Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie dla zespołów sprzedaży wewnętrznej

Oprogramowanie dla zespołów sprzedaży wewnętrznej obejmuje rozwiązania usprawniające zadania związane z procesami sprzedaży bezpośredniej i różne aplikacje typu power dialer – od predykcyjnych, przez progresywne, po umożliwiające pozostawienie wiadomości na poczcie głosowej. Oprogramowanie dla zespołów sprzedaży wewnętrznej zwiększa liczbę połączeń, ułatwia przestrzeganie listy Do Not Call i umożliwia pracownikom sprzedaży automatyczne generowanie raportów, zwiększając tym samym wydajność ich pracy. Powiązane rozwiązania to oprogramowanie do automatyzacji sprzedaży i oprogramowanie predykcyjnego wybierania numerów.

Wyniki: 20 w

Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Pipedrive to oprogramowanie CRM do sprzedaży wewnętrznej, które nadaje priorytet interakcjom, umożliwiając skupienie wysiłków na właściwych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipeline to inteligentne oprogramowanie CRM do sprzedaży wewnętrznej stworzone dla handlowców przez handlowców. Pipedrive nadaje priorytety interakcjom, dzięki czemu możesz skoncentrować swoje wysiłki na działaniach, które przynoszą większe przychody. Jednocześnie korzysta z inteligentnych funkcji i automatyzacji, aby nie dopuścić do oziębienia leadów i transakcji. Rezultat: więcej potencjalnych klientów i transakcji, długoterminowy sukces i zwiększony poziom zadowolenia klientów. Wypróbuj Pipedrive za darmo przez 14 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Bitrix24 to darmowa platforma sprzedażowa, z której korzysta ponad osiem milinów użytkowników.
Bitrix24 to darmowa platforma sprzedażowa, z której korzysta ponad osiem milinów użytkowników. Posiada ponad trzydzieści narzędzi dla specjalistów ds. sprzedaży wewnętrznej, w tym m.in. call center, zarządzanie leadami, dystrybucję leadów, e-mail marketing, wyceny, faktury, lejek sprzedaży, raporty sprzedaży, automatyzację procesów biznesowych, wspólne kalendarze, zadania, dokumenty i zarządzanie zespołem sprzedaży. Bitrix24 jest dostępny w języku angielskim, niemieckim, hiszpańskim, portugalskim, chińskim, rosyjskim i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Szukaj mniej. Sprzedaj więcej.
Lusha pomaga profesjonalistom w nawiązaniu szybkiej i prawdziwej relacji z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami. Zaangażowanie B2B opiera się na zaufaniu. Lusha pomaga budować to zaufanie za pomocą prostych narzędzi, które umożliwiają wzbogacanie i weryfikowanie profili biznesowych. Obecnie ponad 250 000 przedstawicieli handlowych, kierowników ds. rekrutacji i marketingu zmienia sposób, w jaki angażują się w kontakty z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami poprzez codzienne korzystanie z Lushy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lusha

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Front oferuje inteligentne funkcje i wysoce intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu zespoły mogą skupić się na tym, co ważne — zamykaniu transakcji.
Front to kompleksowa platforma, która daje zespołowi sprzedaży wewnętrznej narzędzia do wspierania silniejszych relacji i szybszego zawierania transakcji. Nawiązuj kontakty z potencjalnymi klientami za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu, mediów społecznościowych, wiadomości SMS, aplikacji WhatsApp i nie tylko, jednocześnie personalizując każdą wiadomość za pomocą pól dynamicznych. Współpracuj z działem prawnym, finansowym i swoim biurem transakcji, aby upewnić się, że wszyscy są zgodni. Wygeneruj szybsze wyceny dzięki zautomatyzowanym procesom zatwierdzania, aby pokonać konkurencję i pomóc zespołowi osiągnąć każdy KPI (kluczowe wskaźniki wydajności) sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy.
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy. Salesflare automatycznie wypełnia Twoją książkę adresową i śledzi wszystkie interakcje z osobami, z którymi się kontaktujesz. Pobiera dane z poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, firmowych baz danych, telefonu, kalendarza i przekazuje je w postaci zautomatyzowanych osi czasu klienta, które mówią wszystko, co musisz wiedzieć. Ty musisz jedynie pisać e-maile, wykonywać telefony i popijać kawę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Reply to oparta na sztucznej inteligencji platforma zaangażowania sprzedaży, która pomaga zespołom SDR tworzyć nowe możliwości na dużą skalę – automatycznie.
Dzięki najnowocześniejszym technologiom sztucznej inteligencji Reply obsługuje niektóre z najbardziej czasochłonnych zadań w imieniu użytkownika. Od budowania ukierunkowanych list potencjalnych klientów za pomocą własnej bezpłatnej bazy danych zawierającej ponad 140 milionów kontaktów po rezerwowanie połączeń bezpośrednio za pośrednictwem platformy – Reply pozwala usprawnić proces sprzedaży, oszczędzając do 40% czasu zespołu SDR. Bądź na bieżąco z wydajnością swojego zespołu dzięki dogłębnej analizie i synchronizuj dane w całym stosie sprzedaży za pomocą Zapier, natywnych integracji lub API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Reply

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Squaretalk to wszechstronna platforma komunikacji w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca.
Wszechstronne rozwiązanie do sprzedaży wewnętrznej z prostą automatyzacją i integracją. Tak proste, że masz czas na inne obszary firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwe w obsłudze prognostyczne wybieranie numerów zapewni zespołowi ds. sprzedaży zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Zyskaj lokalną obecność na całym świecie, dzięki dostępowi do lokalnych, mobilnych i bezpłatnych numerów w ponad 100 krajach i 3400 kodów kierunkowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Przestań tracić sprzedaż z powodu problemów z udostępnianiem ekranu. Wypróbuj rozwiązanie do udostępniania ekranu dostosowane do potrzeb sprzedaży.
Udostępnianie ekranu, zdalne sterowanie oraz mechanizm rejestracji leadów i przypisywania agentów Instant Demos — wszystko zaprojektowane specjalnie dla zespołów sprzedaży i wszystkie działają dla każdego potencjalnego klienta bez pobierania lub instalacji. Dostępne w wygodnych planach opartych na wykorzystaniu, dzięki czemu możesz wdrożyć rozwiązanie dla całego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: CrankWheel

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Skorzystaj z CallPage, aby skrócić czas odpowiedzi, zwiększyć konwersję potencjalnych klientów na klientów i zminimalizować utracone możliwości sprzedaży.
Rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny, a najlepsi potencjalni klienci nie chcą tracić czasu na oczekiwanie na odpowiedź. Zaoferuj im opcję natychmiastowego kontaktu. - Automatyzacja połączeń i łączenie się z najbardziej obiecującymi potencjalnymi klientami w zaledwie 28 sekund. - Zmniejszenie liczby nieodebranych połączeń dzięki automatycznym połączeniom. - Bezproblemowa rezerwacja spotkań i kierowanie potencjalnych klientów do najbardziej odpowiedniego przedstawiciela handlowego. - Kontrola wydajności zespołu sprzedaży dzięki raportowaniu i nagrywaniu rozmów. Dowiedz się więcej na temat produktu: CallPage

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Mądrzejsze pozyskiwanie klientów i szybsze budowanie pipeline'u. Znajdź dane potencjalnych klientów, śledź wyzwalacze sprzedaży i personalizuj zimny zasięg w jednym miejscu.
Platforma LeadIQ została stworzona, aby pomóc w inteligentniejszym pozyskiwaniu klientów i szybszym budowaniu pipeline'u. Znajdź dane potencjalnych klientów, śledź wyzwalacze sprzedaży i personalizuj zimny zasięg w jednym miejscu. Każdego dnia potencjalni klienci są bombardowani niedostosowanymi, ogólnymi wiadomościami. W LeadIQ wierzą, że można pozyskiwać klientów w bardziej inteligentny sposób, docierając do właściwych osób z osobistymi wiadomościami na dużą skalę. Wykorzystując opatentowaną technologię AI, eliminują frustrujące elementy poszukiwania klientów. Uzyskaj więcej odpowiedzi, zarezerwuj więcej spotkań i rozwijaj pipeline. Dowiedz się więcej na temat produktu: LeadIQ

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Doskonała platforma do obsługi spotkań z klientami dla zespołów sprzedaży wewnętrznej, służąca do skracania czasu realizacji i zwiększania efektywności wersji demonstracyjnych.
Demodesk to ceniona platforma do prowadzenia spotkań z klientami dla zespołów sprzedaży wewnętrznej. Umożliwia przedstawicielom handlowym zajmującym się obsługą klienta osiąganie najlepszych wyników, prowadząc ich w czasie rzeczywistym, automatyzując zadania niezwiązane ze sprzedażą i angażując klientów na zupełnie nowym poziomie. Przełomowa technologia udostępniania ekranu sprawia, że spotkania są naprawdę interaktywne. Firmy SaaS korzystają z Demodesk, aby skrócić czas wdrożenia, zwiększyć realizację kwot, podnieść wydajność sprzedaży i przyspieszyć rozwój. Dowiedz się więcej na temat produktu: Demodesk

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Introhive to platforma SaaS oparta na sztucznej inteligencji, która umożliwia firmom zwiększanie przychodów, relacji i zatrzymywania klientów.
Introhive to platforma powołane do życia w wyniku frustracji próbami i niewykorzystaniem rozwiązania CRM. Jest ona obsługiwana przez sztuczną inteligencję i służy do przyspieszania przychodów. Pomaga organizacjom różnej wielkości zwiększać przychody, relacje i zatrzymanie klientów. Zautomatyzowane zbieranie danych przez Introhive oraz inteligencja relacji oparta na sztucznej inteligencji umożliwiają zespołom ds. sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu szybsze wprowadzanie danych i koncentrowanie się na tym, co ważne – budowaniu połączeń i realizacji większej liczby transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Introhive

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
dialer do sprzedaży wewnętrznej i oprogramowanie do prognostycznego wybierania numerów, obsługujące wybieranie predykcyjne, progresywne, podglądowe, siłowe i manualne.
Zaawansowane rozwiązanie w postaci oprogramowania z zakresu ujednoliconej komunikacji do dialera dla sprzedaży wewnętrznej z funkcjami zautomatyzowanego wybierania numerów i obsługi telefonicznej call center, obejmujące opcje prognostycznego, automatycznego, progresywnego, siłowego oraz ręcznego wybierania numerów oraz wybierania podglądu z obsługą portalu dla agentów webrtc. Obejmuje również system IVR Studio do projektowania IVR, strumieniowania faksów, wiadomości SMS, e-mail marketing, kampanię prasową 1, kampanię ankietową, przypomnienia o wizytach, marketing przychodzący, ankiety rozmów przychodzących i monitorowanie w czasie rzeczywistym, fakturowanie, routing, AMD, DNC, IVR Designer i wiele więcej Dowiedz się więcej na temat produktu: ICTBroadcast

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Serwis internetowy i aplikacja mobilna do prezentacji online. Teraz możesz prowadzić wiele prezentacji w tym samym czasie.
Usługa internetowa i aplikacja mobilna do prowadzenia interaktywnych prezentacji online, dzięki której można prowadzić wiele prezentacji w tym samym czasie bez konieczności osobistej obecności. Aby przeprowadzić prezentację, prezenter musi podać słuchaczom link, za pomocą którego nagrana prezentacja będzie dla nich dostępna w dowolnym momencie. Prezenter otrzyma wiadomość, gdy słuchacz skorzysta z linku i będzie mógł połączyć się i złapać klienta online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Roi4Presenter

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Pakiet dla call center dla sprzedaży wewnętrznej oferujący przychodzące i wychodzące usługi w systemie IVR, prognostyczne wybieranie numerów, transmisję głosową i transfery do zdalnych agentów.
Newfies-Dialer to pakiet call center dla działu sprzedaży wewnętrznej, który zapewnia transmisję głosową, prognostyczne wybieranie numerów, przychodzące i wychodzące systemy IVR z routingiem umiejętności oraz SMS dla agentów sprzedaży na miejscu lub pracujących zdalnie. Pakiet call center Newfies-Dialer jest używany dla firm wymagających sprzedaży wewnętrznej, ale także dla firm chcących sprzedawać klientom usługi call center w zakresie pracy zdalnej, ponieważ obejmuje fakturowanie, wielonajemcę i białą etykietę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Newfies-Dialer

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży
Onpipeline to jeden z najlepszych systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Onpipeline to jedno z najlepszych sprzedażowych rozwiązań CRM dla małych i średnich firm. Bezpieczne i niezawodne rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą, kontaktami i działaniami. Można zintegrować e-maile i kalendarze, zautomatyzować powtarzające się zadania, tworzyć i wysyłać oferty, pozyskiwać leady z formularzy internetowych lub interfejsu API i wiele innych. Skupia się na ułatwieniu śledzenia przychodów bez konieczności wielogodzinnego wypełniania formularzy. Możesz przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, ustawić zdarzenia dla kolejnych działań, które będą synchronizowane z kalendarzem poczty elektronicznej lub Outlooka itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onpipeline

Funkcje

  • Automatyczny dialer
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Rejestrowanie połączeń
  • Zarządzanie wydajnością
  • Pozyskiwanie leadów
  • Rozwiązanie CRM
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Raportowanie i statystyki
  • Śledzenie interakcji
  • Zarządzanie linią sprzedaży