Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do planowania wizyt

Oprogramowanie do planowania wizyt usprawnia proces ustalania harmonogramów spotkań oraz wizyt klientów i pacjentów. Zwiększa efektywność poprzez eliminację podwójnych rezerwacji i automatyzację planowania powtarzających się spotkań. Daje również pracownikom dostęp w czasie rzeczywistym do grafików swoich i współpracowników, umożliwa wprowadzanie zmian w systemie bezpośrednio z interfejsu harmonogramu i zapewnia klientom najlepiej dopasowane opcje spotkań. Oprogramowanie do planowania wizyt często obejmuje narzędzia przypominające, które pomagają zapewnić terminowe uczestnictwo w zaplanowanych spotkaniach i wizytach. Oprogramowanie do planowania wizyt jest powiązane z programami do tworzenia harmonogramów, oprogramowaniem do umawiania wizyt u lekarza i programami do rezerwacji.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 42 w

Usprawnij swój proces ustalania harmonogramu i zwiększ przychody dzięki rozwiązaniu w zakresie rezerwacji Wix w trybie online.
Zapełnij swój harmonogram i zwiększ przychody, sprzedając usługi bezpośrednio ze strony internetowej dzięki jednemu z wiodących rozwiązań Wix do ustalania harmonogramów w trybie online. Platforma umożliwia oferowanie niestandardowych usług, zarządzanie personelem, kalendarzem i wieloma lokalizacjami, budowanie relacji z klientami i rozwijanie działalności – wszystko z jednego miejsca. Znajdziesz tu takie niezbędne funkcje, jak inteligentny kalendarz rezerwacji, zarządzanie mobilne, zautomatyzowana komunikacja, zintegrowane systemy płatności i rozwiązania CRM, indywidualna analityka oraz pełny pakiet marketingowy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Samoobsługowe ustalanie harmonogramu wizyt za pomocą przyjaznego narzędzia do planowania, dzięki czemu możesz zaoszczędzić czas na pozostałe czynności.
Poznaj osobistego asystenta ds. ustalania harmonogramu, który pracuje 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu za kulisami, aby wypełnić Twój kalendarz i wykonać za Ciebie wszystkie żmudne czynności. Od momentu rezerwacji przez klientów Acuity automatycznie wysyła do Ciebie i Twoich klientów firmowe i spersonalizowane potwierdzenia rezerwacji, wysyła przypomnienia w wiadomościach tekstowych, pozwala klientom zmienić samodzielnie terminy oraz przetwarza płatności lub przyjmuje datki. Dzięki Acuity codzienne czynności przebiegają sprawniej, nawet gdy obłożenie w firmie wzrasta. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Oprogramowanie do ustalania harmonogramu i zarządzania firmą upraszcza planowanie wizyt i wysyłanie zautomatyzowanych przypomnień.
Mindbody podnosi jakość obsługi klienta – od momentu znalezienia Twojej firmy w aplikacji do czasu następnej wizyty. Automatyzacja nie kończy się na ustalaniu harmonogramu i zarządzaniu biznesem. Wysyłaj spersonalizowane wiadomości e-mail i wiadomości tekstowe za naciśnięciem jednego przycisku. Zbuduj swoją markę za pomocą aplikacji dostosowanej do swoich potrzeb, która zawiera wszystkie Twoje usługi i oferty. Oszczędzaj czas i dawaj swoim klientom uwagę, na którą zasługują. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Uzyskaj wszystkie narzędzia potrzebne do budowania lepszych relacji z klientami online w jednym miejscu.
Brevo umożliwia firmom budowanie i rozwijanie relacji poprzez automatyzację marketingu, kampanie e-mailowe, e-maile transakcyjne, wiadomości SMS, czat, rozwiązanie CRM, reklamy na Facebooku i reklamy retargetingowe. Co wyróżnia to narzędzie? Brevo jest obsługiwany przez zespół ds. zadowolenia klientów i oferuje plany cenowe, które wywołają uśmiech na twarzy. Platforma ta łączy solidny pakiet usług w jednym, przyjaznym dla użytkownika rozwiązaniu. Rozwój. Sprzedaż. Zaangażowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brevo

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Najlepsze na świecie oprogramowanie do rezerwacji online dla branży urody i wellness. Nieograniczone możliwości, bez subskrypcji.
Fresha to jedyne bezpłatne oprogramowanie do rezerwacji wizyt w salonach urody i wellness. Każdy otrzymuje nieograniczoną liczbę rezerwacji, lokalizacji, członków zespołu i powiadomień. Podnieś sprzedaż i przyciągnij nowych klientów, akceptując rezerwacje online dokonane bezpośrednio w wyszukiwarce Google, na stronach na Facebooku i Instagramie oraz na swojej stronie internetowej. Klienci są na bieżąco z aktualizacjami dzięki automatycznym SMS-om, e-mailom i powiadomieniom w aplikacji. Fresha ma zerowe opłaty miesięczne z opcjonalnymi płatnymi funkcjami, w tym zintegrowanym przetwarzaniem płatności kartą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fresha

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Internetowy system rezerwacji z przypomnieniami dla wszystkich firm usługowych. Pozwól swoim samodzielnie klientom rezerwować wizyty online przez całą dobę, siedem dni w tygodniu – w tym bezpłatna wersja.
SimplyBook.me oferuje jeden z najbardziej rozbudowanych internetowych systemów rezerwacji, który sprawia, że wyglądasz profesjonalnie i zaspokaja wszystkie Twoje potrzeby online. Otrzymujesz piękną stronę internetową do rezerwacji lub widżet dla własnej strony internetowej, na której możesz prezentować swoje oferty biznesowe i akceptować terminy, sprzedawać produkty, członkostwo, pakiety, karty upominkowe i dodatki do usług. Zarządzaj swoją firmą za pomocą jednego rozwiązania: strona internetowa, przyjmowanie rezerwacji, inicjatywy marketingowe, statystyki biznesowe oraz płatności internetowe i na miejscu (POS). Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Goldie pozwala bez trudu zaplanować spotkania, ograniczyć liczbę nieobecności dzięki automatycznym przypomnieniom tekstowym oraz przyjmować płatności za usługi.
Goldie (dawniej Appointfix) to nowoczesny terminarz, który synchronizuje się na wszystkich urządzeniach mobilnych. Goldie pozwala bez trudu zaplanować spotkania i ograniczyć liczbę nieobecności dzięki automatycznym przypomnieniom tekstowym, dzięki czemu życie staje się odrobinę łatwiejsze. Aplikacja nadaje się dla każdej firmy z powtarzalną bazą klientów. Już dziś zastąp swój papierowy terminarz i pozwól aplikacji wysyłać przypomnienia o spotkaniach, aby klienci już nigdy nie przegapili żadnej rezerwacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Goldie

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Bitrix24 to darmowa platforma do ustalania harmonogramu wizyt, z której korzysta osiem milionów firm. Wersja w chmurze, mobilna i open source.
Bitrix24 to darmowa platforma do ustalania harmonogramu wizyt, z której korzysta osiem milionów firm. Wersja w chmurze, mobilna i open source. Potrzebujesz bezpłatnej i nieograniczonej opcji ustalania harmonogramu wizyt? Sprawdź Bitrix24 – bezpłatne rozwiązanie CRM z współdzielonymi kalendarzami i systemem ustalania harmonogramu. Narzędzia do zarządzania klientami, marketingowe i promocyjne, przypomnienia SMS i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do rozwiązań CRM w marketingu i sprzedaży, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe i przekształcanie ich w szczęśliwych klientów. EngageBay oferuje również bezpłatne oprogramowanie do planowania spotkań online, które umożliwia szybsze ustalanie terminów dzięki publikowaniu kalendarza online, a także zwiększaniu liczby wizyt i wydajności. Wszystko to za pomocą jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Narzędzia dla nowoczesnego twórcy: ustalanie harmonogramu, umowy, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, otrzymaj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy potroili swoje rezerwacje i zaoszczędzili wiele godzin dziennie, korzystając z narzędzi HoneyBook. Skorzystaj z wersji próbnej już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Kompletne oprogramowanie do zarządzania butikowym klubem fitness i siłownią: Zarządzaj rezerwacjami, harmonogramami, członkami i płatnościami w inteligentny sposób.
Oferowane oprogramowanie do planowania wizyt w siłowni i klubach fitness zostało stworzone przez profesjonalistów z branży fitness. To butikowe oprogramowanie do obsługi branży fitness to kompleksowy system – od planowania zajęć po przetwarzanie płatności – z integracją firmowej aplikacji mobilnej i strony internetowej. Zwiększenie liczby leadów i zatrzymanie większej liczby członków dzięki integracji marketingowej z serwisami Facebook, Mailchimp i wieloma innymi. Zapewnij swoim członkom najlepsze wrażenia, redukując zadania administracyjne i zwiększając przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: ABC Glofox

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Oprogramowanie do zarządzania praktyką, które zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby usprawnić swoją klinikę.
Power Diary to internetowe oprogramowanie do zarządzania praktyką, któremu zaufali lekarze na całym świecie. Funkcje Power Diary obejmują: + Zarządzanie kalendarzem + Przypomnienia o wizytach (SMS + e-mail) + Szablony notatek dotyczących leczenia + Fakturowanie klienta + Rezerwacja online + Dwukierunkowy czat SMS + Telemedycyna + Podręcznik ćwiczeń + I wiele więcej Dowiedz się więcej na temat produktu: Power Diary

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
GymMaster to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania klubami, które oferuje pełną funkcjonalność na dowolnym urządzeniu, dostęp przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, a także portal internetowy dla członków.
GymMaster jest przeznaczony dla klubów odnowy biologicznej – łatwo nauczyć się jego obsługi, a praca z programem to czysta przyjemność. Zarządzaj swoim klubem z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu, korzystając z automatycznego rozliczania, zautomatyzowanej, spersonalizowanej komunikacji i zaawansowanego 24-godzinnego systemu kontroli dostępu, który zapewnia pełną kontrolę. Zwiększ sprzedaż i ruszaj w drogę bez papierologii, pozwalając swoim członkom zarejestrować się online. A gdy są członkami, mogą rezerwować i dokonywać płatności przez Internet za pośrednictwem własnego portalu dla członków na Twojej stronie internetowej. Zobacz, co GymMaster może dla Ciebie zrobić już dziś, zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: GymMaster

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Ovatu to wysokiej klasy oprogramowanie do rezerwacji w atrakcyjnej cenie. Pomocny zestaw narzędzi do zarządzania spotkaniami.
60-dniowa bezpłatna wersja próbna. Ovatu to wysokiej klasy dostawca oprogramowania do rezerwacji salonów spa z pełną obsługą punktów sprzedaży, przypomnieniami, opcjami rezerwacji w trybie online, narzędziami marketingowymi i nie tylko. Ovatu dostosowuje cały proces rezerwacji do marki i pomaga przekształcić więcej osób w długoterminowych klientów. Każdego miesiąca Ovatu pomaga siedmiu milionom ludzi na całym świecie rezerwować wizyty. Szeroko stosowany w branży fryzjerskiej i kosmetycznej, a także w branży fitness, wellness, medycznej i edukacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ovatu

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Przyjazny zespół jest tutaj, aby Ci pomóc, ustalając harmonogramy dla ponad 4500 opiekunów zwierząt domowych każdego miesiąca i oferując wiodącą na rynku obsługę klienta.
Pet Sitter Plus cieszy się na całym świecie zaufaniem firm, które zajmują się opieką zwierzętami domowymi, a co miesiąc ustala harmonogramy dla ponad 4500 opiekunów zwierząt domowych. Przyjazny zespół, oferujący wiodącą na rynku obsługę klienta, bezpłatnie służy pomocą. Pet Sitter Plus oferuje wiele przydatnych funkcji, takich jak Modern Design, zaawansowane raportowanie GPS, rejestrowanie czasu, 100% dostosowanie informacji o zwierzętach domowych klienta, ustalanie harmonogramu, fakturowanie, przetwarzanie płatności kartą kredytową / ACH, masowa poczta e-mail, moduł personelu i kompleksowy portal klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pet Sitter Plus

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Lepsze spotkania z klientami online. Vectera to łatwy sposób na zaplanowanie spotkań i przeprowadzenie bezpiecznych spotkań wideo.
Vectera to łatwy sposób na poznanie klientów online. Zaplanuj spotkania i zorganizuj bezpieczne mitingi wideo dla maksymalnie czterech osób. Utwórz centra komunikacji dla wszystkich swoich klientów. Postaw na kreatywność dzięki tablicom, co-browsingowi i dodawaniu notatek do dokumentów. Rozpocznij za jednym kliknięciem, bez pobrań i bez frustracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vectera

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Booknetic to wtyczka do rezerwacji spotkań dla WordPress przeznaczona do automatyzacji spotkań online.
Booknetic to wielofunkcyjny system planowania i wtyczka WordPress do rezerwacji spotkań, która pomaga planować spotkania z klientami. Jest to najlepiej sprzedająca się wtyczka „Kalendarz” na rynku CodeCanyon. Jest idealny dla wielu firm z różnych branż, takich jak salony paznokci/fryzjerskie/spa/kosmetyczne; siłownie/studia fitness; kliniki medyczne/dentystyczne; gabinety psychologa/terapeuty; studia tańca/sztuki/tatuażu; firmy doradztwa prawnego; usługi naprawy samochodów itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Booknetic

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Doskonały program do planowania spotkań dla profesjonalistów z branży konsultingowej. Wszystko, co kochasz w innych planerach, a nawet więcej.
2meetup to rozwiązanie do planowania spotkań dla trenerów, korepetytorów, rekruterów, psychologów i prawników. Celem jest ułatwienie zarządzania spotkaniami użytkowników i ich klientów. - Podziel się z innymi linkiem do swojej strony rezerwacyjnej i zobacz, jak twój kalendarz zapełnia się spotkaniami. - Ustaw tyle przypomnień, ile potrzebujesz, i to nie tylko w poczcie elektronicznej, ale także w komunikatorach - Skorzystaj z systemu kaskadowego, aby mieć pewność, że zaproszona osoba nie zapomni o spotkaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: 2meetup

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Darmowe narzędzie do planowania, które zapewnia niezawodne, bardzo proste w użyciu i szybkie rozwiązanie do planowania spotkań.
SimplyBook me przejęła Harmonizely w 2021 roku i uruchomiła ją pod marką SimplyMeet me. SimplyMeet me synchronizuje się z kalendarzem online (Google, Outlook, iCloud, Fastmail, Nextcloud, Zoho lub dowolnym kalendarzem kompatybilnym z CalDAV). Klienci mogą sprawdzić, kiedy partner jest dostępny i umówić się na spotkanie. Zaplanowane spotkanie zostanie automatycznie dodane do kalendarza online. Wszystko, co należy zrobić, to udostępnić klientom link do strony z ustalaniem harmonogramu. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyMeet.me

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Inteligentne narzędzie do ustalania harmonogramu, które synchronizuje się z kalendarzem i umożliwia klientom planowanie spotkań i rezerwacji.
Zbuduj stronę rezerwacji, którą możesz osadzić na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub udostępnić link do w swoim podpisie e-mail. Dodaj własne logo i kolory, aby strona rezerwacji nabrała indywidualnego charakteru. Przetłumacz ją i dostosuj brzmienie treści strony do własnych upodobań. Dodaj niestandardowe pytania i bezpiecznie zbieraj dane odwiedzających. Połącz ją z kalendarzami Google, Outlook lub Apple, aby umożliwić dwukierunkową synchronizację i umożliwić klientom rezerwację tylko wtedy, gdy jesteś dostępny. Zgodność z przepisami RODO i HIPAA (ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). Wystarczy kilka minut, aby skonfigurować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upvio

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Prosty system rezerwacji zasobów powierzchniowych w firmach.
Whatspot to prosty system rezerwacji dla współdzielonych zasobów w firmach. Małe firmy i lokale korzystają z Whatspot, aby uprościć rezerwację sal konferencyjnych, samochodów służbowych, miejsc parkingowych i innych wspólnych zasobów firmowych. Skorzystaj z inteligentnego wyszukiwania, aby szybko znaleźć i zarezerwować odpowiednie miejsce. Dokonaj rezerwacji ad-hoc za pomocą kodów QR bezpośrednio na miejscu. Pozwól publiczności na rezerwację poszczególnych miejsc za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Efektywne organizowanie rezerwacji za pomocą narzędzi zarządzania i kontroli dostępu. Whatspot jest oparty na chmurze, zawsze Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
Oprogramowanie do wizualnego planowania harmonogramów pozwalające śledzić wszystkie rodzaje zasobów – solidne i przyjazne dla użytkownika.
Visual Planning jest potężnym oprogramowaniem do planowania i ustalania harmonogramów używanym do zarządzania wszystkimi rodzajami zasobów. Wyjątkowa elastyczność rozwiązania pozwala m.in. śledzić projekty, prace, zadania, klientów, zlecenia, pracowników czy sprzęt w jednym narzędziu, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne. Centralizacja danych pomaga zespołom zwiększyć wydajność. Użytkownicy mogą pracować we współpracy z dowolnego miejsca i mieć do niej dostęp na urządzeniach mobilnych. Wysyłaj e-maile i powiadomienia SMS do członków zespołu oraz łącz harmonogramy z osobistymi kalendarzami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Planning

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
SimpleSpa to doskonałe oprogramowanie do zarządzania wizytami w trybie online, zaprojektowane z myślą o usprawnieniu działalności.
SimpleSpa to łatwa w użyciu aplikacja internetowa, która umożliwia zarządzanie wizytami. Umożliwia klientom rezerwowanie terminów nawet wtedy, gdy użytkownik jest niedostępny. Uzyskaj więcej zarezerwowanych terminów niż wcześniej dzięki responsywnym, czystym stronom rezerwacji terminów, przyciskowi rezerwacji dla firmowej strony internetowej, przypomnieniom i potwierdzeniom e-mail, ustalaniu harmonogramu pracowników i wielu innym. Otwórz konto SimpleSpa już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimpleSpa

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami
CatchApp Bookings to intuicyjne narzędzie do ustalania harmonogramów, które umożliwia przyjmowanie rezerwacji online, w dowolnym czasie. Plug & Play. Stworzone dla biznesu.
CatchApp Bookings to intuicyjne narzędzie do ustalania harmonogramów, stworzone z myślą o profesjonalistach i firmach, zaprojektowane tak, aby zaoszczędzić Twój czas – średnio pięć godzin tygodniowo. Umożliwienie klientom rezerwowania terminów na własnej stronie rezerwowania online. Zaawansowana dwukierunkowa synchronizacja ze wszystkimi głównymi kalendarzami – Google, Microsoft i Apple. Twórz nieograniczoną liczbę unikalnych stron rezerwacji dla swoich klientów, oferujących różne usługi, lokalizacje i dostępność. Scheduling Genius – Rozpocznij 14-dniową bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: CatchApp Bookings

Funkcje

  • Baza danych klientów
  • Dostęp mobilny
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Synchronizacja kalendarza
  • Ustalanie harmonogramu grupowego
  • Płatności online
  • Spotkania cykliczne
  • Przypomnienia
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie spotkaniami