Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy ITSM

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 18 w
Polska Produkt lokalny
Niezwykle elastyczna platforma do zarządzania usługami i zasobami, z przyjaznym dla użytkownika sposobem na czatowanie z potencjalnymi klientami. W WERSJI ON-PREMISE. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk
Mint Service Desk to potężne narzędzie, które zawiera w sobie funkcjonalność service desk i zarządzanie aktywami w jednym. DOSTĘPNE W WERSJI STACJONARNEJ. Główne cechy: - elastyczna struktura zarządzania zasobami - system zgłoszeń zintegrowany z zarządzaniem zasobami - integracja e-mail - niestandardowe typy zgłoszeń - pola dynamiczne - szablony dokumentów i wiele innych. Narzędzie Mint Service Desk jest certyfikowane przez SERVIEW. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług ITSM opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki działowi helpdesk, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i znacznie płynniejszym doświadczeniem serwisowym. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Online ITSM Service Desk z zarządzaniem incydentami, problemami, zmianami, wydaniami i aktywami, a także z potężną automatyzacją zgłoszeń Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice
Freshservice to inteligentne rozwiązanie ITSM o odpowiedniej wielkości, które zapewnia pracownikom wyjątkowe doświadczenia dzięki intuicyjnemu, skalowalnemu rozwiązaniu bez kodowania. Dzięki najnowocześniejszym funkcjom AI i ML, usługa Freshservice pomaga organizacjom uprościć obciążenie pracą agentów IT i zwiększyć ich wydajność poprzez automatyzację zadań. Oprócz możliwości AI usługa Freshservice jest na tyle elastyczna i skalowalna, że może być używana zarówno przez firmy korzystające ze starszych systemów, jak i nowoczesne przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w użyciu oprogramowaniu ITSM i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Service Desk od Vision Helpdesk to oprogramowanie helpdesk z certyfikatem PINKVerify, zgodne z ITIL i ITSM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vision Helpdesk
Service Desk od Vision Helpdesk to oprogramowanie helpdesk z certyfikatem PINKVerify, zgodne z ITIL i ITSM. Narzędzie Service Desk od Vision Helpdesk oferuje funkcje takie jak zarządzanie zasobami, zarządzanie incydentami, problemami, zmianą, wydaniem i wdrożeniem, żądanie serwisu, katalog serwisowy, zarządzanie finansami, zarządzanie produktem i dostawcami i inne. Od 2007 r. oprogramowaniu Helpdesk zaufało ponad 15 000 firm na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vision Helpdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
NinjaOne to wysokiej klasy ujednolicona platforma operacji IT, zapewniająca bezproblemowe i jednopanelowe rozwiązanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
NinjaOne to wysokiej klasy zunifikowana platforma operacji IT, zapewniająca bezproblemowe rozwiązanie do zarządzania punktami końcowymi, wspierania użytkowników końcowych i świadczenia usług IT. Ninja zmniejsza złożoność, zwiększa wydajność techników i daje zespołom IT pełną kontrolę nad zarządzanymi zasobami IT. Platforma zapewnia zespołom IT proaktywne monitorowanie, zdalne zarządzanie, zarządzanie poprawkami, zarządzanie oprogramowaniem, zarządzanie zasobami IT, tworzenie kopii zapasowych i wiele więcej – wszystko w jednym, zunifikowanym rozwiązaniu z szybkim, nowoczesnym i intuicyjnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Od firm w fazie zalążkowej po międzynarodowe koncerny — tysiące firm wybiera ProProfs Help Desk, aby rozwiązywać problemy klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk to popularne oprogramowanie online typu helpdesk, które jest hostowane na doskonałej platformie chmurowej IBM. Dzięki wspólnej skrzynce odbiorczej można w prosty sposób śledzić, ustalać priorytety, przypisywać i rozwiązywać wszystkie zgłoszenia pomocy technicznej w mgnieniu oka. System wykorzystuje zautomatyzowany przepływ pracy – dzięki niemu zgłoszenia są automatycznie przypisywane do odpowiednich agentów, a użytkownik otrzymuje automatyczne ostrzeżenia i powiadomienia. Dzięki takim integracjom, jak baza wiedzy i czat na żywo, można zmniejszyć liczbę zgłoszeń i nawiązać kontakt z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Help Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Zwiększ wydajność, przyspiesz diagnostykę i wyeliminuj problematyczne aspekty pracy dla swojego zespołu IT, korzystając z tego oprogramowania ITSM. Wypróbuj bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: AssetSonar
Zwiększ wydajność, przyspiesz diagnostykę i wyeliminuj problematyczne aspekty pracy dla swojego zespołu IT, korzystając z tego oprogramowania ITSM, które integruje się z wiodącymi rozwiązaniami obsługowymi, takimi jak Zendesk i Jira. Uzyskaj pełny wgląd w środowisko swoich usług IT, skróć czas przestojów sprzętu dzięki szybszemu rozwiązywaniu problemów i zwiększ niezawodność zasobów IT dzięki terminowej konserwacji. To łatwe w użyciu oprogramowanie zapewnia scentralizowane zarządzanie zasobami IT i zgodność przez cały czas. Wypróbuj za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: AssetSonar

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Zendesk oferuje cenione w branży rozwiązanie w zakresie obsługi klienta.
Zendesk oferuje cenione w branży rozwiązanie wsparcia klienta. Średnio zwiększa zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% w dowolnej skali. Wszystkie interakcje z klientami działają w jednym, dynamicznym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i pełna historia klientów. Szybko rozpocznij działalność i oczekuj wyników jeszcze szybciej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Zarządzanie usługami wymaga pełnej widoczności zasobów. Usprawnij operacje dzięki śledzeniu zasobów, któremu zaufały tysiące organizacji.
Przekształć zarządzanie usługami dzięki sprawnie zintegrowanemu, opartemu na chmurze systemowi śledzenia zasobów dla działu helpdesk. Usprawnij świadczenie usług, przyspiesz rozwiązywanie problemów, skróć przestoje i zwiększ produktywność zespołu, śledząc wszystkie zasoby IT i licencje na oprogramowanie w centralnej bazie danych. Zachowaj pełny wgląd w środowisko IT dzięki pełnemu zarządzaniu cyklem życia zasobów, zamówieniom zakupu, konserwacji i optymalizacji wykorzystania. Gotowe integracje z platformami Zendesk, Jira, SCCM, JAMF i innymi za pośrednictwem interfejsu API. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Zoho Assist zapewnia prosty i nieskomplikowany interfejs użytkownika umożliwiający łączenie się ze zdalnymi komputerami w dowolnym miejscu na świecie.
Dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego można uzyskać z dowolnego miejsca i o każdej porze, korzystając z Zoho Assist — kompleksowego rozwiązania w zakresie zdalnego wsparcia, udostępniania ekranu i nienadzorowanego dostępu. Zacznij już dziś z jednym z najbezpieczniejszych, najbardziej niezawodnych i najbardziej ekonomicznych programów w branży. Nie wymaga wcześniejszej instalacji. Dostępne wsparcie międzyplatformowe. Działa na różnych urządzeniach. Obsługuje wszystkie główne serwery proxy i zapory sieciowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Zbudowana na wiodącej na świecie platformie rozwiązań CRM platforma Communications Cloud umożliwia CSP (dostawcy usług komunikacji hurtowej) BB2C, B2B i przejście do cyfrowego BSS opartego na katalogu. Dzięki specjalnie skonstruowanej funkcjonalności branżowej i wszystkim możliwościom chmury Sales Cloud i Service Cloud, dostawcy usług każdej wielkości mogą szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów, skrócić czas oczekiwania na wartość i ujednolicić każdą część organizacji – od marketingu, przez kanały detaliczne, aż po obsługę i operacje klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Ujednolicone narzędzie do zarządzania i zabezpieczania punktów końcowych, działające w siedzibie firmy i w chmurze, które pomaga zarządzać punktami końcowymi organizacji z poziomu jednej konsoli.
Desktop Central to ujednolicone rozwiązanie do zarządzania punktami końcowymi, które pomaga w zarządzaniu serwerami, laptopami, komputerami stacjonarnymi, smartfonami i tabletami z centralnej lokalizacji. Korzystanie z UEM (ujednolicone zarządzanie punktami końcowymi) w siedzibie firmy lub w chmurze pozwala zautomatyzować rutynowe czynności związane z zarządzaniem punktami końcowymi, takie jak instalowanie poprawek, wdrażanie oprogramowania, obrazowanie i wdrażanie systemu operacyjnego, zarządzanie urządzeniami mobilnymi i urządzeniami BYOD (przynieś swoje urządzenie), zdalna diagnostyka, nowoczesne zarządzanie i wiele innych. Ma również aplikację mobilną, która pozwala na zarządzanie punktami końcowymi z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Endpoint Central

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Aplikacja do zdalnej pomocy technicznej umożliwiająca łączenie się z komputerami klientów w ciągu kilku sekund w celu bezpiecznego świadczenia pomocy technicznej na żądanie lub bez nadzoru.
Rozwiązanie w zakresie zdalnej pomocy technicznej służące do zapewniania natychmiastowej, bezobsługowej pomocy technicznej na żądanie klientom znajdującym się w dowolnym miejscu na świecie. Usługa FixMe.IT już od 25 $ miesięcznie zapewnia obsługę wielu sesji, nieograniczone wsparcie na żądanie oraz dostęp do 150 nienadzorowanych maszyn. Inne kluczowe funkcje obejmują branding, nawigację z wieloma monitorami, dwukierunkowe udostępnianie pulpitu, transfer plików, narzędzia do rysowania, rejestrowanie sesji, raportowanie i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: FixMe.IT

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez konieczności pisania kodu.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do budowy systemów i aplikacji ITSM (zarządzania usługami informatycznymi) bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
ADManager Plus to ujednolicone rozwiązanie do zarządzania i raportowania usługami Active Directory, Exchange, Teams, Google Workspace i Microsoft 365.
ADManager Plus to ujednolicone rozwiązanie do zarządzania systemami AD, Exchange, Teams, Google Workspace i Microsoft 365, które upraszcza takie zadania, jak przydzielanie użytkowników, czyszczenie nieaktualnych kont oraz zarządzanie NTFS (system plików nowej technologii) i uprawnieniami do udziałów. Oferuje 200 wbudowanych raportów, w tym raporty dotyczące nieaktywnych kont użytkowników, licencji Microsoft 365 i czasu ostatniego logowania użytkowników. Można zbudować niestandardowy przepływ pracy na potrzeby obsługi zgłoszeń i zgodności, delegować zadania technikom, zautomatyzować zadania AD, takie jak przywracanie i tworzenie kopii zapasowych obiektów AD. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine ADManager Plus

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami