Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Narzędzia do wizualizacji danych
Narzędzia do wizualizacji danych pomagają firmom prezentować informacje w zorganizowany, graficzny i łatwy do przeszukiwania sposób. Programy do wizualizacji danych są zaprojektowane w taki sposób, aby można je było zintegrować z istniejącymi aplikacjami i wykorzystywać ich dane do tworzenia prezentacji wizualnych. W celu sprawdzenia powiązanych rozwiązań, zobacz narzędzia BI (Business Intelligence), narzędzia do zarządzania wiedzą i programy do raportowania. Czytaj dalej Czytaj mniej
Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do wizualizacji danych
Powiązane kategorie
Wyniki: 26 w
Datalore to platforma do analizy i wizualizacji danych oparta na kodzie i współpracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Datalore
Datalore to platforma do współpracy w zakresie nauki o danych, która usprawnia dostarczanie informacji oraz umożliwia zespołom naukowym i biznesowym analizę i wizualizację danych.
Dostęp do Datalore można uzyskać bezpośrednio z przeglądarki internetowej. Notatniki Datalore są zgodne z Jupyter i oferują inteligentną pomoc w kodowaniu w notatnikach Python, SQL, R i Scala.
Datalore dostarcza wykresy i wizualizacje bez użycia kodu. Naukowcy zajmujący się badaniem danych mogą przekształcać notatniki w raporty i dzielić się wynikami badań z zainteresowanymi.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Datalore
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Wykorzystaj analitykę danych do planowania, testowania w oparciu o pełne zestawy danych, wykrywania ukrytych zagrożeń i dodawania wiarygodności swoim raportom.
Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamMate Analytics
Zapewnij sobie lepszy wgląd w sytuację dzięki głębszej analizie. Analityka danych jest krytyczną częścią wszystkich funkcji biznesowych – audyt i kontrola nie stanowią tu wyjątku. Wykorzystaj analitykę danych do planowania, testowania w oparciu o pełne zestawy danych, wykrywania ukrytych zagrożeń i dodawania wiarygodności swoim raportom.
Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamMate Analytics
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie do zaawansowanego projektowania organizacyjnego i efektywność dzięki wykresom organizacyjnym, pulpitom nawigacyjnym i funkcji modelowania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Ingentis org.manager
Ingentis org.manager to wydajne narzędzie do tworzenia schematów organizacyjnych, projektowania i analityki. Niestandardowe schematy organizacyjne są tworzone na podstawie danych z wiodących systemów kadrowych, takich jak SAP HCM, SuccessFactors, PeopleSoft, Workday, Oracle HR lub innych źródeł danych. Wskaźniki KPI można wyświetlać np. według hierarchii lub na pulpitach.
Funkcja modelowania umożliwia tworzenie symulacji w sposób przyjazny dla użytkownika. Reorganizacje można przeprowadzać za pomocą funkcji przeciągnij i upuść. Można również dodawać, usuwać lub edytować obiekty z dodatkowymi informacjami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Ingentis org.manager
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Platforma analityki biznesowej i analitycznej, która zapewnia użytkownikom korporacyjnym dostęp do dowolnych danych w dowolnym miejscu i czasie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Pyramid Decision Intelligence Platform
Pyramid Decision Intelligence Platform pomaga firmom szybciej podejmować lepsze decyzje przy mniejszym wysiłku. To kompleksowa platforma do przygotowywania i analityki danych stworzona z myślą o środowiskach korporacyjnych, która zapewnia natychmiastowy dostęp do dowolnych danych bez konieczności ich przenoszenia, zanim użytkownicy będą mogli je przeanalizować.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Pyramid Decision Intelligence Platform
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Narzędzie SI, które umożliwia użytkownikom czatowanie z bazami danych i tworzenie pulpitów do analizy danych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: InsightBase
InsightBase AI to narzędzie do analityki biznesowej, które umożliwia użytkownikom „czatowanie” z bazą danych i tworzenie potężnych pulpitów analitycznych.
Nie wymaga on żadnej nauki i nie wymaga znajomości SQL ani języka skryptowego.
Konfiguracja jest prosta i zajmuje zaledwie kilka minut.
Rozwiązanie ma również funkcję monitorowania, która pozwala użytkownikom śledzić ważne wskaźniki i otrzymywać powiadomienia o ich zmianach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: InsightBase
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do współpracy na tablicy, ciesząca się zaufaniem ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Przegląd danych dotyczących wydajności lub badań za pomocą konfigurowalnych tabel i wykresów bezpośrednio na tablicy. Analizuj trendy, odkrywaj spostrzeżenia i buduj hipotezy dzięki 360-stopniowemu widokowi odpowiednich danych projektowych. Poznaj zaawansowane możliwości integracji z ulubionymi narzędziami (MS Ecosystem, GoogleDocs, Asana i nie tylko) i ponad 250 gotowymi szablonami, które można uruchomić w kilka sekund.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie generuje cyfrowe raporty marketingowe i pulpity łączące Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Google Ads, TikTok i inne
Generuje raporty i pulpity marketingu cyfrowego w oparciu o integrację między Instagramem, Facebookiem, Meta Ads, Google Analytics, YouTube, LinkedIn, Google My Business, Google Ads, Pinterest, TikTok, LinkedIn Ads, RD Station, Google Search Console, Mailchimp, Twitter Ads, Hotmart, TikTok Ads, Pinterest Ads, Phonetrack, Active Campaign, RD Station i nie tylko.
Reportei jest łatwy w użyciu i szybki, zaprojektowany, aby pomóc profesjonalistom marketingu cyfrowego zwiększyć produktywność.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Reportei
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Narzędzie graficzne typu „wszystko w jednym”, dzięki któremu można przełożyć dane na infografiki, prezentacje i raporty w mniej niż 30 minut.
Nadszedł czas, by dane stały się zrozumiałe, przekonujące i atrakcyjne. Dzięki rozbudowanym wykresom i mapom Piktochart możesz szybko przełożyć swoje dane na wizualną opowieść, która przyciągnie uwagę odbiorców. Połączenie pliku Excela lub Google Sheets pozwala w prosty sposób tworzyć wykresy, które będą się automatycznie aktualizować, gdy pojawią się dane. Łączenie różnych wykresów w jedną stronę, aby stworzyć profesjonalnie wyglądający, interaktywny pulpit, gotowy do udostępnienia interesariuszom.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Piktochart
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne wielokanałowe raporty marketingowe, które przypadną klientom do gustu.
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne, wielokanałowe raporty marketingowe dotyczące wielu kont, które klienci z chęcią będą czytać. Automatyzacja zbierania danych ze wszystkich kanałów marketingowych; Wszystkie wskaźniki wydajności dostępne jednym kliknięciem – możliwość połączenia zespołu i klientów dzięki zaplanowanym raportom oraz raportom na żądanie, współdzielonemu dostępowi i opcji podglądu w czasie rzeczywistym. Oszczędność czasu na ręcznym pobieraniu danych i raportowaniu zadań, aby skupić się na wydajności.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatagraph
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Cluvio jest nowoczesną, potężną platformą analityczną w chmurze opartą na SQL i R, która umożliwia tworzenie i udostępnianie pięknych, interaktywnych pulpitów.
Cluvio to nowoczesna platforma do analizy danych, która pozwala na szybkie uruchamianie zapytań SQL do bazy danych, przetwarzanie danych w R, wizualizację wyników i tworzenie pięknych, interaktywnych pulpitów. Dzięki cenom zoptymalizowanym dla startupów i małych firm, można łatwo i tanio dzielić się raportami z osobami w organizacji lub z klientami. Cluvio obsługuje również wszechstronne funkcje osadzania, co pozwala na łatwe dodawanie funkcji analitycznych do dowolnej strony internetowej lub aplikacji internetowej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Cluvio
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Windward to niskokodowe rozwiązanie do dokumentów dla użytkowników MS Office, którzy chcą usprawnić tworzenie i wyprowadzanie wszelkich dokumentów opartych na danych
Windward oferuje wyjątkowe i potężne rozwiązanie low-code do generowania wysoce niestandardowych, profesjonalnie wyglądających raportów i dokumentów. Wykwalifikowani użytkownicy mogą usprawnić żmudne dostarczanie danych dzięki szablonom Microsoft Office, które łączą się bezpośrednio z danymi; łączą przyjazne dla użytkownika funkcje MS Office, takie jak tabele, wykresy i obrazy wraz z potężnymi silnikami dla szybkiego, bezbłędnego wyjścia.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluent
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
iDashboards pomaga wyjść poza arkusze kalkulacyjne i łączyć dane z wielu źródeł w dynamiczne, niestandardowe pulpity.
iDashboards to łatwe w użyciu, atrakcyjne wizualnie i efektywne kosztowo oprogramowanie do wizualizacji danych dla klientów z wielu różnych branż. Platforma Operational Success z łatwością integruje się z kluczowymi źródłami danych, a użytkownicy mogą szybko i skutecznie przeglądać i analizować kluczowe wskaźniki wydajności, co ostatecznie prowadzi do lepszego podejmowania decyzji. Zwiększ przejrzystość, zredukuj obciążenie zasobów i usprawnij proces podejmowania decyzji dzięki bezpiecznym i współdzielonym pulpitom.
Dowiedz się więcej na temat produktu: TruOI
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
ZE zapewnia rozwiązania do zarządzania danymi dotyczącymi towarów, energii i innych danych rynkowych, analityki, krzywej i integracji z dostępem do danych rynkowych.
ZE jest twórcą ZEMA, platformy zarządzania danymi rynkowymi do agregacji, walidacji, modelowania, automatyzacji i integracji danych. Zapewniając bezkonkurencyjne możliwości zbierania danych, analizy, zarządzania krzywymi i integracji, ZEMA oferuje klientom z różnych branż, w tym na rynkach towarów i energii, solidne rozwiązania w zakresie danych. Rozwiązanie ZEMA jest dostępne lokalnie jako rozwiązanie w chmurze za pośrednictwem wielokrotnie nagradzanej chmury ZE, oprogramowania jako usługi lub rozwiązania typu „dane jako usługa”.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ZEMA
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Kompleksowe oprogramowanie do zarządzania lotnictwem i oprogramowanie MRO opracowane specjalnie dla sektora lotnictwa.
Aerotrac to doskonałe oprogramowanie do zarządzania samolotami i MRO (konserwacja, naprawa i operacje). Oprogramowanie stanowi kompleksowe rozwiązanie dla każdej operacji biznesowej i eliminuje konieczność posiadania wielu programów. Aerotrac został zaprojektowany w oparciu o kluczowe zasady dyscypliny, reżimów i kontroli. Oprogramowanie pomaga zmaksymalizować sukces biznesowy poprzez zapewnienie narzędzi do kontroli procesów biznesowych, zwiększania wydajności i poprawy dyscyplin wymaganych do zachowania zgodności z organami regulacyjnymi.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Aerotrac
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oparta na chmurze platforma analityczna do analizy i wizualizacji danych opartych na lokalizacji.
Spostrzeżenia na temat lokalizacji, którym możesz zaufać.
CleverMaps to oparta na mapach platforma analityczna, która zmienia sposób wykorzystywania danych przez świat do rozwiązywania problemów związanych z lokalizacją. Oprogramowanie CleverMaps umożliwia ludziom i organizacjom podejmowanie decyzji opartych na danych w oparciu o spostrzeżenia przedstawione na intuicyjnej i interaktywnej mapie analitycznej.
Niektóre z przypadków użycia, w których można uzyskać pomoc: planowanie lokalizacji, analiza obszaru przechwytywania, optymalizacja sieci oddziałów, planowanie kampanii OOH (reklama zewnętrzna), odbudowa punktów sprzedaży detalicznej po COVID, usługi dostawy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: CleverMaps
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Dopasuj geograficznie użytkowników w czasie rzeczywistym i personalizuj za pomocą lokalizacji użytkownika.
Rozpocznij pracę z Woosmap w zaledwie kilka minut.
Dopasuj geolokalizację użytkowników w czasie rzeczywistym i personalizuj za pomocą lokalizacji użytkownika
Najlepsze w swojej klasie algorytmy Woosmap analizują wykresy lokalizacji użytkowników w czasie rzeczywistym. Połącz interfejsy API mapy Woosmap z aplikacją mobilną, stroną internetową lub rozwiązaniem CRM, aby zapewnić funkcje personalizacji, które zwiększają wydajność biznesową.
Programiści jako pierwsi
Lokalizacja jest problemem zakorzenionym w kodzie. Obsesyjne poszukiwanie eleganckich, złożonych abstrakcji, które umożliwiają solidną, skalowalną i elastyczną integrację.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Woosmap
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Power BI Connector for Jira umożliwia eksportowanie danych Jira do Power BI i tworzenie niezbędnych pulpitów z danych Jira.
Power BI Connector for Jira umożliwia łatwe i szybkie importowanie dowolnych danych Jira do Microsoft Power BI, w tym pól domyślnych i niestandardowych, Historii, Worklogów, Sprintów, danych z aplikacji innych firm i innych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for Jira
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Niewymagająca kodu platforma do zarządzania danymi umożliwiająca połączenie wszystkich danych biznesowych i marketingowych w jednym miejscu.
Dataddo to niewymagająca kodowania platforma do zarządzania danymi, która umożliwia błyskawiczne łączenie wszystkich źródeł danych biznesowych i marketingowych z pulpitami i magazynami danych.
Dataddo pomaga wyodrębnić dane z niemal każdej usługi online, takiej jak Salesforce, HubSpot, Facebook, Google Analytics, Xero i inne. Następnie można przekształcić i podłączyć dane do szerokiej gamy magazynów danych lub narzędzi BI, takich jak Google BigQuery, Snowflake, Power BI, Tableau i inne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Dataddo
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Dzięki Power BI Connector for ServiceNow użytkownicy mogą wizualnie przeglądać dane ServiceNow i tworzyć pulpity ServiceNow w Power BI.
Power BI Connector for ServiceNow to aplikacja klasy korporacyjnej, która umożliwia firmom łączenie ServiceNow z Power BI w celu wizualizacji danych i generowania raportów analitycznych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for ServiceNow
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Solidna platforma do przenoszenia, transformacji i automatyzacji danych zaprojektowana z myślą o radzeniu sobie z najbardziej złożonymi wyzwaniami dotyczącymi danych.
CloverDX Data Management Platform to solidna platforma do przesyłania, przekształcania i automatyzacji danych, przeznaczona do złożonych wyzwań związanych z danymi. CloverDX umożliwia firmom obniżenie kosztów uzyskania dostępu do danych i poprawę jakości danych poprzez automatyzację procesów, uwolnienie czasu programisty i rozwiązanie wyzwań związanych z danymi od A do Z w ramach jednej platformy. Zapewnia jedną doskonałą obsługę klienta dla klientów na całym świecie, dużych i małych, w branżach takich jak finanse, opieka zdrowotna, technologia, doradztwo.
Dowiedz się więcej na temat produktu: CloverDX
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Niestandardowe rozwiązania do mapowania dostosowane do potrzeb dzięki interfejsom API Maps, Geocoding, Routing i Elevation.
Utwórz mapę, która bezproblemowo integruje się ze stroną internetową za pomocą Jawg Maps.
Platforma Jawg zapewnia usługi mapowania klasy korporacyjnej, zbudowane zarówno z OpenSource, jak i własnych narzędzi, a także danych OpenStreetMap.
Jawg nie jest po prostu narzędziem do dostosowywania mapy. Zapewnia statystyki, które umożliwiają dostosowanie produktu do potrzeb użytkowników.
Przejmij kontrolę nad swoimi mapami odwiedzając stronę internetową Jawg.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Jawg Maps
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Tableau Connector for Jira umożliwia przesyłanie wszystkich danych z Jira do Tableau.
Tableau Connector for Jira jest aplikacją, która pomaga firmom wydobywać i migrować dane z JIRA do Tableau w celu dalszej analizy.
Aplikacja Tableau Connector for Jira jest dostępna dla wszystkich platform Jira – Server, Cloud, Data Center.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Tableau Connector for Jira
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Umieszczaj zasoby, ludzi i inne dane na interaktywnych planach pięter w wirtualnym środowisko do planowania i projektowania działań operacyjnych.
Zoptymalizuj swoje miejsce pracy, zarządzanie portfelem nieruchomości, ludźmi i aktywami firmy. Prosta funkcja „przeciągnij i upuść” ułatwia zaprojektowanie przestrzeni, wizualizację nowej konfiguracji z precyzyjną lokalizacją pracowników i śledzenie używanego sprzętu. Podejmuj świadome decyzje dotyczące wykorzystania miejsc siedzących, korzystając z reguł kolorów, opracuj scenariusze ruchu i zarządzaj ruchami pomieszczeń w formie graficznej na interaktywnych planach pięter lub w formie tabelarycznej. Udostępniaj aktualizacje w czasie rzeczywistym, oznaczone plany pięter i raporty.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Xyicon
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Squeaks to połączona platforma pracownicza i produkcyjna dla producentów.
Dzięki Squeaks członkowie zespołu otrzymują wiadomości i treści z wielu różnych źródeł danych w sieci, a także korzystają z nich i udostępniają je; dotyczy to maszyn, baz danych, aplikacji internetowych, systemów biznesowych i innych. Ponadto Squeaks cyfrowo przekształca tablice zarządzania wizualnego, stosując informacje umożliwiające działanie, tworząc z nich interaktywne cyfrowe płótno w czasie rzeczywistym. Pozwala to przeprowadzać owocne spotkania zespołów i sesje rozwiązywania problemów na linii produkcyjnej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: SQUEAKS
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Platforma transakcyjna White Label
Nowa platforma transakcyjna dla banków, brokerów, firm fintech i zarządzających majątkiem.
Platforma umożliwia bankom, brokerom, firmom fintech i zarządzającym aktywami świadczenie najszerszej gamy usług w zakresie handlu wieloma aktywami dla klientów. Platforma może być używana z rozwiązaniami API opartymi na SSL VPN i złączach protokołu FIX do dostawców usług płynnościowych; dostępne są ich testy i integracja. Platforma ma zintegrowany system raportowania, który dostarcza wszystkich danych potrzebnych do generowania raportów w ramach regulacji MIFID II.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Unity
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Clara współpracuje z narzędziami takimi jak Excel, aby pomóc pracownikom wiedzy w zarządzaniu i współpracy nad skomplikowanymi danymi.
Clara ułatwia zrozumienie i pracę z złożonymi danymi. Listy i tabele nie są najlepszym sposobem dla pracowników wiedzy, aby zrozumieć swoje dane. Rzeczywisty świat składa się z serii złożonych relacji.
Clara importuje dane z programów takich jak Excel, Sheets i innych narzędzi opartych na tabelach, aby wizualizować złożone połączenia między ludźmi i firmami.
Clara może być używana on-premises lub w chmurze i umożliwia organizacjom przyznawanie dostępu do danych na poziomie wiersza, co sprawia, że współpraca przy danych tabelarycznych jest bardziej wydajna i bardziej hierarchiczna.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Clara
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Wyszukiwanie/filtrowanie
- Wyświetlacz relacyjny
- Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
- Importowanie/eksportowanie danych
- Łączniki danych
- Analityka wizualna
- Wiele źródeł danych
- Przeciągnij i upuść
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi