Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do podpisu elektronicznego

Oprogramowanie do podpisu elektronicznego (Oprogramowanie Digital Signage) obejmuje rozwiązania służące do bezpiecznego wychwytywania go przy użyciu operacji kryptograficznej i aplikacji umożliwiających użytkownikom elektronicznie dołączanie do dokumentu obrazu podpisu. Oprogramowanie do weryfikacji podpisu elektronicznego pomaga przyspieszyć proces sygnowania dokumentów i zapewnić autentyczność podpisu. Powiązane jest z programami do zarządzania dokumentami.

Wyniki: 33 w

Qvamp to online CRM dla obiektów eventowych i dostawców, upraszczający sprzedaż i efektywne zarządzanie wydarzeniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qvamp
Qvamp to specjalistyczne oprogramowanie CRM zaprojektowane w celu usprawnienia operacji dla obiektów eventowych i dostawców. Niezależnie od tego, czy zarządzasz pojedynczą lokalizacją, czy siecią obiektów, Qvamp pomaga scentralizować procesy, zautomatyzować zadania administracyjne i usprawnić komunikację z klientami. Od obsługi zapytań po raportowanie końcowe, Qvamp zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do płynnego zarządzania wydarzeniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qvamp

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Prawnie wiążące podpisy elektroniczne w pracy, w domu lub w podróży.
Eversign pomaga małym i dużym przedsiębiorstwom robić cyfrowe postępy, jednocześnie kierując ich na każdym etapie. Podczas gdy wiele firm waha się, jeśli chodzi o zarządzanie i przetwarzanie danych wrażliwych, takich jak umowy i umowy biznesowe w chmurze, zawsze poświęca się budowaniu wysoce bezpiecznej i dobrze monitorowanej platformy e-podpisów. Ten produkt oferuje łatwe w użyciu funkcje, a przy tym jest dostępny dla wszystkich firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Xodo Sign

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Twórz, udostępniaj i w ciągu kilku minut podpisuj dokumenty za pomocą Jotform Sign. Zautomatyzuj przepływ pracy dzięki prawnie wiążącym dokumentom.
Jotform Sign to zautomatyzowane elektroniczne podpisy zaprojektowane w celu usprawnienia przepływu pracy. Dzięki wykrywaniu pola, intuicyjnemu konstruktorowi i integracji z doskonałymi narzędziami automatyzacji Jotform Sign jest najskuteczniejszym sposobem zbierania podpisów elektronicznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów biznesowych.
PandaDoc to kompleksowe narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edycji, śledzenia i elektronicznego podpisywania dokumentów firmowych. Odkryj lepszy sposób na tworzenie profesjonalnie wyglądających dokumentów. Zwiększ liczbę transakcji dzięki nieograniczonej liczbie podpisów elektronicznych, szablonom wielokrotnego użytku, edycji w aplikacji, integracji z CRM, interfejsom API i wsparciu 24/7. Nasi użytkownicy tworzą dokument średnio w mniej niż 4 minuty i odnotowują 20% wzrost liczby zamkniętych ofert. Dołącz do 50 000 firm, które automatyzują obieg dokumentów, przyspieszają proces pozyskiwania klientów i notują więcej transakcji! Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Pierwsze oprogramowanie w formacie PDF, które Ci się spodoba. Smallpdf zawiera 21 narzędzi PDF, 24 języki i obsługuje 40 milionów użytkowników miesięcznie.
Smallpdf, wyprodukowany w Szwajcarii, krainie zegarków, banków i czystego wzornictwa, to nagradzana firma oferująca zestaw inteligentnych narzędzi do zarządzania dokumentami. Założona w 2013 roku firma Smallpdf zapewnia prostą, bezpieczną i niezawodną odpowiedź na ciężkie, niewygodne oprogramowanie PDF. Usuwając niepotrzebne funkcje i koncentrując się na doświadczeniach użytkowników, Smallpdf stał się jednym z najbardziej lubianych na świecie oprogramowań PDF, obsługującym ponad 500 milionów użytkowników, 100 000 różnych firm, w 24 różnych językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smallpdf

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Wszystko, czego potrzebujesz do prowadzenia działalności: propozycje, umowy, płatności, podpisy cyfrowe i inne. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności – wszystko w jednym miejscu. Dzięki propozycjom, fakturom, kontraktom, płatnościom i narzędziom do podpisu cyfrowego masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Nintex pozwala szybko i łatwo zarządzać, automatyzować i optymalizować procesy biznesowe.
Przedsiębiorstwa każdego dnia wykorzystują platformę Nintex Process do szybkiego i łatwego zarządzania, automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych. Plaftorma Nintex Process obejmuje funkcje mapowania procesów, automatyzacji przepływu pracy, automatyzacji procesów robotycznych, generowania dokumentów, formularzy, aplikacji mobilnych, analityki procesowej i wiele innych, a wszystko to za pomocą łatwego w użyciu projektanta metodą „przeciągnij i upuść”. Nintex sprawia, że organizacje sektora publicznego i prywatnego mogą szybciej zarządzać, automatyzować i optymalizować procesy biznesowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nintex Process Platform

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i rejestruj bezpieczne podpisy w trybie online z dowolnego miejsca za pomocą komputera, tabletu lub telefonu komórkowego. Plany zaczynają się od 18 $ miesięcznie.
Jeśli nadal wysyłasz pocztą, faksem lub skanujesz formularze w celu zebrania podpisów, uaktualnij system do wersji Formstack Sign – wszechstronnego, bezpiecznego sposobu zbierania podpisów w trybie online. Rozpocznij bezpłatną wersję próbną, aby wyeliminować papierową pracę, zaoszczędzić do 13 godzin tygodniowo i osiągnąć optymalną dojrzałość cyfrową opisaną w dokumencie o Stanie dojrzałości cyfrowej 2022: Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Wyślij dokumenty pocztą e-mail lub SMS-em i pozwól użytkownikom podpisać się elektronicznie z komputera, tabletu lub telefonu komórkowego. Plany zaczynają się od 18 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Sign

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Twórz, udostępniaj i w ciągu kilku minut podpisuj dokumenty za pomocą Jotform Sign. Zautomatyzuj przepływ pracy dzięki prawnie wiążącym dokumentom.
Jotform Sign to zautomatyzowane elektroniczne podpisy zaprojektowane w celu usprawnienia przepływu pracy. Dzięki wykrywaniu pola, intuicyjnemu konstruktorowi i integracji z doskonałymi narzędziami automatyzacji Jotform Sign jest najskuteczniejszym sposobem zbierania podpisów elektronicznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform Sign

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Możliwość tworzenia, wysyłania, elektronicznego podpisywania i bezpiecznego monitorowania dokumentów w Better Proposals.
Better Proposals to bezpieczne rozwiązanie do składania podpisu cyfrowego, dzięki któremu można stworzyć dokumenty wyglądające świetnie na każdym urządzeniu. Dzięki prostemu i intuicyjnemu edytorowi, tworzenie, wysyłanie i śledzenie ofert, umów i innych dokumentów zajmuje kilka chwil. Dodawanie sygnatariuszy, uwierzytelnianie podpisów i wysyłanie przypomnień nigdy nie było prostsze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Better Proposals

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Jesteśmy wiodącym CLM do kompleksowego zarządzania kontraktami w Latam, wysoce zintegrowanym, wspierającym współpracę i optymalizującym procesy za pomocą generatywnej AI.
Jesteśmy liderami w zarządzaniu kontraktami w Ameryce Łacińskiej, obecni w 13 krajach i mający ponad 600 klientów. Łączymy organizacje cyfrowo, aby promować uczciwe, efektywne i przejrzyste relacje biznesowe. Nasze kompleksowe CLM, zasilane przez generatywną sztuczną inteligencję, wykorzystuje wirtualnego asystenta do poprawy efektywności przeglądu i analizy kontraktów. System ten digitalizuje i optymalizuje każdy etap kontraktu: od żądania poprzez zautomatyzowane przepływy pracy, które łączą odpowiedzialne obszary z procesem przeglądu, negocjacji, współpracy, zatwierdzania i podpisywania kontraktów, centralizując wszystko w jednym miejscu. Jesteśmy wysoce zintegrowani z systemami, z których nasi klienci już korzystają, takimi jak Salesforce, WhatsApp i Power BI. Dostosowujemy się do lokalnych przepisów z weryfikowanymi dostawcami podpisów elektronicznych w każdym kraju, zapewniając zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Webdox

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Profesjonalne oprogramowanie do składania ofert. Z łatwością twórz piękne propozycje. Zaskocz swoich klientów i wygraj więcej projektów.
Profesjonalne oprogramowanie do składania ofert. Z łatwością twórz piękne propozycje. Zaskocz swoich klientów i wygraj więcej projektów. Dzięki Prospero możesz tworzyć piękne propozycje, śledzić ich skuteczność i otrzymywać podpisy klientów w postaci cyfrowej z dowolnego urządzenia. Wybieraj spośród wielu gotowych treści i szablonów, zapisuj własne sekcje i szablony, oszczędzaj mnóstwo czasu i integruj się z płatnościami, systemami CRM i narzędziami do fakturowania. Możesz także zaprosić członków swojego zespołu oraz ustawić uprawnienia i role. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prospero

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
LogicalDOC jest intuicyjnym i wysoce wydajnym rozwiązaniem, które oferuje średnim firmom możliwość zarządzania dokumentami w przedsiębiorstwie.
LogicalDOC pomaga organizacjom dowolnego rodzaju na całym świecie uzyskać kontrolę nad zarządzaniem dokumentami, ze szczególnym naciskiem na szybkie wyszukiwanie treści i automatyzację procesów biznesowych. Rozwiązanie to umożliwia zespołowi tworzenie, współautorstwo i koordynację dowolnej liczby dokumentów. Zwiększ współpracę i produktywność z LogicalDOC dzięki interfejsowi internetowemu nowej generacji, integracji z Microsoft Office i Outlook oraz automatycznemu importowaniu z folderów współdzielonych. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicalDOC

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
eFax Corporate® zastępuje potrzebę posiadania sprzętu faksowego i pozwala pracownikom bezpiecznie wysyłać i odbierać faksy online, z dowolnego urządzenia.
eFax Corporate, bezpieczna usługa faksowania w chmurze zgodna z HIPAA, eliminuje nakłady inwestycyjne związane z urządzeniami faksującymi i zmniejsza wydatki do niskich kosztów operacyjnych. Wysyłaj i odbieraj faksy online lub przez e-mail z dowolnego urządzenia, takiego jak komputer, laptop, smartfon czy tablet. Pomagają organizacjom obniżać koszty, zwiększać produktywność oraz poprawiać bezpieczeństwo i zgodność z przepisami. Używają protokołu TLS, AES 256-bitowego szyfrowania i bezpiecznego interfejsu API faksu, aby zintegrować się z istniejącymi aplikacjami. Dostępne również BAA (umowa o współpracy handlowej). Dowiedz się więcej na temat produktu: eFax

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Twoje bezpłatne, bezpapierowe i łatwe rozwiązanie do elektronicznych podpisów. Podpisuj w mniej niż 30 sekund, gdziekolwiek i kiedykolwiek, na dowolnym urządzeniu.
SignFree to rewolucyjna platforma do elektronicznych podpisów, która oferuje bezpłatną, bezpapierową i zrównoważoną alternatywę dla tradycyjnych metod podpisywania dokumentów. Dzięki SignFree możesz podpisywać nieograniczoną liczbę dokumentów w ciągu mniej niż 30 sekund, gdziekolwiek i kiedykolwiek, na dowolnym urządzeniu. Poprzez eliminację konieczności drukowania, skanowania i wysyłania dokumentów pocztą, możesz znacząco zmniejszyć swoją emisję dwutlenku węgla i pomóc w ochronie planety. Dowiedz się więcej na temat produktu: SignFree

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Podpisuj umowy w chmurze za pomocą Contractbook - sporządzaj, negocjuj i podpisuj cyfrowo jednym kliknięciem, zapewniając bezpieczeństwo i zgodność z przepisami.
Contractbook umożliwia podpisywanie umów bezpośrednio w chmurze - bez konieczności korzystania z różnych narzędzi lub platform. Zaprojektowany z myślą o usprawnieniu całego cyklu życia umowy, Contractbook umożliwia sporządzanie, negocjowanie, podpisywanie i przechowywanie umów w jednym miejscu. Intuicyjny interfejs i inteligentne szablony sprawiają, że tworzenie umów jest dziecinnie proste, a funkcja podpisu cyfrowego zapewnia bezpieczne, prawnie wiążące podpisy za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Jednym kliknięciem można zebrać prawnie wiążące podpisy, które są zgodne ze standardami eIDAS i są akceptowane wszędzie. Możesz łatwo przesyłać i podpisywać projekty otrzymane od zewnętrznych współpracowników (nawet pliki PDF). Wszystkie umowy dozwolone. Wybierz metodę podpisu cyfrowego, która najbardziej odpowiada Tobie i Twoim współpracownikom - podpis za pomocą kliknięcia, rysunek odręczny, weryfikacja SMS, identyfikator bankowy lub identyfikator krajowy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Contractbook

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma do zarządzania umowami z najwyższym standardem bezpieczeństwa i cyfrowym podpisem dla plików o dowolnym formacie.
Platforma do zarządzania umowami i cyfrowymi podpisami. INHUBBER zapewnia niezrównane bezpieczeństwo i niezwykle skuteczny sposób organizowania i zarządzania umowami. Sztuczna inteligencja wydobywa istotne informacje, pomaga tworzyć raporty, szybko odszukiwać lub porównywać informacje. INHUBBER upraszcza umowy i czyni je zrozumiałymi, interaktywnymi, łatwymi w zarządzaniu i automatyzacji. Zmniejsza czas, koszty i ryzyko związane z negocjowaniem, tworzeniem, zatwierdzaniem i zarządzaniem umowami. Dowiedz się więcej na temat produktu: INHUBBER

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Jest to rozwiązanie do podpisu cyfrowego, które pomaga firmom podpisywać dokumenty w wielu formatach plików, w tym XAdES, PAdES i CAdES.
GoSign to platforma podpisów elektronicznych. Oprogramowanie umożliwia użytkownikom cyfrowe podpisywanie i oznaczanie czasem dokumentów, takich jak umowy i faktury, w celu zapewnienia ich ważności prawnej. Zapewnia kompatybilność z wieloma urządzeniami, niestandardowe przepływy pracy, przechowywanie dokumentów i integrację interfejsów API. Platforma pomaga firmom w digitalizacji procesów. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoSign

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Fluix to platforma usprawniająca przepływ dokumentów i komunikację między pracownikami mobilnymi, klientami i działem back-office.
Fluix to proste w użyciu oprogramowanie bez kodu, które pomaga firmom digitalizować dokumenty i automatyzować rutynowe zadania w jednym miejscu. Rozwiązania dla zespołów biurowych i terenowych, które chcą szybciej dostarczać i gromadzić bezpieczne, wiarygodne dane, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zgodności z przepisami jako najwyższych priorytetów. Dostęp do systemu Fluix można uzyskać za pośrednictwem natywnej aplikacji dla systemu iOS lub dowolnej przeglądarki internetowej. Pomóż swojemu zespołowi zwiększyć produktywność i zwiększyć wydajność swojej firmy. Dla zespołów z ponad 10 użytkownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluix

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Elektroniczne podpisywanie, wysyłanie i zarządzanie dokumentami za pomocą oprogramowania do podpisów cyfrowych z rozbudowanymi funkcjami i integracją aplikacji Zoho.
Zoho Sign to bezpieczna, oparta na chmurze aplikacja do składania podpisu cyfrowego na dokumentach biznesowych i do podpisywania ich przez inne osoby zgodnie z prawem, a także do śledzenia dokumentów i zarządzania nimi w całości w trybie online. Umożliwia łatwe tworzenie przepływów pracy z podpisami elektronicznymi, uwierzytelnianie sygnatariuszy i wysyłanie przypomnień. Oferuje również niestandardowe opcje brandingu i zaawansowane funkcje, takie jak szablony, wysyłanie zbiorcze, podpis osobisty i podpis na formularzu. Możesz podpisywać dokumenty w podróży za pomocą aplikacji mobilnych i integrować je z innymi aplikacjami za pomocą interfejsów API REST. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sign

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Łatwe zarządzanie procesami podpisu cyfrowego. Prawomocny na całym świecie, bezpiecznie hostowany w Szwajcarii.
Skribble to rozwiązanie dla podpisów elektronicznych, które sprawia, że procesy podpisywania są w 100% cyfrowe. Skribble zapewnia odpowiedni pod względem prawnym podpis elektroniczny dla każdego rodzaju umowy, nawet jeśli prawo wymaga takiej samej wagi prawnej jak podpis odręczny. Firmy mogą dodawać nowych członków do platformy, konfigurować uprawnienia dostępu pracowników oraz uzyskiwać przegląd wszystkich bieżących działań w całej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Skribble

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Platforma e-kontraktowania Agrello upraszcza cały proces zarządzania dokumentami i podpisywania umów elektronicznych, od umowy wstępnej do podpisania.
Agrello jest na dobrej drodze do stworzenia platformy dla umów elektronicznych, która zmieni sposób, w jaki obecnie przygotowuje się i podpisuje umowy. Dlatego Agrello nie jest tylko kolejnym rozwiązaniem w zakresie podpisu elektronicznego, których jest wiele na rynku. Platforma e-kontraktowania Agrello ułatwia przejście z umów papierowych na umowy elektroniczne i oszczędza czas. Zbieraj podpisy elektroniczne oraz bezpiecznie przechowuj i udostępniaj dokumenty w formie cyfrowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agrello

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Bezpieczna i prawnie wiążąca platforma e-podpisu dla przedsiębiorstw, obsługująca kwalifikowany podpis elektroniczny zgodny z eIDAS i ZertES.
Moxis to bezpieczna platforma podpisu elektronicznego dla przedsiębiorstw. Mobilny podpis zdalny gwarantuje wysoką ważność prawną – jest w 100% zgodny z eIDAS (europejski system uznawania tożsamości elektronicznej) i równoważny podpisowi odręcznemu. Moxis został zaprojektowany jako rozwiązanie dla przedsiębiorstw i oferuje wiele cech i funkcji, które spełniają wymagania i potrzeby każdego przedsiębiorstwa: na przykład role z aktywnej książki telefonicznej mogą być mapowane, a specyficzne dla firmy przepływy pracy związane z podpisywaniem mogą być konfigurowane i automatycznie wykonywane. Dowiedz się więcej na temat produktu: MOXIS

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Portal OneStop umożliwia łatwe i bezpieczne udostępnianie i podpisywanie dokumentów, umów i niezbędnych dokumentów w celu usprawnienia usług.
Łatwo i bezpiecznie udostępniaj dokumenty, umowy i niezbędne papiery, które można podpisywać i zwracać cyfrowo, usprawniając obsługę i eliminując opóźnienia dzięki portalowi OneStop. Moxtra dostarcza bezpieczną platformę, która jest dostępna dzięki kompletnemu, zintegrowanemu pakietowi możliwości współpracy. Pomaga to zapewnić klientom stałą obsługę z dowolnego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami
Atrakcyjna aplikacja dla wykonawców prac renowacyjnych. Szybko i łatwo dokumentuj i raportuj pełną historię utraty mienia z terenu.
Encircle sprawia, że dokumentacja terenowa jest szybka i łatwa dla wykonawców renowacji. Aplikacja mobilna została zaprojektowana tak, aby można było z niej korzystać u źródła szkody majątkowej – w każdych warunkach – przy minimalnej liczbie kliknięć i łatwej nawigacji. Rejestruj zdjęcia, filmy, notatki, plany pięter, odczyty wilgotności, dzienniki suszenia, spisy zawartości, podpisy elektroniczne i wiele więcej – a następnie spakuj to wszystko w profesjonalnie wyglądający raport w zaledwie kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Encircle

Funkcje

  • Śledzenie statusu
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Zarządzanie szablonami
  • Mobilne pobieranie podpisów
  • Ścieżka audytowa
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Udostępnianie plików
  • Podpisywanie przez wiele stron
  • Przypomnienia
  • Zarządzanie dokumentami