Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do podpisu elektronicznego

Oprogramowanie do podpisu elektronicznego (Oprogramowanie Digital Signage) obejmuje rozwiązania służące do bezpiecznego wychwytywania go przy użyciu operacji kryptograficznej i aplikacji umożliwiających użytkownikom elektronicznie dołączanie do dokumentu obrazu podpisu. Oprogramowanie do weryfikacji podpisu elektronicznego pomaga przyspieszyć proces sygnowania dokumentów i zapewnić autentyczność podpisu. Powiązane jest z programami do zarządzania dokumentami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do podpisu elektronicznego

Wyniki: 24 w

Bezpieczna i prawnie wiążąca platforma e-podpisu dla przedsiębiorstw, obsługująca kwalifikowany podpis elektroniczny zgodny z eIDAS i ZertES. Dowiedz się więcej na temat produktu: MOXIS
Moxis to bezpieczna platforma podpisu elektronicznego dla przedsiębiorstw. Mobilny podpis zdalny gwarantuje wysoką ważność prawną – jest w 100% zgodny z eIDAS (europejski system uznawania tożsamości elektronicznej) i równoważny podpisowi odręcznemu. Moxis został zaprojektowany jako rozwiązanie dla przedsiębiorstw i oferuje wiele cech i funkcji, które spełniają wymagania i potrzeby każdego przedsiębiorstwa: na przykład role z aktywnej książki telefonicznej mogą być mapowane, a specyficzne dla firmy przepływy pracy związane z podpisywaniem mogą być konfigurowane i automatycznie wykonywane. Dowiedz się więcej na temat produktu: MOXIS

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów firmowych. Odkryj lepszy sposób na tworzenie profesjonalnie wyglądających dokumentów. Zwiększ liczbę transakcji dzięki nieograniczonej liczbie podpisów elektronicznych, szablonom wielokrotnego użytku, edycji w aplikacji, integracji z CRM, interfejsom API i wsparciu 24/7. Nasi użytkownicy tworzą dokument średnio w mniej niż 4 minuty i odnotowują 20% wzrost liczby zamkniętych ofert. Dołącz do 50 000 firm, które automatyzują obieg dokumentów, przyspieszają proces pozyskiwania klientów i notują więcej transakcji! Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Rozwiązanie do składania podpisu cyfrowego, które pomaga firmom wysyłać prośby o podpis elektroniczny i udostępniać szablony podpisów elektronicznych wielokrotnego użytku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fill
Rozwiązanie do składania podpisu cyfrowego, które pomaga firmom wysyłać prośby o podpis elektroniczny i udostępniać szablony podpisów elektronicznych wielokrotnego użytku. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fill

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Prawnie wiążące podpisy elektroniczne w pracy, w domu lub w podróży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xodo Sign
Eversign pomaga małym i dużym przedsiębiorstwom robić cyfrowe postępy, jednocześnie kierując ich na każdym etapie. Podczas gdy wiele firm waha się, jeśli chodzi o zarządzanie i przetwarzanie danych wrażliwych, takich jak umowy i umowy biznesowe w chmurze, zawsze poświęca się budowaniu wysoce bezpiecznej i dobrze monitorowanej platformy e-podpisów. Ten produkt oferuje łatwe w użyciu funkcje, a przy tym jest dostępny dla wszystkich firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xodo Sign

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Wydajne zarządzanie umowami dla nowoczesnych firm. Zarządzaj całym cyklem życia swoich umów w ramach jednego, w pełni zautomatyzowanego przepływu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Contractbook
Contractbook to firma zajmująca się oprogramowaniem, która umożliwia małym i średnim przedsiębiorstwom zarządzanie całym cyklem życia umów w ramach jednego, w pełni zautomatyzowanego przepływu. Finansowany przez inwestorów, w tym przez Founders i Gradient Ventures, założony w 2017 roku w Kopenhadze Contractbook obsługuje ponad 100 000 użytkowników w ponad 75 krajach dostarczając usługi automatyzacji dokumentów na podstawie danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Contractbook

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Łatwe zbieranie podpisów elektronicznych online. Dowiedz się więcej na temat produktu: FormDr
Bezpiecznie zbieraj podpisy elektroniczne z dowolnego urządzenia, w dowolnym miejscu i czasie. Wysyłaj dokumenty pocztą elektroniczną, SMS-em, kodem QR lub umieszczaj je bezpośrednio na stronie internetowej. Zoptymalizuj przepływ pracy i usprawnij sposób zbierania podpisów. Zintegruj się bezproblemowo z ulubionymi systemami lub stwórz własną integrację za pomocą ich API. Zbieraj prawnie wiążące podpisy elektroniczne ze ścieżką audytu. Dowiedz się więcej na temat produktu: FormDr

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Elektroniczne podpisywanie, wysyłanie i zarządzanie dokumentami za pomocą oprogramowania do podpisów cyfrowych z rozbudowanymi funkcjami i integracją aplikacji Zoho. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sign
Zoho Sign to bezpieczna, oparta na chmurze aplikacja do składania podpisu cyfrowego na dokumentach biznesowych i do podpisywania ich przez inne osoby zgodnie z prawem, a także do śledzenia dokumentów i zarządzania nimi w całości w trybie online. Umożliwia łatwe tworzenie przepływów pracy z podpisami elektronicznymi, uwierzytelnianie sygnatariuszy i wysyłanie przypomnień. Oferuje również niestandardowe opcje brandingu i zaawansowane funkcje, takie jak szablony, wysyłanie zbiorcze, podpis osobisty i podpis na formularzu. Możesz podpisywać dokumenty w podróży za pomocą aplikacji mobilnych i integrować je z innymi aplikacjami za pomocą interfejsów API REST. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sign

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Twórz, udostępniaj i w ciągu kilku minut podpisuj dokumenty za pomocą Jotform Sign. Zautomatyzuj przepływ pracy dzięki prawnie wiążącym dokumentom.
Jotform Sign to zautomatyzowane elektroniczne podpisy zaprojektowane w celu usprawnienia przepływu pracy. Dzięki wykrywaniu pola, intuicyjnemu konstruktorowi i integracji z doskonałymi narzędziami automatyzacji Jotform Sign jest najskuteczniejszym sposobem zbierania podpisów elektronicznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Pierwsze oprogramowanie w formacie PDF, które Ci się spodoba. Smallpdf zawiera 21 narzędzi PDF, 24 języki i obsługuje 40 milionów użytkowników miesięcznie.
Smallpdf, wyprodukowany w Szwajcarii, krainie zegarków, banków i czystego wzornictwa, to nagradzana firma oferująca zestaw inteligentnych narzędzi do zarządzania dokumentami. Założona w 2013 roku firma Smallpdf zapewnia prostą, bezpieczną i niezawodną odpowiedź na ciężkie, niewygodne oprogramowanie PDF. Usuwając niepotrzebne funkcje i koncentrując się na doświadczeniach użytkowników, Smallpdf stał się jednym z najbardziej lubianych na świecie oprogramowań PDF, obsługującym ponad 500 milionów użytkowników, 100 000 różnych firm, w 24 różnych językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smallpdf

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Wszystko, czego potrzebujesz do prowadzenia działalności: propozycje, umowy, płatności, podpisy cyfrowe i inne. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności – wszystko w jednym miejscu. Dzięki propozycjom, fakturom, kontraktom, płatnościom i narzędziom do podpisu cyfrowego masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i rejestruj bezpieczne podpisy w trybie online z dowolnego miejsca za pomocą komputera, tabletu lub telefonu komórkowego. Plany zaczynają się od 18 $ miesięcznie.
Jeśli nadal wysyłasz pocztą, faksem lub skanujesz formularze w celu zebrania podpisów, uaktualnij system do wersji Formstack Sign – wszechstronnego, bezpiecznego sposobu zbierania podpisów w trybie online. Rozpocznij bezpłatną wersję próbną, aby wyeliminować papierową pracę, zaoszczędzić do 13 godzin tygodniowo i osiągnąć optymalną dojrzałość cyfrową opisaną w dokumencie o Stanie dojrzałości cyfrowej 2022: Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Wyślij dokumenty pocztą e-mail lub SMS-em i pozwól użytkownikom podpisać się elektronicznie z komputera, tabletu lub telefonu komórkowego. Plany zaczynają się od 18 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Sign

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Możliwość tworzenia, wysyłania, elektronicznego podpisywania i bezpiecznego monitorowania dokumentów w Better Proposals.
Better Proposals to bezpieczne rozwiązanie do składania podpisu cyfrowego, dzięki któremu można stworzyć dokumenty wyglądające świetnie na każdym urządzeniu. Dzięki prostemu i intuicyjnemu edytorowi, tworzenie, wysyłanie i śledzenie ofert, umów i innych dokumentów zajmuje kilka chwil. Dodawanie sygnatariuszy, uwierzytelnianie podpisów i wysyłanie przypomnień nigdy nie było prostsze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Better Proposals

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Profesjonalne oprogramowanie do składania ofert. Z łatwością twórz piękne propozycje. Zaskocz swoich klientów i wygraj więcej projektów.
Profesjonalne oprogramowanie do składania ofert. Z łatwością twórz piękne propozycje. Zaskocz swoich klientów i wygraj więcej projektów. Dzięki Prospero możesz tworzyć piękne propozycje, śledzić ich skuteczność i otrzymywać podpisy klientów w postaci cyfrowej z dowolnego urządzenia. Wybieraj spośród wielu gotowych treści i szablonów, zapisuj własne sekcje i szablony, oszczędzaj mnóstwo czasu i integruj się z płatnościami, systemami CRM i narzędziami do fakturowania. Możesz także zaprosić członków swojego zespołu oraz ustawić uprawnienia i role. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prospero

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Twoje bezpłatne, bezpapierowe i łatwe rozwiązanie do elektronicznych podpisów. Podpisuj w mniej niż 30 sekund, gdziekolwiek i kiedykolwiek, na dowolnym urządzeniu.
SignFree to rewolucyjna platforma do elektronicznych podpisów, która oferuje bezpłatną, bezpapierową i zrównoważoną alternatywę dla tradycyjnych metod podpisywania dokumentów. Dzięki SignFree możesz podpisywać nieograniczoną liczbę dokumentów w ciągu mniej niż 30 sekund, gdziekolwiek i kiedykolwiek, na dowolnym urządzeniu. Poprzez eliminację konieczności drukowania, skanowania i wysyłania dokumentów pocztą, możesz znacząco zmniejszyć swoją emisję dwutlenku węgla i pomóc w ochronie planety. Dowiedz się więcej na temat produktu: SignFree

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
eFax Corporate® zastępuje potrzebę posiadania sprzętu faksowego i pozwala pracownikom bezpiecznie wysyłać i odbierać faksy online, z dowolnego urządzenia.
eFax Corporate, bezpieczna usługa faksowania w chmurze zgodna z HIPAA, eliminuje nakłady inwestycyjne związane z urządzeniami faksującymi i zmniejsza wydatki do niskich kosztów operacyjnych. Wysyłaj i odbieraj faksy online lub przez e-mail z dowolnego urządzenia, takiego jak komputer, laptop, smartfon czy tablet. Pomagają organizacjom obniżać koszty, zwiększać produktywność oraz poprawiać bezpieczeństwo i zgodność z przepisami. Używają protokołu TLS, AES 256-bitowego szyfrowania i bezpiecznego interfejsu API faksu, aby zintegrować się z istniejącymi aplikacjami. Dostępne również BAA (umowa o współpracy handlowej). Dowiedz się więcej na temat produktu: eFax

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Platforma do zarządzania umowami z najwyższym standardem bezpieczeństwa i cyfrowym podpisem dla plików o dowolnym formacie.
Platforma do zarządzania umowami i cyfrowymi podpisami. INHUBBER zapewnia niezrównane bezpieczeństwo i niezwykle skuteczny sposób organizowania i zarządzania umowami. Sztuczna inteligencja wydobywa istotne informacje, pomaga tworzyć raporty, szybko odszukiwać lub porównywać informacje. INHUBBER upraszcza umowy i czyni je zrozumiałymi, interaktywnymi, łatwymi w zarządzaniu i automatyzacji. Zmniejsza czas, koszty i ryzyko związane z negocjowaniem, tworzeniem, zatwierdzaniem i zarządzaniem umowami. Dowiedz się więcej na temat produktu: INHUBBER

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Fluix to platforma usprawniająca przepływ dokumentów i komunikację między pracownikami mobilnymi, klientami i działem back-office.
Fluix to proste w użyciu oprogramowanie bez kodu, które pomaga firmom digitalizować dokumenty i automatyzować rutynowe zadania w jednym miejscu. Rozwiązania dla zespołów biurowych i terenowych, które chcą szybciej dostarczać i gromadzić bezpieczne, wiarygodne dane, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zgodności z przepisami jako najwyższych priorytetów. Dostęp do systemu Fluix można uzyskać za pośrednictwem natywnej aplikacji dla systemu iOS lub dowolnej przeglądarki internetowej. Pomóż swojemu zespołowi zwiększyć produktywność i zwiększyć wydajność swojej firmy. Dla zespołów z ponad 10 użytkownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluix

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Łatwe zarządzanie procesami podpisu cyfrowego. Prawomocny na całym świecie, bezpiecznie hostowany w Szwajcarii.
Skribble to rozwiązanie dla podpisów elektronicznych, które sprawia, że procesy podpisywania są w 100% cyfrowe. Skribble zapewnia odpowiedni pod względem prawnym podpis elektroniczny dla każdego rodzaju umowy, nawet jeśli prawo wymaga takiej samej wagi prawnej jak podpis odręczny. Firmy mogą dodawać nowych członków do platformy, konfigurować uprawnienia dostępu pracowników oraz uzyskiwać przegląd wszystkich bieżących działań w całej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Skribble

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Platforma e-kontraktowania Agrello upraszcza cały proces zarządzania dokumentami i podpisywania umów elektronicznych, od umowy wstępnej do podpisania.
Agrello jest na dobrej drodze do stworzenia platformy dla umów elektronicznych, która zmieni sposób, w jaki obecnie przygotowuje się i podpisuje umowy. Dlatego Agrello nie jest tylko kolejnym rozwiązaniem w zakresie podpisu elektronicznego, których jest wiele na rynku. Platforma e-kontraktowania Agrello ułatwia przejście z umów papierowych na umowy elektroniczne i oszczędza czas. Zbieraj podpisy elektroniczne oraz bezpiecznie przechowuj i udostępniaj dokumenty w formie cyfrowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agrello

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Portal OneStop umożliwia łatwe i bezpieczne udostępnianie i podpisywanie dokumentów, umów i niezbędnych dokumentów w celu usprawnienia usług.
Łatwo i bezpiecznie udostępniaj dokumenty, umowy i niezbędne papiery, które można podpisywać i zwracać cyfrowo, usprawniając obsługę i eliminując opóźnienia dzięki portalowi OneStop. Moxtra dostarcza bezpieczną platformę, która jest dostępna dzięki kompletnemu, zintegrowanemu pakietowi możliwości współpracy. Pomaga to zapewnić klientom stałą obsługę z dowolnego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Bezpieczne podpisywanie elektroniczne, wypełnianie formularzy, porady przez czat wideo – wszystko to za pośrednictwem Surfly. Działa na dowolnym urządzeniu – bez kodu, bez pobierania.
Bezpieczne składanie podpisu elektronicznego, przeglądanie zasad, porady przez czat wideo, wypełnianie formularzy – wszystko to za pomocą aplikacji Surfly do wspólnej edycji dokumentów i podpisywania. Dzienniki audytu – śledzenie wszystkich zmian wprowadzonych w dowolnym dokumencie w celu sprawdzenia, kto i kiedy naniósł adnotacje. Surfly można łatwo dostosować do każdego przepływu doświadczeń klienta. Rozpocznij sesje bezpośrednio ze swojej strony internetowej lub platformy i zmień wygląd i sposób działania, aby dopasować je do swojej marki. Surfly działa na każdym urządzeniu, natychmiast – bez oprogramowania do pobrania i bez kodu do dodania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Surfly

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Readiris™ PDF Business zapewnia kompletny zestaw funkcji OCR, skanowania, komponowania dokumentów i zarządzania plikami PDF. Wszystko w jednym miejscu.
Autor: I.R.I.S. Inc., 955 NW 17th Avenue, Unit B Delray Beach, Florida 33445, Stany Zjednoczone – od 1987 r. IRIS (należąca do firmy Canon Group) jest światowym liderem w dziedzinie przenośnych skanerów, plików PDF, OCR (do optycznego rozpoznawania znaków), zarządzania wizytówkami i oprogramowania do klasyfikacji dokumentów. Od 1987 roku eksperci IRIS z powodzeniem wspierają klientów na całym świecie, pomagając im sprostać głównym wyzwaniom biznesowym dzięki rozwiązaniom do skanowania, przechwytywania i transformacji cyfrowej. Technologia IRIS OCR jest używana przez firmy HP, ADOBE i CANON Dowiedz się więcej na temat produktu: Readiris PDF

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Wielokrotnie nagradzany system zarządzania gośćmi Canary pomaga 20 tysiącom hotelarzy na całym świecie zwiększyć przychody, wydajność pracowników i zadowolenie gości.
Wielokrotnie nagradzany system zarządzania gośćmi Canary, któremu zaufało ponad 20 tys. hotelarzy na całym świecie, pomaga hotelarzom we wszystkich typach obiektów – od luksusowych po te o ograniczonym zakresie usług – poprawić wydajność personelu, zwiększyć przychody ze sprzedaży, podnieść poziom zadowolenia gości i wiele więcej. Platforma Canary zapewnia hotelarzom wiele niezbędnych rozwiązań, takich jak: Contactless Check-In/Checkout, Digital Upsells, Guest Messaging, Digital Authorizations Contracts i Digital Tipping. Pobieranie aplikacji nie jest wymagane. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canary

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron
Platforma Formstack łączy Formularze, Dokumenty i Podpis z nowym, zautomatyzowanym narzędziem do tworzenia przepływów pracy, aby zautomatyzować procesy za pomocą jednego narzędzia.
Dzięki platformie Formstack wystarczy jedno narzędzie, aby zautomatyzować swój dzień pracy. Każdy pracownik może skorzystać z wizualnego, niekodowanego kreatora przepływu pracy, aby połączyć możliwości przechwytywania danych, generowania dokumentów i podpisu elektronicznego w celu zautomatyzowania przepływu pracy. Oznacza to, że możesz teraz korzystać z Formularzy, Dokumentów i Podpisu wraz z możliwościami zautomatyzowanego kreatora przepływu pracy metodą „przeciągnij i upuść”, aby usprawnić sposób prowadzenia działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Suite

Funkcje

  • Przypomnienia
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Udostępnianie plików
  • Przechowywanie dokumentów
  • Bezpieczeństwo danych
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Ścieżka audytowa
  • Konfigurowalne wzory
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Podpisywanie przez wiele stron