Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
CRM dla agencji reklamowej na Windows
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Powiązane kategorie
Wyniki: 19 w
Sortuj według
Productive to oprogramowanie agencji reklamowych dostosowane do pełnego cyklu życia klienta, począwszy od sprzedaży, poprzez planowanie zasobów, a skończywszy na fakturowaniu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive
Productive to narzędzie, którego potrzebujesz do prowadzenia rentownej agencji, od sprzedaży po fakturowanie i rozliczanie.
Stwórz przepływ transakcji, uporządkuj sprzedaż dzięki przeglądowi rurociągu sprzedaży. Współpracuj przy zadaniach i śledź czas za pomocą prostego narzędzia. Znajdź wąskie gardła, które oznaczają dodatkowe koszty i pochłaniają czas. Unikaj kolizji, wypaleń i nadmiernej liczby rezerwacji dzięki funkcjom planowania zasobów. Śledź rentowność dla projektów o stałej cenie i tych rozliczanych godzinowo. Wykonaj wszystkie rozliczenia i fakturowanie dla projektów cyklicznych lub jednorazowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do zarządzania pracą, które pomaga agencjom reklamowym organizować pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę.
Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej.
Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami.
Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
Bezpłatny, uniwersalny zestaw narzędzi do zarządzania agencjami reklamowymi z własnymi, w pełni konfigurowalnymi funkcjami, które sprawiają, że jest to niezbędny element wyposażenia.
ClickUp to doskonałe, bezpłatne, wielofunkcyjne narzędzie do zarządzania agencjami reklamowymi dla wysoce wydajnych zespołów. Jest to platforma, na której możesz zarządzać zadaniami marketingowymi, kampaniami, dokumentami i klientami w jednym miejscu. ClickUp ułatwia współpracę z zespołem, z kontrahentami i klientami oraz łączenie danych i tworzenie pulpitów nawigacyjnych w celu uzyskania informacji opartych na danych z dowolnego przepływu pracy.
Używane przez ponad 100 000 zespołów, od startupów po gigantów, takich jak Google, Uber i Airbnb, jedną aplikację, która zastępuje wszystkie inne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą reklamową, stworzone dla zespołów korporacyjnych. Oferuje wykresy Gantta, śledzenie czasu i dane z ponad 40 aplikacji.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą reklamową przeznaczone dla zespołów korporacyjnych. Oferuje zaawansowane zabezpieczenia i pełną personalizację dla zespołów ds. marketingu. Planuj i przeprowadzaj kampanie oraz twórz dotyczące ich raporty z wykorzystaniem wykresów Gantta, tablic Kanban, pulpitów z możliwością udostępniania, wbudowanej weryfikacji, łatwego w użyciu raportowania, niestandardowych formularzy wniosków i automatycznych zatwierdzeń. Integruje się z Adobe Creative Cloud w celu skrócenia cykli weryfikacji. Nowość: Platforma marketingowa Wrike pozwala uzyskać w czasie rzeczywistym informacje o wydajności cyfrowej Twoich kreatywnych materiałów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych.
Airtable to platforma aplikacji bez kodu, która umożliwia osobom znajdującym się najbliżej pracy przyspieszenie najważniejszych procesów biznesowych.
Przedsiębiorstwa w każdej branży ufają Airtable w zakresie obsługi przepływów pracy w zarządzaniu produktami, operacjach marketingowych, zarządzaniu projektami i portfelem oraz nie tylko – a wszystko to z wbudowaną mocą sztucznej inteligencji. Centralni liderzy IT wdrażają Airtable jako platformę rozwoju obywatelskiego, która umożliwia użytkownikom biznesowym tworzenie własnych aplikacji opartych na sztucznej inteligencji.
Właśnie dlatego ponad 500 000 organizacji, w tym 80% z listy Fortune 100, polega na Airtable w zakresie zarządzania pracą zespołową i rozwoju obywateli, aby pomóc zmienić sposób wykonywania pracy. Rezultat? Szybsze innowacje, zadowoleni klienci, zarządzanie przedsiębiorstwem i nowoczesne środowisko pracy dla zespołów i działów.
Pobierz bezpłatną edycję już dziś na airtable.com
Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu.
Uprość swoje przepływy pracy i zoptymalizuj swoje codzienne czynności dzięki kolekcji ponad 250 szablonów marketingowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
W pełni funkcjonalne i łatwe w obsłudze rozwiązanie PSA (automatyzacji usług profesjonalnych), które łączy i automatyzuje projekty, zasoby i finanse pod jednym dachem.
Birdview PSA jednoczy zespoły, zapewniając większą widoczność i jedno źródło prawdy dla projektów, zasobów i finansów. Birdview zapewnia organizacjom usługowym kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania i realizacji projektów, optymalizacji zasobów i księgowości projektów. Pulpity nawigacyjne i raporty z analizy biznesowej umożliwiają zespołom podejmowanie decyzji opartych na spostrzeżeniach i optymalizację procesów w celu zwiększenia produktywności i rentowności.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
Front to jedno z wiodących centrów komunikacji z klientami dla agencji marketingowych. Współpracuj przy projektach, aby szybciej dostarczać najlepsze odpowiedzi.
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia agencjom marketingowym oferowanie usług dostosowanych do ich potrzeb na dużą skalę. Dzięki Front cały zespół ma pełny wgląd w całą komunikację z klientem, a wiadomości są kierowane do odpowiedniej osoby w rekordowo krótkim czasie. Ponieważ Front swoim wyglądem przypomina pocztę e-mail, zespoły mogą z łatwością współpracować przy projektach, szybko dostarczając najlepsze odpowiedzi. Wytrzymała analityka umożliwia śledzenie umów SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) dla wszystkich klientów, dzięki czemu mogą się cieszyć doskonałą obsługą.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Front
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
Zapobieganie oszustwom związanym z kliknięciami w kampaniach reklamowych w Google i na Facebooku. Powstrzymuje boty i konkurencję przed automatycznym klikaniem w reklamy.
Dość płacenia za nieuczciwe kliknięcia w Google Ads lub fałszywe wyświetlenia w kampaniach Facebook Ads. ClickCease jest wysoko ocenianą usługą zapobiegania oszustwom kliknięć, z której korzysta ponad dziesięć tysięcy zadowolonych klientów. Rozwiązanie ClickCease oferuje stałe monitorowanie kampanii, automatyczne blokowanie IP i użytkowników w czasie rzeczywistym, rejestrator stron internetowych, niestandardowe reguły wykrywania oraz szczegółowe raporty. ClickCease oferuje całodobowe wsparcie, które jest kompetentne i pomocne w przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących konta.
Dowiedz się więcej na temat produktu: CHEQ Essentials
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
Jeden z najlepszych systemów zarządzania wykonawcami na świecie.
Worksuite to inteligentny, intuicyjny system zarządzania freelancerami używany przez najlepsze światowe marki i agencje kreatywne, w tym MediaMonks, Jack Morton, IPG, Momentum Worldwide, Freeman i MarketerHire.
Od zautomatyzowanego onboardingu, przez wyszukiwanie najlepszych talentów na podstawie lokalizacji, umiejętności, stawek i przyszłej dostępności, po zarządzanie projektami na tej samej platformie, fakturowanie i zgodne z przepisami płatności w 190 krajach – Worksuite sprawia, że cała globalna pula talentów jest na wyciągnięcie ręki.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
Dataslayer.ai pomaga agencjom reklamowym usprawnić integrację danych, raportowanie i analitykę w celu efektywnego zarządzania kampaniami i cl
Dataslayer.ai to potężne narzędzie zaprojektowane specjalnie dla agencji reklamowych w celu usprawnienia procesów przetwarzania danych i ulepszenia strategii marketingowych. Dzięki zaawansowanym możliwościom opartym na sztucznej inteligencji Dataslayer.ai zapewnia kompleksową integrację danych, raportowanie i rozwiązania analityczne. Agencje reklamowe mogą łatwo konsolidować dane z różnych platform, takich jak Google Ads, Facebook Ads i innych, w jednym, intuicyjnym pulpicie nawigacyjnym. Pozwala to na bardziej efektywne śledzenie kampanii, analizę wydajności i raportowanie klientów. Przyjazny dla użytkownika interfejs narzędzia i konfigurowalne raporty umożliwiają agencjom podejmowanie decyzji opartych na danych, optymalizację wydatków na reklamę i skuteczne prezentowanie klientom zwrotu z inwestycji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Dataslayer
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który zapewnia unikalne połączenie funkcji śledzenia czasu pracy, zarządzania zadaniami, zarządzania kontaktami i fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości.
todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników.
Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
WoodWing Assets (wcześniej nazywany Elvis DAM) pomaga zarządzać i tworzyć niesamowite zasoby dzięki doskonałej integracji z Adobe InDesign.
WoodWing Assets (wcześniej nazywany Elvis DAM) to elastyczny i skalowalny system zarządzania cyfrowymi zasobami, pomagający agencjom kreatywnym i działom marketingu osiągnąć cele w zakresie jakości, efektywności kosztowej i szybszego czasu wprowadzania produktów na rynek. Wspiera procesy biznesowe i operacyjne w zakresie przechowywania, organizowania, dostępu, udostępniania oraz zarządzania prawami i uprawnieniami do zasobów opartych na dużej ilości mediów. Oferuje doskonałą integrację z Adobe InDesign. Dostępne jako rozwiązanie w chmurze i stacjonarne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Assets
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
Synup eliminuje zgadywanie z lokalnego SEO i zapewnia narzędzia dla firm każdej wielkości, aby zdominować lokalne wyszukiwanie i serwisy społecznościowe.
Synup pomaga firmom odblokować moc lokalnego marketingu poprzez poprawę świadomości marki, pozyskiwanie klientów i wyniki sprzedaży. Marki mogą ulepszać, dystrybuować, analizować i optymalizować swoje lokalne treści we wszystkich kanałach cyfrowych z jednego miejsca, aby klienci mogli je znaleźć i wybrać.
Obecnie tysiące firm korzysta z Synup w celu poprawy treści i wyników lokalnych firm. Synup ma siedzibę główną w Nowym Jorku i prowadzi działalność w USA, Kanadzie, regionie Azji i Pacyfiku (APAC), regionie EMEA, Australii, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Synup
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
Angażuj użytkowników za pomocą pakietu Banuba SDK. Zintegruj kilka lat wysokiej jakości efektów i filtrów AR w mniej niż tydzień.
SDK w rozszerzonej rzeczywistości ze śledzeniem twarzy 3D, aby wprowadzić filtry twarzy, soczewki 3D, piękno AR, awatary i wirtualne aplikacje do przymierzania w systemach iOS, Android, Windows i Unity. Największa biblioteka filtrów twarzy oraz narzędzia Effect Constructor i Viewer do tworzenia niestandardowych filtrów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Face AR SDK
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
Allfred zapewnia zespołom agencyjnym odpowiednie narzędzia, dzięki którym ich procesy są proste i wydajne, a agencje osiągają większe zyski.
Allfred został zaprojektowany „z myślą o pracownikach kreatywnych”, aby agencje mogły skupić się na bardziej kreatywnej pracy, a mniej na papierkowej robocie i licznych arkuszach kalkulacyjnych. Pracownicy firmy rozumieją, że dla dyrektorów finansowych i zarządzających każda decyzja musi być oparta na danych finansowych. Dlatego platforma zapewnia zintegrowane dane finansowe i projektowe w czasie rzeczywistym, co pozwala na podejmowanie lepszych decyzji biznesowych i zwiększenie rentowności.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Allfred
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
Łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania działaniami marketingowymi influencerów. 130 milionów profili influencerów już od 33 €.
Click Analytic to łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania wszystkimi działaniami marketingowymi influencerów. Już od 33 € możesz użyć ponad 30 filtrów, aby uzyskać dostęp do ponad 130 milionów różnych profili influencerów.
Analizuj statystyki, w tym dane demograficzne, zainteresowania, wydajność i autentyczność odbiorców na Instagramie, TikTok i YouTube.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Click Analytic
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki
WoodWing Studio (wcześniej pod nazwą Enterprise) jest rozwiązaniem do produkcji treści i wielokanałowego publikowania.
WoodWing Studio (Enterprise) to rozwiązanie do produkcji treści i wielokanałowego publikowania, które umożliwia agencjom i markom przyspieszenie i usprawnienie produkcji treści. Agencje, które korzystają z tego rozwiązania i jego neutralnego podejścia do kanałów, usprawniają przepływ pracy przy produkcji treści, zwiększając efektywność współpracy i tworząc materiały pozbawione błędów. Twórcy treści mogą z łatwością dostosować lub zmodyfikować tworzone przez siebie treści i opublikować je w dowolnym kanale drukowanym lub cyfrowym.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Studio
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie terminami
- Śledzenie czasu pracy
- Zarządzanie zadaniami
- Udostępnianie plików
- Śledzenie projektu
- Raportowanie i statystyki
- Rozliczenia i fakturowanie
- Zarządzanie kampaniami
- Zarządzanie dokumentami
- Zarządzanie zadaniami
- Uwagi/notatki