.
Freshdesk to nowoczesny system śledzenia problemów i zarządzania nimi, który zawiera wszystko, czego potrzebujesz. Freshdesk współpracuje z tradycyjnymi kanałami, takimi jak e-mail, telefon i czat, media społecznościowe, ale można go też dodać do aplikacji mobilnej w celu rejestrowania pojawiających się problemów. Freshdesk zwiększa produktywność agentów dzięki dużej liczbie automatyzacji, wewnętrznej mechanice gier i nie tylko. Pakiet sprawozdawczy jest obszerny i pomaga kierownikom szybko sprawdzić największe przeszkody w dziale pomocy technicznej Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT z szablonami, wykresami Gantta, zaawansowanymi zabezpieczeniami, zatwierdzeniami, raportami i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Usprawnij zarządzanie IT za pomocą niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, zautomatyzowanych przepływów pracy i zatwierdzeń, zarządzania budżetem i zaawansowanego raportowania w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, takimi jak GitHub, aby zapewnić bezproblemowe tworzenie i śledzenie. Dostosuj swoje przepływy pracy, aby na każdym etapie widzieć postępy. Przekształć swoje zarządzanie działem IT z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamSupport

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
SolarWinds Service Desk is a highly rated solution for IT teams who want to speed issue resolution, improve SLAs and save valuable time
SolarWinds Service Desk (previously Samanage) is a highly rated IT service desk solution that simplifies issue tracking and resolution with time-saving workflows and automation. Fully-integrated asset management provides a complete picture of asset hardware, software and incident history to streamline issue resolution. Built with ITIL best practices in mind, IT teams can improve SLAs, and spend more time on big picture projects. Dowiedz się więcej na temat produktu: SolarWinds Service Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Spiceworks

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Stanowisko obsługi online ds. śledzenia problemów, który pomaga zarządzać infrastrukturą IT bez komplikacji. Ponadto jest zgodny z ITIL...
Freshservice to internetowe biuro obsługi ITIL, które oferuje świeże akcenty. Narzędzie to zapewnia użytkownikom odświeżające doświadczenie oraz zaawansowane funkcje zarządzania zgłoszeniami i zasobami, takie jak automatyczne wykrywanie nowych zasobów, zaawansowane zarządzanie konfiguracją i ulepszona analiza wpływu. Solidne funkcje zarządzania incydentami, w tym kluczowe funkcje, takie jak automatyzacja przepływu pracy, ułatwiają śledzenie problemów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś.
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki helpdeskowi, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i bardziej płynną obsługą. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Shortcut is a fast project management platform built for today's software team. Free for teams up to 10 users.
Shortcut is a fast, uncluttered project management platform for Agile software teams to plan, build, and launch better products. It combines just the right amount of simplicity and structure to keep software teams happy and productive. Shortcut is designed for developers and features a robust set of popular integrations (GitHub, GitLab, Slack, and more) and a well-crafted API to automate workflows. Free for teams up to 10 users. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shortcut

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Projects

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
The continuous code improvement platform. Proactively discover, predict, and remediate errors with real-time AI-assisted workflows.
Rollbar is the leading continuous code improvement platform that proactively discovers, predicts, and remediates errors with real-time AI-assisted workflows. With Rollbar, developers continually improve their code and constantly innovate rather than spending time monitoring, investigating, and debugging. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rollbar

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control projects that shape our world.
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control complex projects that reshape our world. Flexibly adapt our software as projects and conditions change. Eliminate boundaries between organizations, data sources, and systems Securely equip each team member with the data they need to succeed. Get started today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quickbase

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Your favorite issue tracking software comes with full support. Contact an Issuetrak expert and configure a software solution today.
Your issue tracking concerns are our passion. Speak to an expert and get a customized solution improving speed and efficiency. Switch from email and spreadsheets and save hours per day. Issuetrak has provided issue tracking to thousands of companies for over 20 years. It's in our name! We provide personalized attention and build relationships that matter with our customers. Not all issue tracking solutions fit every company; we customize the right configuration and consult with you to launch. Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuetrak

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Help desk support software and asset management tool includes, knowledgebase, SLA management, ticket tracking, inventory management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a completely web-based Help Desk and Asset Management Software. It offers an integrated package with Incident management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing , Contract Management, Self-Service Portal, and Knowledge Base at an affordable price point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a full-fledged IT Help Desk and a productive Help Desk staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both normal edition and also ITIL edition. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine ServiceDesk Plus

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vivantio

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kayako

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
A simple, fast and scalable bug tracking application that helps you manage bugs easily and deliver great products on time.
Zoho BugTracker is the collaborative bug tracking software from Zoho, a brand trusted by 60 million users worldwide. BugTracker helps you track the life cycle of bugs from beginning to closure, making sure that you build and ship great products on time every time. Set up automatic notifications, business rules and custom workflows to follow and close bugs faster. Define realistic expectations for your clients and surpass them with Service Level Agreements. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho BugTracker

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Resolve

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Dowiedz się więcej na temat produktu: ServiceNow Customer Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
BOSSDesk, an ITSM (IT Service Management) Service Desk Help Desk and IT Asset Management solution, is available for both Cloud, On-Premise and mobile. An award-winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog helps IT departments quickly deploy self-service portals, workflow automations, HR-onboarding, asset management, incident , change and problem management. BOSSDesk is ITIL aligned and helps IT departments streamline ticket management and Optimize and automate processes easily Dowiedz się więcej na temat produktu: BOSSDesk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol. Dowiedz się więcej na temat produktu: MantisBT

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Dowiedz się więcej na temat produktu: InvGate Service Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
We're the most intuitive way of collecting Real-Time Contextual Insights throughout the entire mobile app lifecycle.
Instabug provides in-app feedback and bug reporting to mobile apps looking for issue tracking. After integrating the SDK, it allows you to have a seamless two-way communication with users or testers, while providing detailed environment report for developers. The integration process takes less than a minute and the results are outstanding! The top apps in the world rely on Instabug. We provide exceptional support 24/7 and is constantly rated highly as a bug reporting & tracking tool. Dowiedz się więcej na temat produktu: Instabug

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
An issue tracking software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
HappyFox is a web based issue tracking software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system. Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses. Community forums help customers connect. Dowiedz się więcej na temat produktu: HappyFox Help Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Visual review and bug tracking solution for teams building digital content and apps - websites, web-apps, e-learning courses, videos.
zipBoard is a visual review and bug tracking tool, that lets your team collect feedback on their digital content and apps during development. zipBoard is for teams developing websites, webapps, e-learning courses, videos, PDF documents at scale. The visual review tools let non-technical stakeholders and clients share reviews using annotations, screen recordings making it easy for team to understand the issues and then include it into the development workflow using our in-built bug tracking tool Dowiedz się więcej na temat produktu: zipBoard

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Remote support & ticketing solution built into our Naverisk All-in-One remote monitoring and management platform for MSPs & IT Depts.
Designed specifically for managed service providers (MSPs) and IT professionals, Naverisk comes fully equipped with built-in helpdesk and ticketing for issue tracking. Additionally, you can create tickets manually or automatically and set default agreement and billing parameters. Multiple technicians can track time and information against a single ticket. Unlike other PSA vendors in the market, the web-based ticketing components of Naverisk are built from the ground up within the product. Dowiedz się więcej na temat produktu: Naverisk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Experience full situational awareness with the only real-time SEO Auditing and Monitoring platform. Because search engines never sleep.
Ensure customers find your most valuable digital content with 24/7 website monitoring from ContentKing, now part of the #1 enterprise organic marketing platform from Conductor. Website changes happen, and they happen fast. That’s where ContentKing for Conductor comes in. As the only real-time SEO monitoring and auditing platform, ContentKing keeps track of everything happening on your site as it happens. No more waiting for a crawl, no more working with lagging data, no more unnoticed issues. Dowiedz się więcej na temat produktu: ContentKing

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Userback helps you collect visual feedback, bugs, and other issues from your website with annotated screenshots, video and more.
Userback is a bug tracking and visual feedback solution that makes it easy for software teams to collect feedback and track issues from inside their apps. Capture highly-contextual feedback with annotated screenshots, video recordings, console logs, session info, and everything you need to resolve issues faster. With kanban boards, inbox views, custom workflows, and integrations, Userback has everything you need to track and resolve issues in the way that works best for you. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userback

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Fully-managed issue tracking solution that helps teams quickly and accurately track, resolve and report on issues.
OTRS is a fully-managed issue tracking solution that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many issue resolution features. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that issues are responded to quickly and the best possible service is delivered in a cost-effective way. Try the issue tracking software today. Dowiedz się więcej na temat produktu: OTRS

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Szybki przegląd projektu z szybkimi, wizualnymi informacjami zwrotnymi, dzięki którym wszystko będzie jasne.
Dzięki Volley możesz szybko i łatwo uzyskać informacje zwrotne na dowolnej stronie internetowej, nawet na stronach tymczasowych. Korzystając z rozszerzenia przeglądarki, możesz zostawiać notatki i informacje zwrotne w sposób precyzyjny dla określonych funkcji projektowych i dodawać załączniki. Volley sprawia, że doskonałe co do piksela zrzuty ekranu są częścią informacji zwrotnej, co pozwala lepiej zrozumieć wszystkie komentarze. Koniec z grami telefonicznymi przez e-mail. Uwagi są dostarczane do wybranego obszaru roboczego i mogą być automatycznie wysyłane do Trello lub Jira. Dowiedz się więcej na temat produktu: Volley

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Powerful and affordable issue tracking software solution that can be configured to your exact needs.
With an ever-rising number of issues to track and resolve, your support organization probably struggles to effectively manage resources, prioritize issues, and resolve tickets in a timely manner. Based on the PhaseWare Tracker product suite, our issue tracking solutions provide a customizable and configurable, responsive tool set to help your business streamline the issue tracking process, effectively manage the workload, increase productivity, and directly impact the bottom line. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tracker

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers.
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers. Everything in one place. No matter how you talk with your customers (email, social media, chat, or the phone), easily keep track of it all in our intuitive dashboard. Dowiedz się więcej na temat produktu: Groove

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
Sentry is the only developer-first app monitoring platform that gives real-time visibility into issues that matter to fix them faster.
With support for 99 platforms as well as single-tenant offerings, Sentry is essential for monitoring application code health. From Error tracking to Performance monitoring, developers can see clearer, solve quicker, and learn continuously about their applications - from the frontend to the backend. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sentry

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami
BugHerd – narzędzie do tworzenia wizualnych informacji zwrotnych. Jak karteczki samoprzylepne na stronie internetowej. Jedna z najlepszych platform na świecie narzędzie do śledzenia błędów – wystarczy wskazać i kliknąć. Bezpłatna wersja próbna.
BugHerd – narzędzie do śledzenia błędów dla osób, które tworzą strony internetowe oraz ich klientów. Wskaż i kliknij, aby zostawić opinię. Jak karteczki samoprzylepne na stronie internetowej. BugHer d dodaje informacje kontekstowe, w tym przeglądarkę, OS, informacje o selektorze oraz zrzut ekranu lub film. Zadania są tworzone i przechowywane na tablicy w stylu kanban, co ułatwia ich śledzenie i rozwiązywanie. BugHerd jest uwielbiany zarówno przez programistów, projektantów, kierowników projektów, jak i marketerów. Jeśli tworzysz strony internetowe, BugHerd jest dla Ciebie. Zacznij od 14 dni za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: BugHerd

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Pulpit
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie zadaniami