Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do zamówień

Programy do zamówień stanowią częsty element lub dodatek do bardziej kompleksowych systemów zarządzania usługami terenowymi, programów do zarządzania pracą lub oprogramowania do zarządzania konserwacją. Dostępne są jednak również samodzielne aplikacje. Programy do tworzenia ofert umożliwiają planowanie, monitorowanie i raportowanie zamówień na usługi, pomagają w wysyłaniu techników na miejsce pracy, identyfikują zaległe wezwania oraz monitorują czas realizacji i jakość usługi. Niektóre aplikacje pozwalają również na fakturowanie określonych przypadków zamówień. Programy do zamówień są wykorzystywane do automatyzacji przydzielania zadań personelowi budowlanemu i obsługi technicznej floty, jak również różnym firmom usługowym.

Wyniki: 22 w

Orderry to rozwiązanie przeznaczone dla firm serwisowych. Przetwarzanie zadań, aplikacje mobilne dla techników i kierowników, prosta analityka i raportowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry
Orderry to jedno z najlepszych rozwiązań do zarządzania zleceniami pracy, zaprojektowane specjalnie dla firm serwisowych i warsztatów naprawczych. Pomaga w wykonywaniu większej liczby zadań w krótszym czasie. Modyfikuj i aktualizuj szczegóły zamówienia online, wymieniaj materiały za pomocą kodów kreskowych, partii i numerów seryjnych. Uzyskaj dostęp do bardziej dokładnych danych do analizy, które były dotychczas niedostępne. Informuj użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych o kolejnych zadaniach, poprawiaj terminowość realizacji i zwiększaj zadowolenie klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Orderry

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
Skutecznie zarządzaj pracownikami mobilnymi, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu do Synchroteam FSM dla zleceń pracy. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj się dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
RemOnline jest rozwiązaniem dobrym dla firm usługowych. Przetwarzanie zadań, aplikacje mobilne dla techników i menedżerów, łatwa analityka i raportowanie Dowiedz się więcej na temat produktu: RemOnline
Optymalizacja przepływów pracy i efektywne zarządzanie naprawami i usługami. Organizowanie wszystkich aspektów zleceń pracy, w tym łączenie usług, szacowanie, planowanie, śledzenie postępów, monitorowanie kosztów i zapewnianie terminowej realizacji. Uzyskaj akceptację szacunków w mgnieniu oka za pośrednictwem formularza internetowego. Śledź zapasy w różnych lokalizacjach. Przetwarzaj w prosty sposób zadania w terenie w podróży. Centralizuj wszystkie informacje związane ze zleceniami pracy w jednym miejscu, aby usprawnić komunikację, zwiększyć produktywność i zapewnić lepszą obsługę klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: RemOnline

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą, które jest używane do obsługi zleceń roboczych; oferuje niestandardowe formularze wniosków, śledzenie czasu pracy, tablice Kanban i inne funkcje.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij swoje zlecenia na pracę, korzystając z niestandardowych formularzy wniosków z automatycznym przypisaniem, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu pracy, raportów wydajności, zarządzania zasobami oraz udostępnionych przepływów pracy w jednym miejscu. Przyspiesz realizację prac dzięki integracji Wrike z ponad 400 systemami. Dostosuj przepływy pracy swojego zespołu, aby udostępniać postępy na każdym etapie i zwiększyć terminowość realizacji zadań dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie do zarządzania zleceniami roboczymi, zasobami, zapasami i konserwacją. Szybka adaptacja dzięki bezpłatnej wersji próbnej.
Popularne oprogramowanie do zarządzania zleceniami roboczymi umożliwia śledzenie kosztów konserwacji, planowanie usług jednorazowych i cyklicznych, zarządzanie dostawcami usług i dostosowywanie ostrzeżeń dotyczących konserwacji w celu zapewnienia większej kontroli. Użyj aplikacji mobilnej, aby zeskanować kod QR i etykiety z kodem kreskowym oraz zarządzać zgłoszeniami serwisowymi w podróży. Zarządzanie zleceniami roboczymi, śledzenie zasobów i dogłębne raporty serwisowe sprawiają, że jest to idealne oprogramowanie do zarządzania konserwacją – zarówno w zakresie napraw, jak i konserwacji zapobiegawczej. Integracja RFID i Zendesk. Wypróbuj za darmo. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZOfficeInventory

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
MaintainX to mobilne oprogramowanie do digitalizacji zleceń roboczych i procedur, które zwiększa wydajność i umożliwia wgląd w czas rzeczywisty.
MaintainX pomaga firmom śledzić reaktywną i prewencyjną konserwację oraz kontrolować codzienne działania, takie jak inspekcje bezpieczeństwa, inspekcje jakości i operacyjne listy kontrolne. Oto, co jest digitalizowane i zabierane ze schowka: - procedury bezpieczeństwa, - listy kontrolne dotyczące środowiska, - raportowanie narzędzi i przyrządów pomiarowych, - procedury konserwacyjne, - przepływy pracy audytu/kontroli, - listy kontrolne szkoleń. Firma pomaga liderom operacyjnym zwiększyć wydajność, dostarczając w czasie rzeczywistym informacje biznesowe z terenu. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaintainX

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania zamówieniami: propozycje, umowy, faktury, płatności i inne. Użyj ONLY1, aby rozpocząć za 1 $/miesiąc.
HoneyBook ułatwia rezerwację większej liczby klientów, zlecenia pracy w terenie, zarządzanie projektami i otrzymywanie płatności – wszystko w jednym miejscu. Dzięki propozycjom, fakturom, kontraktom, płatnościom i narzędziom do podpisu cyfrowego masz wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić klientom wspaniałe doświadczenia. Pierwsze 6 miesięcy za jedyne 1 $/miesiąc z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
eMaint CMMS pomaga zespołom utrzymania ruchu poprawić wydajność i obniżyć koszty operacji konserwacyjnych. Już dziś umów się na bezpłatne demo online.
eMaint to globalne oprogramowanie CMMS oparte na chmurze firmy Fluke Reliability. Zaufany od ponad 30 lat z ponad 50 000 użytkowników na całym świecie i obsługuje 26 języków. eMaint można dostosować do unikalnych potrzeb klientów. Już dziś umów się na bezpłatną demonstrację online i dowiedz się więcej. Optymalizuj przepływy pracy, automatyzuj KZ i zapewniaj dostępność części zamiennych dla nadchodzących zleceń. Szybko generuj raporty zgodności z przepisami i wyświetlaj stan zleceń oraz zaległości na jednym ekranie. Dostępna aplikacja mobilna. Dowiedz się więcej na temat produktu: eMaint CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Maintenance Connection CMMS to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania zleceniami pracy, planowania konserwacji zapobiegawczej i inwentaryzacji części.
Maintenance Connection CMMS/EAM firmy Accruent to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania zleceniami roboczymi, planowania konserwacji zapobiegawczej i inwentaryzacji części, które pomaga zespołom konserwacyjnym przejść od konserwacji reaktywnej do konserwacji zapobiegawczej. Eliminuje kłopoty związane z zarządzaniem zleceniami pracy dzięki scentralizowanemu śledzeniu zleceń pracy, które umożliwia osobom fizycznym łatwe przeglądanie i przypisywanie zleceń pracy do techników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Maintenance Connection

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie do zarządzania konserwacją, CMMS (zautomatyzowany system wspierający utrzymanie ruchu). Analiza, raportowanie, KPI (kluczowy wskaźnik wydajności), konserwacja prewencyjna. Rozwiązanie to jest jednym z najlepszych systemów CMMS na świecie.
ManWinWin Software ma 40 lat doświadczenia, know-how oraz zapewnia obsługę w wielu językach: portugalskim, angielskim, hiszpańskim, francuskim, włoskim, rosyjskim, rumuńskim, czeskim, norweskim, polskim, tajskim, wietnamskim, niemieckim, chińskim i w innych. Przyjazna dla użytkownika technologia ułatwia i przyspiesza procesy konserwacji. Oprogramowanie to ma tysiące użytkowników w ponad 115 krajach na świecie. Uczłowiecza technologię, a ludzie zawsze są na pierwszym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManWinWin

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie do współpracy w zakresie obiektów, konserwacji i usług
Urbest upraszcza komunikację grupową, śledzenie zadań, ocenę i płatności za zarządzanie obiektami i prace projektowe. Interfejs jest intuicyjny, co redukuje czas poświęcony na wdrażanie nowych użytkowników. Urbest może dostosować się do każdego rodzaju budynku lub organizacji. Wybierz pracę w trybie autonomicznym z Urbest lub połącz je z systemem ERP lub systemem zarządzania zasobami. Ostatnia kwestia: po kilku miesiącach uzyskujesz dostęp do analizy zachowań z sugerowanymi planami działania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Urbest

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Łatwe w użyciu oprogramowanie CMMS firmy PEMAC pozwala na szybkie i łatwe ustalanie harmonogramu, przydzielanie, monitorowanie i zamykanie zleceń pracy.
PEMAC Assets umożliwia szybkie i łatwe ustalanie harmonogramu, przydzielanie, monitorowanie i zamykanie zleceń pracy. Łatwa w użyciu platforma umożliwia śledzenie zleceń od momentu zgłoszenia do zamknięcia oraz rejestrowanie kluczowych metryk dotyczących zasobów (czas przestoju, MTTR, analiza usterek) w celu zapewnienia, że zasoby pracują na optymalnym poziomie i zgodnie ze standardami. PEMAC Assets pozwala na terminowe przetwarzanie i realizację zleceń na prace konserwacyjne, co minimalizuje czas przestoju aktywów. Pomaga także w zapewnieniu dostępności środków na utrzymanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: PEMAC ASSETS

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Oprogramowanie serwisowe, które jest łatwe w użyciu, szybkie w konfiguracji i przystępne cenowo.
Click Maint CMMS to skomputeryzowane oprogramowanie do zarządzania konserwacją, które pomaga specjalistom ds. konserwacji i obiektów obniżyć koszty i usprawnić procesy. Click Maint zawiera wszystkie funkcje niezbędne do usprawnienia operacji konserwacyjnych w różnych branżach. Funkcje są łatwe w użyciu i umożliwiają menedżerom śledzenie zgłoszeń serwisowych, zleceń pracy, konserwacji zapobiegawczej, zasobów, części zamiennych, sprzedawców i dostawców. Click Maint obejmuje również łatwą w użyciu aplikację mobilną, która eliminuje potrzebę korzystania z poczty e-mail, telefonu i papieru. Click Maint jest łatwy do wdrożenia i użytkowania, a jego celem jest szybkie uruchomienie systemu konserwacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Click Maint CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Gomocha Field Service Platform to najlepsza w swojej klasie platforma mobilna, która umożliwia mobilnym pracownikom terenowym wykonywanie ich codziennych zadań.
Gomocha odkrywa ukrytą wydajność, dopasowując umiejętności do popytu, dzięki czemu technicy terenowi zapewniają wyjątkową obsługę klienta, która pomaga zwiększyć przychody i zachować zgodność z przepisami. Na przykład, dyspozytor może skierować odpowiedniego technika na miejsce pracy, dokładnie śledzić, gdzie znajdują się wszyscy technicy i przekazywać klientom informacje w czasie rzeczywistym, dzięki czemu klienci zawsze znają szacowany czas przybycia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gomocha

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Nowoczesne oprogramowanie z administracją w chmurze + aplikacje mobilne. Przystępna cena (25 $ miesięcznie za użytkownika), idealne dla 3–15 pracowników technicznych. Łatwa wysyłka i ustalanie harmonogramów.
Nowoczesne oprogramowanie do obsługi zleceń roboczych z administracją w chmurze + aplikacje mobilne. Przystępna cena (25 $ miesięcznie za użytkownika) sprawia, że jest to idealne rozwiązanie dla firm zatrudniających 3–15 pracowników technicznych. Rozwijaj swoją firmę dzięki łatwemu ustalaniu harmonogramu, wysyłaj techników i śledź ich postępy dzięki GPS. Śledzenie zasobów, przechwytywanie zdjęć i podpisów. Rozpocznij darmową wersję próbną (bez konieczności korzystania z karty kredytowej). Dowiedz się więcej na temat produktu: Repair-CRM

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Przejdź na rozwiązanie gotowe na przyszłość dzięki Fabrico: oprogramowaniu CMMS dostosowanemu do potrzeb produkcyjnych. Zacznij za darmo już dziś!
Fabrico to oparty na chmurze system CMMS, który zarządza wszystkimi procesami konserwacji w zakładzie produkcyjnym, integrując kompleksowe strategie konserwacji. Rozwiązanie łączy w sobie wszystko, co jest potrzebne do digitalizacji wszystkich procesów konserwacji w zakładzie. Fabrico zapewnia narzędzia do konserwacji zapobiegawczej i reaktywnej, wspierane przez wydajny system zgłoszeń, który zapewnia jednemu zakładowi pełną komunikację i procesy zgodności. Zadbaj o swoje maszyny produkcyjne z Fabrico! Dowiedz się więcej na temat produktu: Fabrico

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
ActionRev to oparte na chmurze narzędzie, które pomaga firmom w fakturowaniu, przebudowie, śledzeniu konserwacji, opłatach podstawowych i innych kwestiach.
ActionRev to oprogramowanie serwisowe wykorzystujące technologię chmury do zapewnienia ekonomicznego rozwiązania do przebudowy, serwisowania i naprawy silników wysokoprężnych, dla transportu, przemysłu części i warsztatów mechanicznych. ActionRev śledzi wszystkie szczegóły dotyczące warsztatu, w tym pojazdy, opłaty podstawowe, numery seryjne, zlecenia pracy, harmonogramy konserwacji zapobiegawczej, poziom cen klienta, pracę techników, nieograniczoną liczbę pozycji magazynowych itp. Następnie eksportuje do księgi głównej. Dowiedz się więcej na temat produktu: ActionRev

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Dobra obsługa w terenie zaczyna się od dobrego przygotowania zlecenia pracy. Od wniosku do realizacji: wszystko w jednym rozwiązaniu.
Oprogramowanie Wello Solutions Field Service Management – do planowania i realizacji usług technicznych w terenie. Wiele firm na całym świecie zaufało rozwiązaniu serwisowemu, które umożliwia zespołowi serwisowemu zwiększenie wydajności i zapewnienie doskonałej obsługi. Zarządzaj klientami i instalacjami, planuj zlecenia pracy i zapewnij swoim technikom inteligentne narzędzie do ich realizacji. Dzięki aplikacji serwisowej technicy mają zawsze dostęp do potrzebnych informacji, mogą rejestrować swoją pracę i generować wysokiej jakości raporty serwisowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wello Solutions

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
Dostosowany pakiet oprogramowania można dopasować do Twojej procesu biznesowego/funkcjonalnego. Oprogramowanie do konserwacji floty.
BulkdataPro do kompleksowa platforma ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) do zarządzania flotą i konserwacją, która obejmuje zestaw produktów. Pakiet, który jest dostępny w chmurze i w wersji tradycyjnej, obejmuje konserwację sprzętu, magazynowanie i obsługę wielu magazynów, paliwo, opłaty drogowe, naprawy i konserwację, wypadki, kartę zadań, zlecenie pracy, przepływ pracy, rozwiązanie CRM, zarządzanie listami płac i HR, sprzedaż, zarządzanie produkcją, księgowość, raportowanie i analitykę danych, leasing i zaopatrzenie, integrację danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: BulkdataPro

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
EZO CMMS to system zarządzania utrzymaniem ruchu nowej generacji, który umożliwia wyjście poza śledzenie zleceń roboczych dzięki scentralizowanej widoczności.
EZO CMMS to specjalnie zaprojektowane rozwiązanie do zarządzania konserwacją, które pozwala wyjść poza zwykłe zarządzanie zleceniami pracy i uzyskać scentralizowaną widoczność i kontrolę nad wszystkimi operacjami konserwacyjnymi. Rozwiązanie jest wyposażone w zaawansowane funkcje zaprojektowane, aby pomóc kierownikom ds. konserwacji w skutecznym wdrożeniu systemu, który proaktywnie śledzi zlecenia pracy, harmonogramy konserwacji zapobiegawczej, zapewnia maksymalny czas pracy sprzętu, redukuje nieplanowane naprawy i kontroluje koszty ogólne. Dowiedz się więcej na temat produktu: EZO CMMS

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami
VSight Workflow umożliwia technikom samodzielne prowadzenie dzięki interaktywnym, szczegółowym instrukcjom, zwiększając dokładność operacyjną.
VSight Workflow umożliwia przekształcanie nieelastycznych procesów papierowych w cyfrowe przepływy pracy. Zapewnia pracownikom pierwszej linii samodzielne, interaktywne i kontekstowe instrukcje podczas obsługi, zapewniania jakości i innych powtarzalnych procesów operacyjnych. Umożliwia łatwo tworzyć, wdrażać i realizować dynamiczne przepływy pracy; przechwytywać dane o pracy i rozpocząć budowę cyfrowej sieci wiedzy na potrzeby szkoleń, raportowania i kontroli. Dowiedz się więcej na temat produktu: VSight Workflow

Funkcje

  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie technikami
  • Konserwacja profilaktyczna
  • Raportowanie i statystyki
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Zarządzanie zapasami