Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie channel manager

Oprogramowanie channel manager umożliwia firmom usprawnienie działań w zakresie dystrybucji i sprzedaży poprzez przydzielanie klientów do określonych segmentów oraz kontrolę stopnia dotarcia działań marketingowych i śledzenie modeli zakupowych. Poszczególne typy oprogramowania channel manager koncentrują się na programach partnerskich. Oprogramowanie channel manager jest powiązane z programami do automatyzacji marketingu, platformami e-commerce i oprogramowaniem lead management.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie channel manager

Wyniki: 15 w

Doskonałe oprogramowanie do zarządzania kanałami dla PMC (umowa o zarządzanie projektem). Łącz i wymieniaj nieruchomości i zespoły oraz zarządzaj nimi w prosty sposób z jednego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hostaway
Hostaway oferuje doskonałą bezpośrednią integrację z wieloma kanałami wynajmu wakacyjnego, takimi jak Airbnb, Booking.com, Expedia, HomeAway i nie tylko. Oprogramowanie do zarządzania kanałami sprzedaży zostało zaprojektowane specjalnie dla menedżerów nieruchomości, którzy koncentrują się na rozwoju swoich firm. Automatycznie importuj oferty z Airbnb i eksportuj je do nowych kanałów lub połącz je z istniejącymi kontami. Dostępne dla aplikacji na pulpity komputerów stacjonarnych i urządzenia mobilne z systemem iOS i Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hostaway

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Portal dla partnerów
  • Synchronizacja danych
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Dystrybucja wielokanałowa
Kompleksowe oprogramowanie dla podmiotów oferujących wynajem krótkoterminowy i wakacyjny. Jedna subskrypcja, wszystkie narzędzia. 14-dniowa bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smoobu
Smoobu to kompleksowe oprogramowanie dla podmiotów oferujących wynajem krótkoterminowy i wakacyjny. Smoobu automatycznie synchronizuje wszystkie portale służące do rezerwacji, takie jak Airbnb, Booking.com, VRBO, Trip.com, Agoda itp., więc nie musisz już martwić się o podwójne rezerwacje i ceny prowadzane ręcznie. Jedna subskrypcja, wszystkie narzędzia. Menedżer kanału dystrybucji, PMS, kreator stron internetowych, system rezerwacji, zunifikowana skrzynka odbiorcza, zameldowanie w trybie online, a także dostosowany przewodnik dla gości, który sprawi, że otrzymasz lepsze recenzje. Wypróbuj Smoobu Pro przez 14 dni. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smoobu

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Portal dla partnerów
  • Synchronizacja danych
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Dystrybucja wielokanałowa
Guesty for Hosts to pierwsze, niedrogie i łatwe w użyciu oprogramowanie do zarządzania wynajmem wakacyjnym, przeznaczone dla gospodarzy zarządzających od jednej do trzech ofert. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guesty For Hosts
Guesty For Hosts, to oprogramowanie do zarządzania wynajmem wakacyjnym dla właścicieli nieruchomości zarządzających kilkoma wynajmami krótkoterminowymi. Guesty zapewnia wszystkie funkcje potrzebne do zaoszczędzenia czasu, zwiększenia ekspozycji na ogłoszenia i zarządzania w podróży. Łatwy w użyciu menedżer Guesty zapewnia swobodę zarządzania każdym kanałem z jednego centralnego hubu, zapewniając ujednolicony przegląd wydajności dystrybucji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guesty For Hosts

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Portal dla partnerów
  • Synchronizacja danych
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Dystrybucja wielokanałowa
Nigdy więcej nie martw się o podwójne rezerwacje. Oszczędzaj godziny każdego tygodnia dzięki niezawodnemu menedżerowi kanałów sprzedaży, automatyzacji, inteligentnym stawkom i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Uplisting
Uplisting to kompleksowe rozwiązanie zaprojektowane specjalnie z myślą o krótkoterminowych wynajmach. Jest intuicyjne, niezawodne i pozwala rozpocząć dodawanie wartości do firmy w ciągu 30 minut od rozpoczęcia 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej. Automatycznie importuj oferty bezpośrednio z Airbnb i łącz się z Booking.com oraz innymi portalami w ciągu kilku minut. Natychmiastowa synchronizacja rezerwacji, stawek i dostępności dzięki 0% prowizji, bez kosztów konfiguracji i ukrytych opłat. Oszczędzaj godziny każdego tygodnia dzięki zautomatyzowanym wiadomościom, inteligentnym stawkom i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Uplisting

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Portal dla partnerów
  • Synchronizacja danych
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Dystrybucja wielokanałowa
Zarządzaj portfolio ofert 4+ we wszystkich kanałach rezerwacji z jednej platformy.
Guesty to oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami dla firm zarządzających ofertami 4+. Guesty Channel Manager umożliwia bezproblemową dystrybucję ofert za pośrednictwem wszystkich głównych biur podróży i wypożyczalni wakacyjnych, takich jak Airbnb, Booking.com, Tripadvisor, VRBO, Expedia i nie tylko. Cała dostępność i ceny z tych kanałów są między innymi synchronizowane w jednym Multikalendarzu, co zapewnia najbardziej aktualny widok wszystkich obiektów, niezależnie od tego, gdzie są one wymienione. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guesty

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Portal dla partnerów
  • Synchronizacja danych
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Dystrybucja wielokanałowa
Kompleksowe rozwiązanie Avantio obejmuje wszechstronny system PMS i własny Channel Manager firmy z połączeniami z ponad 50 portalami na świecie.
Avantio to oparty na chmurze ekosystem zarządzania nieruchomościami, menedżer kanału sprzedaży i witryna internetowa wynajmu nieruchomości wakacyjnych – zaprojektowany specjalnie na potrzeby branży turystycznej. Menedżer kanału sprzedaży Avantio daje klientom możliwość optymalizacji i dywersyfikacji strategii dystrybucji w obrębie ponad 50 kanałów – docierając do większej liczby gości na różnych rynkach i zwiększając przychody. Avantio to partner, którego potrzebujesz, aby usprawnić swoją firmę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avantio

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Portal dla partnerów
  • Synchronizacja danych
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Dystrybucja wielokanałowa
Wielofunkcyjne narzędzie Channable do optymalizacji przesyłania danych, połączeń API, połączeń zamówień, zarządzania kampanią oraz integracji funkcji analitycznych.
Channable to narzędzie do zarządzania przesyłaniem danych dla internetowych agencji marketingowych i reklamodawców. To uniwersalne narzędzie obejmuje wiele funkcji, takich jak optymalizacja przesyłania danych, oferty produktów i połączenia zamówień dla rynków, generowanie dynamicznych reklam tekstowych i połączenie z Analytics. Po prostu zaimportuj swoje produkty za pomocą przesyłu danych, interfejsu API lub jednej z naszych wtyczek e-commerce. Można nawet łączyć wiele źródeł danych z różnych systemów. Skorzystaj z międzynarodowej wiedzy, aby reklamować się w dowolnym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Channable

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Portal dla partnerów
  • Synchronizacja danych
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Dystrybucja wielokanałowa
Affise to ekosystem marketingu partnerskiego 360°, który umożliwia firmom szybsze skalowanie dzięki narzędziom do zarządzania kanałami partnerskimi.
Affise to kompletny ekosystem marketingu partnerskiego zaprojektowany, aby pomóc firmie skalować swoją działalność. Został wyposażony we wszystkie narzędzia niezbędne do prowadzenia całego marketingu partnerskiego z poziomu jednego pulpitu. Ekosystem składa się z 3 produktów: - „Performance” (Wyniki) — umożliwiają zarządzanie całym kanałem partnerskim na jednej platformie, - „Reach” (Zasięg) — pozwala utworzyć własny program partnerski lub rozbudować istniejący, oraz - „Mobile Measurement Partner” (Mobilny partner pomiarowy) — pozwala śledzić, optymalizować i zwiększać wydajność aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Affise

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Portal dla partnerów
  • Synchronizacja danych
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Dystrybucja wielokanałowa
Wszystko, czego potrzeba, aby reklamować swoje miejsca noclegowe, zwiększyć liczbę rezerwacji, stworzyć idealne warunki dla gości i analizować je.
Stays to kompleksowe oprogramowanie do wynajmu wakacji, które zwiększa liczbę rezerwacji na autopilocie. Łączy w sobie menedżera kanałów z pełną integracją z głównymi kanałami sprzedaży, stronę internetową z mechanizmem rezerwacji, płatności w trybie online, ekstranet dla gości/właścicieli, pulpity nawigacyjne, statystyki, automatyczną komunikację, zarządzanie zadaniami, moduł finansowy z raportami właściciela/firmy, narzędzia sprzedaży krzyżowej i wiele innych wartościowych funkcji. Oferuje różne pakiety funkcji dla właścicieli i zarządców nieruchomości posiadających od trzech do ponad tysiąca ofert. Dowiedz się więcej na temat produktu: stays

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Portal dla partnerów
  • Synchronizacja danych
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Dystrybucja wielokanałowa
Bezproblemowa integracja z dynamicznym systemem zarządzania cenami i przychodami w czasie rzeczywistym. Wszystkie w jednym systemie dostępne za jednym logowaniem
Aiosell System ma wbudowany system zarządzania kanałami sprzedaży i dystrybucji w trybie online, który bezproblemowo integruje się ze wszystkimi głównymi agencjami OTA (internetowe biura podróży) i przesyła ceny w czasie rzeczywistym. System zarządzania kanałami integruje się również z systemami dynamicznych wycen i zarządzania przychodami, aby zapewnić, że system jest naprawdę wyjątkowy, skuteczny i aby zwiększyć obrót dla hoteli. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aiosell

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Portal dla partnerów
  • Synchronizacja danych
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Dystrybucja wielokanałowa
Oparty na chmurze Channel Manager PMS z łatwym w użyciu kalendarzem, integracją z ponad 300 witrynami turystycznymi, systemem rezerwacji, POS, e-fakturami.
MiniHotel to kompleksowe, oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania hotelami i Channel Manager, idealne dla małych i średnich hoteli, hoteli butikowych, wynajmu wakacyjnego, hosteli, B&B, pensjonatów, kempingów. Cechy: Łatwy w użyciu kalendarz, integracja z ponad 300 serwisami turystycznymi, system rezerwacji dla strony głównej, Yield, POS, raporty, księgowość, skaner paszportów. Fiskalizacja e-fakturowania gotowa w 50 krajach. Zintegrowane ponad 500 procesorów płatności i bramek. Telefon+e-mail+Chat+WhatsApp Support w zestawie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mini Hotel PMS

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Portal dla partnerów
  • Synchronizacja danych
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Dystrybucja wielokanałowa
Nagradzana platforma do angażowania i zwiększania lojalności klientów B2B. Apex zmienia sposób, w jaki firmy kontaktują się z klientami B2B.
Nagradzana platforma do angażowania i zwiększania lojalności klientów B2B. Oferując szereg innowacyjnych możliwości w zakresie marketingu B2B, Apex zmienia sposób, w jaki firmy kontaktują się ze swoimi klientami. Dzięki innowacyjnej platformie lojalnościowej Apex, która motywuje i nagradza klientów za ich działania, nie tylko zwiększają ich lojalność, ale także znacząco zwiększają sprzedaż. Przedsiębiorstwa odnotowują wzrost sprzedaży o zwykle 15%. Porozmawiajmy o tym, co może zaoferować Apex, aby podnieść poziom biznesu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apex Loyalty

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Portal dla partnerów
  • Synchronizacja danych
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Dystrybucja wielokanałowa
Rozwiązanie Where to Buy to więcej niż lokalizator sklepów, to pomost pomiędzy markami a sprzedawcami.
Dzięki rozwiązaniu „Where to Buy” od Click2Buy marki mogą zaoferować klientom najbardziej płynny i dostosowany do ich potrzeb sposób obsługi nabywcy. Rozwiązanie Where to Buy lub Store Locator 3.0 firmy Click2Buy nie tylko pomaga markom konwertować ruch we wszystkich ich cyfrowych punktach kontaktowych, ale również daje im dostęp do kompleksowego zestawu danych bogatych w wiedzę na temat zachowań klientów, od momentu wejścia na ich stronę docelową do kasy na stronie dystrybutora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click2Buy

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Portal dla partnerów
  • Synchronizacja danych
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Dystrybucja wielokanałowa
Globalny przełącznik hotelowy, jeden z najlepszych systemów zarządzania kanałami i treścią na rynku chińskim. Zapewnia łączność.
Dystrybucja w branży hotelarskiej zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. System pomaga klientom upewnić się, że ich organizacja bezpiecznie wyprzedza konkurencję dzięki pełnej gamie gotowych na przyszłość rozwiązań dystrybucyjnych. Shiji Distribution Solutions, globalny oddział Grupy Shiji, jest doskonałym dostawcą technologii dla branży hotelarskiej w zakresie łączności i zarządzania kanałami dla hoteli i kanałów dystrybucji nie tylko w Chinach, ale na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shiji Distribution Solutions

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Portal dla partnerów
  • Synchronizacja danych
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Dystrybucja wielokanałowa
PartnerAlign integruje się z procesem pracy partnera, ułatwiając mu polecanie i sprzedaż twojego rozwiązania.
PartnerAlign integruje się z procesem pracy partnera, ułatwiając mu polecanie i sprzedaż twojego rozwiązania. Pojedyncze logowanie do platformy stworzonej z myślą o maksymalizacji przychodów oznacza, że sprzedaż z udziałem wielu dostawców jest dla Partnerów bardzo prosta. PartnerAlign firmy Zomentum pomoże umieścić rozwój partnerów w centrum twojej strategii rozwoju. Dzięki rekomendacji rozwiązań dla małych i średnich przedsiębiorstw, PartnerAlign przedstawia i rekomenduje twoje produkty w sieci tysięcy partnerów technologicznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zomentum PartnerAlign

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Portal dla partnerów
  • Synchronizacja danych
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Dystrybucja wielokanałowa