Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia social media marketingu

Narzędzia social media marketingu automatyzują tworzenie, monitorowanie i zarządzanie kampaniami online za pośrednictwem serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube itp. To oprogramowanie pomaga publikować kupony i promocje oraz zbierać wskaźniki odpowiedzi klientów. Platformy social media marketingu oferują zintegrowaną pocztę elektroniczną, którą można połączyć z wieloma kontami w dowolnej sieci społecznościowej, tworząc w ten sposób jedno centrum zarządzania kilkoma kampaniami jednocześnie. Narzędzia social media marketingu są ściśle związane z oprogramowaniem do monitorowania mediów społecznościowych – wiele rozwiązań oferuje obydwie funkcjonalności w ramach jednego pakietu. Z tym narzędziem powiązane jest również oprogramowanie do zarządzania kampaniami marketingowymi.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 34 w

Najbardziej przyjazne ludziom narzędzie mediów społecznościowych do efektywnej współpracy i procesu akceptacji w zespołach marketingowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino
Kontentino umożliwia agencjom reklamowym i ich klientom bezproblemową współpracę przy tworzeniu i zatwierdzaniu treści/reklam w mediach społecznościowych. Poprawia się jakość treści i unika się błędów/braków. Dzięki Kontentino, Ty i Twój zespół oszczędzacie 40% czasu, który zostałby poświęcony na zadania operacyjne. Ponadto, sekcja analityczna umieszcza dane w kontekście, dzięki czemu menedżerowie mediów społecznościowych są w stanie lepiej zrozumieć wydajność postów/reklam podczas raportowania do klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Bitrix24 to darmowe oprogramowanie CRM do zarządzania markami i społecznościami, z którego korzysta ponad osiem milionów firm. Wersja w chmurze, mobilna i open source.
Bitrix24 to bezpłatne oprogramowanie CRM do zarządzania markami i społecznościami, z którego korzysta ponad osiem milionów firm. Bitrix24 CRM współpracuje z Facebookiem (strony, komentarze, Facebook Messenger, reklamy Lead Ads na Facebooku), Viber, Instagram, Telegram, VK, Slack, Skype i wieloma innymi platformami, natywnie lub za pośrednictwem Microsoft Bot Framework. Otwarte kanały Bitrix24 umożliwiają zarządzanie całą komunikacją społecznościową z jednego miejsca, zapisując rozmowy w rozwiązaniu CRM Bitrix24, niezależnie od tego, która sieć społecznościowa lub komunikator był używany przez klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM ułatwia to Tobie i Twojemu zespołowi dzięki integracji społecznościowej, możliwościom social listening i innym funkcjom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar.
Loomly jest platformą sukcesu marki, która umożliwia zespołom marketingowym współpracę, publikację i pomiar. Usprawnij pracę zespołową w całym procesie zarządzania treścią: zarządzaj zasobami cyfrowymi, podsycaj storytelling, dopieszczaj treści, zatwierdzaj komunikaty, docieraj do odbiorców, angażuj społeczność i mierz wydajność. Teraz obsługuje treści organiczne, posty boostowane i kampanie oparte na celach. Wszystko w jednym rozwiązaniu do współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loomly

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Twórz zachwycające projekty, filmy i opracowuj kopie przy użyciu narzędzia ai copywriter.
Simplified ułatwia projektowanie w kilka sekund. Wybieraj spośród tysięcy oszałamiających szablonów postów w mediach społecznościowych, historii na Instagramie, Reels, TikToks, reklam, banerów i czego tylko chcesz – wszystko za darmo. Ciesz się magiczną SI, która umożliwia usuwanie tła, tworzenie animacji i zmianę rozmiaru obrazów za pomocą jednego kliknięcia. Już nigdy więcej nie będziesz musieć korzystać z wielu narzędzi. Błyskawicznie dostosowuj się do potrzeb, dzięki bibliotece zasobów zawierającej miliony zdjęć, tysiące czcionek i komponentów do projektowania. Wystarczy tylko przeciągnąć i upuścić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simplified

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Promo.com to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia filmów online dla firm i agencji. Oprogramowanie pomaga klientom skutecznie promować całą swą ofertę.
Dostarczając narzędzia i treści do tworzenia i dostosowywania klipów wideo premium, Promo.com ma na celu pomóc użytkownikom w promowaniu ich działalności na platformach mediów społecznościowych, a także tworzyć kampanie zwiększające zaangażowanie, zmniejszające koszty za kliknięcie, zwiększające ruch, zwiększające świadomość marki lub promujące produkt. Rozwiązanie oferuje bibliotekę ponad 12 milionów klipów wideo i szablonów, które można edytować i ulepszać licencjonowaną muzyką, niestandardowym tekstem i logo. Rozwijaj swoją firmę dzięki mocy filmów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Promo.com

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Szybsze i prostsze raportowanie, zarządzanie, optymalizacja, audyt i diagnostyka kont PPC.
Skuteczniej zarządzaj reklamami PPC (płatność za kliknięcie) na dużą skalę dzięki zaleceniom dotyczącym optymalizacji, które można uzyskać jednym kliknięciem. Zarządzaj reklamami, ofertami, budżetami, słowami kluczowymi i innymi elementami w usługach Google Ads, Microsoft Ads i Amazon Ads. Twórz i obsługuj reklamy zakupowe na podstawie kanału sprzedaży. Automatyzuj niestandardowe przepływy pracy. Przeprowadź audyt kont w ciągu kilku sekund. Automatyzuj raportowanie dla AdWords, Microsoft, Facebook, Google Analytics i niestandardowych źródeł danych. Integracja z aplikacją Alexa i Data Studio. Dowiedz się więcej na temat produktu: Optmyzr

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji.
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które umożliwia wyszukiwanie i angażowanie ludzi. Importuj zbiorczo profile, filtruj, monitoruj i zarządzaj nimi w repozytoriach z automatyczną aktualizacją. Z łatwością wybieraj najlepsze wiadomości e-mail do kontaktu, automatycznie znajduj je i kontaktuj się z nimi zbiorczo za pomocą inteligentnych szablonów za pośrednictwem poczty e-mail lub LinkedIn. Przypisz je do przepływów pracy i śledź wszystkie rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Szybko rozwijaj sieć dzięki nieograniczonym prośbom o kontakt na LinkedIn i twórz najlepsze bazy danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Facelift Cloud oferuje wieloaspektowe rozwiązanie, które pomoże firmom prowadzić marketing na wszystkich odpowiednich kanałach mediów społecznościowych za pomocą jednego inteligentnego narzędzia.
Facelift Cloud to cenione na świecie narzędzie do marketingu w mediach społecznościowych. Oprogramowanie pomaga zarządzać działaniami marketingowymi we wszystkich odpowiednich kanałach centralnie i wydajnie, łącząc wszystkie komponenty zarządzania mediami społecznościowymi w jednym inteligentnym narzędziu. Nadaje się do wszystkich rozmiarów firmy w każdej lokalizacji z aktywnymi użytkownikami w ponad 50 krajach na całym świecie. Rozwiązanie Facelift Cloud umożliwia markom, agencjom i instytucjom publicznym osiągnięcie celów biznesowych. Narzędzie posiada certyfikat ISO 27001. Dowiedz się więcej na temat produktu: facelift

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Polska Produkt lokalny
Platforma oparta na sztucznej inteligencji, która generuje treści SEO. Publikuj utworzone treści bezpośrednio w swojej witrynie WordPress.
Przedstawiamy platformę SaaS opartą na sztucznej inteligencji, która rewolucjonizuje świat tworzenia treści SEO. Ta najnowocześniejsza platforma pozwala bez wysiłku generować nieograniczone, zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek artykuły w dowolnym języku, bez żadnej wcześniejszej wiedzy. Dzięki bezproblemowej integracji z WordPress możesz publikować treści bezpośrednio na swojej stronie internetowej, z łatwością zarządzając wieloma witrynami. Wykorzystaj moc najnowszego modelu językowego OpenAI, aby zwiększyć produktywność, zaoszczędzić czas i pieniądze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Copymate

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Docieraj do klientów w ponad 35 kanałach cyfrowych i śledź ROI w skali przedsiębiorstwa z jednej platformy Unified-CXM. Tylko ze Sprinklr.
Optymalne dla: Duże firmy zatrudniające ponad 200 pracowników Sprinklr to jedyne rozwiązanie marketingowe w mediach społecznościowych klasy korporacyjnej, któremu zaufało 90% ze 100 największych marek na świecie. Sprinklr pomaga markom budować relacje, wdrażać treści i śledzić zwrot z inwestycji w ponad 35 kanałach, zapewniając bardziej wydajną współpracę między kontami w mediach społecznościowych, obejmującymi wiele regionów i marek. Porzuć chaos rozwiązań punktowych dzięki Sprinklr, pierwszej na świecie platformie Unified-CXM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Polska Produkt lokalny
Narzędzie marketingowe i analityczne do obsługi mediów społecznościowych z automatyczną obsługą klienta, analizą konkurencji, raportowaniem i publikacją.
NapoleonCat to narzędzie marketingowe obsługujące media społecznościowe, które ułatwia życie zespołom marketingowym na całym świecie. Główne funkcje NapoleonCat obejmują zarządzanie wieloma kanałami mediów społecznościowych, automatyzację obsługi klienta, analizowanie wyników marketingowych, monitorowanie i porównywanie z konkurencją, współpracę w zespołach i automatyzację procesów raportowania. Platforma zapewnia rozwiązania dla serwisów Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube i Google My Business. Dowiedz się więcej na temat produktu: NapoleonCat

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Narzędzie do tworzenia treści oparte na sztucznej inteligencji, które przekształca pomysły w jasne, przekonujące i autentyczne teksty.
Wordtune to narzędzie do tworzenia treści pisemnych, które pomoże Ci przekazać dokładnie to, co masz na myśli. Jest ono oparte na zaawansowanej sztucznej inteligencji, aby generować w czasie rzeczywistym sposoby innego ujęcia treści zapisanych zdań i przekształcać pomysły w atrakcyjne, angażujące i autentyczne teksty. Wordtune zachowuje znaczenie Twojego zdania, jednocześnie poprawiając ton, wybór słów i styl. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wordtune

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Platforma marketingowa obsługiwana przez sztuczną inteligencję do autonomicznego zakupu i optymalizacji reklam z wykorzystaniem kreatywnej inteligencji.
Madgicx to tajna broń używana przez tysiące reklamodawców podejmujących decyzje oparte na danych, którzy wolą nie tracić czasu na optymalizowanie serwisów Facebook i Google. Wyobraź sobie zatrudnienie elitarnej agencji reklamowej w cenie oprogramowania – to właśnie Madgicx. Dowiedz się więcej na temat produktu: Madgicx

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Lumanu został stworzony specjalnie z myślą o wyjątkowych potrzebach i przepływie pracy zapracowanych zespołów marketingowych, które współpracują z influencerami i freelancerami.
Usprawnij płatności na rzecz kreatywnych talentów dzięki Lumanu, platformie płatniczej cenionej w gospodarce twórców. Lumanu oszczędza zespołom ds. marketingu i finansów setki godzin każdego miesiąca, upraszczając cały proces płatności: - Płać influencerom/freelancerom w dowolnym miejscu na świecie za płatności tego samego dnia - Integracja ze wszystkimi głównymi platformami księgowymi i AP (obsługa należności) - Lumanu obsługuje wszystkie dokumenty podatkowe i dostawców - Talent uzyskuje dostęp do Lumanu EarlyPay - Zautomatyzowane białe listy Lumanu został stworzony z myślą o wyjątkowym przepływie pracy użytkownika. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lumanu

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Słuchaj, analizuj, raportuj. Kompletne rozwiązanie do monitorowania stron internetowych i mediów społecznościowych, umożliwiające zarządzanie treściami i wzmiankami o marce. Ilość i jakość danych.
Połączenie zaawansowanej analityki, kompleksowych źródeł danych i łatwości obsługi. Mentionlytics to platforma do monitorowania sieci i mediów społecznościowych dla firm i agencji. Możliwość monitorowania własnej marki, konkurencji, hashtagów na wielu platformach mediów społecznościowych (TikTok, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Linkedin, Reddit itp.) oraz w Internecie (wiadomości, blogi, fora itp.). Oferuje spersonalizowane, zautomatyzowane analizy z SIA czy A.I. Social Intelligence Advisor. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mentionlytics

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Creasquare to rozwiązanie do tworzenia treści cyfrowych do tworzenia i planowania treści na platformie mediów społecznościowych za pomocą jednego łatwego interfejsu
Creasquare to rozwiązanie do tworzenia treści cyfrowych, które pomaga marketerom, twórcom i firmom rozwijać się w mediach społecznościowych. Twórz treści, korzystając z milionów szablonów i bezpłatnych obrazów, filmów i muzyki. Generuj tekst automatycznie za pomocą sztucznej inteligencji. Zaplanuj wszystko z jednej łatwej w obsłudze platformy do kanałów mediów społecznościowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creasquare

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Narzędzie SI do odkrywania i analizowania influencerów, kampanii marketingowych na Instagramie, YouTube, TikToku i odkrywania strategii konkurencji.
HypeAuditor to firma SaaS, która opracowała kompleksowy zestaw narzędzi do odkrywania influencerów na Instagramie, TikToku, YouTube, Twitterze i Twitchu, weryfikacji autentyczności ich kont i śledzenia wyników kampanii influencer marketingu. Wszystkie usługi są oparte na algorytmach SI, dzięki czemu HypeAuditor może identyfikować wzorce zachowań. HypeAuditor ma na celu zapewnienie doskonałej platformy do analizy i zarządzania mediami społecznościowymi, aby zapewnić, że klienci będą efektywnie współpracować z twórcami. Dowiedz się więcej na temat produktu: HypeAuditor

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Apostle zapewnia wszystko, czego potrzebuje firma, aby zmotywować swoich pracowników do działania w mediach społecznościowych. To prosty sposób na zwiększenie ekspozycji marki.
Skuteczna platforma do marketingu w mediach społecznościowych. Apostle motywuje pracowników do tworzenia i udostępniania autentycznych treści w mediach społecznościowych, żeby zwiększyć obecność firmy online. Zarządzanie wszystkimi kanałami mediów społecznościowych firmy i ambasadorami marki przy wykorzystaniu jednej, łatwej w obsłudze platformy. Ponad 1000 firm z sektora MŚP i przedsiębiorstw używa Apostle do zwiększenia zasięgu swojej marki, generowania leadów i zwiększania sprzedaży online. Zarezerwuj wersję demo, wypróbuj platformę za darmo i rozwijaj swoją firmę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apostle

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Synup eliminuje zgadywanie z lokalnego SEO i zapewnia narzędzia dla firm każdej wielkości, aby zdominować lokalne wyszukiwanie i serwisy społecznościowe.
Synup pomaga firmom odblokować moc lokalnego marketingu poprzez poprawę świadomości marki, pozyskiwanie klientów i wyniki sprzedaży. Marki mogą ulepszać, dystrybuować, analizować i optymalizować swoje lokalne treści we wszystkich kanałach cyfrowych z jednego miejsca, aby klienci mogli je znaleźć i wybrać. Obecnie tysiące firm korzysta z Synup w celu poprawy treści i wyników lokalnych firm. Synup ma siedzibę główną w Nowym Jorku i prowadzi działalność w USA, Kanadzie, regionie Azji i Pacyfiku (APAC), regionie EMEA, Australii, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synup

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Hunch łączy sztuczną inteligencję i automatyzację dla mediów i kreatywnych przepływów pracy, aby pomóc markom zautomatyzować kreatywną produkcję i dostarczanie.
Hunch to dynamiczna platforma do zarządzania kreatywnością, która łączy w sobie moc sztucznej inteligencji i automatyzacji dla mediów i kreatywnych przepływów pracy. Hunch umożliwia markom sprostanie wymaganiom kreatywnym poprzez automatyzację produkcji i dostarczania kreacji oraz rozwiązywanie niedoborów zasobów do kreatywnego testowania i skutecznego wdrażania strategii. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hunch

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania działaniami marketingowymi influencerów. 130 milionów profili influencerów już od 33 €.
Click Analytic to łatwa w użyciu platforma do wyszukiwania, analizowania i zarządzania wszystkimi działaniami marketingowymi influencerów. Już od 33 € możesz użyć ponad 30 filtrów, aby uzyskać dostęp do ponad 130 milionów różnych profili influencerów. Analizuj statystyki, w tym dane demograficzne, zainteresowania, wydajność i autentyczność odbiorców na Instagramie, TikTok i YouTube. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click Analytic

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Polska Produkt lokalny
Sharebee to centrum dowodzenia programem Employee Advocacy i ulubione narzędzie ambasadorów do budowania ich osobistej marki.
Sharebee to centrum dowodzenia programem Employee Advocacy i ulubione narzędzie ambasadorów do budowania marki osobistej i wpływania na markę. Dzięki wbudowanej bibliotece treści w wielu wersjach i możliwościom opartym na sztucznej inteligencji do inspirowania, tworzenia kopii, obrazów i tłumaczeń Sharebee jest sprawdzoną platformą w przestrzeni Employee Advocacy. Grywalizacja, analityka i potężne systemy angażowania ambasadorów sprawiają, że programy prowadzone z Sharebee mają długi cykl życia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sharebee

Funkcje

  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie wieloma kontami
  • Zautomatyzowana publikacja
  • Śledzenie zaangażowania
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Pulpit działań
  • Konfigurowalne wzory
  • Promocja społeczna
  • Zarządzanie kampaniami
  • Filtrowanie słów kluczowych
  • Monitorowanie mediów społecznościowych