Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy dla SPA

Systemy dla spa pozwalają różnego typu salonom spa, w tym day spa, zautomatyzować wszystkie aspekty zarządzania firmą. Oprogramowanie to zazwyczaj obejmuje zarządzanie zapasami, planowanie wizyt, przetwarzanie kart podarunkowych, narzędzia POS oraz inne funkcje zorientowane na obsługę klienta detalicznego. Systemy dla spa są powiązane z oprogramowaniem dla medycznych spa i salonów kosmetycznych.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 17 w
Internetowy system rezerwacji z przypomnieniami dla spa. Pozwól swoim samodzielnie klientom rezerwować wizyty online przez całą dobę, siedem dni w tygodniu – w tym bezpłatna wersja. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me
SimplyBook.me oferuje jeden z najbardziej rozbudowanych internetowych systemów rezerwacji na rynku przeznaczony dla spa, który sprawia, że wyglądasz profesjonalnie i zaspokaja wszystkie Twoje potrzeby online. Otrzymujesz pełną stronę internetową do rezerwacji lub widżet dla własnej strony internetowej, na której możesz prezentować oferty biznesowe i akceptować terminy, sprzedawać produkty, karty upominkowe i dodatki do usług. Zarządzaj swoim spa za pomocą jednego rozwiązania: strona internetowa, przyjmowanie rezerwacji, inicjatywy marketingowe, statystyki biznesowe oraz płatności internetowe i na miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Ustalanie harmonogramów wizyt, rezerwacja w trybie online, zarządzanie pracownikami, punkt sprzedaży i marketing z jednego, bezproblemowego rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChiDesk
SpaGuru oferuje rozwiązania programowe, które spełniają unikalne wymagania biznesowe. ChiDesk to oparte na chmurze oprogramowanie, które w jednym rozwiązaniu zapewnia ustalanie harmonogramów wizyt, rezerwacje w trybie online, zarządzanie pracownikami, punkty sprzedaży i funkcje marketingowe. ChiDesk to idealne rozwiązanie dla spa, salonów, klubów fitness i lekarzy. Oferuje również zainstalowany produkt oparty na systemie Windows o nazwie SpaGuru dla firm, które nie są gotowe do przejścia do chmury. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChiDesk

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Zautomatyzuj rezerwacje klientów, anulowanie, przypomnienia i płatności, korzystając z najbardziej przyjaznego na świecie oprogramowania do ustalania harmonogramu spotkań online.
Ty pomagasz ludziom czuć się jak najlepiej, zaś Acuity działa na zapleczu, sprawnie zarządzając Twoim grafikiem i wypełniając go. Od momentu, gdy klienci dokonują rezerwacji, Acuity zajmuje się przyjmowaniem wpłat, przyjmowaniem klientów, automatycznym wysyłaniem firmowych spersonalizowanych potwierdzeń rezerwacji, wysyłaniem wiadomości tekstowych z przypomnieniem, przetwarzaniem płatności, a nawet sprzedażą pakietów spa. Dzięki Acuity codzienne czynności w Twoim spa przebiegają sprawniej, nawet gdy obłożenie w firmie wzrasta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Oprogramowanie do ustalania harmonogramu wizyt w spa i wiele więcej. Oprogramowanie Mindbody dla salonów spa ułatwia wykonywanie codziennych zadań.
Mindbody podnosi jakość obsługi klienta – od momentu znalezienia Twojego spa w aplikacji do czasu następnej wizyty. Usprawnij pracę swojego spa dzięki automatyzacji marketingu, ustalaniu harmonogramu, zarządzaniu personelem, przetwarzaniu płatności, automatycznym przypomnieniom, raportowaniu i nie tylko. Budujesz swoją markę? Uzyskaj aplikację dostosowaną do swoich potrzeb. Oszczędzaj czas i dawaj swoim klientom uwagę, na którą zasługują. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Fresha to najlepsze na świecie oprogramowanie do rezerwacji wizyt w salonach urody, spa i wellness, któremu zaufało już ponad 450 000 profesjonalistów z całego świata.
Fresha to najlepsze na świecie oprogramowanie do rezerwacji wizyt w salonach urody, spa i wellness, któremu zaufało już ponad 450 000 profesjonalistów z ponad 120 krajów. Fresha oferuje intuicyjną platformę do zarządzania wizytami, płatnościami i relacjami z klientami, upraszczając operacje i wspierając rozwój firm. Zwiększ sprzedaż i przyciągnij nowych klientów, akceptując rezerwacje online bezpośrednio w wyszukiwarce Google, na Facebooku i Instagramie oraz w swojej witrynie. Klienci będą informowani na bieżąco za pomocą automatycznych SMS-ów, e-maili i powiadomień w aplikacji mobilnej. Fresha umożliwia również firmom zwiększenie przychodów dzięki wbudowanym narzędziom marketingowym, funkcjom zarządzania klientami i opcjonalnemu przetwarzaniu płatności. Niezależnie od tego, czy jesteś usługodawcą indywidualnym, czy zarządzasz firmą z wieloma lokalizacjami, Fresha oferuje narzędzia, których potrzebujesz, aby odnieść sukces – a wszystkie znajdziesz w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fresha

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Goldie pozwala bez trudu zaplanować spotkania, ograniczyć liczbę nieobecności dzięki automatycznym przypomnieniom tekstowym oraz przyjmować płatności za usługi.
Goldie (dawniej Appointfix) to nowoczesny terminarz, który synchronizuje się na wszystkich urządzeniach mobilnych. Goldie pozwala bez trudu zaplanować spotkania i ograniczyć liczbę nieobecności dzięki automatycznym przypomnieniom tekstowym, dzięki czemu życie staje się odrobinę łatwiejsze. Aplikacja nadaje się dla każdej firmy z powtarzalną bazą klientów. Już dziś zastąp swój papierowy terminarz i pozwól aplikacji wysyłać przypomnienia o spotkaniach, aby klienci już nigdy nie przegapili żadnej rezerwacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Goldie

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Ovatu to wysokiej klasy oprogramowanie do rezerwacji w atrakcyjnej cenie. Pomocny zestaw narzędzi do zarządzania spotkaniami.
60-dniowa bezpłatna wersja próbna. Ovatu to wysokiej klasy dostawca oprogramowania do rezerwacji salonów spa z pełną obsługą punktów sprzedaży, przypomnieniami, opcjami rezerwacji w trybie online, narzędziami marketingowymi i nie tylko. Ovatu dostosowuje cały proces rezerwacji do marki i pomaga przekształcić więcej osób w długoterminowych klientów. Każdego miesiąca Ovatu pomaga siedmiu milionom ludzi na całym świecie rezerwować wizyty. Szeroko stosowany w branży fryzjerskiej i kosmetycznej, a także w branży fitness, wellness, medycznej i edukacyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ovatu

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Masz dość używania nieaktualnego, frustrującego oprogramowania do zarządzania siłownią? Wypróbuj nagradzane oprogramowanie, które pozwala zaoszczędzić czas i pomaga rozwijać się Twojej firmie.
Masz dość korzystania z przestarzałego oprogramowania do zarządzania siłownią, które jest frustrujące i nie przynosi efektów? Zobacz, jak to jest korzystać z nagradzanego oprogramowania, które pozwala skupić się na klientach i pomaga rozwijać się. Stworzone przez specjalistów ds. sztuk walki i fanatyków fitnessu, którzy są również fantastycznymi programistami. Martial Arts on Rails to nowoczesne, przyjazne dla użytkownika oprogramowanie dla siłowni i szkół sztuk walki, które zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby administracyjne. Już dziś wypróbuj naszą 30-dniową bezpłatną wersję próbną – bez rozmów sprzedażowych i zobowiązań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gymdesk

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Tookan to oprogramowanie oparte na SI, które pomaga zautomatyzować wysyłkę, śledzić zamówienia i zarządzać ładunkiem z jednej platformy.
Tookan to potężna, ogólnodostępna platforma zarządzania dostawami, która umożliwia firmom modernizację operacji dostaw i przejęcie pełnej kontroli nad zarządzaniem dostawami w czasie rzeczywistym. Oprogramowanie Tookan można bezproblemowo zintegrować z dowolną platformą zarządzania zamówieniami lub POS, upraszczając w ten sposób cały proces dostawy. Tookan jest wyposażony w aplikację Agent, pulpit nawigacyjny i wiele rozszerzeń, które umożliwiają śledzenie w czasie rzeczywistym, optymalizację trasy, geo-ogrodzenie, portfele Agent itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tookan

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
SimpleSpa to doskonałe oprogramowanie do zarządzania wizytami w trybie online, zaprojektowane z myślą o usprawnieniu działalności.
Pobierz oprogramowanie Spa firmy SimpleSpa. Łatwa w obsłudze aplikacja internetowa, która umożliwia zarządzanie wizytami. Umożliwia klientom rezerwowanie terminów nawet wtedy, gdy użytkownik jest niedostępny. Uzyskaj więcej zarezerwowanych terminów niż wcześniej dzięki responsywnym, czystym stronom rezerwacji terminów, przyciskowi rezerwacji dla firmowej strony internetowej, przypomnieniom i potwierdzeniom e-mail, ustalaniu harmonogramu pracowników i wielu innym. Otwórz konto SimpleSpa już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimpleSpa

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
CatchApp Bookings to intuicyjne narzędzie do ustalania harmonogramów, które umożliwia przyjmowanie rezerwacji online, w dowolnym czasie. Plug & Play. Stworzone dla biznesu.
CatchApp Bookings to intuicyjne narzędzie do ustalania harmonogramów, stworzone z myślą o profesjonalistach i firmach, zaprojektowane tak, aby zaoszczędzić Twój czas – średnio pięć godzin tygodniowo. Umożliwienie klientom rezerwowania terminów na własnej stronie rezerwowania online. Zaawansowana dwukierunkowa synchronizacja ze wszystkimi głównymi kalendarzami – Google, Microsoft i Apple. Twórz nieograniczoną liczbę unikalnych stron rezerwacji dla swoich klientów, oferujących różne usługi, lokalizacje i dostępność. Scheduling Genius – Rozpocznij 14-dniową bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: CatchApp Bookings

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Polska Produkt lokalny
Doskonały system rezerwacji, który pomaga firmom zarządzać wizytami, przetwarzać płatności, otrzymywać powiadomienia i tworzyć kalendarze.
Calendesk to doskonały system rezerwacji online. Dzięki Calendesk możesz akceptować rezerwacje, obsługiwać płatności, generować strony docelowe i obsługiwać klientów jak profesjonalista – i to na autopilocie. Korzystaj z zaliczek i subskrypcji, aby zapewnić stabilny przychód. Automatyzacja fakturowania dodatkowo odciąży Cię od pracy ręcznej. Wysyłaj wiadomości e-mail i SMS-y, twórz interesujące biuletyny, udostępniaj treści i zachęcaj do działania za pomocą wiadomości push. Dowiedz się więcej na temat produktu: Calendesk

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
MioSalon to oprogramowanie do zarządzania spa oparte na chmurze, którego cena zaczyna się od 10 $.
MioSalon to oprogramowanie do zarządzania spa online, które pozwala właścicielom spa zautomatyzować codzienne czynności związane z obsługą recepcji, takie jak umawianie wizyt, rezerwacje online, fakturowanie, śledzenie klientów i pracowników, zarządzanie zapasami, SMS-y i e-mail marketing (zintegrowany z Mailchimp) czy dynamiczny system opinii klientów. Ceny zaczynają się już od 10 $. Dowiedz się więcej na temat produktu: MioSalon

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Polska Produkt lokalny
Oprogramowanie do planowania stworzone dla salonów spa. Szeroki zestaw funkcji, w tym harmonogram, notatki klientów, przypomnienia o spotkaniach, zarządzanie zapasami
Zolmi For Spas to darmowe, łatwe w użyciu oprogramowanie i aplikacja dla salonów spa, z której korzystają obiekty różnej wielkości na całym świecie. Skonfiguruj usługę w mniej niż 30 minut, bez umowy i karty kredytowej. Dzięki wielu wiodącym funkcjom, w tym przypomnieniom o spotkaniach, kreatorowi stron internetowych, rezerwacjom online, zarządzaniu zapasami i wielu innym. Klient czatu na żywo 7 dni w tygodniu, aby pomóc w razie jakichkolwiek pytań. Stwórz swój darmowy kalendarz już dziś z Zolmi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zolmi

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Oprogramowanie do rezerwacji z umówieniami online, zaawansowanym planowaniem i zarządzaniem klientami. Darmowa strona rezerwacyjna i automatyzacja biznesu.
EasyWeek to oprogramowanie do rezerwacji oferujące darmowe i profesjonalne plany dla różnych branż biznesowych. System zarządza umówieniami, utrzymuje bazę danych klientów, ułatwia planowanie zespołu i zarządzanie sprzedażą, oraz automatyzuje działania marketingowe. Aplikacja EasyWeek do rezerwacji jest dostępna na iOS i Android oraz łączy się z Facebookiem, Google Business, Google Maps i innymi usługami. Oprogramowanie pozwala zarządzać płacami pracowników, automatyzować powiadomienia i znacząco zwiększać rezerwacje online dzięki darmowej stronie do rezerwacji na dowolny plan. EasyWeek jest na czele innowacyjnych rozwiązań usługowych mających na celu poprawę wyników biznesowych i zwiększenie zysków. Dowiedz się więcej na temat produktu: EasyWeek

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
System rezerwacji dla przedsiębiorstw SimplyBook.me poprawia wydajność, obsługę klienta i może zwiększyć sprzedaż. Zgodność z normą ISO 27001.
Rozwiązanie korporacyjne SimplyBook.me, posiadające certyfikat ISO 27001, zapewnia konfigurowalny system zarządzania rezerwacjami z zaawansowanymi funkcjami, takimi jak zarządzanie lokalizacją, niestandardowe raportowanie i integracje API. Może to poprawić wydajność, doświadczenie klienta i zwiększyć sprzedaż. Narzędzia komunikacyjne, takie jak przypomnienia e-mail i SMS, formularze rekrutacyjne i aplikacja kliencka, mogą pomóc zaangażować klientów. Skupiając się na bezpieczeństwie i zgodności z przepisami, SimplyBook.me jest godnym zaufania wyborem dla twojej firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me Enterprise

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Zarządzaj rezerwacjami spa, członkostwem, aktywnościami, salami zabiegowymi, personelem, zasobami i detalicznymi punktami POS za pomocą zapasów.
Firma Concept, posiadająca ponad 20 oddziałów na całym świecie, dostarcza oprogramowanie do zarządzania rezerwacjami spa i aktywnościami, oparte na modelu SaaS, dla hoteli i ośrodków wypoczynkowych klasy korporacyjnej. Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu i instalacjom w 58 krajach firma Concept opracowała kompleksowe rozwiązanie do zarządzania rezerwacjami spa, które łączy każdy aspekt działalności golfowej, w tym POS i zarządzanie zapasami. Oprogramowanie Concept jest dostępne w wielu językach i nadaje się do obsługi wielu obiektów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Concept Spa & Leisure

Funkcje

  • Zarządzanie pracownikami
  • Płatności elektroniczne
  • Confirmation/Reminders
  • Baza danych klientów
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Wielomiejscowy
  • E-mail marketing
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie klientami
  • Punkt sprzedaży (POS)
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy