Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do wizualizacji danych

Narzędzia do wizualizacji danych pomagają firmom prezentować informacje w zorganizowany, graficzny i łatwy do przeszukiwania sposób. Programy do wizualizacji danych są zaprojektowane w taki sposób, aby można je było zintegrować z istniejącymi aplikacjami i wykorzystywać ich dane do tworzenia prezentacji wizualnych. W celu sprawdzenia powiązanych rozwiązań, zobacz narzędzia BI (Business Intelligence), narzędzia do zarządzania wiedzą i programy do raportowania.

Wyniki: 29 w

Datalore to platforma do analizy i wizualizacji danych oparta na kodzie i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Datalore
Datalore to platforma do współpracy w zakresie nauki o danych, która usprawnia dostarczanie informacji oraz umożliwia zespołom naukowym i biznesowym analizę i wizualizację danych. Dostęp do Datalore można uzyskać bezpośrednio z przeglądarki internetowej. Notatniki Datalore są zgodne z Jupyter i oferują inteligentną pomoc w kodowaniu w notatnikach Python, SQL, R i Scala. Datalore dostarcza wykresy i wizualizacje bez użycia kodu. Naukowcy zajmujący się badaniem danych mogą przekształcać notatniki w raporty i dzielić się wynikami badań z zainteresowanymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Datalore

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie do zaawansowanego projektowania organizacyjnego i efektywność dzięki wykresom organizacyjnym, pulpitom nawigacyjnym i funkcji modelowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ingentis org.manager
Ingentis org.manager to wydajne narzędzie do tworzenia schematów organizacyjnych, projektowania i analityki. Niestandardowe schematy organizacyjne są tworzone na podstawie danych z wiodących systemów kadrowych, takich jak SAP HCM, SuccessFactors, PeopleSoft, Workday, Oracle HR lub innych źródeł danych. Wskaźniki KPI można wyświetlać np. według hierarchii lub na pulpitach. Funkcja modelowania umożliwia tworzenie symulacji w sposób przyjazny dla użytkownika. Reorganizacje można przeprowadzać za pomocą funkcji przeciągnij i upuść. Można również dodawać, usuwać lub edytować obiekty z dodatkowymi informacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ingentis org.manager

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do współpracy na tablicy, ciesząca się zaufaniem ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Przegląd danych dotyczących wydajności lub badań za pomocą konfigurowalnych tabel i wykresów bezpośrednio na tablicy. Analizuj trendy, odkrywaj spostrzeżenia i buduj hipotezy dzięki 360-stopniowemu widokowi odpowiednich danych projektowych. Poznaj zaawansowane możliwości integracji z ulubionymi narzędziami (MS Ecosystem, GoogleDocs, Asana i nie tylko) i ponad 250 gotowymi szablonami, które można uruchomić w kilka sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oprogramowanie generuje cyfrowe raporty marketingowe i pulpity łączące Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Google Ads, TikTok i inne
Generuje raporty i pulpity marketingu cyfrowego w oparciu o integrację między Instagramem, Facebookiem, Meta Ads, Google Analytics, YouTube, LinkedIn, Google My Business, Google Ads, Pinterest, TikTok, LinkedIn Ads, RD Station, Google Search Console, Mailchimp, Twitter Ads, Hotmart, TikTok Ads, Pinterest Ads, Phonetrack, Active Campaign, RD Station i nie tylko. Reportei jest łatwy w użyciu i szybki, zaprojektowany, aby pomóc profesjonalistom marketingu cyfrowego zwiększyć produktywność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Reportei

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Narzędzie graficzne typu „wszystko w jednym”, dzięki któremu można przełożyć dane na infografiki, prezentacje i raporty w mniej niż 30 minut.
Nadszedł czas, by dane stały się zrozumiałe, przekonujące i atrakcyjne. Dzięki rozbudowanym wykresom i mapom Piktochart możesz szybko przełożyć swoje dane na wizualną opowieść, która przyciągnie uwagę odbiorców. Połączenie pliku Excela lub Google Sheets pozwala w prosty sposób tworzyć wykresy, które będą się automatycznie aktualizować, gdy pojawią się dane. Łączenie różnych wykresów w jedną stronę, aby stworzyć profesjonalnie wyglądający, interaktywny pulpit, gotowy do udostępnienia interesariuszom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Piktochart

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne wielokanałowe raporty marketingowe, które przypadną klientom do gustu.
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne, wielokanałowe raporty marketingowe dotyczące wielu kont, które klienci z chęcią będą czytać. Automatyzacja zbierania danych ze wszystkich kanałów marketingowych; Wszystkie wskaźniki wydajności dostępne jednym kliknięciem – możliwość połączenia zespołu i klientów dzięki zaplanowanym raportom oraz raportom na żądanie, współdzielonemu dostępowi i opcji podglądu w czasie rzeczywistym. Oszczędność czasu na ręcznym pobieraniu danych i raportowaniu zadań, aby skupić się na wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatagraph

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Cluvio jest nowoczesną, potężną platformą analityczną w chmurze opartą na SQL i R, która umożliwia tworzenie i udostępnianie pięknych, interaktywnych pulpitów.
Cluvio to nowoczesna platforma do analizy danych, która pozwala na szybkie uruchamianie zapytań SQL do bazy danych, przetwarzanie danych w R, wizualizację wyników i tworzenie pięknych, interaktywnych pulpitów. Dzięki cenom zoptymalizowanym dla startupów i małych firm, można łatwo i tanio dzielić się raportami z osobami w organizacji lub z klientami. Cluvio obsługuje również wszechstronne funkcje osadzania, co pozwala na łatwe dodawanie funkcji analitycznych do dowolnej strony internetowej lub aplikacji internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cluvio

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Bardziej pogłębione wnioski dzięki elastyczności w szerokim zakresie modeli stworzonych, aby pomóc szybko analizować scenariusze „ad hoc” i „what-if”.
Planful jest jednym z wiodących rozwiązań w dziedzinie kompleksowego oprogramowania do zamknięcia finansowego, FP&A (konsolidacji i planowania finansowego) w chmurze. Ponad 1000 klientów, w tym Boston Red Sox, Del Monte, TGI Friday's i 23andMe, polega na Planful, aby przyspieszyć czas cyklu, zwiększyć produktywność i poprawić dokładność w całym procesie FP&A. Planful jest prywatną spółką wspieraną przez Vector Capital, jedną z wiodących globalnych firm private equity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planful

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Windward to niskokodowe rozwiązanie do dokumentów dla użytkowników MS Office, którzy chcą usprawnić tworzenie i wyprowadzanie wszelkich dokumentów opartych na danych
Windward oferuje wyjątkowe i potężne rozwiązanie low-code do generowania wysoce niestandardowych, profesjonalnie wyglądających raportów i dokumentów. Wykwalifikowani użytkownicy mogą usprawnić żmudne dostarczanie danych dzięki szablonom Microsoft Office, które łączą się bezpośrednio z danymi; łączą przyjazne dla użytkownika funkcje MS Office, takie jak tabele, wykresy i obrazy wraz z potężnymi silnikami dla szybkiego, bezbłędnego wyjścia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluent

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
iDashboards pomaga wyjść poza arkusze kalkulacyjne i łączyć dane z wielu źródeł w dynamiczne, niestandardowe pulpity.
iDashboards to łatwe w użyciu, atrakcyjne wizualnie i efektywne kosztowo oprogramowanie do wizualizacji danych dla klientów z wielu różnych branż. Platforma Operational Success z łatwością integruje się z kluczowymi źródłami danych, a użytkownicy mogą szybko i skutecznie przeglądać i analizować kluczowe wskaźniki wydajności, co ostatecznie prowadzi do lepszego podejmowania decyzji. Zwiększ przejrzystość, zredukuj obciążenie zasobów i usprawnij proces podejmowania decyzji dzięki bezpiecznym i współdzielonym pulpitom. Dowiedz się więcej na temat produktu: TruOI

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
ZE zapewnia rozwiązania do zarządzania danymi dotyczącymi towarów, energii i innych danych rynkowych, analityki, krzywej i integracji z dostępem do danych rynkowych.
ZE jest twórcą ZEMA, platformy zarządzania danymi rynkowymi do agregacji, walidacji, modelowania, automatyzacji i integracji danych. Zapewniając bezkonkurencyjne możliwości zbierania danych, analizy, zarządzania krzywymi i integracji, ZEMA oferuje klientom z różnych branż, w tym na rynkach towarów i energii, solidne rozwiązania w zakresie danych. Rozwiązanie ZEMA jest dostępne lokalnie jako rozwiązanie w chmurze za pośrednictwem wielokrotnie nagradzanej chmury ZE, oprogramowania jako usługi lub rozwiązania typu „dane jako usługa”. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZEMA

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Kompleksowe oprogramowanie do zarządzania lotnictwem i oprogramowanie MRO opracowane specjalnie dla sektora lotnictwa.
Aerotrac to doskonałe oprogramowanie do zarządzania samolotami i MRO (konserwacja, naprawa i operacje). Oprogramowanie stanowi kompleksowe rozwiązanie dla każdej operacji biznesowej i eliminuje konieczność posiadania wielu programów. Aerotrac został zaprojektowany w oparciu o kluczowe zasady dyscypliny, reżimów i kontroli. Oprogramowanie pomaga zmaksymalizować sukces biznesowy poprzez zapewnienie narzędzi do kontroli procesów biznesowych, zwiększania wydajności i poprawy dyscyplin wymaganych do zachowania zgodności z organami regulacyjnymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aerotrac

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Oparta na chmurze platforma analityczna do analizy i wizualizacji danych opartych na lokalizacji.
Spostrzeżenia na temat lokalizacji, którym możesz zaufać. CleverMaps to oparta na mapach platforma analityczna, która zmienia sposób wykorzystywania danych przez świat do rozwiązywania problemów związanych z lokalizacją. Oprogramowanie CleverMaps umożliwia ludziom i organizacjom podejmowanie decyzji opartych na danych w oparciu o spostrzeżenia przedstawione na intuicyjnej i interaktywnej mapie analitycznej. Niektóre z przypadków użycia, w których można uzyskać pomoc: planowanie lokalizacji, analiza obszaru przechwytywania, optymalizacja sieci oddziałów, planowanie kampanii OOH (reklama zewnętrzna), odbudowa punktów sprzedaży detalicznej po COVID, usługi dostawy. Dowiedz się więcej na temat produktu: CleverMaps

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Dopasuj geograficznie użytkowników w czasie rzeczywistym i personalizuj za pomocą lokalizacji użytkownika. Rozpocznij pracę z Woosmap w zaledwie kilka minut.
Dopasuj geolokalizację użytkowników w czasie rzeczywistym i personalizuj za pomocą lokalizacji użytkownika Najlepsze w swojej klasie algorytmy Woosmap analizują wykresy lokalizacji użytkowników w czasie rzeczywistym. Połącz interfejsy API mapy Woosmap z aplikacją mobilną, stroną internetową lub rozwiązaniem CRM, aby zapewnić funkcje personalizacji, które zwiększają wydajność biznesową. Programiści jako pierwsi Lokalizacja jest problemem zakorzenionym w kodzie. Obsesyjne poszukiwanie eleganckich, złożonych abstrakcji, które umożliwiają solidną, skalowalną i elastyczną integrację. Dowiedz się więcej na temat produktu: Woosmap

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Power BI Connector for Jira umożliwia eksportowanie danych Jira do Power BI i tworzenie niezbędnych pulpitów z danych Jira.
Power BI Connector for Jira umożliwia łatwe i szybkie importowanie dowolnych danych Jira do Microsoft Power BI, w tym pól domyślnych i niestandardowych, Historii, Worklogów, Sprintów, danych z aplikacji innych firm i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for Jira

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Niewymagająca kodu platforma do zarządzania danymi umożliwiająca połączenie wszystkich danych biznesowych i marketingowych w jednym miejscu.
Dataddo to niewymagająca kodowania platforma do zarządzania danymi, która umożliwia błyskawiczne łączenie wszystkich źródeł danych biznesowych i marketingowych z pulpitami i magazynami danych. Dataddo pomaga wyodrębnić dane z niemal każdej usługi online, takiej jak Salesforce, HubSpot, Facebook, Google Analytics, Xero i inne. Następnie można przekształcić i podłączyć dane do szerokiej gamy magazynów danych lub narzędzi BI, takich jak Google BigQuery, Snowflake, Power BI, Tableau i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dataddo

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Dzięki Power BI Connector for ServiceNow użytkownicy mogą wizualnie przeglądać dane ServiceNow i tworzyć pulpity ServiceNow w Power BI.
Power BI Connector for ServiceNow to aplikacja klasy korporacyjnej, która umożliwia firmom łączenie ServiceNow z Power BI w celu wizualizacji danych i generowania raportów analitycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Power BI Connector for ServiceNow

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Solidna platforma do przenoszenia, transformacji i automatyzacji danych zaprojektowana z myślą o radzeniu sobie z najbardziej złożonymi wyzwaniami dotyczącymi danych.
CloverDX Data Management Platform to solidna platforma do przesyłania, przekształcania i automatyzacji danych, przeznaczona do złożonych wyzwań związanych z danymi. CloverDX umożliwia firmom obniżenie kosztów uzyskania dostępu do danych i poprawę jakości danych poprzez automatyzację procesów, uwolnienie czasu programisty i rozwiązanie wyzwań związanych z danymi od A do Z w ramach jednej platformy. Zapewnia jedną doskonałą obsługę klienta dla klientów na całym świecie, dużych i małych, w branżach takich jak finanse, opieka zdrowotna, technologia, doradztwo. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloverDX

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Niestandardowe rozwiązania do mapowania dostosowane do potrzeb dzięki interfejsom API Maps, Geocoding, Routing i Elevation.
Utwórz mapę, która bezproblemowo integruje się ze stroną internetową za pomocą Jawg Maps. Platforma Jawg zapewnia usługi mapowania klasy korporacyjnej, zbudowane zarówno z OpenSource, jak i własnych narzędzi, a także danych OpenStreetMap. Jawg nie jest po prostu narzędziem do dostosowywania mapy. Zapewnia statystyki, które umożliwiają dostosowanie produktu do potrzeb użytkowników. Przejmij kontrolę nad swoimi mapami odwiedzając stronę internetową Jawg. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jawg Maps

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Tableau Connector for Jira umożliwia przesyłanie wszystkich danych z Jira do Tableau.
Tableau Connector for Jira jest aplikacją, która pomaga firmom wydobywać i migrować dane z JIRA do Tableau w celu dalszej analizy. Aplikacja Tableau Connector for Jira jest dostępna dla wszystkich platform Jira – Server, Cloud, Data Center. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tableau Connector for Jira

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Wykorzystaj analitykę danych do planowania, testowania w oparciu o pełne zestawy danych, wykrywania ukrytych zagrożeń i dodawania wiarygodności swoim raportom.
Zapewnij sobie lepszy wgląd w sytuację dzięki głębszej analizie. Analityka danych jest krytyczną częścią wszystkich funkcji biznesowych – audyt i kontrola nie stanowią tu wyjątku. Wykorzystaj analitykę danych do planowania, testowania w oparciu o pełne zestawy danych, wykrywania ukrytych zagrożeń i dodawania wiarygodności swoim raportom. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamMate Analytics

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Umieszczaj zasoby, ludzi i inne dane na interaktywnych planach pięter w wirtualnym środowisko do planowania i projektowania działań operacyjnych.
Zoptymalizuj swoje miejsce pracy, zarządzanie portfelem nieruchomości, ludźmi i aktywami firmy. Prosta funkcja „przeciągnij i upuść” ułatwia zaprojektowanie przestrzeni, wizualizację nowej konfiguracji z precyzyjną lokalizacją pracowników i śledzenie używanego sprzętu. Podejmuj świadome decyzje dotyczące wykorzystania miejsc siedzących, korzystając z reguł kolorów, opracuj scenariusze ruchu i zarządzaj ruchami pomieszczeń w formie graficznej na interaktywnych planach pięter lub w formie tabelarycznej. Udostępniaj aktualizacje w czasie rzeczywistym, oznaczone plany pięter i raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xyicon

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Squeaks to połączona platforma pracownicza i produkcyjna dla producentów.
Dzięki Squeaks członkowie zespołu otrzymują wiadomości i treści z wielu różnych źródeł danych w sieci, a także korzystają z nich i udostępniają je; dotyczy to maszyn, baz danych, aplikacji internetowych, systemów biznesowych i innych. Ponadto Squeaks cyfrowo przekształca tablice zarządzania wizualnego, stosując informacje umożliwiające działanie, tworząc z nich interaktywne cyfrowe płótno w czasie rzeczywistym. Pozwala to przeprowadzać owocne spotkania zespołów i sesje rozwiązywania problemów na linii produkcyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: SQUEAKS

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Platforma transakcyjna White Label Nowa platforma transakcyjna dla banków, brokerów, firm fintech i zarządzających majątkiem.
Platforma umożliwia bankom, brokerom, firmom fintech i zarządzającym aktywami świadczenie najszerszej gamy usług w zakresie handlu wieloma aktywami dla klientów. Platforma może być używana z rozwiązaniami API opartymi na SSL VPN i złączach protokołu FIX do dostawców usług płynnościowych; dostępne są ich testy i integracja. Platforma ma zintegrowany system raportowania, który dostarcza wszystkich danych potrzebnych do generowania raportów w ramach regulacji MIFID II. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unity

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Onvo AI to inteligentna platforma, która zapewnia SDK do integracji pulpitów nawigacyjnych i raportów wykorzystujących sztuczną inteligencję bezpośrednio w produktach.
Onvo AI to zestaw SDK dla deweloperów stworzony specjalnie w celu usprawnienia tworzenia i wdrażania pulpitów nawigacyjnych i raportów dla firm. Platforma ta oferuje obsługę szerokiej gamy źródeł danych, zapewniając płynną integrację zarówno z wewnętrznymi systemami produktów, jak i platformami klientów końcowych, zapewniając natywne wrażenia użytkownika. Dzięki potędze sztucznej inteligencji platforma optymalizuje cały proces, skutecznie łagodząc takie kwestie, jak nadmierna alokacja zasobów inżynieryjnych i wydłużone terminy dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onvo AI

Funkcje

  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyświetlacz relacyjny
  • Raporty wg harmonogramu/zautomatyzowane
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Łączniki danych
  • Analityka wizualna
  • Wiele źródeł danych
  • Przeciągnij i upuść
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi