Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do tworzenia harmonogramów

Programy do tworzenia harmonogramów pomagają firmom tworzyć grafiki personelu i nimi zarządzać. Pozwalają wyświetlać grafiki różnych pracowników obok siebie, ułatwiając przełożonym przydzielanie zadań osobom o określonym poziomie umiejętności. Programy do harmonogramów zapewniają również pracownikom dostęp w czasie rzeczywistym do grafików – zarówno własnych, jak i współpracowników. Umożliwiają też wprowadzanie zmian w systemie bezpośrednio z interfejsu grafiku oraz aktualizowanie harmonogramu o najbardziej aktualne informacje. Program do tworzenia harmonogramów jest powiązany z oprogramowaniem do planowania wizyt, oprogramowaniem do harmonogramowania i systemami do zarządzania pracownikami.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do tworzenia harmonogramów

Polska — lokalne produkty

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 37 w

System HR Sloneek zapewnia śledzenie czasu pracy z elastycznymi ustawieniami, w tym planowanie pracy i zmiany. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sloneek
System HR Sloneek zapewnia płynne śledzenie czasu pracy z elastycznymi ustawieniami, dostosowanymi do różnych relacji w pracy. Dzięki wszechstronnym funkcjom, w tym planowaniu pracy i zmianom, Sloneek umożliwia efektywne monitorowanie i zarządzanie godzinami pracy pracowników. Zachowaj kontrolę, zoptymalizuj produktywność i bez wysiłku dostosuj się do różnych organizacji pracy dzięki Sloneek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sloneek

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Rozwiązuje problemy biznesowe z zarządzaniem pracownikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton
Shifton to wielofunkcyjne rozwiązanie online, które zapewnia stabilny przepływ pracy w firmie. Shifton znacznie skraca czas potrzebny na tworzenie zmian roboczych, dzięki następującym funkcjom: * automatyczne tworzenie harmonogramu online z wieloma ustawieniami, * zamiana zmian roboczych pomiędzy pracownikami, * zarządzanie czasem wolnym pracowników, * statystyki czasu pracy pracowników, * zarządzanie powiadomieniami o aktualizacjach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shifton

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
GymMaster to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania klubami, które oferuje pełną funkcjonalność na dowolnym urządzeniu, dostęp przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, a także portal internetowy dla członków. Dowiedz się więcej na temat produktu: GymMaster
GymMaster jest przeznaczony dla klubów odnowy biologicznej – łatwo nauczyć się jego obsługi, a praca z programem to czysta przyjemność. Zarządzaj swoim klubem z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu, korzystając z automatycznego rozliczania, zautomatyzowanej, spersonalizowanej komunikacji i zaawansowanego 24-godzinnego systemu kontroli dostępu, który zapewnia pełną kontrolę. Zwiększ sprzedaż i ruszaj w drogę bez papierologii, pozwalając swoim członkom zarejestrować się online. A gdy są członkami, mogą rezerwować i dokonywać płatności przez Internet za pośrednictwem własnego portalu dla członków na Twojej stronie internetowej. Zobacz, co GymMaster może dla Ciebie zrobić już dziś, zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: GymMaster

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Ganttic to wizualny harmonogram typu „przeciągnij i upuść”. Błyskawicznie sprawdzaj, kto jest na wakacjach, kto na spotkaniu, a kto jest gotowy do następnego zadania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic
Ganttic zapewnia wgląd w dostępność zespołów w czasie rzeczywistym. Błyskawicznie sprawdzaj, kto jest na wakacjach, kto na spotkaniu, a kto jest gotowy do następnego zadania. Platforma internetowa zapewnia, że wszyscy członkowie zespołu mają dostęp i są na tej samej stronie. Dzięki Ganttic możesz planować harmonogramy pracowników z wielotygodniowym wyprzedzeniem. Przewiduj wymagania projektowe, szczytowe obciążenia i luki w zasobach. Zapewnienie właściwych ludzi we właściwym miejscu i czasie, za każdym razem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Aplikacja internetowa do zarządzania personelem i ustalania harmonogramów zmian w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamUltim
TeamUltim to aplikacja internetowa do zarządzania personelem i ustalania harmonogramów zmian, która doskonale odpowiada potrzebom małych i średnich firm z branży handlu detalicznego, gastronomii, sportu, hotelarstwa i usług profesjonalnych. Ustalaj harmonogramy zmian, zarządzaj płatnymi urlopami i nieobecnościami, pozwól swojemu zespołowi zamieniać się zmianami i uzyskaj kompleksowe raporty na temat tego wszystkiego dzięki TeamUltim. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamUltim

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Wszechstronne oprogramowanie do planowania siły roboczej. Twórz harmonogramy, wysyłaj zaproszenia do pracowników i przewiduj braki w załodze w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentman
Oprogramowanie do planowania pracowników przeznaczone dla branży audio-wideo i eventowej. Rentman pozwala szybko tworzyć harmonogramy i zapraszać pracowników, oszczędzając czas i usprawniając proces planowania, a wszystko z poziomu jednej platformy. Twoi pracownicy mogą wskazać swoją dostępność, dzięki czemu zawsze wiesz, kto jest dostępny do pracy. Dzięki bezpłatnej aplikacji mobilnej możesz zarządzać harmonogramami, przewidywać aktualizacje i odpowiadać na zaproszenia w podróży. Wypróbuj Rentman i usprawnij swój proces planowania już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rentman

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
OnSinch to oparte na sieci kompleksowe rozwiązanie do zarządzania personelem, które pomaga firmom automatyzować procesy zarządzania siłą roboczą. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnSinch
OnSinch to Twoje ostateczne narzędziowe zestaw zarządzania, zaprojektowane w celu usprawnienia operacji biznesowych w zakresie obsługi personelu na imprezach, wolontariacie w organizacjach pozarządowych i nie tylko. Skupiając się na automatyzacji, scentralizowanych danych i przejrzystej komunikacji, OnSinch eliminuje prace manualne, obniża koszty i minimalizuje błędy. Niezależnie od tego, czy jesteś firmą cateringową czy firmą produkcyjną, OnSinch dostosowuje się do specyficznych potrzeb Twojej branży. Doświadcz nieporównywalnej wydajności i niezawodności z OnSinch — przełomem w oprogramowaniu do zarządzania. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnSinch

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Zautomatyzuj rezerwacje klientów, anulacje, przypomnienia i płatności, korzystając z najbardziej przyjaznego na świecie oprogramowania do ustalania harmonogramu online.
Poznaj osobistego asystenta ds. ustalania harmonogramu, który pracuje 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu za kulisami, aby wypełnić Twój kalendarz i wykonać za Ciebie wszystkie żmudne czynności. Sprawdza się lepiej niż zwykli asystenci. Od momentu dokonania rezerwacji przez klientów Acuity automatycznie wysyła firmowe i spersonalizowane potwierdzenia rezerwacji, wysyła przypomnienia w wiadomościach tekstowych, pozwala klientom zmienić samodzielnie terminy oraz przetwarza płatności, aby codzienne czynności w firmie przebiegały sprawniej, nawet jeśli obłożenie wzrośnie. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Oprogramowanie do tworzenia harmonogramu pracy umożliwiające śledzenie dostępności w zespole, równomierny podział zadań i zapobieganie nadmiernemu obłożeniu pracą, wypaleniu zawodowemu i niedotrzymywaniu terminów.
Clockify ułatwia śledzenie godzin pracy pracowników, tworzenie harmonogramów pracy, sprawdzanie dostępności wszystkich osób, wprowadzanie poprawek przy przydzielaniu zadań oraz kontrolowanie kosztów i ogólnego budżetu. Poszczególne wpisy dotyczące czasu pracy kumulują się w cenne dane na temat tego, jak spędzany jest każdy dzień, oraz informacje na temat nawyków wydajnościowych pracowników. Możesz eksportować raporty w każdym tygodniu roboczym i dostosować, które dane chcesz uwzględnić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Twórz niestandardowe rozwiązania na monday.com Work OS, aby móc od razu zaplanować wszystko, nad czym pracują pracownicy.
Na stronie monday.com Work OS menedżerowie mogą łatwo przydzielać zadania i śledzić postępy wszelkich bieżących projektów, aby mieć dostęp do źródła prawdy w czasie rzeczywistym dla całej pracy swojego zespołu. Wdróż widok osi czasu platformy, aby zaplanować pracę zespołu, aby nigdy nie przegapić terminu. Na koniec generuj wykresy bezpośrednio na platformie, aby zwizualizować sposób, w jaki członkowie zespołu przydzielają czas i wykorzystują spostrzeżenia, aby efektywniej ustalać priorytety. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą zdalną z wykresami Gantta, raportami wydajności, zarządzaniem zasobami i ponad 400 integracjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników na całym świecie. Usprawnij ustalanie harmonogramu pracowników, korzystając z alokacji zasobów, niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu pracy, raportów wydajności i podglądu obciążenia pracą w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby przyspieszyć codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 12 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Polska Produkt lokalny
Calamari jest zintegrowane z aplikacjami Slack, JIRA, G Suite i Office365. Śledź zapisy kadrowe, urlopy, zwolnienia, obecności i zarządzaj arkuszami czasu pracy.
Calamari to oprogramowanie do zarządzania HR, które ułatwia zarządzanie ludźmi. Umożliwia ono planowanie i śledzenie wszystkich rodzajów nieobecności. Frekwencję można śledzić za pomocą kodów QR oraz iBeacon. Możesz otrzymywać powiadomienia o nadchodzących nieobecnościach i prośbach o wolne. Calamari wspiera firmy posiadające biura w wielu krajach i lokalizacjach oraz obsługuje zabezpieczenia oparte na rolach. Aplikacja jest zintegrowana z narzędziami do zarządzania projektami, takimi jak JIRA, Slack, Office365, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp i Asana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Calamari

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Dzięki Sage HR możesz po prostu tworzyć i edytować zmiany (w razie konieczności), a następnie powiadamiać pracowników za pomocą jednego przycisku.
Doświadcz zmiany paradygmatu, w którym chodzi o planowanie zmiany. Nie, ten proces nie musi być męczący. Możesz po prostu utworzyć i edytować zmiany, a następnie powiadomić swoich pracowników za pomocą jednego przycisku. Każdy ma dostęp do swoich harmonogramów z Internetu oraz aplikacji mobilnych. Dostępne są aplikacje dla systemów Android i iOS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage HR

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Rozwiązanie pomaga korporacjom planować w sposób bardziej inteligentny, zwiększając produktywność, zyskowność i zadowolenie poprzez światowej klasy zarządzanie siłą roboczą.
Rozwiązanie pomaga korporacjom planować w sposób bardziej inteligentny, zwiększając produktywność, zyskowność i zadowolenie. Rozwiązanie to korzysta z technologii opartej na danych, aby skutecznie prognozować zapotrzebowanie oraz sprawiedliwie i optymalnie planować obsadzanie personelem. Wykorzystuje ono spersonalizowane algorytmy i uczenie maszynowe do identyfikacji wzorców, które w przeciwnym razie pozostałyby niezauważone – dostarczając doskonałe prognozy biznesowe i zarządzanie siłą roboczą korporacjom na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rotageek

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Platforma hybrydowej przestrzeni roboczej, która umożliwia firmom efektywne zarządzanie ustalaniem harmonogramów pracowników, przekształcanie biur w hybrydowe miejsca pracy.
WorkInSync to oparta na chmurze platforma hybrydowej przestrzeni roboczej SaaS, która zapewnia funkcje ustalania harmonogramów pracowników. Obsługuje funkcje takie, jak preferencje dotyczące miejsca pracy pracownika (biuro/dom), ustalanie harmonogramu czasu pracy, widoczność harmonogramów pracy członków zespołu, zameldowanie/wymeldowanie z obecności oraz konsola menedżera zespołu do zarządzania harmonogramami pracy, dostępnością i obecnością pracowników. Ponadto, została wyposażona w funkcje, takie jak rezerwacja biurka i sali konferencyjnej, rezerwacja dojazdu do biura i parkingu oraz śledzenie kontaktów. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Wielokrotnie nagradzane, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania nieobecnościami, stworzone z myślą o organizacjach o złożonych wymaganiach.
Wspiera 1500 firm z 350 000 użytkownikami w ponad 100 krajach na całym świecie i misję stworzenia lepszego doświadczenia związanego z nieobecnościami. Zapewnia organizacjom globalnym, takim jak Sony, ASOS i Coca-Cola, samoobsługowe rozwiązanie oparte na chmurze. Przekształca złożone nieobecności, takie jak reguły uprawnień do urlopu, w płynny, zautomatyzowany proces dla zespołów HR. Dowiedz się więcej na temat produktu: edays

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Polska Produkt lokalny
System online do skutecznego zarządzania nieobecnościami pracowników, harmonogramami pracy i aktami osobowymi.
HRnest to intuicyjne oprogramowanie, które wspiera codzienną pracę działów HR. W HR najprostsze jest najtrudniejsze. HRnest organizuje harmonogramy pracowników, pozwala kontrolować ich czas pracy, tworzy raporty i pomaga w uporządkowaniu organizacji. Baza danych jest w pełni zgodna z najwyższymi światowymi standardami bezpieczeństwa danych (w tym RODO) i jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca lub urządzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: HRnest

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej. Monitorowanie pracowników, zdalne zarządzanie i zapobieganie utracie danych. Monitoruj pracowników w podróży za pomocą aplikacji mobilnej.
Firma Teramind oferuje oprogramowanie do monitorowania komputerów i zapobiegania utracie danych, umożliwiające śledzenie zachowań pracowników i użytkowników zdalnych. Oprogramowanie umożliwia identyfikację podejrzanej aktywności, wykrywanie potencjalnych zagrożeń, optymalizację wydajności i zapewnienie zgodności z przepisami. Wbudowane rozwiązanie RDP (zdalne sterowanie pulpitem), ostrzeżenia i dzienniki w czasie rzeczywistym. Podejmuj zautomatyzowane działania, takie jak ostrzeganie, blokowanie, blokady i inne, aby zapewnić bezpieczne i wydajne funkcjonowanie firmy. Monitoruj pracowników w podróży dzięki aplikacji mobilnej na Androida. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teramind

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Doskonały program do planowania spotkań dla profesjonalistów z branży konsultingowej. Wszystko, co kochasz w innych planerach, a nawet więcej.
2meetup to rozwiązanie do planowania spotkań dla trenerów, korepetytorów, rekruterów, psychologów i prawników. Celem jest ułatwienie zarządzania spotkaniami użytkowników i ich klientów. - Podziel się z innymi linkiem do swojej strony rezerwacyjnej i zobacz, jak twój kalendarz zapełnia się spotkaniami. - Ustaw tyle przypomnień, ile potrzebujesz, i to nie tylko w poczcie elektronicznej, ale także w komunikatorach - Skorzystaj z systemu kaskadowego, aby mieć pewność, że zaproszona osoba nie zapomni o spotkaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: 2meetup

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Pakiet aplikacji do zarządzania kapitałem ludzkim: HR, świadczenia, listy płac, zarządzanie wynikami i talentami.
Oracle Fusion Cloud Human Capital Management to kompletne rozwiązanie chmurowe, które łączy wszystkie procesy związane z zasobami ludzkimi i każdą osobę w całym przedsiębiorstwie. Zapewnia to spójne doświadczenie na różnych urządzeniach, umożliwia jedno źródło prawdy dla danych HR w celu usprawnienia procesu decyzyjnego i zapewnia wiodące na rynku innowacje, które zaspokoją twoje potrzeby dziś i w przyszłości. Pakiet aplikacji do zarządzania kapitałem ludzkim obejmuje: HR, świadczenia, listy płac, zarządzanie wynikami i talentami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oracle Cloud HCM

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Dzięki zoptymalizowanym harmonogramom UniFocus właściwi ludzi są umieszczani we właściwym miejscu i we właściwym czasie. Mobilne narzędzia ułatwiają dostęp i zarządzanie.
Dzięki zoptymalizowanym harmonogramom UniFocus właściwi ludzi są umieszczani we właściwym miejscu i we właściwym czasie. Mobilne narzędzia dystrybuują harmonogramy i pozwalają na zamiany, zrzuty i odbiory w jednym systemie. Menedżerowie są w stanie szybko znaleźć potrzebne zastępstwo dzięki ShiftGenius. Elastyczne opcje planowania sprawiają, że pracodawcy wyróżniają się w zmaganiach o pozyskanie utalentowanych pracowników.  Przestrzeganie przepisów prawa pracy i wymogów zgodności jest zautomatyzowane. Wielowariantowe prognozy popytu generowane co 15 minut automatycznie tworzą harmonogram (zapomnij o konieczności ręcznego przeliczania zabudżetowanej pracy na zmiany). Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Polska Produkt lokalny
Ustalanie harmonogramu pracy zespołu + planowanie projektu + śledzenie czasu pracy + zarządzanie dostępnością + wykorzystanie + prognozowanie w jednym narzędziu do planowania zasobów
>> Oprogramowanie do planowania zasobów i projektów >> Ustalanie harmonogramów dla pracowników + śledzenie czasu pracy + zarządzanie urlopami + planowanie projektów budżetowanie + arkusze czasu pracy + obciążenie pracą + wydajność + funkcje prognozowania zasobów. >> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również ze Spotify, Uber, Netflix i Viu. >> Działa w branży informatycznej, finansowej, kreatywnej, detalicznej, gamingowej, edukacyjnej i medialnej. >> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna pomoc w konfiguracji. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Visual Planning to pełnoskalowa platforma do ustalania harmonogramów pracowników, zaprojektowana w celu usprawnienia zarządzania personelem. Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatną wersję demonstracyjną.
Visual Planning jest wszechstronnym rozwiązaniem do zarządzania oprogramowaniem zoptymalizowanym dla kierowników budowy, oferującym sztandarowe narzędzia organizacyjne zwiększające produktywność firmy. Dzięki kompleksowym możliwościom użytkownicy mogą monitorować w czasie rzeczywistym długo- i krótkoterminowe projekty, prognozować planowane i rzeczywiste koszty, przydzielać pojazdy i maszyny na plac budowy – wszystko to na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Planning

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Z łatwością zatrudniaj, wprowadzaj, zarządzaj i zatrzymuj członków swojego zespołu. Poczuj HR-ową błogość z BizMerlinHR.
Korzystając z wiedzy opartej na sztucznej inteligencji i solidnych integracji danych, oszczędzaj czas i przestrzeń, aby skupić się na tym, co naprawdę ważne: na ludziach i ich rozwoju. Zarezerwuj własną wersja demonstracyjną i dowiedz się, jak łatwo zarządzać stanowiskami i publikować je na wielu portalach rekrutacyjnych, korzystać z ciągłego zarządzania wydajnością w celu rozwinięcia i wzmocnienia kultury, tworzyć wspaniałe doświadczenia dla nowych pracowników poprzez kompleksowe wdrażanie, tworzyć niestandardowe polityki PTO (płatnego czasu wolnego od pracy) i typy urlopów, korzystać ze spersonalizowanych szkoleń i planowania kariery i nie tylko Dowiedz się więcej na temat produktu: ClayHR

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Indeavor to doskonała platforma do optymalizacji pracy zmianowej przez 24 godziny na dobę, oferująca kompleksowe rozwiązania potrzebne do pełnej optymalizacji siły roboczej.
Jak organizacje mogą zoptymalizować 24-godzinną pracę zmianową? Pakiety ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) lub HCM (zarządzanie kapitałem ludzkim) nie mają wymaganej funkcjonalności zarządzania pracą zmianową. Wąskie narzędzia punktowe nie są w stanie obsłużyć całego spektrum optymalizacji pracy zmianowej. To fałszywy wybór – rozległość czy głębia. Organizacje naprawdę potrzebują rozwiązania do optymalizacji 24-godzinnej pracy zmianowej, które jest zarówno szerokie, jak i dogłębne. Właśnie to zapewnia Indeavor. Dowiedz się więcej na temat produktu: Indeavor Solutions

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Polska Produkt lokalny
Doskonały system rezerwacji, który pomaga firmom zarządzać wizytami, przetwarzać płatności, otrzymywać powiadomienia i tworzyć kalendarze.
Calendesk to doskonały system rezerwacji online. Dzięki Calendesk możesz akceptować rezerwacje, obsługiwać płatności, generować strony docelowe i obsługiwać klientów jak profesjonalista – i to na autopilocie. Korzystaj z zaliczek i subskrypcji, aby zapewnić stabilny przychód. Automatyzacja fakturowania dodatkowo odciąży Cię od pracy ręcznej. Wysyłaj wiadomości e-mail i SMS-y, twórz interesujące biuletyny, udostępniaj treści i zachęcaj do działania za pomocą wiadomości push. Dowiedz się więcej na temat produktu: Calendesk

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Rozwiązanie mobilne dla pracowników, skoncentrowane na zaangażowaniu pracowników i X-boardingu.
Qualee to nagradzana platforma doświadczeń pracowników, opracowana w celu zwiększenia możliwości dostosowania i przynależności organizacji. Ułatwia firmom utrzymywanie zaangażowania wykwalifikowanych pracowników przez cały cykl ich życia – w tym wdrażanie, naukę, przeprowadzanie mikro ankiet i odejście pracownika z firmy. Rozwiązanie z obsługą SI umożliwia tworzenie interaktywnych przepływów pracy, automatyzację wymogów zgodności i mierzalną poprawę zaangażowania. Qualee to organizacja zrzeszająca różnorodność, a jej platforma jest dostępna w szesnastu językach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qualee

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Planowanie zasobów, śledzenie czasu i zarządzanie projektami, od rozpoczęcia projektu do wystawienia faktury. Jedna aplikacja do efektywnego prowadzenia projektów
elapseit, jako aplikacja do zarządzania zasobami i projektami, jest bardzo ważnym narzędziem dla firmy. Część planowania pracowników jest bardzo przydatna w przewidywaniu zapotrzebowania na siłę roboczą, a także w przydzielaniu istniejących zasobów w oparciu o umiejętności i potrzeby w projektach Wystarczy wypróbować rozwiązanie, zapisując się na bezpłatny okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: elapseit

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
System zarządzania nieobecnościami, który automatyzuje obliczenia wynagrodzenia i wyświetla obecność pracowników w jednym kalendarzu zespołu.
actiPLANS to oprogramowanie do zarządzania nieobecnościami, które upraszcza wnioski o urlopy, automatyzuje obliczenia płatnego czasu wolnego i urlopu chorobowego oraz wyświetla obecność pracowników w jednym kalendarzu zespołu. Poproś zespół o wpisywanie nieobecności, składanie wniosków o urlop, powiadamianie innych o spóźnieniu się lub pracy z domu. Włącz moduły śledzenia czasu i księgowości, korzystając z integracji actiTIME, aby uzyskać solidny system śledzenia czasu pracy i obecności. Wypróbuj actiPLANS bezpłatnie podczas 30-dniowej wersji próbnej (nie jest wymagana karta kredytowa). Dowiedz się więcej na temat produktu: actiPLANS

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Oszczędza ponad 50% czasu wcześniej spędzonego na pracy związanej z planowaniem, zapewnia zgodność i umożliwia komunikację pracowników w czasie rzeczywistym.
Bez względu na to, jak skomplikowane jest planowanie, Timesphere to intuicyjne, oparte na Internecie rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić co najmniej 50% czasu wcześniej spędzonego na pracy związanej z planowaniem, w zaledwie kilka kliknięć i poprzez automatyzację. Timesphere zapewnia, że zasady biznesowe, siatki płac, układy zbiorowe i wymagania pracowników są przestrzegane co do joty i umożliwia komunikację z pracownikami w czasie rzeczywistym poprzez mobilny dostęp i SMS. Spędzaj mniej czasu na dostosowywaniu harmonogramów i więcej czasu na zarządzaniu swoją firmą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timesphere

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Wobbly to łatwy sposób na planowanie i śledzenie czasu pracowników.
Wobbly to przyjazne dla użytkownika oprogramowanie, które usprawnia planowanie i śledzenie czasu pracy dla firm, zwiększając satysfakcję i zaangażowanie pracowników. Zautomatyzuj czasochłonne zadania związane z planowaniem i listą płac, oszczędzaj czas i ogranicz liczbę błędów. Tracker Wobbly umożliwia menedżerom przeglądanie harmonogramów, monitorowanie czasu choroby, urlopu i wakacji oraz rotację współpracowników. Uzyskaj informacje o wydajności pracowników w czasie rzeczywistym, aby podejmować decyzje oparte na danych i optymalizować produktywność zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wobbly

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Wykorzystaj BCS do efektywnego planowania rozmieszczenia dostępnych i wyspecjalizowanych pracowników wymaganych do wykonywania obowiązków i zmian.
W planie rozmieszczenia zespół lub kierownik ds. personelu korzysta z cotygodniowego planowania kroczącego, aby w ciągu kilku minut określić, które obszary działalności będą obsadzone pracownikami o określonym priorytecie i jakim rozmieszczeniu. Podstawą jest dostępność pracowników (dni robocze/świąteczne/nieobecności). Skonfiguruj specyficzne dla firmy modele zmianowe i zdefiniuj liczbę potrzebnych pracowników z wymaganymi umiejętnościami na zmianę. Alerty sprawiają, że braki kadrowe lub braki w ich obszarach stają się przejrzyste. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Planowanie miejsca pracy za pomocą Smartway2 eliminuje trudności związane z elastyczną pracą. Umożliwienie lepszej współpracy, rezerwacji i planowania.
Smartway2 to łatwe w użyciu, zorientowane na doświadczenie rozwiązanie do planowania miejsc pracy, umożliwiające rezerwację pokoi, biurek, parkingów, udogodnień i usług w nowoczesnym miejscu pracy. Funkcje stworzone z myślą o elastycznej pracy hybrydowej obejmują sąsiedztwo, wykorzystanie przestrzeni i analizę zachowań. Funkcje bezpieczeństwa obejmują dystans społeczny, śledzenie kontaktów i ankiety pracownicze. Działa tam, gdzie pracują twoi ludzie, dzięki płynnej integracji z Outlookiem, Teams i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartway2

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Doskonałe rozwiązanie WFM (zarządzanie siłą roboczą), jeśli Twoja organizacja ustala harmonogramy / śledzi zmiany i czas/obecność tysięcy pracowników w tysiącach lokalizacji.
Firma WorkAxle została założona w 2017 r., aby zmienić sposób, w jaki marki zarządzają swoimi pracownikami w zakresie ustalania harmonogramów, rejestracji czasu pracy i obecności oraz zaangażowania pracowników. Obecnie WorkAxle obsługuje różne organizacje na świecie, zarządzając tysiącami lokalizacji i wspierając dziesiątki tysięcy pracowników. Nowoczesne podejście do zarządzania harmonogramami zbiorczymi i wyjątkowe wdrożenie automatyzacji sprawiają, że nie ma sobie równych wśród konkurencji w zakresie redukcji opóźnień w listach płac dla większych pracodawców. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkAxle

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Program Space firmy JetBrains to w pełni zintegrowany łańcuch narzędzi, który łączy proces rozwoju oprogramowania z zarządzaniem komunikacją i projektami.
Program Space to w pełni zintegrowany łańcuch narzędzi, który łączy proces rozwoju oprogramowania z zarządzaniem komunikacją i projektami. Space pomaga w łatwym zatwierdzaniu wniosków urlopowych, dodawaniu nieobecności do profilu, zarządzaniu lokalizacjami obszarów roboczych, zapoznawaniu się z kalendarzem zespołu w celu uzyskania ogólnego obrazu dostępności członków zespołu, określania godzin pracy i dzielenia się planami z zespołem. Używaj dokumentów, aby dowiedzieć się więcej na temat polityki ustalania harmonogramów pracowników i czytaj wiadomości na blogu na temat zmian harmonogramu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją
Ułatw sobie pracę hybrydową dzięki prostej rezerwacji biurek i zaawansowanemu zarządzaniu harmonogramem WFH/WFO (praca w domu/praca z biura) pracowników. Zacznij już dziś za darmo.
Ich prosta platforma rezerwacji biurek w połączeniu z wydajnym zarządzaniem różnorodnymi hybrydowymi harmonogramami pracy zespołów sprawia, że praca hybrydowa jest łatwa. W ciągu zaledwie kilku minut możesz przesłać własne plany pięter na miejsce i przeciągnąć i upuścić przestrzenie do rezerwacji. Spraw, by wszystko można było zarezerwować, np. biurka, parking, szafki, sale konferencyjne i kapsuły. Uzupełnij swoje przestrzenie o bogate opisy, takie jak biurka stojące, pojemność, dostępność i wszystkie informacje związane z obiektem. Używana przez przedsiębiorstwa takie jak NHS. Dowiedz się więcej na temat produktu: WiggleDesk

Funkcje

  • Zarządzanie listami płac
  • Przesyłanie wiadomości
  • Raportowanie/analityka
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Dystrybucja harmonogramów
  • Zmiany w grafiku
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Portal samoobsługowy
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie komunikacją