Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie dla przychodni

Oprogramowanie dla przychodni obejmuje rozwiązania w zakresie zarządzania dostępnością łóżek i kolejką pacjentów oraz monitorowania ich w całym obiekcie, takim jak szpital lub mniejsza klinika. Powiązane rozwiązania to oprogramowanie medyczne i oprogramowanie do zarządzania opieką zdrowotną.

Wyniki: 6 w

Oparta na chmurze uniwersalna platforma Caspio zapewnia wszystko, czego potrzebujesz do tworzenia zgodnych aplikacji do zarządzania pacjentami bez kodowania.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia zgodnych z przepisami aplikacji do zarządzania pacjentami bez kodowania. Firma Caspio umożliwia wydajną współpracę, efektywne zarządzanie pacjentami i dostarczanie spersonalizowanej opieki przy użyciu konfigurowalnej, kompleksowej platformy, która została stworzona z myślą o zaspokojeniu konkretnych potrzeb organizacji – a wszystko to bez konieczności ponoszenia kosztów IT. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem wiodących organizacji opieki zdrowotnej. Wypróbuj Caspio bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Zarządzanie przepływem pacjentów
  • Monitorowanie pacjentów
  • Śledzenie czasu oczekiwania
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie dokumentacją
Oprogramowanie do zarządzania praktyką, które zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby usprawnić swoją klinikę.
Power Diary to internetowe oprogramowanie do zarządzania praktyką, któremu zaufali lekarze na całym świecie. Funkcje Power Diary obejmują: + Zarządzanie kalendarzem + Przypomnienia o wizytach (SMS + e-mail) + Szablony notatek dotyczących leczenia + Fakturowanie klienta + Rezerwacja online + Dwukierunkowy czat SMS + Telemedycyna + Podręcznik ćwiczeń + I wiele więcej Dowiedz się więcej na temat produktu: Power Diary

Funkcje

  • Zarządzanie przepływem pacjentów
  • Monitorowanie pacjentów
  • Śledzenie czasu oczekiwania
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie dokumentacją
Internetowa baza danych Patients Tracking umożliwia małym społecznościom rejestrowanie pacjentów z grupy COVID-19 i śledzenie ich lokalizacji na Mapach Google.
Internetowa baza danych Patients Tracking umożliwia miastom i małym społecznościom rejestrowanie pacjentów z wirusem COVID-19, śledzenie ich stanu zdrowia i wyświetlanie ich aktualnej lokalizacji na Mapach Google. System jest w pełni konfigurowalny: użytkownik może zarządzać danymi w dowolny sposób i w dowolnym momencie modyfikować aplikację, aby odzwierciedlić każdy szczegół istotny dla przepływu pracy. TeamDesk zapewnia nieograniczoną liczbę rekordów, nieograniczone przechowywanie danych, nieograniczoną pomoc techniczną, stabilne stawki i bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamDesk

Funkcje

  • Zarządzanie przepływem pacjentów
  • Monitorowanie pacjentów
  • Śledzenie czasu oczekiwania
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie dokumentacją
Wznieś relacje z pacjentami i członkami na nowy poziom dzięki Salesforce Health Cloud.
Health Cloud to zaufana, połączona platforma, która napędza działalność biznesową w zakresie zdrowia. Łącząc dane kliniczne i niekliniczne w jednym źródle prawdy, Health Cloud pomaga organizacjom uzyskać 360-stopniowy obraz każdego klienta w celu podniesienia poziomu zdrowia, zwiększenia proaktywnego zaangażowania i wywarcia wpływu na najlepsze wyniki. Health Cloud wyposaża pracowników w specjalnie zaprojektowane aplikacje, zautomatyzowane, branżowe przepływy pracy i oparte na sztucznej inteligencji informacje o klientach, aby zwiększyć wydajność, współpracę i rozwój Dowiedz się więcej na temat produktu: Health Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie przepływem pacjentów
  • Monitorowanie pacjentów
  • Śledzenie czasu oczekiwania
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie dokumentacją
BeeHealthy jest nagradzaną, opartą na modułach, platformą SaaS typu white-label do digitalizacji usług medycznych.
BeeHealthy jest wiodącą firmą w dziedzinie rozwoju cyfrowych rozwiązań dla służby zdrowia na rynku europejskim. Nagrodzona, oparta na modułach, platforma SaaS typu white-label wspiera podmioty świadczące usługi w zakresie podstawowej i ponadpodstawowej opieki zdrowotnej w dokonaniu skoku cyfrowego poprzez cyfryzację świadczonych przez nie usług. • Udowodniony wpływ na działalność • Doskonałość operacyjna w tworzeniu usług opieki cyfrowej . • Ciągły rozwój • Przyjazne dla użytkownika interfejsy dla profesjonalistów i pacjentów i administratorów w językach ojczystych. Dowiedz się więcej na temat produktu: BeeHealthy

Funkcje

  • Zarządzanie przepływem pacjentów
  • Monitorowanie pacjentów
  • Śledzenie czasu oczekiwania
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie dokumentacją
MERIDIQ to łatwy w użyciu i bezpieczny system rejestracji danych pacjentów dla małych klinik i estetyków.
MERIDIQ, łatwy w użyciu i bezpieczny system rejestracji pacjentów dla wszystkich specjalistów w dziedzinie estetyki i urody. MERIDIQ został zaprojektowany tak, aby spełniać potrzeby małych klinik i estetyków, którzy chcą prowadzić dobrze utrzymaną dokumentację leczenia swoich pacjentów. System rejestracji pacjentów jest bezpłatny i nie ma ograniczeń co do funkcji. W każdej chwili możesz uaktualnić do płatnej wersji, aby uzyskać więcej miejsca do przechowywania danych i profili użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: MERIDIQ

Funkcje

  • Zarządzanie przepływem pacjentów
  • Monitorowanie pacjentów
  • Śledzenie czasu oczekiwania
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Sporządzanie wykresów
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie roszczeniami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie dokumentacją