Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do śledzenia błędów

Narzędzia do śledzenia błędów pomagają w monitorowaniu, zarządzaniu i rozwiązywaniu problemów w różnych działach – od finansowego po help desk. Programy te pozwalają analizować zadania od wychwycenia do rozwiązania, generować raporty, egzekwować przestrzeganie przepisów i optymalizować zasoby firmy. Narzędzia do śledzenia błędów są często osadzone w Internecie i kompatybilne z innymi aplikacjami. Powiązane rozwiązania to oprogramowanie do reklamacji i oprogramowanie help desk.

Wyniki: 32 w

BugHerd to najprostsze na świecie wizualne narzędzie do śledzenia błędów na stronach internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: BugHerd
BugHerd to najprostsze na świecie wizualne narzędzie do śledzenia błędów na stronach internetowych. BugHerd zmienia żmudne zadanie śledzenia zgłoszeń w usprawniony proces. Wskaż i kliknij, aby zaznaczyć sprawy i zarządzać nimi aż do ich ukończenia za pomocą tablicy BugHerd Kanban. Upewnij się, że żadna informacja zwrotna nie umknie uwadze. Zacznij w ciągu kilku minut od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: BugHerd

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
SpiraTest oferuje kompletne rozwiązanie do śledzenia defektów i problemów, które zarządza całym procesem testowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTest
SpiraTest jest zintegrowanym rozwiązaniem do zapewniania jakości, które zarządza wymaganiami, wydaniami, testami, defektami i problemami w jednym środowisku, z możliwością śledzenia całego procesu. Dzięki SpiraTest można szybko i łatwo rejestrować i wychwytywać błędy i problemy. Po przechwyceniu można wyszukiwać, przypisywać, śledzić i zarządzać zarejestrowanymi problemami i usterkami za pomocą zaawansowanych pulpitów nawigacyjnych SpiraTest. Kategoryzuj zarejestrowane usterki na różne typy, każdy z konfigurowalnym przepływem pracy i analizuj jakość systemu podczas jego cyklu życia. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTest

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Śledź błędy, ulepszenia i inne zgłoszenia, ustalaj priorytety pracy oraz komunikuj się z zainteresowanymi stronami w miarę proponowania i wprowadzania zmian.
Zagadnienia w serwisie GitHub ułatwiają zarządzanie projektami. Rozpocznij od zgłoszenia: utwórz zgłoszenie, aby zaproponować nowy pomysł lub zgłosić błąd. Następnie zorganizuj i przydziel zadania swojemu zespołowi. Połącz zgłoszenia i prośby o usunięcie błędów: śledź aktualizacje w projekcie bez komplikowania przepływu pracy dzięki powiązaniom między tematami i prośbami o poprawki w dowolnym miejscu organizacji GitHub. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Zendesk Support to cenione oprogramowanie helpdesk stworzone z myślą o lepszych relacjach z klientami.
Zendesk to doskonałe oprogramowanie helpdesk oparte na chmurze, stworzone do śledzenia i rozwiązywania problemów klientów. Łatwo rozwiązuj zgłoszenia i śledź problemy klientów na dowolnym kanale: SMS, Internet, aplikacja mobilna, telefon, e-mail, media społecznościowe. Dowiedz się, dlaczego ponad 200 000 zespołów każdej wielkości, takich jak Uber, Slack i LendingClub korzysta z Zendesk, aby obniżyć koszty wsparcia i zwiększyć zadowolenie klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Nowoczesne internetowe oprogramowanie do śledzenia problemów używane przez ponad 50 000 firm na całym świecie.
Freshdesk to nowoczesny system śledzenia problemów i zarządzania nimi, który zawiera wszystko, czego potrzebujesz. Freshdesk współpracuje z tradycyjnymi kanałami, takimi jak e-mail, telefon i czat, media społecznościowe, ale można go też dodać do aplikacji mobilnej w celu rejestrowania pojawiających się problemów. Freshdesk zwiększa produktywność agentów dzięki dużej liczbie automatyzacji, wewnętrznej mechanice gier i nie tylko. Pakiet sprawozdawczy jest obszerny i pomaga kierownikom szybko sprawdzić największe przeszkody w dziale pomocy technicznej Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT z szablonami, wykresami Gantta, zaawansowanymi zabezpieczeniami, zatwierdzeniami, raportami i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami IT, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Usprawnij zarządzanie IT za pomocą niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, zautomatyzowanych przepływów pracy i zatwierdzeń, zarządzania budżetem i zaawansowanego raportowania w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, takimi jak GitHub, aby zapewnić bezproblemowe tworzenie i śledzenie. Dostosuj swoje przepływy pracy, aby na każdym etapie widzieć postępy. Przekształć swoje zarządzanie działem IT z Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Zoho Desk to efektywne oprogramowanie do śledzenia problemów, które zapewnia automatyzację procesów, bezbłędne śledzenie i ułatwia obsługę klienta
Zoho Desk to efektywne internetowe oprogramowanie do śledzenia problemów, które zapewnia niezawodny proces śledzenia, pozostaje wolne od błędów i ułatwia obsługę klienta wszystkim zainteresowanym stronom. Zaawansowana automatyzacja procesów, pętle informacji zwrotnych, zarządzanie przypadkami, konfigurowalne pulpity i raporty ułatwiają śledzenie i rozwiązywanie problemów. Cykl śledzenia problemów rozpoczyna się, gdy klient informuje firmę o swoich wątpliwościach, a kończy, gdy klient zostawia informację zwrotną na temat otrzymanego wsparcia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Śledź wszelkie problemy dzięki systemowi czatu na żywo/zarządzania zgłoszeniami i zdobywaj nowych klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent.
Śledź wszelkie problemy za pomocą oprogramowania LiveAgent do obsługi helpdesk i zgłoszeń. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Dołącz do nich i zyskaj przewagę nad konkurencją. Zacznij od 14-dniowy okres wersji próbnej, nie potrzebujesz karty kredytowej ani umów. LiveAgent to bogate w funkcje, wielokanałowe oprogramowanie typu helpdesk do pomocy technicznej, które oferuje ponad 170 funkcji pomocy technicznej, w tym czat na żywo, zarządzanie zgłoszeniami, wsparcie telefoniczne, integrację z mediami społecznościowymi, portal wsparcia i interfejs API. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Śledzenie problemów, błędów i klientów? Dzięki Bitrix24 wszystko jest łatwiejsze.
Szukasz bezpłatnego oprogramowania do śledzenia projektów? Poznaj Bitrix24, jedną z najpopularniejszych na świecie bezpłatnych platform do zarządzania projektami, dostępną w 18 językach i używaną przez ponad sześć milionów organizacji w 187 krajach. Bitrix24 może śledzić praktycznie wszystko, co potrzebne do Twoich projektów, w tym błędy, problemy i klientów. Najlepiej zarejestruj darmowe konto Bitrix24 i sprawdź sam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Stanowisko obsługi online ds. śledzenia problemów, który pomaga zarządzać infrastrukturą IT bez komplikacji. Ponadto jest zgodny z ITIL...
Freshservice to internetowe biuro obsługi ITIL, które oferuje świeże akcenty. Narzędzie to zapewnia użytkownikom odświeżające doświadczenie oraz zaawansowane funkcje zarządzania zgłoszeniami i zasobami, takie jak automatyczne wykrywanie nowych zasobów, zaawansowane zarządzanie konfiguracją i ulepszona analiza wpływu. Solidne funkcje zarządzania incydentami, w tym kluczowe funkcje, takie jak automatyzacja przepływu pracy, ułatwiają śledzenie problemów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś.
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki helpdeskowi, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i bardziej płynną obsługą. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym.
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania problemami online, służące do zarządzania projektami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablicę w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Szybki przegląd projektu z szybkimi, wizualnymi informacjami zwrotnymi, dzięki którym wszystko będzie jasne.
Dzięki Volley możesz szybko i łatwo uzyskać informacje zwrotne na dowolnej stronie internetowej, nawet na stronach tymczasowych. Korzystając z rozszerzenia przeglądarki, możesz zostawiać notatki i informacje zwrotne w sposób precyzyjny dla określonych funkcji projektowych i dodawać załączniki. Volley sprawia, że doskonałe co do piksela zrzuty ekranu są częścią informacji zwrotnej, co pozwala lepiej zrozumieć wszystkie komentarze. Koniec z grami telefonicznymi przez e-mail. Uwagi są dostarczane do wybranego obszaru roboczego i mogą być automatycznie wysyłane do Trello lub Jira. Dowiedz się więcej na temat produktu: Volley

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Śledzenie problemów i śledzenie błędów dla szybko poruszających się zespołów SaaS.
Bugasura jest narzędziem typu Issue Tracker dla szybko zmieniających się zespołów SaaS. Jest on używany przez programistów, działy kontroli jakości, projektantów i menedżerów produktu na całym świecie jako narzędzie do śledzenia problemów i błędów w wielu projektach. Ludzie uwielbiają to rozwiązanie, ponieważ jest proste, szybkie i umożliwia dostosowanie przepływów pracy oraz skupienie się na problemach i błędach, które muszą być natychmiast rozwiązane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bugasura

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
HelpDesk to system zgłoszeń w trybie online zaprojektowany w celu uproszczenia pracy zespołów. Zapewnianie doskonałego wsparcia klienta. Bez wysiłku.
HelpDesk to system obsługi zgłoszeń w trybie online, który upraszcza pracę zespołów. Jest on pełen funkcji, które ułatwiają współpracę w zespole. Można używać znakowania, dodawać prywatne notatki, przypisywać zgłoszenia do określonych członków zespołu i tworzyć odpowiedzi w puszkach. Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, system szyfruje dane użytkownika za pomocą 256-bitowego protokołu SSL. HelpDesk został zaprojektowany, aby zaoszczędzić czas agentów i umożliwić im zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Narzędzie do śledzenia problemów firmy Kissflow pomaga nadawać priorytety zgłoszeniom krytycznych problemów, przeprowadzać dokładne dochodzenia i szybko je rozwiązywać.
Kissflow Workflow to kompleksowe oprogramowanie do śledzenia spraw, stworzone z myślą o szybkości i elegancji. Teraz można uzyskać prawdziwą przewagę nad konkurencją dzięki nadawaniu priorytetu zgłoszeniom problemów w oparciu o ich krytyczność, podejmowaniu inteligentnych, kontekstowych decyzji i szybkiemu rozwiązywaniu zgłoszeń bez wcześniejszej znajomości kodowania lub zewnętrznej wiedzy specjalistycznej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Vision Helpdesk oferuje narzędzia helpdesk, helpdesk dla wielu firm, service desk ITIL i oprogramowanie do czatu na żywo dla firm w każdym rozmiarze.
Vision Helpdesk oferuje narzędzia oprogramowania do obsługi klienta – 1) Oprogramowanie Help Desk (wielokanałowy Help Desk) 2) Satellite Help Desk (helpdesk dla wielu marek) 3) Service Desk (certyfikat ITIL/ITSM PinkVerify) 4) Oprogramowanie Live Chat Dział pomocy technicznej firmy Vision to kompleksowy helpdesk oferujący wsparcie klienta, który umożliwia zarządzanie różnymi kanałami, takimi jak e-mail, chaty, formularze internetowe, Twitter, Facebook, połączenia telefoniczne. Oprogramowaniu Helpdesk firmy Vision zaufało ponad 15 000 firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vision Helpdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
FaceUp to kompleksowa platforma do śledzenia problemów. Pozwól swoim pracownikom bezpiecznie dzielić się swoimi obawami i pomysłami.
FaceUp to kompleksowa platforma do śledzenia problemów. Pozwól swoim pracownikom bezpiecznie dzielić się swoimi obawami i pomysłami. Oprogramowanie posiada konfigurowalny formularz raportowania i zaawansowane zarządzanie raportami, oba dostępne w 113 językach. Program FaceUp jest zgodny z RODO, Dyrektywą UE w sprawie zgłaszania nieprawidłowości oraz Ustawą o ochronie osób zgłaszających nieprawidłowości. Zaufało jej 2700 organizacji różnej wielkości na całym świecie. Skorzystaj bezpłatnie z 14-dniowej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: FaceUp Whistleblowing System

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Zdalne rejestrowanie, raportowanie awarii, opinie użytkowników aplikacji dla programistów. Bugfender rejestruje praktycznie wszystko dla każdego użytkownika.
Bugfender to oparte na chmurze narzędzie do zdalnego logowania, które umożliwia znalezienie błędów, zanim zrobią to użytkownicy. Uzyskaj szybki zdalny dostęp do dzienników aplikacji mobilnych lub internetowych dla każdego użytkownika w czasie rzeczywistym – gdziekolwiek się znajduje. Bugfender to coś więcej niż tylko standardowe raportowanie awarii i rejestrowanie praktycznie wszystkich danych, nawet gdy urządzenie jest w trybie offline. Uzyskaj natychmiastową widoczność dzięki informacjom zwrotnym w aplikacji i napraw błędy szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, aby użytkownicy byli zadowoleni i mogli zdobyć te ważne 5-gwiazdkowe oceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bugfender

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów
Od firm w fazie zalążkowej po międzynarodowe koncerny — tysiące firm wybiera ProProfs Help Desk, aby rozwiązywać problemy klientów.
ProProfs Help Desk to popularne oprogramowanie online typu helpdesk, które jest hostowane na doskonałej platformie chmurowej IBM. Dzięki wspólnej skrzynce odbiorczej można w prosty sposób śledzić, ustalać priorytety, przypisywać i rozwiązywać wszystkie zgłoszenia pomocy technicznej w mgnieniu oka. System wykorzystuje zautomatyzowany przepływ pracy – dzięki niemu zgłoszenia są automatycznie przypisywane do odpowiednich agentów, a użytkownik otrzymuje automatyczne ostrzeżenia i powiadomienia. Dzięki takim integracjom, jak baza wiedzy i czat na żywo, można zmniejszyć liczbę zgłoszeń i nawiązać kontakt z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Help Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Audyt spraw
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Powtarzające się problemy
  • Zarządzanie zadaniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie i statystyki
  • Ustalanie priorytetów