Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 317 w
Productive to oprogramowanie agencji reklamowych dostosowane do pełnego cyklu życia klienta, począwszy od sprzedaży, poprzez planowanie zasobów, a skończywszy na fakturowaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive
Productive to narzędzie, którego potrzebujesz do prowadzenia rentownej agencji, od sprzedaży po fakturowanie i rozliczanie. Stwórz przepływ transakcji, uporządkuj sprzedaż dzięki przeglądowi rurociągu sprzedaży. Współpracuj przy zadaniach i śledź czas za pomocą prostego narzędzia. Znajdź wąskie gardła, które oznaczają dodatkowe koszty i pochłaniają czas. Unikaj kolizji, wypaleń i nadmiernej liczby rezerwacji dzięki funkcjom planowania zasobów. Śledź rentowność dla projektów o stałej cenie i tych rozliczanych godzinowo. Wykonaj wszystkie rozliczenia i fakturowanie dla projektów cyklicznych lub jednorazowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Najbardziej przyjazne ludziom narzędzie mediów społecznościowych do efektywnej współpracy i procesu akceptacji w zespołach marketingowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino
Kontentino pozwoli Tobie i Twojemu zespołowi uniknąć błędów przy tworzeniu i planowaniu treści/reklam w mediach społecznościowych. Współpraca przebiega sprawnie, a zadania są jasno określone. Poprawia komunikację i relacje na linii agencja-klient. Dzięki Kontentino agencje rozwijają się i są w stanie przyjmować więcej klientów. Zaletą jest również fakt, że klienci uwielbiają proces zatwierdzania w Kontentino, ponieważ jest on tak prosty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Łatwe zarządzanie kontami PPC dzięki automatycznym rekomendacjom, unikalnym widokom danych i szybkiej implementacji. Proste i wydajne rozwiązanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adalysis
Możliwość łatwego zarządzania własnymi kontami PPC (płatność za kliknięcie) niezależnie od skali dzięki automatycznym rekomendacjom, unikalnym widokom danych i szybkiej implementacji. Zintegrowany pakiet Adalysis pomaga uporać się z danymi i przejść do optymalizacji oraz wskazuje bezpośrednio to, czym należy się zająć. Reklamy są automatycznie testowane. Konta są automatycznie skanowane pod kątem wszelkich brakujących najlepszych praktyk. Możliwość tworzenia własnego skanowania danych. Wdrożenie wielkoskalowych zmian to zaledwie kilka naciśnięć klawiszy. Zaawansowane zarządzanie PPC nigdy nie było tak proste. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adalysis

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie pracy całego zespołu i zarządzanie nią. Zobacz, dlaczego ponad 9000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do zarządzania pracą, które pomaga agencjom reklamowym organizować pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą swoją pracę w jednym miejscu i zebrać zespoły z dowolnego miejsca. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 107 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Wypróbuj Asanę w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą reklamową, stworzone dla zespołów korporacyjnych. Oferuje wykresy Gantta, śledzenie czasu i dane z ponad 40 aplikacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą reklamową przeznaczone dla zespołów korporacyjnych. Oferuje zaawansowane zabezpieczenia i pełną personalizację dla zespołów ds. marketingu. Planuj i przeprowadzaj kampanie oraz twórz dotyczące ich raporty z wykorzystaniem wykresów Gantta, tablic Kanban, pulpitów z możliwością udostępniania, wbudowanej weryfikacji, łatwego w użyciu raportowania, niestandardowych formularzy wniosków i automatycznych zatwierdzeń. Integruje się z Adobe Creative Cloud w celu skrócenia cykli weryfikacji. Nowość: Platforma marketingowa Wrike pozwala uzyskać w czasie rzeczywistym informacje o wydajności cyfrowej Twoich kreatywnych materiałów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Oprogramowanie do wspólnej weryfikacji w trybie online dla wszystkich kampanii, umożliwiające łatwe oznaczanie i zatwierdzanie projektów wideo, graficznych, PDF i internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewStudio
ReviewStudio to oprogramowanie do proofingu zaprojektowane w celu uproszczenia sposobu, w jaki agencje reklamowe uzyskują opinie i zatwierdzenia treści kampanii. Zbierz wszystkie swoje kreatywne opinie w jednym, scentralizowanym miejscu. Oznaczaj i komentuj bezpośrednio obrazy, filmy, pliki PDF i treści HTML. Porównuj wersje przed i po weryfikacji, umieszczone obok siebie. Tryb prywatności Wewnętrzny – Zewnętrzny ukrywa przed klientami rozmowy wewnętrzne. Śledź status, zadania i zatwierdzenia swoich recenzji na poszczególnych pulpitach. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewStudio

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
CAFLOU to łatwy w użyciu system zarządzania biznesowego, idealny dla agencji marketingowych, firm informatycznych, specjalistów PPC lub SEO. Rozpocznij bezpłatne korzystanie już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: CAFLOU
CAFLOU pozwala zwiększać wydajność i ekonomię firmy i zespołu. W 100% cyfrowe rozwiązanie. CAFLOU to łatwy w użyciu, ale złożony system zarządzania biznesem, który pozwala uzyskać pełną kontrolę nad swoją działalnością z jednego miejsca. CAFLOU umożliwia zarządzanie przepływami środków pieniężnych i działaniami biznesowymi, identyfikację miejsc, w których można oszczędzać pieniądze, śledzenie i organizowanie swojego zespołu, a także zarządzanie projektami. Wszystko to dostępne jest w jednym miejscu, nawet w domowym biurze. Działaj skutecznie. Rozpocznij bezpłatne korzystanie już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: CAFLOU

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania działaniami marketingowymi influencerów. 130 milionów profili influencerów już od 33 €. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click Analytic
Click Analytic to łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania wszystkimi działaniami marketingowymi influencerów. Już od 33 € możesz użyć ponad 30 filtrów, aby uzyskać dostęp do ponad 130 milionów różnych profili influencerów. Analizuj statystyki, w tym dane demograficzne, zainteresowania, wydajność i autentyczność odbiorców na Instagramie, TikTok i YouTube. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click Analytic

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
W pełni funkcjonalne i łatwe w obsłudze rozwiązanie PSA (automatyzacji usług profesjonalnych), które łączy i automatyzuje projekty, zasoby i finanse pod jednym dachem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview PSA
Birdview PSA jednoczy zespoły, zapewniając większą widoczność i jedno źródło prawdy dla projektów, zasobów i finansów. Birdview zapewnia organizacjom usługowym kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania i realizacji projektów, optymalizacji zasobów i księgowości projektów. Pulpity nawigacyjne i raporty z analizy biznesowej umożliwiają zespołom podejmowanie decyzji opartych na spostrzeżeniach i optymalizację procesów w celu zwiększenia produktywności i rentowności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview PSA

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Bezpłatny, uniwersalny zestaw narzędzi do zarządzania agencjami reklamowymi z własnymi, w pełni konfigurowalnymi funkcjami, które sprawiają, że jest to niezbędny element wyposażenia.
ClickUp to doskonałe, bezpłatne, wielofunkcyjne narzędzie do zarządzania agencjami reklamowymi dla wysoce wydajnych zespołów. Jest to platforma, na której możesz zarządzać zadaniami marketingowymi, kampaniami, dokumentami i klientami w jednym miejscu. ClickUp ułatwia współpracę z zespołem, z kontrahentami i klientami oraz łączenie danych i tworzenie pulpitów nawigacyjnych w celu uzyskania informacji opartych na danych z dowolnego przepływu pracy. Używane przez ponad 100 000 zespołów, od startupów po gigantów, takich jak Google, Uber i Airbnb, jedną aplikację, która zastępuje wszystkie inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
On monday.com, ad agencies can build tools to monitor progress on all ongoing campaigns in order to make better data-driven decisions.
Ad agencies can use monday.com to fully manage their campaigns' progress from ideation through to analysis. Either download pre-made templates or build custom tools from scratch so that you can make better data-driven decisions. Then assign owners to new projects and track status updates at a glance from one visual platform. Finally, switch to Gantt chart views to prioritize important tasks so you prevent bottlenecks from ever delaying launch deadlines. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
From big picture progress to detailed execution, Smartsheet helps marketing professionals focus on what matters most.
Smartsheet is a work execution platform that enables agencies of all sizes to move faster, drive innovation, and achieve more. Extraordinary marketers rely on Smartsheet for campaign management, initiative tracking, content calendars, event management, and more. With Smartsheet, you can centralize resources, maintain consistency across projects and campaigns, and increase speed to market. Seamlessly connect marketing efforts to ROI and improve alignment with all involved stakeholders. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Semrush is a leading online visibility management software-as-a-service platform.
With over 55 products, tools and add-ons across online visibility management, including tools for search, content, social media and market research, data for more than 142 countries, seamless integration with Google and task management platforms, Semrush is a critical solution for all companies who are serious about online presence. Semrush in numbers: over 800 million unique domains monitored for 142 geo databases; over 43 trillion backlinks; 21 billion keywords; over 10 million users. Dowiedz się więcej na temat produktu: Semrush

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
The leading resource management app for advertising agencies, studios and firms. Trusted by brands including Havas, Metalab and Ogilvy.
Since 2012 Float has been helping teams at the world's top agencies including Havas, Metalab and Ogilvy plan their projects and schedule their teams time. With an easy to use, drag and drop interface, handy editing shortcuts and powerful reporting tools, Float makes resource management visual and simple. Integrate with Teamwork, Slack, Google Calendar and 1,000+ apps via Zapier. Make changes on the go with apps for iOS and Android. Free 30 day trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Float

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
#1 Marketing Platform For SMB's! Create a Free Account
The mission of Marketing 360 is to provide small businesses with the #1 marketing platform in the world by offering world-class digital marketing software & highly skilled professional marketing services through a single, powerful, affordable platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketing 360

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Uprość swoje przepływy pracy i zoptymalizuj swoje codzienne czynności dzięki kolekcji ponad 250 szablonów marketingowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Flexible work and project management software that helps agencies manage a high volume of client projects from start to finish. Teamwork allows you to build flexible, custom workflows and gives you one central place to visualize your team and clients' projects. Collaborate effortlessly with comments and messages, save time on project setup with templates, add clients as collaborators to simplify communication, and turn your time into invoices with time tracking. Get your 30-day free trial today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamwork

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Google Ads is an online advertising solution that helps businesses reach new customers via Google Search, YouTube, & other sites.
Google Ads (formerly known as Google AdWords) is an online advertising solution that helps businesses reach new customers via Google Search, YouTube, and other sites across the web. Using smart technology, digital ads are displayed to online searchers based on the relevance of products and services offered by advertisers. Google Ads allows businesses to choose specific goals that can help drive website visits, increase customer calls, and/or gain more in-store visits. It offers complete control over monthly budget settings. Dowiedz się więcej na temat produktu: Google Ads

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
With Kantata, your agency can launch campaigns faster, more predictably, and manage the metrics that matter most.
The Kantata Cloud for Professional Services is a resource-first architecture technology purpose-built for mid-size to large advertising and marketing agencies. Enabling agencies to field the best team, every time and see up-to-the-minute progress against timelines and budgets so your team can launch campaigns faster, more predictably, and manage the metrics that matter most. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kantata

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Copper is the easy-to-use CRM for agencies that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try
Copper is the easy-to-use CRM for agencies that want to close more deals and build better customer relationships. Spend time focusing on your clients, not on repetitive admin tasks or complicated tools. Copper integrates seamlessly with Gmail and other Google Apps, eliminating the need for duplicate data entry. Go beyond just closing the deal. Copper's Projects tool allows you to collaborate across teams and manage all your relationships and work, all in one place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Copper

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
REACH's digital signage software is an easy-to-use solution for only $20/month! We have almost 500 "5-Star Reviews" to prove it!
Starting at only $20/month, REACH makes it simple to create and deploy content to one or an entire network of displays. With our powerful integration engine, users can easily integrate existing data and automate content from sources such as OneDrive, Canva, PowerBI, SharePoint and more. Choose from over 100+ apps and 500+ templates included with our free layout design services. Our 6,000+ clients all have one thing in common -- they love our AMAZING and UNLIMITED customer support. Try us today! Dowiedz się więcej na temat produktu: REACH

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
The fast, flexible way to schedule agency teams & client projects. Track availability, analyze utilization & keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule agency teams and keep client projects on track. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Assign work, manage time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for more accurate forecasts and budgets. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Dowiedz się więcej na temat produktu: Resource Guru

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Thousands of creative & digital marketing agencies rely on Avaza to accelerate team collaboration, capture time & expenses and send invoices. Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. Available in the cloud, from any device. Dowiedz się więcej na temat produktu: Avaza

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
A single place for collaboration for you and your clients. Reduce the noise, share your progress and get feedback - all in real-time!
You want to deliver exceptional client service - and so much more than that. And you can, with ActiveCollab! Manage clients' access to your tasks and projects, share your progress with them, keep everyone in the loop. All communication happens in one place, so you don't have to chase pieces and fragments in emails and chats. Additionally, you can invoice your clients straight from the project! This is where you make Real Work happen and your clients can witness it! Dowiedz się więcej na temat produktu: ActiveCollab

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Email marketing platform with additional channels: SMS, web push notifications, WhatsApp and Facebook chatbots.
SendPulse is an email marketing platform with additional channels: SMS, web push notifications, WhatsApp and Facebook chatbots. Create mobile-friendly emails with an easy to use drag-and-drop editor. You can send marketing campaigns, trigger-based emails or set up autoresponders. SendPulse offers unlimited email sends with every plan, 24/7 live support, great deliverability and detailed reports. Free plan includes 15,000 emails every month and premium plan pricing starts at just $9.85/month. Dowiedz się więcej na temat produktu: SendPulse

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Gotowa do użytku w przedsiębiorstwie usługa proofing online dla agencji i marek pomaga w realizacji kreatywnych projektów o 56% szybciej niż za pośrednictwem zarządzania projektami lub poczty e-mail
Ziflow to jedno z wiodących rozwiązań do proofingu online dla najbardziej wymagających agencji i marek na świecie. Dzięki obsłudze ponad 1200 typów plików, zgodności z SOC2 (zasady sprawozdawczości dotyczące wewnętrznych mechanizmów kontrolnych wdrażanych w danej organizacji) i możliwościom, takim jak zautomatyzowany przepływ pracy, zarządzanie wersjami i integracja z wiodącymi rozwiązaniami do zarządzania projektami, jest to pierwszy wybór dla organizacji poszukujących doskonałego rozwiązania do proofingu online dla przedsiębiorstw. Do klientów korzystających z rozwiązania należą między innymi Showtime, Splash Worldwide, AWS, Hilton, Weber Grills, WeatherTech, Olly i Everyday Health. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ziflow

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Featuring a recently updated platform, truDigital empowers businesses to enhance relationships with their most valued audiences.
We believe communicating the right message at the right time has the power to motivate, educate, and inspire. We help companies achieve this by providing a digital signage solution that's easy to use and affordable. Featuring recent server and UI upgrades, truDigital continues to offer its users an incredible value. With features like unlimited support, users, and storage included on every plan, truDigital makes modern communication easy. Dowiedz się więcej na temat produktu: truDigital

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Workamajig is the only project management tool made specifically for creative teams. See why over 3,000 marketing teams use Workamajig.
Workamajig is a fully integrated advertising agency software built for the specific needs of creative teams. Its multiple features include project management, resource & task management, accounting & finance, CRM sales, and more. See why more than 3,000 creative teams, including many fortune 500 companies rely on Workamajig everyday. Get rid of your multiple marketing tools and start using Workamajig today. Less Stress. More Profits. Schedule a free demo and see the benefits for yourself! Dowiedz się więcej na temat produktu: Workamajig

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Oprogramowanie kreatywne Celtra umożliwia zespołom kreatywnym i marketingowym projektowanie, zatwierdzanie i dostarczanie cyfrowych reklam i treści na dużą skalę.
Celtra to samoobsługowe oprogramowanie dla przedsiębiorstw służące do automatyzacji i skalowania produkcji kreatywnej. Celtra umożliwia zespołom kreatywnym i marketingowym projektowanie, zatwierdzanie i dostarczanie kreacji cyfrowych w stale rosnącej liczbie kanałów, formatów reklamowych, odmian i rynków. Obniżenie kosztów produkcji, zwiększenie wydajności i produkcja w chmurze z firmą Celtra. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celtra

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Hightail is designed for better, faster creative reviews with one place to share files, collect feedback and your keep projects moving.
Hightail is built for agency collaboration on creative assets with features that allow you to send large files, preview content (such as PDFs, HTML, videos, images and more), collect precise feedback in real time, assign tasks, monitor team and project activity, control versions and route approvals all in one place. Hightail is easy for creatives, clients and partners to use, helping teams to reduce the amount of time it takes to review creative content, keeping projects and campaigns on track. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hightail

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Creatopy to platforma do projektowania reklam, która pomaga firmom dostosowywać, automatyzować i zwiększać skalę produkcji i dostarczania reklam.
Dzięki zaawansowanym funkcjom automatyzacji i dostosowywania, a także stale rosnącej bibliotece szablonów i oryginalnych elementów wizualnych, Creatopy daje Ci narzędzia, których potrzebujesz, aby pobudzić swoją kreatywność i sprawić, by treści wizualne były uporządkowane i zawsze zgodne z marką. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatopy

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProWorkflow

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Agencje reklamowe mogą odetchnąć z ulgą dzięki programowi Easy Projects. Już nigdy więcej nie stracisz kontroli nad projektami, fakturowaniem i prośbami klientów.
Easy Projects to idealne rozwiązanie dla szybko zmieniających się agencji marketingowych i reklamowych. Skorzystaj z planera zasobów, aby precyzyjnie zarządzać obciążeniem pracą swojego zespołu i skutecznie planować przyszłe projekty. Współpracuj z klientami za pośrednictwem portalu dla gości i korzystaj z adnotacji do zdjęć i projektów. Program Easy Projects integruje się również bezpośrednio z pakietem Adobe Creative Suite, aby ułatwić sprawne przeprowadzanie procesów projektowania. Zespoły zgłaszają, że po zastosowaniu Easy Projects czas trwania projektu skrócił się o 30%. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Spectrio is a leading provider of customer engagement platforms ranging from Digital Signage to Interactive Kiosks and more.
Spectrio’s digital signage transforms over 150,000 business locations into exciting destinations for customers and employees. Powered by technology that’s easy-to-use, scalable, and reliable, clients use our unbeatable content library to capture attention with Branded Videos, Digital Menus, Waiting Room TV, Interactive Kiosks, Video Walls and Wayfinding. Access tons of integrations and content customized for Automotive, Healthcare, Finance, QSR, Internal Comms and more. Get your free demo! Dowiedz się więcej na temat produktu: Spectrio

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
MediaRadar is a customizable advertising intelligence platform that is targeted to the needs of media sellers, buyers, and planners.
MediaRadar's award-winning advertising intelligence solutions deliver timely cross-media insights that are targeted to those that are involved in the media selling, planning, or buying processes. Media selling teams rely on MediaRadar to prospect for new business, create compelling pitches and connect with the right buyers. Agencies and marketers use MediaRadar to create the best media mix, monitor their competitors, and uncover new advertising opportunities. Dowiedz się więcej na temat produktu: MediaRadar

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Front to jedno z wiodących centrów komunikacji z klientami dla agencji marketingowych. Współpracuj przy projektach, aby szybciej dostarczać najlepsze odpowiedzi.
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia agencjom marketingowym oferowanie usług dostosowanych do ich potrzeb na dużą skalę. Dzięki Front cały zespół ma pełny wgląd w całą komunikację z klientem, a wiadomości są kierowane do odpowiedniej osoby w rekordowo krótkim czasie. Ponieważ Front swoim wyglądem przypomina pocztę e-mail, zespoły mogą z łatwością współpracować przy projektach, szybko dostarczając najlepsze odpowiedzi. Wytrzymała analityka umożliwia śledzenie umów SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) dla wszystkich klientów, dzięki czemu mogą się cieszyć doskonałą obsługą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
At the core, we're a hybrid of a digital marketing agency and a software company.
At the core, we're a hybrid of a digital marketing agency and a software company. We've been offering digital marketing services to SMB's for over a decade. Along the way we've built processes, structure, culture, reliable teams and so much more. But, throughout our entire journey our mission has always been the same. To help small businesses create a truly transformational experience which impacts all the lives around them. Their employees, their customers and their families. Dowiedz się więcej na temat produktu: DashClicks

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Enabling ad agencies to effectively manage creative projects from project set up to artwork approval and storing final assets.
Admation is a cloud based ad agency solution which dynamically blends project management, resource management, approval workflow & DAM into one easy-to-use tool. Plan and track your creative projects with increased transparency, collaboration and productivity. Key features include project timelines, briefing templates, online project tracking, project time tracking, task management and online markup. Dowiedz się więcej na temat produktu: Admation

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Fully manage your advertising campaigns' progress from ideation through to analysis.
Ad agencies can use monday marketer to fully manage their campaigns' progress from ideation through to analysis. Assign owners to new projects and track status updates at a glance from one visual platform. Finally, switch to Gantt chart views to prioritize important tasks so you prevent bottlenecks from ever delaying launch deadlines. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday marketer

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą stworzone dla agencji reklamowych i kreatywnych.
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania projektami i pracą, które pozwala profesjonalnym i kreatywnym dostawcom usług kontrolować cały przepływ pracy z jednego miejsca. Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania agencją: zarządzanie projektami, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, tablice i listy zadań, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Skorzystaj z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego i przekonaj się sam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
The all-in-one system with project & resource management, time tracking, estimating & invoicing, and financial reporting.
Function Point is an all-in-one agency management software designed only for creative industry who are looking to streamline their business. Manage your projects, staff resources, track time, create estimates & invoices, and integrate with Quickbooks all in one cloud-based system. Our solution helps agencies improve their productivity and profitability by streamlining processes; simplifying collaboration; centralizing information; and delivering real-time business data. Dowiedz się więcej na temat produktu: Function Point

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Szybsze i prostsze raportowanie, zarządzanie, optymalizacja, audyt i diagnostyka kont PPC.
Skuteczniej zarządzaj reklamami PPC (płatność za kliknięcie) na dużą skalę dzięki zaleceniom dotyczącym optymalizacji, które można uzyskać jednym kliknięciem. Zarządzaj reklamami, ofertami, budżetami, słowami kluczowymi i innymi elementami w usługach Google Ads, Microsoft Ads i Amazon Ads. Twórz i obsługuj reklamy zakupowe na podstawie kanału sprzedaży. Automatyzuj niestandardowe przepływy pracy. Przeprowadź audyt kont w ciągu kilku sekund. Automatyzuj raportowanie dla AdWords, Microsoft, Facebook, Google Analytics i niestandardowych źródeł danych. Integracja z aplikacją Alexa i Data Studio. Dowiedz się więcej na temat produktu: Optmyzr

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Created by an ad agency, Workzone is tailored to the project management and creative review needs of busy agencies.
Created by an ad agency nearly 20 years ago, Workzone is tailor-made for project management and creative review by agencies, their clients and business partners. Cross-project dashboards let you see where everything stands and who has availability. Personalized to-do lists keep each team member focused on what needs to get done. Share and mark up files prior to sending them to clients for approval. It all gets organized and captured inside Workzone. Pricing starts at $200/month. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workzone

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Zapobieganie oszustwom związanym z kliknięciami w kampaniach reklamowych w Google i na Facebooku. Powstrzymuje boty i konkurencję przed automatycznym klikaniem w reklamy.
Dość płacenia za nieuczciwe kliknięcia w Google Ads lub fałszywe wyświetlenia w kampaniach Facebook Ads. ClickCease jest wysoko ocenianą usługą zapobiegania oszustwom kliknięć, z której korzysta ponad dziesięć tysięcy zadowolonych klientów. Rozwiązanie ClickCease oferuje stałe monitorowanie kampanii, automatyczne blokowanie IP i użytkowników w czasie rzeczywistym, rejestrator stron internetowych, niestandardowe reguły wykrywania oraz szczegółowe raporty. ClickCease oferuje całodobowe wsparcie, które jest kompetentne i pomocne w przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących konta. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickCease

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Web-based data-visualization; reporting platform - consolidating marketing data; performance metrics into a single dashboard.
TapClicks -- built to cater to today's digital agencies -- consolidates and visualizes all your marketing campaign data and performance metrics into a unified dashboard, complete with automated reporting. Agencies use this both internally to quickly see how campaigns are pacing, as well as externally -- keeping their clients happy with consistent reporting in their own branding of all the work being done. Results in increased client retention and natural upsells for agency sales users. Dowiedz się więcej na temat produktu: TapClicks

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
In business for over 20 years, FunctionFox's simple project management platform was built for creatives, by creatives. Try free today
In business for over 20 years, FunctionFox's simple project management platform was built for creatives, by creatives. If building estimates, project schedules, and collecting timesheets are giving you nightmares, FunctionFox has the tools to minimize your admin time, allowing you more time to be creative. We understand your needs, and FunctionFox can be tailored to suit your teams needs. Try a free demo and connect with a customer service rep - we are here to help creative companies succeed! Dowiedz się więcej na temat produktu: FunctionFox

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Hatchbuck is a user-friendly CRM and marketing automation platform for marketing agencies with small business clients.
The easiest way for marketing agencies to extend services to their smaller clients. Efficiently manage clients and campaigns. Capture leads on your client's website. Send smarter emails. Nurture prospects ongoing. Deliver hot leads directly to your client through the built-in CRM. Expensive, robust tools are overkill for smaller clients. Expand your retainer business with affordable, all-in-one sales and marketing software. Special pricing for marketing agencies with multiple clients. Dowiedz się więcej na temat produktu: BenchmarkONE

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Accelo is used and loved by professional service businesses around the world to manage their client work, profitably.
Accelo streamlines workflows and increases efficiency across the business and teams to enhance visibility and coordination, helping leaders to run the business and professionals to focus on the most important work. By harnessing powerful automation, managers are enabled to deliver projects on-time and within budget with ease. Accelo's up-to-date and secure analytics gives leaders the confidence to make smart decisions, ensuring the growth and prosperity of the business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelo

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy
Grow your email lists, drive more sales, & reduce cart abandonment with Justuno's powerful and easy conversion rate optimization tools.
Justuno is a suite of website conversion tools used to convert website traffic, increase email list growth, and boost sales. Convert more visitors using email pop-ups, sign-up bars, exit pop-ups, and intelligent on-site messaging. Justuno Plus users gain access to exclusive promotion designs, a dedicated account strategist, and our AI-based product recommendations that supercharge your on-site sales and conversions, improve average order value, and create the ultimate on-site experience. Dowiedz się więcej na temat produktu: Justuno

Funkcje

  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie kampaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie czasu pracy