Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 205 w
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług ITSM opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki działowi helpdesk, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i znacznie płynniejszym doświadczeniem serwisowym. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
NinjaOne to wysokiej klasy ujednolicona platforma operacji IT, zapewniająca bezproblemowe i jednopanelowe rozwiązanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne
NinjaOne to wysokiej klasy zunifikowana platforma operacji IT, zapewniająca bezproblemowe rozwiązanie do zarządzania punktami końcowymi, wspierania użytkowników końcowych i świadczenia usług IT. Ninja zmniejsza złożoność, zwiększa wydajność techników i daje zespołom IT pełną kontrolę nad zarządzanymi zasobami IT. Platforma zapewnia zespołom IT proaktywne monitorowanie, zdalne zarządzanie, zarządzanie poprawkami, zarządzanie oprogramowaniem, zarządzanie zasobami IT, tworzenie kopii zapasowych i wiele więcej – wszystko w jednym, zunifikowanym rozwiązaniu z szybkim, nowoczesnym i intuicyjnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: NinjaOne

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Zwiększ wydajność, przyspiesz diagnostykę i wyeliminuj problematyczne aspekty pracy dla swojego zespołu IT, korzystając z tego oprogramowania ITSM. Wypróbuj bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: AssetSonar
Zwiększ wydajność, przyspiesz diagnostykę i wyeliminuj problematyczne aspekty pracy dla swojego zespołu IT, korzystając z tego oprogramowania ITSM, które integruje się z wiodącymi rozwiązaniami obsługowymi, takimi jak Zendesk i Jira. Uzyskaj pełny wgląd w środowisko swoich usług IT, skróć czas przestojów sprzętu dzięki szybszemu rozwiązywaniu problemów i zwiększ niezawodność zasobów IT dzięki terminowej konserwacji. To łatwe w użyciu oprogramowanie zapewnia scentralizowane zarządzanie zasobami IT i zgodność przez cały czas. Wypróbuj za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: AssetSonar

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Zendesk offers the industry leading customer service solution.
Zendesk offers the industry leading customer support solution. On average, it increases customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Zarządzanie usługami wymaga pełnej widoczności zasobów. Usprawnij operacje dzięki śledzeniu zasobów, któremu zaufały tysiące organizacji.
Przekształć zarządzanie usługami dzięki sprawnie zintegrowanemu, opartemu na chmurze systemowi śledzenia zasobów dla działu helpdesk. Usprawnij świadczenie usług, przyspiesz rozwiązywanie problemów, skróć przestoje i zwiększ produktywność zespołu, śledząc wszystkie zasoby IT i licencje na oprogramowanie w centralnej bazie danych. Zachowaj pełny wgląd w środowisko IT dzięki pełnemu zarządzaniu cyklem życia zasobów, zamówieniom zakupu, konserwacji i optymalizacji wykorzystania. Gotowe integracje z platformami Zendesk, Jira, SCCM, JAMF i innymi za pośrednictwem interfejsu API. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamSupport

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Zoho Assist zapewnia prosty i nieskomplikowany interfejs użytkownika umożliwiający łączenie się ze zdalnymi komputerami w dowolnym miejscu na świecie.
Dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego można uzyskać z dowolnego miejsca i o każdej porze, korzystając z Zoho Assist — kompleksowego rozwiązania w zakresie zdalnego wsparcia, udostępniania ekranu i nienadzorowanego dostępu. Zacznij już dziś z jednym z najbezpieczniejszych, najbardziej niezawodnych i najbardziej ekonomicznych programów w branży. Nie wymaga wcześniejszej instalacji. Dostępne wsparcie międzyplatformowe. Działa na różnych urządzeniach. Obsługuje wszystkie główne serwery proxy i zapory sieciowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Deliver mission critical service faster with Incident Management
Service Cloud 360, the world’s #1 customer service platform, empowers companies to drive seamless engagement across the entire customer journey. Address incidents quickly by ensuring your teams can identify, track, and fix issues with proven workflows. Give agents and service operations teams full visibility into incidents, cases, and customer data in a single workspace. Create an even better customer experience with Incident Management best practices built into the #1 service platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
SolarWinds Service Desk is a highly rated ITSM solution that helps IT teams resolve issues quickly and deliver faster, smarter services
SolarWinds Service Desk (previously Samanage) is an award-winning, highly rated ITSM solution. ITIL-compliant and powered by smart technology like AI, automations, and live chat, our service desk helps you achieve faster ticket resolutions, improve SLAs, and gain better visibility into your overall technology infrastructure. With SolarWinds Service Desk, you can deliver exceptional service experiences and drive better business outcomes. Dowiedz się więcej na temat produktu: SolarWinds Service Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Online ITSM Service Desk z zarządzaniem incydentami, problemami, zmianami, wydaniami i aktywami, a także z potężną automatyzacją zgłoszeń
Freshservice to inteligentne rozwiązanie ITSM o odpowiedniej wielkości, które zapewnia pracownikom wyjątkowe doświadczenia dzięki intuicyjnemu, skalowalnemu rozwiązaniu bez kodowania. Dzięki najnowocześniejszym funkcjom AI i ML, usługa Freshservice pomaga organizacjom uprościć obciążenie pracą agentów IT i zwiększyć ich wydajność poprzez automatyzację zadań. Oprócz możliwości AI usługa Freshservice jest na tyle elastyczna i skalowalna, że może być używana zarówno przez firmy korzystające ze starszych systemów, jak i nowoczesne przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Ujednolicone narzędzie do zarządzania i zabezpieczania punktów końcowych, działające w siedzibie firmy i w chmurze, które pomaga zarządzać punktami końcowymi organizacji z poziomu jednej konsoli.
Desktop Central to ujednolicone rozwiązanie do zarządzania punktami końcowymi, które pomaga w zarządzaniu serwerami, laptopami, komputerami stacjonarnymi, smartfonami i tabletami z centralnej lokalizacji. Korzystanie z UEM (ujednolicone zarządzanie punktami końcowymi) w siedzibie firmy lub w chmurze pozwala zautomatyzować rutynowe czynności związane z zarządzaniem punktami końcowymi, takie jak instalowanie poprawek, wdrażanie oprogramowania, obrazowanie i wdrażanie systemu operacyjnego, zarządzanie urządzeniami mobilnymi i urządzeniami BYOD (przynieś swoje urządzenie), zdalna diagnostyka, nowoczesne zarządzanie i wiele innych. Ma również aplikację mobilną, która pozwala na zarządzanie punktami końcowymi z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine Endpoint Central

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Aplikacja do zdalnej pomocy technicznej umożliwiająca łączenie się z komputerami klientów w ciągu kilku sekund w celu bezpiecznego świadczenia pomocy technicznej na żądanie lub bez nadzoru.
Rozwiązanie w zakresie zdalnej pomocy technicznej służące do zapewniania natychmiastowej, bezobsługowej pomocy technicznej na żądanie klientom znajdującym się w dowolnym miejscu na świecie. Usługa FixMe.IT już od 25 $ miesięcznie zapewnia obsługę wielu sesji, nieograniczone wsparcie na żądanie oraz dostęp do 150 nienadzorowanych maszyn. Inne kluczowe funkcje obejmują branding, nawigację z wieloma monitorami, dwukierunkowe udostępnianie pulpitu, transfer plików, narzędzia do rysowania, rejestrowanie sesji, raportowanie i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: FixMe.IT

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Dowiedz się więcej na temat produktu: Supremo Remote Desktop

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Atera is the ultimate all-in-one remote IT management solution for MSPs, IT consultants and IT departments. Try Atera for free today!
Atera offers a comprehensive solution for MSPs and IT Professionals. The platform provides one integrated solution: full remote monitoring and management (RMM), PSA, remote access, patch management, billing, reports, and so much more! Atera’s disruptive pricing model also helps managed IT service providers scale their business while providing continued best-in-class service. All plans include unlimited devices, meaning you only pay per technician. Try Atera for free today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Atera

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
ConnectWise Manage helps you organize your business around one centralized system, so your organization can easily connect.
Made for companies that sell, service, and support technology, ConnectWise Manage is the #1 business management platform worldwide. Today, more than 100,000 users rely on ConnectWise Manage to achieve greater accountability, operational efficiency, and profitability. The platform fully integrates business-process automation, help desk and customer service, sales, marketing, project management, cloud services and business analytics that dramatically streamline a company's operations. Dowiedz się więcej na temat produktu: ConnectWise Manage

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their customers, every time. Teams use PagerDuty to identify issues and opportunities in real time and bring together the right people to fix problems faster and prevent them in the future. Dowiedz się więcej na temat produktu: PagerDuty

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Thousands of MSPs and IT Departments use Kaseya VSA IT management software to automate IT. Start your free trial!
See for yourself why thousands of MSPs seeking greater profitability and IT Departments needing to do more with less use Kaseya VSA IT management software to automate IT management. With Kaseya's solutions, organizations can manage their entire infrastructure and IT operations, including cloud, on-premise, hybrid, virtualized and distributed environments all from one place. Start your free trial to proactively manage and control IT assets and applications remotely, easily, and efficiently. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kaseya VSA

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez konieczności pisania kodu.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform niskokodowych do budowy systemów i aplikacji ITSM (zarządzania usługami informatycznymi) bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuetrak

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management , Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManageEngine ServiceDesk Plus

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Pulseway is the best ITSM Software built for efficient IT Service Management and Delivery from any device closest to you.
Pulseway ITSM software provides powerful features and modules to take complete control of all your endpoints, servers, and network devices. Manage all the end-to-end delivery of IT services to customers and users from all-in-one modern, mobile-first IT Service Management Software. Start your free trial today and experience what Pulseway can do for your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pulseway

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vivantio

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Kayako - Straightforward Live Chat to quickly connect for customer service across devices and platforms.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kayako

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Easily maintain and configure IT processes across your organization with Cherwell¿s comprehensive ITSM solution.
Cherwell Service Management is a powerful IT Service Management (ITSM) solution that provides enterprise organizations with the ability to easily maintain and configure IT processes. Cherwell¿s flexible and feature-rich ITSM solution allows teams to rapidly meet the changing and growing demands across their organization, from IT to Facilities to HR, with seamless workflows and lower costs. Cherwell ITSM enables you to transform your IT Service Desk. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cherwell Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yonyx

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Resolve

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rescue

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Incident management platform that helps prevent, manage, and resolve IT incidents before they become business problems.
xMatters, an Everbridge Company, is an incident management platform that helps enterprises prevent, manage, and resolve IT incidents. From the Global 2000 to small workgroups and innovative DevOps teams, organizations around the world rely on the xMatters digital service availability platform to solve technology issues before they become business problems. The platform allows organizations to automate key processes with the tools they already use like ServiceNow, Splunk, Jira, and Slack. Dowiedz się więcej na temat produktu: xMatters

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Deliver services that amaze your users, increase productivity, and achieve new insights by consolidating to the most innovative ITSM.
With ServiceNow ITSM, you can consolidate your IT tools into a single data model to transform the service experience, automate workflows, gain real-time visibility, and improve IT productivity which enables you to switch your operational IT costs to strategic investments. ITSM accelerates your digital transformation and elevates user experiences with machine learning and AI powered chatbots. ITSM improves your IT productivity by 20+% with structured machine learning that automates routine tasks. Dowiedz się więcej na temat produktu: ServiceNow

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Opsgenie is a modern incident management and response solution for operating always-on services.
Opsgenie is a modern incident management and response solution for operating always-on services. We empower Dev and Ops teams to plan for service disruptions and stay in control during incidents. Opsgenie centralizes alerts, notifies the right people reliably, and enables them to take rapid action. Our deep integrations with 200+ ITSM tools enable you to break down silos between Dev and IT Teams, correlate incidents to code deployments, and easily measure the full impact of a major incident. Dowiedz się więcej na temat produktu: OpsGenie

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamDynamix

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise. Dowiedz się więcej na temat produktu: BMC Helix ITSM

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Web Help Desk® is a web-based ticketing, IT asset, knowledge, and change management software that is easy to use.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated ticketing management, change management, IT asset management, built-in knowledge base, SLA alerting, performance reporting, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Web Help Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
BOSSDesk is an award winning fully integrated ITSM/Help Desk /Service Desk solution available for both Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based ITSM / Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Dowiedz się więcej na temat produktu: BOSSDesk

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Dowiedz się więcej na temat produktu: Autotask PSA

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Dowiedz się więcej na temat produktu: InvGate Service Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
[New: Unlimited Agent Pricing] HappyFox is a web based customer support software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system. Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses. Dowiedz się więcej na temat produktu: HappyFox Help Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software for MSPs, co-managed IT teams, as well as IT departments. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Have confidence in the security of your information with features like granular access permissions, version history, and more. Track any asset with ease for peace of mind, including expiries and vendor information. Dowiedz się więcej na temat produktu: IT Glue

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
All-in-One IT Service Management software designed for managed service providers to manage IT services & remote monitoring
Naverisk is an excellent Remote Monitoring & IT Service Management solution for MSPs and IT service providers. Wrapped in a single, all-in-one solution, Naverisk provides tools for device and network scanning & IP monitoring, alerting, auditing, patching, reporting, ticketing, workflow, automation, scripting, and much more. Plus, our partners enjoy exceptional 24/7 global support for the platform at no additional cost. Get a Free Trial today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Naverisk

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
N-able N-sight RMM is a complete solution that makes remote access, management, ticketing, and billing easier for MSPs and IT Pros
N-able N-sight RMM (formerly N-able RMM) is a complete remote monitoring and management platform designed to make managing, maintaining, and protecting IT assets easy for IT service providers, MSPs, and in-house IT professionals. From a single web-based dashboard, you get fast access and support tools, robust remote monitoring and management with patch management and drag & drop automation included, and ticketing & billing. N-able N-sight RMM is built for those who need to do more and earn more Dowiedz się więcej na temat produktu: N-sight

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Track-It!

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Fully-managed ITSM suite that includes ticketing, workflow automation & notification for ITSM professionals.
OTRS is a fully-managed ITSM suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific security requirements. ITSM professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide the best possible service in a cost effective way. Request a demo today. Dowiedz się więcej na temat produktu: OTRS

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Panopta offers a full-service monitoring solution that covers all your devices and doesnt compromise on security.
A fully-featured monitoring platform for on-prem, cloud, & containerized deployments. With server and application performance, Panopta provides more than just basic monitoring. With the ability to perform checks from public and private spaces, you never need to trade security for robust monitoring. Dowiedz się więcej na temat produktu: Panopta

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Automate Your Business. Simplfy Your Life. Tigerpaw is a complete end-to-end business automation solution.
Our unique, all-in-one solution combines the best features of a PSA tools solution, a robust CRM solution and a BPM software solution into a platform that provides complete visibility, coordination and control of all aspects of your business. With Tigerpaw One, every employee -- from the CEO to the field technician, and from the head of sales and marketing to the customer service representative -- will have the tools and resources he or she needs to be more productive. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tigerpaw Software

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Software built for IT service business professionals; centralizing ticket, customer management, billing, team scheduling and more.
Whether you're an MSP, network installer, or computer repair business, BlueFolder's Field Service Software for ITSM businesses helps you easily manage asset tracking, customer contract management, technician scheduling, and more. Easy creation and management of incidents and problems help accurately set customer and tech expectations. Customer Service Agreements track hours, retainers, and more. Get a demo to see BlueFolder in action and see how easy and powerful it is to use! Dowiedz się więcej na temat produktu: BlueFolder

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
ITIL aligned IT Service and Asset Management platform that provides thoughtful answers to your toughest IT challenges. Achieving high levels of customer service while managing complex IT operations is critical for any organization. That's why we designed Alloy Navigator's intuitive and collaborative ITSM capabilities that transparently integrate with the flexible beauty of intelligent workflow, insightful dashboards and on-the-fly views. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alloy Navigator

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
ITAM Software: Track complete hardware & software asset life-cycles, licenses, contracts, certificates, renewal reminders, and more!
Device42 is the most comprehensive discovery system for Hybrid IT available today. Continuously discover, map, and optimize infrastructure and applications across data center and cloud environments. Device42 intelligently groups discovered workloads by application affinities, dramatically reducing the effort required to create move groups, capturing all communications. Customers across 60 countries use these capabilities to manage and modernize their IT infrastructure and application landscapes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Device42

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami
ChangeGear is an award-winning ITSM platform, recognized as ‘best in class’ by analysts like Gartner and Forrester.
ChangeGear delivers a comprehensive solution with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, self-service, cost-effective licensing. With a business-friendly interface, users can easily build, configure, automate, and deploy services enterprise-wide. ChangeGear takes the complexity out of IT and provides smarter tools, processes, and automation for delivering efficient IT service management. Available for change management to a complete service management solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChangeGear

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zarządzanie umowami/licencjami