Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do planowania wizyt

Oprogramowanie do planowania wizyt usprawnia proces ustalania harmonogramów spotkań oraz wizyt klientów i pacjentów. Zwiększa efektywność poprzez eliminację podwójnych rezerwacji i automatyzację planowania powtarzających się spotkań. Daje również pracownikom dostęp w czasie rzeczywistym do grafików swoich i współpracowników, umożliwa wprowadzanie zmian w systemie bezpośrednio z interfejsu harmonogramu i zapewnia klientom najlepiej dopasowane opcje spotkań. Oprogramowanie do planowania wizyt często obejmuje narzędzia przypominające, które pomagają zapewnić terminowe uczestnictwo w zaplanowanych spotkaniach i wizytach. Oprogramowanie do planowania wizyt jest powiązane z programami do tworzenia harmonogramów, oprogramowaniem do umawiania wizyt u lekarza i programami do rezerwacji.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do planowania wizyt

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 49 w
Fresha to najlepsze na świecie oprogramowanie do rezerwacji wizyt w salonach urody, spa i wellness, któremu zaufało już ponad 450 000 profesjonalistów z całego świata. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fresha
Fresha to najlepsze na świecie oprogramowanie do rezerwacji wizyt w salonach urody, spa i wellness, któremu zaufało już ponad 450 000 profesjonalistów z ponad 120 krajów. Fresha oferuje intuicyjną platformę do zarządzania wizytami, płatnościami i relacjami z klientami, upraszczając operacje i wspierając rozwój firm. Zwiększ sprzedaż i przyciągnij nowych klientów, akceptując rezerwacje online bezpośrednio w wyszukiwarce Google, na Facebooku i Instagramie oraz w swojej witrynie. Klienci będą informowani na bieżąco za pomocą automatycznych SMS-ów, e-maili i powiadomień w aplikacji mobilnej. Fresha umożliwia również firmom zwiększenie przychodów dzięki wbudowanym narzędziom marketingowym, funkcjom zarządzania klientami i opcjonalnemu przetwarzaniu płatności. Niezależnie od tego, czy jesteś usługodawcą indywidualnym, czy zarządzasz firmą z wieloma lokalizacjami, Fresha oferuje narzędzia, których potrzebujesz, aby odnieść sukces – a wszystkie znajdziesz w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fresha

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Darmowe narzędzie do planowania, które zapewnia niezawodne, bardzo proste w użyciu i szybkie rozwiązanie do planowania spotkań. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyMeet.me
SimplyBook me przejęła Harmonizely w 2021 roku i uruchomiła ją pod marką SimplyMeet me. SimplyMeet me synchronizuje się z kalendarzem online (Google, Outlook, iCloud, Fastmail, Nextcloud, Zoho lub dowolnym kalendarzem kompatybilnym z CalDAV). Klienci mogą sprawdzić, kiedy partner jest dostępny i umówić się na spotkanie. Zaplanowane spotkanie zostanie automatycznie dodane do kalendarza online. Wszystko, co należy zrobić, to udostępnić klientom link do strony z ustalaniem harmonogramu. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyMeet.me

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
System planowania wizyt z przypomnieniami dla firm serwisowych. Pozwól swoim samodzielnie klientom rezerwować wizyty online przez całą dobę, siedem dni w tygodniu — w tym bezpłatna wersja. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me
SimplyBook.me zapewnia rozbudowany system planowania spotkań na rynku, który sprawia, że wyglądasz profesjonalnie i rozwiązuje wszystkie twoje potrzeby online. Otrzymujesz piękną stronę internetową do rezerwacji lub widżet dla własnej strony internetowej, na której możesz prezentować swoje oferty biznesowe i akceptować terminy, sprzedawać produkty, członkostwo, pakiety, karty upominkowe i dodatki do usług. Dostępna jest szeroka gama narzędzi marketingowych, a także aplikacja administratora i markowa aplikacja klienta. Rozbudowane rozwiązanie dla przedsiębiorstw dostępne wraz z zarządzaniem centralą. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Ustalanie harmonogramów wizyt, rezerwacja w trybie online, zarządzanie pracownikami, punkt sprzedaży i marketing z jednego, bezproblemowego rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChiDesk
SpaGuru oferuje rozwiązania programowe, które spełniają unikalne wymagania biznesowe. ChiDesk to oparte na chmurze oprogramowanie, które w jednym rozwiązaniu zapewnia ustalanie harmonogramów wizyt, rezerwacje w trybie online, zarządzanie pracownikami, punkty sprzedaży i funkcje marketingowe. ChiDesk to idealne rozwiązanie dla spa, salonów, klubów fitness i lekarzy. Oferuje również zainstalowany produkt oparty na systemie Windows o nazwie SpaGuru dla firm, które nie są gotowe do przejścia do chmury. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChiDesk

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Usprawnij swój proces ustalania harmonogramu i zwiększ przychody dzięki rozwiązaniu w zakresie rezerwacji Wix w trybie online.
Zapełnij swój harmonogram i zwiększ przychody, sprzedając usługi bezpośrednio ze strony internetowej dzięki jednemu z wiodących rozwiązań Wix do ustalania harmonogramów w trybie online. Platforma umożliwia oferowanie niestandardowych usług, zarządzanie personelem, kalendarzem i wieloma lokalizacjami, budowanie relacji z klientami i rozwijanie działalności – wszystko z jednego miejsca. Znajdziesz tu takie niezbędne funkcje, jak inteligentny kalendarz rezerwacji, zarządzanie mobilne, zautomatyzowana komunikacja, zintegrowane systemy płatności i rozwiązania CRM, indywidualna analityka oraz pełny pakiet marketingowy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Samoobsługowe ustalanie harmonogramu wizyt za pomocą przyjaznego narzędzia do planowania, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas na pozostałe czynności.
Poznaj osobistego asystenta ds. ustalania harmonogramu, który pracuje 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu za kulisami, aby wypełnić Twój kalendarz i wykonać za Ciebie wszystkie żmudne czynności. Od momentu rezerwacji przez klientów Acuity automatycznie wysyła do Ciebie i Twoich klientów firmowe i spersonalizowane potwierdzenia rezerwacji, wysyła przypomnienia w wiadomościach tekstowych, pozwala klientom zmienić samodzielnie terminy oraz przetwarza płatności lub przyjmuje datki. Dzięki Acuity codzienne czynności przebiegają sprawniej, nawet gdy obłożenie w firmie wzrasta. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Oprogramowanie do ustalania harmonogramu i zarządzania firmą upraszcza planowanie wizyt i wysyłanie zautomatyzowanych przypomnień.
Mindbody podnosi jakość obsługi klienta – od momentu znalezienia Twojej firmy w aplikacji do czasu następnej wizyty. Automatyzacja nie kończy się na ustalaniu harmonogramu i zarządzaniu biznesem. Wysyłaj spersonalizowane wiadomości e-mail i wiadomości tekstowe za naciśnięciem jednego przycisku. Zbuduj swoją markę za pomocą aplikacji dostosowanej do swoich potrzeb, która zawiera wszystkie Twoje usługi i oferty. Oszczędzaj czas i dawaj swoim klientom uwagę, na którą zasługują. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Uzyskaj wszystkie narzędzia potrzebne do budowania lepszych relacji z klientami online w jednym miejscu.
Brevo umożliwia firmom budowanie i rozwijanie relacji poprzez automatyzację marketingu, kampanie e-mailowe, e-maile transakcyjne, wiadomości SMS, czat, rozwiązanie CRM, reklamy na Facebooku i reklamy retargetingowe. Co wyróżnia to narzędzie? Brevo jest obsługiwany przez zespół ds. zadowolenia klientów i oferuje plany cenowe, które wywołają uśmiech na twarzy. Platforma ta łączy solidny pakiet usług w jednym, przyjaznym dla użytkownika rozwiązaniu. Rozwój. Sprzedaż. Zaangażowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brevo

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Goldie pozwala bez trudu zaplanować spotkania, ograniczyć liczbę nieobecności dzięki automatycznym przypomnieniom tekstowym oraz przyjmować płatności za usługi.
Goldie (dawniej Appointfix) to nowoczesny terminarz, który synchronizuje się na wszystkich urządzeniach mobilnych. Goldie pozwala bez trudu zaplanować spotkania i ograniczyć liczbę nieobecności dzięki automatycznym przypomnieniom tekstowym, dzięki czemu życie staje się odrobinę łatwiejsze. Aplikacja nadaje się dla każdej firmy z powtarzalną bazą klientów. Już dziś zastąp swój papierowy terminarz i pozwól aplikacji wysyłać przypomnienia o spotkaniach, aby klienci już nigdy nie przegapili żadnej rezerwacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Goldie

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Bitrix24 to darmowa platforma do ustalania harmonogramu wizyt, z której korzysta osiem milionów firm. Wersja w chmurze, mobilna i open source.
Bitrix24 to darmowa platforma do ustalania harmonogramu wizyt, z której korzysta osiem milionów firm. Wersja w chmurze, mobilna i open source. Potrzebujesz bezpłatnej i nieograniczonej opcji ustalania harmonogramu wizyt? Sprawdź Bitrix24 – bezpłatne rozwiązanie CRM z współdzielonymi kalendarzami i systemem ustalania harmonogramu. Narzędzia do zarządzania klientami, marketingowe i promocyjne, przypomnienia SMS i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do rozwiązań CRM w marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. EngageBay oferuje również bezpłatne oprogramowanie do planowania spotkań online, które umożliwia szybsze ustalanie terminów dzięki publikowaniu kalendarza online, a także zwiększaniu liczby wizyt i wydajności. Wszystko to za pomocą jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Narzędzia dla nowoczesnego twórcy: ustalanie harmonogramu, umowy, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, otrzymaj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy potroili swoje rezerwacje i zaoszczędzili wiele godzin dziennie, korzystając z narzędzi HoneyBook. Skorzystaj z wersji próbnej już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Polska Produkt lokalny
ZnanyLekarz dla lekarzy i placówek medycznych oferuje produkty, które mają na celu poprawę zarządzania relacji pomiędzy specjalistami, a pacjentami.
ZnanyLekarz dla lekarzy i placówek medycznych oferuje produkty, które mają na celu poprawę zarządzania relacji pomiędzy specjalistami a pacjentami. Jednocześnie pomaga pozyskiwać nowych pacjentów. Oprogramowanie umożliwia szybkie umawianie wizyt online, przeprowadzanie konsultacji wideo, tworzenie raportów, prowadzenie cyfrowej historii medycznej i wystawianie e-recept. Dodatkowo oferuje możliwość wysyłania wiadomości, przypomnień oraz tworzenia spersonalizowanych kampanii, co ułatwia kontakt z pacjentami. Ulepsza także obsługę telefoniczną w recepcji i ma zaawansowany system CRM, idealny dla dużych ośrodków. Korzyści ze ZnanyLekarz Pro: • Możliwość dostępu do harmonogramu z każdego miejsca • Pełne bezpieczeństwo danych pacjentów zgodne z RODO • Automatyczne przypomnienia przez e-mail, SMS i WhatsApp • Konsultacje wideo, recepty online i wiele więcej • Prywatny czat z pacjentami Dowiedz się więcej na temat produktu: Znanylekarz

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Kompletne oprogramowanie do zarządzania butikowym klubem fitness i siłownią: Zarządzaj rezerwacjami, harmonogramami, członkami i płatnościami w inteligentny sposób.
Oferowane oprogramowanie do planowania wizyt w siłowni i klubach fitness zostało stworzone przez profesjonalistów z branży fitness. To butikowe oprogramowanie do obsługi branży fitness to kompleksowy system – od planowania zajęć po przetwarzanie płatności – z integracją firmowej aplikacji mobilnej i strony internetowej. Zwiększenie liczby leadów i zatrzymanie większej liczby członków dzięki integracji marketingowej z serwisami Facebook, Mailchimp i wieloma innymi. Zapewnij swoim członkom najlepsze wrażenia, redukując zadania administracyjne i zwiększając przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: ABC Glofox

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Oprogramowanie do zarządzania praktyką, które zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby usprawnić swoją klinikę.
Power Diary to internetowe oprogramowanie do zarządzania praktyką, któremu zaufali lekarze na całym świecie. Funkcje Power Diary obejmują: + Zarządzanie kalendarzem + Przypomnienia o wizytach (SMS + e-mail) + Szablony notatek dotyczących leczenia + Fakturowanie klienta + Rezerwacja online + Dwukierunkowy czat SMS + Telemedycyna + Podręcznik ćwiczeń + I wiele więcej Dowiedz się więcej na temat produktu: Zanda (formerly Power Diary)

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
GymMaster to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania klubami, które oferuje pełną funkcjonalność na dowolnym urządzeniu, dostęp przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, a także portal internetowy dla członków.
GymMaster jest przeznaczony dla klubów odnowy biologicznej – łatwo nauczyć się jego obsługi, a praca z programem to czysta przyjemność. Zarządzaj swoim klubem z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu, korzystając z automatycznego rozliczania, zautomatyzowanej, spersonalizowanej komunikacji i zaawansowanego 24-godzinnego systemu kontroli dostępu, który zapewnia pełną kontrolę. Zwiększ sprzedaż i ruszaj w drogę bez papierologii, pozwalając swoim członkom zarejestrować się online. A gdy są członkami, mogą rezerwować i dokonywać płatności przez Internet za pośrednictwem własnego portalu dla członków na Twojej stronie internetowej. Zobacz, co GymMaster może dla Ciebie zrobić już dziś, zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: GymMaster

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Ovatu to wysokiej klasy oprogramowanie do rezerwacji w atrakcyjnej cenie. Pomocny zestaw narzędzi do zarządzania spotkaniami.
60-dniowa bezpłatna wersja próbna. Ovatu to wysokiej klasy dostawca oprogramowania do rezerwacji salonów spa z pełną obsługą punktów sprzedaży, przypomnieniami, opcjami rezerwacji w trybie online, narzędziami marketingowymi i nie tylko. Ovatu dostosowuje cały proces rezerwacji do marki i pomaga przekształcić więcej osób w długoterminowych klientów. Każdego miesiąca Ovatu pomaga siedmiu milionom ludzi na całym świecie rezerwować wizyty. Szeroko stosowany w branży fryzjerskiej i kosmetycznej, a także w branży fitness, wellness, medycznej i edukacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ovatu

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Przyjazny zespół jest tutaj, aby Ci pomóc, ustalając harmonogramy dla ponad 4500 opiekunów zwierząt domowych każdego miesiąca i oferując wiodącą na rynku obsługę klienta.
Pet Sitter Plus cieszy się na całym świecie zaufaniem firm, które zajmują się opieką zwierzętami domowymi, a co miesiąc ustala harmonogramy dla ponad 4500 opiekunów zwierząt domowych. Przyjazny zespół, oferujący wiodącą na rynku obsługę klienta, bezpłatnie służy pomocą. Pet Sitter Plus oferuje wiele przydatnych funkcji, takich jak Modern Design, zaawansowane raportowanie GPS, rejestrowanie czasu, 100% dostosowanie informacji o zwierzętach domowych klienta, ustalanie harmonogramu, fakturowanie, przetwarzanie płatności kartą kredytową / ACH, masowa poczta e-mail, moduł personelu i kompleksowy portal klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pet Sitter Plus

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Lepsze spotkania z klientami online. Vectera to łatwy sposób na zaplanowanie spotkań i przeprowadzenie bezpiecznych spotkań wideo.
Vectera to łatwy sposób na poznanie klientów online. Zaplanuj spotkania i zorganizuj bezpieczne mitingi wideo dla maksymalnie czterech osób. Utwórz centra komunikacji dla wszystkich swoich klientów. Postaw na kreatywność dzięki tablicom, co-browsingowi i dodawaniu notatek do dokumentów. Rozpocznij za jednym kliknięciem, bez pobrań i bez frustracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vectera

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Booknetic to wtyczka do rezerwacji spotkań dla WordPress przeznaczona do automatyzacji spotkań online.
Booknetic to wielofunkcyjny system planowania i wtyczka WordPress do rezerwacji spotkań, która pomaga planować spotkania z klientami. Jest to najlepiej sprzedająca się wtyczka „Kalendarz” na rynku CodeCanyon. Jest idealny dla wielu firm z różnych branż, takich jak salony paznokci/fryzjerskie/spa/kosmetyczne; siłownie/studia fitness; kliniki medyczne/dentystyczne; gabinety psychologa/terapeuty; studia tańca/sztuki/tatuażu; firmy doradztwa prawnego; usługi naprawy samochodów itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Booknetic

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Doskonały program do planowania spotkań dla profesjonalistów z branży konsultingowej. Wszystko, co kochasz w innych planerach, a nawet więcej.
2meetup to rozwiązanie do planowania spotkań dla trenerów, korepetytorów, rekruterów, psychologów i prawników. Celem jest ułatwienie zarządzania spotkaniami użytkowników i ich klientów. - Podziel się z innymi linkiem do swojej strony rezerwacyjnej i zobacz, jak twój kalendarz zapełnia się spotkaniami. - Ustaw tyle przypomnień, ile potrzebujesz, i to nie tylko w poczcie elektronicznej, ale także w komunikatorach - Skorzystaj z systemu kaskadowego, aby mieć pewność, że zaproszona osoba nie zapomni o spotkaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: 2meetup

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Cyfrowy system zarządzania kolejką, który pomaga zapewnić gościom niezapomniane wrażenia i uzyskać wgląd w dane w czasie rzeczywistym.
Uratuj swoich klientów przed frustracją czekania i zatłoczonych lobby. Qminder to oparty na chmurze system zarządzania kolejkami, który pomaga lokalizacjom usług zapewnić doskonałe wrażenia z oczekiwania. Dzięki funkcji Qminder SMS możesz pozostawać w kontakcie z klientami nawet wtedy, gdy zdalnie dokonują odprawy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qminder

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Rozwiązanie do zarządzania miejscem pracy, które pokochają pracownicy. Rezerwacja biurka | Rezerwacja pokoju | Planowanie tygodnia | Analityka
deskbird to doskonała aplikacja dla firm hybrydowych do zarządzania miejscem pracy zorientowana na ludzi, dostępna jako aplikacja mobilna, internetowa, Slack i MS Teams. Dzięki szybkiemu i intuicyjnemu interfejsowi użytkownika, uproszczonemu i niezawodnemu procesowi wdrażania, deskbird to pierwszy system zarządzania miejscem pracy, który zbudowano wokół użytkowników, a nie budynków. Rozwiązanie, które pokochają pracownicy. Dowiedz się więcej na temat produktu: deskbird

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami
Opendock to scentralizowana platforma do ustalania harmonogramu doków, umożliwiająca brokerom i przewoźnikom łatwe wyszukiwanie magazynów i dokonywanie w nich rezerwacji.
Opendock to scentralizowana platforma do ustalania harmonogramu doków, umożliwiająca brokerom i przewoźnikom łatwe wyszukiwanie magazynów i dokonywanie w nich rezerwacji. Umożliwia to również użytkownikowi dostęp do wszystkich terminów we wszystkich magazynach za pomocą jednej platformy. Dzięki widoczności terminów spotkań mogą oni śledzić ich statusy, edytować je i odwoływać. Dowiedz się więcej na temat produktu: Opendock

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Spotkania cykliczne
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Płatności online
  • Raportowanie i statystyki
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zarządzanie spotkaniami